Exerciţiu de imaginaţie

Fotbalul se găseşte în apogeul popularităţii şi al fascinaţiei sale. Niciodată n-a adunat atîta putere. Plus bani. Plus prestigiu. Îl respectă politicienii, i se închină marile trusturi ale lumii, îl elogiază artiştii. De la imnul lui Real Madrid, cîntat de Placido Domingo, şi pînă la bătălia comercială pe vedetele din iarbă, totul transmite încredere şi speranţă în viitorul sportului.

sâmbătă, 28 octombrie 2006, 7:12

Fotbalul se găseşte în apogeul popularităţii şi al fascinaţiei sale. Niciodată n-a adunat atîta putere. Plus bani. Plus prestigiu. Îl respectă politicienii, i se închină marile trusturi ale lumii, îl elogiază artiştii. De la imnul lui Real Madrid, cîntat de Placido Domingo, şi pînă la bătălia comercială pe vedetele din iarbă, totul transmite încredere şi speranţă în viitorul sportului.

Şi totuşi. Acelaşi joc a trezit instincte joase. „Fotbalul a devenit magnet pentru grupurile radicale”, exclama, deunăzi, un conducător spaniol. Acest lucru se simte şi în România. Vorbim rar despre el, dar îi simţim duhoarea.

Agenţia de Publicitate McCann Erikson şi Gazeta Sporturilor au imaginat pentru azi prima pagină a unui ziar distopic. O antiutopie. O lume în care rasiştii ar învinge şi fotbalul s-ar organiza după regulile lor.

Evident că e o convenţie. Un joc dus la extrem. Dar să ne amintim că în campionatul-spectacol al lumii, cel spaniol,  Eto’o a fost la un pas să iasă de pe teren, într-un gest fără precedent la acest nivel. Ce paradox! Cuibărită în miezul magic al celui mai fericit moment cu putinţă, o ameninţare pîndeşte fotbalul. Vechii creştini ştiau că pentru a învinge Răul e suficient ca oamenii buni să întoarcă privirea.Atunci pagina 1 poate deveni reală. 

Comentarii (114)Adaugă comentariu

Dan72  •  28 octombrie 2006, 11:59

”Sohil”:Foarte frumos spus.Vedeti domnule Tolontan ce scrie lumea?E clar ca romanii nu au murit,ci doar sunt criogenizati tocmai de societatea la faurirea careia contribuim cu totii.Dumneavoastra aveti,insa puterea de a spune lucrurilor pe nume.Aveti puterea de a o face si de a va face auzit de mult mai multa lume decat as faceo eu ,spre exemplu,sau..”sohil”sau…”apolodor”.Dumneavoastra aveti si credibilitatea necesara,insa trebuie doar sa spuneti si sa faceti numai ceea ce ar face bine spiritului romanilor,pentru al trezi din”somn”.Daca va doriti asta,insa! Daca nu…Nu!.

Yannis  •  28 octombrie 2006, 12:01

TARA ARDE SI BABELE SE PIAPTANA.

Vrei exemple?
1. Articolul S.F. „Exercitiu de imaginatie”, cap de afis, nu va fi niciodata transpus in realitate, psihologia rasista existand doar in cateva minti bolnave. Doar pe diversionisti ai poate preocupa tema….
2. Seful tau, Ioanitoaia este cel mai bun analist al psihologiei unui portughez anonim si ratacit in Romania, deoarece demonstreaza unde a gresit acesta (alt articol science fiction).
3. In schimb, articolul „ORACOLUL BALACARESTI” a fost declasificat, iar cel care l-a compus penalizat, conform indicatiilor. Ce sa mai vorbim de o continuare ? Mai bine ne ocupam de S.F.-uri….
Felicitari pentru managementul pro oracolist prin care va aduceti contributia la punerea in practica a obiectivelor LPF !
Hai ROMANIA & NO RASISM !

MiniME  •  28 octombrie 2006, 12:02

Vad ca degeaba ne agitam aici , ca X-ulica tot in abureli o da .

