TOLO.RO
La fiecare articol din Gazeta Sporturilor în care apare numele său, George Copos trimite un comentariu. Foarte bine! Acum este doar un afacerist privat. Cît timp nu e plătit de la buget, un om judecat penal îşi poate omorî oricum timpul pînă la proces. Înainte, risipea hîrtia de la cabinetul de vicepremier expediind aceleaşi epistole.
vineri, 10 noiembrie 2006, 5:59
La fiecare articol din Gazeta Sporturilor în care apare numele său, George Copos trimite un comentariu. Foarte bine! Acum este doar un afacerist privat. Cît timp nu e plătit de la buget, un om judecat penal îşi poate omorî oricum timpul pînă la proces. Înainte, risipea hîrtia de la cabinetul de vicepremier expediind aceleaşi epistole.
El a plecat din Palatul Victoria exact în momentul în care era clar că va deveni primul demnitar român anchetat pentru corupţie. Dar a apucat să lase în urmă cîteva amintiri de neşters, printre care şi pomenirea cazului său în plenul forurilor europene la capitolul corupţie.
Obsesia unui vicepremier ratat
Cuvîntul corupţie i s-a înfipt foarte adînc nu doar în rubrica Profit and Los a afacerilor sale cu Loteria, ci şi în obsesii, în vise, în reputaţie, în menire, în ceea ce ştie lumea despre el. Cînd deschide gura, asta respiră: corupţie. Cînd insinuează, asta vrea să spună: corupţie. Cînd apare la televizor, asta îţi vine să spui: corupţie.
Obsedat de corupţie, are un război personal cu unul dintre colegii mei, reporterul Radu Oprişan, un om care de 15 ani face această meserie fără să fi fost vreodată măcar tuşat de ceea ce Copos nu îndrăzneşte să spună. El doar bagă fitile. Sugerează.
Numai că, în timp ce el foloseşte strîmbe, noi şi orice cetăţean al României putem să rostim cu glas tare: George Copos este judecat într-un caz de corupţie! Nu înseamnă că e vinovat. Ci doar că, după 15 ani de afaceri cu statul sau cu companiile de stat, după 15 ani de privatizări, parteneriate şi ameţeli public-private, ani în care a intrat ca demnitar utecist şi a ieşit ca demnitar capitalist, politicianul conservator va fi chemat în faţa tribunalului.
Într-o emisiune televizată, Cristian Tudor Popescu spunea că n-a întîlnit în viaţa lui un om cu o limbă atît de lungă precum George Copos. La figurat. Îngreţoşat, ziaristul povestea cum patronul Rapidului l-a comparat cu Eminescu.
Probă de ipocrizie
Am purtat de-a lungul anilor cîteva discuţii cu George Copos. Nu a băgat faza cu Eminescu, dar oricum m-a numit „cel mai tare”, „numărul 1” şi mi-a atribuit tot soiul de superlative. Defilam în carul alegoric al talentului şi al integrităţii alături de Radu Oprişan şi de alţi colegi. Inutil să adaug că despre competiţie vorbea ca despre „ziare care nu se pot citi”. Nu ne-am îndoit că recita aceeaşi poezie oricui, din fiecare publicaţie cu care vorbea.
Să ne bucurăm!
Cînd am intrat în această profesie, eu, Radu Oprişan şi miile de jurnalişti ca noi, am ştiut că e aproape imposibil să ne păstrăm sănătoşi, simpatizaţi sau întregi la minte. Presiunea e mare şi creşte de la an la an. Deseori greşim, uneori avem crize de vanitate şi mereu oscilăm între „cel necesar” şi „cel hulit”. Dar vom ieşi din jurnalism aşa cum am intrat: cu reputaţia neschimbată.
De aceea, vom sări ori de cîte ori un clovn precum George Copos va inversa rolurile. Nu el sau altcineva a plătit un ziarist de la gsp, ci noi, dumneavoastră, noi, toţi, l-am plătit pe Copos în calitate de primul vicepremier care a tulit-o în momentul în care UE a dat cu pumnul în masă, strigînd „Scăpaţi de corupţie!”.
