TOLO.RO
Cînd a spus acum două zile „Pentru mine nu e ruşinos să fii ungur, ci incult şi incapabil să înţelegi viaţa”, Arpad Paszkany a avut dreptate. El a contemplat, jenat ca noi toţi, suspendarea simbolică a lui Gigi Becali. Cu cît ea este aparent mai aspră, cu atît e mai lovită de ridicol. 10 luni, două luni, 18 luni… Ce contează?! E ca şi cum i-ai ridica pe viaţă carnetul omuleţului lui Gopo. Unde să meargă cu maşina, pe insula sa cu un singur palmier?
duminică, 12 noiembrie 2006, 11:29
Cînd a spus acum două zile „Pentru mine nu e ruşinos să fii ungur, ci incult şi incapabil să înţelegi viaţa”, Arpad Paszkany a avut dreptate. El a contemplat, jenat ca noi toţi, suspendarea simbolică a lui Gigi Becali. Cu cît ea este aparent mai aspră, cu atît e mai lovită de ridicol. 10 luni, două luni, 18 luni… Ce contează?! E ca şi cum i-ai ridica pe viaţă carnetul omuleţului lui Gopo. Unde să meargă cu maşina, pe insula sa cu un singur palmier?
Pe de altă parte, Paszkany trebuie să admită că nicăieri în Europa o echipă n-a fost depunctată pentru vorbe. Fotbalul nu se decide în studiourile televiziunilor. Plus că, dacă e să ne referim la vorbe, şi el comite o eroare.
În ultima vreme, finanţatorul lui CFR şi-a construit un discurs împotriva miticilor. Abil şi sistematic, el încearcă să-şi prezinte drept misiune fotbalistică eliberarea campionatului românesc de sub ocupaţia şmecherilor de la sud de Carpaţi. Pentru un om educat e degradant să împartă fie şi o divizie, darămite o lume, după criterii geografic-culturale. Sigur că el ştie că nu se va ajunge niciodată la „hai să ne facem noi un campionat!”.
Dar are senzaţia că, repetînd asta, capătă prestigiul unui luptător. Dă bine în Ardeal să vorbeşti despre superficialitatea miticilor. Dar, chiar, dă bine? Poporul de microbişti nu are neapărat reflexele pe care mizează, uneori la comun, Becali şi Paszkany. Pentru arădeni, Lăcătuş e un antrenor, nu un mitic convertit. Timişorenii îl iubesc pe Emeghara, oltenii l-au adoptat pe Ştefan Stoica, iar Bergodi nu s-a născut în Mănăştur.
Valoarea, nu etnia sau locul naşterii, face legea în sport. Şi dacă Bucureştiul va pierde supremaţia, ceea ce pentru prospeţimea campionatului ar fi pasionant să se întîmple, atunci asta se va face pe fotbal.
smokey van pot • 12 noiembrie 2006, 13:33
tontolan ,aurolacii si gazetasteaua.cum transforma tontolan orice subiect legat de steaua , radoi cu-n coy,si alti aurolaci in problema nationala.
Luchian • 12 noiembrie 2006, 13:35
Eu sunt din Cluj si numai ungurii ii considera pe romanii din sud „mitici”
85% din fanii CFR sunt unguri asa ca CFR e echipa ungurilor…CFR echipa de cartier..”U” inseamna Cluj …..Va ardem noi la anu
FORZA „U” CLUJ
k • 12 noiembrie 2006, 13:40
La asta nu m-am gandit.
Cand se striga „Huo, miticilor!” nu e discriminare?
Coconilu • 12 noiembrie 2006, 13:43
OARE DE CE S-A FILMAT FILMUL ALA CU BORAT IN REGAT SI NU IN ARDEAL?ACTORII SUNT FOARTE SUGESTIVI-NU CREDETI?