Macar anul acesta incercati (TOTI DE LA GSP.ro) sa scrieti despre

-castigarea prematura a campionatului de DINAMO

-revelatia numita OTELUL

-MEGA antrenorul IONUT POPA

…dar noi ce vedem zi de zi :

ATACURI DIRECTIONATE SI ALIMENTATE CU ”URA” asupra echipei FC STEAUA

sau pentru voi tot stafful STELEI ar trebui sa apara in ziar in AURIUL care-l insinuati azi.

cristian  •  28 octombrie 2006, 12:06

Domnule Tolontan initiativa dvs este doar pentru publicitate si nimic mai mult. GSP este ziarul Stelei lucru recunoscut de Ovidiu Ioanitoaia de multe ori la Europa FM si Antena 1 in sensul ca Steaua vindem deci punem Steaua pe coperta.
Si pentru reklama aia pe site ziarului Prosport are ON si OFF la sunet. Pe acest portal (pagina unui ziar nu este) gsp.ro nu se poate opri sunetu si e si de calitate naspa…bine ca intru de 2 ori pe luna sa vad daca s-a schimbat dar degeaba intru

Lecce  •  28 octombrie 2006, 12:06

Ce ma doare cel mai tare este ca aveam o parere buna despre dumneavoastra, domnule Tolontan. Sunteti o mizerie si stiu ca nu va intereseaza parerea mea sau a celor care facem sacrificii pentru echipele ce le iubim si care trecem prin momente dificile la fiecare meci cand ne sunt impuse noi si noi reguli stupide. Dumneavoastra stiti bine ce faceti acum si anume un compromis impotriva a ceea ce mai aveti din constiinta. Promovati o imagine falsa a suporterilor din peluze si a celor care si-ar da viata pentru echipa pe care o iubesc. Sper ca la un moment dat in viata dumneavoastra sa realizati ca sunteti un nimic, nu pentru ca v-ar lipsi inteligenta sau materia cenusie…ci pentru ca un om integru nu se poate lipsi niciodata de coloana vertebrala indiferent care sunt ordinele primite de sus. Si daca tot suntem la exercitii de imaginatie, atunci imaginati-va daca s-ar da o lege in care toti soferii care injura in stresul traficului bucurestean, cei care sunt violenti verbal, sa fie monitorizati si bagati la inchisoare sau amendati cu sume foarte mari…sau exclusi pe viata din trafic. Voi vreti un fotbal modern si de rahat ca la americani, unde nu exista esenta, totul e publicitate, bani si vedetisme… unde publicul reprezinta prostimea care nu are dreptul la opinie si care aplauda frenetic si se comporta ca o turma de oi docile si intelegatoare de frica ciobanului. Va doresc sa nu apucati niciunul ziua aia in care sa vedeti numai „creiere spalate” pe stadioanele si in peluzele din Romania.

bobo  •  28 octombrie 2006, 12:18

Felicit GSP pentru aceasta initiativa ! Sunteti singurii deocamdata care incercati sa faceti ceva pentru a stopa acest fenomen…sau macar pentru a incerca sa il diminuati ! Respect din partea unui stelist !

MiniME  •  28 octombrie 2006, 12:26

pentru bobo :

Ce ti se pare tie ca a facut GSP si sunt singurii?

Sau probabil esti o CLONA a cuiva…

rechinul  •  28 octombrie 2006, 12:33

domule tolontan este o initativa categoric laudabil cu un personaj central respectv banel nicolita care are un bun simt cum rara gasesti in romania si este chiar un exemplu nu o facatura mass-media a succesului.dar va intreb eu pe dvs nu credeti ca in extinderea acestiu fenomen si unii colegi de brealsla de-ai dvs au avut o contributie mai ales in primii ani ai anilor 90?credeti ca era bine pe vremea cand dvs lucrati la pro sport si prosport magazin ca aceste publicatii sa publice scrisori cu tenta rasista pe cand a fost lupta rapid steaua la titlu din sezolnul 97-98 sau sa publice in casetele cu scandari si bannere de la marile derbyuri lozinci cu tenta rasista?va rog sa-mi raspundeti

Dan72  •  28 octombrie 2006, 12:35

Domnule Tolontan!?! Imi mai raspundeti sau v-au”prins” alte treburi?

Dan72  •  28 octombrie 2006, 12:45

”bobo”?De ce crezi ca este o asa mare realizare ce incearca Gazeta? Crezi ca xenofobia din fotbalul romanesc face blaturile?Tu nu ai putin a xenofobie in tine?De cate ori nu te-ai adresat cuiva cu apelativul”tigan”sau”cioara”?Astea sunt xenofobii? De-astea te-ai saturat?Europa ne-a facut in repetate randuri”tiganii”prin vocea mai multor ziare.Ce facem cu ei?Cine ii depuncteaza? Ce facem cu noi…cu Romania? Iubesc oamenii si ii respect,dar nu am sa alung din casa pe chiriajul care profita de bunatatea mea si se doreste a se face stapan pe camera in care-l gazduiesc.Cam la atat ma duce pe mine mintea acum sa compar ceea ce se intampla cu ”fenomenu” asta pe care domnul Tolontan ni l-a aruncat cum se arunca un os unui caine.Altele ar trebui sa fie prioritatile si nu vad de ce tot un stelist a terbuit sa fie pe prima pagina!? De ce nu l-a pus pe Maftei,sau pe Danciulescu? Sau poate ca trebuia sa fie nascut doar in Faurei!?:)

sorin  •  28 octombrie 2006, 12:51

ASA E!!!

