TOLO.RO
Dacă au învins cu 7-0 după ce l-au acuzat pe George Copos că i-a obosit, venind acasă din Israel direct după meci, cu cît ar fi cîştigat giuleştenii la Galaţi fără acest episod?
duminică, 5 noiembrie 2006, 5:41
Dacă au învins cu 7-0 după ce l-au acuzat pe George Copos că i-a obosit, venind acasă din Israel direct după meci, cu cît ar fi cîştigat giuleştenii la Galaţi fără acest episod?
Dincolo de glumă, sînt probabil multe exagerări pe tema zgîrceniei patronului rapidist. Şi e straniu cum de Copos asistă inert la transformarea sa într-o versiune contemporană a lui Hagi Tudose. Crede el oare că această reputaţie îl ajută? Că e bine ca fotbaliştii săi să-l ştie zgîrie brînză tocmai pentru a nu-i cere mai mult?
Poate că aşa a făcut banii pînă azi. Numai că, într-o Românie unde procesele se accelerează, un asemenea stil de business îţi încetineşte dezvoltarea. Cel puţin în fotbal, lucrurile se confirmă. Rapid a fost primul între cei 3 Granzi, a coborît anul trecut pe doi, iar acum a ajuns pe trei!
Înfrîngerea lui Dinamo este meritată. CFR a fost mai proaspătă şi, probabil, ar fi tranşat meciul mai repede dacă arbitrii nu le-ar fi anulat clujenilor un gol valabil.
Toată lumea aşteaptă acum toleranţa „cîinilor” la eşec. Era clar că nu puteau cîştiga la infinit şi, tocmai de aceea, probabil că s-au pregătit psihic pentru acest moment. Acum se va vedea dacă „starea de spirit”, „grupul de caracter” şi „interesele comune” încep să funcţioneze sau sînt doar vorbe.
La orice echipă din lume, vine un moment în care jocul scade şi e nevoie să crească solidaritatea. Dinamo a păşit în acel moment.
bibi • 5 noiembrie 2006, 18:26
si ce-ar fi trebuit sa spuna dupa parerea ta?
ennerre • 5 noiembrie 2006, 18:27
problema este in ce mod poate fi indepartat copos de la Rapid ptr a-i face loc unui grup de investitori care sunt la curent cu evolutia fotbalului profesionist,cu notiunea de motivatie si care sa inteleaga ca zgarcenia si performanta merg la fel de bine precum sarea in prajiturile lui copos…
P.S.cred ca a trecut vremea,domnule copos,in care faceati impresie cu vreo prajitura,aruncata la protocoale,tot respectul ptr ceea ce ati facut pana acum pentru Rapid,dar societatea evolueaza,poate chiar a venit momentul sa va treziti la realitate
Tyler Durden • 5 noiembrie 2006, 18:29
ole.ole/multumim Rapidule. parca vad ca ,,binevoitorii” o sa spuna ca a fost blat…
G3ORG3 • 5 noiembrie 2006, 18:29
Vorbe de duh !!!
Si se va dovedi ca Dinamo e echipa mare.
popica • 5 noiembrie 2006, 18:34
dinamo echipa de doi lei a pierdut…bravo CFR aveti prima 10000 de euro. au incercat ei sa faca blat si acum la meciul cu CFR, dar nu i-au dat destui bani la arbitru. i-au dat bani sa nuleze doar un gol nu trei. asta e..hei cei de la Dinamo, ma mir cu de astazi nu a-ti stiu cati bani sa da-ti la arbitru si a-ti luat-o in freza..v-ati cam zgarcit la bani. ce era daca ii plateati la arbitru cat v-a cerut..zgarcenia v-a costat. e si normal dupa 13 meciuri vi s-a terminat si voua bugetul. mai vindeti un jucator..pe ganea de exemplu. asta e valoarea voastra. iar tu saraca Ioana, nu meriti sa fii bagata in seama..limbajul tau de fata de la tara, da in vileag valoarea ta.FORTZA STEAUA!!!!
Damian • 5 noiembrie 2006, 18:35
Parerea mea este ca Dinamo nu are nici pe departe o echipa asa valoroasa pentru ce rezultate a avut pe plan intern. Dar in parcursul oricarei echipe exista aceste „long runs” care pot fi pozitive sau negative.
De data asta, parcursul de pana acum probabil ca deja le-a asigurat un titlu de campioni, ceea ce e de ajuns.
Rapid nu are nici pe departe o echipa asa slaba cum cred unii, poate un pic sub Steaua, dar mult peste Dinamo. Insa la Rapid intotdeauna au fost frictiuni si fluctuatii de forma, deja la ei asta e obisnuinta.