Mai sînt 50 de zile pînă la intrarea în Europa şi măcar pentru că nu mai salarizăm insolenţa unuia precum Copos merită să ne bucurăm!
curios • 10 noiembrie 2006, 20:30
sebi. Ti-ai raspuns singur. Copos nu e o exceptie, e o regula.
De ce nu scrie Tolontan la fel s despre Becali? Sau despre Iancu? Sau despre Mititelu? Cred ca 30% din fostii sau actualii de patroni de cluburi au fost macar oadata pe la DNA. Ca sa nu mai vorbim de politicieni. Despre Voiculescu, Nastase, Mona Musca, Tariceanu, etc, etc
Si totusi, s-au trezit sa il faca pe Copos cu ou si cu otet, fara sa uite sa mentioneze ca este patronul Rapidului..
Alex • 10 noiembrie 2006, 20:32
@pityesz
Nu stiu de ce il amestecati pe „domnul cioban” Becali aici. Daca „domnul cioban” Becali ar fi fost amestecat in ceva „coruptie cu oi” sau cu branza, lapte si altele :)) fiti siguri ca pana acum infunda puscariile la cate perle despre Base si Tariceanu scoate pe fiecare secunda. Nu inteleg care e legatura intre Becali si Copos. De fapt nu exista nici macar !% asemanari. Pe cand „pastorul” este de o nebunie sincera si autentica….domnul „limba lunga” poti sa scoti adevarul si sinceritatea de la el doar prin metode …sa zicem „securisto-comuniste”. Uitati-va ce se intampla acum la Rapid…cu faimosul ROI(regulament de ordine interioara)…..regulament pe care doar domnul Copos il stie…Uitati-va cum a plecat Vama…uitati-va cum e tratat Buga. Ce mai ardem „kilobitzii” aiurea…nu este absolut nicio legatura intre Becali si Copos.
Cu respect !
NjoYMe • 10 noiembrie 2006, 20:33
Ovidiu Miron cine ce sustine esti singurul de pe blog sau in orice caz printre putini care ii da dreptate lui Tolontan la acest articol..
Ovidiu Miron • 10 noiembrie 2006, 20:34
Asa este. Am vazut si eu acest lucru. Si unde este problema?
Laplace • 10 noiembrie 2006, 20:34
Intrebare pentru Domnul Copos
De ce la Rapid se spala rufele in public?
De ce Mugurel Buga trebuie sa zica prin ziare ca nu e multumit de salariu?
De ce tot prin ziare dv motivati decizia de-a nu-i acorda acea marire?
De ce prin ziare cereti Rapidului performante ca sa ceara bani?
Nu puteti oare sa puneti in regulamentul intern un punct prin care nici antrenorii nici jucatorii nici patronii sa nu vorbeasca despre bani ziaristilor?
Iar regulamentul intern cu prevederea legata de prime si obtinerea lor in proc de 50%, 75%, 100% mi se pare absolut corecta, faptul ca jucatorii nu stiau mi se pare suspect… nu e normal.
Legat de Karamyan, daca nu se lasa lasati-l sa plece , n-avem nevoie de parveniti la Rapid care cand au ocazia incearca sa profite la maximum.
sebi_ cleveland • 10 noiembrie 2006, 20:35
cred ca becali a fost tavalit si el prin gazeta,oricum ai dreptate dar nu poate sa scrie un articol despre fiecare in aceeasi zi,oricum
o zi buna,scuze noapte buna…
iliescu1989 • 10 noiembrie 2006, 20:36
jeguri ordinare care stergeti ce nu va convine….ce sa faci nu toata lumea pune botul la mizeriile voastre
boamba • 10 noiembrie 2006, 20:36
Bravo puliutz!
Imi pare bine ca nu te-ai dezgaozat!
Alex • 10 noiembrie 2006, 20:36
Bai nu stiu cum sunteti voi…da’ io m-am saturat sa investesc bani in „cofetariile” altora.Fiecare dintre noi plateste taxe si impozite…si ghici unde se duc acesti bani…se duc la guvernanti….cei care ar trebui sa ne duca „inspre mai bine”.Premieri,presedinti,vicepremieri…toti tipii aia care te ia cu „sictir” cand ii intrebi de unde au avut bani sa isi faca vreo „viloaca” pe la Cucuietzii din Vale pe numele vreunei matusi decedate.