sorin  •  28 octombrie 2006, 12:52

chiar asa e

Dan72  •  28 octombrie 2006, 12:58

Se pare ca nu mai doriti sau nu mai aveti posibilitatea de a dialoga.Am crezut ca reusesc sa va aflu pozitia astazi,daca tot ne-am ”intersectat”.V-am mai trimis si in urma cu catva timp,cateva mail-uri la redactie,dar nu mi-ati raspuns niciodata. Cred ca multi cititori ar fi mai interesati de astfel de probleme,iar dumneavoastra ati fi mai in masura sa le potoliti curiozitatea.

Dan72  •  28 octombrie 2006, 13:06

Vroiam sa va aflu parerea si vis-a-vis de meciurile blatuite din campionat,sau despre Ceahlaul -Dinamo pe care l-ati semnalat ca blat,dar…v-ati oprit foarte repede din a mai dezvalui cate ceva.Ati fost cumva pedepsit pentru asta,daca ceea ce ati afirmat a fost un fals?Sau a fost real ,dar vi s-a impus tacerea?Mai sunteti atunci un ziarist liber?Daca nu,atunci de ce va suparati cand v-am spus ca sunteti aservit altora si nicidecum romanilor? P.S:Mai sus scriam despre chiriasul din casa mea facand o paralela la ceea ce se intampla cu minoritatile din tara noastra.Din repezeala ,insa,am strecurat un”nu” in text ceea ce a schimbat cu totul subaintelesul acestuia.Cei care si-au dat seama l-au indepartat singuri.Cei care nu au vrut sau nu au putut sa inteleaga ca este o greseala ,le aduc eu acum la cunostiinta acest fapt.:P

iQ666  •  28 octombrie 2006, 13:07

destepti vekii crestini astia… pacat ca nu si-au tinut religia spurcata doar pentru ei

rodana9  •  28 octombrie 2006, 13:15

Sunt unii patimasi mereu, altii devenim asa uneori- totul din prea mare iubire pt. echipa favorita, sau cel putin asa se crede. Sunt sustinatoare a Stelei de trei decenii si am avut uneori izbucniri neortodoxe fata de suporteri adversi si chiar fata de jucatorii de la Steaua, dar mi-a fost rusine ulterior cand starea emotionala a facut loc ratiunii si mi-am cerut scuze incercand sa fiu mai echilibrata, cat mai aproape de normalitate. Imi permit acest exercitiu etic fiindca urmaresc meciurile in fata televizorului. Nici nu mi-ar placea sa mai merg la stadion cand vad excesele spectatorilor, jandarmilor, conducatorilor de cluburi… Ma deranjeaza si declaratiile jucatorilor inainte de meciuri care devin ridicole dupa partide caci fie se impauneaza, fie vorbesc despre dificultatea majora a unei partide disputata cu echipe derizorii. Conducatorii, finantatorii echipelor isi fac imagine. Foarte bine, in fond o fac pe banii lor. Ce putem face insa cand declaratiile lor scandaloase, amenintarile, incitarile isi fac loc pe prima pagina a ziarelor, in fiecare emisiune tv sportiva ori de stiri?Cum putem stavili acest elan vulgar, primitiv, instinctual? Prin dosare penale pt. conducatori(nu penalizarea echipelor), prin masuri drastice pe stadioane pt. suporteri. Cei filmati de camere ca au avut comportament necorespunzator sa stea in arestul politiei cel putin o saptamana, sa fie amendati consistent(zeci de milioane vechi), sa fie condamnati pt. fapta lor daca se impune si sa li se interzica accesul pe stadioane de la prima abatere; incalcarea interdictiei sa fie considerata infractiune si sanctionata penal cu inchisoare nu cu amenda. Sunt cateva sugestii de masuri imperios necesare pentru stavilirea rasismului, violentelor(chiar verbale) si doar atunci, cand situatia va intra in normalitate, nu vom mai pune garduri intre jucatori si suporteri, vom putea veni la stadion cu toata familia ca la un spectacol asa cum ar trebui de fapt sa fie un meci de fotbal.E prea mult, e prea putin, dle Tolontan?Rog ceilalti utilizatori sa ofere solutii nu n umai comentarii.Daca nu ne pasa, e grav.Tema discutiei este un motiv major de ingrijorare pt. toti indivizii responsabili din Romania. Haideti sa dam solutii pe care gsp sa le preia si sa fie trambita noastra pana vom reusi sa instauram spectacolul in tribune care sa ne bucure privirile, sufletul si mintea!

marcel vlad  •  28 octombrie 2006, 13:29

Sant la o mare petrecere si toti sant de acord pentru a continua politica de renuntare la informatii despre Rapid . Nimeni nu este curios sa afle ceva despre aceasta echipa !

marcel vlad  •  28 octombrie 2006, 13:37

Bravo Guru ! De aceea nu avem nevoie de stiri despre Rapid !

