TOLO.RO
Dacă tot am intrat în Europa cu fotbalul, poate că n-ar fi rău ca şi declaraţiile fotbaliştilor să intre în normalitate. Aproape că nu există situaţie în care să jucăm într-o ţară aflată într-o situaţie specială fără ca ai noştri să facă pe deştepţii, legînd fotbalul de dramele oamenilor într-un mod infantil.
vineri, 3 noiembrie 2006, 6:54
Dacă tot am intrat în Europa cu fotbalul, poate că n-ar fi rău ca şi declaraţiile fotbaliştilor să intre în normalitate. Aproape că nu există situaţie în care să jucăm într-o ţară aflată într-o situaţie specială fără ca ai noştri să facă pe deştepţii, legînd fotbalul de dramele oamenilor într-un mod infantil.
Cînd ajungem în Bosnia „nu ne temem de tancuri”, iar dacă mergem în Anglia „sîntem pregătiţi pentru atentate”. Ultima prostie rostită cu infinită candoare aparţine rapidiştilor care, sosiţi în Israel, au avertizat: „Noi vom fi bomba!”. Bine că n-au declarat asta pe vreun aeroport că nu-i mai scotea nici Dinu Vamă din arestul unde ar fi împărţit celula cu bricegele şi pilele pentru unghii!
Să poposeşti pe locul unde evreii şi arabii îşi amestecă sîngele într-un conflict nesfîrşit şi să vorbeşti despre bombe! E adevărat, de multe ori aceste declaraţii sînt potenţate de interogaţiile teribiliste ale jurnaliştilor. Dar nu cred că s-ar supăra cineva dacă în faţa unei astfel de remarce, fotbalistul ar răspunde cu: „Următoarea întrebare, vă rog!”.
Mircea Scarlatescu • 3 noiembrie 2006, 19:01
Aceste raspunsuri sau declaratii de doi bani sunt rezultate ale intrebarilor de 2 lei ale ziaristilor de 2 lei din presa noastra, pe care ii conduceti domnule Tolontan. Pentru ca daca ei ar fi cu taltentul si mintea macar la 50% din nivelul dumneavoastra presa ar fi altfel.
In schimb, Jiji exsita datorita ziaristilor, si intrebarile si raspunsurile care scot in evidenta prostia fotbalistilor la fel.
Asa ca nu va uitati numai la ei, ci si la cei pe care-i conduceti
MacRrobert • 3 noiembrie 2006, 19:05
Aatata timp cat fotbalistii nostri au ca modele conducatori ‘moderni’ gen MM sau Borcea…Dar si climatul mediatic creat predispune la astfel de declaratii.
robynho • 3 noiembrie 2006, 19:06
Foarte corect. Dar sunt de parere ca jurnalistii care pun cele mai stupide intrebari, in special oamenilor de fotbal, sunt responsabili pt multe din scandalurile & declaratiile tragi-comice din domeniu. De asemenea, pt calitatea scazuta a stirilor sportive. M-am referit aici in special la zona TV. Ma mir ca nu a fost intrebat vreun jucator stelist ce impresie i-au lasat tatuajele lui Beckham…
Maxim • 3 noiembrie 2006, 19:09
Varujan Vosganian s-a intors cu coada intre picioare de la Bruxelles datorita unor declaratii mai vechi facute despre nevoia de ghetouri pentru rromi.
Gigi Becali lipeste crucea cu scociul si declanseaza revolutii.
GSP este un ziar jalnic ce promoveaza scandalul (vezi cazul Ganea).
In conditiile astea, intrebat de un ziarist daca se sperie de bombe, Lazar a raspuns mai inteligent decat Becali, mai diplomant decat Vosganian si mai cu bun simt decat ziaristii GSP.