Av Forin • 10 noiembrie 2006, 20:38
Cred ca pana la proba contrarie orice om e nevinovat…oricum s-au demonstrat atetea cazuri de conruptie si nu s-au luat masuri…incat…imi vine sa cred ca Georgica e mic copil….(vezi cazul Nastase…cu ultimile dezvaluiri….vazi mineriadele si revolutia….cred ca intai…inainte de copos ar trebuii sa vorbim de intreg statul romanesc…de toti…toi ami conrupt toti am luat spaga….inclusiv tu…( vrei sa-mi spui ca n-ai fost niciodata la doctor??…deci ai dat spaga:)…asa ca pana s-al judecam pe Copos sa vorbim de Gigi(cu armata) de Borcea(daca vrea s-ai spun mai multe..eram coloegi la Butan Gas…ii spun)..deci concluzia toti oamenii di fotbal au bube
Ovidiu Miron • 10 noiembrie 2006, 20:38
NjoYMe : Daca cineva te critica inseamna ca el are o problema, nu tu. Asa ca Adrian Georgescu si Catalin Tolontan nu au de ce sa isi faca probleme. Sunt subiectivi. Normal. Toti suntem. Cine isi inchipuie altceva, se amageste.
un suporter • 10 noiembrie 2006, 20:38
@Alex:trezeste-te omule,tu chiar il crezi sincer pe Becali ? esti naiv;toti care au avere si nu au mostenit-o este clar ca au furat(probabil de la „noi”);cand vorbesti cu prietenii la o bere,poti sa-i tot acuzi ca sunt hoti,corupti etc;dar nu poti sa scrii asta intr-un ziar,fara sa ai dovezi
Av Forin • 10 noiembrie 2006, 20:39
am uitat de iancu ce sa mai spunem:))) sau de pinalty….sau de ala de la brasov(Sechelariu)?:))
pityesz • 10 noiembrie 2006, 20:41
Alex,
NU sunt si nici nu vreau sa fiu avocatul nimanui. Legatura intre Copos si Becali am facut pentru ca si alti investitori de fotbal sunt la fel de murdari dpdv al dobandirii al averii lor impresionante, dar niciunul nu este atacat asa cum este Copos. Nu astept altceva decat sa fie echidistanti, nu sa inluenteze intrun fel sau altul opinia publica.
Cu respect.
Alex • 10 noiembrie 2006, 20:42
@un suporter : Tu ai dreptate intr-un anumit fel. Nu am zis ca Ciobanul nu urmareste ceva…nu urmareste capitalul de imagine pe care si-l cumpara cu fiecare suta de dolari pe care o arunca pe geamul de la Maybach…dar frate ce pot sa zic despre Copos?…..la ce ma gandesc io cand aud de Copos ? La Loterie ma gandesc….la UTC….la demisia „obligata” din guvern…la cofetarii…Catalin Tolontan nu l-a acuzat pe Copos de coruptie. El doar a spus ce cred unii oameni depsre el cand ii aud numele…printre care recunosc ca ma numar si eu. Eu cand aud Copos…ma gandesc la falsitate,coruptie, comunism…E parerea mea…eroanata sau corecta.
Numai bine !