Cătălin Tolontan  •  28 octombrie 2006, 14:03

ze si guru: va multumesc ca ati fost aici, dar locul vostru este pe alte site-uri. dupa cum am spus, nu negociem cind e vorba de rasism

Cătălin Tolontan  •  28 octombrie 2006, 14:05

iq666: vom sterge postul si ia-o, te rog, ca pe un avertisment. data viitoare vei fi banat

Cătălin Tolontan  •  28 octombrie 2006, 14:10

dan72: daca inteleg eu bine imi reprosati ca nu m-am/ne-am batut suficient pentru demascarea blaturilor din fotbal? ok, nu vreti sa deveniti ziarist? cit despre mailurile trimise si la care nu v-am raspuns niciodata, iertati-ma, dar nu e adevarat. raspund mailurilor si, daca ati face o socoteala simpla, ati vedea cit buget de timp alocam eu si colegii mei dialogului cu publicul. nu va suparati, un blog nu e un chat!

Cătălin Tolontan  •  28 octombrie 2006, 14:14

rechinul: aveti dreptate, toti sintem vinovati. sesizati si dvs cu cita rezerva este intimpinat un astfel de demers, inclusiv pe blog. o minoritate agresiva incearca sa domine disputa publica. o veste proasta pentru ei: nu dam un pas inapoi in fata mafiei, rasismului si blaturilo multumesc pt mesajr! asta ca sa sune patetic))::

Cătălin Tolontan  •  28 octombrie 2006, 14:18

multumiri inca o data agentiei mccan erickson, care a avut ideea „eliminarii negrului din prima pagina”. multumiri si celor care au postat. o zi buna, tuturor!

bergenbier  •  28 octombrie 2006, 14:32

Reclamele pe net sunt in general acceptate pt ca e nevoie de finantare, dar de fiecare data cand au aparut insotite de sunete (ca sa nu zic galagie) au generat proteste , nu sunteti singurul caz. Eventual dati-le voie sa mai bage o reclama mica in plus da sa scoata sunetul. Intelegeti-ne si pe noi. Multumesc.

StefanD  •  28 octombrie 2006, 14:41

Cataline, mai bine ai analiza imaginea de azi a sportului romanesc, nu cum ar arata prima pagina a ziarului unde lucrezi.
La imaginea asta dezastruoasa, voi contribuiti din plin [la colegii vostri de trust, cele 2 Antene, calitatea stirilor sportive e sub orice critica, in 90% din timp apar mitocanii din fotbal, (GigiB, GeorgeC, VasileT, care pot ajunge oricand la inchisoare, Marian Iancu care este deja infractor cu acte in regula) cu glumele lor de prost gust, cu injuraturi, sau cu iubitele fotbalistilor. Nu veni cu povesti de genul „asa vor oamenii, o facem pentru rating”, nu tine, eu n-am intalnit microbist care prefera sa auda golanii in locul unor rezumate ale meciurilor de fotbal. Cam 90% din timp este alocat acestui tip de stiri, rezumatele meciurilor devenind o raritate. In plus, prezentatoarele au un decolteu din ce in ce mai adanc cu putinta (pentru ce, le-am numaram odata alunitele de pe sani). La capitolul asta, ProTV-ul n-a depasit INCA masura, insa se iau de mana cu voi la capitolul calitate).
De parca n-ar fi suficient, de ceva timp ne bagati pe site-ul GSP fragmente video din stirile sportive ale Antenei 1.
Dupa toate astea aveti tupeul de a va plange de golaniile din fotbalul romanesc.
De alte sporturi ce sa mai vorbim…
In februarie, cand s-a desfasurat Olimpiada de iarna, stirile Antenei 1 erau ocupate de aceeasi mitocani. Iar in ziar erau prezentate fetele de la Divizia Sexxy. Pentru voi, nu exista sporturi de iarna.
Pai de unde sportivi in aceste competitiile de iarna?
Mai mult decat atat, v-ati permis sa faceti mistouri de unele dintre ele (biathlon-ul era printre ele, „vai ce plictisitor”). Bineinteles ca e plicitisitor, doar atunci l-ai vazut prima oara.

Adrian  •  28 octombrie 2006, 14:59

Ai uitat sa spui ca Rapidul …..cu tot cu suporteri ar emigra. Stiu…am fost rautacios.