Poate de aceea e si o echipa asa de iubita. 🙂
In continuare Steaua, in opinia mea, are cea mai buna prima echipa, cel mai bun lot si cea mai competenta conducere, indiferent de iesirile lor tot mai dese in decor.
AnderkoBogdan • 5 noiembrie 2006, 18:36
Nici o vorba despre Grigoras, antrenorul ridicat in slavi acum cateva etape???
Hingherul • 5 noiembrie 2006, 18:38
contradictorie echipa si raiduletu’ asta….niciodata nu stii ce va face…poate asta-i farmecul sau….HAI RAPID….cred ca pierdem urmatorul meci….si ce daca….hi hi hi
belzie • 5 noiembrie 2006, 18:41
voi tot va ganditi la copos ca face ceva pt echipa…..copos de cand a intrat in „fotbal” face bani pentru el nu pentru echipa….e in interesul lui ca echipa sa creasca dar e si interesul lui sa „consume” cat mai putin pt asta.nu facem performanta pt ca copos nu le asigura un viitor sigur jucatorilor si conducerii!daca era un investitor serios RAZVAN avea de mult contractul semnat jucatori aveau singura problema sa castige meciurile nu sa se gandeasca cand iau banii si asa mai departe…….
tataie • 5 noiembrie 2006, 18:42
„starea de spirit”….”solidaritatea”…”grupul de caracter”…..Cica ……”sa vedem daca functioneaza” ?!!!?…
Pai bine domnule unde-ai fost pana acuma????
N-ai vazut ca a functionat al dracului de bine???
Ce,este asa de greu de acceptat,desi este un fapt implinit???!!!
Au pierdut un meci…..nu si”razboiul”….Asta este un campionat,se joaca 34 de etape si nimeni nu este perfect sa castige tote meciurile….
Nu fa pe bocitoarea,ca s-ar putea sa plangi degeaba…..
Wayne Wonder • 5 noiembrie 2006, 18:43
da damian…ai dreptate ..si de asemenea TOT STEAUA E ECHIPA care are cei mai potenti jucatori, cele mai frumoase femei de serviciu de la club ( cu muult peste a jucatorilor de sub pod), cei mai scumpi braduti care put misto legate de oglinzile MAYBACHURILOR MIORITICE, etc etc . Mai mult Steaua este echipa care se poate bate de DE LA EGAL LA EGAL ( 0-3 ; 1-4 etc…) cu granzii Europei, cu mai marii mapamondului si daca ar juca mai mult cu STANCU si ar reintra radoi cred ca ar bate sigur pe martieni sau pe cei de pe Jupiter.
Normal …cine e Dinamo?? ei…o anonima ; nici nu mai stiu ce cauta in Divizia A…Cum 13 victorii…hotii, noroc si blaturi …ca in reeeest….daca nu erau astea era undeva prin divizia C…Cum ai zis?? are 18 titluri?? Ce ai dom`le multe e de pe vremea lu ceausescu..iar restu e blaturi ce dreq…..
EU CHIAR AS PROPUNE SA NU SE MAI JOACE DIVIZIA A…..Eventual sa se faca un play-off unde steaua sa joace singura sa vada daca se califica pt Ch league….pt ca are cei mai multi suporteri e cea mai tare poate chiar din europa….numai ea poate sa joace prin europa…
Michigan • 5 noiembrie 2006, 18:44
De Dopingel nu mai zice nimeni nimik???Parca nu era viata fara el…Ne-ati si vazut in B…Bravo CFR!!!!!
rapidbv • 5 noiembrie 2006, 18:44
o palama pt copos!! zgarcitu asta are tupeul sa ii ceara lui buga performanta! da anu trecut ce a facut PELE in Uefa? a jucat sah cu niculae? cum naiba de ajung numa astfel de personaje cele mai bogate din tara asta? aceste intrebari vor ramane fara raspuns…. BRAVO RAPID! BRAVO RAZVAN! COPOS ABANDONEAZA-NE!
Wayne Wonder • 5 noiembrie 2006, 18:45
Plus de asta…vreau sa va mai zic ceva…v-am vazut ca ati sarit toti ca arsi la aceasta infrangere…pai daca era sa facem si noi dinamovistii ce faceti voi acuma….aveam de munca nu gluma…atatea egaluri plus 2 infrageri…..DA ORICUM NU CONTEAZA ….STEAUA POATE SA FIE SI IN DIVIZIA ONOARE….TOT E CEA MAI BUNA CEA MAI FRUMOASA…
Ardelean • 5 noiembrie 2006, 18:47
Bravo CFR!!!!!
tataie • 5 noiembrie 2006, 18:47
Pt.Anderko….