Cu tristete pentru un editorial ce se dorea util dar s-a dovedit neinspirat,
Maxim
tosteaua • 3 noiembrie 2006, 19:11
Parerea mea e ca tre sa vedeti intai barna din okii vostri inainte de va lua de paiul din okii altuia….
left • 3 noiembrie 2006, 19:12
adevaru` e undeva la mijloc…inca ne`am pastrat identitatea si nu suntem asa seci si nici nu vreau sa ajungem asa dam raspunsuri teleghidate gen siteu uefa..nu vreau sa ajungem siteu uefa adik sa privim fotbalu ca pe desene animateunde nimic rau nu se poate intampla..acolo nu o sa vezi niciodata ceva legat de arbitrii soar comentarii seci lipsite de sentiment stasuri plictisitoare..asa vreti sa ajunga si raspunsurile fotbalisitilor..neah..sunt de acord si cu faptul ca nu ar mai treb sa se dea raspunsuri negandite dar nici asha robotizate
sfara • 3 noiembrie 2006, 19:16
inca un articol extrem de inteligent si inspirat….. de unde le scoateti domnule…..??
🙂
sunteti genial!
toata tzara va astepta creatia……
🙂
Vartan • 3 noiembrie 2006, 19:19
GSP e cel mai bun ziar de sport din tara si dvs sunteti cel mai bun ziarist sportiv la ora actuala!Cei ce va critica arata in continuare cat de mici si neintelesi sunt si mai grav arata de multe ori ca nu inteleg ce spuneti in editoriale!Si bomba aia a rapidistilor a uitat sa explodeze!Iar Sapunaru este cel mai bun transfer facut de un club pentru anul viitor:)))in rest numai de bine….
apolodor(suporter stelist) • 3 noiembrie 2006, 19:20
Cred ca-i a n-a oara cand postez un mesaj prin care-mi exprim iritarea si dezamagirea fata de cum inteleg unii sa faca presa sportiva.
Atmosfera de mahala, tot mai evidenta in peisajul fotbalistic autohton, se datoreaza si provocarilor venite din partea jurnalistilor. Fotbalistii, in marea lor majoritate nu doar needucati, ci si foarte sugestibili, sunt o victima inocenta a ziaristilor. Cum sa fie originali in raspunsuri, daca intrebarile puse contin intotdeauna raspunsuri implicite?
Fotbalistii sunt exact precum cei care-i mediatizeaza. Nu incercati , d-le Tolontan, sa va disociati de restul colegilor dvs, pt ca sunteti din acelasi aluat.
Coco21 • 3 noiembrie 2006, 19:22
Mi se pare normal aceste raspunsuri ale fotbalistilor , de ce? Trebuiau sa raspunda la intrebare ziaristilor. Deci hai sa nu ii mai criticam numai pe sportivi in general, hai sa vedem unde suntem toti , si ce facem noi ca ziaristi ca sa ii ajutam pe fotbalisti din punct de vedere psihic ( Banel Nicolita ) . In loc de intrebari gen Bombe atentate, si droguri prin Cuba , poate ajung si pacolo , haideti sa fim uniti ca suntem cu toti romani si sa nu ne mai facem de ras singuri pt simplu fapt ca un ziarist face de ras Romania si isi castiga un ban ,,cinstit,, . In occident nu putem intra cu asemenea hahalele care fac articole,interviuri,intrebari etc. la comanda .
Maxim • 3 noiembrie 2006, 19:23
pt apolodor: Tolontan este seful acelor ziaristi de care incearca sa se disocieze. Paradoxal, nu?
Cred ca ar fi mai nimerit cate 10 editoriale pentru fiecare ziarist GSP in parte decat un editorial pentru o declaratie smulsa de la un fotbalist in urma unei intrebari care nu e legata de fotbal.
Maxim • 3 noiembrie 2006, 19:24
si inca ceva: cine a publicat acea declaratie? Lazar? Si in ce scop.
domo • 3 noiembrie 2006, 19:24
cu parere de rau dar am citit o declaratie a unui „baietas”de la rapid,de fapt cel mai slab de pe teren care vroia sa abata „privirile”in cutea altora cum ca „altii au dat autogol si nu s-a suparat nimeni”.nu ca aveam pretentii de la acest „baietas”care cred ca are foarte multe degete la o mina in raport cu numarul de ani de scoala,dar cred ca deontologic(o fi intelegind cuvintul?)asa ceva nu se face.de asemeni m-a surprins ca un om care se considera „cu multa cultura(de unde?),razvanel,nu a luat nici o pozitie.sau a uitatat mirkiulica sa-l sune?