Dan72  •  28 octombrie 2006, 15:12

Domnule Tolontan…nu vreau sa ma fac ziarist! Prefer o meserie mai curata si cinstita.Deci…se vede ca nici dumneavoastra nu sunteti tocmai ceea ce vreti sa fiti.Prin raspunsul care mi l-ati dat imi adeveriti faptul ca intre mine si dumneavoastra,su intre dumneavoastra si multi altii de pe aici,nu este diferenta atat de mare precum am tinde sa credem la prima vedere.Eu v-am pus o intrebare pertinenta legata tot de o afirmatie de-a dumneavoastra pe care ati facut-o mai devreme,ridicandu-ne noua la”fileu”gogorita cu cazul de blat din meciul Ceahlaul-Dinamo.Ca atare eu v-am intrebat ce ati mai scos la iveala in plus fata de ce a vazut toata lumea.De ce nu ati mers mai departe ?De ce va-ti oprit?Va intrebam doar si ma asteptam la alt raspuns din partea dumneavoastra si nici decum la acela de a ma face eu ziarist.Probabil ca daca vroiam nu cred ca nu as fi putut si eu sa termin o facultate de jurnalistica.Am ales insa o latura tehnica,dar cred ca nu aceasta face subiectul blog-ului.Astept in continuare un raspuns la ceea ce v-am intrebat si probabil ca nu numai eu ci si cei care sunt pe aici.V-as ruga ,insa ca decat sa-mi mai dati raspunsuri ca cel de mai sus,mai bine nu o mai faceti deloc,ramanand astfel la latitudinea noastra sa intelegem care ar fi putut fi acela.

Dan72  •  28 octombrie 2006, 15:24

”nu dam un pas inapoi in fata mafiei, rasismului si blaturilor”De ce folositi astfel de cuvinte domnule Tolontan,daca stiti ca sunt falsuri.Cum dormiti noaptea cu capul pe perna?Chiar ne credeti o natie de prosti?Cat despre mail-urile pe care vi le-am trimis si nu mi-ati raspuns va spun eu ca au existat.Era vorba de anul trecut si chiar de prin primavara anului trecut,deci destul de demult asa ca nu va mai pot improspata memoria cu data cand le-am trimis.Oricum…aveau cam aceleasi intrebari la care va feriti sa-mi raspundeti acum.Ati fi putut sa o faceti,dar…ceva va opreste.Eu spun ca tocmai lipsa deontologiei..sau a unei verticalitati in viata v-au impiedicat.Sau poate…de unde plecase practic discutia ?? Aaaa!! Da! De la domnul Voiculescu?Eu asta cred…asta spun.Dumneavoastra spuneti-mi adevarul,dar nu mai fi-ti ironic ”invitandu-ma” sa ma fac ziarist,ca nu va sta bine.Cereti bun simt de la noi pe blog,dar dumneavoastra nu dati dovada de asa ceva.Ma intreb atunci de ce va tot luati de Gigi Becali,ca nu-i sunteti departe decat poate printr-un limbaj mai domol,in rest…

iQ666  •  28 octombrie 2006, 15:56

nu-mi dau seama care e problema cu ce-am scris eu. am avut 2 mesaje: 1-in care-mi exprim dezaprobarea fata de crestinism si 2-in care spun ca nu reusesc sa deskid pagina 1 a gsp de sambata pt. ca fisierul care-mi vine mie de la http://www.gsp.ro/images/content/edition/edition.pdf e pag.1 de vineri. nu stiu care dintre aceste posturi poate fi caz de banare.. btw, eu tot nu gasesc pe serverul dvs. pagina 1 de sambata

Admin: Dă un CTRL F5 şi îţi va apărea. Dacă nici aşa nu merge trebuie să apesi din meniul INTERNET OPTIONS pe cele doua „butoane” DELETE FILES şi DELETE COOKIES.

iQ666  •  28 octombrie 2006, 16:09

thanx admin.. doar ca folosesc opera si mozilla rareori.. si cu niciuna nu am deskis pagina 1 de vineri ca s-o am in cache, pe care le-am si golit intre timp.. in fine, nu-mi dau seama care-i problema, incerc mai tarziu din linux.. cat despre rasisti, eu zic c-ar trebui impuscati

