Credeti ca e bine ca n-a fost chemat Mutu?

Cum stiu ca nimeni nu va poate influenta va ofer din prima raspunsul meu. Cred ca Piturca a procedat corect.

luni, 13 noiembrie 2006, 12:15

Cum stiu ca nimeni nu va poate influenta va ofer din prima raspunsul meu. Cred ca Piturca a procedat corect.

Dar voua cum vi se pare? Romania joaca miercuri (ora 23:00 TVR1) un „amical” cu Spania, la Cadiz. Mutu si-a botezat fata si n-a putut veni la reunire. Selectionerul i-a zis ca mai bine sta in Italia decit sa vina obosit direct in Spania. E bine? Pentru Mutu, pentru „nationala”? Ascunde asta un conflict mai adinc sau e strict o masura pentru un meci?

Comentarii (153)Adaugă comentariu

steagu.ro  •  13 noiembrie 2006, 13:18

Mutu inca este in faza de teste pentru Piturca? Nu stie ce poate? Trebuie sa-l aiba 5 zile in cantonament inaintea unui meci cumva? Sa afle indicatiile pretioase ale lui Piti? Nu prea cred… In ceea ce priveste oboseala, este doar oboseala ce s-ar acumula in timpul meciului, ca altfel… s-a inventat avionul!

oxx  •  13 noiembrie 2006, 13:20

NE AM SATURAT CA TOATE PASELE SA L CAUTE PE MUTU,PT CA E FINUL LUI MAFIOTUL GHEARA !!!
VREM 11 JUCATORI DEVOTATI ECHIPEI,NU 10 JUCATORI SI UN BIBELOU!

gerrusu  •  13 noiembrie 2006, 13:21

pt
stefanutz Says:
November 13th, 2006 at 12:42 pm

Si pt toti care credti ca e Mutu indispensabil pt nationala va aduc aminte ca singura !!! atentie SINGURA! victorie din ultimii ani cu care ne mandrim si noi, ca de calificari nu se mai pune problema, este cea cu Germania in care au jucat cei din tara ……poate ar trebuii sa-ti pui semne de intrebare…

Pana una alta cred ca mutu poate fi inlocuit la fel cum pot toti fi inlocuiti.

gicu  •  13 noiembrie 2006, 13:21

parerea mea este sa ne lase si Piturca si Mutu

aciduzzu  •  13 noiembrie 2006, 13:22

nu ascunde nici un conflict mai adanc, e strict o masura pentru un meci. omu nu putea sa vina, asta e decat sa vina obosit si sa joace ca Somcherechi (:) doar un exemplu, n-am nimic cu el saracu’) mai bine baga pe unu care poate sa fie 100%. Eu totusi l-as fi luat rezerva asa pt moralul echipei dar oricum nu las fi bagat

oxx  •  13 noiembrie 2006, 13:23

DA FRATILOR MUTU ESTE PROBLEMA!
TOTI JUCATORII TREBUIE SA FIE EGAL TRATATI SI RESPONSABILIZATI!

oxx  •  13 noiembrie 2006, 13:25

CORECT! LA 5-1 CU GERMANIA ,UNDE ERA MUTU ???
PUN PARIU CA ,CU EL IN TEREN,NU MARCAM 5 GOLURI!

oxx  •  13 noiembrie 2006, 13:31

DUPA CE A IESIT DIN TEREN,SUPARAT PE FANII CARE L AU INJURAT ,PT RATARILE SINGUR CU PORTARUL ,3-4 LA NUMAR…………………………………………..ZIARISTII , IN LOC SA CONDAMNE IESIREA LUI MUTU,CARE ERA DE SANCTIONAT ,AU CONDAMNAT FANII CA SI AU PERMIS SA INJURE VEDETA,……..NU SPUN CA ESTE NORMAL SA FIE JUCATORII INJURATI,INSA CEI CARE RATEAZA LA NESFARSIT , MERITA SA FIE HUIDUITI !