am inteles ca in israel nu se „prindeau”telefoanele din fostul spatiu sovietic.sa fie si asta o explicatie a „fisielii”de acolo?
domo
apropo:pentru cei din galerie(eu ii respect)un nume:SAPUNARU(va face de ris)!!!!!!
lee • 3 noiembrie 2006, 19:28
nu-i inteleg pe cei care scriu ca gsp ar fi cel mai jalnic ziar de sport.atunci de ce mai citesc articolele?
andrei • 3 noiembrie 2006, 19:29
sunt intru totul de acord cu Mircea Scarlatescu. fotbalistii sunt, majoritatea lor, copii fara scoala si fara bun simt, insa ziaristii stiu asta. tocmai de aceea multe din intrebarile lor ii descalifica profund.
imi vine in minte si acum interviul acela cu flavius stoican in care un gazetar il intreba in ce pozitie ii place sa faca sex(?!!!?).
nu pot sa nu remarc, de asemenea, faptul ca multe din scandalurile din fotbalul romanesc sunt provocate de voi, jurnalistii. multi dintre colegii dumneavostra, domnule Tolontan, abia asteapta o declaratie defaimatoare a vreunui conducator de club la adresa altuia, pentru a merge la cel vizat si a-i spune: „X a spus despre dumneavoastra ca… Cum comentati?”
iar cand sunt pusi in fata acestor adevaruri, multi dintre colegii dumneavoastra invoca dreptul la exprimare libera, la opinie, desi cunosc si ei foarte bine ca in spatele acestor intrebari pe care le pun se afla setea de a se afirma cu orice pret
apolodor(suporter stelist) • 3 noiembrie 2006, 19:33
Baieti, vreau sa stiu daca exista posibilitatea, tehnic vorbind, sa le blocam site-ul astora de la GSP pana cand decid ca trebuie scoasa reclama la berea aia. Sau macar sunetul ala strident. Haideti sa facem ceva !
Cipri • 3 noiembrie 2006, 19:33
Cataline,
Cum poti sa ai asemenea asteptari de la niste insi care nu stiu decat sa sara la bataie la adversari, sa faca semne obscene publicului, sa injure cu o placere teribila alaturi de galerie? iat insiruirea ar putea continua cu multe asemenea exemple!
pentru ei Codul bunelor maniere probabil e un subcapitol la Codul rutier, pe care oricum nu-l citesc (doar sunt vedete si exista insi care sa le rezolve permisul…)
Coco21 • 3 noiembrie 2006, 19:36
lee : nu-i inteleg pe cei care scriu ca gsp ar fi cel mai jalnic ziar de sport.atunci de ce mai citesc articolele?
Nu exista alte ziare , sa le numesti in alt fel, sau daca stau sa ma gandesc ar fi , BURSA , Anuntul de la A-Z si as mai continua.
Deci , pt ca ziarele romanesti sa ajunga ca cele din Italia,Germania,Franta etc. ar trebui ca si ziaristi, patroni de presa sa aiba o mentalitate diferita de cea de acuma.
Henk • 3 noiembrie 2006, 19:36
La ce conditii sunt asigurate in centrele de copii, de ce sa va mai mirati ca sunt atatia ‘banei’in fotbalul nostru. Unde sa-si faca educatia fotbalistul? Cand educatia jucatorului a fost vreodata criteriu de selectie in Romania. V-ati intrebat vreodata daca educatia nu este cumva responsabila de esecurile jucatorilor romani transferati in Europa?
Henk • 3 noiembrie 2006, 19:37
Hai sa facem un experiment: intrebati un fotbalist ce crede despre acest articol. Pariez ca raspunsul ar fi „m….e Tolontan”.
ANTI JOC • 3 noiembrie 2006, 19:39
SI DATI-LE AFARA PE ZIARISTELE ALEA CARE ZAMBESC PRECUM NISTE CATELE IN CALDURI CAND IAU INTERVIURI SI INTREABA „MULTUMITI DE REZULTAT ?”
