Becali, lasă-l pe Dică!

De meserie politician, fără glume!, Gigi Becali nu respectă celelalte profesii. După părerea lui, patronul are dreptul să năvălească peste munca antrenorului şi, mai ales, s-o facă făţiş, ca dovadă a puterii de care dispune.

luni, 6 noiembrie 2006, 6:07

De meserie politician, fără glume!, Gigi Becali nu respectă celelalte profesii. După părerea lui, patronul are dreptul să năvălească peste munca antrenorului şi, mai ales, s-o facă făţiş, ca dovadă a puterii de care dispune.

Asta se întîmplă de cîteva săptămîni la Steaua. I-a scos pe Carlos şi pe Saban din echipă. Pe Boştină l-a înlocuit cu Cristocea. I-a garantat lui Bănel un loc de titular pe viaţă.  Pe Dică îl expediază la vestiar. În curînd, Olăroiu nu va mai putea stabili nici componenţa băncii de rezerve, darămite pe cea a primului 11 trimis în teren.

Deunăzi, Becali a anunţat la OTV că va arunca în campanie electorală o sumedenie de specialişti care-i vor face de rîs pe tehnocraţii de azi. Să fim serioşi! La cît înţelege el din munca celorlalţi, la cît preţuieşte efortul care se află în spatele fiecărui nume, fie că e de fotbalist sau de inginer, imaginaţi-vă cum ar butona Gigi în Oracle în locul programatorilor şi cum ar conduce el toate ministerele dintr-o dată, ca la simultanele de şah!

Dică e într-un moment prost. Dar Dică a fost cel care, de la accidentarea lui Rădoi, apropo, nu cumva s-a depăşit termenul refacerii preconizat de Dr. Gigi?, a făcut diferenţa în favoarea Stelei în momentele cruciale. El a fost lider, pasator şi marcator, om de creaţie şi de rezistenţă. A clacat cu Lyon şi cu Real, pentru că, în faţa unor mecanisme, creativitatea nesusţinută sistemic dă rateuri.

Să spui însă că Dică joacă doar din talent e însă o simplificare injustă a condiţiei celui mai talentat, incisiv şi bine cotat jucător stelist al momentului. Becali, dă-i înainte! Eşti din ce în ce mai mult un politician, din cei pe care-i deteşti.

Comentarii (358)Adaugă comentariu

allsportchat  •  6 noiembrie 2006, 20:05

Catalin deja ne-am obisnuit cu stilul becalian. Asa cum foarte repede declara dragoste vesnica si „fratie” jucatorilor sau colaboratorilor din politica asa de repede se si descotoroseste de ei fara pic de resentimente.
Cei cu cap vor vedea lucrurile astea si in mod normal nu vor mai crede juramintele facute de investitorul din Pipera. Crezi ca Oli daca rateaza calificare in UEFA sau locul de CL ,chiar si locul2, crezi ca o sa mai fie la fel de „permanent” cum anunta Becali? Eu nu prea cred….este genul de om care actioneaza sub impulsul de moment fara a se gandi la consecintele celor scoase pe gura.

Numai bine !

P.S. M-as bucura daca ai timp sa intri pe blogul meu sa lasi un comment la unul dintre „materialele” de acolo. Ar insemna mult !

danniell  •  6 noiembrie 2006, 20:17

Dca si-a dat seama si Becali ca dica e un jucator de2 bani….e grav pt dica.Nu stiu de ce il ”ridicati in slavi” atat,cand dica nu poate sa faca un ”dribling”,nu poate sa treaca de un adversar…Sunt dinamovist,dar cred ca in locul lui dica,ar trebui sa vb de bine pe cei care intr-adevar ”isi dau sufletul” pt echipa lor..gen Nicolita.dica a fost,este si va fi un jucator de 2 bani(vechi ca astia noi au ceva valoare acum)…