TEPES  •  13 noiembrie 2006, 13:32

Daca Buga si Cristocea a ajuns sa fie comparat cu Mutu !!!Oricum Piturca cam face ce vrea el si FRATII BECALI pe la nationala si tinind cont ca Mutu nu ii mai are impresari cred ca aici e marea PROBLEMA a lui Piturca fratia cu acesti impresari____vinzatori de talente pe bani putini la cluburi si pe bani multi la ei in buzunare . Mutu se putea foarte bine prezenta direct in Spania mai ales ca el oricum a jucat simbata in campionat si nu se pune problema ca sa nu fie antrenat _____dar felul cum a procedat Piturca da motiv de multe speculatii .

jay_sil  •  13 noiembrie 2006, 13:32

Nush dak e bine sau nu ca nu afost chemat mutu. Avand in vedere ca ashaa procedat si in cazul lui dorinel cred ca e bine. Treaba proasta e ca spaniolii sunt mult peste noi si cred ca ne vor bate. In rest las’ sa testeze si alti jucatori Piti, ca doar nu sta nationala in Mutu

Jon  •  13 noiembrie 2006, 13:33

Da, e bine.

Insa ar fi de-a dreptul nemaipomenit daca ar incepe sa se contureze o echipa nationala capabila sa se descurce fara Mutu. Din pacate Mutu este un om distrus de anturajul de infractori in care a intrat, iar cu el in lot este imposibil pentru orice antrenor sa pastreze o atmosfera decenta, de sportivi profesionisti si nu de derbedei cu fitze.
Insa deocamdata, chiar si dupa o noapte de betie, e singurul care stie sa o bage in ate…

DicaNio  •  13 noiembrie 2006, 13:36

bine ca nu vine cu spania. si mai bine, sa ne lase de tot interlopu’

no name  •  13 noiembrie 2006, 13:37

nu bine,F. bine,decat sa vina beat mai bine sa stea acolo cu interlopi lui……..santem satui de fitze.avem si noi haine scumpe nu tre sa vedem iar la stiri comentarii de genul „ultimele creatii” ,etc.

web  •  13 noiembrie 2006, 13:38

Cata, eu vreau poze cu majorete! Ce, ele nu fac sport?

maximus  •  13 noiembrie 2006, 13:40

Este o decizie foarte corecta si sper sa nu i se mai permita lui Mutu si celor ca el sa-si faca de cap. Sper ca Piti a inteles ca Mutu este elementul negativ din lotul nationalei.

gogu  •  13 noiembrie 2006, 13:41

Foarte bine ca nu l-a chemat!
1. PITI A VRUT SA ARATE INCODATA CA DACA ESTI IN FORMA ,APT 100% si Devotat =>ATUNCI AI O SANSA LA NATIONALA ,ALTFEL NICI MUTU NU E CONVOCAT-exemplu pt toti aspiranti….i
2. Trebuie sa mai testeze si alti jucatori/alte formule in caZUL IN CARE mUTU AR LIPSI !
3.Posibil ca echipa sa miste mult mai bine fara arogantul,impulsivul si „leader-ul” Mutu ,atmosfera sa fie mai destinsa ,sa fie mai concentrat fiecare la jocul lui si nu la ce-i „cere” MUTU !
Mutu ramine un jucator bun dar Capricios ,Egoist ,cere tot timpil mingea si asfel jocul nationalei devine anticipativ si usor de descifrat!

Alex  •  13 noiembrie 2006, 13:41

Cataline sunt de parere ca avem jucatori capabili sa necalifice la un turneu final dar… fara Sandu la FRF, fara Piti antrenor, fara jucatori care umbla la nationala pt imagine, betii! Tre sa ne adaptam vremurilor prezente-suntem ultia tara care abia incepe sa realizeze ca uneori selectia unui jcator sa face si in functie de forma la acel mom. degeaba esti Lobont daca te-ai intalnit cu poarta doar la antrenament! Avem nevoie si de Mutu si de Chivu si de multi altii. Dar cand in jurul nationalei umbla INTERESE de nu ne trec prin minte din ce motive, cand Mutu umbla dupa imagine si vezi doamne e patriotul convins desi dupa ce e huduit da dovada de instabilitate d.p.d.v. psihic si iese fara sa il intereseze consecintele partidei, cand Chivu pozeraza in „porumbelul pacii”, cand Dorinel alearga dupa record de selectii, cand dam cu piciorul celui mai in forma antrenor-Lucescu senior(acum cativa ani), cand esti orgolios si sg lucru pe care l-ai realizat la nationala este ca ai impus cat de cat o disciplina, cand intram intram in teren ca in bar in loc sa fim bataiosi, ambitiosi si sa aratam si noi lumii ca avem un cuv de zis-fie el cat de mic—nu avem cum sa facem performanta! Asteptati meciul cu bulgarii din retur! Sa vedeti cum or sa joace cu noi! M-am saturat de calificari pe ult suta de metri, de sport extrem cu tensiunea!
Asta este! mai suntem si latini pe deasupra! Cum primim un pumn in fata cum ne descurajam si cautam vinovai in loc sa cautam solutiile cele mai bune. Avem nevoie de 3 lideri : unul la FRF, unul pe banca si unul in teren(nu Chivu-unul m mai bataios)