iQ666  •  28 octombrie 2006, 16:11

btw, ce-i cu tolo azi de-i asa rau? n-a gasit nici un maidanez pe drum? 🙂

Dan72  •  28 octombrie 2006, 16:46

”sohil”:Iarasi ai dreptate.Au sa faca recursuri pana cred ca are sa le dea cate 12 puncte in final.Si asta in timp ce in Romania,o echipa se vrea a fi depunctata datorita nu stiu caror declaratii cica xenofobe.De parca patronul al maghiar al Clujului face tot tam-tam-ul asta ca l-ar interesa altceva decat denigrarea Romaniei si a romanilor.Sa fim seriosi!! Cat de mult il intereseaza pe ala(un ungur),campionatul sau prestigiul romanilor!?Ei ca natie sunt mult sub noi(doar fotbalistic vorbind)si asta nu ii poate decat deziluziona.Si ce ramane de facut!? Ce altceva decat sa te legi de o chichita de-asta si sa tarasti o echipa si o tara prin mocirla.Stie toata lumea cum sunt tratati romanii in Ungaria,asa ca…sa nu se mai planga astia de aici.Nu le convine!?!VALEA!!Dar de ce ar pleca cand aici unii ii apara chiar in detrimentul romanilor si Romaniei.Nimeni nu ia ,insa in discutie traseul deosebit de usor al lui dinamo,de parca ne aflam inainte de ’89.Fara accidentari…fara cartonase…adversarii sunt blanzi si par a dormi in adidasi(cu exceptia Stelei si a Rapidului,dar pe care,in cazul primei,au linistit-o cu eliminarile)Dar…hiba e Becali si xenofobia! Nu arbitrii sau Sandu! Nu Dragomir sau nea Jean!! Dar…ROMANII-S PROSTI SI TAC!! Nu toti domnilor!!!

Dan72  •  28 octombrie 2006, 16:49

Va propun un ”joc” tuturor celor care mai sunt pe aici!! Daca ati citit dialogul meu cu domnul Tolontan…I-am solicitat un raspuns,dar nu mi l-a dat.Haideti sa vedem care ar fi fost raspunsul pe carecredeti ca mi l-ar fi dat,in opinia dumneavoastra!?Vad ca dansul s-a retras’diplomatic”!!

chelseaboy_nyku  •  28 octombrie 2006, 16:53

Nu o sa invinga niciodata raul sau rasismul.. se mai intampla cazuri minore ..unde lipseste civilizatia…merg la toate meciurile lui Chelsea si nu am vazut nici nu am auzit nici o scandare rasista sau orice fel de manifestare de acest gen..raul nu va invinge …dar puteai totusi sa scrii despre felul cum fotbalul lupta inpotriva acestui fenomen nu sa imaginezi prostii…ca siasa sunt destul scandaluri in fieacre zi mai tre sa ity imaginezi unu ? mai Catalin asa esti de bele a cateodata ….. :))

iQ666  •  28 octombrie 2006, 16:55

@dan72: esti paranoic. oamenii astia de la gsp se iau de toti si nici macar indeajuns. ar trebui sa fie mai radicali

Dan72  •  28 octombrie 2006, 17:05

”IQ666”:Nu-mi pot face nici macar un ”exercitiu de imaginatie” gandindu-ma ca 666 ar putea fi coeficientul tau de inteligenta.Cel putin nu pare.Eu nu te-am jignit,iar daca nu-mi indreptatesti parerie nu ai deact sa nu o faci,dar in acelasi timp nu ai nici dreptul sa jignesti.Cu siguranta ca o pot face si eu! Oricine peste 7-8 ani poate injura si calomnia,dar nu am sa ma pretez sa intru in astfel de discutii cu tine.Pari a fi de speta prea joasa.

AmeriKnu  •  28 octombrie 2006, 17:08

daca Ronaldo e negru,atunci …nu mai zic nimic. Jurnalistii p..ii

Anti carii  •  28 octombrie 2006, 17:29

N-am inteles articolul asta. N-am inteles scopul lui. Sa ne aratati ca exista rasism adica sa-l promovati? Sau pote sa convingeti rasistii sa nu se mai manifeste?! :)) Sunteti penibili. Publicul caruia nu-i pasa trebuie sensibilizat in demersul vostru, public pe care nu o sa-l sensibilizati vreodata. Crezi ca daca scri mizerii comerciale toata viata ca sa ai un salariu poti sa faci pe-a moralistul in legatura cu orice subiect? Sti ce zic ziaristii cand ii intrebi in particular de ce nu au facut ceva moral? Pentru ca tre sa manance si ei o paine! Deci voi astia sunteti ba frate si dupa parerea mea ironic dar dintre toti oamenii din lume tocmai voi nu aveti voie sa vorbiti. Asta cu rasismu e palarie mult prea mare pentru voi si nici nu stiti cum sa incepeti subiectu. Voi vreti sa-l combateti?! Nu vezi ca si fondul blogului e alb? Esti un rasist tolontane. Io zic sa-ti dai cu grema de ghete pe fata sa nu mai lasi paru scur ca zici ca esti skinhead si sa-ti lasi plete sau sa te faci afro, sa fumezi multa iarba si sa militezi pentru pacea lumii cum fac toate modelele de la miss world. Te pup.