Kosovo84  •  6 noiembrie 2006, 20:17

Auzi ba nenea Tolontane de pe calea torontalului din Timisoara de ce te iei de Mirel Radoi.Si eu am jucat fotbal si am acelasi probleme la genunchi ca si capitanul ros albastrilor si sa nu-mi spui tu mie ca trebuia sa treaca termenul refacerii.Si ce daca o spus nea Gigi ca o sa joace cu Real.Putea sa joace cu infiltratii si dupa meci mergea inapoi la Bologna la inca 6 luni.Eu nu am bani sa-mi refac piciorul si tot joc fotbal iar dupa fiecare meci stau 5 luni cu el umflat si ma rog sa nu fie ceva grav ca sa nu mai pot merge.Asa ca gura mica ca habar nu ai cum ii sa dai cu picioru in minge, in special sa stii ce ii ala fotbal.Pentru tine si multi altii fotbalul ii o gloata de 22 de personaje care se bat pentru fiecare minge fara nici un rost….Si las-o mai moale ca nu se stie cand o sa ajungi cu piciorul in gips si mai vedem dupa ce termen de refacere o sa ai…Bafta in continuare dar las-o mai moale….Forza Steaua

Un sange ros-albastru

misu  •  6 noiembrie 2006, 20:17

domnilor, in acest moment steaua are nevoie de dica si are nevoie de liniste.domnul becali da banii, dar el ar trebui sa fie un pic mai temperat in declaratii si cred ca aceste chestiuni ar trebui rezolvate in sanul echipei.tot tam-tamul asta nu face bine nimanui.e pacat

Mihai Viteazul  •  6 noiembrie 2006, 20:21

Meciul de cupa Steaua – Apulum nu se mai joaca pe teren neutru ci pe terenul echipei din liga inferioara adica STEAUA!!!!
Pun pariu ca si finala se va desfasura la Bucuresti daca Steaua se va califica, ce conteaza ca Cupa se numeste Timisoreana, doar Gigi plateste!
Vorba lui Carlos” In Romania lui Becali totul este posibil”.
Tara bananiera!!!

monsen  •  6 noiembrie 2006, 20:21

BEEEEKAKALIIIIIIIIII 🙂 🙂 🙂

monsen  •  6 noiembrie 2006, 20:21

😀

sile  •  6 noiembrie 2006, 20:22

BECALI PRESEDINTE!!! DECAT UN „GAOZAR” ,PARSIV,MINCINOS, CARE PLANGE LA PROPRIA-I COMANDA,IA BABE IN BRATE SI LE PUPA PT „A DA BINE IN OCHII ELECTORILOR(MAI MULT NE JIGNESTE SUBAPRECIINDU NE IN FELUL ACESTA…)………MAI BINE UN PRESEDINTE CA BECALI,CARE POATE SA ADMINISTREZE O TARA(A DOVEDIT O IN AFACERI),SI,CU TOATE CA ARE DEFECTELE SALE,ARE TOTUSI CEVA CE NICI UN POLITICIAN NU ARE LA ORA ACTUALA : DORINTA CLARA SI NECONDITIONATA DE A FACE CEVA IN TARA ACEASTA!!! DECAT INTR O TARA DE GAOZARI PARSIVI MAI BINE UNA DE CIOBANI!!!!!!!!!

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 20:23

SILE TU CHIAR CA REPREZINTI POPORUL ROMAN
ASA VA PACALESC TOTI DIN 4 IN 4 ANI

NYC  •  6 noiembrie 2006, 20:23

uitati-va domnule Tolontan mai sus.
nu-i asa ca va ingroziti?

o seara buna (si sa n-avem cosmaruri:))).

azet  •  6 noiembrie 2006, 20:24

off topic
cum puteti scrie pe site ca dinamo kiev sahtior e in direct la tv sport , cand de dimineata dadeati si scorul la final 2-2?
asta da smecherie…
poate ati si pariat?

