Ce se va intimpla in cazul „Dinamo – Becali”?

Faptele seci. Gigi Becali a declarat ca „Dinamo este egal blat” si ca a primit informatii potrivit carora un conducator al liderului, Petre Buduru, a calificat meciul Dinamo – Otelul Galati 3-0 drept unul „rezolvat”, inainte de desfasurarea sa.

miercuri, 15 noiembrie 2006, 10:00

Faptele seci. Gigi Becali a declarat ca „Dinamo este egal blat” si ca a primit informatii potrivit carora un conducator al liderului, Petre Buduru, a calificat meciul Dinamo – Otelul Galati 3-0 drept unul „rezolvat”, inainte de desfasurarea sa.

Dinamo reclama finantatorului stelist. Ce credeti ca se poate intimpla? Cum vor reactiona FRF si LPF? 

Si a doua intrebare: ce credeti voi ca ar fi normal sa se intimple? Fac aceasta nuanta, pentru ca multi dintre microbisti vad o diferenta majora intre ceea ce ei considera logic si ceea ce se petrece in realitate in fotbalul romanesc.

Comentarii (511)Adaugă comentariu

Pau_Gasol  •  15 noiembrie 2006, 10:13

Vor reactiona ca si pana acum….la fel de „aprig”..:PPP Ce sa le faca?….nu au ce..nu exista probe…. Dinamo cam face blaturi…probabil cele mai multe dintre echipele mari…darr daca nu exista probe..nu ai ce face.

koobik  •  15 noiembrie 2006, 10:17

Ar fi normal ca justitia din Romania sa inceapa sa inceapa sa functioneze. Procuratura sa adune probe, iar cei care sunt prinsi cu mana-n sac pe bune sa fie drastic amendati.
Nu se rezolva nimic la nici o comisie, nici o liga a lui Mitica sau Mircea Sandu.
Mentionez ca sunt suporter dinamovist! Nu sunt naiv sa cred ca la Dinamo totul este curat si uscat, asa cum cu siguranta nici la steaua nu este!
Toate cele bune!

moro_reddog  •  15 noiembrie 2006, 10:19

Nu mi se pare normal ca Becali sa fie tolerat in continuare cu toate tampeniile pe care le debiteaza. In ziua de azi, cu toate ca la noi in mai mica masura, imaginea unei societati, companii, club de fotbal etc. poate fi mai importanta decat orice altceva, asa ca nea Becali asta ar trebui odata si odata sanctionat cu adevarat-chiar afectand echipa Steaua, care,pana una alta ,beneficieaza indirect de imaginea defavorabila care i se creeaza astfel rivalei Dinamo.

Andrei  •  15 noiembrie 2006, 10:19

Blat fac toti. Dl. Tolontan nu mai cereti niste pareri de care oricum nu se tine cont si care oricum nu sunt citite de catre cei care ar trebui sa le citeasca. Poate ne ramane doar noua satisfactia ca avem unde sa ne exprimam parerea. doar atat. Steaua face blaturi, Dinamo face la fel, fie cu arbitrii fie cu toata echipa adversa sau cu o parte din jucatori. Cam toate fac, poate rapid nu prea face ca e cam zgarcit Copos. :). E de neinteles cum otelul bate 10 etape, bate pe steaua apoi ia bataie de la rapid si dinamo, la fel poli iasi face egal cu rapid bate pe steaua si apoi pierde lamentabil cu dinamo. astea sunt mai noi. sa vedeti pe pandurii in week-end cum stau ca mieluseii cu steaua desi au batut pe dinamo in cupa. la fel CFR cu steaua si rapid si cu dinamo au jucat de parca au mancat jaratec. Ce mai pe de zis. nimic

druby  •  15 noiembrie 2006, 10:20

De ce se tot face atata caz despre declaratiile domnului Becali? Toti va plangeti ca el face totul pentru popularitate si de altfel o si castiga, dar totul cu ajutorul vostru, al presei. Si ca raspuns la intrebarea domnului Tolontan eu cred ca Steaua nu poate fi sanctionata pe linie sportiva pentru declaratiile domnului Becali.