Gebeleizis • 12 noiembrie 2006, 13:47
ahahahhahahahhahahahah, Coconilu esti penal 🙂
Nu uita cate filme cu Dracula s-au facut pana acum
Dar daca n-ai fi asa penal ti-ai da seama ca ne certam pe niste „bomboane” aruncate de altii, care acum daca ar sta si ar citi astea s-ar pisa pe ei de ras cat de prosti suntem …. ambele tabere
Coconilu • 12 noiembrie 2006, 13:49
Ce-i mai dureros e ca Borat e la tot pasul,pe cand Dracula e o inventie…
observer • 12 noiembrie 2006, 14:03
Am urmarit cu atentie ce s-a postat pana acum. Din pacate nu pot sa nu observ ca din marea majoritate a postarilor razbate frustrarea, mitocania si pe alocuri chiar prostia, atat a celor din sudul Carpatilor cat si a celor din nordul Carpatilor. De asemenea in calatoriile pe care am avut norocul sa le fac prin Europa am intalnit de asemenea prostie, mitocanie, frustrare. Deci nu cred ca parerile putine si vehemente ce razbat pe ici pe colo sunt relevante pentru nivelul poporului roman. Daca stai sa analizezi componenta demografica a Bucurestiului, numai 25%-30% sunt bucuresteni get beget, restul sunt olteni, moldoveni, ardeleni, etc. Din pacate aceste elemente extra bucurestene sunt in marea lor majoritate gunoaiele acestor regiuni, venite in Bucuresti, puse pe capatuiala (va place sau nu Bucurestiul este Capitala tarii si in mod normal cele mai mari oportunitati aici sunt). Nu trebuie decat sa mergi pe strazile capitalei si sa urmaresti masinile din trafic, sa te uiti la numerele de inmatriculare, la stilul de condus al celor din Ardeal, Moldova, Dobrogea, etc. si sa il compari cu stilul in care se conduce in zonele respective si ai sa iti dai seama de mitocania celor veniti in Capitala coparativ cu cei ramasi acasa. Asta este intotdeauna Capitala atrage pe micii neintegrati in propriile comunitati. Deci miticii din Bucuresti nu sunt nici pe departe bucurestenii, ci neintegratii din restul tarii veniti si stabiliti pe aici.
In final, referitor la sport, nu pot sa nu remarc cum in tanara si „salbatica” America, galeriile se intrepatrund si nu isi sparg capetele, pe cand in batrana si „civilizata” Europa ele sunt izolate cu garduri si cordoane de jandarmi.
jonnas • 12 noiembrie 2006, 14:19
dl Tolontan sunteti un fiu de securist ajuns ziarist cu PILE ,dragomir dixit,la gazeta si va dati desteptul lumii.Ca si Fanus Neagu „live”va exprimati prost si cand scrieti total diferit si mai prost.Cred ca soacra Voiculestilor va comanda articolele.
Kiki • 12 noiembrie 2006, 14:20
MariusB:
Ai dreptate! La Ziridava in Arad cand le ceri papuci vanzatoarelor, iti raspund cu Haiku-uri sau versuri de Jaques Prevert! Auzi reper – vanzatoarele de la Carrefour! Credeai ca sunt frantuzoaice?
stelistul • 12 noiembrie 2006, 14:23
capitala eclipseaza muistii din timisoara si oagarii din toata tara.
MariusB • 12 noiembrie 2006, 14:43
Nu vad eu bine, sau postarile lui ,,Gheorghe Flutur” si ,,Marko Bela” au fost sterse?
Lulu • 12 noiembrie 2006, 14:44
Iar scrii prostii dl.Tolontan. Numai cine nu vrea nu vede -nepriceperea si balcanismul cu smecheriile lor- conducatorii la toate nivelele din aceasta parte a tari.
Eu sunt din Ardeal.Va place sau nu dl. Tolontan, mitici pe care ii aperi au facut tara asta asa cum e:codasa Europei la toate nivele si traiti din harnicia ardelenilor.
Hai in Ardeal si vei vedea, ca ungurii si romanii sunt prieteni si au un spirit mai european.
