TOLO.RO
Comisia de Disciplină e incapabilă să rezolve cazul. Să vină Academia!
joi, 26 octombrie 2006, 5:12
Comisia de Disciplină e incapabilă să rezolve cazul. Să vină Academia!
Comisia a cerut time out. Prinsă între regulament, presiune publică, interesele FRF, agitaţia televizată şi ameninţările venite din toate părţile, Comisia de Disciplină a recunoscut, practic, că e incapabilă să rezolve acum un astfel de caz. Dar peste două săptămîni?
Propunem. Să se constituie o comisie de metafore, condusă de Fănuş Neagu. Şi una de acurateţe stilistică, din care să facă parte Mircea Cărtărescu, Ioan Groşan, Radu Cosaşu, nu, Cosaşu nu!, că scrie la Gazetă şi acesta nu e ziarul lui Lupescu. Cele două comisii să constituie, împreună cu forul de disciplină, o Comunitate de Informaţii. Din munca aceasta vor rezulta două clasamente. Cel competiţional va fi publicat în fiecare luni în ziarele de sport, iar celălalt, lingvistic, îşi va găsi locul în Revista Academiei Române.
Statisticienii vor fi dublaţi de documentarişti, care vor depozita, sorta şi analiza fiecare declaraţie a oamenilor de fotbal. Şi uite aşa, prin grija FRF, fotbalul va deveni, în sfîrşit, un domeniu înfrăţit cu literatura şi cultura. Totul pe 9 noiembrie, numai la Antena 1, ProTV, TVR, TV Sport, Realitatea TV, B1TV, OTV şi pe gsp.ro!
Paul • 26 octombrie 2006, 21:57
SENZATIONAL! Azi o sa demonstrez ceea ce gsp neaga cu nesimtire, si anume ca o parte din ea, e aservita stelei. Ieri am citit un articol, tot pe gsp, cum ca dupa ce reporterul gazetei ar fi fost lovit de Carlos, au fost sunati si au intrat in legatura cu fosta lui sotie care le’ar fi facut dezvaluiri picante despre “familistul Carlos”. Pai bine mai aservitilor, de ce nu ati iesit atunci sa il faceti praf ? Ati asteptat sa va de’a jiji OK’ul ??? Cum a zis jiji ca vrea sa scape de el, v’ati apucat si voi.. ba cu telefonu ala, ba cu hi5′u. Sunt scarbit cand vad asemenea articole. “carlos are 150 de gagici pe hi5″ PAI SI CE DACA ARE ? E O LISTA DE PRIETENI VIRTUALI.. DOAR NU SE CULCA CU ELE, CA SA NU ZIC ALTCEVA!! p.s. eu am vreo 830
liber cuvintator • 26 octombrie 2006, 22:04
De pe pozitia pe care o aveti puteti sensibiliza opinia publica sau o puteti
folosi ca masa de manevra.In cazul Steaua, as vrea sa spun ca aminarea verdictului final e o masura buna . Deoarece comisia de disciplina va avea timp sa gaseasca solutia optima.Penalizarea clubului, desi poate e prevazuta prin regulamente(sa nu uitam ca si acestea sint facute de oameni) este o masura gresita. Sa luam un caz din viata de zi cu zi: Sa zicem ca soferul unui mijloc de transport in comun injura pasagerii ca la usa cortului (si chiar se mai intimpla!) Ce facem , ne apucam sa suspendam autobuzul pe vreo 3 zile? Sau daca se intimpla pe un vapor ce facem il scufundam deoarece capitanul e un cretin? Nu domnule , in ambele cazuri vom judeca principalul vinovat.In speta ,soferul,(vatmanul) ,capitanul , iar in cazul Steaua pe Gigi Becali.
Si ar trebui sanctiuni severe. Dupa opinia mea ,chiar interzicerea accesului
la toate manifestarile sportive pe o perioada mare de timp; 1-2 ani. Sa
stea in afara sportului si daca are chef sa se injure singur,ca o aiba timp berechet. Clubul nu are nici o vina . Dar federatia si comisia de disciplina pot impune clubului sa dea sanctiuni severe.Asta ar fi solutia cea mai dreapta.Oricum Becali declara ca nu mai are nimic comun cu Steaua ,deci e un simplu spectator. Si unu rau. Si pentru baietii rai terbuiesc luate masuri dure.Vedeti, la anii mei am vazut pe viu peste 10000(zece mii)de
meciuri din campionatele romanesti. De un timp nu ma mai duc . Urechile mele nu vor sa mai auda porcarii. Asa ca am renuntat din cauza spectatorilor turbulenti si a unor tipi gen Becali. In momentul in care ajungi sus si uiti de unde ai plecat esti un nimic. Putina demnitate nu strica
pe stadioane. Sa pot sa-mi iau iar sotia sa o invit pur si simplu la un spectacol sportiv. Caci la urma urmei asta este fotbalul.De aceea avind in vedere pozitia pe care o ocupati , faceti un lobby ca Becali sa fie pedepsit aspru, faceti un lobby in continuare pentru inlaturarea asa zisilor suporteri care instaureaza violenta pe stadioane. Ca si Becali si ei pot sta pe tuse 2 ani fara sa mai asiste la acest frumos spectacol care este sportul. Afara cu ei de pe stadioane! Tehnica de azi permite depistarea lor. E mai simplu decit sa pui jandarmii sa casapeasca oameni nevinovati. Puteti influenta pozitiv opinia publica.Aveti condeiul. Folositi-l .