kiki  •  15 noiembrie 2006, 10:20

Nu se va intampla nimic…
Nici nu stiu ce ar fi normal sa se intample… adik ce ar trebui sa-i faca lui Becali sa nu mai vorbeasca fara dovezi… probabil in alta tara ar putea sa-i faca ceva…. si probabil ca in alta tara as sti si eu ce ar trebui sa i se intample….

iulian  •  15 noiembrie 2006, 10:20

Da, o sa prelungeasca suspendarea de 18 luni….si ii mai da o amenda..ca Gigi Becali nu are nici o legatura cu culubul Steaua si nu poate fi sanctionat clubul…Asa ca ma intreb cu poate o comisie a FRF sau LPF sa-l sanctioneze pe Becali daca in acte nu are nici o legatura cu clubul si e un fel de comentator sportiv???
Dar asa e la noi….circ si paine….gigi zice ce vrea, sa improaste cu noroi dupa bunul plac si Steaua sa nu pateasca nimic. Nu e normal sa plateasca Steaua cu puncte astfel de declaratii, dar altfel nu vad cum s-ar putea.

dinamo  •  15 noiembrie 2006, 10:21

cum poti sa acuzi dinamo de meciuri strategice cand anul acesta meciurile stelei cu farul,uta,national si anul trecut (special meciul de la vaslui) s-au jucat „fara rautate” ca sa nu se supere jiji, plus alte greseli de arbitraj in favoarea stelei cum ar fi meciurile cu rapid, bistrita, chiar si cu national(chiar daca acolo nu mai conta decat probabil la golaveraj). nu zic ca dinamo nu a fost avantajata de arbitri sau ca unii adversari nu s-au chinuit cu firea cand au jucat cu dinamo…dar mi se pare o aberatie ca sa acuzi pe dinamo cand in curtea stelei apar mai multe cazuri suspecte.

Lucian  •  15 noiembrie 2006, 10:21

Acest razboi dintre Steaua si Dinamo continua la nesfarsit. Problema este ca el nu se desfasoara sportiv numai in gazon, ci si in culisele murdare ale stadionului si in birourile infecte (de borfasi) ale cluburilor.
Cred ca ne-ar trebui o ancheta, si nu numai pentru aceasta declaratie, ci pentru toate meciurile suspectate de blat si de declaratiile facute de toti ceilalti patroni de cluburi din Romania, precum s-a intamplat in Italia.
In alta ordine de idei „GURA PROSTULUI ADEVAR GRAIESTE…”
Cred ca am raspuns la ambele intrebari.

Doru11  •  15 noiembrie 2006, 10:23

In calitate de ce anume a facut Becali declaratia? Dupa cum stim el are o gramada de suspendari hilare din tot felul de functii pe care le detinea sau nu.
Sa presupunem ca eu, simplu cetatean :), ma apuc si declar intr-un interviu la un ziar oarecare ca dinamo = blat. Ce poate sa-mi faca FRF? Nimic. Se poate intampla sa ma trezesc cu un proces civil intentat de clubul dinamo, asta da! Sau sa-mi sparga niste dinamovisti geamurile de la casa, cauciucurile de la masina etc.Dar mai multe, nu.
Asa ca, ce sa faca FRF? Cu ce autoritate sa faca ceva FRF?

Right88  •  15 noiembrie 2006, 10:24

O sa se intample ceea ce s-a intamplat dupa recursul comisiilor la meciul Ceahlaul-dinamo. Nimic, 0, nada, niente, nothing, rien! Intr-o tara condusa pana acum 2 ani de o haita de hoti nu este normal sa se intample ceva cu dinamo.
Iar Becali daca vorbeste nu o face degeaba…e in lumea asta si ii aplica regulile.

