TOLO.RO
De meserie politician, fără glume!, Gigi Becali nu respectă celelalte profesii. După părerea lui, patronul are dreptul să năvălească peste munca antrenorului şi, mai ales, s-o facă făţiş, ca dovadă a puterii de care dispune.
luni, 6 noiembrie 2006, 6:07
De meserie politician, fără glume!, Gigi Becali nu respectă celelalte profesii. După părerea lui, patronul are dreptul să năvălească peste munca antrenorului şi, mai ales, s-o facă făţiş, ca dovadă a puterii de care dispune.
Asta se întîmplă de cîteva săptămîni la Steaua. I-a scos pe Carlos şi pe Saban din echipă. Pe Boştină l-a înlocuit cu Cristocea. I-a garantat lui Bănel un loc de titular pe viaţă. Pe Dică îl expediază la vestiar. În curînd, Olăroiu nu va mai putea stabili nici componenţa băncii de rezerve, darămite pe cea a primului 11 trimis în teren.
Deunăzi, Becali a anunţat la OTV că va arunca în campanie electorală o sumedenie de specialişti care-i vor face de rîs pe tehnocraţii de azi. Să fim serioşi! La cît înţelege el din munca celorlalţi, la cît preţuieşte efortul care se află în spatele fiecărui nume, fie că e de fotbalist sau de inginer, imaginaţi-vă cum ar butona Gigi în Oracle în locul programatorilor şi cum ar conduce el toate ministerele dintr-o dată, ca la simultanele de şah!
Dică e într-un moment prost. Dar Dică a fost cel care, de la accidentarea lui Rădoi, apropo, nu cumva s-a depăşit termenul refacerii preconizat de Dr. Gigi?, a făcut diferenţa în favoarea Stelei în momentele cruciale. El a fost lider, pasator şi marcator, om de creaţie şi de rezistenţă. A clacat cu Lyon şi cu Real, pentru că, în faţa unor mecanisme, creativitatea nesusţinută sistemic dă rateuri.
Să spui însă că Dică joacă doar din talent e însă o simplificare injustă a condiţiei celui mai talentat, incisiv şi bine cotat jucător stelist al momentului. Becali, dă-i înainte! Eşti din ce în ce mai mult un politician, din cei pe care-i deteşti.
ANTI JOC • 6 noiembrie 2006, 21:21
ASTA A FOST SUB CENTURA.
MI-A PLACUT.
Cristian • 6 noiembrie 2006, 21:29
Cataline!!!!!!!! sunt suporter stelist si am asistat aseara la demonstratia de antijoc a unora stelistilor care au intrat pe teren sa faca act de prezenta sa mai treaca un meci..mi-a fost greu sa remarc pe cineva in afara de cernea omu de 0-0 si nicolita care se vede obligat sa alerge de unu singur pentru ca are un autogol pe suflet pe care vrea sa il faca uitat prin multa munca.in rest nimik NIMIK daca si ghionea si goian au comiso ce sa ma mai mir de restu.. cel mai prost meci de anu asta mai mult ca sigur,bine ca nu am jucat cu cineva care avea potential ca ne batea de ne usca,ceahlaul din ce am inteles a avut 5 titulari absenti din primul 11 deci prin urmare cei care au intrat nu au fost in stare de nimik deoarece sau speriat de renumele stelei si atat. aseara a fost un singur meci ceahlaul – cernea. deci Gigi le-a zis stelistilor exact ce le ziceam si eu daca eram in locu lui,asa ca dumneata ai facut un articol ca sa iti ocupi timpul liber in lipsa de subiecte. Te-as ruga sa imi raspunzi la comentariu ca tare curios sunt cu ce poti sa ma contrazici. dar probabil nu stai tu sa iti pui mintea cu un cioban din oastea lu gigi asa ca FORZA STEAUA !!! P.S. borcea o sa patimesti mult ca ai ras de nicolita crede-ma… pregatestete de un dezastru la dinamo ca acesta va veni!!! banel e pe langa un jucator bun si muncitor si un om la locul lui un baiat cuminte.
Danielle • 6 noiembrie 2006, 21:30
Asta ma enerveaza la culme.De ce nu putem accepta ca nu suntem toti la fel?
De ce trebuie sa faca Becali cum face Berlusconi?Cu ce e mai bun Berlusconi ca Becali?
Cat despre Abramovici ce sa mai vorbim.Eu zic sa fiti multumiti ca aveti la echipa un patron cum e Becali.
Chelsie ptr Abramovici e o jucarie.El cumpara ce e mai scump.Sau ce ii place fiului sau.Abramovici nu considera Chelsie ca fiind „familia lui”.Totul e business toy.Nu uita ca Abramovici in fiecare sezon mai vrea sa cumpere cate o echipa.
Becali pune bani.Dar si suflet.In tot ceea ce face.Si ptr asta merita putin respect.