Incearca sa fii mai obiectiv si nu fii sluga mitocanilor cu stiloul tau ci incearca sa fii european .
La multi ani!
MariusB • 12 noiembrie 2006, 14:45
Kiki, tu la ce postare ai raspuns, ca eu nu o mai vad!
Zoly • 12 noiembrie 2006, 14:51
Cu toate ca e greu sa accepti Gebeleizis din pacate asta e purul adevar. Dar n`as vrea sa implic politicul intr`un sport cu toate ca afirmatia berbecalului nu conduce altundeva.
Si asemanarea nu e deloc intamplatoare, deoarece nu degeaba spunea Iancu de la timisoara ca ori si cat ar baga in echipa sunt sanse mici de reusita impotriva echipelor din capitala. Ma si indoiesc ca vom vedea in curand o echipa din provincie sa fie peste celor din Bucuresti, multi vor incerca si dupa un timp se multumesc sa accepte sa ramana o jucarie de al lor(cel mai bun exemplu ar fi Gloria) sau sa dispara.Decizia impotriva lui Becali in cazul asta ne arata inca odata daca era nevoie. Asa cum nici lumea politica nu prea sa schimbat dupa 89 de ce am avea o schimbare in sport.
Cu toate ca sunt ardelean si maghiar nu mie deloc rusine, chiar mandru pot sa spun dar mie rusine sa vad astfel de oameni cu asemena mentalitate carora chiar nu le pasa de nimic, cuvantul SPORT e de neinteles pentru ei.
Am speranta totusi ca vom avea oameni mai multi care vor avea curajul sa spuna NU sistemului miticilor, pentru ca deocamdata sunt mult prea putini sa reuseasca ceva 🙁 .
iQ666 • 12 noiembrie 2006, 14:54
nu mai stiu unde-am vazut recent ceva de genul „sportivii tin cu euro”.. si nu numai ei.. tolo, puteti rezista o saptamana fara sa citati vreun patron sau presedinte de club din prima liga si fara sa scrieti despre ei? stiri puteti pune, daca moare vreunul sau pleaca puteti mentiona informatia, dar atat.. ei, va tine?
Gebeleizis • 12 noiembrie 2006, 14:57
Pt Lulu: aaaaaaaaaa, dragii de ei, ardelenii….harnicii de ei, ardelenii, civilizatii de ei, ardelenii…vai vai…opresatii de ai, ardelenii
Pot sa spun ca-s ardelean si intr-un fel, mi-e rusine. Am fost peste tot in tara. Poti primi o cana de apa la poarta unui strain. Mi s-a intamplat. In Ardeal nici macar nu-ti raspund la poarta.
Gheorghe Flutur • 12 noiembrie 2006, 14:59
Vreti sa repet postarea?
Sau acesta este raspunsul Dl. Tolontan?
Ori acest blog este cenzurat?
MariusB • 12 noiembrie 2006, 15:04
Zoly, cam simplist!
Contextul este supercentralizarea, lipsa reala a unei autonomii europene (sorry, dar ce vor maghiarii din Ardeal nu e european). Urmand centralizarea administrativa si economica, capitala domina si fotbalul. Cum o tara intreaga este anexata bucurestiului, si cluburile vor avea aceeasi soarta.
Pali • 12 noiembrie 2006, 15:05
Chiar nu inteleg de ce sariti asa voi cei din sud cand lumea va zice mitici.
Eu sunt ungur, dar daca Gigi a zis ca CFR-ul este o echipa ungureasca nu cred ca Paszkanyi avea dreptul sa se supere cum nici nici voi nu trebuia sa va suparati cand lumea va zice mitici. Asta e o porecla pe care ati primit-o voi cei din sud si nu de la vre-un ardelean, moldovean sa oltean.
De ce nu o acceptati si va tot ofticati atat (ca nu e vreo jignire).