Varza  •  15 noiembrie 2006, 10:24

Raspunsul este destul de simplu, iar reactia poate fi anticipata. Avem 2 posibilitati:
1-eterna stare de negare in care nu se iau masuri „caci nu e probe domne”
2-o sanctiune drastica pt Becali (nu pt. steaua) nu de alta dar mandria si blazonul lui Ionut Lupescu si a lui Prunea si a lui M Sandu au fost patate

PS. oare cand o sa reusim sa scapam de acesti oamnei care ne trag in jos si ne sugruma campionatul, oare cand Sandu, Dragomir si toti slugarnicii lor se vor da la o parte (caci de dat jos nu ii da nimeni) pentru ca mafia din fotbalul romanesc (chiar si la nivel de echipa nationala) sa dispara????????

iulian  •  15 noiembrie 2006, 10:24

Gigi Becali a cumparat o mare parte a presei, o mare parte a justitiei etc., ca sa nu mai vorbim de FRF sau LPF. Acest individ scabros, (auto)propus la Premiul Nobel pentru pace (o tempora!!!), va ramane in continuare „de neatins” si va balacari pe toata lumea.
FRF si LPF nu au reactionat nici atunci cand „gura sparta” s-a autodenuntat ca, in anii precedenti, l-a cumparat pe Corpodean!!! Daca la o „marturisire” atat de grava nu s-a intamplat nimic, va dati seama ce o sa se intample acum…

Stati pe pace, unicul blat din istoria fotbalului romanesc este Dinamo-Ceahlaul….

sj rider  •  15 noiembrie 2006, 10:24

Pentru Pau_Gasol

Cand spui ca „Dinamo cam face blaturi” pe ce te bazezi? Pe faptul ca daca spune Jiji ca asha e inseamna ca e adevarat sau pe faptul ca tu eshti un super cunoscator in fotbal shi te pricepi? Eu personal cred ca nu ai nici o treaba :p

Sa nu uitam cum a cashtigat steaua campionatul anul trecut , cu toate ca presa a trecut prea usor peste asta. Si ash vrea sa il intreb shi pe anonimul de Lita ceva . Daca spui ca Dinamo pierde atunci cand nu poate sa aranjeze inseamna ca meciurile cu Steaua , Rapid , Poli Timisoara au fost aranjate? Nu?!

Pentru totzi frecatori de menta din romania care isi dau cu paprerea aiurea … GET A LIFE !!!

Danut Lupu  •  15 noiembrie 2006, 10:25

Cum ce ar fi normal?????? Daca e adevarat ce zice Becali sa trimita Dinamo in B si cei care sunt vinovatii la puscarie daca nu sa raspunda becali si steaua!

iulian  •  15 noiembrie 2006, 10:27

Sa raspunda Becalii si Steaua, aceste simboluri de neprihanire si evlavie???

Dang  •  15 noiembrie 2006, 10:28

Ce se va intampla? Nimic.
Ce ar fi normal sa se intample? Becali interzis pe stadioane si Steaua depunctata daca nu se dovedeste nimic, Dinamo in div B daca se dovedeste ceva.

