Credeti ca Dinamo poate pierde titlul?

Are Steaua suficienta forta incit sa recupereze distanta care o separa de Dinamo? Pot Rapid si CFR Cluj sa spere la mai mult de locul doi?

vineri, 10 noiembrie 2006, 8:29

Are Steaua suficienta forta incit sa recupereze distanta care o separa de Dinamo? Pot Rapid si CFR Cluj sa spere la mai mult de locul doi?

Cum credeti ca va arata podiumul la finalul acestui campionat? Astept optiunile si comentariile voastre. Va multumesc!

Comentarii (454)Adaugă comentariu

Dark_templar  •  10 noiembrie 2006, 9:01

1. Steaua
2. Otelul
3. nu ma intereseaza 🙂

Asa as vrea sa fie 🙂 De fapt va fi:
1.dinamo
2.Steaua
3.rapid

Ciobanu Sorin  •  10 noiembrie 2006, 9:01

Din punctul meu de vedere la cat de haotic este jocul stelei in moentul de fata nu cred ca ar putea sa revina in capionat. Poate sa reuseasca Olaroiu o reanimare a jucatorilor. Desi, sincer, este putin probabil. Sper insa sa ajunga in primavara europeana in cupa UEFA, ceea ce ar prinde bine nu numai ei ci si fotbalului romanesc. Dar surprize zu fost si vor mai fi.

dan_tm  •  10 noiembrie 2006, 9:02

1 Poli TM
2 Rapid
3 Steaua

Ady  •  10 noiembrie 2006, 9:02

Da Steaua are suficienta forta incat sa recupereze distanta pe care o are Dinamo….Dinamo este intr-o scadere de forma….FORZZA STEAUA

1.Steaua
2.Dinamo
3.Rapid

Pau_Gasol  •  10 noiembrie 2006, 9:04

De ce sa nu poata Steaua sa recupereze??? Adevarul ca in acest moment joaca prost..dar isi vor reveni pentr ca au cei mai buni jucatori din tara. Dinamo se va stinge treptat , treptat si nu vor prinde nici locul 2…Sa tineti minte:))))

bogdan  •  10 noiembrie 2006, 9:04

nu.nu are nici cae mai mica sansa!dinamo va iesi campioana.iar in ce le priveste pe rapid respectiv cfr.cluj,prima poate spera la locul doi si atat iar cea de a doua nici macar la locul 3(au pierdut mult prin plecarea lui dorinel)fortza dinamo!!!

LucianC  •  10 noiembrie 2006, 9:05

Nu, Steaua nu poate recupera, diferenta e prea mare si oricum conducatorii lui Dinamo nu vor sta cu mainile in san chiar daca jocul echipei nu va functiona. Rapid nu prinde nici locul 3, de Cluj nu pot sa ma pronunt. In acelasi timp nu imi doresc ca una din echipele mici sa ajunga in finala cupei avand astfel ocazia sa joace in Cupa UEFA si sa ne facem de ras

marius  •  10 noiembrie 2006, 9:06

1. STEAUA
2. Dinamo
3. CFR Cluj

Lucaciu Gabriel Ionut  •  10 noiembrie 2006, 9:06

RAPID
Dinamo
Steaua

Dinamo e intr-o mare scadere de forma, in timp ce Rapidul e pe val (cum s-ar zice). Steaua nu stie nici ea ce vrea…pare foarte nehotarata. Pe deasupra, se vor clarifica toate la Rapid pana in iarna si toate vor fi bine si frumoase… Iar in UEFA…Steaua nu cred ca va putea sa treaca mai departe….cat pt Dinamo si Rapid vad un parcurs cat mai lung…Dar foarte mult depinde se hotararea lui Ganea…un mare jucator…

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2006, 9:06

dan_tm: probabil ca sinteti marian iancu. nici emeghara nu ar fi asa de optimist))):

valy  •  10 noiembrie 2006, 9:08

Dinamo poate pierde titlul !!!!! Si ink la o diferenta mai mare de puncte !! Abia in aceste meciuri s-a vazut adevarata valoare a echipei Dinamo !!! 0-1 cu pandurii pe stadionul National cand ai de partea ta sai publicul ( 1000 de oameni :)) ) Eu zic k Steaua isi va continua parcursul inceput acum 2 ani cu ink un titlu de campioana !!

mihai  •  10 noiembrie 2006, 9:09

1.Dinamo
2.Rapid
3CFR Cluj
4.Poli Tim
5…

8.steaua

no name  •  10 noiembrie 2006, 9:09

normal ca pot pierde,ce ar fii prima oara?mars javrelor!

razvan  •  10 noiembrie 2006, 9:10

Da. Nu neaparat prin forta Stelei sau a celorlalte echipe mentionate, ci prin slabiciunile interioare ale lui Dinamo.