Intradevar asta este o infringere de antrenor !!!!Un antrenor trebuie sa vada in perspectiva un meci si sa ia masuri in consecinta…..Ori la felul cum si-a condus echipa,daca se mai juca o repriza ,se ajungea la 11-0 si le luau echipamentul…(ca in copilarie……..
Khafre • 5 noiembrie 2006, 18:49
Dragi prieteni cititori ai blogului , cu incuviintarea dumneavoastra imi voi mazgali electronic opinia .
In urma cu ceva timp nu am mai opinat cu privire la echipa mea de suflet , Dinamo Bucuresti . Mi se parea ca faceau o treaba suficient de buna ceilalti suporteri ai cainilor , iar disputa cu fanii stelistii intotdeauna se incheia intr-un abis de clisee si acuze reciproce . In mod logic sensul unui dialog nu exista si in consecinta am ales sa tac desi parcurgeam toate blogurile .Trecand peste aceasta introducere neinteresanta mentionez ca Dinamo a beneficiat de aportul ” bulanului ” in meciul cu Besiktas si a jucat extrem de prost cu CFR . Totusi indemn suporterii echipei Dinamo sa nu se lase influentati de comentariile acide ale rivalilor si sa aiba incredere in echipa . Desi imi recunosc dezamagirea dupa acest meci sunt constient de utopia existentei unui perpetuum mobile . Dinamo este o echipa , a demonstrat-o iar noi in calitate de suporteri trebuie acum mai mult decat oricand sa o sustinem . Asadar , ca intotdeauna , va invit la superioritate dragi caini . Evitati disputele sterile si iubiti-va echipa . Inainte de toate Dog Pride .
Acum astept un val de insinuari , acuze , ironii , arogante din partea dragilor nostrii parteneri de competitie … Bring it on 🙂
Real Sport Romania • 5 noiembrie 2006, 18:49
Euro-reactie
Parca este un facut, echipele nostre care au jucat in Europa sa fie pe dos in Romania. Dinamo cistiga in Europa, pierde la Cluj, incheiind seria de victorii consecutive, cam devreme dupa parerea mea. Rapidul a fost mediocra in Europa, acumulind un punct norocos si o gramada de critici, acum dovedesc ca nu aia a fost valoarea ….
ceteste mai mult la …
bluf_fing • 5 noiembrie 2006, 18:49
Ce rau imi pare ca nu am dat 1 din astea 7 lui PSG … sau sa-i fi batut pe Hapoel … acum trebuie sa batem pe Mlada (care o sa fie disperati dupa puncte ca doar au pierdut acasa …) si sa nu pierdem in Grecia … greu, nene …
Oricum, nu pot sa nu remarc PERFORMANTA LUI Poli Iashi care au murit de gat cu noi si pe urma au luat 5 de la Dinamo si acum, iata, pierd acasa cu Gloria „in cel mai slab meci facut de ei in acest sezon” … Nu spun ca trebuie sa se dea la o parte din fata noastra dar macar sa joace cu toti la fel (mai sunt si altii … UTA, Farul … si de ce nu, Gloria … in sens invers :).
D’aia n-are ursul coada!!!
HAI RAPIDU”!!!
sebastian macarie • 5 noiembrie 2006, 18:51
pt dinamo uemeaza 007(sper)cel putin 2,3 infrangeri macar si 2,3 egaluri.oricum nu ii va fi foarte usor.
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 18:52
De vreo ora am ajuns acasa de la meci, nu mai am voce cat am strigat. Jucatorii de la dinamo nici macar n-au avut demnitatea sa iasa de la vestiare pe iesirea principala ci au fugit pe la terenul de zgura al stadionului. BRAVO CFR !!!
Real Sport Romania • 5 noiembrie 2006, 18:52
fluxul are si reflux …
ceteste mai mult la …
Real Sport Romania • 5 noiembrie 2006, 18:53
Dorinel trebuie sa deschida scoala de antrenori
Stiu ca suna ciudat si ca nu are timp pentru asta, dar cineva ar trebuii sa-l convinga sa faca asta. Spiritul lui trebuie multiplicat la cit mai multi antrenori tineri; perseveranta, seriozitate si optimismul lui trebuiesc cumva ‘clonate’….
ceteste mai mult la …
sebastian macarie • 5 noiembrie 2006, 18:54
damian stie acuma o sa vedem cum rezista la stres dinamo sau cum nu rezista
bluf_fing • 5 noiembrie 2006, 18:55
Nu cred ca Dinamo mai poate fi ajunsa ,… deshi sper … au mai avut ei 7 puncte avans acum cativa ani si au pierdut titlul … dar acum au echipa, trebuie sa recunosc, au atac, frate … ma scoate din sarite atacul lor dar sunt realist …
si, coincidenta sau nu, mai ii ajuta si arbitrii … si azi, la Cluj, s-a vazut …
Oricum, personal mi-as dori sa faca toate echipele noastre performanta in Europa desi, se vede ca nu avem psihic pentru a ne bate cu echipe tari ….