SI MAI VORBESC SI LA PERSOANE A 2-A SINGULAR CU TOATA LUMEA.
NU-I VEDE NIMENI CUM II TUTUIESC PE TOTI?
Coco21 • 3 noiembrie 2006, 19:39
Si SCOATETI SI VOI PUBLICITATEA AIA CU BEREA CA E SUPER NAJPA . VAD CA VA DUCE CAPUL LA ASTFEL DE IDEI DE A PUNE RECLAMELE CU SUNET etc. SPER SA VA DUCA CAPUL SI LA ARTICOLE SI LA INTERVIURILE , INTREBARILE CARE LE ADRESATI SPORTIVILOR. DACA NAR FI EI VOI MANCATZI PAINE CU SANA.
polonezul • 3 noiembrie 2006, 19:45
extraordinar ! cand nu aveti voi o ,,bomba ,, de presa si nu stiti cum sa mai invrajbiti suporterii, fotbalistii,conducatorii [ fara cei pe care ii pupati in fund -gigi becali-]sau gasiti voi ceva , atunci vi se pare ca o gluma facuta de altcineva [fiindca ,,bomba ,,rapidista este chiar o gluma , parerea mea ] este de prost gust ,bla-bla-bla . mai baiatule poti sa te iei de rapidisti ca n-au jucat nimic ,ne-au facut de ras dar sa faci un caz din asta ………..
lee • 3 noiembrie 2006, 19:49
coco ok poate ai drepate si in legatura cu reclama aia si pe mine ma innebuneste
stelistu” • 3 noiembrie 2006, 19:51
Domnule Tolontan, parerea mea este ca raspunsul „noi vom fi bomba” la intrebarea despre bombe este destul de spiritual,ocolind variantele prescurtate „da, ne temem” sau „nu,nu ne temem” la o intrebare al carei grad de prostie va scapa.
Recunoasteti ca sint teribilisme ale ziaristilor, dar scoateti in fata doar comportamentul fotbalistilor , pe cind o analiza si pe seama intrebarilor necugetate puse de unii din confratii dvs ?
rekas67 • 3 noiembrie 2006, 19:56
Sunt raspunsuri exact la nivelul intrebarilor pe care le pun ziaristii. In ultima vreme singurul jucator care a raspuns ca un om normal, ridicandu-se mult deasupra celui care il interoga a fost Cernea dupa meciul de la Madrid. Catalin Tolontan sa reasculte comentariul de la Real-Steaua si il asteptam cu o parere si despre colegii sai.
deedre • 3 noiembrie 2006, 20:03
F.tare!
Doru_C • 3 noiembrie 2006, 20:06
bine ca esti tu destept, tolontane !!!
esti in criza de inspiratie?
concediu !!!
nonu • 3 noiembrie 2006, 20:08
Fotbalistii sunt niste creaturi proaste in fata carora ne inchinam aiurea…
ANTI JOC • 3 noiembrie 2006, 20:12
SCOATETI BERGENBIERUL ALA CA SPARG ECRANUL PLAT
lau • 3 noiembrie 2006, 20:23
Ai dreptatea Catalin vis-a-vis de declaratiile jucatorilor. Dar voi jurnalistii cand o sa intrati in Europa?…fotbalul a intrat, Romania intra in ianuarie…voua cand va vine randul?
toky • 3 noiembrie 2006, 20:38
d-le Tolontan,cred ca tzi-ai ales un subiect bun shi interesant despre care sa scri,in al II-lea rand cred ca shti bine la ce s-au gandit rapidishti cand au dat acea declaratzie, shi in al III lea cred ca ai dramatizat declaratzile lor,iar in al IV lea rand cred ca tzi-ai dat cu firma-n cap shi tzi-ai aratat limitele[credeam ca tu eshti cel mai bun de la gazeta cu subiecte shi comentari interesante]
Margelatu • 3 noiembrie 2006, 21:09
off topic oarecum
Ce ziceti de pinguinu ala de la protv care l-a intrebat pe Capello daca Steaua va ajunge in finala Uefa in loc sa-l provoace la o discutie despre meciul care tocmai se terminase ?
