TOLO.RO
La fiecare articol din Gazeta Sporturilor în care apare numele său, George Copos trimite un comentariu. Foarte bine! Acum este doar un afacerist privat. Cît timp nu e plătit de la buget, un om judecat penal îşi poate omorî oricum timpul pînă la proces. Înainte, risipea hîrtia de la cabinetul de vicepremier expediind aceleaşi epistole.
vineri, 10 noiembrie 2006, 5:59
La fiecare articol din Gazeta Sporturilor în care apare numele său, George Copos trimite un comentariu. Foarte bine! Acum este doar un afacerist privat. Cît timp nu e plătit de la buget, un om judecat penal îşi poate omorî oricum timpul pînă la proces. Înainte, risipea hîrtia de la cabinetul de vicepremier expediind aceleaşi epistole.
El a plecat din Palatul Victoria exact în momentul în care era clar că va deveni primul demnitar român anchetat pentru corupţie. Dar a apucat să lase în urmă cîteva amintiri de neşters, printre care şi pomenirea cazului său în plenul forurilor europene la capitolul corupţie.
Obsesia unui vicepremier ratat
Cuvîntul corupţie i s-a înfipt foarte adînc nu doar în rubrica Profit and Los a afacerilor sale cu Loteria, ci şi în obsesii, în vise, în reputaţie, în menire, în ceea ce ştie lumea despre el. Cînd deschide gura, asta respiră: corupţie. Cînd insinuează, asta vrea să spună: corupţie. Cînd apare la televizor, asta îţi vine să spui: corupţie.
Obsedat de corupţie, are un război personal cu unul dintre colegii mei, reporterul Radu Oprişan, un om care de 15 ani face această meserie fără să fi fost vreodată măcar tuşat de ceea ce Copos nu îndrăzneşte să spună. El doar bagă fitile. Sugerează.
Numai că, în timp ce el foloseşte strîmbe, noi şi orice cetăţean al României putem să rostim cu glas tare: George Copos este judecat într-un caz de corupţie! Nu înseamnă că e vinovat. Ci doar că, după 15 ani de afaceri cu statul sau cu companiile de stat, după 15 ani de privatizări, parteneriate şi ameţeli public-private, ani în care a intrat ca demnitar utecist şi a ieşit ca demnitar capitalist, politicianul conservator va fi chemat în faţa tribunalului.
Într-o emisiune televizată, Cristian Tudor Popescu spunea că n-a întîlnit în viaţa lui un om cu o limbă atît de lungă precum George Copos. La figurat. Îngreţoşat, ziaristul povestea cum patronul Rapidului l-a comparat cu Eminescu.
Probă de ipocrizie
Am purtat de-a lungul anilor cîteva discuţii cu George Copos. Nu a băgat faza cu Eminescu, dar oricum m-a numit „cel mai tare”, „numărul 1” şi mi-a atribuit tot soiul de superlative. Defilam în carul alegoric al talentului şi al integrităţii alături de Radu Oprişan şi de alţi colegi. Inutil să adaug că despre competiţie vorbea ca despre „ziare care nu se pot citi”. Nu ne-am îndoit că recita aceeaşi poezie oricui, din fiecare publicaţie cu care vorbea.
Să ne bucurăm!
Cînd am intrat în această profesie, eu, Radu Oprişan şi miile de jurnalişti ca noi, am ştiut că e aproape imposibil să ne păstrăm sănătoşi, simpatizaţi sau întregi la minte. Presiunea e mare şi creşte de la an la an. Deseori greşim, uneori avem crize de vanitate şi mereu oscilăm între „cel necesar” şi „cel hulit”. Dar vom ieşi din jurnalism aşa cum am intrat: cu reputaţia neschimbată.
De aceea, vom sări ori de cîte ori un clovn precum George Copos va inversa rolurile. Nu el sau altcineva a plătit un ziarist de la gsp, ci noi, dumneavoastră, noi, toţi, l-am plătit pe Copos în calitate de primul vicepremier care a tulit-o în momentul în care UE a dat cu pumnul în masă, strigînd „Scăpaţi de corupţie!”.