ANTI JOC • 6 noiembrie 2006, 21:34
NU SUNTEM TOTI LA FEL.
NICI DICA NU POATE FACE CE FACE KAKA SAU DROGBA.
DAR DE LA STEAUA E CEL MAI BUN.
Cristian • 6 noiembrie 2006, 21:36
ba da hai sa nu mai comentam atat … asta a aruncat un articol si acum noi ne pierdem timpul degeaba pe aici si el nici macar nu se simte sa mai raspunda si el pe aici la intrebari si comenatarii,am impresia ca ia bani in functie de cat de mult scriem noi aici :)))
danciu marius • 6 noiembrie 2006, 21:37
nea gigi.fa transferuri.cu astia nu mai merge.i-ai umplut de bani si se cred vedete
ANTI JOC • 6 noiembrie 2006, 21:38
HAI SA NE UITAM LA FLORIN CALINESCU.
Machedonul • 6 noiembrie 2006, 21:43
Cataline de data asta ai dat-o in bara!
Nu am citit celelalte 153 de comentarii dar sunt de acord cu cele declarate de Gigi Becali. Daca eu eram in locul lui il dadeam afara de mult pe Olaroiu, sa se duca cu g. coman in brate si cu Ov.Petre cu tot si asta cit mai repede.
Experimentele de un leu cu Banel capitan si Dica pe teren si atunci cind sunt iesiti total din forma ne dovedesc cit de bun este Olaroiu la nivelul acesta.
El a devenit pritenul dar nu si conducatorul jucatorilor, neavind curajul sa faca schimbarile necesare si sa arate ca el este tacticianul si ca isi asuma raspunderea.
Amenzi, rotatie, curaj si schimbari care sa sprijine evolutia echipei sunt raspunderea antrenorilor.
Nu, Olaroiu a stagnat in evolutia de antrenor si nu tine pasul cu cerintele unei echipe precum Steaua si atunci trebuie schimbat!
Si pentru a concluziona- cine o poate face daca nu patronul care risca banii si imaginea clubului si a suporterilor din intreaga lume- de aceea cred ca Becali a avut si dreptate si dreptul de a critica si sa speram ca va si actiona ca atare. S-binedzi si hai Steaua!
Cristian • 6 noiembrie 2006, 21:46
DOMULE CATALIN TOLONTAN DE CE NU MAI ZICETI NIMIK ???????
Mircea Scarlatescu • 6 noiembrie 2006, 21:46
@Coco21
Sunt chiar stelist daca e sa fiu ceva dar asta nu inseamna ca trebuie sa inghit toate prostiile lui Belcali a ale aghiotantilor lui
E o diferenta clara intre Steaua si Becali si anume Steaua este unealta lui Becali de a-si asigura o imagine publica.
A fi conducatorul unui brand atat de mare ca si posibilitati si sa-ti faci angajatii in toate felurile in public, in loc sa-i motivezi (eventual sa-i mustrezi dar in cadru echipei, nu in presa) arata ce ‘mare lider’ este Becali.
Un mare 0
Tyler Durden • 6 noiembrie 2006, 21:47
MM si Becali/ Homosexualii.
gerd muller • 6 noiembrie 2006, 21:48
Mah baiatule, las-o-n duda goala ! Cand s-a bagat n-a facut-o aiurea shi pan’ la urma el da banii, el pune muzica. Despre Dica ? Fotbalist, da’ prea multe impresii…
Real Sport Romania • 6 noiembrie 2006, 21:50
nu-l acuza in public ba JIJEL., coada de miel … fai mustruluiala acolo intre 4 pereti…
pe pagina asta … http://real-sport.blogspot.com/
Clujul a jucat bine, asta e cauza principala … asa ca sa nu-i mai scuzam pe unii si pe altii. De ce a jucat Dinamo slab, asta poti sa analizezi … si Rednic trebuie sa faca asta …
Steaua si-a dat cu singul in dreptul, cu aere de C.L. , iar Rapid a trecut ca rapidul prin halta Galati, cred ca au avut noroc…
Anyways, voteaza surpriza etapei la …
Chml Srucnoc • 6 noiembrie 2006, 21:50
Mai bine il lasa pe Dica sa-si vada de treaba…n-are chef de Dica ? atunci sa aduca jucatori de valoare…ce mijlocas ofensiv mai are Steaua de valoarea lui Dica ?
ciprian • 6 noiembrie 2006, 21:56
de ce s-a scos acel articol cu SMS-ul…cu 2200$ prima?
http://img204.imageshack.us/img204/1447/116046858143f1dbf22be06yf8.jpg
oare ce poate sa fie mai clar ca la pauza urziceni a vandut meciul? 11 puncte are steaua in spatele liderului…trebuiau sa fie 20
TRECATORUL • 6 noiembrie 2006, 22:10
Am fost tentat de multe ori sa cred ca Jiji are creierul bolnav, dar m-am inselat in aceasta privinta, deoarece el nu are creier,prin capul lui mare de oier nu trece decit o ata, care ii tine urechile! Are fata tipica de cretin(lombrosian)!!!Jiji=TABULA RASA!!!!!!!
