Becali, lasă-l pe Dică!

De meserie politician, fără glume!, Gigi Becali nu respectă celelalte profesii. După părerea lui, patronul are dreptul să năvălească peste munca antrenorului şi, mai ales, s-o facă făţiş, ca dovadă a puterii de care dispune.

luni, 6 noiembrie 2006, 6:07

De meserie politician, fără glume!, Gigi Becali nu respectă celelalte profesii. După părerea lui, patronul are dreptul să năvălească peste munca antrenorului şi, mai ales, s-o facă făţiş, ca dovadă a puterii de care dispune.

Asta se întîmplă de cîteva săptămîni la Steaua. I-a scos pe Carlos şi pe Saban din echipă. Pe Boştină l-a înlocuit cu Cristocea. I-a garantat lui Bănel un loc de titular pe viaţă.  Pe Dică îl expediază la vestiar. În curînd, Olăroiu nu va mai putea stabili nici componenţa băncii de rezerve, darămite pe cea a primului 11 trimis în teren.

Deunăzi, Becali a anunţat la OTV că va arunca în campanie electorală o sumedenie de specialişti care-i vor face de rîs pe tehnocraţii de azi. Să fim serioşi! La cît înţelege el din munca celorlalţi, la cît preţuieşte efortul care se află în spatele fiecărui nume, fie că e de fotbalist sau de inginer, imaginaţi-vă cum ar butona Gigi în Oracle în locul programatorilor şi cum ar conduce el toate ministerele dintr-o dată, ca la simultanele de şah!

Dică e într-un moment prost. Dar Dică a fost cel care, de la accidentarea lui Rădoi, apropo, nu cumva s-a depăşit termenul refacerii preconizat de Dr. Gigi?, a făcut diferenţa în favoarea Stelei în momentele cruciale. El a fost lider, pasator şi marcator, om de creaţie şi de rezistenţă. A clacat cu Lyon şi cu Real, pentru că, în faţa unor mecanisme, creativitatea nesusţinută sistemic dă rateuri.

Să spui însă că Dică joacă doar din talent e însă o simplificare injustă a condiţiei celui mai talentat, incisiv şi bine cotat jucător stelist al momentului. Becali, dă-i înainte! Eşti din ce în ce mai mult un politician, din cei pe care-i deteşti.

Comentarii (358)Adaugă comentariu

iQ666  •  6 noiembrie 2006, 18:55

deci dica-picard s-a lovit de lyon-borg si-a incasat-o, kiar daca banel-worf era prin zona, iar jj vorbeste numai prostii.. da, asta e situatia, tolo a priceput-o iar

steauaforas  •  6 noiembrie 2006, 18:59

becali nu are habar de fotbal si o sa fie presedinte cand o sa zboare oile.d aia au marile echipe brazilieni pt ca sunt creativi la fel ca si dica dar mai au pe cineva langa ei nu pe alde lovin.FORZA STEAUA

maximus  •  6 noiembrie 2006, 18:59

Dl Becali ar trebui sa se ia de cei care au facut transferurile la echipa (MM si OLI) si de cel care motiveaza/antreneaza echipa. Steaua nu face fata pentru ca nu are nici jucatori valorosi si nici antrenor. Dica a salvat de multe ori Steaua dar asta nu inseamna ca daca acum nu mai joaca nimic mai trebuie bagat in echipa – daca e obosit, sa stea pe banca si sa lase tineri care sunt odihniti si care se dedica total Stelei. Dica joaca bine numai cu echipe care ii lasa spatiu de miscare!!!!!

Coco21  •  6 noiembrie 2006, 19:00

mmircu : Sunt de acord cu tine. Dar pune deoparte si de alta cu ce a facut Gigi pana acuma si ce a reusit. De la case pana la accederea in grupele Ligi Campionilor. Iar la mai rau de unde suntem atat in Europa nu ar putea sa mai faca.Spune-mi un om care a facut macar cat a facut Gigi pt Romania fara ca el sa fie in Parlament , dar va intra cu sigurantza in Parlament si atunci vei vedea ce va face si pt lume , pt ca atunci va avea si el un cuvant in politica de spus.Chiar daca vorbeste putin mai ,,calomnios,, asa este el , dar ideea este ca el chiar vrea sa faca ceva. Punct la politica. Forzza Steaua.