Cu respect.
flr • 12 noiembrie 2006, 15:09
bravo asa dati tot ce aveti mai bun din voi :)))
Kiki • 12 noiembrie 2006, 15:09
MariusB
pai dispar mai multe postari… Asa k n-ai cum intelege la ce ma refeream: cineva se pangea ca vanzatoarele de la respectivul magazin nu stiu nimic… Ma gandesc ca ele (saracele) nu-s un reper, un argument valabil in favoarea mitocaniei bucurestenilor. Stiu si eu cum sunt vanzatorii in alte parti ale lumii, dar nu despre ei era vorba.
Kiki • 12 noiembrie 2006, 15:11
Pali,
Poirot Says:
November 12th, 2006 at 11:59 am
Oare cati ardeleni “seriosi” – de parca ar detine Ardealul copyright la “seriosenie” stiu de unde vine termenul de “mitica”?
Maxim • 12 noiembrie 2006, 15:19
„El a contemplat, jenat ca noi toţi, suspendarea simbolică a lui Gigi Becali.”
Dle Tolontan,
daca sunteti jenati, de ce colegul dvs. Vochin il invita la emisiune? La fel s-a intamplat si cu MM in perioada cand a fost suspendat. Le-ati acordat o prea mare atentie.
Incercati sa nu mai luati interviuri si nici sa mai faceti reclama celor ce sunt suspendati si veti vedea lucruri mai bune in fotbal…
dar banul este ochiul dracului, nu-i asa?
Va dau dreptate in ceea ce-l priveste pe dl. Paszkany. Atentie insa! Atitudinea anti-mitici din Ardeal este reala si nu ardelenii sunt de vina.
SIEBENBURGEN • 12 noiembrie 2006, 15:19
Acesta e un blog cu teme sportive nu etnice..am inteles pana acum la toti ideea..cei din sud (mereu campioni, da capitala nu da la tara) numiti mitici urasc pe unguri si pe ardeleni, iar ardelenii (cei civilizati, europeni si harnici) ii urasc pe cei din sud pt ca profita de munca lor si le fura meciurile la fotbal. Si cu asta ce e?
Ce legatura are cu sportul? nimeni nu spune ca unii sunt mai buni sau mai rai, e adevarat ca cei din ardeal au profitat in calitate de slugi ale ungurilor, (asa cum spunea cineva mai sus) de cultura europeana, la care poporul din sud nu a avut acces, etc. Orasele din Ardeal sunt evident mai bine organizate si mai aspectuoase decat cele din sud sau est, dupa cum sunt mai urate decat cele din vest (a se citi ungaria, austria,etc). E evident ca desi dupa 80 de ani de balcanizare si miticizare, ardelenii au ramas nitel mai seriosi si mai bine organizati, nu contesta nimeni asta…si exemplele pot continua..ideea e ca nimeni nu se poate impaca cu ideea ca altcineva e superior si de aici ajungem la ura si reactii aiurea.
ROMANII, INDIFERENT CA SUNT ARDELENI, BASARABENI, OLTENI, MOLDOVENI SAU MUNTENI TREBUIE SA FIE UNITI SI SA PREIA EXEMPLELE POZITIVE. Natia romana este si asa de mica si neinsemnata, iara daca si noi romanii ne dam unul in cap celuilalt e evident ca nu vom ajunge nicaieri si vom fi de rasul lumii. In sport reprezinti o tara, un popor, nu anumite regiuni…cum ar fi aratat steaua fara „bozgorul” laci boloni si germanul duckadam??? si lista poate continua. ROMANI FITI CORECTI SI UNITI CA VA MANANCA STRAINII DE VII DACA SI VOI MA RUPETI INTRE VOI…
CristiSB • 12 noiembrie 2006, 15:23
Imi pare rau… Imi pare rau ca oameni cu o conditie intelectuala suficienta cat sa posteze pe net scriu din suflet prostii cu „mitici”, „unguri” si asa mai departe. Am citit comentariile de mai sus si m-am intristat. Toata civilizatia asta. dot dreptul la informare si posibilitatile care le avem ( spre deosebire de alte generatii ) nu ne ajuta la nimic. Ne aruncam in continuare in discutii din astea inutile in loc sa vedem PROBLEMA. Eu sunt sibian, si traiesc aici intre roman, unguri si sasi. De cand am fost mic am avut prieteni romani, unguri si sasi. Rautatea si bunatatea umana nu se opresc la granitele etniilor.