Mai sînt 50 de zile pînă la intrarea în Europa şi măcar pentru că nu mai salarizăm insolenţa unuia precum Copos merită să ne bucurăm!
omega • 10 noiembrie 2006, 18:14
i like it!
cel mai mare hot, prefacut, parventi si ZGARCIIIIT din Romania din epoca moderna; NU DAU DOUA CEPE DEGERATE PE CEEA CE SPUNE acest individ numit copos!
managerul • 10 noiembrie 2006, 18:19
cate zile zici ca mai sunt pana intrarea in Europa? Ca nu am reusit inca sa imi dau seama CAND ai inceput sa numeri 🙂 si cand te-ai oprit !!!
curios • 10 noiembrie 2006, 18:21
Tolontane.. cine a comandat articolul asta?
Dorin Spoaller • 10 noiembrie 2006, 18:24
Cam dur atacul la D`ul Copos…Cred ca ai cam uitat ca esti un reporter , iar rolul unui reporter e acela de a informa obiectiv…Ai fost si esti influentzat de prieteni si nu de slujba . Are si Copos defectele lui , dar cred ca le puteai enumera si fara cuvinte precum ” clovn ” si ” corupt ” .
P.S.unde e prezumtia de nevinovat ? poate ca legea noastra nu implica o prezumtie de nevinovat pana la proba conrtarie , dar acel lucru cred ca tine mai mult de moralitate si nu de legislatie … Nu il agreez pe Copos , inca nu a reushit sa`mi demonstreze ca nu e homosexual , dar pana la proba contrarie continui sa cred ca e normal …
turnator • 10 noiembrie 2006, 18:27
Auzi.. dar despre seful tau nu zici nimic? Ce-ar fi sa scrii un articol despre Voiculescu si Securitatea? Pana una alta Copos e anchetat pentru niste afaceri necurate (nedovedite inca ilegale). Felix a fost deja demascat si a admis ca a facut politie politica..
Pe linie de partid Felix este seful lui Copos.. si daca nu ma insel este si senator.. Un senator platit tot de noi, si poate si de aia pe care i-a turnat la Securitate pentru „binele tarii”
Asa ca nu mai faceti pe lupii moralisti, ca ajungeti sa nu vedeti padurea din cauza copacilor..
Dorin Spoaller • 10 noiembrie 2006, 18:29
Iti urmaresc articolele si nu cred ca tu l`ai scris pe acesta …
turnator • 10 noiembrie 2006, 18:31
PS. Spre deosebire de Copos care „s-a tirat” Voculescu are nesimtirea sa stea unde este. Sef de pardit parlamentar turnator la Securitate.. Oare UE ce o zice despre asta?
Daniel Draghici • 10 noiembrie 2006, 18:32
Domanule Tolontan,
Ca ziarist dumneavoastra stiti foarte bine ca ingradirea dreptului la replica este cel mai mare neajuns gazetaresc. Ori dumneavoastra si colegii dumneavoastra beneficiati de acest drept zilnic prin articolele publicate care va poarta semnatura. Trebuie sa amintesc aici ca si persoanela ale caror fapte fac subiectul articolelor dumneavoastra au, la randul lor, dreptul la o replica. De asemenea vreau sa va zic ca ziarul la care dumneavoastra activati in calitate de gazetar i-a ingradit d-lui Copos acest drep prin nepublicarea replicilor dumnealui la anumite articole. Cronica dumneavoastra de mai sus debuteaza cu o ironie la faptul ca d-nul Copos are replici la rticolele ce-l privesc direct si va pare un pic deranjant acest lucru. V-ati gadit ca, poate, dumnealui este printre putinii care pot intocmi o replica coerenta dintre atati finantatori si „oameni de fotbal” din zilele noastre, iar faptul ca adauga un comentariu denota faptul ca citeste articolele ziarului dumneavoastra ceea ce este , cred eu, imbucurator. Nu am nici cea mai mica intentie de a lua apararea domniei sale in ceea ce priveste viata politica si privata a sa pentru ca nu cunosc detaliile necesara ca sa fac acest lucru, dar vreau sa-i iau aparerea in ceea ce priveste drepul sau si, de fapt, al nostru al tuturor de a ni se permite o replica atunci cand lumea vorbeste despre noi.
Dany • 10 noiembrie 2006, 18:34
„primul demnitar român anchetat pentru corupţie.” Chiar primul ?!!?