Merita ala sa mearga la Madrid ?
Cu asa dobitoci in presa si la tv nu ma mir ca vorbesc si jucatorii tampenii .
Cocolino • 3 noiembrie 2006, 21:14
SCOATE-TI DRACULUI RECLAMA AIA IMPUTITA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!….SUNT SATUL PANA IN GAT DE PUBLICITATE….
CIPri • 3 noiembrie 2006, 21:15
Cataline…de data asta m-ai dezamagit,ce interes reprezinta articolul asta?! Tot nr. 1 in ziaristica sportiva ramai,dar cand scrii un articol si despre reporterii (ziaristii) fâsâiti?Aproape ca la stirile sportive nici nu ma mai uit.Se exagereaza enorm! Se pun intrebari idioate de catre ziaristi si se dau numai raspunsurile pr tv.Te respect f. mult tocmai din cauza faptului ca esti un ziarist realist,talentat si cu capul pe umeri(chiar si cand ai criticat Rapidul te-am respectat,ptr.ca scriai realist) dar tocmai ce ai dat si tu in patima ziaristilor mediocri.Nu cauta si tu galceava artificiala!…in rest,iti doresc sa ai inspiratie ca si pana ieri!
Pinti2 • 3 noiembrie 2006, 21:26
Bine ca stiti dumneavoastra sa scrieti…..
Real Sport Romania • 3 noiembrie 2006, 21:35
Cum a jucat Steaua prima repriza, asa vezi meciurile din Anglia in fiecare etapa … si atunci te mai miri de ce ei au rezultate? nu, fiindca campionatul lor este mai dur cu cernerea valorilor, calirea fotbalistilor, care deja la 21-22 de ani sunt ‘veterani’ …
Asa ca jucati fotbal ‘englezesc’ in liga 1 si nu mai fisiiti bombe d-astea rasuflate !!!
vasile • 3 noiembrie 2006, 21:41
tot vorbeste lumea pe blog despre reclama la bere si mai ales sunetul care o insoteste. la mine in computer nu se aude nici un sunet! o vreau cu sunet!
GabiKoreanu • 3 noiembrie 2006, 21:49
Satula de atatea trimiteri la cratita, ce s-a gandit mam’zel Andries: Ia sa lovesc nitel in Steaua, ca poate mi-i fac prieteni pe dinamovisti si rapidisti, uitand insa de fapt, ca foarte multi din bloggerii de pe site sunt romani plecati in afara granitelor tarii, ce nu au posibilitatea de a citi Gazeta decat pe site, iar acestia nu sunt neaparat stelisti, sau dinamovisti, sau rapidisti, ci romani.
Nu ma deranjeaza ca a scris un articol dur la adresa lui Banel, probabil ca Banel nu va citi presa cateva saptamani de-acum incolo, ma deranjeaza usurinta cu care un gazetar loveste un om cand acesta se afla la pamant. Aceasta e o dovada de lasitate, de cinism, iar Maria Andries se dovedeste a fi cel mai bun exponat.
Candva, nu cu mult timp in urma, faceam o pledoarie pentru calitatea articolelor sale. N-as spune ca ea nu mai exista, insa exista cu un gust amar.
Acum insa vreau sa te contrazic Maria, pentru ca daca la fotbal nu te pricepi, iar asta nu mai e o noutate pentru nimeni, observ ca ai multe lacune si in ceea ce priveste caracterul oamenilor.
Traiesc de aproape 2 ani printre englezi. Muncesc alaturi de ei, jucam fotbal impreuna si chiar si la „cratita” ne mai intalnim. Ei bine, afla ca englezul de rand (in special cei din nordul Angliei, de unde se trage si Beckham) este cat se poate de gentleman. Beckham nu a facut-o ca sa-si arate dispretul sau mila fata de Banel, a facut-o pentru ca stie cum e sa te afli la pamant si ziaristi ca tine sa te calce in picioare. El plateste cu varf si indesat pretul celebritatii sale si nu doreste raul altuia.
Sa stii ca in Anglia proverbul cu „capra vecinului” nu e de actualitate.