Dang,
Caine pana la moarte

UnOm  •  15 noiembrie 2006, 10:30

@dinamo ai dreptate. uite-te ce scriu netrebnicii de la gazeta pe prima pagina!
Claudiu Niculescu si Daniel Niculae suspectati ca au furat. BAI VOUA NU VA E RUSINE MA? CHIAR CREDETI CA SUNTETI VOI CEI MAI CORECTI? CITITI SI PE ALTE SITURI MA. CUM SA FURE AIA? PAI NICULESCU SI NICULAE SUNT CA VOI MA? DE VA PUTE GURA DE DIMINEATA SI MANCATI GUMA ORBIT CANCERIGENA, RETARDATILOR. NUMAI CU steaua TINETI. NUMAI DE steaua VORBITI. VOI SUNTETI CRETINI MA COMUNISTILOR.
DOMNULE tolontan, CE VREI SA ZICI CU ce-se-va-intimpla-in-cazul-dinamo-becali ? CE VREI SA INSTIGI? TE CREZI CORECT? CREZI CA TI SE CUVINE CEVA TIE? CUM I S-A DUBLAT AVEREA CIOBANULUI CU NICI O CLASA PRIMARA? VA OFTICATI CAND VA ZICE LUMEA ADEVARUL. steaua A CASTIGAT NUMAI TRUCAT MA IMBECILILOR

valentin  •  15 noiembrie 2006, 10:31

Nu stiu cat de corecta ar fi depunctarea dar crd ca e singura solutie.Omul asta murdareste numele oricui si nu poateste nimic.
Nu poti sa accepti la infinit asa ceva.

Eu cred ca ar trebui sa-i depuncteze si eventual sa le dea punctele inapoi dupa o anumita perioada daca tace din gura.

Dinamovistul  •  15 noiembrie 2006, 10:31

N-o sa se intample nimic. Ar trebui ca lui Becali sa nu i se mai caute in coarne si sa nu i se mai soarba de catre presa toate tampeniile pe care le debiteaza (si aici nu ma refer la blaturi, pentru ca sunt sigur ca ele exista si la Dinamo si la steaua).
Mi s-ar parea normal daca el ar fi ignorat de catre mass-media, din moment ce nu are nici o calitate oficiala in care sa vorbeasca la steaua. Asta ar trebui sa fie adevarata pedeapsa a lui jiji. Dar presa prefera sa sacrifice bunul simt si educatia copiilor pentru un tiraj mai ridicat.

Dan  •  15 noiembrie 2006, 10:31

Atata timp cat lui Gigi Becali i se permite oficial de catre comisiile abilitate sa insulte pe cine vrea prin neluarea masurilor din regulamente este normal ca el sa continue sa spuna ce i-a zis un chelner ca a visat. Cu siguranta depunctarea echipelor nu este o solutie normala (chiar daca poate fi eficienta) pentru sanctionarea declaratiilor conducatorilor de cluburi. Din acest punct de vedere comisiile federale ar trebui sa gaseasca solutii pentru stoparea acestor acuze fara probe, dar probabil nu vor sau sunt depasite de situatie.
Pe de alta parte si Dinamo a beneficiat de o astfel de „clementa”. Vezi cazul Ceahlaul-Dinamo cand a intervnit ministrul sporturilor de la vremea respectiva pentru anularea depunctarii. Daca se poate dovedi „aranjamentul” cele 2 echipe, Otelul si Dinamo in cazul de fata, ar trebui retrogradate.

Insa ca de obicei nu exista probe, sunt doar zvonuri. Ne invartim intr-un cerc bolnavicios din care desi FRF si LPF pretind ca am iesit, trecutul nu ne lasa sa uitam.

Poate ca unii nu stiu sa piarda, altii nu stiu sa castige si leaga astfel de „prietenii”, „reciprocitati” si fac blaturi.

Un lucru este cert: nu va aparea nicio dovada clara. Asa ca fiecare are parea sa iar noi toti continuam sa ne scarbim si sa ne minunam in acealsi timp.

Cu respect, Dan

bobo  •  15 noiembrie 2006, 10:32

Gigi calomniaza fara dovezi, probabil ca e chiar hotul care striga primul ‘Hotii!’, bazandu-se pe faptul ca la noi calomnia este acceptata.
Nu ca Dinamo ar fi curata dar e o chestie de principiu: nu se pot arunca la nesfarsit acuze fara acoperire nici macar in fotbal. Daca vrem sa devenim o societate normala trebuie sa ne trezim si sa ne comportam civilizat.
Gigi trebuie sa plateasca daune de imagine clubului Dinamo daca se dovedeste ca a mintit. Nu stiu daca FRF areprevazute asemenea pedepse dar ar trebui sa aiba. Ca si in justitia civila cel care calomniaza trebuie sa plateasca pagubitului. Asta l-ar durea cel mai tare.

