Credeti ca Dinamo poate pierde titlul?

Are Steaua suficienta forta incit sa recupereze distanta care o separa de Dinamo? Pot Rapid si CFR Cluj sa spere la mai mult de locul doi?

vineri, 10 noiembrie 2006, 8:29

Are Steaua suficienta forta incit sa recupereze distanta care o separa de Dinamo? Pot Rapid si CFR Cluj sa spere la mai mult de locul doi?

Cum credeti ca va arata podiumul la finalul acestui campionat? Astept optiunile si comentariile voastre. Va multumesc!

Comentarii (454)Adaugă comentariu

Mujo Tutun  •  10 noiembrie 2006, 10:58

Intrebarea adevarata era: „N-ati vrea ca Dinamo sa piarda titlul?” Altminteri eu nu-i inteleg rostul. Ce doriti, dle Tolontan, sa examinati orizontul de asteptare al gloatei, ori sa desemnati campioana prin „plebicist”? Consider articolul dvoastra o provocare, lipsit fiind de orice aparat stiintific ce ar putea face niste determinari „statistice”, macar. Tot inainte, GSP!

Mujo Tutun  •  10 noiembrie 2006, 10:59

Nu se zice „malitie” ci „militie”!

Vali Badea  •  10 noiembrie 2006, 11:01

a inceput si dinamo sa joace in europa cu echipe de mana a doua…si deja incep sa piarda pe banda…va asteptati cumva la altceva? era clar ca lumina zilei ca dinamo va reduce motoarele…problema ii ca nici steaua nu joaca momnetan…asta pana cand termina cu grupele cl…sper sa fie un campionat disputat…si sa castige cel mai bun

Amn_Googly87  •  10 noiembrie 2006, 11:02

Bey stelistilor sa mor dak as avea ceva cu voi dak atzi gandi si voi normal … sau dak ati avea capacitatea de a gandi.

Imi place sa vad cum va amagiti k dinamo a castigat alea 13 meciuri cu arbitrii sau cu blaturi sau cu ce mai ziceti voi.

Dar totusi voi sunteiti aia care anul trecut ati castigat campionaltu cu blaturi jenante gen vaslui, farul, pandurii, jiul etc.

Sezonul acesta ati fost iar ajutati de arbitrii in nenumarate randuri, ati avut penalty-uri cu carul si ati facut iar obijnuitul blat cu farul – printre altele.

Plus k imi place k voi credeti k puteti recupera diferenta de puncte.

Sa va spun ceva …. nici dak pierdem 7 meciuri in retur nu pierdem titlul si stiti de ce ? …. pt k steaua in momentul de fatza joaca foarte slab.

SI dak voi credeti k aceste 2 infrangeri o sa ne afecteze si o sa continuam sa pierdem puncte inseamna k sunteti naivi rau … sau poate mult prea subiectivi.

AnywaY:

1.Dinamo
2.Rapid
3.Steaua
4.CLuj

Bafta !

Mircea  •  10 noiembrie 2006, 11:03

Stati linistiti,spurcatilor si tiganilor,pentru ca nu este nici o sansa sa pierdem titlul.Voi chiar credeti in mod rational ca,Cristi Borcea va sta cu mainile in san in retur daca se apropie Steaua sau Rapid???? Vom cumpara arbitri,vom cumpara presedinti,VOM CUMPARA TOTUL, ca sa terminam cu un punt inaintea Stelei,si sa moara spurcatii de ciuda :)))

Alex  •  10 noiembrie 2006, 11:05

in ciuda faptului ca Dinamo a pierdut 2 meciuri consecutive,in campionat si in cupa ,eu nu cred ca Dinamo va da cu piciorul la oportunitatea de a castiga titlul,acum fiin la 11 pct de locul 2.Dinamo este o echipa serioasa si sunt sigur ca va triumfa in campionat,chair daca a avut o perioada mai putin reusita.Dinamo va arata ca ca nu s-0a intamplat mai nimik ,si va castiga meciul cu Otelul Galati,si va arata ca este o echipa mare.Meciurile din Cupa Uefa o vor ambitiona si mai mult si eu stiu poate vum avea o echipa in finala cupei Uefa,ar fi ceva nemaipomenit si remarcabil pt fotbalul romanesc……….da
Podiumul:1.Dinamo
2.Steaua
3.Rapid

Amn_Googly87  •  10 noiembrie 2006, 11:05

@Mujo Tutun sunt de acord !

D-le Tolontan asta e mai mult o intrebare pt stelisti si rapidisti, un post la care sa comenteze astfel incat sa-si dea sperantze pt sezonul asta.