Podium:
1Steaua
2Rapid
3Dinamo

no name  •  10 noiembrie 2006, 9:12

astia care cred ca nu se poate sunt prosti rau,e vorba de 4 meciuri:1 in ghencea,1 in giulesti,1 oriunde in tara si o surpriza!2 le-ati bifat de curand asa ca se joaca,va e frica………adio titlu.ha ha ha

AlexB  •  10 noiembrie 2006, 9:16

Dinamo va castiga campionatul, desi e clar ca va pierde mai mult de 15 puncte pana la final. Numai ca Steaua va pierde cel putin 10, desi sunt convins ca in retur vor urma blaturile cu care echipa din Ghencea ne-a obisnuit in ultimii ani.

stelist  •  10 noiembrie 2006, 9:18

Da dinamo va pierde titlu ,steaua are forta sa recupereze diferenta de puncte.Sambata otelul va bate pe dinamo in stefan cel mare ,si le va da inca o palma .Este timpul sa piarda ce au furat pina acum cu arbitrii ,dinamo este o mizerie care nu face cinste fotbalului romanesc .Sa vazut ca si in meciul cu turcii au fost ajutati de arbitru ,au vazut ca dinamo nu este in stare sa dea gol si le-au dat un penalti GRATUIT ,asa cum a declarat si domnul MIRCEA LUCESCU.
Au facut multe blaturi si toata lumea a inchis ochii nu sa sesizat nimeni ca normal joaca dinamo ,trebuie sa se faca dreptate dinamo este o echipa de hoti in frunte cu BORCEA.FORZA STEAUA te iubesc si numai pt steaua traiesc ,dc nu ar exista steaua eram deja mort.

mugur  •  10 noiembrie 2006, 9:20

dinamo e campioana si ptr ca trebuie sa fie,stii si tu prea bine cum se fac cartile inca de la inceputul campionatului,sunt multi bani in joc ,mai ales anul asta si astia la dinamo sunt 10 actionari flamanzi ca anul asta a mancat gigi singur si nu e bine…..

Pablo  •  10 noiembrie 2006, 9:20

Dinamo
Rapid
Steaua
Poli Tm

P.S. domnu’ Tolo asa e bine? Suntem suficenti de realisti? Sau si locu’ 4 pt. Poli e o palarie prea mare??? Cum stam cu tiraju’ la revista Viola???

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2006, 9:21

no name: pina sa vad mesajele tale am fost in pragul unui atac de panica. Nu aparusera cuvintele tari pe blog. Unde erau „prostii”, „javrele”, „aurolacii”? Au venit, iata! Te rog si pe tine si pe ceilalti, nu mai virati orice post intr-o confruntare violenta. Cred ca ai si aveti suficient umor incit sa ramineti la ironii. Luati-ma, de pilda, pe mine tinta a malitiei!

je  •  10 noiembrie 2006, 9:21

Matematic si teoretic se poate DACA
– urmaritoarele profite de pasii gresiti pe care Dinamo ii va face
– echipele cu care va juca Dinamo nu vor juca precum Poli Iasi (in viata mea nu am vazut o echipa cu nota zero de la cap la coada!!!).

Abia acum Dinamo a inceput meciurile in UEFA si deja s-a vazut (norocul lor ca au scapat de Cupa Romaniei). Dupa ce joci in UEFA sau UCL, cu echipe care nu refuza jocul si nu se multumesc cu un egal, si vii in campionatul nostru si joci cu echipe care fac revelion la un egal si pentru asta stau pe 2 linii pe linia portii … este mai greu sa-ti adaptezi jocul pt a castiga … este alt fotbal.

Atata timp cat matematic se poate fiecare echipa trebuie sa-si propuna sa castige campionatul!