Deco • 6 noiembrie 2006, 22:16
Fara nici o legatura cu subiectu ,acum cateva luni bune am auzit o declaratie de-a lu Meme: A inceput HEGEMONIA Stelei !!!! eu nu vad aceasta hegemonie…poate voi o vedetzi
archiebald • 6 noiembrie 2006, 22:17
felicitari pt acest articol.
Semnati pentru demisia lui OLAROIU • 6 noiembrie 2006, 22:18
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
Nu mi se pare normal ca Berbecali sa se lege de jucatori…
In orice entitate economica sau nu, in capitalism, nereusitele sunt sanctionate de catre patron, lovind in manager… manager-ului ii cere socoteala… si daca nu vine cu explicatii pertinente este inlocuit…. dar cum Berbecali habar nu are ce inseamna sa faci bani dintr-o activitate economica cinstita intr-un mediu economic capitalist, face si el ce il duce mintea…..adik ce nu il duce :d
Trezirea bai….
Ca ti se duc si voturile si banii….dar banii si-asa nu au fost castigati cinstit…
Suporter stelist
Ola(ROIU!)
Ola(ROIU!)
Ola(ROIU!)
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
PoP NicU • 6 noiembrie 2006, 22:23
buna,dica e cel mai bun jucator de la steaua,orice jucator are decaderi,daca ronaldinho a avut,”cel mai bun jucator din lume”(dupa parerea UNORA),si cel mai important lucru nu cred ca e acela sa se vad pe teren ce face,ci sa se vada pe tabela…si da pase bune,da bine cu capul,si gaditi-va ca akum joak mijlocas ofensiv,nu e varf de careu,care postul lui preferat…in fine….ce nu spune gigi?nu am nimik cu el,il simpatizez,chiar imi place…dar aici nu are dreptate.Bye
andrei26i • 6 noiembrie 2006, 22:52
dica itradevar nu mai joaca cum o facea inainte dar putem spune ca sa acumulat o oboseala datorita meciurilor multe pe care lea jucat in campionat si in cl este si normal sa nu mai aiba acelasi randament ca la incepututl campionatului dar eu cred ca isi va revenii.apropo de ce spunea becali ca va aduce jucatori si cei care nu joaca acum vor sta pe tusa cred ca asta iar trebui la dica o pauza dar nu prea lunga ,este un jucator valoros si daca se odihneste putin o sa-si revina .am vazut un mesaj pe blog in care scria ca brandul steaua nu este asa de admirat deoarece il admira gigi becali as vrea sa ii spun acelui domn ca brandul steaua este cel mai admirat brand din romania si steaua are cu siguranta mai multi suporteri decat dinamo sau rapid .cat despre politicianu gigi becali sa nu amestecam lucrurile el a facut o treaba frumoasa la steaua dar nu pre il vad eu la conducerea tarii sa nu ne intindem prea mult ca riscam sa amestecam lucrurile
eminescu • 6 noiembrie 2006, 23:02
cunosc fff bine citiva fotbalisti de la steaua, desi sint dinamovist, si pot sa va spun ca dintre toti cel mai mult il apreciez pe para, are bun simt, recunoaste cind nu stie ceva, e deskis, nu e infatuat si as spune kiar timid…are o sotie simpatica si cu bun simt…iar despre dica, el fiind personajul din articolul lui tolontan, ce sa va zic ? e infatuat, are o gura mare si proaasta, e zgircit….iar nevasta ii este o copie fidela…dica ? bleah
anonim • 6 noiembrie 2006, 23:06
va doare capul sau cum? pana sa intre Cernea in teren sustineati sus si tare ca n-ar trebui sa joace Carlos titular, ca nu e jucator bun etc. acum il acuzati pe dl Becali, ca din cauza ca l-a bagat pe Carlos pe banca de rezerve nu mai castiga Steaua? sa va aduc aminte ce gol a scos Cernea in returul cu Real Madrid?? cand 3 jucatori adversi nu au reusit sa bage mingea in poarta?? la faza autogolului a fost de vina lipsa de comunicare, nu absenta lui Carlos!! cat despre Saban si Cristocea… buna dimineata domnule Tolontan!!!! va aduc aminte ca nu au fost inlocuiti din cauza domnului Decali… ca asa a vrut dansul!! SUNT ACCIDENTATI, DOMNULE TOLONTAN!! dar cum dumneavoastra va place doar sa aberati si sa enervati asa zisii suporteri, n-aveti decat!! numai un idiot crede faza cu Saban si Cristocea!! Radoi inca nu este 100% apt