La cum joaca steaua nici dak am fi la egalitate de puncte cu voi nu mi-ar fi frica in campionat.

Stati voi linistiti … cum zice cantecul : „…Dinamo-i echipa mare !”

Stefan  •  10 noiembrie 2006, 11:06

Nu cred ca sunt in stare sa-l mai piarda

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:07

mircea
cu amendamentul ca nu le-as zice spurcati si tigani, cred ca asta e abordarea:))): da, ba baieti, cumparam tot, sa faca apoplexie ciobanu’ si valetu’ lui…
problem?:)

JessicaNJ  •  10 noiembrie 2006, 11:08

Sunt dinamovista de mica si e horrible sa vad ce vorbe schimbati voi intre voi aici. C’mon! Logic ca Steaua mai poate sa prinda din urma pe Dinamo fiindca sint 11 points distance si pana la final sint in stake mai mult de 11. Steaua si Rapid nu stiu daca pot sa cistige tot pana la finalul sezonului, so Dinamo e favorita mare. But nu stiu de ce atit jigniri intre fans and so on.

Amn_Googly87  •  10 noiembrie 2006, 11:09

@Mircea dak aia n-a fost gluma inseamna k tu clar nu intelegi fenomenul dinamo.

Dark_templar  •  10 noiembrie 2006, 11:10

Tanti Jessica, da’ matale nu stiti sa vorbiti romaneste? 🙂

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:10

Amn_Googly87 (ba, da’ schimba-ti nick-u’ asta, ca e ca dracu’:)
asta ma enerveaza si pe mine la ei, ca nu le vad decat pe ale noastre, ei sunt (cum am mai zis odata) alba ca zapada…
cum dracu’ poti sa vorbesti de altii, cand tu castigi campionate cu timisoara si vaslui, alergi prin oras cu bani dupa echipele adverse, gresesc arbitrii in favoarea ta in prostie…???

tony_big_fan  •  10 noiembrie 2006, 11:11

@NYC – Da faza aia la Cristea e discutabila se putea da penalty. Dar per total CFR a avut gol clar anulat, apoi sunt tare curios ce s-a intamplat la faza cu Semedo din repriza intai cand i s-a dat galben pt. o presupusa simulare in careu iar reluari nu s-au mai dat dupa meci, apoi la faza golului lui dinamo am vzt clar ca Balaj a aratat fluierul si dinamo a executat lovitura iar acesta nu fluierase iar jucatorii CFR-ului de langa Balaj au protestat la faza asta desi majoritatea celorlalti jucatori au contestat un offside inexistent(astea le spun pt. ca am fost la meci, iar daca la faza cu Semedo nu pot fi sigur din ceea ce am vzt din tribuna, in schimb la faza golului lui dinamo sunt sigur de ce am vzt).

iulian  •  10 noiembrie 2006, 11:11

Daca ar fi in calcul doar jocul etalat de echipe, fara a interveni alte elemente ajutatoare/distrugatoare, clasamentul ar trebui sa arate:
1. Dinamo
2. Rapid
3. CFR Cluj

Probail la finalul campionatului va fi:
1. Dinamo
2. Steaua
3. Rapid

G. Becali se pregateste intens pt. ofensiva returului…

Amn_Googly87  •  10 noiembrie 2006, 11:13

@NYC exact asta zic si io – dar lasa-i frate sa spere k pierdem titlul … oricum aceste 2 infrangeri ale noastre o sa fie singura lor bucurie pe anu asta.

SI nikul imi place super mult asa k lasa-l tu in pace.

Mircea  •  10 noiembrie 2006, 11:13

O sa moara stelistii in suc propriu :)) atata sange rau o sa isi faca ca nu prind nici locul 2.La final o sa vedem pe gainatul ala de copos cum le da cu flit la spurcati :)))) hai DINAMOOOO!!!!!!

io  •  10 noiembrie 2006, 11:14

Problema nu e daca Staua poate sa recupereze ci daca Dinamo se poate „impiedica” in asa masura incat sa mai piarda acest campionat. Oricum cred ca sunt ceva sanse ca Dinamo sa se „impiedice” … a venit Netoiu 😉

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:14

tony
de la ce ai spus tu (care e oricum discutabil si interpretabil) pana la „n-au nici o sansa” nu crezi ca e o distanta cam mare???
pe care voi, stelistii, n-aveti, insa, nici o problema s-o parcurgeti cu viteza luminii:))) (doar stim cu totii de ce:)))