sile  •  6 noiembrie 2006, 20:24

DE FAPT MAREA DACIA ERA O TARA DE COMERCIANTI AGRICULTORI,NU DE TALHARI „PRADUITORI”(ATRIBUT ALATURAT DE CATRE VECHII ISTORICI NUMELOR UNOR POPOARE DE MII DE ANI…….(…))

George  •  6 noiembrie 2006, 20:26

O observatie corecta si pertinenta dl Tolontan. Din pacate Dica nu este singurul care trece printr-o pasa proasta- sper de scurata durata-dar, mai sunt si altii cum ar fi Paraschiv, Nicolita, Goian, Ghionea, chiar si Badea, ca sa nu mai vorbim de Lovin, Coman si Oprita care nici nu au ce cauta la Steaua si pe ultimul care Olaroiu se incapataneaza sa-l titularizeze!!! Pe langa scaderea de forma a jumatate din echipa, in culpa mai este si Olaroiu care oscileaza la fel ca jucatorii in pregatirea meciurilor si este total neinspirat in titularizari, schimbarile pe care le face, sau le face prea tarziu! O alta culpa este ca foloseste jucatorii ca niste pioni de sah, cand pe stanga cand pe dreapta, cand atacanti, cand mijlocasi sau fundasi!!!( Nicolita, Coman, Stelian Stancu etc), aceasta polivalenta a posturilor creand probabil confuzie in exprimarea in joc a fotbalistului!?, si nu-mi amintesc/stiu vreun antrenor care sa foloseasca atatia jucatori pe posturi polivalente, eventual cei de la super echipe care au super jucatori si o mentalitate total diferita de a noastra(mioritica). Afirm acestea, observand ca stelistii nu sunt niciodata la ,,postul” lor si nu reusesc sa recupereze mingile degajate de adversar sau sa recupereze mingile pierdute tot absurd prin pase care jung in proportie de 70% la adversar, devenind simple jaloane prinse pe picior gresit!! Cred ca toate acestea duc la lipsa omogenitatii echipei si a coerentei ei in exprimarea jocului! Bine, le lipseste si vreo doi mijlocasi coordonatori care sa fie intr-o permanenta competitie pe post! Unul este Radoi, al doilea … ?. Apoi, nu stiu daca au un psiholog la echipa? In afara de GIGI…! Imi amintesc cu placere de Steaua sub era Zenga si Protasov cand echipa era coerenta in exprimarea jocului si care il avea secund si pe Stefan Stoica, care cred ca nu era o simpla prezenta! Sunt un stelist inrait, dar nu pot sa nu fiu obiectiv. Gigi greseste, problema nu este numai Dica! Echipa nu joaca, nu … Dica!!!.

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 20:29

BAI FRATE MAI LASATI-NE CU RADOI
A DAT CHIX LA TOATE MECIURILE IMPORTANTE DIN CARIERA
LA CAT IL UMFLA NASUL SI ZIARISTII PLECA PANA ACUM AFARA DAR…

matenho  •  6 noiembrie 2006, 20:30

Ai mare dreptate, domnule Tolontan!! Foarte bun artticolul!! Si becali , daca continua asa, o sa se aleaga praful de toata Steaua in frunte cu el si cu meme!! Forza Rapid pe viata!!

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 20:31

L-AI MAI FACUT SI COORDONATOR CU 20 ALUNECARI PE MECI
CAND FACI ALUNECARI NU PREA COORDONEZI MAI MULT DISTRUGI SAU MI SE PARE MIE?

sile  •  6 noiembrie 2006, 20:32

D-LE TOLONTAN, DE ACELEASI LUCRURI PT CARE IL ACUZATI PE BECALI , SUFERA TOTI INVESTITORII!!!!!!!!!!!!!!!!…..IANCU DE EX NU ESTE IN LISTA DV DE „PRIORITATI”???

dinamo_forever  •  6 noiembrie 2006, 20:34

doamne da cat mai mult scandal la steaua ca nu ma supar…….sa ii critice jiji pe toti ca numa rau face stelei

don_catalin  •  6 noiembrie 2006, 20:35

ma dica a jucat etapa asta?