PE EI!!
Real Sport Romania • 5 noiembrie 2006, 18:55
Urmareste fotbalul pe net, ceteste carti despre fotbal si te uita la tv pe net .. iar in plus ai si muzica romanesca la download …
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 18:56
Si inca un amanunt poate neimportant Ganea la sfarsitul meciului nu parea foarte afectat de infrangere si chiar a aplaudat (nu era in nici un caz ironic) spectatorii care nu strigau ceva frumos despre dinamo, in contrast cu ceilalti jucatori dinamovisti care numai fericiti nu erau. Asta desi Rednic l-a introdus titular ca sa-i inchida gura.
ciudymihai • 5 noiembrie 2006, 18:58
A venit si momentul mult asteptat cand si la dinamo incepe sa se simta oboseala si stresul.Pana acuma jucau un meci pe saptamana cu echipe mai slab cotate si binenteles ca le mergea bine,dar gata a fugit puiul cu ata acum sa ii vedem cand or sa joace din 4 in 4 zile si or sa aiba meciuri in cupa uefa care nu se compara cu meciurle din liga 1.Pana la sfarsitul turului pot sa jur ca mai pierde un meci!!!!!
iQ666 • 5 noiembrie 2006, 19:00
scuze pt off-topic, dar acum am gasit interviul asta.. citat:
Imagoo: Daca ti-ar interzice cineva sa spui ca Brazilia va castiga Campionatul Mondial din aceasta vara, ce echipa crezi ca va pleca acasa cu Trofeul Suprem?
Catalin Tolontan: Chiar nu merg pe mina Braziliei. De dragul de a alerga in rasparul opiniei generale, dar si pentru ca mi se pare ca e pusa o presiune prea mare pe aceasta echipa. Parca tot Mondialul sta in vedetele Braziliei. Asadar, mizez pe Italia.
in concluzie: cine ia titlul anu’ asta?
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:02
Asa-i Khafre…..sunt de aceeasi parere….asta-i atitudinea….Nu teuiti la micshunelul de la Cluj cum da pe dinafara…..adica ce tupeu…..pleaca fara sa le dea socoteala suporterilor CFR-ului….Mai franarilor…..Cu „hei rup-ul” n-o sa ajungeti prea departe….
andy • 5 noiembrie 2006, 19:04
fratilor!…citesc aceste blog-uri de ceva vreme si sincer unii dintre voi sunt chiar depasiti de situatie…de ce trebuie intotdeauna sa se puna accent pe ura dintre suporteri si aceasta ura sa se rasfranga asupra echipelor sustinute…sunt rapidist,dar recunosc ca dinamo a avut un inceput de sezon foarte bun si in momentul de fatza este una dintre cele mai in forma echipe din campionatul intern…ideea de suporter este sa-ti sustii echipa favorita si sa nu iei in batjocura echipa adversa…in legatura cu copos ar cam fi cazul sa plece de la echipa pt ca nu vrea sa se implice destul…Bv Rapid,bv Razvan!
P.S.:rivalitatea o sa existe intotdeauna,dar cel mai bine ar fi sa nu o mai ducem la extrem!
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:06
Bravo Andy…Subscriu total….tataie(chiar sunt) dinamovist din 1954….
JackDaniel’s • 5 noiembrie 2006, 19:07
Dinamo nu s-a impiedicat de o echipa slaba! Oboseala dupa meciul cu Besiktas a fost un factor care a determinat aceasta infrangere! Felicitari d-lui REDnic! O infrangere nu echilibreaza balanta celor 13 victorii!
Oricum Steaua v-a face BLAT cu Ceahlaul!!!
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:07
Mai „tony_litle_chibitz”
Ne-ati batut,bravo voua…FELICITARI…dar vedeti-va de treaba voastra……bucurati-va cat aveti timp….si priviti clasamentul……cam jos,nu?
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 19:08
@ tataie – printre fanii CFR-ului au trecut o gramada de suporteri dinamovisti neinsotiti de jardarmi fara a pati nimic in afara de unele vociferari. Cred ca nu era mare lucru ca echipa dinamo sa iasa pe poarta principala in autocar insotiti de cordonul de jandarmi.