JessicaNJ  •  10 noiembrie 2006, 11:16

@ NYC – Stai linistit ca a recunoscut chiar ciobanul sef blaturile, faptul ca a umblat la arbitrii (tineti minte cum il santaja el pe Corpodean cu un autodenunt, boul), faptul ca a cumparat jucatori de la Vaslui si Jiul sa nu joace impotriva oilor, faptul ca MirceaSandu i-a rasplatit votul si traficul de voturi in cunnilingusul cu ala de la Pandurii si cu voturile echipelor mineresti. Astea nu sunt secrete sunt chestii de unde pornim, sunt chestii clare. Dar uite ca stelistii continua sa acuze tot ei… Stii de ce? Nu neaparat ca sunt prosti, dar, stii, ei nu cunosc fenomenul, sunt implicati la nivel cu cine a jucat steaua si ce a facut, a dat hagi gol? Ei nu cunosc fenomenul. De exemplu, nu stiu cati dintre ei stiu cine e Andrei Roman sau Andrei Stanga sau Marin Barbu si pe Ochirosii il stiu de la Mondenii. Dle Tolontan, puteti va rog sa republicati aici articolul dvs. Stelismul, de acum 4-5 ani. Genial!

Stefan  •  10 noiembrie 2006, 11:17

Nu pierde Dinamo campionatul, Steaua nu e in stare(cel putin in momentul asta) sa ridice strocul, distanta se poate pastra cu usurinta

Mircea  •  10 noiembrie 2006, 11:17

Ii agunge George sii scoate din Liga :))))))) Echipa aia obosita si mizerabila a stelei X( DOAMNE DA SA SE PRABUSEASCA UNDEVA CU AVIONUL CAND MERG LA Lyon

iulius  •  10 noiembrie 2006, 11:17

lol! dupa o perioada buna, vine si un a proasta! dinamo a pierdut si va mai pierde! steaua, fara suparare, nu mai arata in ca o echipa mare! iar rapid are cel mai mare potential ofensiv din tara! titlul nu e nici pe departe jucat!;)

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:20

mircea
stai, ba, ho!!!
ce incepi sa zici de avioane prabusite???
pai tu vrei sa fii ca ei cand incep cu usa in tavan???
eu tot mai (vreau sa) cred ca nu suntem la fel de ticalosi ca ei si ca aia de la rapid.
da-o-ncolo…

Tataie  •  10 noiembrie 2006, 11:22

Ptr.Mujo Tutun si Catalin Tolontan !
Subscriu la cele souse de Mujo Tutun si adaug ca „fitilul” se mai vrea si un semnal pentru arbitrii. Care arbitru va avea curaj sa acorde un penalty ptr.Dinamo !?!La Cluj…NU ! Cu Tg.JIu …NU !
La Cluj i-a fost anulat un gol valabil CFR-ului(faza n-a fost totusi simpla !) si ati vazut ce tapaj s-a facut desi Clujul a castigat pana la urma si deci greseala n-a mai fost decisiva !
Lui Dinamo i s-a anulat gol valabil cu Tg.Jiu si chestiunea trece pe planul 7 ! Pe ici,pe colo,cu litera mici,se mai pomeneste in treacat,ca dinamovistilor li s-a anulat un gol valabil….SI A FOST O EROARE DECISIVA !!!

alex  •  10 noiembrie 2006, 11:22

Poate deveni Elvetia o tara comunista?
Poate. Dar ar fi pacat.

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:22

JessicaNJ
m-ai cam pierdut un pic…da’ sunt cu tine:).

ai pe undeva articolul la care te referi?

alexi mihai  •  10 noiembrie 2006, 11:23

1.dinamo
.
.
.
17.rapid
18.steaua

as vrea eu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tony_big_fan  •  10 noiembrie 2006, 11:24

@NYC – Am scris ca nu mai e nici o sansa ca dinamo sa piarda campionatul avand in vedere faptul ca diferenta de puncte e foarte mare iar o echipa de locurile 3-5, cum o vad eu pe dinamo, care isi mai aranjeaza si meciurile tari si unele amicale n-are cum sa piarda atatea puncte in 20 de etape. Asta mai ales ca adversarele e imposibil sa castige toate meciurile, oricat de buna echipa esti nu poti castiga nici macar vreo 10 meciuri consecutive (si echipele incontestabil foarte puternice gen: Lyon,Barcelona,Chelsea nu pot avea siruri de atatea victorii consecutive). Asa cu ajutoare de la arbitrii sau de la prieteni se pot explica cele 13 victorii consecutive.