PHanatics  •  6 noiembrie 2006, 20:36

Bolovane , ma scarbesti pe zi ce trece mai mult cu atacurile asupra Stelei. Cand o sa te opresti si cand o sa intelegi ca nu ai ce cauta in redactia unui ziar sportiv cand tu nu ai jucat 2 minute in teren intr`un meci adevarat , poate doar miute sambetele sau duminicile cu prietenii.

dinamo_forever  •  6 noiembrie 2006, 20:36

acuma ce aty crezut dupa meciu de la kiev?
ca dica va fi jucatorul anului in champions league?
🙂

cristi  •  6 noiembrie 2006, 20:36

jiji hahalera

olaritza gretosul

mm paralelul

Dica nu ceda, lupta pt ca ai valoare!

Mihai Viteazul  •  6 noiembrie 2006, 20:36

CUPA BECALI

Daca numai STEAUA are dreptul (din considerente de lipsa de valoare) sa joace pe terenul ei meciurile din Cupa, cred ca este cazul sa se numeasca CUPA BECALI pentru ca celelalte cupe (uefa, CL ) oricum nu le poate cumpara cu eurOII lui mioritici!

Balauru  •  6 noiembrie 2006, 20:38

Olaroiu e absolut sclavul unui patron prea entuziast, genul de patron pe kre nu ti-l doresti. Este povara pe kre tre s-o duca orice tehnician: omul care da banul isi poate permite sa te puna sa stai in cap si sa faci ca porcul. Marele amuzament e ca Oli o sa inghita in continuare pentru ca post asa caldutz k la Steaua nu v-a gasi. As fi gata sa pariez k daca ar fi fost dupa dorintza sa, Oli l-ar fi pastrat pe Carlos in poarta si pe Bostina in echipa. Dar cum sa iti pui patronul in cap? Sincer, mi se pare frustranta situatia sa, dar nu are ce face. La esecuri el e de vina iar la succese decisiva a fost campania de achizitii excelenta a lui Meme cu banii lui George Becali.
Acum si finalul: pentru mine Dica nu este un mare fotbalist, dar un oportunist (care nu poate concura cu Cl Raducanu) exceptional pe teren, care speculeaza orice slabiciune a adversarului. Este o caracteristica greu de gasit la multi fotbalisti care au impresia ca daca reusesc sa gandeasca o faza corect, au daramat legile universului. Bravo lui pentru eficacitate, dar nu mi se pare ca e un jucator tehnic, cu fler (cum este Bostina).

don_catalin  •  6 noiembrie 2006, 20:39

bai mihai viteazu dute da te culca rapid na jucat ma in cupa pe teren propiu si plus dinamo care o sa joce cu panduri in bucuresti vai de capu tau

Aly  •  6 noiembrie 2006, 20:39

Pai Becali ar trebuii sa se ia de toti care au jucat aseara . Au jucat mai mult decat execrabil . Dica nu e singurul vinovat. Probabil a vrut sa dea un exemplu . Dica e un mare fotbalist si a castigat meciuri de unul singur .Eu sper sa mai aduca 4-5 jucatori de valoare .. ex Thereau …Doar asa putem sa avem alte pretentii in Liga Campionilor !

Aly  •  6 noiembrie 2006, 20:41

Apropo …Daca Olaroiu avea caracter nu-i permitea lu Becali sa-i impuna lui jucatori .. Pentru mine Olaroiu e zero ca antrenor . Nu are curaju sa faca schimbarile mai rapid . G Coman care a fost catastrofa in ultimele 3 etape intra :))) e penibil ..Bostina nu mai e ? doamne ce fotbalisti poate sa joace la Steaua .. Oprita .. Lovin .. Coman .. Baciu … Panait .. INCREDIBIL!!!