chinezu  •  13 noiembrie 2006, 13:42

Nu cred ca e vorba de vreun conflict..Totusi,e un mare semn de intrebare.Tricolorii ajung in Spania luni(din cate stiu eu),iar Mutu a spus ca poate ajunge luni seara sau marti dimineata.Deci,in cel mai fericit caz putea pierde doar un antrenament,ceea ce nu reprezinta mai nimic.In acest context e clar ca nu a fost hotararea exclusiva a selectionerului ,ci mai degraba o intelegere intre cei doi(sau chiar dorinta lui Mutu).Totusi e dezamagitoare lipsa de ambitie a lui Mutu avand in vedere ca intalnim Spania iar el ramasese dator fata de suporterii nationalei in ultima perioada.Sa-si fi pierdut oare ”dragostea” pentru ”nationala”?

Video fan  •  13 noiembrie 2006, 13:45

E foarte bine. Sunt sigur ca vom juca mai frumos si mai eficient fara el.

allsportchat  •  13 noiembrie 2006, 13:46

Acum domnule Tolontan uitati-va pe aceste opinii si o sa vedeti parerea „suporterului roman” despre Mutu. Fotbalul nu se mimeaza…si oricate tatuaje o sa isi mai adauge…nu poate pacali iubitorul de fotbal. Si o sa vedeti ca pe orice stadion or sa mearga daca o sa aiba aceeasi atitudine o sa fie injurat…Bine mai sunt si iubitorii sau iubitoarele de extravagant, de „fashion”,de scandal…sau ce mai tine de Bamboo…cel care il vad ca pe un star. El ar trebui intai sa invete sa lase capul in jos, sa munceasca, sa nu se creada superiori celorlalti colegi de echipa, sa nu mai fie egoist, sa fie disciplinat….ohhh..si ce multe mai sunt.Toate aceste lucruri trebuia sa le invete nea Mutu pana acum.Sunt niste lucruri pe care orice fotbalist profesionist trebuia sa le acumuleze pana acuma. Dar cand gandul iti sta doar la sampanie sau la pustoaica de aseara de la bara „e cam grele”. Aici avem exemplul cel mai bun pentru expresia „banul il strica pe om”.

roby  •  13 noiembrie 2006, 13:54

e cel mai in forma jucator roman…….da goluri etapa de etapa…….trebuia sa fie convocat……..is stelist…….da…….lazar de la rapid merita……iar piturca asta…..nush c are in cap…….cocis shi moldova lui……puternic campionat……dak ii asa de bun dc nu mere la o echipa buna……Hai Romania!!!!!!

rzagzabza  •  13 noiembrie 2006, 13:56

pitzurza nu e pe treaba lui cum potzi sa l aduci pe maldarashanu la nationala shi sa nu l selectionezi pe mutu

ANTI-JOC  •  13 noiembrie 2006, 13:59

MUTU MUTU MUTU!!!!!!!!!!!!!!!

costin  •  13 noiembrie 2006, 14:02

Mutu……..un jucator creat de mass media romaneasca;comentat pana la isteria penelului;derbedeu de mahala cu oarece talent amplificat pentru folosul anumitor cercuri de interese;fara participari la vreun turneu final;scuze, ca……… data viitoare.
Sa ne reamintin trecutul nu prea indepartat;Stefanescu,Dobrin,Popescu,Lupescu,Moldovan,Camataru,Sabau,Munteanu;si lista este foarte lunga;jucatori fara aroganta;fara prafuri pe nurii don’soarelor de lux;dar cu calificari adunate;fara aroganta;istoria scandalurilor nu precizeaza nimic compromitator despre acestia.
Piturca;a pus osul ca jucator;nu lega doua cuvinte dar murea pe teren;pentru echipa de club;pentru Nationala;a provocat scandaluri ,dar cui ii pasa atata timp cat Romania juca si se califica?
Mutu???astept cu interes urmatoarea scuza;si poate ca cineva va descoperi fantasticele performante ale Nationalei in ultimii anisori;cu Mutu,capitan mioritic;poate Piturca va avea o sclipire de geniu si va renunta la aceasta hahelera,numita Mutu.