bruce  •  6 noiembrie 2006, 19:01

dl editorialist de ce nu ne explica cum de nu joaca bine rezervele alea scumpe, gen gigel. Ce nu merge la steaua, becali? El vrea rezultate, pt ca a dat banul. Si Vochin de la gsp, scrie despre antrenoriu tot in functie de rezultate, Asa ca, dl editorialist, gigib face si el cum vede imprejur:)

alex  •  6 noiembrie 2006, 19:01

maximus,dica joaca bine cand are spati pt ca e lent

kim  •  6 noiembrie 2006, 19:04

Tolo, chiar iti place sa vezi injuraturile rasiste pe blog (de gen, Maria la cratita)? De asta ai ce ai cu filip, nu te poti desfasura?

Coco21  •  6 noiembrie 2006, 19:04

Din cate tin eu minte,Olaroiu a spus ca nu exista titulari la Steaua. Dica,Banel,Ghionea,Oprita ? Intradevar,super jucatori,dar trebuie rotati nu totzi odata,ci pe rand.Sunt obositzi , ei au spus asta. Deci pe banca sar odihni.Dar cum sa stea dl. Dica pe banca am innebunit ? Arfe si figuri.Daca nu o sa ajunga el liga a 2 cu Argesul.O sa vedeti,prea sa suparat lumea pe el,si cu buna dreptate.

alex  •  6 noiembrie 2006, 19:07

Coco21, ce-a jucat banel ,in turul asta ca sa-l consideri jucator bun?

Miloo  •  6 noiembrie 2006, 19:07

Cred ca problema este alta dar nimeni nu o vede, sau se face ca nu o vede…
MM este plecat dupa jucatori… poate ca trebuie… poate nu
Mai important cred ca ar trebui sa alerge dupa un antrenor…
Steaua de azi nu are un antrenor, are un animal de circ. Face ce i se spune, asteptand zaharelul
Cineva…de pe la Timisoara a spus nu de mult ca Olaroiu este un antrenor de jumatatea clasamentului.
Ei bine, a avut dreptate
In curand Steaua va ajunge acolo unde isi are locul antrenorul din ziua de azi, adica spre MIJLOC, locurile 7-8
Timpul imi va da dreptate

cristikaryno  •  6 noiembrie 2006, 19:08

mai bine-l da la real pe 10 boabe:))

vlad  •  6 noiembrie 2006, 19:09

ba nenorocitule,iar te bagi tu in seama?chiar nu-ti dai seama ca nu ai tu moralitate sa vorbesti de steaua;in special de becali?dute bai hahalero si paste vacile in camp!nu mai stii cum sa te evidentiezi in public? ar trebuii sa te internezi la un spital,poate poate mai ai o sansa de salvare! nimicule!!!

octav_pmo  •  6 noiembrie 2006, 19:11

DOMNILOR de ce va mirati??? nu il stiti pe JIJI , daca bate steaua – are cei mai buni jucatori , daca PIERDE steaua – loveste in oricine chiar in jucatorii care i-au adus atatea satisfactii. PACAT MARE PACAT . DOAR ADEVARATII INVINGATORI STIU SA PIARDA ,si domnu’jiji NU E UNUL DINTRE EI. CU RESPECT UN MARE STELIST

edy barca  •  6 noiembrie 2006, 19:11

tolontane nu prea te am la suflet dar cam ai dreptate. O da el bani la steaua dar ar trebui sa se rezume la atat ca nu se pricepe el mai bine ca unii care au trecut prin sportul asta si ca jucatori si nu degeaba au ajuns antrenori.Cum sa joace jucatorii cand le promite la TV prime de zeci de mii de euro si le da doar jumate sau chiar mai putin,le promite terenuri pt case si le da glorie si ii critica la prima greseala la TV in fata a milioane de oameni. pacat ca n-are pe nimeni sa-l mai potoleasca pt ca ar realiza si mai multe.Va multumesc! forza steaua

bocitoarea  •  6 noiembrie 2006, 19:12

Miloo…nu fi pesimist se poate si m-ai rau =)))

RapidSB83  •  6 noiembrie 2006, 19:12

Dica este superjucator!!!!!!! Jos cu JIJI asta. Strica toate valorile fotbalului de la Steaua!!