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2006, 9:22

pablo: bine lovit! tirajul la viola e ok, dar asteptam sa creasca asa cum asteptati si voi rezultatele echipei

Cosmin  •  10 noiembrie 2006, 9:24

Eu cred ca Dinamo poate pierde titlul de campioana, problema este ca deocamdata nu vad o alta echipa care ar putea sa il castige….

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2006, 9:28

cosmin: e corect ce spui, pentru ca, in acest campionat, echipele parca isi predau stafeta formei inconstante. Sint defazate. Steaua a inceput bine in Liga, apoi a intrat in eclipsa, Dinamo a avut un super start, dar da semne de oboseala si, intr-un fel, parca si-a revenit Rapidul.

gabi  •  10 noiembrie 2006, 9:31

Dupa parerea mea dinamo nu mai poate pierde titlul. dar, cu optimismul creatorului noii echipe Steaua, pot spera si eu, ca si el, la victoria finala. Dar inca o data va spun, e foarte greu! Deci toti stelistii trebuie sa speram ca vom fi invingatori la final. Forza Steaua!

Dwayanu  •  10 noiembrie 2006, 9:34

Din pacate nu cred k Steaua poate sa castige campionatul – poate doar daca va fi eliminata si din Cupa Uefa, pentru ca intr-adevar jucatorii au acumulat oboseala in ritmul acesta de meciuri miercuri – duminica (deocamdata jucatorii romani in general nu au pregatirea fizica necesara pentru a putea juca in acest ritm an de an). Dar chiar daca Steaua la ce arata acum nu prea mai are sanse la campionat asta nu inseamna ca Dinamo nu poate pierde pe mana ei.

gogu  •  10 noiembrie 2006, 9:34

Si la ce foloseste intrebarea asta? Nici macar turul nu s-a terminat. hai sa mai inflamam nitzel spiritele, nu?

k  •  10 noiembrie 2006, 9:38

Daca Borcea i-ar fi ars la prime, cred ca le scadea moralul. Asa, nu stiu ce sa zic.
Doar ca si acest campionat se joaca. Referitor la blaturi din primavara, sunt sigur ca vor fi blaturi echilibrate, nu doar din partea stelei.
Totusi Dinamo a avut anul trecut o experienta nefericita, a creat un precedent. De aceea in mod sigur acum este panica totala in echipa.
Eu as lua psihologi la toate echipele, si Steaua si Dinamo, Rapid etc.
Fara, e al dracului de greu sa ramai concentrat.

Cătălin Tolontan  •  10 noiembrie 2006, 9:38

gogu: intrebarea „cine ia titlul?”, ca sa-l citez pe Ioan Chirila, se pune inca din vara, de dinainte de inceperea campionatului. E ceea ce asigura interesul unei Ligi.

Mouse  •  10 noiembrie 2006, 9:40

Interesant… oricum titlul e cam decis… ce conteaza ca pierde dinamo daca noi facem egal cu moldovenii? In ritmul asta Dinamo sa piarda 22 de meciuri si noi 22 de egaluri si poate ii luam :))

Dinamo
Steaua
Rapid

Realist fiind… asa inca sper poate poate iar intra in picaj si ii prindem…

caine  •  10 noiembrie 2006, 9:40

Teoretic se poate ca Dinamo sa fie ajunsa, practic e mai greu dar se lucreaza la asta.
De la inceputul acestui campionat pentru Dinamo s-a aplicat un alt regulament in sensul ca echipei nu i se mai acorda lovituri de la 11 metri. cu toate astea echipa a marcat meci de meci fapt care probabil a dus la o noua inasprire a conditiilor de joc: de la meciul cu Pandurii nu se mai acorda nici golurile. Daca nici asa contracandidatele nu se vor apropia poate vom fi obligati sa jucam doar in 8 jucatori de camp, fara portar iar ora de incepere a meciurilor noastre sa fie 05.00. In aceste conditii, intr-adevar este posibil orice.

tot steaua  •  10 noiembrie 2006, 9:44

dinamo va castiga pentru ca numai asa va putea juca in liga campionilor. pe baza punctajului propriu niciodata. ce as rade sa castige ac milan liga, si sa trebuiasca sa joace turul preliminar, iar steaua sa joace si ea turul preliminar dar din postura de cap de serie.