Si tu ar fi trebuit sa stii, mai ales dupa cate ti s-au intamplat in ultima vreme, insa preferi sa dai intr-unul mai slab ca tine.
De ce n-ai scris despre Mutu acelasi lucru? Cand a fost depistat cu cocaina i-ati luat apararea, ceea ce mi se pare normal, pentru ca fiecare om merita o a doua sansa. De ce nu ati scris despre Radoi, anul trecut, cand Steaua a ratat calificarea in Liga?
Ai scris despre un autogol care probabil ca nu va avea nici-un efect in configuratia finala a grupei, fara a te uita ca in acest meci Banel chiar incepuse sa joace. Era in revenire de forma, iar eu tot mai cred in revirimentul lui.
Am crezut intr-o vreme ca Gazeta chiar incearca un dialog cu cititorii. A fost o fantezie. Gazeta incearca sa formeze in continuare opinii, ei nu citesc mesaje lungi ca acesta, ei le citesc doar pe cele de 2-3 randuri, restul… la MARELE COS. Nu voi astepta vreun raspuns la cele scrise, pentru ca stiu ca nu voi primi, asa cum n-am primit in multe alte randuri, insa voi posta acest mesaj de mai multe ori, macar sa fie citit de bloggeri, daca de redactie, nu.
Cocolino • 3 noiembrie 2006, 22:01
vasile Says:
November 3rd, 2006 at 9:41 pm
tot vorbeste lumea pe blog despre reclama la bere si mai ales sunetul care o insoteste. la mine in computer nu se aude nici un sunet! o vreau cu sunet!
LASA-NE MA SARACULE!!!!!….DE UNDE AI CALCU?….PRECIS L-AI FURAT…
iQ666 • 3 noiembrie 2006, 22:06
tolo,or fi zicand ei multe prostii,dar nu va obliga nimeni sa le publicati. de acord ca-n ro se vorbeaza mult si prost in general..
MirceaZ • 3 noiembrie 2006, 22:27
Mult prea tare alineatul doi, paraca-i si vad pe rapidisti anchetati despre bomba aia pe care o poseda :)).
Alineatul 3 e insa mai serios si cred ca subliniaza o problema mai mare.
Daca un fotbalist isi petrece viata in cantonamente si nu pune mana pe vreo carte, nu filosofeaza, nu realizeaza implicatiile sociale ale fiecarui gest, parca e scuzabil. Probabil ca-si da si el seama dupa aia ca a zis o tampenie.
Cand un ziarist, persoana cu studii superioare si pregatire specifica de a intelege care sunt punctele nevralgice ale unei societati si subiectele cu adevarat tabu ale omenirii (in anumite contexte) pune intrebari de o asemenea idiotenie, mi se pare mai grav. Pentru ca fotbalistul intra pe teren dupa aia, da un gol, face un tackling sau o parada de calitate si se va spune ca n-a stat degeaba in cantonament si ca si-a facut treaba pt care se pregatise, uitandu-se sau trecandu-i-se cu vederea ca a dat o declaratie tampa. Dar ziaristul ramane cu partea sa din acel dialog tamp care nu mai inseamna candoare sau prostie, ci crasa incompetenta.
Normal ca nu s-ar supara nimeni daca fotbalistul ar spune „urmatoarea intrebare, va rog”. Olaroiu a zis-o in dese randuri si exemple sunt si printre fotbailsti. Dar sunt la fel de sigur ca nu s-ar supara nimeni daca ziaristul n-ar pune acea intrebare. Si cu riscul de a suna ca la gradinita, parca vinovat e ala care da primul.
Ursus • 3 noiembrie 2006, 22:28
Salut!
Daca dati click dreapta pe reclama respectiva, la „Settings…” o sa vedeti ca este descarcata de pe „creatives.wauzzz.com”. Similar, reclamele de pe autoF1.ro sunt descarcate de pe acelasi add server (wauzzz.com).
Daca puteti bloca adresa respectiva printr-un router configurabil / URL filter / firewall, nu o sa o mai vedeti/auziti pacostea de reclama.
La mine am blocat-o din router, impreuna cu alte add servere.
Sper sa va ajute.