„are un război personal cu unul dintre colegii mei, reporterul Radu Oprişan, un om care de 15 ani face această meserie ”
Aha deci asta era beleaua ?!? Nu stiam cum de ai rabufnit asa puternic impotriva lu Coposel asa dintr-o data.. Pai lasa-l pe Radu Oprisan sa-si faca dreptate nu te baga tu in seama aiurea zelos..
Articol demn de ziaru ATAC !! Vad ca GSP pune accent pe aceste editoriale sau mai bine spus „dari cu parerea” ale redactorilor din ce in ce mai mult. De aia citesc eu mai mult ProSport ca pe mine ma intereseaza stirile din sport nu refularile spasmice ale redactorilor.
mytza • 10 noiembrie 2006, 18:35
ti-ai dat cu firma in ap tolontane ,nimeni nu zice ca ar fi copos un tip corect,dar atacul tau este comandat
Adrian • 10 noiembrie 2006, 18:35
DA, Catalin, ai dreptate, si parca DA-ul seamana tot mai mult cu un NU mascat…
Gabriel Sas • 10 noiembrie 2006, 18:36
Felicitari Cataline!
Un articol de nota 10.
teddy • 10 noiembrie 2006, 18:38
Domnule antirabic, mai bine ai scrie articole in care sa pu in balanta lucrurile bune facute de Copos si cele mai putin bune, din fotbal…parerea mea e ca si dumneata te-ai luat dupa acea mujer muy genial care s-a grabit sa il critice pe boss-ul din Giulesti…vad ca in loc ca ea sa i-a fiinta cu un os din corpul dumitale, s-a petrecut tocmai viceversa…LASA-NE LASA-NE
DE LA UN SUPORTER RAPIDIST
Gabi • 10 noiembrie 2006, 18:39
Tolontane.. ne iei painea de la gura.. ce esti acum? Avocat? Procuror?
Lasa pe altii sa decida cine e corupt si cine nu. Parca ziarul se numea Gazeta Sporturilor nu Gazeta Legislativa
RAzvan • 10 noiembrie 2006, 18:40
Ma nu va mai luati aiurea de om. ca totusi este un investitor..este unu care BAGA bani in fotbal.desi nu este vrun caracter deosebit..merita respectul nostru, macar atat, nu cred ca este drept articolul. este mult prea dur, ceea ce ma face ca a fost comandat … POATE NU E INTAMPLATOAR FAPTUL CA GEORGEL AL NOSTRU SE CHINUIE SA IL IA PE GANEA,(SA-L FURE MAI BINE ZIS)SI APARITIA ACESTUI ARTICOL.
Bai georgele mai da-i in chelia ta pe astia, asta e tati, daca nu ai mai cotizat cu cat trebuie la baieti, iauite-i cum te-au uitat :).
In rest numa bine 😀
curios • 10 noiembrie 2006, 18:42
Auzi Tolontane… cum e sa fii angajatul unui turnator la Securitate?
Lucian • 10 noiembrie 2006, 18:45
Foarte bun articolul, Domnule Tolontan, felicitari. De laturi si mizerie au nevoie tinerii nostri. Iar dumneavoastra, ca mai toti ziaristii, ii educati destul de bine.
Domnule, din conceptul de sport ati facut circ.
1923 • 10 noiembrie 2006, 18:45
Ai pe alocuri dreptate, dar nu esti nici avocat, nici judecator, nici jurat sau mai stiu eu ce … tu trebuie sa scrii de fotbal, nu de ce face Copos pe la DNA … Gazeta de mult timp a luat-o in jos, da in ritmul asta o sa ajungeti sub nivelul marii …
RAzvan • 10 noiembrie 2006, 18:47
si acum lasand la o parte ideea unui atac la comanda, pt ca nu sunt deloc adeptul acestor idei, era doar o presupunere..
lasand la o parte ideea atacului la comanda..acum serios ma cataline..ce tot va luati de omu asta? saracu sa retras, nu mai apare pe tv decat ff rar..nu mai e in prim plan..nu lanseaza atacuri asupra celorlalti conducatori. din privinta asta, s-a cumintit georgel al nostru..e drept greseste cu contractele jucatorilor..dar asta nu e treaba noastra..banu omului,face cum crede ca e mai bine.