serena  •  10 noiembrie 2006, 9:45

Abia au inceput sa transpire si prin Europa si s-au si impiedicat in campionat. De aia este bine sa nu te lauzi pina nu treci si tu prin ce trec altii. Dinamo are toate sansele sa piarda campionatul, chiar daca la primavara vor sta iarasi la odihna cind altii vor munci in UEFA.. La Dinamo nu exista atmosfera pt performanta reala. Copilul cu prea multe moase…Nu vedeti cum se maninca intre ei toti cei ce se invirt pe linga echipa? Nu vedeti cum Ganea strica atmosfera din sinul echipei. De ce nu a rezistat prea mult prin alte campionate? Pentru ca este un individ lipsit de personalitate pozitiva si, de aia l-au fugarit toti.
1 Steaua
2Rapid
3Dinamo…
Restul nu prea mai conteaza, cam pe aici se termina zonle de influentza din Romania.

orre  •  10 noiembrie 2006, 9:46

in mod normal, daca jocurile vor fi curate , NU CUM AU FOST IN ULMII DOI ANI (VEZI STEAUA) Dinamo nu pierde locul 1, iar din cate se vede din jocurile de pana acum Rapid v a fi pe doi, iar steaua pe trei, dar nu la jocul pe care-l face in prezent de ceva timp. Dar daca tot se v a apela la jocuri false, atunci macar sa le faca toete echipele implicate, nu ca apoi hotii sa le rada in nas celor mai corecti.

Dark_templar  •  10 noiembrie 2006, 9:46

Steaua sau Rapid ar putea lua campionatul in conditiile in care ar castiga aproape tot…ceea ce e cam prea putin probabil.
Dar…speranta moare ultima:)
Fortza Steaua!

who_let_the_dogs_out  •  10 noiembrie 2006, 9:47

Sa ne amintim de inceputul sezonului trecut, in care Dinamo pornise cu motoarele la maxim, dupa care s-au stins vizibil in retur. E drept, acum suntem aproape la sfarsitul turului, dar au inceput sa le tuseasca motoarele deja – culmea, intre doua rateuri mai beneficiem si de prezicerile „Ingerului negru”, Netoiu. Este un lucru interesant de urmarit ce se va intampla in continuare, dar, facand o mica paralela la intamplarile din trecut, putem inca afirma ca lupta pentru primul loc e inca deschisa. Nu stiu daca Dinamo va ajunge din nou Agentul 007, e mai greu sa se intample asa ceva, insa atat pe teren cat si prin panzele de paianjen tesute de diversele si controversatele sisteme de relatii ale celor ce ne ‘populeaza’ fotbalul romanesc, in acest moment putem considera ca mingea campionatului inca se mai afla in teren.

gabor24  •  10 noiembrie 2006, 9:48

1.STEAUA
2.rapid
3.dinamo

bgd  •  10 noiembrie 2006, 9:54

1.STEAUA
2.Rapid
3.Dinamo ( nu au ce cauta in CL )

Dark_templar  •  10 noiembrie 2006, 9:55

Cred ca dinamovistii nu s-au trezit pana la ora asta 🙂

claudiu  •  10 noiembrie 2006, 9:59

I Steaua
II Dinamo
III Timisoara

4ever STEAUA  •  10 noiembrie 2006, 10:01

1.STEAUA
2.dINAMO
3.ccccRAPID

BACKY  •  10 noiembrie 2006, 10:01

Doar teoretic dinamo mai poate fi ajunsa…Oricum nu merita sa joace direct in Liga,dar altfel ar fi jucat? Ce a aratat dinamo pana acum in Europa?
Steaua este acolo pe meritul ei a muncit sa ajunga acolo si faptul ca avem dreptul la doua echipe in Liga i se datoreaza in cea mai mare parte ei si intr o parte ceva mai mica rapidului…dinamo n are nici un merit…dar cateii stiu ca pe valoarea lor niciodata nu vor ajunge acolo asa ca pregatesc terenul in campionat sa profite de munca altora…