Daca Gigi are dovezi precum ca Dinamo a aranjat meciul sa anunte procuratura, orice cetatean poate face asta si la influenta lui nu cred ca n-ar fi bagat in seama.
Dar Gigi n-are dovezi ba chiar stie ca Dinamo n-a facut aranjamente anul asta spre deosebire de el. Strategia lui e insa de a muta atentia de la curtea proprie, altii sunt campionii blaturilor etc. De fapt de vreo 2 ani de zile el e cel mai susceptibil de aranjamente dar manevreaza abil opinia publica.

RapidSB  •  15 noiembrie 2006, 10:35

Scuze de off topic.

Comparatie:

Gazeta Sporturilor: Claudiu Niculescu şi Daniel Niculae, suspectaţi că au furat dintr-un mall din Cadiz (scris mare cu rosu)

P R O S P O R T: Incident în mall

AMUZANT Vânzatoarele dintr-un magazin au uitat sa desprinda capsele de siguranta de pe hainele cumparate de Niculescu si Niculae, alarma declansându-se imediat.

E o diferenta nu? Intre tabloid si ziar de sport…..

Felicitari

tomb  •  15 noiembrie 2006, 10:35

propun sa fie iertat.

Robey  •  15 noiembrie 2006, 10:36

Nu se va intampla nimic. I-au mai prins ashtia pe Dinamo facand blat cu ceahlaul si nu i-au retrogradat. Chiar credeti ca echipa MAI va fi vre-odata retrogradata? Pai acu cateva zile s-a scapat unul de la Iasi ca au primit prima de la Dinamo desi regulamentul intrezice strict acest lucru de asta vara incoace. S-a intamplat ceva?

Novak  •  15 noiembrie 2006, 10:36

Becali s-a autoincriminat cu nonsalanta si naivitatea unui politician populist care profita de scumpirea gazelor si de cinismul rece al club de fosti securisti, spunand „daca nu-l votam pe Sandu mai castigam eu campionatul?”. Sau amintiti-va declaratiile din jurul meciului cu Vasluiul. Federatia din pacate joaca urat facnd jocul echipelor mari, oamenilor potenti. E lupul paznic la lupi, caci numai despre inocentele oi nu poate fi vorba aici. O sa-i dea o amenda ca suspendarea din nici o functie deja i-au dat-o. Problema e ca si Dinamo si Steaua au facut blaturi si vor mai face. Ultimele 2 campionate ale Stelei au cel putin petele unor meciuri cu Bacau, Timisoara (antrenata de Olaroiu), Vaslui, Farul etc. Dimano are si ea falitii ei si s-a vazut in campionatele castigate de acestea. Totul sub supravegherea „atenta” a federatiei si ligii. Anul acesta striga Becali. Trebuie sa fie echilibru, sa mai castige si Dinamo un campionat, poate la anu e iar Steaua. Rapidul? Hmmm…pare sa nu aiba suflul necesar din spatele scenei sa aranjeze atat de mult ca cele 2. Un meci fratesc intre feroviari, poate Nelutzu a lasat-o mai moale, dar cam atat. O sa ajunga sa ne placa de cei care fura mai putin, cantitatea mai mica de venin va fi o virtute.
Logic….Dinamo si Steaua, si cine-o mai fi sa treaca un pic prin B ca-n Italia, sa li se ia puncte cand gresesc. Bun, dovada. Unde sunt dovezile? Asta numai cei implicati, Dumnezeu si federatia stiu. Primii doi se mai intalnesc la Munetele Athos iar cu a treia intalnirea e la alegeri.
In rest, despre blatisti numai de bine, ca sa zic asa.