Carnatul Kosher  •  28 octombrie 2006, 17:58

cel mai mult mi-a placut anul trecut dupa meciul stelei cand banel canta impreuna cu echipa si si suporterii despre ‘ciorile’ din giulesti. in cazul asta banel nu e rasist? sau e doar prost? sau e un self-hating tzigan, oh, pardon rroma?
deci dom’tolontan, cuuum de ati uitat o faza chiar de neuitat? mai urmeaza ca jucatorii de la maccabi sa dea salutul nazist, ca eto’o sa apara cu gluga kkk si atunci banel e intr-o familie buna.

Dan72  •  28 octombrie 2006, 18:06

”Anti carii”:Rautacios dar la obiect!! Toti oamenii astia cred ca rasism sau xenofobie inseamna sa spui”o echipa de unguri”sau ”ciori”rapidistilor.Nu e niciuna din acestea.Este doar un limbaj suburban,dar nicidecum rasism.E adevarat ca violenta ia amploare pe stadioane,dar nu rasismul si xenofobia sunt de vina.Altele sunt cauzele,cum dealtfel altele sunt si metodele prin care vom scapa de acestea.Credeti ca depunctarea Stelei va scapa Romania de toate relele? Eu zic ca mai degraba va fi aruncata in dizgratie…vor aparea alte acuze…alte vorbe dure si urate…suporterii vor fi inraiti pentru ca echipa lor are de suferit.In fond ce vina avem noi pentru greselile altora?Asa cum nici noi nu platim pentru greselile parintilo spre exemplu,chiar daca sunt din aceeasi familie,nu?Fiecare isi palteste greselile.Steaua ,insa nu este Becali.Nu asa se judeca si se ajuta o natiune sa se educe.Asa se inraieste.

iQ666  •  28 octombrie 2006, 18:35

@dan72: era o constatare, nu o jignire. vezi prea multe conspiratii si atacuri impotriva stelei.. cat despre smekeria ca jj nu are nici actiuni nici functii la steaua, ar trebui atunci sa se delimiteze adevarata conducere a stelei de declaratiile lui.

cred ca e nevoie sa se ia masuri de genul depunctarii pt. ca altfel se si ne vor balacari in continuare acesti asa-zisi oameni de fotbal. cu amenzi si suspendari nu s-a rezolvat nimic. interdictiile pe stadion sunt eficiente doar pentru suporterii adevarati, nu pt. acesti scandalagii de obicei prea bogati.

ps: eu tin cu gloria, sa nu ma acuzi de dinamovism sau rapidism sau alte ‘isme.. iar ce-i cu 666’le ala te las sa descoperi singur 😉

Dan72  •  28 octombrie 2006, 18:59

”I.Q”:Ai fi deacord sa platesti greselile tatalui tau doar pentru faptul ca-i porti numele,sau ca faci parte din familia lui?Steaua(echipa) plateste prin rezultate,apoi fiecare membru al ”familiei” va plati individual.Daca Carlos nu apara bine,nu dam afara toata echipa.Hai ca sunt chestii logice!

Dany  •  28 octombrie 2006, 19:00

si eu sunt de aceeasi parere ca Gigi pentru ineptiile lui nu tre sa plateasca echipa ci el personal . Sunt un dinamovist inrait dar nu vreau depunctarea stelei , ce treaba au jucatorii cu faptul ca patronul lor este bolnav ? Si oricum steaua o sa piarda campionatul, cu penalizare sau fara, si il vor pierde din cauza lor , ar fi un motiv sa zica ca liga i-a depuntat si de-aia au pierdut, Dinamo nu are nevoie de asa ceva.
Cu rasismul si Xenofobia in romania nu e chiar asa de grav cum se discuta. Problema e ca sunt unii formatori de opinie gen Gigi B sau Corneliu V Tudor care tot agita spiritele pe unde se duc. Vorbind de oameni de fotbal, cred ca liga s-ar imbogati daca in loc de puncte penalizare , ar penalizare fiecare „iesire in decor ” al unora cu sute de mii de dolari, si va spun eu ca dupa asemenea amenzi Gigi si altiii ca el s-ar gandi de 2 ori inainte de a mai deschide gura .
In ce priveste rasismul, in Romania e nimic, noi ne-am tolerat tiganii nostri de zeci de ani , ni i-am asumat si am trait cu ei, stiti cu totii ce probleme au fost prin alte state aflate in plina dezvoltare. E exemplu americii anilor 50-60 chiar si dupa cand negrii nu erau lasati in autobuze cu albii sau nu erau lasati in armata , si alte tembelii de genul asta. Asa ca hai sa nu facem rasismul o problema in romania, ca nu are rost . Ca mai sunt cativa frustrati pe un stadion care mai striga pe ici pe colo, asta e altceva , e problema de cultura si civilizatie, nu are treaba cu rasismul. Cand vom ajunge si noi la nivelul de dezvoltare si civilizatie al occidentului, atunci se vor rezolva si aceste probleme.