piggybank yo • 10 noiembrie 2006, 20:43
ACESTE E GENUL DE ARTICOL CARE MA FACE SA NU MAI CITESC GAZETA SPORTURILOR…DA` VOI CE SUNTETI FRATILOR ?! ZIAR DE SPORT ?! SAU VA REORIENTA-TI ?! PACAT CA ATI LUAT EXEMPLUL NEGATIV AL LIBERTATII…
eriksson • 10 noiembrie 2006, 20:44
eu nu-ntzeleg, pai becali ce legatura are cu fotbalu’, s-a confesat:”Ce-i ala”, copos la fel:”astazi fac performantza”, ieri Buga nu-i bun, azi Buga cel mai bun, dar mai are si ghinion, maine Buga ia balonul de aur si …cum ii aia cu marmota, ca tot uit…
Av Florin • 10 noiembrie 2006, 20:46
oricum…toti fura…si statul stie..are parte
Lomax • 10 noiembrie 2006, 20:47
Esti ziarist de sport si faci politica ? Du-te frate in PRM sau in parlament si lasa pe altii sa scrie. Ai deviat complet de la subiectul sport. TU NU ESTI ZIARIST DE SPORT si nici unul de la gazeta aia nu e, sau nu a demonstrat. Cand scrii de sport, relatezi fapte, lucruri intamplate, povestesti meciuri, faze, chestii, nu prostii de genul asta ma. Va urasc ca v-ati batut joc de tot ce inseamna fotbal in Romania, voi gsprostia si cu proTVtzarania, numai can-can-uri, numai stiri de shantz. Cultura de lapte praf, tineti lectii despre sport si nu scrieti nimic legat de el. Distrusilor! Patronu tau cum o fi ? A ? Ti-ai pus intrebarea ? Tu ca ziarist criticandu-i pe altii, asa zisi hoti esti drept cand ajuti alt hotz sa faca bani ? O fi drept asa ? Hotzii striga hotzii. Dar de fapt .. Bine ati venit in Romania, aici s-a nascut prostia!!!
NjoYMe • 10 noiembrie 2006, 20:47
Ovidiu Miron nu prea vad subiectivitatea cand GSP de 2-3 saptamani nu are altceva mai bun de facut decat sa critice si sa acuze pe Domnul Copos
Darthall • 10 noiembrie 2006, 20:47
Si eu care ma intrebam care dracu a scris mai mult ca mine. Era Gheorghe Copos. Se vede clar ca el e dar nu el a scris aici. cu tz cu sh, redactat frumos, ca o scrisoare deschisa. Altcineva a scris, nu zic ca nu-s cuvintele lui dar sa zicem ca are un purtator de cuvant (Care stie al drqului de bine lb romana si care acum cred ca se amuza citind toate reply-urile astea). Oricum, aici pe net lumea pare mai mica, si aiurea, mai tangibila in schimbari de idei cu persoane ca Tolontan sau Gh Copos.
Copos!!!! Te asteptam cu totii sa revii in galerie unde ai stat de cateva ori
NjoYMe • 10 noiembrie 2006, 20:49
scuze nu am citit bine credeam ca ai scris obiectivi…da ai dreptate sunt subiectivi dar nu inteleg de ce atata ura pentru Domnul Copos din partea GSP
Gullit • 10 noiembrie 2006, 20:49
+++++Cataline Articolul este Extraordinar De BUN !!!! dar cum a mai zis-o si altii … cred ca GSP sa faca o sectiune separata unde se dileaga Adevarurile despre astfel de Situatii din Lumea Fotbalului.+++++
eu sant RAPIDIST AN SANGE si MIE SCARBA CA ASTFEL DE utc-ist ABUZA NUMELE CLUBULUI NOSTRU … aceasta fiinta numita Copos sia facut imagine ca fiind un sarpe infipt in clubul nostru. Ceva de NECREZUT!!!!
PEACE !!!
HAI RAPIDULETUUUU !!!!
din SF/Bay Area – California
Ovidiu Miron • 10 noiembrie 2006, 20:52
NjoYMe: Pot scrie si 10 saptamani la rand. Daca ai observat au scris si lucruri bune despre el. Anul trecut, in primavara, dupa meciul Rapid-Farul 0-0 din Giulesti, Catalin Tolontan scria de faptul ca George Copos este anchetat pt. coruptie. Dar tot Tolontan scria ca George Copos este patronul unei echipe care joaca pe teren in lupta pt titlu. Nu l-a criticat mereu. L-a si laudat. Dar cum naiba sa nu te scandalizezi cand vezi ca perversi ca George Copos conduc fotbalul si tara?! Si cand vezi cati romani ii tin partea. Nu imi vine sa cred!
Gheorghe Copos • 10 noiembrie 2006, 20:53
Nu va panicati, sunt eu Dathall , fac un test si daca cititi acest mesaj inseamna ca blogurile astea sunt de tot rahatul permitand oricui sa foloseasca orice nume. Unele nume (a persoanelor in cauza) ar trebui sa poata fi folosite doar de acestia. Altfel cum sa cred eu ca ce a fost scris mai sus a fost scirs chiar de Gheorghe Copos.