si asa cum a zis si el, nu vrea sa riste!! dumneavoastra ati face-o?? domnul Becali nu a zis decat ce s-a crezut de la bun inceput… si doctorii au zis la inceput ca o sa revina mai repede, dar se pare ca dvs nu ati auzit de complicatii… sau ati auzit, dar nu va place sa folositi cuvantul asta, pt ca daca l-ati folosi nu ati mai improsca venin, asa cum va place!! constat cu stupoare ca va luati incet incet de toti jucatorii straini pe care il are Steaua!! mai intai v-ati luat de Carlos… cateodata pe buna dreptate, dar nu mereu!! v-ati luat de Saban. de ce? pt ca nu i-a facut fata lui Robinho?? sa va amintesc ca jucatorii de valoare ai Barcelonei nu i-au facut fata? asta inseamna ca nu sunt jucatori buni? dati-mi voie sa va contrazic!! singurul de care nu v-ati luat pana acum e Thereau!! dar mai aveti timp!! pardon!! greseala mea… nu trebuia sa zic asta… ca va dau idei!! o sa vina vremea in care o sa va luati si de Thereau… probabil pt ca nu o sa dea cate un gol pe meci.., sau cine stie… gasiti dvs ceva!! nu ma deranjeaza articolele dvs si cele ale colegilor dvs cat ma deranjeaza idiotii care cred ce ziceti!! si aici nu ma refer doar la articolele despre Steaua… ma refer la toate articolele!! d-nei Andries nu i se protriveste nick-ul de „geniala”… dar „DACA UN CAINE IL MUSCA PE TOLONTAN, CEL CARE TURBEAZA E CAINELE” vi se potriveste perfect!! felicitarile mele domnului Dragomir ps: sa nu credeti ca sunt un fan al domnului Becali… nici vorba… dar dintre dansul si dvs… cred ca il prefer pe dansul… zice numai tampenii, rade ca prostul in timpul emisiunilor, se crede mare razboinic, dar macar in ceea ce zice e un sambure de adevar(ceea ce il strica pe dl Becali e modul in care zice ceea ce are de zis), in schimb dvs scrieti numai minciuni, rareori faceti un articol bun!! buna seara
MANDRU K SUNT SRELIST • 6 noiembrie 2006, 23:21
MANDRU K SUNT SRELIST Says:
November 6th, 2006 at 8:46 pm
BA DUTE IN PLM DE DINAMOVIST MAI LAS DRAQ IN PACE STEAUA
tu pe mine ma faceai dinamovist?
BA U SUFERI DE BAGARE IN SEAMA ;))
unu oarecare.. • 6 noiembrie 2006, 23:21
voi ziaristilor..sunteti niste oameni de kkt.. scoate numai vorbe ca sa starniti scandal.. k apoi sa aveti de unde sa va umpleti voi kkturile de ziare ..in loc sa spuneti vorbe bune ..sa va plangeti ca saraca echipa nusi revine..voi mankat kkt aiurea TOT TIMPU NUMAI SCANDAL CAUTATI
Coco21 • 6 noiembrie 2006, 23:38
Mircea Scarlatescu : Ok e un brend Steaua ,dar Inter Milano sau Real Madrid nu sunt brend-uri ? Calderon un om de onare pt Spania la felicitat pe Gigi a stat de vb cu el, ci nu din cauza protocolului sau ca asa e el,indiferent cat atzi incerca sa il denigrati pe Gigi el nu va iesi din inma romanilor pe care ia ajutat atunci cand au avut nevoie de o mana cereasca,pe care nu le-a dat-o tara in care ei locuiesc ,unde sau nascut si pt care au muncit si au platit impozite. Dar uneori rautatea iese mai repede din om decat bunatatea .Iar faptul ca el sa implicat in ekipa la Steaua a facut-o pt ca asa a simti,ca a vazut ca nu mai merge echipa. Cum a facut si anu trecut si ia iesit bine . . .
NO_LIMIT • 6 noiembrie 2006, 23:48
Poate are si jiji dreptate…dar nu e normal sa dea intr-un jucator ca intr-o oaie… cum a faqut si cu carlos si multzi altzii…prob e alta…nu il vede pe banel… asta nu mai misca nik de la inceputul turului… in asta de ce nu da k intr-un animal…JIJI LASA_NE… NU TE MAI SUPORT!!!!!!!!
sunt curios…Il mai da afara pe Cernea akum sau nu… dar pe gigel coman… care de kand e la Steaua doar mimeaza fotbalul…
Coco21 • 6 noiembrie 2006, 23:51
A N O N I M
Am citit comentariu tau mi se par lucruri interesante in cea ce zici .inafara de faptul ca toti cea ce cred ce zice el ,gandeste-te ca fiecare vede dintr-un diferit punct de vedere orice Articol aparut.Nu are cum sa vada toti la fel . . .
PS Becali spune exact cum trebuie spus lucrurilor pe nume.