io  •  10 noiembrie 2006, 11:24

Ce-aveti ma ati baut gaz ? ce steaua,ce rapid , sunteti cu capu’ ? o sa vedeti ca tot la aceasta distanta poate si mai mare , va termina dinamo , sa mai lase gargara oierul si utecistul , ca de obicei hotul striga hotul , cum merge ceva in tara asta cum ii dam in cap , ca de ,….sunt numai cunoscatori , eu tin cu sportul studentesc si sincer numai la dinamo am vazut ceva ,ceva in turul acesta , lasati-o jos ca multi dintre voi imi vor da dreptate ce sa faci cu dica,cu maftei si logic cu tames , asta e au jucat si sigur o vor mai face si de acum incolo(dinamo)

clasamentul va fi in felul urmator :

1 dinamo
2 rapid (bate pe steaua)
3 steaua
4 cluj
………………….

14 craiova
15 vaslui
16 marian iancu

asa mi-as dori sa vad partea a doua

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:26

tony
apreciez faptul ca ai un discurs decent.
in rest…ce sa zic, cred ai idei putine si fixe. si asta nu e bine deloc:).

Stelist  •  10 noiembrie 2006, 11:28

@ Tolontan

deja peste 130 de mesaje.

Ati dat o bomba buna si ati fugit.

GSP cel mai accesat conform trafic.ro.

cortez  •  10 noiembrie 2006, 11:29

dinamo e de conjuctuctura pe primul loc. nu are nici pe departe fata de campioana daramite sa joace in liga. insa are „sistemul” bine pus la punct. adica arbitraje cum le trebuie in derby uri, unele meciuri antrenament (vezi gloria, poli iasi sa). un sistem vechi, ticalos. steaua e obosita de atatea meciuri, iar rapidul a inceput greu ca de obicei sezonul.
placa aia cu blaturile stelei de anul trecut e de prost gust. daca alea sunt blaturi, apoi profesionistii de la dinamo cred ca s au prapadit de ras cand au vazut scenariile: la vaslui cica un jucator al stelei i ar fi pacalit pe niste fundasi ca ii asteapta bani. iar presa „profesionista” a trecut o ca stire nationala, nu la glume glumite glumisoare.
si mai era una a rapidului la cluj (unde chiar jucatorii cfr ului au stiut multe).

bobo  •  10 noiembrie 2006, 11:29

Pt jessica

vorbeste romaneste lasa-„me” cu englezismele tale

NYC  •  10 noiembrie 2006, 11:29

pt toti dinamovistii.
vreau sa va spun ca am primit in dimineata asta un tricou din sezonul asta (exact ca alea in care joaca ei; dar fara reclame, doar cu stema clubului si logo-ul nike) are pe spate nr. 12 si numele meu:). arata super.
l-am imbracat si o sa-l port toata ziua:).

AlexB  •  10 noiembrie 2006, 11:31

@ Tataie – sunt un dinamovist obiectiv, cum esti si tu. crede-ma, la cluj nu a fost gol valabil. am vazut capturi clare care arata ca Anca este in ofsaid in momentul verticalizarii pe poarta lui Gaev, apoi el preia si paseaza pe aceeasi linie lui Surdu, care pleaca un pic din spatele lui, deci ofsaidul e exclus la ultima pasa. Insa Anca este in ofsaid clar, nici macar pasiv fiindca el preia si paseaza apoi.

plesea c  •  10 noiembrie 2006, 11:31

ce pot sa zic toata lumea viseaza dar sa va spun eu dinamo va fii in declin pt ca acolo cineva baga magarii la echipa e greu daca mai pierde cateva partide ar fii greu sa se mentina acolo si in legatura cu clasamentul….

1.rapid
2.poli
3cluj
4.otelul
…..si restul sa planga dupa cupa uefa….

sebs  •  10 noiembrie 2006, 11:32

Clasamentul va arata in felul urmator:

1 steaua
2 cfr Cluj
3 rapid
4 dinamo

Dinamo va avea o cadere spectaculoasa la inceputul returului! De ce? Amintiti-va ca ei nu sperau la titlu caci nu aveau un lot destul de bun. In plus Ganea va pleca….

Tataie  •  10 noiembrie 2006, 11:32

1.Dinamo
2.Rapid
3.Steaua
4.Cfr Cluj
5.Poly Tim.
Ptr.Tony….
Si Chelsea si Barca si Lyon si probabil ca si altele au avut serii de peste 10 victorii….nu e nimic imposibil….mai ales daca ai si putin noroc,asa cum a avut Dinamo in cateva meciuri…numai ca tu ,ca un stelist caruia nu-i cade bine asa ceva….acolo unde a intervenit norocul vezi numai conspiratii….avea dreptate NYC…cu „idei putine si fixe „

tony_big_fan  •  10 noiembrie 2006, 11:32

@NYC – Ideile astea putine si fixe le am de pe vremea cand trioul Steaua-dinamo-rapid aveau mai multe amicale decat jocuri corecte in campionat si lucrul asta se vedea in Europa unde ne elimina oricine, oricum cred ca e mai bine decat sa visez de genu: ca dinamo e invicibila sau ca dinamo batea la orice ora pe Lyon sau Real.