Vlad • 10 noiembrie 2006, 20:54
Doua observatii.
Prima: opinia domnului Tolontan(nu inteleg motivul pentru care ea a fost asimilata unui articol; pana la proba contrarie premisa dezbaterii iscate ramane o simpla opinie exprimata pe un blog public) este intr-adevar de o duritate iesita din comun. Intentia clara este de a amprenta imaginea lui Copos cu ideea de coruptie, chiar titlul indica acest lucru(nu mai vorbesc de scrierea cu majuscula a ambilor termeni). Haideti sa fim seriosi insa. Cu ce afecteaza opinia lui Tolontan imaginea lui Copos, una deja extrem de urat mirositoare pentru orice spatiu public sanatos la cap si cu analizele la zi? Sa vina cineva si sa spuna ca Tolontan i-a stricat imaginea lui Copos mi se pare o idiotenie de neimaginat. E ca si cum am spune, pe urmele lui Silviu Brucan, ca Iliescu era cel mai mare liberal.
A doua: nu comentez modalitatea prin care Tolontan a ales sa-si continue razboiul personal, deja e evident!, cu G.Copos(incluzand aici limbaj, retorica etc; de altfel, cred ca cel mai corect ar fi fost ca mesajul cu pricina sa fi aparut doar pe blog, fara link-ul de pe gsp.ro). Spun insa doar atat: oricat de deranjanta ar fi opinia lui Tolontan, ea are dreptul sa apara in spatiul public si sa revendice validare sau contestare. Fie ca suntem sau nu de acord cu mesajul textului, existenta lui e un vector al normalitatii. Chestia asta cu obiectivitatea axiologica a jurnalistului impartial nu numai ca e caduca, dar nici nu cred ca a fost vreodata o optiune viabila. Si inca ceva: opinia lui Tolontan se supune celui mai dur test, cel al falsificabilitatii. Daca e tampita si nefondata, opiniile majoritare vor musti de invective si trimiteri cu sorcova. Pana atunci insa remarcati doar atat: chiar si cei care critica zic „de ce e scos numai Copos in fata? Becali unde e?”; asta, dupa mine, inseamna ca pana si cei pro-Copos il egaleaza pe cel din urma cu ideea de coruptie….apropo de minciuni sfruntate…
pecos • 10 noiembrie 2006, 20:54
catalin,
poate ai dreptate, copos e in primul rand un politician, fost utecist, actual capitalist, miliardar de carton dar pt opinia publica sportiva este un finantator de fotbal…
aici avem un ziar de sport si deci subiecte sportive…
hai sa discutam despre copos patronul de club de fotbal…
un suporter • 10 noiembrie 2006, 20:56
@Alex:te-ai intrebat vreodata de ce te gandesti la chestiile astea cand auzi de Copos? iti spun eu de ce:din cauza unor articole ca asta;articolele astea formeaza opinia publica si in cazul asta,denigreaza imaginea unei persoane;Doamne fereste,nu incerc sa-l apar eu pe Copos,mi-e antipatic,dar atata timp cat nu ai dovezi clare sa-l acuzi de coruptie,mai bine taci;Si daca ar avea Tolontan 100 de dovezi de coruptie,nu inteleg de ce le-ar publica intr-un ziar de sport;din asta trag o concluzie si anume e atac la adresa Rapidului,pt denigrarea imaginii,chestie veche dealtfel pt cunoscatori
leo • 10 noiembrie 2006, 20:56
Foarte bun!
Dar Copos nu e singurul corupt dintre cei implicati in fotbal. Sunt convins ca intr-o buna zi vom putea spune acelasi lucru si depre becali, oricare dintre ei, netoiu, borcea, iancu, dragomir, sandu… lista e deschisa: corupti.
Vom putea vorbi despre inselatorie, delapidare… o alta lista deschisa, a infractiunilor.
Si? Ce rezolvam? Oameni astia raman si noi doar vorbim.
Vreau condamnari, vreu arestari la fel de mediatizate ca imbecilitatile si certurile oamenilor de fotbal.