Pentru ca le spune intr-un mod ,,josni,,celor din parlament. Dar are tupeul de a spune asta.In rest ceilalti tac si isi umfla buzunarele . . .
Coco21 • 6 noiembrie 2006, 23:54
Probabil ca nu il mai da afara pe Cernea acuma pentru ca se vede ca il intereseaza cand a vazut ca are o sansa,cand nu o sa mai apere la fel sa nu se zgarie in coate pt 10.000 euro , o sa caute altul .
bart • 6 noiembrie 2006, 23:54
@Cătălin
Si Adrian Georgescu ce este?
Corneliu Popa • 6 noiembrie 2006, 23:57
Banuiesc care va fi urmatoarea victima. Doctorul de Steaua pentru ca la trimis pe Radoi in Italia si nu la doctorul de lotul national. Radoi face foarte, foarte bine ca asteapta sa se faca complet bine. A ratat tot sezonul si ce rost are sa forteze. Aici este vorba de bani multi!! Va dati seama cati jucatori accidentati s-au dus la clinica de la Bolognia?? Si dl doctor de la nationala lui Piturca si Sandu Mircea pierde «parai, grupa mare»!!! Intriga de la care pleaca dl Tolontan, impicarea exagerata si nebenifica a d-lui Becali in probleme tehnice ale echipei, este fooooooooooooarteee oprtuna si reala!! Insa asta este numai acoperirea, pentru ca realitate sunt vizati Radoi si doctorul de Steaua. Unpic de scandal in jurul lui Radoi «ar face bine» pentru eventuali impresari care s-ar interesa de jucator. Sa nu cumva sa-i iasa, din prostie, d-lui Becali, pasienta si sa- vanda din greseala pe niscai 12 mil de euro si sa-si «bage unghia in gat» dl Borcea si dusmanul lui Gigi Becali, Victor Becali!! Inca odata PRESUPUN ca asta se ascunde in spateleacestui material sau mai bine zis fac o speculatie. Daca ar fi numai atacul la «prosteala» d-lui Becali, care dealungul timpului a facut mai mult rau imaginii clubului Steaua, totul ar fi OK si sa-lfelicit pe dl Tolontan ca a avut curajul sa i-o spuna, dar sunt mai convins de «speculatia» mea!!! Faptul ca dl Becali a «bagat» bani in clubul Steaua nu a fost facut fara un castig. Din punct de vedere economic este o investitie, care depinde de domnia sa cat de profitabila o face!!!, iar din punct de vedere politic si-a facut o propaganda, se vede in toate sondajele!!, pe care nu are cum sa nu o recunoasca!! Asa ca lase specialistii sa-si faca treaba!! Iar daca nu o fac cum trebuie sa-i dea afara si sa conduca el!!! DOMNULE BECALI, ADUCETI BANI LA CLUB SI LASATI SPECIALISTII SA-SI FACA TREABA!! NICI O ECHIPA NU VA PUTEA SA ADUCA REZULTATELE PE CARE LE VISATI DV DACA NU INTARITI LOTUL!! MAI INVESTITI INCA VREO 20 DE MIL DE EURO SI PANA IN 2009 VETI ADUNA ROADELE!! VETI FI ALES IN PARLAMENT, IAR STEAUA S-AR PUTEA LUPTA, CAT DE CAT, CU MARILE VALORI ALE EUROPEI!!
troe • 7 noiembrie 2006, 0:38
dica e de departe cel mai bun jucator al stelei(aici incluzandu-l si pe radoi). din pacate becali e doar un cioban care nu se pricepe la nimic. daca tu crezi ca ala e politician ori ai luat-o razna ori ai chef de bancuri proaste.
Wolf • 7 noiembrie 2006, 0:40
Fara Dica Steaua era moarta! E cel mai bun jucator la ora actuala….si o sa vedeti ca Radoi n-o sa mai joace nimik…prea se cam accidenteaza in ultima vreme.
adip • 7 noiembrie 2006, 0:44
Coco 21, esti doar un analfabet, frate. Lasa scrisul, apuca-te de altceva…
MirceaZ • 7 noiembrie 2006, 0:51
Cand un asemenea patron are obiceiul sa critice mereu si sa-si dea cu parerea, atunci cred ca e bine c-a intervenit acum.
Departe de mine gandul de a spune ca e productiv sa se amestece in echipa. Dar sa-l lase in pace pe Dica? Ma scuzati. Dar Steaua joaca atunci cand are Dica Nicolae chef sa joace, iar de la Kiev incoace, n-a prea mai avut. Consecinta: Steaua a luat-o la vale pe toate planurile.
E un fapt stiut ca pe fotbalistii romani (prin excelenta, mi se pare) forma buna nu-i tine. Traseul lor, daca sunt buni, e previzibil: anonimat, cateva meciuri bune, o explozie, (un transfer in strainatate – optional), laude peste laude in presa care li se urca la cap si…eclipsa de forma, daca nu chiar plafonare. Dica nu face exceptie.