Novak

UnOm  •  15 noiembrie 2006, 10:37

BAI MURITORILOR DE FOAME, CARE ARUNCATI BALEGI PE ZIAR SA VA CUMPERE LUMEA FOILE CU RAHAT PE ELE, CIOBANUL TRIUMFA CU AJUTORUL VOSTRU. DUPA PAREREA MEA steaua AR TREBUI DEPUNCTATA SI LUI BECALI SA II FIE LUAT DREPTUL DE A MAI VIZIONA MECIURILE DIN TRIBUNA. DACA II MAI DATI NAS MUTANTULUI ASTUIA GENETIC O SA AJUNGETI CU EL IN BUDA

DeMaio  •  15 noiembrie 2006, 10:37

„Dinamo reclama finantatorului stelist.”
Handicapatule, nici sa mai scrii romaneste nu stii? Ce doamne iarta-ma sa intelegi din asta?

hypno  •  15 noiembrie 2006, 10:38

Mai lasati-l in pace pe Becali. Mai bine justitia ar trebui sa-si faca datoria, iar FRF sa respecte legile nu sa le inventeze. Iar Dinamo … sa nu mai discutam.

Thanatos  •  15 noiembrie 2006, 10:38

Cu articolul asta ai dat o in bara..

Mult prea mult va uitati in gura unui cioban retardat si paranoic si sperati sa aflati adevarul suprem.. Sunt curios daca Marca spre ex citeaza toti mascaricii pt a face loby unei anumite echipe ..cred ca nu..

Eu sincer m am saturat sa citesc emanatiile berbecului..dar se pare ca unii traiesc din asa ceva..Halal..Asta se cheama prostitutie intelectuala..

Daca observati ceva necurat la un meci spuneti..dar doar cu probe solide..pt ca e ff usor sa gresesti ..Nu vreau neaparat sa aud ce viseaza un cretin despre Dinamo..

Novak  •  15 noiembrie 2006, 10:40

Apropo de observatia lui RapidSB: foarte corect! Domnu’ Tolontan, mai Cataline se poate! E mai incitant cum ati scris voi, dar mult mai incorect!

Novak

Thanatos  •  15 noiembrie 2006, 10:41

si inca un singur lucru si gata..ma intorc la lucru..

am un coleg de serviciu care a fost coleg in liceu cu fiul celui care detine Gagica Sporturilor ..inutil sa mai spun cu ce echipa tine..

Cocosu  •  15 noiembrie 2006, 10:41

BAAAAHH!! in primu rand la becali i se potriveste perfect expresia „HOTII STRIGA HOTII!!” si pentru ca nu stie sa minta o zice in gura mare (vezi cazu Corpodean, Becali cu gura lui a declarat ca i-a dat bani la Corpodean….si nu cred ca l-a platit ca sa ii tunda iarba). Sa-l bage pe Becali la puscarie si dupa aia si pe aia de la dinamo care blatuiesc
UN CAINE!

iulian  •  15 noiembrie 2006, 10:41

Inca un motiv sa ne luam la pumni, bate si petarde pe stadioane….URA! Traiasca Becali gura de aur! Fara el am fi fost mult mai prosti si saraci….cine sa ne mai injure si sa ne intarate?

UnOm  •  15 noiembrie 2006, 10:42

@Thanatos ai perfecta dreptate omule. Steaua a castigat si va castiga in continuare numai din blaturi si fatisuri. Niste naspetzi de oameni. Dar cea mai mare sila o am fata de oamenii care traiesc din poshirci de genul asta.
LUATI-VA ALTA SLUJBA ANALFABETILOR. PROBABIL CA LA GUNOI CA DE ASTA SUNTETI BUNI, NU-I ASA domnu tolontan?