Din pacate multi oameni se lasa dusi de discursul politic surd si absurd al unor oameni politici ca dl C.V. Tudor. G. Becali sau al celor din UDMR. Oameni care vad unguri doar la emisiunea in limba maghiara au impresia ca toti ne sunt dusmani. Oameni care cunosc „sudisti” numai din bancuri au impresia ca toti sunt hoti si murdari. Chiar nu vede nimeni ce ingusta e viziunea asta ? Haideti sa luam toti parlamentarii aia pe care nu-i suferim ca numai chiulesc si-si voteaza pensii viagere, sa vedem ca procentajul de ardeleni, moldoveni si munteni care chiulesc este cam la fel.
Nu prostia asta cu ardelenii contra tuturor ar trebui sa ne preocupe, ci apicarea Legii, atat in Ardeal cat si in restul tarii. Cine are impresia ca in Ardeal se respecta Legea mai mult ca in restul tarii, inseamna ca n-a iesit din casa de mult.
Cu respect,
Cristi
Tom • 12 noiembrie 2006, 15:24
Discutia mi se pare deja putin deplasata. Nu stiu de ce ar trebui sa amestecam fotbalul cu nationalism sau extremism de prost gust.
Cine viseaza ca echipele bucurestene sunt mai iubite la Cluj, decat CFR-ul se insala, dar trebuie sa recunoastem ca si Clujul are multi setelisti si dinamovisti. CFR a spalat un pic rusinea Clujului, de a nu avea echipa in divizia A (la un moment dat nici macar in B), desi este indiscutabil al doilea oras al Romaniei (dupa capitala) din toate punctele de vedere in egala masura cu Timisoara.
In ceea ce priveste disputa eterna CFR-U, aceasta disputa este una artificiala, amandoua echipele reprezinta Clujul si daca la anul promoveaza si U, o sa se restabileasca fortele din anii 70, inainte ca omul de aur al Carpatilor sa-si bage coada in cel mai iubit sport din Romania, cand fanii clujeni nu umpleau stadionul cand venea o echipa din Bucuresti, ci cand se desfasura derbyul local.
In ceea ce priveste influenta Bucurestiului, va rog sa-mi spuneti si mie, cand a castigat ultima data o echipa din Moldova sau Transilvania campionatul. De fapt singura echipa din provincie, care a reusit acest lucru dupa revolutie a fost Craiova in 92.
Daca ne uitam la alte tari din UE nu cred ca mai gasim o tara in care de 14 ani de zile doar echipe din capitala au reusit aceasta izbanda si cred ca acest lucru spune totul, nici nu trebuie sa mai discutam despre glorioasa perioada a anilor 80.
Monsters • 12 noiembrie 2006, 15:25
“Pentru mine nu e ruşinos să fii ungur, ci incult şi incapabil să înţelegi viaţa” – la o privire rapida eu inteleg doar atat – ca Arpad Paszkany ii jigneste pe unguri chiar mai mult decat JJ :)) . Adica nu e rusinos sa fii ungur, vai doamne, dar sa fii ungur insemna sa fii incult si incapabil sa intelegi viata ?