Forza RAPID!

Daniel Dragomir  •  6 noiembrie 2006, 19:13

Atat timp cat Dica joaca cum o face acum, nu trebuie lasat in pace. Este foarte adevarat ca antrenorul trebuie lasat sa-si faca treaba insa atunci cand simti ca unii jucatori au impresii despre ei insisi,atunci trebuie sa-si spuna cuvantul Becali. Dica este un jucataor bun,dar asta nu-i permite sa joace „la misto” remarca ce descrie perfect felul in care el se comporta pe teren. Din pacate ai nostrii jucatori merg pe ideea ca daca realizeaza un meci bun, cateva etape este asigurat de simpatia publicului chiar daca nu mai misca deloc. Atunci cand ai aceasta mentalitate, si nu doresti la fiecare etapa sa te autodepasesti, atunci nu poti spera sa se vorbeasca mai bine de tine. Si ma intreb, daca cei care dau banii pe un bilet la meci sunt nemultumiti, cum poate fii Gigi Becali care a bagat milioane bune de dolari?

Mariusbv  •  6 noiembrie 2006, 19:13

Bai fratilor io nu stiu ce va agitati atata cu stelutza voastra. N-aveti un jucator pe care sa-l doresc la Rapid; de fapt aveti jucatori dati afara de la Rapid gen iacob, petre marin si voi visati verzi si uscate. Trebuie sa va schimbati jumate de echipa daca mai vreti sa mai behaiti.

bobo  •  6 noiembrie 2006, 19:14

Cataline, am si eu o rugaminte…

nu mai scrie, tata, de becali;
nu-l mai dati la tv;
lasa sa apara doar la otv- (televiziune cu 10 telespectatori)
sa-l mai lasam dracului de cioban si sa nu-i mai dam in ziar si pe post;

sincer nu cred ca ar plange nimeni.
chiar in halul asta am ajuns???

Cătălin Tolontan  •  6 noiembrie 2006, 19:14

toculet: nu scriu articolele pentru becali, ci pentru cititori. am si zis-o, becali are consilieri, antrenori, presedinti care sa-l sfatuiasca
edy barca: Becali nu se lasa sfatuit

MoRRiS  •  6 noiembrie 2006, 19:14

Miloo , tu crezi ca daca ar veni alt antrenor la Steaua , s`ar rezolva ceva ? Ma indoiesc .. La fel s`ar baga Gigi peste el .. Asha ca … Oli de bine de rau ne`a mai scos shi pe noi in lume .. Asha ca hai sa nu`l mai criticam noi pe Oli, nu avem dreptul asta atata timp cat se baga „altul” peste el

alex  •  6 noiembrie 2006, 19:14

felicitari pentru articol. O analiza obiectiva a situatiei de la Steaua.

Mariusbv  •  6 noiembrie 2006, 19:15

Da chiar domnu Tolontan ce mari valori vedeti la steaua; cred ca ne uitam la sporturi diferite;

Cosmin  •  6 noiembrie 2006, 19:16

Doamne…..ce diferentza intre maria andries si CATALIN TOLONTAT! Inca o data, cu tot respectul, va dau dreptate! In locul lui becali i-as cere scuze publice domnului pompiliu popescu…….iar, saracul dica, joaca in toate meciurile(mai pti cel cu forex) si in peste 20 jocuri….a jucat slab in 3! Si sa nu uitam….ca in toate acele 3 meciuri( real-acasa, lyon-acasa si la ceahlaul) toata echipa a jucat f slab!

Cătălin Tolontan  •  6 noiembrie 2006, 19:16

marius: nu spun ca n-ar fi normal sa-l critice, spun doar ca nu e normal ca patronul sa faca echipa. el a oferit acest mandat unui antrenor. sa aibia incredere in el. daca n-are, schimba antrenorul, nu se apuca el sa se joace de-a antrenorul

Cătălin Tolontan  •  6 noiembrie 2006, 19:18

bart: maria andries scrie pe blog asa cum scriu si colegii ei, editorialistii alin buzarin si cristian geambasu. decebal radulescu nu este editorialist.

bocitoarea  •  6 noiembrie 2006, 19:19

stiti cum gandeste jiji ,e bani mei fac ce vreau

daniela  •  6 noiembrie 2006, 19:25

FOARTE BINE SPUS!!! AR FII CEVA DK AR CITI SI AR INTELEGE CEVA SI DL JIJI….E PACAT.