Razz1979 • 26 octombrie 2006, 22:06
As dori sa adaug si eu ceva.Am citit tot ce s-a spus pana acum si deja am impresia ca acesti asa zisi suporteri ai stelei au ajuns sa improste toata lumea cu noroi pt ca echipa lor in acest moment joaca penibil.Domnilor am si eu o intrebare in ce minut al meciului cu dinamo a avut steaua primul sut pe poarta va spun eu in min 83 si aveti pretentia sa mai vorbiti de parca v-ati creat o gramada de ocazii.Asa ca hai sa ii mai lasam si pe altii sa castige meciuri in campionatul asta ca mai aveti putin si va inchinati la patronu asta de doi bani care vrea sa aduca un nou partid legionar in tara sa faca legea cu pistolul ca mai inainte.Mai luati cartea de istorie si cititi domnilor ce facea acest partid si cati oameni au murit din cauza unor idealuri tampite ale unor conducatori precum gigi becali,ca se vede ca sunteti inculti rau de tot.Cat despre domnul tolontan numai de bine si continuati sa spuneti ceea ce simtiti nu va lasati intimidat de gloata asta de tigani si derbedei pe care berbecu de becali ii manipuleaza fara incetare.Tin sa adaug ca am respect pentru adevaratii oameni de la steaua care au adus glorie acestui club si romaniei,dar nu de adunatura asta de paraziti si de lichele care aduc numai rau clubului steaua.
Cu respect
ocalin • 26 octombrie 2006, 22:07
Felicitari liber cuvintator! Subscriu!
cristi • 26 octombrie 2006, 22:12
mah ca….lor stati toti ca milogi sa depuncteaza pe steaua,ce mah ca e frica de steaua???vai de capu vostru…tot caini comenteaza care din 12 meciuri,in 6 iau ajutat arbitri da tot ei latra.miar rusine bah prostilor…
AnderkoBogdan • 26 octombrie 2006, 22:21
Mai terminati naibii Gsp cu atacurile la adresa lui Carlos. Sunteti penibili.
Razz1979 • 26 octombrie 2006, 22:25
Bah lichelelor plecati sa jucati in alta tara ca oricum aici nu mai are nimeni loc de voi duceti-va langa hitler cu tot cu patronu vostru legionar de kkt!!!Si ziceti de dinamo ca a avut avantaj pai despre voi ce sa mai zic sunteti mandria tarii 1-4 cu real si 0-3 cu lyon mare mandrie si asta mai bine jucati amical ca era mai bine cat despre avantaje cate penaltiuri ati avut pana acum si cum le-ati obtinut?Va plangeti degeaba,dar campionatu trecut cum l-ati castigat tot pe teren?Asa ca ciocu mic si joc de glezne baieti si mai duceti-va pe la scoala ca poate mai invatati.
Vasile Alexandrescu • 26 octombrie 2006, 22:28
beware of dog,ce anume intelegi ?ai spus ca sunt frustrat ti-am raspuns argumentand.Ti-am mai spus nu e de ajuns sa folosesti un vocabular bogat pentru a fi si inteligent.Nu mai face pe superiorul ca nu are rost.Repet,inteligenta nu are nici o legautra cu nivelul de cultura sau cu vocabularul pe care il foloseste o anumita persoana.Si nu uita important este mesajul,degeaba faci tu pe superiorul pentru ca raspunsul tau nu este nimic altceva decat o jignire.Iar tu ma acuzi pe mine pe frustrare.
Vasile Alexandrescu • 26 octombrie 2006, 22:36
ocalin,cand am sa decid sa fiu sluga cuiva cu siguranta daca ar fi sa aleg intr-un ex-securist si un oier il prefer pe oier.Sti cine a fost Gigi Netoiu?Ex-securist,maior chiar,in departamnetul de filaj al securitati.Adica cei care atunci cand un om se caca stau si-l asculta cum se bese,sau cand un om face dragoste cu nevasta lui securistul de serviciu sta si asculta si poate se si masturbeaza alaturi de colegi.Intr-un cuvant ultimi oameni ai securtitati.Asa ca prefer sa fiu oier .Eu nu-i aduc osanale lui Gigi Becali pentru ca echipa Steaua nu este a lui si nici nu va fi vreodata.Din partea mea puteti sa ziceti tot ce vreti despre Gigi Becali ,dar prima oara incepeti cu cei din ograda voastra daca va intereseaza asa mult curatirea fotbalului.
AnderkoBogdan • 26 octombrie 2006, 22:41
Ce vrea Gsp sa demonstreze d-le Tolontan cu toata atacurile astea la adresa lui Carlos?? Sunteti demni de un ziar scandal.
noi • 26 octombrie 2006, 22:53
cred ca domnii din comisie sunt cam murdarei saracutii si au oarece jena cand aud ca gigi vrea sa-i spele in public(sa-i dea pe fata)…de fapt nu cred ca poti fi ales intr-o comisie de orice fel daca nu ai o pata cat de mica…trebuie sa fi un om din bransa „cunoscut” si sa ai oarece antecedente in manevre de tot felul.