Razvan Prepelita  •  6 noiembrie 2006, 20:42

Dica melodia

Daca Steaua ar fi un post de radio cu sigurantza „power play-ul” din ultimul timp ar fi Nicolae Dica.
Cantecul a mai existat odata pe piata dar nu a prins la momentul respectiv poate datorita ritmului mai lent, la moda fiind trendul ritmat in viteza.
Golurile in fotbal sunt ca refrenele in muzica. Cu cat sunt mai frumoase cu atat raman in inima publicului.
Numai cei pasionati sau in tema inteleg frumusetea unei melodii in totalitatea ei. Asta explica faptul ca mai toti
„Dj-ii” prin mana carora a trecut cantecul argesean l-au plasat constant in top 11 netiinand cont de cererea salii, sala care
refuza sa mai fredoneza refrenele in ritm de piano.
Aflat in dizgratia unui public extrem de exigent numind aici Galeria, sunetul tindea sa se transforme intr-un cantec de lebada.
Rabdarea e un spatiu care poate genera infernul e nevoie de multa consistenta pentru a evada din acest putz. Melodia avea substanta, insa nu avea
acea bataie din degete cu care nasul mare invita invitatii la dans.
Redate in momentele cheie refrenele au readus „single-ul” pe buzele audientei. E ca un jazz remixat care iti provoaca o stare euforica. Il repetzi intr-una
caci versurile sunt simple si contin voleuri din intoarcere, din preluare, sau din drop, scaritze eficiente si multe goluri.
E pacat domnule Becali sa-l oprizti acuma sa devina un hit, pacat de melodie …

sile  •  6 noiembrie 2006, 20:42

BECALI PRESEDINTE !!!!!!!!!!!!!DE FAPT MAREA DACIA ERA O TARA DE COMERCIANTI AGRICULTORI,NU DE TALHARI “PRADUITORI”(ATRIBUT ALATURAT DE CATRE VECHII ISTORICI NUMELOR UNOR POPOARE DE MII DE ANI…….(…)) …………..ASA CA SA NU RENEGAM PROPRIILE NOASTRE „RADACINI”! ASTA SUNTEM,SI AR TREBUI SA NE MANDRIM !!! POPOR DE AGRICULTORI ,COMERCIANTI …NU MIGRATORI PRADUITORI……..BECALI PRESEDINTE!

Mihai Viteazul  •  6 noiembrie 2006, 20:43

Pentru don_catalin:

Si care este ma rog deosebirea intre: oi, ciori si cateluse?
Toate sunt animale domestice!
Acum te-ai prins.

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 20:43

RAZVANE ESTI TARE
SUNT DE ACORD 100% CU TINE
HAI DICA

Danielle  •  6 noiembrie 2006, 20:45

Dica a ales sa joace fotbal,nu i-a impus nimeni.Dica ia de la Becali 150.000 $/an.Fara prime.Nu e normal ca cine te plateste atat de bine sa aibe pretentia sa joci la fel?

Nu cred ca Becali ii face echipa lu` Oli.Cred ca uneori ii spune ca vrea un anumit jucator pe teren.Sau ca vrea sa joace mai ofensiv.Cred ca e dreptul lui.

Acum Becali asta o avea el partile lui negative.Dar isi plateste jucatorii regeste.Ii duce si aduce cu chartere.Ii cazeaza la cele mai luxoase hoteluri.Le face vile si le da terenuri.Ptr ca „sunt familia lui”.Nu are dreptul sa critice un jucator?Sa spuna ca are impresia ca joaca din amintiri?
Nu are dreptul sa ceara de la un jucator sa joace ce stie el ca poate sa joace?