WAW – asta da gafa :))
RedDog4Ever • 12 noiembrie 2006, 15:29
Becali e exemplul de tzaran autohton ajuns cineva,cu noroc,(k in filmele cu prosti) shi nu stie cum sa se comporte insa nici patronul de la ecomax nu se asa mai prejos ,insa e o diferentza.Nu am nimic cu cei de origine maghiara dar cred k ei sunt uratzi de restu lumii pt k se cred superiori iar asta in Romania se pedepseste cu ura.Fie ca va place sau nu Bucurestiul produce cat restul tzarii la un loc…asta este adevarul nu cred k in viitorul apropiat sa castige campionatul o echipa de provincie (numai sa vina vrun” Abramovici „sa distruga fotbalul shi la noi)oricum in urmatorii 2-3 ani Dinamo o sa castige campionatul,bine asta cu o conditzie sa joace FOTBAL, sa nu vanda nimic ba din contra sa cumpere nu ce e scump k nu in tot d euna ce e scumpo e shi bun ci criteriul principal sa fie valoarea:D………….ps:urasc tziganii ,ei denigreaza numele tarii in lume shi mai grav e k ne prostesc shi pe noi 🙁
MariusB • 12 noiembrie 2006, 15:32
SIEBENBURGEN, foarte frumos. Si de ce nu putem citi postarea lui Gh. Flutur? Cumva Tolo ne urmareste din umbra, sau baietii de la sistem vor sa intre gratiile sefului?
Zoltika61 • 12 noiembrie 2006, 15:36
Dl. Tolontan !
Ma tem ca timpul cand Bucurestiul va pierde suprematia in fotbal este foarte departe. Atat timp cat FRF si Liga vor fi conduse pe baza de interese
de indivizi ca M.Sandu si D. Dragomir, sunt putine sanse ca echipele considerate”mici” sa spere la castigarea campionatului.
Senzatia mea este ca atunci cand apare o echipa( nu neaparat din provincie ) care poate emite pretentii la titlu, apare o atitudine de respingere fata de aceste echipe.
Si aici pe langa ex. clasice (CFR, Poli. Timisora ) as aminti cazurile FC National ( de acum cativa ani ) si Sportul (din campionatul trecut ).
Referitor la Paszkany: impresia mea este ca in cazul lui ati ridicat stacheta pretentiilor mai sus , decat la ceilalti presedinti .
Poate limbajul (mai civilizat la inceput ) v-a dezamagit, dar nu uitati ca si el este supus greselilor, ca orice om.
Pacatul cel mai mare este ca limbajul civilizat este pe cale de disparitie din fotbalul romanesc, iar oameni ca Paszkany coboara ( se pare inevitabil ) in mocirla insultelor si jignirilor.
Iar meciul acesta , va spun eu , nu v-a avea nici un castigator,decat un invins, iar acela va fi fotbalul romanesc.
PS: ma alatur si eu celor care va cer sa va schimbati motto-ul.
Nu cred ca va face cinste un citat din partea unui personaj contestat de majoritatea iubitorilor fotbalului.
Cu stima !
Bucuresti • 12 noiembrie 2006, 15:50
Pai Marian Iancu e cel care a dat o mare tzeapa la Rafo Onesti ( se afla in proces). Iar Caritas daca nu ma insel tot in partea „civilizata” a Romaniei isi are sursa. Si mai putem da exemple.
Poate la asta se refera cei care spun ca Ardealul munceste si pentru noi.
emil • 12 noiembrie 2006, 15:55
Te simti lezat de cuvantul mitic CATALINE?Tu care le sti pe toate lumineaza-ne si pe noi ce-i de facut in aceasta situatie?De ce nu acceptati ca asta-i lumea fotbalului ca fara Becali, Pinalti Borcea etc… n-ar mai fi spectacol iar voi gazetari ati face multa economie de cerneala `.Ce vexat mai esti tu si H.Patapievici P.S. fatarnicilor
Cristian Lazar • 12 noiembrie 2006, 16:15
De ce puneti in discutie o suspendare, voi media atat cea scrisa cat si posturile TV care cersiti sa aveti astfel de oameni la emisiuni sau sa le luati interviuri in dorinta de a vinde mai mult sau sa faceti mai mult rating. Voi sunteti cei care i-ati nascuti pe acesti oameni mediocri, inculti, personaje care in mod normal s-ar afla la perifieria unei societati civilizate. E mai bun Paszkani ca Becali, sau Pinalti decat ceilalti doi? Toti incearca sa-si cosmetizeze, mai putin Becali, imaginea, dar sunt fatarnici si ipocriti. Toti ne tin lectii de cat de greu e sa tii o echipa in Liga 1, dar daca cheltuielile sunt asa de mari cum de nici un club nu intra in faliment, cum de continua sa investeasca chiar daca ei tot pierd bani? Atata timp cat nu exista trasparenta in administrarea unui club pot sa apara in media scrisa si cea televizata toti marii investitori din fotbal sa ne ameteasca cu incultura, demagogia, nesimtirea lor caci nimeni nu ii crede.