hypno  •  15 noiembrie 2006, 10:43

In urma cu cateva zile, un jucator al lui Poli (atacant ?) povestea cum au primit bani de la Dinamo. De ce FRF nu s-a autosesizat ??? Daca era un jucator care ar fi primit bani de la Becali,pana acuma ar fi fost mare taraboi deja. Hai sictir cu rahaturile voastre. Cel mai just ar fi sa recunoasteti (da, voi Gsp, Prosport si FRF) ca-i lingeti in fund pe aia de la Dinamo … nimeni nu e perfect, dar legile ar trebui aplicate tuturor nu preferential. Bine ca ati infiintat sute de comisii si alte kkturi care exista numai pe hartie de dragul intrarii in UE. Si va mai mira ca se fura ? Coruptilor ! Hotzilor !

red_dog  •  15 noiembrie 2006, 10:43

Ciobanoiul ar trebui tras la raspundere dar nu va pati nimic ptr. ca la cat e de prost si incult nici el nu stie ce spune.
Mi-e greata de acest individ

UnOm  •  15 noiembrie 2006, 10:44

@red_dog si mie. si de cei care il ling in curu ala nasol

no name  •  15 noiembrie 2006, 10:45

bai javrelor,nu va e rusine sa vb de incultura cand sunteti plini de penibil si tarani in tot ce va inconjoara.a uitat niculescu cand cerea prin franta guler de vulpe si dadea din maini?ciobanu asta a recunoscut originile dar e pe primul loc la bani,voi d c nu aveti,va mai laudati ca sunteti jmekeri.sunteti niste analfabeti,oligofreni si nu veti ajunge NICIODATA la PALMARESUL STELEI.sunteti plini de invidie si ura ,mai ales acum cand stiti ca nu iese fum fara foc!blatuitorilor!de la mircea vi se trage,inventatorul blatului in fotbalul romanesc!pai ce a murit camataru?golgheterul

UnOm  •  15 noiembrie 2006, 10:47

@no name bai netrebnicule ce dracu esti prost asa ma? pe unde ai iesit ma? tu vezi ce scri ma? oligofrenule

UnOm  •  15 noiembrie 2006, 10:47

o sa ajungi sub curu ciobanului primitivule

NEGER  •  15 noiembrie 2006, 10:47

Cred ca Becali are dreptate Dinamo c-am umbla la arbitri.Si apropo de afirmatiile de mai sus daca era cioban retardat si paranoic nu ajungea unde este acum.Voi il considerati cretin pentru ca spune lucrurilor pe nume.MAI ANALIZATI BAIETI!!!!!!!

alex21  •  15 noiembrie 2006, 10:48

Domnule Tolontan eu cred ca , intr-adevar gigi Becali are gura sloboda, dar exista o zicala:”gura pacatosului adevar graieste.”la dinamo alde Borcea si gasca lui au SUPT foarte mult.Bani desigur.Si este cunocut si trecutul lui Dinamo de MARE BLATISTA!ASA CA……………….

namidee  •  15 noiembrie 2006, 10:48

Normal ar fi sa nu mai publicati toate ineptiile ale unor conducatori de fotbal ca MM, Becali, Borcea, Copos sau care-or mai fi. In schimb, ar fi mai indicat sa va mai ocupati un pic si de celelalte sporturi (ex. n-am vazut nici o stire despre Cupa Mondiala la handbal fete care are loc zilele astea). Daca nu, schimbati-va titlul in „Gazeta fotbalului”, sa stim si noi, astia cati mai suntem mai mult amatori de sport si mai putin de scandal artificial.