Vasile Alexandrescu • 26 octombrie 2006, 23:12
Pentru toti cei care confunda Steaua cu Gigi Becali si pentru cei din comisia care va analiza comportamentul acestuia:STEAUA NU ESTE SI NU VA FI VREODATA A LUI GIGI BECALI.STEAUA ESTE A LUI VOINESCU,A LUI ION ALECSANDRESCU, A LUI TUDOREL STOICA,A LUI MIODRAG BELODEDICI,A LUI GICA HAGI,A LUI LADISLAU BOLONI, A LUI ANGHEL IORDANESCU,A MITCULUI LACATUS,A TUTUROR CELOR CARE CU ADEVARAT AU SCRIS ISTORIA ECHIPEI DE FOTBAL STEAUA.DAR IN PRIMUL RAND STEAUA ESTE A CELOR 30.000 DE OAMENI CARE AU INDURAT FURTUNA DE ZAPADA SI FRIGUL LA MECIUL CU VILLAREAL.A MILIOANELOR DE OAMENI CARE IUBESC ACEASTA ECHIPA CU ADEVARAT INDIFERENT DACA SUNT OIERI,GUNOIERI,PROFESORI,AVOCATI,DOCTORI SAU CHIAR POLITISTI.
slugile lui voiculescu • 26 octombrie 2006, 23:27
Bai Tolontane, se pare ca tie mai mult iti pare rau ca n-a fost depunctata Steaua decat ca nu s-au luat masuri impotriva lui Gigi. De fapt voua va convine de minune cand Gigi spune prostii, ca le postati pe prima pagina si va vindeti foaia. Deci, inca o data va dovediti ‘independenta’. Problema voastra este ca vreti ca Steaua sa fie depunctata. Apropos, mai tii minte de cate ori ati oferit poze cu degete mijlocii in sus ale jucatorilor de sub pod, sau de cate ori a injurat Razvanel (sau cand injuri primari nu se pune?)? Cum sa va depunctam oare pe voi?
auryx • 26 octombrie 2006, 23:39
daca ai sa ajungi la madrid la meciul stelei am sa te caut si am sa-ti dau citeva numere din ziarele MARCA si AS ..poate ai sa inveti cum poti face gazetarie sportiva…in rest asteptam si noi cu interes sfirsitul campaniei antisteaua si antibecali ale gsp
area51 • 26 octombrie 2006, 23:45
@liber cuvantator
iti dau dreptate daca-mi dai si tu mie :
de ce sa suspende un club pentru suporteri batausi sau care sar in teren??? ai?? tipati toti ca jiji n-are legatura cu steaua si steaua nu trebuie suspendata… si e ultra-recidivist!!! unde-i dreptatea?
@ alexandrescu
intreaba-l si pe jiji ce parere are despre steaua si o sa rada de-alde tine
il doare pe el in cot de palmares de steme sau de cine-a dat gol in finala la sevilla. tot ce il intereseaza e cariera lui politica si voi sunteti marionetele lui.
asa ca nu mai declama pe-aici ca nu esti stefan cel mare!..si nici macar razboinicul….
@gsp
de ce-l bagati acum pe carlos in rahat cand aveati date despre el mai de demult??? aaa? acum ati primit verde de la MM?
oricum sunteti inapoiati rau , ce mare scofala e un hi5 sau un messenger? copii de scoala primara ar rade de voi mari ziaristi atoatestiutori! Si ce-ai vrea sa faca fotbalistii intr-un cantonament? oricum nu stiti ce-i ala!
Vlad Tepes • 27 octombrie 2006, 0:05
stimate,domnule Tolontan.daca cineva merita depunctata,aceea e PRESA..simplu,pentru propagare,in masmedia de injurii si provocari calomnioase..toata ziua stati,cu gura cascata si asteptati,sa vedeti ce mai debiteaza,BECALI, daca,nu zice nimic,il urmariti toata ziua,si il provocati,sa va mai zica cite vreo bazaconie..si apoi,ne-o indesati noua in creier,..omul asta e un finantator simpatizant al echipei Steaua,ce tot stati toata ziua pe capul lui,si implicit si pe al nostru,si bagati titluri de asta…AZI SE DECIDE DEPUNCTAREA STELEI…si eu sunt simpatizant al echipei Steaua,si pe Corpodean vreau sa fie scos din arbitraj,pentru nenumarate meciuri arbitrate mai mult decit jenant..nu mie in caracter,sa folosesc cuvinte abjecte,ca ale lui Becali..dar,daca orice suporter,simpatizant,finantator al echipei Steaua spune mizerii de Corpodean si FRF, GATA SE DEPUNCTEAZA ECHIPA RESPECTIVA.???
sebi-cleveland • 27 octombrie 2006, 0:14
beware of dog esti cel mai ‘dastept’ baiat de pe blogul asta,iar daca nu ai auzit iti spun eu:exista o gramada de lepre ca tine care se cred si poate sunt cultivate,un singur lucru sa nu uiti tu si toti cei ca tine cultura nu te invata cum sa fi om…asa ca baiatule,invata sa fi… inainte de a vorbi ignarule.
alex • 27 octombrie 2006, 0:23
vad ca lume-a(GSP) este supara-ta ca stelei nu i sa furat trei punct-e
daca pana pe 9 noiembrie steaua se va apropia periculos de dinamo… ce hotarare credeti ca va lua comisii-le lui lupu,sandel si pruna?
sebi-cleveland • 27 octombrie 2006, 0:26
o va depuncta si verdictul il vor anula celelalte comisii la recurs
Vasile Alexandrescu • 27 octombrie 2006, 0:53
area51, pe mine nu ma intereseaza parerea lui Gigi Becali ,ce spune el,ce gandeste el,iar eu asa cum sunt multi stelisti nu suntem marionetele lui.Pentru tot cea ce a facut bun la Steaua merita respecta,dar doar atat.Daca Gigi Becali va implica Steaua in jocuri politice se va intoarce impotriva lui.Nu suporteri Stelei l-au crescut in sondaje ci presa din Romania si adversari sai atat cei politici cat si cei din plan fotbalistic care sunt mult mai murdari ca el indiferent de ani de scoala facuti.