MariusB • 12 noiembrie 2006, 16:23
@kiki
Pot sa-ti dau exemple si cu soferi. Cata mitocanie, conceptul de amabilitate nu exista pe soselele din Bucuresti. Din pacate, nici pe la „campeones” din ardeal!
PS
Si totusi, mesajul lui Gh Flutur nu a mai aparut. Stie cineva ce continea? Pe cine ofensa?
Si nici Tolo nu a mai raspuns.
melchiades • 12 noiembrie 2006, 16:34
Monsters Says:
November 12th, 2006 at 3:25 pm
“Pentru mine nu e ruşinos să fii ungur, ci incult şi incapabil să înţelegi viaţa” – la o privire rapida eu inteleg doar atat – ca Arpad Paszkany ii jigneste pe unguri chiar mai mult decat JJ ) . Adica nu e rusinos sa fii ungur, vai doamne, dar sa fii ungur insemna sa fii incult si incapabil sa intelegi viata ?
WAW – asta da gafa )
mai Monsters, la o privire rapida eu inteleg doar atat:ca tu esti sau prost, sau prost. nu ti se pare mai logica interpretarea: nu e o rusine sa fii ungur, in schimb e o rusine sa fii incult si incapabil sa intelegi viata( si aici se referea la Gigi Becali). este?
Rad”U” • 12 noiembrie 2006, 17:00
Am vazut ca Gloria a castigat impotriva CFR-ului si ca a ajuns pe locul 6. E pacat ca se scrie prea putin despre munca lui Nelutu Sabau. Un ardelean modest care nu s-a dat inapoi de la a antrena si in Divizia „B” reuseste sa se mentina in partea de sus a clasamentului cu o echipa foarte tanara si care are pe deasupra de luptat cu o imagine alterata de fantomele trecutului. E un perfect exemplu unde modestia nu inseamna neaparat lipsa de valoare. Ba dimporiva. Eu ii prevad un mare viitor. Bravo, Nelutu!
calin-cluj • 12 noiembrie 2006, 17:02
cfr e echipa ungurilor si a evreilor …..becali are dreptate .
putina lume stie ca cfr are doua galerii…una a romanilor, care sta la peluza, si una a ungurilor, care sta la tribuna a .
domnule tolontan, sa nu va mire discursul patronului de la cfr…el e printre cei care vred ca capitala Ardealului se afla la Viena ….si asa o sa creda toata viata .
calin-cluj • 12 noiembrie 2006, 17:03
PS : haide „U” !!!!!
Reddog • 12 noiembrie 2006, 17:26
Caline, stau destui unguri si la peluza 🙂
michigan • 12 noiembrie 2006, 17:34
Cataline esti mitic ,deci nu poti sa fi obiectiv….Asa ca lasa-o mai moale…
Cătălin Tolontan • 12 noiembrie 2006, 17:34
Poirot: De acord, daca eram mai inspirat l-as fi numit si pe Ienei.