Dany  •  28 octombrie 2006, 19:08

Dle Tolontan , ati ramas fara ideii ? cam slaba inspiratie cu articolul asta . ocupativa de echipa nationala sau mai bine de mafia fotbalului, alea sunt chiar probleme mai mari ca rasismul…

teo70  •  28 octombrie 2006, 19:26

Domnule Tolontan de ce nu incercati,voi cei de la gsp, a promova in ziarul la care lucrati si campionate precum Spania,Anglia,Italia etc.De ce nu se vorbeste despre ceea ce inseamna fotbal adevarat,despre tactica,stil de joc s.a.m.d.Ne-am cam saturat de scandaluri,barfe,unde si cand si-a facut Adi Mutu piata.Ne-am cam saturat sa ne uitam cum domnul Ovidiu Ioanitoaia taie ofsaid-uri la Recursul Etapei saptamanal timp de doua ore!
Si despre fotbal nimic.Sau nu aveti nimic in comun cu fotbalul,cu exceptia domnului Vochin si poate dumneavoastra!Iar ca sa va dau si un exemplu in articolul de prezentare pentru derby-ul Spaniei Real Madrid – Barcelona,
Raul era trecut pe postul de mijlocas dreapta!!!Apropos de Real Madrid – Barcelona,ati vazut ce audienta a avut acest meci,cu toate ca la ora aceea pe alte posturi erau vesnicele emisiuni de fotbal (barfe si scandaluri).Deci se poate si publicul este interesat de fotbal adevarat.Campionate precum Spania si Italia nu au audienta pentru ca nu sunt promovate.Si asa ne alegem cu meciuri televizate gen Unirea Urziceni – FC Vaslui (sa nu se inteleaga ca am ceva cu aceste echipe e doar un exemplu).Va rog inca o data incercati sa vorbiti despre Fotbal!

Dan72  •  28 octombrie 2006, 19:28

”Edmond”:E bine punctat ceea ai spus tu,doar ca nu poate spune nimeni cine este mai tigan si de cate ori.Ideea este ca la noi de ani de zile am convietuit in deplina siguranta.Acum ,insa lucrurile par a se schimba,dar cu siguranta o vina importanta o are si mass-media.Nu neaparat ca ar fi instigat,ci pentru ca a promovat anumite aspecte care au dus la aceasta situatie.Eu locuiesc in Dobrogea si aici este bine stiut ca locuiesc cele mai multe nationalitati pe metrul patrat,dar nu au fost probleme mai mari decat intre romani si romani,iar pe strada sau in anturaj poti fi etichetat foarte des,functie de imprejurari,cu apelative ca :tigan,macedon…etc.Si asta se intampla fara ca cineva sa se supere si implicit deci,altcineva sa ceara …”depunctarea” celui care ti s-a adresat astfel.

Dan72  •  28 octombrie 2006, 19:30

Ideea este ca nimic in tara asta nu se poate compara cu nimic din alte tari,asa cum la mana nu avem 5 degete la fel,sau nu toti oamenii…toate natiunile gandesc si judeca la fel.Deasemenea nici ziarele din lume nu sunt la fel.Nu? Putem compara ,spre exemplu Gazeta Sporturilor cu Marca??

zloty  •  28 octombrie 2006, 19:57

uitativa ce gunoi de meci e pe national tv iasiul cu steaua si rapid sa baricadat in aparare si cu dinamo a luat 3 pe contraatac
frumox nu??

Dan72  •  28 octombrie 2006, 20:25

Asta-i campionatul nostru”zloty” si nu ne putem impotrivi,ci doar privi cu sila ceea ce se intampla.Pacat ca domnii ziaristi nu vad altceva decat ce li-se dicteaza.

Dan72  •  28 octombrie 2006, 20:29

Crezi ca se va sesiza cineva? Nu-ti face iluzii.Dinamo joaca perfect,iar Iasul e obosit dupa meciurile cu Steaua,Rapid si cel din cupa,iar in plus are multi accidentati.Domnilor de la Gazeta!! V-am scutit eu de un scurt comentariu al meciului pentr ziarul de luni asa ca nu va mai obositi cu acest meci.

Comentează