Vasile Alexandrescu • 27 octombrie 2006, 0:59
area51,in tarile civilizate ale lumi suporteri agresivi,huliganii,toti cei reprezinta un pericol social sunt indentificati si li se interzice accesul pe stadioane.Culpa este individuala.Asa cum trebuie sa fie si in cazul lui Gigi Becali,iar daca acesta reprezinta un pericol social atunci ce mai putem zice de Mircea Sandu,Mitica Dragomir sau alti conducatori de club care au creat acest sistem corupt si care sunt mult mai periculosi decat ultimul venit Gigi Becali.
Sholet cu Carnat Kosher • 27 octombrie 2006, 1:02
ale ale ale ale-e-e ale-e-e ale-e-e ji-ji ji-ji. jiiii-jiii noi behaitoarele te iubim.
stelica • 27 octombrie 2006, 1:03
bai baietzi…chiar atat de tampitzi sa fim?
adica daca voi va logati pe yahoo sau va faceti cont pe yahoo va dati numele adevarat?? numele complet?? nu va puneti un nick ca aici pe blog?
atat de prosti ne cred ?? incat sa inghitim faza cu poza??? atat de prost sa fie carlos incat sa intre in vb cu oricine si sa-si scrie numele complet ??
baiiiiiii??????????
Tavi • 27 octombrie 2006, 1:45
Dupa cum spuneam si in mesajul de ieri, FRF nu are puterea sa ia decizii defavorabile impotriva echipelor mari. Motivul e simplu. Oamenii din fruntea FRF, ma refer aici la cei care conduc FRF nu cei care sunt scosi in fata, sunt murdari. Multitudinea de magarii pe care le-au facut in trecut nu puteau fu facute pe cont propriu ci cu ajutorul altora. Ei bine, tocmai cei cu ajutorul carora au furat, sunt acum in fruntea marilor echipe. COOPERATIVA, este numai un exemplu de acest gen.
Acestea fiind spuse, nu-mi ramane decat sa va mai reamintesc, Steaua, Dinamo, Rapid nu vor fi niciodata depunctate in era Sandu. Sau daca vor fi, acest lucru se va face numai in cazul in care depunctarile nu afecteaza respectiva echipa.
Haideti totusi sa ne pastram simtul masurii.
Cu respect
Tavi
http://www.SolutiiAccesibile.com
Maria • 27 octombrie 2006, 5:10
Doamne, unde sunt haiducii sa ne scape de boierii ca Becali???
o simpla stelista
Dinamo09 • 27 octombrie 2006, 5:16
Cataline.. Stiu ca nu am treaba cu subiectul tau dar.. vreau sa ii adresez ceva Domnului Gigi becali.. Mi se pare normal sa ii adresez apelativul Domnul doar ca e patron la steaua si doar atat. Poate Ma ajuti si o publici Ca nu jignesc pe nimeni Multumesc! Domnule Becali din cate stiu eu si .. stie tot Romanu vreti sa ajungeti presedinte. nu la steaua ci al Romaniei! Departe de mine Gandul de a va vota! Nu ca sunt Dinamovist ci Roman ! Ati castigat meciul cu Forex si chiar si asha ati declarat ” ce ma intereseaa pe mine cupa Romaniei ? ” Domnule Becali tin sa va reamintesc .. Cupa Romaniei la Fotbal ca despre asta vorbesc.. Este un trofeu pe Care il Ofera la Sfarsit un Mare Om in stat! Dumneavoastra sfidati asta.. De fapt nu ati avut prilejul sa Ridicati acest trofeu vreodata ! Dar nu asta conteaza cel mai mult.. cel mai mult conteaza ca Dumneavoastra sfidati Un bun al Romaniei .. ptr ca aceasta Cupa e a tuturor nu numai a Echpelor din Div a!! Demonstrati inca o data cum ati demostrat o prin multe declaratii ca va intereseaza doar banii si cum sa va sporiti averea mai mult!! Un astfel de om nu se poate numi patriot asha cum va auto intitulati mai mereu! Un astfel de om nu poate fi Presedintele Romaniei cu o astfel de Atitudine..! Si in Final Imi pare rau ca m am adresat cu apelativul Domnul.. Si Stiti de ce? ptr ca in afara de Bani ceea ce ptr mine nu e pe primul plan in Viatza nu stiu cu ce sunteti mai presus decat mine .. Un simplu Roman!! La mai multi bani Gigi becali in rest.. toate cele bune. si functia de Presedinte nu e ptr tine !! Enescu Nicolae Din Braila!!! Multumesc!
alex • 27 octombrie 2006, 5:33
pt.Dinamo09…e pt borcea functia de presedinte
paiazze • 27 octombrie 2006, 6:42
tot dincolo de subiect, dar e primul blog intalnit in cale… La ora asta, 7 fara un sfert, patru dintre primele 5 stiri de pe site sunt despre Carlos si aventurile lui prin discoteci. La asa ziaristi, asa ziar… Nu cred ca o sa regretati pierderea unui cititor, nu? Adios, fratilor! Sunteti zero!
ioan plischi • 27 octombrie 2006, 7:28
ironia salveaza romania, dar pina cind? nefericitul amestec dintre aroganta indreptata catre cei mici si umilinta dedicata celor mari este aluatul din care se coace incompetenta.