chiar nu vad motivul pt care readuci in vorba acest subiect,e chiar ciudat…..suspect de ciudat 😛
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 18:51
Dorin Spoaller: E scris de mine articolul. Nu l-a comandat nimeni. Asadar, daca ai critici, eu sint vizat, nu altcineva. Le astept in continuare))::
RAzvan • 10 noiembrie 2006, 18:51
e drept acum, esti ziarist scrii cam ce ti se scoala tie..e dreptul tau sa iti alegi subiectele..DAR AI VOIE SA ITI SPUI PAREREA, ORI SCUZA-MA CEEA CE AI FACUT AICI, NU ESTE EXPRIMAREA PARERII PERSONALE, CI UN ATAC DIRECT LA PERSOANA!!!
urat din partea ta..eu zic sa il clonati pe vochin, si restu de la gsp sa va lasati de jurnalism, si sa va duceti la CRATITA unde GENIALA sunt sigur ca are mult mai mult talent decat in ceea c face acum 😛
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 18:52
1923: tu tb sa scrii despre fotbal… asta scriem in 90% dintre cazuri. dar spune-le acelasi lucru si lui copos sau lui becali, care si-au cosntruit platforma de notorietate in fotbal si apoi au speculat-o in politica
kinezu • 10 noiembrie 2006, 18:53
Cătăline, mă întreb întreb în ce stare o fi câinele care te-a muşcat azi? 🙂
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 18:56
Daniel Draghici: Va rog, luati-o ca pe o marturisire, nu ca pe o replica. IN TOATA LUMEA CIVILIZATA drepturile la replica nu vizeaza opiniile, ci articolele de informare. Cu alte cuvinte, dvs puteti scrie „Tolontan este un fraier” pentru ca opinia e libera, dar eu pot cere sa rectificati daca scrieti „l-am vazut pe Tolontan impingind o batrinica pe trecerea de pietoni”. Asa se petrec lucrurile in lume. Si cred ca oricita putere are Copos in Romania, regulile dupa care se face presa nu le poate schimba.
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 18:57
kinezu: da, l-au vaccinat deja))):
curios • 10 noiembrie 2006, 19:01
„..asta scriem in 90% dintre cazuri”
Asa sa fie oare.. am pierdut 10 minute si am verificat posturile de pe ultimele 2 zile.. sa vedem ce avem..
Copos si Coruptia
Sportul si alegerile anticipate
Proiect Varabiescu de publicitate pe bloguri
Andrei Vochin are primul blog multimedia
Credeti ca Dinamo poate pierde titlul?
Radoi dincolo de diagnostic
Boom Sport TV transmite Italia si Spania
Revista Tango iese din Intact
Dr. Netoiu
Averea, clona fostei Libertati
2 atacuri la persoana
5 posturi care aduc a reclama sau atac la concurenta
1 post despre politica
si 2 despre sport.. oarecum
2 din 10, asta inseamna 20%
Stii vorba aia.. cine se scuza se acuza.. mai bine las-o asa cum a cazut.
para • 10 noiembrie 2006, 19:01
tolo bolo ti-ai dat cu firma in cap.daca ai inceput sa scrii articole la comanda inseamna ca incepi sa te duci valea.asa e la noi in tara daca esti anchetat gata esti si vinovat…de unde stii tu ca e vinovat???si vrajeala „primul demnitar român anchetat pentru corupţie”….fii serios, ce naiba…
Alex • 10 noiembrie 2006, 19:02
Nu ma asteptam dl.Tolontan. Aveam mai multe pretentii de la dumneavoastra. Parerile celorlalti cititori cred ca imi intaresc spusele. De data asta ne-ati cam dezamagit.
un suporter • 10 noiembrie 2006, 19:05
nu-l agreez pe Copos,dar tu Tolontane esti o mizerie de jurnalist;tu si toata gazeta asta de rahat sunteti praf;cum ai putut scrie un asemenea articol ?din articolul asta reiese ca esti de 100 de ori mai corupt decat Copos;asta e articol de ziar de sport ? ti se pare ca esti obiectiv ? te mai numesti jurnalist ?tu poti sa dormi noaptea ?