Dar cel mai mult imi doresc sa dispara, inainte de a-i numi in vreun fel. Si sa ne amintim de ei asa cum ne amintim astazi de Dinel Staicu. O stire ca au fost trimisi in judecata.
Daca as vedea intr-o zi un reportaj dintr-o inchisoare unde se cearta in continuare, ca acum, oamenii de fotbal, identificati dupa numarul banilor pe care i-au delapidat sau spalat, as putea uita si autogolul lui Nicolita.
darth • 10 noiembrie 2006, 20:57
Daca asta nu este fatarnicie,atunci chiar ca nu mai inteleg eu nimic (si ma refer la replica domnului Copos|). Nu pot sa cred ca cineva (si chiar nu credeam ca el insusi se gandeste ca cineva il crede),poate sa creada ca un om de afaceri intra in politica fara sa vrea,manat numai de intentii nobile.
Dumnezeule,vorbim despre un om care chiar daca nu a intrat in politica imediat dupa revolutie,a cochetat cu ea ,a stat alaturi de cei mai importanti oameni politici ai nostri,si a vazut cu ochii lui faptul ca politica (mai ales cea dimboviteana)CORUPE.
A vazut acest lucru si i-a placut.
Nu imi place de Copos,nu imi place de nici un conducator din fotbalul nostru,dar cred ca este dreptul oricarui ziarist sa scrie despre ceea ce crede mai ales intr-o pagina de pareri personale,intr-un blog.Pana la urma trebuie sa acceptam;nu am avea cum sa vedem ce se inatmpla in lumea politicienilor daca ziaristii nu ne-ar spune (sincer,nu cred ca domnul Copos sau oricine altcineva ar avea disponibilitatea sa imi spuna ce face in viata de zi cu zi).Avem insa posibilitatea de a alege cine ne spune ceea ce vrem sa auzim….
Si inca ceva, pentru cineva care cunostea sensibilitatea extrema a strainilor la subiectul coruptie in Romania (si nu ma refer la cazurile dovedite,la noi nu exista asa ceva la cel mai inalt nivel,ma refer tocmai la banuielile presei), avand in vedere faptul ca prezum inteligenta politica a domnului Copos, implicarea sa in politica mai ales in momentul in care afacerile sale umplusera paginile ziarelor nu ar fi avut cum sa ajute la implinirea visului la care facea referire
tonel • 10 noiembrie 2006, 20:59
PENTRU TOLO…
ce tot va legati atat de dl. copos? Va deranjeaza acum pina si cronicile pe care vi le trimite…nu ar trebui sa va bage asa mult in seama. Stati cuminti ca inca nu s-a nascut in romania un om care sa tina un club asa de bine ca dl copos. Nu era el probabil ca acum rapidul avea soarta lu craiova. Cine recunoaste asta? Nimeni. Pentru ca in Romania se obisnuieste sa va bagati nasul si sa stricati-voi ziaristii-unde ceva merge bine. A inceput rapidu sa joace, echipa e in grafic, sta cel mai bine dintre toate. Se lupta pe trei fronturi si se lupta bine. Ati vazut ce se kinuie alte ekipe precum steaua si dinamo.
Pacat ca isi pierde timpul cu voi. nu meritati. toata mass media se invarte in jurul unui singur nume. steaua! si gigi bec. ca va plateste cu bani sa scrieti frumos de el. Unde a fost oieru in 90′ ? Atunci era greu sa preiei o ekipa….
Copos a luat o ekipa terminata si a facut din ei una mai buna ca steaua si ca dinamo la un loc de-a lungul ultimilor zece ani! isi mai aduce cineva aminte o victorie a stelei in campionat, impotriva rapidului de cand a venit mm stoica?
SA FIE CLAR – FARA COPOS RAPIDU NU ERA CE ESTE!
pecos • 10 noiembrie 2006, 21:00
din punct de vedere social, moral, etic etc. george copos este un personaj indezirabil omului cu bun simt…
implicarea lui in fotbal a incercat probabil sa-l spele un pic de aceste neajunsuri inainte de intra in viata politica…
iar fotbalul este si un bun medicament contra infierarii opiniei publice…
dar iata ca george copos la cat de corupt este si spiritual nu scapa nici in sport de huiduielie opiniei publice..
pecos • 10 noiembrie 2006, 21:03
pt tonel:
nu cred ca fara copos rapidul nu era ce este…
nu e copos e altcineva…
sunt destui oameni cu bani care doresc o imbunatatire a imaginii publice prin sport…
ca exercitiu sa-i cerem lui copos sa se retraga un an sa vedem ce se intampla…
pityesz • 10 noiembrie 2006, 21:04
Bine scris Tonel.