Cand patronul behaie cand ii tuna despre cate-un fotbalist ca e asa, ca altul e pe dincolo, atunci cel nepomenit s-ar putea sa aiba senzatia ca pt el totul e ok. Din Dica in momentul de fata a ramas ce-i mai rau: lentoarea si previzibilitatea. Daca Rachita e dat afara, Bostina scos din echipa, Nicolita apostrofat cu „nu stie decat sa alerge”, Carlos trimis sa-si scrie cartea, alti cativa amenintati cu darea afara din iarna pt ca stau prin baruri etc., cel nepomenit o sa ramana doar cu ecoul ziarelor, care se sfiesc sa-l critice, pe motivul ca e cel mai bun de la Steaua.
Cu atat mai mult n-ar trebui menajat. Senzatia ca Steaua sta in Dica si ca el se simte fara concurenta nu e numai a mea, domnule Tolontan. Probabil ca aceste aspecte se aplica si fundasilor centrali (Goian a avut uneori niste interventii groaznice in acest an – meciul de la Piatra Neamt e elocvent si pt Ghionea), pe care nu-i ameninta decat umbra nesigurului Baciu si a expulzatului inainte sa joace Panait.
Asa ca daca interventia lui Becali e echivalenta cu o biciuire, cu un semnal de alarma, ma tem ca nu pot fi de acord cu dumneavoastra, desi comparatia intelectuala cu Becali va avantajeaza covarsitor. Desi il gasesc un personaj scabros, teratologic (vorba lui Patapievici, daca nu ma insel), trebuie sa recunosc ca in ceea ce se intampla cu echipa lui a fost mult mai des decat ma asteptam pertinent si eficient. Si cred sincer ca cineva trebuia sa „nu-l mai lase in pace pe Dica”.
dumi • 7 noiembrie 2006, 0:59
bai laba trista ce esti… mai anti gigi becali…un ratat care te dai destept da esti varza…un complexat de faptu` ca esti oleak mai rasarit decat altzii dar mai sarac decat multzi pe care`i crezi mai incultzi… becali nu a zis ca dica e prost fotbalist sau nu stiu ce…A ZIS DOAR CA NU DA DOVADA DE ATITUDINE IN TEREN SI ASA ESTE, DICA STA PE TEREN IN ULTIMA VREME CA LA EL IN FOTOLIU ACASA :|, DACA NU E ASA DOMNULE TOLONTAN, ASTEPT RASPUNS PE MAIL 😐 AAA, SI NU A CRITICAT JOCUL LUI DIN CHAMPIONS LEAGUE, CI PENTRU JOCURILE DIN CAMPIONAT 😐 DACA TOT TE DAI MARE CUNOSCATOR, COMPARA SI TU MECIURILE ALEA
Mata • 7 noiembrie 2006, 1:44
Ia mai dute-n gatu matii tolantane ca ma enervezi. Luatea-s pe carnat de muist…huaaaaaaa
tutu • 7 noiembrie 2006, 1:45
Tolontane, articolul e pertinent, numai ca vezi doar jumatatea plina a paharului in ce-l priveste pe Dica.
E adevarat ca e golgheter, ca a dat goluri si in Europa, dar sa fim cinstiti, Dica nu e jucatorul determinant de care are atata nevoie Steaua. Iar in ultimele meciuri, incluzand aici si returul cu Realul, a fost inexistent. Si in conditiile in care la Steaua cea mai mare gaura este mijlocasul de creatie, cu clarviziune si pasa lunga, atunci cand Dica nu merge, echipa marcheza f. greu.
Si atunci cand Becali se cramponeaza atat de Cristocea, care e un mijlocas bunicel si atat, e clar ca lotul e subtire.
Si aici e doar vina lui Becali. Olaroiu incearca sa fie ofensiv si creativ doar cu fundasi de meserie, si distrugatori, gen Para, Radoi, Oprita, Lovin sau Banel. Deci nu e nici vina lui.
Stam in faze fixe, si in aparitiile lui Dica la finalizare. Atat.
Si atunci cand Becali se ia de Dica se ia practic de subtirimea lotului stelist. Merge Dica, toata lumea e multumita. Atunci cand Dica nu merge, iata unde suntem: dupa meciul de la Kiev, am strans mai multe infrangeri, 5 daca nu ma insel, vreo 2 egaluri si doar un „spectaculos” 3-0 cu Urziceniul si, sa nu uit 2-0 cu Forexul.
Asa ca pe Dica nu poti sa-l aperi invocand trecutul si meciul de la Kiev. Exista viata si dupa meciul ala. Si din pacate una foarte trista.
florin • 7 noiembrie 2006, 1:50
Cea mai mare problema: OPRITI-L PE OPRITA!!!!