Adrian Georgescu • 10 noiembrie 2006, 19:06
Problema cu vaccinul e ca da efecte adverse.
Trecem la lupta de guerilla, inarmam multiplele personalitati si avansam mascati.
„No hay enemigo pequeño ni fuerza desdeñable, porque ya no hay pueblos aislados”
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 19:09
curios: te afli pe un blog, adica pe un jurnal al unui om. nu confunda, te rog, ce apare in ziar cu ce apare pe blog. ieri, de pilda, am scris despre radoi in ziar
un suporter: regret ca nu-ti place articolul. nici nu spun ca sint obiectiv. am o opinie si mi-o exprim. sint subiectiv in acest articol. sa nu confundam termenii. si, te rog, sa ramii civilizat in exprimari. multumesc
george • 10 noiembrie 2006, 19:09
O caracterizare corecta a demagogului si ipocritului de Copos. Va admir curajul de a-i da jos masca si de-al infatisa in toata ,, splendoarea” lui groteasca! Sper, ca si romanii/suporterii vor intelege aceste aspecte si ii vor mai tempera lui Copos iesirile si discursurile demagogice si permanent de parvenire si astfel pe viitor se mai abtine de la comentarii(ranjite), care in fapt ne insulta inteligenta ( unora, care mai inteleg), pentru ca in Romanica nu toata lumea este fraiera sa-i inghita gogosile! Ii urez sa ajunga acolo unde merita!!!
sebastian • 10 noiembrie 2006, 19:10
corect ,dar cati mai sunt in Romania ca domnul Copos
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 19:11
George, Gabriel, Adrian: Multumesc, ma bucur ca avem aceeasi parere. Le resect si opinia celorlalti, dar pur si simplu, am alta opinie despre gesturile lui Copos
Atletico • 10 noiembrie 2006, 19:13
cataline , spui mai sus „copos si becali” …
articolele tale pline de venin sunt 90% anti copos , restul de 10% anti-restul ( adica toti ceilalti la un loc )
ne rezulta destul de clar ca desi incerci o dregere a busuiocului ( prin alaturarea numelui lui becali – dar atentie , doar intr-o replica pe blog , nu in vreun articol !!! ) tinta ta este mereu copos !
sunt Rapidist , nu il am deloc la inima pe copos , dar numai un naiv nu discerne diferenta dintre un atac motivat si un obicei zilnic , al redactiei voastre , de a-l ataca pe copos !
faceti cu randul , cand tu , cand „geniala” , cand buzarin , este evident ca se dau bani grei pentru asta ( refuz sa cred ca doar din anti-rapidism faceti toate aceste mizerii ! )
din cauza slujbasilor ca voi s-a deformat reealitatea in tara asta , ascundeti adevaratele laturi ale istoriei ( steaua si dinamo ) , orchestrand atacuri josnice impotriva lui copos indirect loviti in Rapid !
RUSINE !!!!!!
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 19:13
Gabi: Inteleg ca esti procuror sau judecator. Daca esti procuror, ar tb sa reprezinti alte interese decit pe cele ale lui Copos in acest caz. Ma tem ca ale statului.
ARIANUL • 10 noiembrie 2006, 19:14
Chiar daca e dur , spuneti-mi unde Catalin minte . Poate ca exagereaza putin dar in comentariul lui totul e adevarat . Nimeni nu a vazut de fapt ca el incearca sa salveze onoarea unui coleg , ceea ce e de laudat , si asta o spune unul care a fost ”gratulat” cu un adjectiv ,zilele trecute , de cel pe care il apar astazi !
ADRIAN • 10 noiembrie 2006, 19:14
NU ESTE DECAT UN ATAC PATETIC SI FONDAT PE DEDUCTII NEDOVEDITE LEGISLATIV
un suporter • 10 noiembrie 2006, 19:15
crede-ma nu am mai folosit asa un limbaj pe un blog in viata mea,dar pur si simplu sunt indignat de acest articol,nu credeam ca e posibil;repet,nici eu nu-l agreez pe copos,dar ce ai facut tu aici depaseste limitele
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 19:17
Atletico: De ce bagi Rapid, Steaua si Dinamo in aceasta discutie? Unde ai vazut tu pomenit ceva despre echipe, cluburi in acest articol? Vorbeam despre Copos. Daca tu vrei ca oamenii pe care ii platesti din buzunar sa faca afaceri cu statul, apoi ca aceste afaceri sa ajunga in tribunal, foarte bine. Eu nu vreau! E condamnabil? Ne pastram fiecare opinia lui si mergem mai departe. Multumesc
Darthall • 10 noiembrie 2006, 19:19
Nu prea inteleg unde vrei sa bati cu articolul asta?