Hai Rapid!!
NjoYMe • 10 noiembrie 2006, 21:05
da destui oameni ca Mititelu ca si Penescu care nu au habar cum sa faca ceea ce vrea Domnul Copos: PERFORMANTA. Intradevar fara Domnul Copos Rapidul nu era ceea ce este
Razvan91 • 10 noiembrie 2006, 21:05
bv Cataline. Copos asta e cea mai mare lipitoare din fotbalul romanesc.
Rapid Rulzzz forever… si ai grija Coposele, ca nu te mai suportam prea mult, te joci cu echipa asta minunata ca si cum ar fi vrun papitoi de-al tau. Nu esti capbil.. asa ca lasa-te odata si dispari!!
Iancu te asteptam!!!!!!!
pecos • 10 noiembrie 2006, 21:10
pt njoyme:
nu e asa cum spui…
mititelu si penescu nu au avut:
o conducere cu experienta, dinu gheorghe…
un fost arbitru in preajma echipei, zotta…
si sa nu uitam de antrenor, razvan lucescu… chiar am uitat de meritele lui si de insistenta altor echipe de a-l prelua…
copos nu e decat finantator…
meritul e al echipei…
Alex • 10 noiembrie 2006, 21:10
@un suporter : Ai dreptate cand spui ca domnul Tolontan este un formator de opinie.Dar nimeni nu ne forteaza sa adoptam aceeasi opinie. Eu de exemplu mi-am format aceasta parere fata de domnul Copos dupa „demisia” din Guvern…demisia fortata….dupa ce cazul Loteria a fost dat in vileag. Normal ca nu sunt dobitoc cand stiu ca de altfel ca toti romanii…ca oameni de genul lui Copos care au Amex-urile doldora de bani nu or sa pateasca nimic in Romania. Si fii sigur ca patronul giulestean o sa iasa basma curata. Dar de aici si pana la oprimarea unor opinii libere…pe un blog public…a unor opinii personale…e cale lunga. Si eu am blog…tocmai de asta mi-am facut blog…sa imi dau cu parerea.Din pacate pentru mine nu detin aceeasi „audienta” ca si Catalin. Dar acum daca eu am trafic pe blogul meu sa zicem de sute de mii de useri pe saptamana….ce ar trebui sa fac? Sa nu mai am pareri…sa nu mai imi exprim gandurile PERSONALE…din cauza ca unora sau altora nu le-ar conveni? Si crede-ma chiar nu am chef sa le iau apararea politicienilor din Romania. Din cauza lor diploma mea de facultate nu este recunoscuta in strainatate ca sa pot pleca dracului din tara asta condusa de oameni de genul lui Copos. Si fii sigur ca daca Becali ar iesi presedinte sau Doamne fereste altceva as pleca la cules de castane in Zimbabwe…Toti sunt la fel….Becali,Copos,Iancu,etc….suntem niste romani liberi in tara noastra…niste romani care au dreptul sa se exprime liber…Asta ar fi ultimul lucru pe care mai pot sa ni-l ia…exprimarea libera. Restul au furat cam ce au putut. Nu prea a mai ramas nimic. In afara de libertatea noastra si de curajul de a spune ceea ce gandim.
Respect !