BANZAI • 27 octombrie 2006, 8:00
Domnule Tolontan , introducerea prevederii depunctarii echipelor facuta de catre FIFA si UEFA nu este recomandare ci este obligatorie . Cazul Eto’o sta marturie . Bunul simt si civilizatia s-au impus cu forta de-a lungul istoriei . Nu este corect sa se permita asemenea afirmatii xenofobe , rasiste si jignitoare . Au depasit linitele sportului . Mesajul indus de aceasta amanare este foarte clar : daca ai bani , poti jigni si intimida fara teama . Se vor gasi subterfugii pentru achitarea acestui personaj nociv din viata publica romaneasca . Imi este rusine . Dupa 20 de scoala , percep aceasta perioada a vietii mele ca pe o inutilitate . Sfidarea a atins cote inimaginabile . Un cioban cu cateva clase este ” daruit ” de M.Ap.N. cu cateva milioane de dolari . Apoi infiinteaza un nou club lasand datoriile in seama celui vechi . Fara educatie , fara cultura , fara rusine . Sunt sigur ca odata ajuns presedinte va deveni frate de cruce cu mai toti presedintii intalniti . Imaginati-va cum ar arata la intalnirea sefilor de stat . Urcat pe masina , descheiat la camasa , cu Adi de la Valcea menestrel personal . Atunci devine credibil ca Steaua va deveni SINGURUL club de fotbal din Romania .
firca • 27 octombrie 2006, 8:48
Mai berbecilor credeti ca Dinamo are nevoie sa fie Steaua depunctata?Voi nu vedeti ca acele trei puncte nu mai conteaza pentru ei?Poate pentru Timisoara ,Galati sau Cluj care vor sa prinda locul doi. Pentru Dinamo toata aceasta mizerie nu mai conteaza.Oricum mizeria din FRF a iesit la suprafata precum cosurile pe fata voastra nespalata!
nimicu zicu • 27 octombrie 2006, 9:02
Si jucatorii care au muncit pe teren ce vina au ?
Dragilor ! Sa-i ia Maybach-ul lui Gigi , helicopter-ul , anything … dar cu calu’ ce aveti ?
Cred ca ce au introdus recent in regulamentele FRF ( depunctarea ) a fost premeditat impotriva Stelei !!! Succesiunea faptelor dovedeste marsavia pregatita de Mircea Brandu , Lupu-iescu , Pruna …
Mitica Dragomir • 27 octombrie 2006, 9:08
Bai Dumi_BV da esti catastrofa frate.
Marian • 27 octombrie 2006, 9:20
Depunctarea Stelei e deja luata. E o jmecherie chestia cu amanarea ca sa se arate ca s-a rumegat bine cazul. De ce oare e interesat Tolontan asa de mult de depunctarea Stelei? Comisia de disciplina a mai amanat numeroase cazuri si lui Tolontan nu i-a pasat. De ce oare ii pasa tocmai acum? Priviti ultimele articole ale lui Tolontan si se observa ce atentie acorda acestui caz, incercand prin GSP sa puna presiune pe arbitrii. Daca e adevarat ca Gigi Becali nu are nicio calitate oficiala la Steaua atunci nu au cum sa depuncteze Steaua.
Mitica Dragomir • 27 octombrie 2006, 9:24
Pe cand o sa apara un ziar de sport adevarat in Romania?poate cand o sa avem ziaristi sportivi…gsp-u asta numa’ ziar de sport nu este.
Augustin • 27 octombrie 2006, 9:46
din toata aceasta situatie sigurul care tb sa iasa vinovat este becali si nu echipa Steaua! ar fi o eroare imensa depunctarea!
reddog • 27 octombrie 2006, 9:58
cum dracu sa-i depuncteze pe oieri.. jj ii are la mana pe toti din federatie, protv, homalaul ala de horia ivanovici.
Oricum si asa au putine puncte saracii, ce sa le mai ia.
CINE E PE LOCUL 2, CINE E PE LOCUL 2— O IA SUS DE LA COPOI…
steaua eeeeeee, steaua eeeeeeee !!!!!!!
Mitica Dragomir • 27 octombrie 2006, 10:53
CINE O IA DE LA LEVERKUSEN???dinamo eeeeee, dinamo eeeeeeeee!
Cosmin Palade • 27 octombrie 2006, 10:55
Buna ziua,
va scriu indignat de ce citesc pe aici pe acest blog.
Deci, eu am sa spun de la inceput ca tin cu Dinamo, dar asta nu inseamna ca nu tin si cu Steaua in Europa, la fel si cu Rapid, samd.
Dupa meciul Dinamo – Steaua 1-0 din acest tur de campionat, niste Doreli (ca cel din reclama la Unirea) s-au apucat sa dea in arbitri, fara sa vada ca echipa lor n-a tras niciun sut spre poarta 80 minute. Bineinteles ca la cultura lor (pardon, subcultura, ca nici incultura nu ii pot spune) s-a ajuns repede la niste jigniri fara precedent.
De unde concluzia ca atat Dinamo, cat si arbitrii Corpodean si mai ales Nagy trebuiau sa ia masuri impotriva oierului din Pipera care confunda Romania cu Piera-Tunari , si crede ca cine nu gandeste ca el, adica deloc, e impotriva lui.
Dar ei n-au facut-o, sau daca au facut-o , a fost destul de timid.