Claudiu TM • 3 noiembrie 2006, 22:29
Jucatorii ar trebui sa fie educati atunci cand ies in strainatate,mai ales in asemenea zone,dar domnule Tolontan,de cate ori ati sanctionat sau penalizat ziaristii de care raspundeti pentru intrebarile slabe profesional ?
Balauru • 3 noiembrie 2006, 22:52
Sunt de parere k presa noastra sportiva este la pamant cu cateva exceptii (indivizi) care par ca stiu ceva mai mult sport si literatura per total. Daca privitzi stirile sportive de pe orice canal TV, observati aceleasi intrebri stereotipe, banale, clisheice si asa mai departe. Nivelul de inteligentza al unor fotbalisti este de asemenea clar sub media normala – si aici as vrea sa nominez vreo 2: Maftei (desi sunt visiniu) si Ganea. Asadar, la asemenea intrebari, asa raspunsuri.
„Ce iti doresti de la acest meci?” evident – „un rezultat bun”
„Ce au avut adversarii in plus?” evident – „si-au dorit mai mult victoria”
„Iti plac plajele de aici?” evident – „da,dar am venit sa joc fotbal”
„Va temeti de adversar?” evident – „nu, dar il respectam”
„Cum a fost jocul?” evident – „foarte echilibrat, adversarii ne-au pus probleme, un joc agresiv”
Asadar, declaratii cu bombe si alte cele (incercari de analogii spirituale) par doar niste tentative esuate de umor bun. Nu mai cereti prea multe , cate vreme ei nu se pot exprima dekt pe teren si nicidecum in alt cadru.
rizocel • 3 noiembrie 2006, 22:59
superb….cataline alt subiect tampit nu ai gasit sau te grabeai acasa?
prokisto • 3 noiembrie 2006, 23:02
bai tolontan tu nai despre ce scrie! ce doamne iarta-ma te ei despre ce spun rapidisti cand ar trebui sa te ei de felul cum joaca! RApid n-are ce cauta in europa pana si argesu ii batea pe aia de la macabi haifa! In loc sa aduca puncte ptr romania rapid si steaua aduc rusine! Steaua isi da gol si rapid face egaluri cu echipe de mana a doua! Si auzi ei zic cas neinvinsi! ha ha ha! Prosti mai sunt!
Marius • 3 noiembrie 2006, 23:08
Domnule Tolonton,
Ca cititor al GSP m-ar interesa care este parerea dvs. sincera supra articolului Mariei Andries in legatura cu gafa lui Nicolita. Atata rautate si lipsa de discernamant am intalnit mai rar in presa romaneasca. Imi amintesc un articol intr-un cotidian in care dl. Andrei Plesu era acuzat, in mod fals, de o presupusa colaborare cu Securitatea; cred ca atunci s-a mai atins un asa inalt grad de rautate si neprofesionalism.
Citesc Gazeta cu mare placere, insa acest articol a reusit sa ma faca sa-mi schimb parerea despre ziarul dvs.
Sunt curios: va place ca doamna Andries a starnit un cor de injuraturi ca la usa cortului pe blog? Si, mai mult decat atat, o veti apostrofa si pe dansa in redactie asa cum l-a apostrofat dumneaei pe Nicolita?
cici • 3 noiembrie 2006, 23:17
sau era mai bine sa luati interviuri dupa urziceni-arges…si sa ii intrebati daca au venit cu dezapezirea…poate…ziceau ca au venit dotati si cu pluguri…inlok de crampoane
adrian • 3 noiembrie 2006, 23:27
d-le Tolonta…
chiar nu va intzeleg reactzia. Precum Mircea Scarlatescu scrie in primul mesaj, ceea ce se zice/scrie acum e fireasca urmare la batjocura in care generatzia dvs de jurnalishti a transformat presa sportiva.
Multumim d-lui Ioanitzoaia…sau Ovi…
cu jurnalista ca Genniala la ce anume va putetzi ashtepta?
in loc sa cautati interesantul voi creatzi senvationalul… cururi – tzatze – craci.
asta e jurnalistica sportiva promovata de dvs.
jena!