NAD  •  15 noiembrie 2006, 10:49

Salut
Ce se va intampla?
Probabil nimic. Gigi este un cetatean al patriei care vorbeste mult sau mai bine zis de multe ori vorbeste gura fara el. Este un finantator care nu are functie oficiala sau ma rog, nu are voie sa aiba functie oficiala la Steaua si de’aia poate sa bata din gura oricat. Face afirmatii calomnioase… asa … si ce? la fel fac si alte persoane din Romania. Ce prejudiciu aduce el clubului Dinamo? Exista vreun suporter dinamovist care inceteaza sa mai fie dinamovist pentru ca spune Becali nu stiu ce?
Ce ar fi normal sa se intample?
Daca apar dovezi incriminatorii atunci sa raspunda in fata justitiei vinovatii. Daca nu apar, calomniosii sa raspunda pentru ca vorbesc prostii.
Ce mi-ar placea sa se intample?
Sa-l ignoram pe Gigi Becali ori de cate ori scoate porumbei pe gura. Sa-l lasam sa vorbeasca singur. Asta se hraneste cu atentia pe care i-o acorda lumea. Sunt curios sa vad ce face fara auditoriu.
asta mi-ar placea sa se intample… da Doamne, da’ nu cred…

gheorghe  •  15 noiembrie 2006, 10:53

Cataline, daca ai aruncat-o, ca si ieri, incearca sa si raspunzi …

Ce se va intampla ? Nimic. Nemernicul va continua sa inspire frica unora si scarba altora. Eu fac parte din categoria a II a si ma mandresc cu asta.

Ce ar trebui sa se intample ? Ar trebui ca voi, presa (nu imi plac generalizarile, dar aici nu am incotro) sa va faceti datoria, sa va indreptati greseala si sa-l coborati pe acest delincvent de pe piedestalul pe care VOI INSIVA l-ati urcat, voit sau nu, platit sau nu. Sunt extrem de sigur ca intelegi ce vreau sa spun, pentru ca poti fi acuzat de multe, dar nu se poate spune ca iti lipseste inteligenta.

Dear Catalin, un fost coleg de-al tau, la reprosul ca un subaltern s-a manifestat partizan in comentariul live al unui meci (joc de echipa, non-fotbal, campionat intern) mi-a raspuns ca isi va apara omul no-matter what. Si mi-a mai spus ca audienta se face prin agresivitate si promovarea scandalului de catre oamenii din media. Din pacate constat ca omul (stelist notoriu) are dreptate. Eu inteleg ca voi va faceti meseria, unii mai bine, altii … Toti avem nevoie de bani, unii au nevoie de notorietate, ma rog … Totusi, ma intreb, cum pot unii sa se priveasca in oglinda ??? Ziarul concurent are azi un titlu de genul „A pus botnita cainilor” … Ce parere ai tu de asta ?????????????? Este asta deontologie ? Este asta profesionalism ???

Sunt nervos si am inceput sa bat campii. Am sa inchei tot cu o intrebare: ti-ar placea sa traiesti intr-o Romanie cu Gigi presedinte ? … Chiar astept raspuns,
Gh.

votez becali  •  15 noiembrie 2006, 10:53

am primit portia zilnica de atacuri asupra lui becali

Dar de voiculescu cand scrii?

bebylau  •  15 noiembrie 2006, 10:54

Personal cred ca sunteti cel mai bun ziarist – dar totusi dati prea multa importanta ce spune Becali , Netoiu ……….- Daca Becali a spus asta chiar trebuie sa fie adevarat ?
Am vazut ca nici un ziar de sport nu a facut pana acum o statistica cu – ce echipe au fost mai avantajate pana acum , de arbitrii sau de non-combat din partea altor echipe ( cred ca ar fii cazul )
Steaua s-a vaitat de arbitraje si cand au avut 11 metri cadouri , dar si asta este o strategie , sa pui presiune pe arbitrii
Pana la urma nu o fii Dinamo cea mai tare echipa la ora asta dar nici Steaua nu e
Apropo mai scrieti si divizia B –

reflex invers  •  15 noiembrie 2006, 10:54

ataci becali, votez becali!

numar voturi  •  15 noiembrie 2006, 10:56

becali in parlament, Voiculescu out!

Si nu cum e platit Tolo sa scrie!

Comentează