Tatalinho  •  6 noiembrie 2006, 19:27

Catalin are dreptate; dar pana la un punct; de unde pana unde este Dica un jucator atat de bun ?????? Sincer, il vad un jucator mediocru, care are sclipiri de moment (dar din pacate doar atat). A fost laudat excesiv de presa si acum nimeni nu-i poat scoate „basinile” din cap. Dica, nu ai fata de Steaua (si nu esti singurul din echipa).Du-te tata la altii!

andi  •  6 noiembrie 2006, 19:28

Domnule Tolontan mesajul lui Becali a fost altul … unul de manager, de profesionist adevarat. A transmis ca nimeni nu este titular de drept la Steaua … si mi se pare absolut corect, chiar daca este vorba de Dica (un talent extraordinar). Ati observat ca nimeni nu comenteaza faptul ca supervedete stau pe banca la Real sau Barca … Probabil ca Olaroiu a inteles mai mult decat dumneavoastra si va sti ca nu se va supara nimeni pe el daca uneori considera ca Dica trebuie sa se mai odihneasca putin …

bocitoarea  •  6 noiembrie 2006, 19:29

Tatalinho ,dica nu are fata de steaua, are banel si oprita?

Tatalinho  •  6 noiembrie 2006, 19:36

bocitoarea, nici vorba ca cei doi sa fie printre preferatii mei; din contra ; sa nu mai zic de altii (Coman, Lovin); dar spre deosebire de Dica, macar astia doi arata vointa (nu ca asta ne-ar incalzi cu ceva)

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 19:36

IN SFARSIT UN ZIARISTCARE APRECIAZA SI FOTBALISTII NU DOAR JUCATORII DE FOTBAL

Rio  •  6 noiembrie 2006, 19:37

adevaru k dica nu mai joaca de la kiev nimic…are dreptate jiji

BUBA  •  6 noiembrie 2006, 19:40

bravo domnule Tolontan! Desi deunazi v-am criticat aici pe blog urmare a articolului sec dupa meciul Real – Steaua, azi , zau ca ati scris un articol excelent; Becali arunca cu vorbele, si vedeti dintr-o treaba ca asta , Dica poate suferi emotional; nu se poate sa arunci cu norroi in munca si daruirea unui jucator … asa… la nervi

Mariusbv  •  6 noiembrie 2006, 19:40

Domnu Tolontan asa de curiozitate dumneavoastra ati urmarit evolutiile lui Dica la Nationala? Daca da inseamna ca stiti la ce ma refer cand vorbesc despre valoarea lui… In meciurile Rapidului cu steaua eu n-am nici o emotie cu Dica, chiar e inofensiv si indolent personajul;

adrianoo  •  6 noiembrie 2006, 19:42

ducetiva ma pe teren……ca tot ii criticati….ducetiva si jucati voi 90 de min pe ploaie,frig,zapada,canicula,vant…….si dak jucati mai bn….jos palaria…….acum serios…..si becali il ia gura inainte……sa lasam echipa sa joace……sa fie liniste si vin si rezultatele…..e o perioada mai grea…….ca la orice echipa….trece ea stati calmi…..P.S: Domnu Tolontat frumos articol…felicitari…..tot inainte

Mariusbv  •  6 noiembrie 2006, 19:45

Si asa ca ultima observatie pertinenta: mai mult i-ati facut rau stelei laudand-o atat si tinand-o in puf pe barcelona estului :)))(voi si pro tv-ul) in loc sa depistati la timp ca echipa asta n-are un jucator care sa stie sa dribleze, si asta de dragul catorva milioane de oite indoctrinate;

NYC  •  6 noiembrie 2006, 19:45

Pai cum se impaca „becali, lasa-l pe dica”, domnule Tolontan, cu principiile promovate cu obstinatie de dl. Ioanitoaia si de dvs. (in mai mica masura) – „respect pt cei care baga bani in fotbal” si „cine baga bani in fotbal are dreptul sa hotarasca” (ca doar e tarlaua lui:)))?