De multe ori ma gandesc ca Olaroiu e un antrenor mediu spre bun dar cand vad jucatori ca:OOOPPPRRRIIITTTAAA,LOVIN.OV. PETRE.GIGEL COMAN nu ma pot opri din a-l injura pe Olaroiu.In meciul cu Ceahlaul,Oprita cred ca a avut 50 de baloane si a pierdut 51.Este un jucator care nu face niciodata ceva imprevizibil,Mai mult de atat de cate ori trebuie sa faca ceva simplu,greseste,Esta total nefolositor pentru echipa.Daca as conduce o echipa din Liga a 2-a .jur ca nu l-as lua in lot nici gratis.Lovin si Petre paraca sunt frati gemeni.La fel,nu fac nimic pe teren.Nu recupereaza baloane,nu dau cu capul,paseaza doar in spate si lateral,suteaza lamentabil.
E o diferetnta enorma intre Ov. Petre si Lazar de la Rapid.De ce nu l-au luat pe Lazar cu 300.000 E si au dat 1.000.000 pe Petre?Intrebare RETORICA…Ce i-o fi iesit lui Olaroiu si lui MM?Nu ochii…
gogu • 7 noiembrie 2006, 1:54
Ba ce mama dracu aveti ma???
Tolontan asta e omu lu Copos si a lu Voiculescu,clar !!!!!
DECI DOMNU TONTOVAN TI PREGO pupa pe ANTENA 1 si trustu IMPACT
remus • 7 noiembrie 2006, 2:16
gigi na gresit nici cand l-a bagat pe cristea din echipa nici cand i-a scos pe bostina sau pe carlos etc. da vad ca tu d-le tolontan ai frustari nu stiu de ce natura care te impiedica sa mai rationezi .cum poti sa-i iei apararea lui dica dupa ce prostovanu asta a stricat si a inmormantat jocul stelei constructia de atac si frumusetea din jocul obisnuit al stelei chiar si in perioada lui piturca; dica n-are nimic in comun cu fotbalul cu sportul in general si dupa cum vorbeste si dupa mimica nici ca vidanjor
n-ar avea mare succes; un jucator care ingroapa orice minge in maxim3 sec dupa ce o primeste nu poate fi caracterizat nu exista cuvinte se cracaneaza ca prostu se screme si pierde mingea de fiecare data;rolul unui mijlocas de creatie nu e sa dea cateva goluri si cateva pase de gol pe an si in restul de 90% din meciuri sa fie un asasin ptr propria echipa si ptr propii suporteri. pe langa el oprita lovin gigel coman nicolita etc nu au ce cauta la steaua nu se poate asa ceva nu-mi vine sa cred de ce ofticatu de meme ii tine si mai aduce si altii ca ei astia sunt jucatori care nici macar nu lovesc mingea corect la steaua a devenit obisnuinta ca fiecare centrare sa rupa norii nu se mai poate asa ceva echipa asta mai are cat decat rezultate si nu e spulberata de oricine doar din cauza tricoului magic ros albastru care ii ajuta pe retardatii astia sa nu se faca de rusine definitiv. dar pana nu se va intampla asta si nu va fi revolutie la steaua si meme si oli nu vor pleca steaua nu o sa aiba echipa in vecii vecilor.cat despre tine tolontane ma indispui de fiecare data cand te vad fiind un om mult prea ofticat tu stii de ce . uitate in oglinda si intreaba-te cum poti sa scrii asa ceva ??????
p.s. scuze ptr redactare si eventuale greseli de ortografie nu stau sa fac aliniate si cratime la calitate literare pe blog plm
popa andrei • 7 noiembrie 2006, 2:36
Nu pot decat sa fiu de acord cu dvs. Dar cred ca se simte o oarecare moleseala in jocul lui Dica, inexplicabila de altfel… Chiar ca parca joaca la misto din cand in cand. Si asta simte oricine, mai ales ala care baga baniii… Cateodata mai are si el dreptate, rareori da cateodata are. Au devenit cam mistocari in teren numai la fita joaca.
Dany • 7 noiembrie 2006, 2:55
Pentru inceput as vrea sa fiu bine inteles. Degeaba atata tevatura!Jocul Stelei- echipa campioana din sezonul trecut nu mai este atat de evoluat, eficace ca de spectaculozitate nici nu se pune problema.Desigur Steaua are parte intotdeuna si de adversari puternici.Intr-o grupa in care esti cotat cu a 4-a sansa, teoretic nimic extrordinar nu se poate intampla. Cu siguranta fotbalistii Stelei si-au dorit si au realizat atat cat a fost posibil pe plan international.Problema se pune in schimb pe paln intern.Competitia accerba,revenirea de orgoliu a dinamovistilor si detasarea lor in campionat au venit firesc. Logic iese o nrmultumire a patronului Stelei -latifundiarul, in ciuda declaratiilorca se multumeste cu locul 2 nu poate sa se impace cu ideea. Admit si posibilitatea unei revolutii a lotului dar nu incepand cu Nicolae Dica. Ca sugestie, poate si sper ca si conducatorii Stelei ,cu banii incasati din Champions League sa investeasca in lot sa sa aduca valori sa cresca si sa construiasca un viitor si tinerei generatii pentru ca numai asa, peste ani fotbalul romanesc ar reusi sa s-ar face cunoscut pe plan european.