Emil si Bucuresti: Sper sa va intelegeti pina la urma))::
Reddog • 12 noiembrie 2006, 17:36
RedDog4Ever, stai linistit, nu produce Bucurestiul atat. Eu zic ca e pacat sa aducem iar in discutie subiectul asta. Adica sa fim seriosi, ce treaba au bucurestenii cu ungurii? Absolut nici una. Nimic in comun, si e bine sa ramana asa. E normal ca in Bucuresti sa fie cele mai mari oportunitati, doar e cel mai mare oras si asa mai departe…
Paszkany a crezut ca-si atrage simpatia clujenilor, fiindca „U” e mult mai iubita in Cluj ca CFR. Si CFR nu umple niciodata caricatura aia de stadion. Pai la meciul cu Dinamo de exemplu, au venit din galeria lui „U” sa ne incurajeze pe noi, au venit multi stelisti la peluze sa injure Dinamo, si cativa copii aurolaci sa le faca lor galerie. CFR nu e in stare sa umple nici macar stadionul ala de nici 7000 locuri…
Reddog • 12 noiembrie 2006, 17:37
Scuza-ma, am zis „peluze”. De fapt e o peluza, pe care o impart ambele galerii, plus spectatori de rand…
backup • 12 noiembrie 2006, 17:40
@MariusB Enjoy
Gheorghe Flutur Says:
November 12th, 2006 at 1:51 pm
Dl redactor sef,
daca imi dati voie sa intervin in discutie, pe tema de ieri, va rog, ca acolo sunt prea multe postari…
Am citit si eu postarea cu presupusul viol al presupusei fiice, si cred ca exagerati.
Autorul postarii avea un dialog cu dv, despre vesnica tema a injuraturilor si mesajelor misogine lasate sa se bronzeze pe blogul mariei andries.
Ati raspuns ca tratati pe andries la fel ca pe geambasu si vochin, sau alti colegi.
Autorul raspunde la randu-i, f. iritat(a):
1. ca geambasu probabil ca nu are probleme mestruale ale colegelor; sau poate o fi avand alte scurgeri. Deci ar fi normal ca tipa sa aiba lunar probleme de comunicare.
2. apropos de opinia colegilor de redactie cum ca andries are o problema cu barbatii. Si aici scrie faza dubioasa, ca, daca ati fi fost tata, si, Doamne fereste, fiica ar avea nenorocirea unui viol, nu credeti ca ar capata o problema cu barabatii?
De aici si pana a va simti amentitat cu violul eventualei fiice eo distanta. Ce ziceti, mai meditati!
backup • 12 noiembrie 2006, 17:41
Tolo, sper sa nu ma banneze pazitorii tai (ai dreptului la opinie despre tolo, cum scriai tu nu demult).
Cătălin Tolontan • 12 noiembrie 2006, 17:42
Lulu: „traiti din harnicia ardelenilor”, zici tu. In primul rind ca eu nu impart oamenii in „noi” si „voi”. In al doilea rind, nu cred ca harnicia este concentrata intr-o zona a tarii, iar lenea in cealalta. Ar fi asa de simplu…
michigan • 12 noiembrie 2006, 17:43
Cataline, tu pui pe aceasi pagine declaratiile lui Paszkany cu cele a ciobanului?Imi place cum scri dar de data asta nu ai fost obiectiv deloc.Imi pare rau! Ar trebui sa-l huiduiti pe cioban in fiecare zi…
Cătălin Tolontan • 12 noiembrie 2006, 17:46
calin-cluj: rivalitatea dintre cfr si u e de notorietate. nu sint de acord cu tine. imi pare rau
Cătălin Tolontan • 12 noiembrie 2006, 17:48
backup: sigur ca ma poti critica, da sa nu amestecam dreptul la opinie cu nevoia de a insulta si de a sugera amenintari. e simplu. daca gheorghe flutur crede ca e acceptabil ce a scris se pacaleste. pe acest blog nu e acceptabil. nu inseamna ca sint cele mai bune reguli, dar acestea sint. multumesc
Cătălin Tolontan • 12 noiembrie 2006, 17:50
michigan: defineste mitic, te rog!