Val_R • 5 noiembrie 2006, 19:10
Tataie, asta cu little chibitz a fost tare de tot!
Andy, ai mare dreptate! Sunt dinamovist, dar mereu ma uit si imi doresc ca rapidul sa castige in uefa!
Cat despre noi, frati dinamovisti… pai, mai jos de atat nu putem ajunge! Am fost pe val, am coborat acum, ce urmeaza dupa parerea voastra? Ascensiunea, din nou! Capul sus!
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 19:11
@tataie – daca poti continua discutia civilizat ,fara jigniri ok daca nu eu nu-ti mai raspund pt. ca cred ca stii chestia cu cine cedeaza primul.
Khafre • 5 noiembrie 2006, 19:11
@tony_big_fan
nu caut polemici insa ce relevanta are traseul echipei Dinamo la iesirea din stadion . Suntem pe un blog de salvamontisti sau cercetasi sa ne intereseze itinerariul . Probabil ca fotbalistii au incercat sa evite anumite incidente ei necunoscand reactia suporterilor clujeni . Nu vad importanta acestui fapt .
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:12
Infrangera lui Dinamo este aproape fireasca…Rste inuman sa te mentii la nivel maxim,este imposibil si Dinamo a dat semne de „plafonare” in meciul cu turcii deja….
Acum Rednic trebuie sa recurga si la alti jucatori(trebuia deja sa o fi facut-o…..de 2-3 etape!!!) pentruca exista la multi dintre titulari senzatia de satzietate,de lipsa(100%) de motivatzie…
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 19:14
@Khafre – pai uite eu ca platitor de bilet am luat-o ca pe o lipsa de respect – de ex. Badea de ce a putut iesi cu masina pe usa principala fara a avea nici o problema.
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:16
Khafre…..esti tatic !!!
Tony dragule a fost un joc de cuvinte…..nu fii asa de sensibil…..
Sunt incantat sa descopar suporteri dinamovisti civilizati,subtili de-a dreptul….estetzi….(nu e nici o gresheala…)…ti-a raspuns” ..khafre… shefu'”
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:17
Tot’ham-Chelsea=0-1…Makelele…
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 19:20
@tataie – Sper ca nu esti la fel de „spiritual” si cu ceilalti pt. ca s-ar putea ca unii sa te considere limitat dupa modul de exprimare.Intr-o discutie asa iti demonstrezi limitele, apeland la tot felul de jigniri si de aici pana la injuratori nu mai e departe.
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:21
Tony….eu am lucrat 5 ani in statia CFR Cluj,unde (in aceeasi cladire) am fost coleg cu Marius Bretan…(unul din cei doi frati)….Pai Badea a iesit pe-acolo fiindca acolo era masina,istetzule>>>!!!Ceilalti venisera cu …tranvaiul……C’eshti copil….!!
bbi • 5 noiembrie 2006, 19:21
o infrangere nu inseamna nimic. cred ca nici macar cei de la dinamo nu sunt atat de absurzit sa faca scandal dupa un singur esec. in schimb dupa 3 -4 meciuri mai slabe sunt sunt sigur ca nu si ar mai reveni si ar pierde contactu cu primele 2 locuri
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:25
Tony dragule,mi-e mila de tine,de tirul la care te expui….Cum poti sa ma acuzi de micimi….cand eu „ho fatto soltanto un giocco di parole,ma non di parolace….Che ne dicci??
Ai nevoie de traducere….??LIPSA>>>>Du-te la Funariotis…cap pocit….(el,nu tu)
tataie • 5 noiembrie 2006, 19:27
1-1,ptr.tot’ham…..
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 19:27
Eu recunosc ca nu m-ar fi incantat deosebit de mult sa-i vad pe jucatorii lui dinamo dar erau destui fani dinamovisti clujeni care ar fi sperat macar la un autograf si de asta am scris de lucrul asta. Cine intelege bine si nu asta e.
cristy • 5 noiembrie 2006, 19:28
ba ce de handicapati pe aici ati stat dupa colt si ati asteptat sa piarda si dinamo un meci sa puteti sa iesiti si voi in fata cu cuvinte jignitoare .ce faceati de 13 etape stateati cu dictionarul in mina si coceati cu ce sa iesiti ha v-a trebuit c-am mult sa asteptati nu, totusi 13 etape sint doua luni si mai bine asa-i.hai dinamo
tony_big_fan • 5 noiembrie 2006, 19:28
@tataie – Imi demonstrezi tot mai mult ca nu m-am inselat in privinta ta. Asta e unii atata pot.