In concluzie pentru asemenea afirmatii trebuia sa se duca la puscarie dupa vechiul cod penal, fiindca se dovedea usor ca a calomniat cel putin o persoana (pe asistentul Nagy).
De ce sunt de acord cu depunctarea in general:
Toate echipele ai caror oameni la orice nivel se iau de celelalte echipe rivale trebuie aspru sanctionate, implicit cu 3P, ca sa ajungem si noi la fotbalul englez, spre care tindem, macar la nivel de civilizatie.
De ce nu sunt de acord cu aceasta depunctare:
Un principiu al dreptului spune ca legea nu se poate aplica retroactiv, adica daca eu am omorat pe cineva in timp ce legea nu prevedea asta ca si fapta de condamnat, chiar daca in lege a aparut peste un an asta, la revedere, eu nu sunt vinovat. La ora cand Berbecali se lua de toti, adica dupa meci, nu era prevazuta aceasta fapta. Deci, q.e.d. ca este o aberatie aceasta depunctare.
Mai departe, am sa ma iau de cei care zic ca si Dinamo trebuie suspendata pentru ca ai sai conducatori, impreuna cu cei de la Rapid, au afirmat ca Steaua a furat campionatul trecut. Daca nu aveti acea secventa video, v-o trimit eu pe mail cum zice Berbecali in direct la OTV, fiind cu Borcea in studio, ca nu putea el sa piarda titlul in ultimul meci si rade cu subinteles. Anyway Dinamo nu prea i-am auzit sa conteste titlul trecut in afara de replici razlete, fiindca nu ei au avut de pierdut. Mai multa frustrare a fost la Rapid.
Relativ la Poli TImisoara de ce nu e depunctata pentru afirmatiile lui Marian Suburban Iancu, raspunsul e foarte simplu. La emisiunea Recursul Etapei (ultima sau penultima, nu mai stiu, in orice caz ultima cand a fost invitat MeMe) domnul Meme a zis cu gura dansului ca nu a facut memoriu impotriva lui Poli.
In concluzie, caci cred ca v-am plictisit deja, as vrea sa va spun numai atata, sunt mai mult decat de acord cu aceste depunctari, dar aceasta a Stelei nu e corecta din punct de vedere al legii, deci nu pot fi de acord cu o ilegalitate. Altceva ce trebuie de asemenea subliniat, daca un conducator iti jigneste cumva echipa ta, trebuie sa faci memoriu la FRF, altfel nu se autosesizeaza nimenea. Asa nu stiu daca asa are FRF in regulamente prevazut, dar asa se intampla.
Si nu in ultimul rand, succes Stelei pe Bernabeu, sa ia cat mai putine, si lui Dinamo si Rapidului in UEFA, iar pe Steaua o aspteptam in UEFA in primavara, sau mai corect spus, ei ne asteapta pe noi, fiindca si-au cam asigurat calificarea.
In rest, numai de bine, si invatati fratilor romani sa fiti mai toleranti unii cu altii, fiindca, cel putin in sport, nicio echipa nu e invincibila si tot timpul pe val, si roata se intoarce. Sustineti-va echipele voastre si lasati-i si pe altii sa si le sustina pe ale lor, ca de aia am vrut democratie, nu sa fie un singur partid stat, eventual condus si de un analfabet, cum ar dori unul din conducatorii actuali din fotbal. Noi primim in Canada valul de oameni ce vor imigra daca aceste personaje vor ajunge macar in finala la alegerile prezidentiale.
PS: Same staff about Vadim.
un Stelist • 27 octombrie 2006, 10:59
Cica 1000 de turci la meciul Dinamo-Besiktas MINCIUNA o sa fie 1001 de turci 😀
CORPODEAN, c.v.ul REAL ! • 27 octombrie 2006, 11:06
Corpodean, file de poveste
Arbitrul din Alba Iulia a fost perceput in ultimii ani
ca un „executant” al ordinelor venite de „sus”
A fost vazut, la inceputul carierei sale, drept o mare
speranta. A devenit insa, prea usor, doar o marioneta
a „papusarilor” care au facut jocurile. A iesit din
top-ul eruopean pentru a le face pe plac sefilor si
celor care l-au sustinut. A stricat meciuri, a
stabilit ierarhii si a distrus echipe. A fost
contestat, recuzat si acuzat. Dar a fost mentinut in
prim-plan, pentru ca era nevoie de el. Prezentam
astazi doar o parte din ispravile lui Sorin Corpodean,
care demonstreaza, daca mai era nevoie, in ce stare a
ajuns arbitrajul din Romania.
l 18 noiembrie 2001: la meciul FC Brasov – Rapid, scor
1-0, giulestenii au parasit terenul in minutul 90+4,
dupa ce Corpodean le refuzase, cu doua minute inainte,
un penalty clar! Ionut Voicu a fost faultat in careu
de Fl. Moldovan, dar Corpodean i-a aratat rapidistului
cartonasul galben! George Copos l-a sunat pe
antrenorul Viorel Hizo, cerandu-i sa retraga echipa de
pe teren! Corpodean a fost notat la acest meci cu nota
8 de catre observatorul Mircea Nesu!
l 23 martie 2002: Corpodean a inventat in prelungiri
un penalty pentru Ceahlaul, la meciul de la Piatra
Neamt cu Sportul, din care gazdele au castigat. Era
perioada in care Corpodean era cunoscut pentru
slugarnicia pe care o arata fata de Gheorghe Stefan,
zis „Pinalty”, patronul Ceahlaului (la un meci cu FC
Arges, Corpodean a dictat penalty pentru pitesteni,
dar apoi, dupa ce Stefan si-a trimis un aghiotant de
pe banca la central, decizia a fost intoarsa intr-un
fault in atac desi era vorba de un hent clar pe linia
portii)!