E ipocrit, ok, la fel ca un sfert din populatie. Nu comentez, e o alegere personala care pateaza in primul rand demnitatea personala… o chestie legata de moralitate.
E corupt, ok, ca majoritatea afaceristilor imbogatiti dupa revolutie. Becali , Copos , Borcea, Netoiu niciunul nu e mai breaz si fiecare are pe „constiinta” cateva mici mizerii.
Dar… chestia cu Eminescu si cu C.T.Popescu si chestia ca tu esti nr 1, sa nu crezi o clipa ca el cauta doar sa castige ceva de la tine, ca-n tot ceea spune cauta sa expuna un adevar profitabil, insa… Copos nu e Dinu Paturica.
Gandeste-te ca e un om mai important ca tine, un om cu influentza, un om care in momentul actual face un mai bine societatii de cat tine (da). Decat sa am eu o paine in plus pe masa mai bine pune el bani ptr Rapid si Becali bani ptr Steaua. Iar ei nu s-au imbogatit total de pe urma noastra, de pe banii nostri, nu, ei au profitat de un sistem care mergea oricum prost si-n care banii oricum ar fi fost prost administrati. Astazi amandoi fac bani de pe urma investitiilor, reusind chiar sa faca mai mult cu banii nostrii care raportati la cap de locuitor tot ar fi fost un nimic si s-ar fi pierdut prin stomacul nostru.
Vicepremier ratat? Da, sunt de-acord pentru ca nu inteleg cam ce ar fi trebuit sa insemne functia de vicepremier, in ce ar fi constat acest post. Dupa mine nu ar trebui sa existe nici un vicepremier , e un post mai mult onorific cu rezonanta ca nume decat un rol important in stat.
Eu unul, daca as avea de ales intre Copos sau toti gazetarii (care mai degraba sa existe), eu l-as alege tot pe Copos ptr ca voi aveti doar cuvantul de partea voastra, iar fotbalul nu merge pe cuvinte, in plus, aveti talentul innascut de a nu putea face niciodata un bine ci numai rele.
Gandeste-te tu ce bine si cui ai facut tu cu acest articol?
El?… finanteaza Rapidul, iar pentru miile de suporteri care stiau Rapidul inainte de Copos , a adus (chiar daca se gandea doar la el) zambete pe fata noastra (suna poate prea poetic , dar e un adevar).
Asa cum e el, fara sa conteze realul sau scop ne-a facut un pic mai fericiti, mai mandri de noi, ne-a hranit o scapare de realitatea asta mizerabila.
_________________
Tu, Tolontan, cu toata reputatia ta nepatata, si cu tot arsenalul de valori morale, te intreb, tu ce bine ai facut?
Rivanol • 10 noiembrie 2006, 19:20
Mergem mai departe mascati. Multumesc.
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 19:22
ADRIAN: Da, sint patetic. Nici nu neg. Stii ceva? Traim in „Furtul unei natiuni”, vorba lui Tom Galagher, si, din cind in cind, mai ridicam capul din sacul unde ne-au ingramadit, si tipam. Scuze daca te deranjez!
un suporter: ok, am inteles, ai alta opinie, te-am rugat doar sa pastrezi masura in exprimare. mersi ca ai inteles!
Atletico • 10 noiembrie 2006, 19:22
Sa fim seriosi domnule tolontan , atacandu-l pe copos , ce credeti ca inteleg cititorii d-voastra ( ai unui ziar de sport , subliniez DE SPORT ! ) ?
stim prea bine ca toti investitorii astia cu bube in cap , au devenit cunoscuti prin echipele pe care le finanteaza , nu se pot desprinde numele lui copos , becali , borcea , samd de cel al echipelor lor ( ma repet , in randurile unui ziar DE SPORT )
atacandu-l zilnic pe copos , nu este evident ca atacati Rapidul ?
va rog frumos , cum mai zicea cineva mai sus , nu ne jigniti inteligenta !