Uwe  •  13 noiembrie 2006, 14:05

Nu sunt deloc de parere ca avem putine valori. Chiar si la echipele de club daca ne uitam, observam ca de o vreme incoace, romanii chiar inscriu. Chiar stiu sa lege cateva pase, chiar stiu sa preia mingea. Pe asa ceva se bazeaza fotbalul. Nu trebuie sa fii Mutu ca sa te descurci cu asa ceva. Da si el cate un gol… singur cu portarul, sau din 11 metri. Si strica zeci de pase.

oxx  •  13 noiembrie 2006, 14:07

TIN CU STEAUA,DAR LAZAR DE LA RAPID,IMI PARA RAU CA NU „DE LA STEAUA”,AR FACE UN CUPLU DE INCHIZATORI DE VIS,IMPREUNA CU RADOI!!!
DACA LA STEAUA NU S A PUTUT,ATUNCI LA NATIONALA!
DE CE NU E LAZAR BUN DE NATIONALA? ARE TOT CE I TREBUIE UNUI JUCATOR MARE:
1-CARACTER
2-DEVOTAMENT IN JOC
3-CONSTANTA
4-TEHNICITATE
5-PASA LUNGA
6-ANTICIPATIE IN JOC
7-STA BINE IN TEREN
E MAI BUN CODREA SAU OV PETRE?
PITURCA ARE PROBLEME CU CAPUL!

razvan  •  13 noiembrie 2006, 14:10

NU!

Nu a facut bine iar motivele sunt urmatoarele:

1. Domnul Piturca a conturat jocul echipei in jurul lui Mutu, iar atata timp cat el nu e accidentat trebuia sa joace pentru a creea un stil de joc bine determinat, nu incalceala de pana acum…
2. Acelasi domn Piturca a avut o atitudine rigida in cazul „Dorinel Munteanu”( deces in familie), iar acum il favorizeaza pe Mutu! Deci, favoritisme!

Doru11  •  13 noiembrie 2006, 14:17

DA !

Dan  •  13 noiembrie 2006, 14:30

Indiferent cat am incerca sa ne ,,coim” pe aici
e clar ca domnul antrenor are o buba in cereboaza
(oltean fiind apartenenta geografica iese la iveala)
ca sa nu convoici un jucator doar ca are ceva probleme
personale mai ales ca acesta a sunat inainte si a precizat ca
poate sa ajunga la meci mi-se pare aberant.
O sa mai stam un an acasa si-o sa privim europenele la
tv si poate si mondialu….

roland  •  13 noiembrie 2006, 14:31

Parerea mea este ca a procedat corent, daca faptul de el amintit este cel adevarat. Sa speram sa nu fie o ambitie prosteasca de ai aratu lui Mutu chiar si noua suporterilor cine este cel mai mare tartor la echipa nationala.

Florin85  •  13 noiembrie 2006, 14:31

EU CRED K ADI MUTU ESTE UN JUKATOR ESENTIAL PENTRU EKIPA NATIONALA,DAR SELECTIONERUL A PROCEDAT BINE!!!!!!TOATA PRESA IL CRITICA PE ADI MUTU DACA FACE UN MECI MAI PUTIN REUSIT,IAR PRESA DIN ITALIA IL RIDICA IN SLAVI KIAR SI ATUNCI KAND JOAKA MAI PROST!!!!!V-AS RUGA SA NU L MAI CRITICATI ATAT.VEDETI CAZUL ZIDANE CARE IN PRESA FRANCEZA E UN ZEU KIAR SI ATUNCI KAND CALCA STRAMB(KAND SI A INSELAT SOTIA).LA FEL TREBUIE PROCEDAT SI KU MUTU.PENTRU K NOI ROMANII NE LAUDAM KU EL PESTE HOTARE!!!!!!!!!!!