l 13 aprilie 2002: Corpodean a arbitrat Sportul –
Dinamo, scor 1-0. A facut cadou un penalty lui Dinamo,
ratat de Giani Kirita si a refuzat unul clar pentru
„studenti”. Dupa trei zile, Sportul l-a recuzat pe
Corpodean.
l 26 octombrie 2002: la meciul Astra Ploiesti – FC
National, scor 3-2, Corpodean a primit nota 7 din
partea observatorului Gheorghe Constantin, actualul
sef al CCA si observator chiar la meciul Dinamo –
Steaua de miercuri seara! La acest meci, FC National a
avut trei penalty-uri neacordate! Zenga, antrenor la
National, a facut scandal, iar Corpodean l-a trimis in
tribuna pe medicul „bancarilor”! „Este cel mai mare
jaf din fotbalul romanesc”, a spus Gino Iorgulescu,
presedinte la FC National.
l 16 ianuarie 2003: Corpodean este retrogradat din
„First Class” de catre UEFA.
l 10 octombrie 2003: la meciul FC Brasov – Dinamo,
scor 3-4, Corpodean l-a eliminat pe Marius Lacatus,
antrenorul brasovenilor, pentru proteste (a cerut
penalty si eliminarea lui Alexa, care, avertizat deja
cu un „galben”, a mai avut o interventie dura in careu
asupra lui Buga)!
l 11 noiembrie 2003: Arpad Paszkany, patronul lui CFR
Cluj (pe atunci in Divizia B), a fost dat in judecata
de CCA, mai apoi fiind declarat „persona non-grata” de
catre FRF, dupa ce l-a acuzat dur pe Corpodean! „Ne-am
saturat sa fim furati de mafia arbitrilor. Corpodean a
facut jaf cu ACU Arad. Arbitrii probabil ca asteapta
ceva de la noi. Daca as baga 90 la suta din arbitri
intr-un sac si as da in el, n-as lovi pe nimeni
nevinovat. Ei sunt virusii care pot defecta orice
sistem”, a spus Paszkany.
l 28 martie 2004: Corpodean a condus Dinamo – Steaua,
scor 2-1, decisiv pentru titlul castigat de „cainii
rosii”. Stelistii au contestat vehement golul de 2-1
al dinamovistilor, marcat de Grigorie in minutul 93,
dupa o lovitura libera executata de Fl. Petre fara ca
acesta sa astepte fluierul arbitrului (ba, mai mult,
mingea se afla in miscare in momentul executiei)!
l 25 aprilie 2004: Dinamo castiga la Constanta, cu
2-1, golul victoriei fiind marcat in minutul 93,
dintr-un penalty acordat de Corpdean! Inainte de
penalty, Farul trebuia sa primeasca un corner, dar
Corpodean a aratat repunere de la 6 metri, iar Dinamo
a plecat repede la atac si a obtinut acel penalty.
„Corpodean a fost cel care a obtinut victoria si nu
jucatorii de la Dinamo. Ultima faza este ceva de
nedescris. A fost o hotie greu de imaginat, care, din
pacate, se intampla pe terenurile de fotbal din
Romania”, a rabufnit Gheorghe Bosanceanu, boss-ul de
pe Litoral.
l 22 mai 2004: Corpodean a arbitrat meciul „Poli”
Timisoara – Dinamo, scor 1-2. A refuzat un penalty
banatenilor, mutand in afara careului mare un fault,
iar golul doi al bucurestenilor a fost marcat din
ofsaid.
l 13 august 2004: Ion Craciunescu a cerut la UEFA ca
Sorin Corpodean sa fie schimbat de la un meci
international, Legia Varsovia – Dinamo Tbilisi, din
Cupa UEFA.
l 11 noiembrie 2004: dupa un meci Sportul Studentesc –
FC National, antrenorul de atunci al „bancarilor”,
Cosmin Olaroiu, a declarat: „Corpodean e >
tot timpul!”. Olaroiu a fost trimis in tribuna de
Corpodean in minutul 28! „Ce sa ii reprosez lui
Corpodean? El este > tot timpul. Nu l-am
insultat, nu i-am zis nimic. De obicei eu nu prea
protestez, dar a fluierat fazele invers. Toate
deciziile le-a dat invers. Dar Corpodean este un
> mai vechi al nostru si nu puteam sa ne
asteptam la nimic bun din partea lui”, a spus Olaroiu.
l 3 noiembrie 2004: la restanta Politehnica Iasi –
Dinamo, 1-2, cu golul victorios al „cainilor rosii”
marcat la ultima faza, Corpodean a refuzat un penalty
moldovenilor, la 0-1 (apoi le-a acordat unul,
transformat).
l 2 mai 2005: la meciul Univ. Craiova – FCM Bacau,
scor 1-1, Corpodean nu a acordat un penalty pentru
olteni (fault clar asupra lui Papura, in careu). „Nu
vreau sa comentez. Cred ca s-a vazut din avion cum am
fost tinut de Apostol. Mi s-a rupt si tricoul, iar
Corpodean nu a vrut sa ne acorde penalty”, a spus
Papura.