DNM  •  10 noiembrie 2006, 11:32

Dinamo este campioana, asta si pt ca celelalte nu joaca asa cum ar trebui sa opreasca asta. DINAMO RULLZ !!!

moro_reddog  •  10 noiembrie 2006, 11:33

1.Dinamo
2.Rapid
3.Steaua
4.CFR
Dinamo nu poate pierde mai mult de 5 meciuri pana la sfrasitul campionatului,sa fim seriosi……este imposibil sa revina la seria infrangerilor de anul trecut, asa ca ar trebui ca steaua sa piarda maxim 4 puncte pana la final……… TOTAL IMPROBABIL !

DNM  •  10 noiembrie 2006, 11:35

Dinamo nu sta in Ganea, pt cineva care a scris mai sus „si Ganea oricum va pleca”

stef  •  10 noiembrie 2006, 11:38

poate la dinamo se schimba roata si incepe o pasa neagra pt. ei. ultimul meci da sperante…mai sunt multe etape…si Steaua parerea mea are forta sa ia campionatul

bibanu00  •  10 noiembrie 2006, 11:39

Aparentele pot fii inselatoare.
Desi dinamo se afla pe primul loc la o diferenta linistitoare de puncte sa nu uitam ca si anul trecut la sfarsitul turului de campionat se afla tot pe primul loc avand destule puncte avans. totusi la sfarsitul campionatului deabia au prins locul 3. Singurul om care poate mentine dinamo in fruntea clasamentului este Rednic.
Steaua din forma actuala este o echipa de duzina jucatorii se cred vedete la Hollywood, antrenorul mare tehnician care a refuzat echipe cu nume din Europa pt a antrena steaua iar conducatorul viitor presedinte al Romaniei. Ce rost mai are sa vb despre puncte ,meciuri, campionate,clasament….
Rapid este o echipa a cerei conducatori nu prea stiu ce vor…in evantuala posibilitate in care conducatorii chiar isi doresc sa castige acest campionat din punctul de vedere al echipei cred ca se poate realiza asta. o echipa unita, bine structurata probleme la finalizare dar se pare ca s-au rezolvat si acestea…

1. Rapid
2. Dinamo
3. Steaua
……………….

kaio  •  10 noiembrie 2006, 11:39

Campionatul nu este decis. Rapid, ca si sezonul trecut are un inceput mai slab, iar in privinta Stelei, meciurile jucate in Champions League au fost mult mai mult solicitante decat se estima. Dinamo, pe fondul euforiei unui nou antrenor, cu un lot in principal tanar, a profitat de sincopele adversarilor, de unde si locul 1 pana in prezent.

eu  •  10 noiembrie 2006, 11:40

1.”U” CRAIOVA

Bogdan  •  10 noiembrie 2006, 11:40

Da, pentru ca Rednic nu e antrenor pentru un club ca Dinamo. Acolo este liniste doar cat timp sunt rezultate bune, la infrangeri apar imediat disensiunile. In peisajul asta, Rednic, ce are obiceiul sa isi faca jucatorii responsabili de infrangeri, va fi cel care va pune gaz pe foc.

Nimeni nu contesta stiinta antrenoratului a lui Rednic, dar pdpv psihic nu poate face fata momentelor grele.

Tataie  •  10 noiembrie 2006, 11:41

Daca Ganea va pleca…(desi nu cred) va pleca la Poly sau la Steaua !
Eu nu vad „scandaluri la DInamo ! Ca-l mai ia gura pe Ganea sau ca Niculescu a avut o criza de orgoliu…DA ! Dar astea-s crize ?Le vrea presa si le vor adversarii a fi crize…..La alte echipe Steaua,Poly,CFR CLUj si cate altele( vezi antrenorii schimbati) ce dracului mai este atunci ?!?
EEEEE 111 Dar daca asociezi doua cuvinte ca :DINAMO si CRIZA…se vinde hartia taticu…..!

kaio  •  10 noiembrie 2006, 11:41

Orice echipa poate sa piarda 3, 4, 5 meciuri pana la finalul campionatului. Nimic nu este IMPROBABIL

Comentează