RapidSB  •  13 noiembrie 2006, 14:35

Draga Catalin… LASA MA SCANDALUL. Ce naiba? „Ascunde asta un conflict mai adinc sau e strict o masura pentru un meci?” De ce trebuie mereu sa bagi râcă intre oameni. Treaba lor, banii lor, nationala lor…..

Georgero  •  13 noiembrie 2006, 14:38

Da. E bine ca nu a fost convocat Mutu.

ovidiu  •  13 noiembrie 2006, 14:48

da’ Piturca asta, nu are si el un botez ceva prin familie sa ne mai scuteasca?!

claudiu  •  13 noiembrie 2006, 14:50

PAREREA MEA E CA AR FI MAI BINE FARA EL PENTRU CA DECITE ORI VINE LA NATIONALA PARCA VINE PRINTUL DIN CARPATI,IAR CEILALTI JUCATORI SUN ECLIPSATI DE EL.CE FACE MUTU ASTA?DOAR FREZA SIO FACE.

jackal  •  13 noiembrie 2006, 14:53

Piturca spune ca pregateste meciul cu Olanda…. pai cand vom juca in primavara cu ei nu se incepe ehipa fara Mutu….voi astia care nu il agreati am impresia ca sunteti dusi rau de tot…Pai carui jucator roman i sa mai strigat numele de un stadion intreg…cine a mai jucat la Juventus…Are o viata extrasportiva …bravo lui si Dobrin venea din carciuma la meci si ati vazut cum insira jucatorii… a baut inaintea meciului cu bulgaria…si ce daca e si el om… a jucat destul de bine. Deci lasati-l in pace ca jucator exponential pt ROMANIA.

michigan  •  13 noiembrie 2006, 14:54

Piturca a procedat corect.

MARIAN  •  13 noiembrie 2006, 14:54

DIN PACATE MUTU INSEAMNA NATIONALA , ESTE SIMBOLUL EI, NATIONALA FARA MUTU ESTE CA UN OM FARA PICIOARE,BUN ,RAU ,OBRAZNIC, DACA IL SCOLI LA TREI NOAPTEA SI IL PUI SA JOACE ITI DA GOL.ASTA E MUTU .SUNTEM DEPENDENTI DE MUTU, DESI CA OM SI CARACTER NU SUNT DE ACORD CU EL.DIN PACATE ANTRENARUL CU BRETON AL ROMANIEI SE INCAPATINEAZA IN CONTINUARE SA CONVOACE JUCATORI DE GENUL FL.PETRE ,GABRIEL TAMAS,L ROSU ,MALDARASANU-ALTA POANTA(SA SE ACOMODEZE CULOTUL),BUGA,ETC.DE CE NU SI STELEA???.

mutuprizator  •  13 noiembrie 2006, 14:55

da lui Radoi cand avea probleme-care s-au vadit a fi reale- CE I-A FACUT?

PS Dorinel n-a venit la lot ca era dopat.

Vlad  •  13 noiembrie 2006, 14:56

Multi vreti sa spuneti ca nationala s-ar putea lipsi de Mutu care este momentan cela mai bun jucator din Italia … ei bine ..hai sa renuntam si la Chivu .. ca doar NU NE TREBUIE VEDETE !!! Si baai Oxxi … in fiecare meci pe care Mutu la jucat la Juve .. a avut evolutii bune .. si a fost titular mai mult decat Del piero , Camoranesi sau Nedved. Problema este ca nu avem mai multi jucatori ca el !!

oxx  •  13 noiembrie 2006, 14:56

fratilor! obsevati si voi ca , majesteatea sa ,tolontan, nu raspunde decat parerilor celor care scriu in limba literara,sau sunt de acord cu h.e.(excelenta sa..)????????

oxx  •  13 noiembrie 2006, 14:57

parerile scrise simplu si direct nu le luati in seama ,excelenta???