l 15 mai 2005: dupa meciul Politehnica Iasi – FC
National, scor 1-2, suporterii locali l-au injurat pe
Corpodean si au scandat „Corpodean, de aici nu mai
pleci” si „Federatia este mafia!”. Antrenorul iesean
Ionut Popa a declarat la finalul meciului ca „Sorin
Corpodean a prins o zi mai proasta”.
l 17 august 2005: Ion Craciunescu, seful CCA, l-a
trimis la Divizia B pe Corpodean, deoarece acesta nu a
acordat un penalty pentru Sportul Studentesc in meciul
de la Constanta cu FC Farul, scor 1-1.
l 2 octombrie 2005: Dinamo castiga la Bistrita, scor
2-1 cu Gloria, dupa ce Corpodean a refuzat gazdelor
doua penalty-uri! Ambele faze s-au petrecut in prima
repriza, la scorul de 0-0, si i-au avut ca
protagonisti pe fundasul dinamovist Moti si pe
atacantul bistritean Negrean. In acest meci, la 1-1,
bistriteanul Sarmasan a fost eliminat de Corpodean.
l 7 iunie 2006: Corpodean este recuzat de „Poli”
Timisoara inaintea meciului cu Dinamo. Gh. Constantin,
seful CCA, refuza cererea banatenilor. (MIG)
Luca • 27 octombrie 2006, 11:28
Asa cum echipele au de suferit din cauza manifestarilor suporterilor la fel trebuiesc suportate si consecintele pentru declaratiile ”oficialilor”…daca becali nu reprezinta steaua atunci ce mama dracului mai reprezinta?…
@Mihai …bravo!..ai sintetizat perfect…daca nu ai probe pentru a demonstra un blat , atunci nici pentru a demonstra nevinovatia impricinatului nu trebuiesc probe.
marcel • 27 octombrie 2006, 11:29
D-le Tolontan, din cite stiu eu d/e meseria de jurnalist, acesta are o gramada de obligatii, gen ciine de garda etc, dar in nici un caz nu t/e sa invete pe cineva cum si ce sa faca – asta e manipulare prin intermediul unui mediu de informare foarte eficient. Dvs. de ce cereti Comisiei depunctarea Stelei si o acuzati de aminare – urma doar o constatare, un comentariu si careva presupuneri, de ambele parti…
In calitate de stelist, la fel ca Gigi, doar ca el da banul iar eu nu, daca va fac incompetent, fiu de cine si idiot, ma dati si pe mine la Comisie? Cazul urma discutat la un tribunal civil – e clar ca buna ziua! Scuze, au fost injurii date exemplu, deocamdata!
Luca • 27 octombrie 2006, 11:30
”Ai scapat galusca pe jos, sa fi sanatos, alta nu mai vezi…domnule Becali”
Tira • 27 octombrie 2006, 11:40
Sunt absolut socat! Sunt foarte multe postari ale unor stelisti, dar cuvantul „milog” este folosit o singura data. Acum s-a trecut, partial, intr-un alt registru: ce vina are steaua=> sa plateasca jiji personal si denigrarea celor care au facut plangerea (nu spun ca sunt sfinti, dar cv-ul lui Corpodean, de exemplu, este irelevant pentru subiect). Spun „partial” pentru ca limbajul suburban a ramas.
Nu pot decat sa sper ca se va lua decizia de a nu sanctiona sau de a sanctiona usor steaua (solutie previzibila dat fiind ca amanarea da timp de calmare a spiritelor si solutionare „amiabila”, din plicul lui jiji, a conflictului.
De ce sper asta? Simplu: steaua isi va creea imaginea pe care o merita. In plus, poate ajunge vreo plangere la UEFA si dau aia o decizie de suspendare a tuturor echipelor romanesti din competitiile europene (din cate imi amintesc asta e sanctiunea prevazuta de regulamentul UEFA).
E clar ca nu se mai poate continua fara un cutremur de proportii.
Marian • 27 octombrie 2006, 12:00
Pentru indignatul Cosmin P
Uita ca DInamo cu 11 oameni pe teren, pentru ca asa a vrut Corpodean, si Steaua cu 10 apoi cu 9 jucatori pentru ca asa a vrut tot Corpodean, a tras 2 suturi in prima repriza pe poarta apoi in a doua inca 3, si a fost nevoie sa intre Denis Serban si sa dea gol in min 93. Corpodean era in stare sa mai prelungeasca meciul cu inca 5 minute si sa mai elimine inca un jucator de la Steaua numai ca Dinamo sa castige. Nu poti sa pui un asemenea arbitru cu bube in cap, mai ales dupa ce fusese retogradat de Craciunescu, sa arbitreze un asemenea derby, decat daca trebuia sa faca un serviciu cuiva. E in stare cineva sa spuna cate meciuri a pierdut Dinamo cu Corpodean la centru?
NYC • 27 octombrie 2006, 12:02
Io stelistul: mai mult de ce ai scris mai sus nu stii, nu? ala e nivelul tau maxim, adica. nivel de epoca de piatra.
Georgero • 27 octombrie 2006, 12:03
sa-i depuncteze si pe cfr, Muresan i-a zis lu’ jiji ieri sa ia tranchilizante. Asta nu intra la categoria jigniri???
NYC • 27 octombrie 2006, 12:05
Marian: numele de Viorel Mateianu iti spune ceva? daca nu, intreaba-l pe Catalin Tolontan si o sa-ti explice el.
Mitica Dragomir • 27 octombrie 2006, 12:09
NYC: ce treaba are regretatul Viorel Mateianu cu ce a scris Marian?