Real Sport Romania • 7 noiembrie 2006, 2:59
eroare dupo eroare …se vede ca nu citeste nimeni ce zice poporul aici …
Raddu_AdyY • 7 noiembrie 2006, 3:07
Si nu a avut dreptate Becali ca i-a scos?
Carlos mai merita un post de titular?
Dica ce a jucat cu Lyon , Galati , Real , Ceahlaul?
buzze • 7 noiembrie 2006, 4:03
doamne,doamne cand stai sa citesti toate comentariile incepi sa nu te prea mai miri de becali …dar ce poti sa mai spui …zici becali …si gata.Dupa ce ca echipa nu trece printr-un moment tocmai bun(dezastruos as adauga)asa zisul super patron a stat e si s-a gandit ce s-a gandit si a ajuns el la concluzia ca e mai bine sa mai puna el un pic de presiune pe echipa ca asta o sa-i faca sa-si revina …Si cu dica ce are?ca daca nu era dica nu eram pe locul 2 in liga ,daca era cum zice el nu era golgheterul camp si el chiar nu vede ca daca dica nu inscrie steaua nu castiga…deci altele-s problemele nu neaparat dica,a ca nu e in cea mai buna forma …dar cine e in forma la steaua…si la urma urmei pana si marele ronaldihnio are probleme sezonul asta si asta se vede in rezultatele barcei dar nu l-am auzit pe patronul lor sa vb urat de el…FORTZA STEAUA…sunt un fan fidel si infocat de 25 de ani si ma doare f.f.f.tare cand aud astfel de declaratii mai ales cand vin de la cel care ar trebui sa puna interesele stelei pe primul loc si nu fata lui pe pagina intai a tuturor ziarelor…
RAUL_ito • 7 noiembrie 2006, 4:03
DACA PLEACA SI DICA ASA CUM A PLECAT NEAGA INSEAMNA CA……..E GRAV………..apropo………ce jucator are STEAUA de profilul lui NEAGA?????????cu mare regret insa nu m-ar mira nimic………………….la cati fotbalisti buni au plecat pe usa din dos……………………EUGEN TRICA(goluri cu dinamo,rapid……….jucator super tehnic bun la vremea lui care rupea mijloace de fundasi)………….apoi RICA NEAGA…………..care a venit din ARABIA si a revitalizat STEAUA(goluri cu tska sofia……besiktas…..standard……………s-a uitat………….ERA LIDERUL ECHIPEI ATUNCI……………era mult peste DICA la ora aia……….)pe ALIUTA nici acum nu stiu de ce la dat…………………DORINEL cica era batran……………….pe MARTIN TUDOR care ne-a salvat de atatea ori……….liber de contract………….si era al doilea capitan…………CU POLI TIM. in ultima etapa el a fost capitan in lipsa lui RADOI………….de CRISTEA hai sa nu zic nimic desi atunci cand a jucat a dat mereu gol………..da s-a uitat k in dubla cu rapid lu oli i-a crapat buza la cristea………..si kiar daca nu a dat gol s-a luptat baiatu……..si intra cate 2 minute………………..ASA K DATI-L SI PE DICA…………PT K EL URMEAZA……..jucator care poate rupe echilibrul…………….SA ADUCEM inchizatori gen LOVIN ,OV.PETRE……..si de alde GIGEL COMAN………urmeaza caramarin,olah, si cine o mai fi pe acolo…….
Alex • 7 noiembrie 2006, 5:27
Articol la obiect!
Gigi va distruge Steaua, va trebui sa inteleaga sa nu se mai bage peste antrenor… dar ma tem ca asta nu se va intampla…
Dica este un jucator muncitor si a progresat mult. Daca va munci la fel si va fi mai altruist decat pana acum va ajunge mare. Va trece cu siguranta peste momentul actual.
Same Man • 7 noiembrie 2006, 7:40
CIOBANU O SA DISTRUGA STEAUA … BE HEHE pleaca ! ia-tzi oile si mars de la STEAUA
ioan plischi • 7 noiembrie 2006, 7:57
beeeehcali nu este politician, el doar se crede politician si din pacate unii dintre noi chiar cred asta. beeehcali este un copil care s-a jucat cu papusi de cirpa, iar atunci cind cineva i-a cumparat un calculator, primul lucru care l-a facut a fost sa vada daca sub imbracaminte noua lui papusa este baiat sau fata.