Dica face meciuri proaste mai demult.N-a zis Becali nimic.Dar daca nici intr-un meci cu Ceahlaul,tu,vedeta Stelei,nu reusesti sa te remarci e grav.Si Becali are dreptul sa fie suparat.

don_catalin  •  6 noiembrie 2006, 20:45

da haaaaaaai dica toti uitati cum nea injurat si nea scuipat la meciu ala cu brasov

don_catalin  •  6 noiembrie 2006, 20:45

da haaaaaaai dica toti uitati cum nea injurat si nea scuipat la meciu ala cu brasov

MANDRU K SUNT SRELIST  •  6 noiembrie 2006, 20:46

BA DUTE IN PLM DE DINAMOVIST MAI LAS DRAQ IN PACE STEAUA

Cristi  •  6 noiembrie 2006, 20:46

NE-AM SATURAT DE EI!!! DA-I AFARA NEA GIGI!!! Sunt multi care nu mai au ce cauta la STEAUA!!! …ajung la echipa …joaca in 2-3 meciuri si in celelalte fac figuratie… DICA , OPRITA, BANEL, si asa mai departe… Cum a aparut in ziare ca un oarecare taran ce joaca la Steaua si-a luat masina de zeci de mii de euro …cum li s-a urcat la cap. Asta numai mentalitate de campion nu poate fi! Am ajuns sa nu ma mai uit la meciurile Stelei pt ca acesti figuranti sunt de toata jena…. Ma intreb daca li s-ar vopsi masinile, asa cum li s-au vopsit altor figuranti de la alte echipele, ar incepe sa joace fotbal?!
FORZA STEAUA!!!

don_catalin  •  6 noiembrie 2006, 20:47

MANDRU K SUNT SRELIST Says:
November 6th, 2006 at 8:46 pm

BA DUTE IN PLM DE DINAMOVIST MAI LAS DRAQ IN PACE STEAUA

tu pe mine ma faceai dinamovist?

Danielle  •  6 noiembrie 2006, 20:51

Dle Catalin Tolontan

Inteleg ca Becali nu are dreptul sa critice un jucator pe care il plateste.Dvs ce drept aveti sa-i spuneti ce sa faca?Sau sa nu faca.Asta inseamna sa fii jurnalist in Romania?

Dica poate sa plece de la Steaua daca nu-i convine.

Capello a spus despre Ronaldo ca e gras.Luati atitudine va rog!Spuneti-i sa l lase in pace!Ca doar a castigat balonul de aur acum cativa ani.

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 20:52

DANIELLE
BECALI A ALES SA FIE PATRON DE CLUB NU I-A IMPUS NIMENI.
ASA IMAGINE NU-SI FACEA NICI DACA CUMPARA TOT SPATIUL PUBLICITAR DE LA PROtv.
SA INVETE SA SE COMPORTE CIVILIZAT PRECUM MAJORITATEA PATRONILOR DE FOTBAL DIN LUME.

georginho  •  6 noiembrie 2006, 20:53

dle tolontan poate dl gigi are dreptate acesty jucatori au salarii mari in comparatie cu nivelul de trai din romania si la cat e de apreciat in afara si nu prea isi merita banii.pe bostina l-a inlocuit cu cristocea pentru k lui bostina i se urcase fotbalul la cap, c ia promis insa lui banel e pt linistea lui banel kare eeste pur si simplu daramat.Iar desi imi place banel pt ambitia lui si daruirea in teren nu este fotbalist doar alearga si atat.Iar dica nu mi-a placut niciodata nu este jucator de steaua c a reusit resuseste odata la 10 meciuri si poate nu va mai reusi de acum incolo.steaua crek pierde campionatu pt k olaroiu nu stye sa faca o schimbare la madrid ia treb 10 min sa faca prima inlocuire dupa c a primit golu c drq astepta????????? Dl GIGI ar treb sa ia masuri mai drstice cum ar fi inlocuirea lui olaroiu

georginho  •  6 noiembrie 2006, 20:55

dal afara pe oprita urgent k e un lesinat, e daramat, rebut etc etc etc afra 3-4 jucatori luati in iarna steaua o sa se lupte la mijlocul clasamentului

Balauru  •  6 noiembrie 2006, 20:56

Domn Tolontan, ati cam dat pe langa cu articolul asta.
Imi place Danielle:)

georginho  •  6 noiembrie 2006, 20:57

si cu picioare lungi(ovidiu petre si lovin) c pm facem???????fortza goian&ghionea

Danielle  •  6 noiembrie 2006, 20:59

ANTI JOC

Corect!
Si Copos la fel.Si uite ce contracte au aia de la Rapid.Fa comparatie cu cei de la Steaua.Aia vin noaptea ca sa economiseasca Copos 4000 euro iar stelistii au chartere peste chartere.