Carnatul Kosher • 10 noiembrie 2006, 21:13
HAHAHA, ce vam spart! eu am scris ‘replica’ sub numele lui capos! hahaha! credeti ca ala e atat de articulat fara sa dea o limba?
un suporter • 10 noiembrie 2006, 21:19
@Alex:de acord cu tine,insa tin sa-ti amintesc,linkul cu blogul apare pe gsp;azi cand am intrat pe site,din dorinta de a afla ce se mai intampla in SPORTUL romanesc,primul titlu pe care il vad e „Copos si coruptia”;care e legatura cu sportul ? am explicat mai sus
Alex • 10 noiembrie 2006, 21:22
Domnul Copos este un om care face parte din sportul romanesc. Un om care investeste la o echipa de fotbal din Romania…
George Copos • 10 noiembrie 2006, 21:23
Domnule Tolontan. Am sa fac o dezvaluire: sunt stelist de mic copil. Am cumparat Rapidul pentru ca era mai ieftin.
Alex • 10 noiembrie 2006, 21:23
Totusi , Eu nu inteleg ceva….adica nu stiu de vreun atac al domnului Copos impotriva lui Radu Oprisan. Stiti careva unde pot sa ma documentez despre treaba asta?
NjoYMe • 10 noiembrie 2006, 21:27
ar trebui sa se faca ceva cu numele de pe blog sa nu mai poata tot distrusu sa posteze in numele cuiva…de exemplu asta ce zice ca a cumparat Rapidul ca era mai ieftin decat o stânã!
biju • 10 noiembrie 2006, 21:27
…ma vad nevoit sa repet, e unul (copos ) dintre -putini- ardeleni de care mi-e rusine, de fapt nu, MI-E GREATA, e cel mai duplicitar om care exista in politica romaneasca… sau poate al doilea, la „balotaj ” cu voiculescu ,sa-si aleaga ei pozitia !
…revenind la sport si copos,stie cineva ,daca a platit cluburilor : corvinul pt lobont, cfr cluj pt dulca, poli iasi pt pancu ? s-au uitat toate acestea ?
un suporter • 10 noiembrie 2006, 21:27
@Alex:pai am zis si eu chestia asta si am tras concluzia(pentru a cata oara?) ca gsp loveste tot timpul in Rapid
Adrian Georgescu • 10 noiembrie 2006, 21:29
Domnule Copos,
Deoarece mesajul dv. reprezintă o parodie de-a dreptul geniala la modul de exprimare al unui instructor PTAP de pe vremuri, vă anunţ decizia mea de a vă invita oficial în pagina 24 a Gazetei sa scrieti in locul meu. Pentru că folosiţi în mod intenţionat, împotriva juramantului pe care l-ati depus la intrarea in UTC, instrumentele pe care le aveţi la dispoziţie din patrimoniul institutiei mai sus amintite.
Va rog doar sa nu uitati palariuta si dansul care v-au consacrat, pentru sedinta foto.
un suporter • 10 noiembrie 2006, 21:29
@Alex:incearca pe blog la copos……copos.fzr.ro
george • 10 noiembrie 2006, 21:30
,,Mai sunt, într-adevăr, doar 50 de zile până la intrarea noastră în Uniunea Europeană (nu în Europa, unde eram demult) şi implicarea mea politică a avut ca obiectiv punctual realizarea acestui vis. ”
Ha,ha ha! Sunteti sigur dl. Copos ca implicarea d-voastra politica nu a avut ca obiectiv punctual realizarea … rotunjirii in fapt a capitalului financiar al societatii si a capitalului politic in care din fericire ati esuat lamentabil?!. Sunteti sigur ca in aceasta perioada nu ati tras toate sforariile in care sa castigatii toate licitatiile la care ati participat, in special achizitia unor hoteluri pe care pusesera-ti ochii de mult, dar nu erau la pretul care va convenea?! Si multe, multe alte actiuni!
Ati demonstrat inca o data ca sunteti un demagog ipocrit! Dl Tolontan are perfecta dreptate si se pare ca nu ati inteles ca omul acesta are ceva cu felul dv. de a fi, de a va manifesta in public, de a distorsiona realitatea si faptele numai in avantajul dv., de a irita cu un ranjet superior permanent, iar toti ceilalti nu sunt decat … proletari care ori sunt prosti si nu inteleg nimic, ori trebuie sa fie supusi! ( ca jucatorii de la Rapid). Poate maine le cereti sa va mai si slaveasca pentru ceea ati ajuns sa faceti pentru ei!
gabi • 10 noiembrie 2006, 21:33
tolontan tinta ta nu este dl.Copos ci Rapidul…