Alexandru • 10 noiembrie 2006, 19:23
E clar ca articolul e unul ‘de aparare’ a unui coleg, si de asta nu exista prea multa obiectivitate. In acelasi timp, eu nici nu ma astept la multa obiectivitate, in sensul ca articolele lui Catalin Tolontan sunt asa, semi-jurnalistice, semi-literatura, in sensul bun al cuvantului. Si iarasi in acelasi timp, nu cred ca e tocmai potrivit (nici vorba daca e etic, sau deontologic, sau orice alt cuvant mare) sa fii extrem de polemic cu un om care e in procese si, de ce nu, poate ca e nevinovat, nu-i asa? Nu cred ca ii cade bine cuiva cu un proces pe cap sa citeasca un articol vitriolant scris de redactorul sef al celui mai vandut ziar de sport din Romania. Omeneste vorbind.
Apoi, cred in ce spune despre nevinovatia colegului lui. Dar poate ca un aspect al anilor dupa revolutie nu a fost numai coruptia din randul politicienilor si afaceristilor, dar si a oamenilor din presa. Prin urmare, eu accept ‘aparari’ formulate asa: x e colegul meu, a fost acuzat ca ar fi corupt, dar il cunosc de mult timp, categoric nu e asa cum s-a spus’. Mi se par credibile. Dar din articol reiese cumva ca oricine acuza ziaristi o poate face numai pentru ca proiecteaza propriile ‘realizari’ asupra presei. ”Cînd insinuează, asta vrea să spună: corupţie…obsedat de corupţie, are un război personal cu unul dintre colegii mei, reporterul Radu Oprişan” Asta e, daca nu ma insel, linia adoptata mai mereu de Cristian Tudor Popescu, citat si el in articol, atunci cand isi apara colegii. Si asta mi se pare unilateral. E vorba de – noi impotriva lor. Dar poate ca interpetez eu gresit.
un suporter • 10 noiembrie 2006, 19:23
dupa cum spunea si Atletico,astept ziua in care o sa apara pe prima pagina istoria echipelor care isi joaca an de an „eternul derby al fotbalului romanesc”, cum va place voua sa-i spuneti,sau macar istoria echipelor Carmen Bucuresti sau Unirea Tricolor;sau cand o sa scrieti de meciul stiaua-vaslui,ca de CFR-Rapid va legati o data pe luna
curios • 10 noiembrie 2006, 19:25
Adica daca ia forma unu post pe blog si nu unui articol oe siteul GSP poti sa spui ce vrei. Ok, sunt de acord. Dar atunci spune-o in numele omului Tolontan si nu a ziaristului Tolontan.
Si nu mai pune link din siteul GSP catre posturile de pe blog. Din punctul me de vedere, orice post pe acest blog atat timp cat are link din paigna principala de la GSP si este semnat de un redactor de la GSP, atunci apartine GSP.
Folositi blogul ca pe o scuza si perdea pentru reclame, atacurti le persoana sau la comncurenta
Nu ne mai luati de prosti ca nu suntem!
ARIANUL • 10 noiembrie 2006, 19:25
……………si spune-tii D-lui Ioanitoaia ca ”SCRII” se scrie cu doi de ”I”
Cătălin Tolontan • 10 noiembrie 2006, 19:26
Darthall: E corupt, ok / Gandeste-te ca e un om mai important ca tine, un om cu influentza, un om care in momentul actual face un mai bine societatii de cat tine (da). <---- Acestea au fost citatele tale. Asadar, nu-i nici o pb daca cineva e corupt. Pt ca e important. Teoria cu oamenii unii mai importanti decit altii e dintr-o zona despre care nici nu vreau sa vorbesc. Ce fac eu? Nimic. Muncesc si-mi platesc impozitele. Nu merg la DNA. Atit. A... si nu cred ca unii oameni sint mai importanti decit altii pentru ca au influenta. Multumesc.
iQ666 • 10 noiembrie 2006, 19:28
mai tineti minte cum il facea copos in tot felul pe valvis, ca acum sa-l keme inapoi. sau fazele cu razvan. copos e un zero k om si sper sa-l declare vinovat judecatorii in procesul de coruptie