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 19:46

FOTBALISTII DE VALOARE SUNT MEREU CERTATI
CEILALTI „MACAR ALEARGA”
L-AM VAZUT PE BANEL ALEARGA EFICIENTA 0
SA IA CATIVA DE LA ATLETISM NEA GIGI
CA AIA SUNT BUNI NU DICA GOLGHETERUL CAMPIONATULUI

Coco21  •  6 noiembrie 2006, 19:47

dl. Tolontan , si nu inteleg de ce il criticati chiar daca se baga peste Olaroiu,dumneavoastra chiar nu sesizati ca Steaua nu merge,ca jucatori precum Dica Banel Oprita trebuie odihniti.Stati linistitzi ca au ajuns in semi-finala cupei UEFA datorita lui,ca el sa implicat.Nu mai incercati sa il denigrati atat.Sau avetii directii . . .

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 19:47

AU SI STEAUA UN FOTBALIST SI P-ASTA IL FAC VARZA
ASA AU FACUT SI CU NEAGA

dani 77  •  6 noiembrie 2006, 19:49

are dreptate becali dica e plin de figuri eu sunt suporter stelist si voi nu stiti ce inseamna ca echipa ta favorita sa nu joace nimic la o echipa piatra neamt foarte slaba nu stiti ce suparare aduce un asemenea meci pentru un suporter adevarat sa-ti fie rusine tolontan pentru acest articol si apropo nu dai tu bani din buzunar pentru echopa steaua ca sa ai dreptul sa comentezi despre becali rusine steaua pentru jocul prestat

Cătălin Tolontan  •  6 noiembrie 2006, 19:49

NYC: Eu nu am scris niciodata ca omul care are bani tb sa decida echipa. Aratati-mi, va rog, un singur citat al meu de acest gen. Multumesc!

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 19:50

SHAKHTIORUL TOT RATEAZA OCAZIE DUPA OCAZIE DAR N-A INCEPUT MECIUL.
POATE IMI EXPLICA SI MIE CINEVA?

andrei radu  •  6 noiembrie 2006, 19:50

La 18:00 a început meciul Dinamo Kiev – Şahtior! Vezi pe campionate.ro desfăşurarea ostilităţilor!

Dinamo Kiev – Şahtior, azi de la ora 19:00, în direct pe TV SPORT!

– oare o mica greseala? nu de alta, dar sunt ambele anunturi pe site in acelasi timp.

chelseaboy_nyku  •  6 noiembrie 2006, 19:52

Dica e si el..obosit numai poate trebuie un lung moment de pauza pt steaua……altfel va fi din ce in ce mai rau…o sa vedeti ca steaua va merge tot ai rau daca nu isy revin fizic.

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 19:54

Ukraine – Vyscha Liga
18:54 November 6

19:00 Dynamo Kyiv ? – ? Shakhtar Donetsk

Coco21  •  6 noiembrie 2006, 19:55

Domnule TOLONTAN. Astea sunt directii clare spre Gigi . Si pro si contra. Nu vad sa aveti 3 subiecte in 3 zile care sa nu il includa pe Becali. Nu aveti altceva de scris mai important ? Ca voi ati spus ca e oier.Doar la atat va duce capul . . . ???

NYC  •  6 noiembrie 2006, 19:58

stiu ca nu ati scris asta niciodata.
si nu ma refer la a decide echipa, ci la ceva mult mai grav, dar cred ca stiti la ce ma refer.
pentru ca nu la cine decide echipa se reduce totul…

ma refer la eforturile dumneavoastra absolut de apreciat (si pentru asta cred eu ca sunteti un ziarist remarcabil) de a promova valori cum sunt decenta, respectul, normalitatea, civilizatia, eforturi care, din pacate, sunt anulate de „promovarea” inexplicabila a unor personaje…incalificabile…

de fapt, vorbesc prostii, ce explicatie mai buna vreau decat tirajele si audienta???

stiti doar ca ati recunoscut ca mare parte din vina, in ceea ce priveste „anvergura” de azi a unor personaje, va apartine (dvs. si confratilor din presa scrisa si audio-vizual, adica)…

si atunci de ce continuati sa le acordati atata atentie???
si asa se inchide cercul… iar tirajele…iar audienta…si nu mai scapam…

Comentează