Zeratul  •  13 noiembrie 2006, 14:58

Daca selectionerul tine cont de evolutiile jucatorilor Mutu trebuia convocat la nationala. E cel mai bun atacant din tara si merita sa fie chemat ….iar Romania are nevoie de un antrenor care sa lase orgoliile personale pentru binele echipei nationale.

shagy78  •  13 noiembrie 2006, 15:14

sa spunem ca a avut scuza acum…dar parca astepta de mult timp asta…sunt jucatori convocati acum mai slabi ca mutu venit direct de la petrecere…eu consider ca trebuia chemat…va multumesc si va apreciez mult domnule Tolontan

augsburg  •  13 noiembrie 2006, 15:16

O fii Mutu cel mai bun dar :(Antrenorul Fiorentinei a declarat in cadrul unei emisiuni la postul Radio Blu ca asteapta mai mult de la atacantul roman: “L-am certat pe Mutu pentru ca el poate da si pase de gol.)adica egoismul lui mutu sia spus deja cuvantul si-n italia dar acolo repede se readuce la realitate fiindca nu-si permite sa faca figuri fiindca nu este chiar asa de laudat in presa italiana cum cred altii si ca Piti nu la chemat acum ptr amicalul aceste a facut foarte bine decat sa auzim ca nu sa putut concentra din cauza botezului mai bine fara el :))))) ca-ci in America nu sa putut concentra din cauza sotiei ca trebuia sa nasca asa…….. bravo piti

chelseaboy_nyku  •  13 noiembrie 2006, 15:18

da ce mai conteaza ? oricum nu joaca nici vedetele spanie…si daca o furam….mai bine sa o furam fara mutu ;))

shagy78  •  13 noiembrie 2006, 15:18

e un penibil acest piturca… chiar trebuie sa mai asteptam doi ani … ca sa-l demitem…selectioneaza jucatori dupa freza lui cred…nu inteleg de ce:r.stefan si nu moti, maldarasanu si nu lazar,de ce nu danciulescu(bine stiu de ce)….cu ogararu cred k acum are scuza ca nu prea prinde echipa,de parca se roaga….Mutu e bun si fara antrenamentul lui piturca inainte de meci…pentru nationala…pai fara Mutu va spun nu avem nici o sansa

Radu  •  13 noiembrie 2006, 15:22

Acum vom vedea o nationala mai organizata, incare toti jucatorii muncesc pentru ca atacantii si nu numai sa inscrie. Cu Mutu in teren multi jucatori nu se pot exprima, el vrea sa bata loviturile libere, sa dea golurile sa construiasca atacul, sa paseze decisiv, etc.
O sa vedem cu toti o alta nationala, mult mai rapida in transmiterea paselor, jocul direct spre poarta (nu spre Mutu) si in primul rand toti vor juca pentru ca Romania sa castige (nu pentru Mutu – sa-si faca el imagine).
Hai Romania – fara Mutu.

NOI VREM PENALTY LA FIECARE MECI  •  13 noiembrie 2006, 15:32

Ady Mutu Ole !!!

danyitom  •  13 noiembrie 2006, 15:46

Parerea mea personala e ca Piturca a procedat corect neconvocandul.Tinand cont ca e un meci amical,e esentiala o sansa oferita tinerilor jucatori,care inca nu au avut ocazia sa joace pt nationala f mult si care ,treptat,trebuie sa se obisnuiasca cu stilul de joc diferit fata de echipa de club la care evolueaza.Ati vazut ca si sapaniolii,in vederea acestei partide,s-au axat pe jucatori tineri,din dorinta de a-i integra in stilul de joc al nationalei si pt a le oferii un „gram” de incredere in ei insisi.Revenind la echipa „galbenilor” ,eu cred ca trebuie sa fie folositi cat mai multi jucatori care au valoare de nationala,dar care sunt eclipsati de jucatori exceptionali,cum sunt Mutu,Chivu si alti cativa,deoarece se poate ca unul dintre acesti titulari certi sa fie indisponibil si cel care ii va lua locul sa nu perceapa coerent jocul practicat de „noii” sai colegi si implicit sa aiba o prestatie mult sub asteptari,daca nu chiar anosta.
Piturca chiar a profitat de botezul fetitei,pt a vedea la treaba si alti jucatori,dar daca nu era un meci amical Mutu era sigur prezent in lot.
Concluzia finala este ca s-a procedat corect si ca Mutu e indispensabil pt national,dar ca trebuie gasiti jucatori care ar putea sa-l inlocuiasca si sa-i faca,cat de cat, lipsita prezenta.

Comentează