iulian  •  10 noiembrie 2006, 10:03

Prima sansa o are Dinamo asta din cauza celor 11 puncte avans. Insa returul va fi foarte greu. Deplasari in Ghencea, Giulesti, Timisoara, Galati. Cred ca titul se va juca pana in ultima etapa, sau macar pana in ultimele, pentru ca asa cum Dinamo nu putea castiga tot, nici Steaua sau Rapid sau Cluj nu vor putea castiga tot….
1. Dinamo
2. steaua
3. rapid/cluj

focus rapidistu  •  10 noiembrie 2006, 10:04

1. Rapid
2. Dinamo
3. CFR Cluj
4. Steaua
5. Otelul

Nu ca mi-ar placea de Dinamo. Dar au un avans detul de mare incat sa piarda locul doi. Referitor la Steaua, s-ar putea sa nu prinda nici macar un loc de cupa UEFA (nu-mi sant antipatici, doar ca in momentul asta asa cred eu ca va fi).

catalin  •  10 noiembrie 2006, 10:06

dinamo nu poate fi ajunsa pt ca 11 puncte reprezinta totusi o diferenta mare. Oricat de prost ar juca jucatorii lui dinamo in restul etapelor, au o conducere care joaca foarte bine. 🙂 Forurile superioare (fotbalistice) au hotarat ca dinamo sa castige titlul anul acesta, dar nu vor sa fie diferenta asta de puncte pt ca se pierde interesul si bani in acelasi timp.

CLASAMENT: 1. dinamo
2. STEAUA
3. Rapid

CLASAMENT DORIT: 1. STEAUA
2. Rapid
3. dinamo

bobo  •  10 noiembrie 2006, 10:07

Normal ca se poate!
Dar eu credeam asta si inainte de cele 2 infrangeri ale lui dinamo!

Daca dinamo pierde cu steaua si rapid in retur (joaca in deplasare), diferenta se reduce la 5 si 7 p de cele doua.
Clujul cu bergodi nu are nici o sansa la titlu. poate locul 2.
Desi sunt rapidist, cred ca steaua e cea mai constanta, desi in meciurile directe rapid e mai buna.

Toate astea insa in contextul unui campionat neinfluentat intr-o masura decisiva de blaturi si arbitri.

Pot sa afirm insa cu siguranta ca (exact ca si atunci cand am zis ca pana in iarna se va isca un scandal la dinamo) va fi un campionat plin de scandaluri intre sefii de club, acuze reciproce si alibiuri in arbitraje scandaloase si meciuri aranjate (daca pana si ardelenii se cearta intre ei ce sa mai asteptam de la ceilalti:))

In concluzie:
Sanse au toate trei, un plus pentru dinamo datorita avantajului,
un plus pentru steaua care e mai constanta, si un plus (sper din inima decisiv) pentru rapid pt ca poate fi uneori foarte surprinzatoare
asta e farmecul giulestiului de fapt

redmania  •  10 noiembrie 2006, 10:07

Sezonul acesta nu poate fi comparat cu cel de anul trecut. Anul trecut au dat toti in Andone pana l-au schimbat, pe urma s-au mancat si actionarii intre ei. Cred ca toti au invatat din experienta asta si acum Rednic are liniste si e singurul care face echipa. De asemenea vedeti atitudinea lui Borcea care a zis ieri „De ce sa-i amendez ? Sunt aceiasi care au adus 20 de victorii din 21 meciuri. Netoiu ? E doar un suporter” Nu am vazut asta anul trecut cand toti puneau presiune pe echipa.
Meciul cu Otelul e mai important decat pare. Cu atatia accidentati si suspendati va fi un meci greu. Daca bate Dinamo totul va reintra in normal si vom numara iar victoriile. Daca nu bate Dinamo atunci criza se va adanci, va fi o „criza reala”.
Daca incheiem toamna la diferenta asta de puncte nu cred ca mai pierdem titlul fiindca si celelalte echipe se vor mai incurca in retur.

Dark_templar  •  10 noiembrie 2006, 10:08

Ca sa aiba emotii in retur, Dinamo ar trebui sa piarda macar unul din cele 3 jocuri ramase din tur…din pacate, putin probabil!

Fortza STEAUA!

redmania  •  10 noiembrie 2006, 10:09

A, am uitat clasamentul :

1. DINAMO
2. Rapid
3. Steaua
4. CFR
5. Poli

skart  •  10 noiembrie 2006, 10:10

No,No,Noooo….

Comentează