Copos isi critica jucatorii si cand joaca si cand nu.Becali ii apara si ii numeste „familia lui”.

Tot ce face Becali ptr familia asta a lui ii da dreptul sa critice.Recunoaste ca o face rar.Asta inseamna ca atunci cand o face are dreptate.Dreptul sa o faca e indiscutabil.

Becali in „prostia” si idealismul lui vrea sa fie numebr one.Asa vrea sa fie toti cei de langa el.E rau?
L-a dat afara pe Dica?Cred ca i-a adus doar aminte ca joaca la Steaua.Ca e platit cu 150 000 ca sa joace de 150 000.

ultras_fanatik  •  6 noiembrie 2006, 21:05

Vad ca putini care scriu se si pricep…in primul rand dica nu a salvat Steaua de atatea ori ci doar si-a facut datoria de fotbalist,marcator…in al doilea rand Jiji are tot dreptul sa-si critice echipa,dar putina lume intelege asta,mai ales ca a fost si pertinent…in al treilea rand carlos,lovin,gigel,oprita,bostina(valoarea lor nu merita nume cu litere mari)…in al patrulea rand,Oli nu e de Steaua…in al cincilea rand,n-am inteles-o p-aia cu Ochirosii(Oli:”trebuie sa avem grija cu baiatu’ sa nu-l stricam”),baiatu’ a demonstrat ca are talent,nu-l stricam mai tare daca nu joaca???????

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 21:16

COPOS ASA NU
ZGARCITUL ALA E UN EXEMPLU PROST.
SI PANA LA URMA SA-I CRITICE GIGI DAR PE TOTI CAND O MERITA.
NU L-AM AUZIT SA-L CRITICE PE RADOI CAND S-A ASCUNS LA UMBRA CELOR 2 FUNDASI CENTRALI LA BORO.

ANTI JOC  •  6 noiembrie 2006, 21:19

MULTI DE LA STEAUA JOACA LA ALIBI.
DICA GRESESTE CA IESE MEREU LA PAS SI ARE ADVERSAR IN SPATE.
ASA S-O DAI LUNGA LA FIECARE FAZA CA ALTII E USOR SA JOCI SI NU IESI IN EVIDENTA NICI POZITIV NICI NEGATIV.
POATE UNII STIU LA CINE MA REFER.

Zoltika61  •  6 noiembrie 2006, 21:19

pt. Danielle
Pe Ronaldo l-a criticat ANTRENORUL Capello nu PRESEDINTELE Ramon Calderon. E o diferenta !

Danielle  •  6 noiembrie 2006, 21:20

Fie vorba intre noi,cred ca Tolontan il admira pe Becali.Ptr ce face la Steaua.Si nu numai.Daca nu era Becali nu il vedeau pe Ronaldo de aproape nici ei,ziaristii.Nu sareau tirajele in aer in ziua si dupa meciul cu Lyon.Dar din cand in cand dansul,spre deosebire de Dica, nu uita ca e platit cum e platit ca sa mai faca pe plac si patronului.In cazul de fata,VOICULESCU.

sebastian macarie  •  6 noiembrie 2006, 21:21

da are dreptul sa critice echipa ,dar nu in public, nu o sa-l vedeti pe berlusconi sau abramovich sa-l critice pe kaka sau pe lampard in public da cheltuie bani si ei si poate mai multi

Comentează