Ce se va intimpla in cazul „Dinamo – Becali”?

Faptele seci. Gigi Becali a declarat ca „Dinamo este egal blat” si ca a primit informatii potrivit carora un conducator al liderului, Petre Buduru, a calificat meciul Dinamo – Otelul Galati 3-0 drept unul „rezolvat”, inainte de desfasurarea sa.

miercuri, 15 noiembrie 2006, 10:00

Faptele seci. Gigi Becali a declarat ca „Dinamo este egal blat” si ca a primit informatii potrivit carora un conducator al liderului, Petre Buduru, a calificat meciul Dinamo – Otelul Galati 3-0 drept unul „rezolvat”, inainte de desfasurarea sa.

Dinamo reclama finantatorului stelist. Ce credeti ca se poate intimpla? Cum vor reactiona FRF si LPF? 

Si a doua intrebare: ce credeti voi ca ar fi normal sa se intimple? Fac aceasta nuanta, pentru ca multi dintre microbisti vad o diferenta majora intre ceea ce ei considera logic si ceea ce se petrece in realitate in fotbalul romanesc.

Comentarii (511)Adaugă comentariu

tony_big_fan  •  15 noiembrie 2006, 12:16

@Amn_Googly87 – Pai asta ramane de vzt ce e incontestabil e faptul ca STEAUA cu dinamo a jucat fara cei mai valorosi jucatori de la mijloc: Paraschiv,Cristocea si Radoi.

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:17

@KLAS te inseli …. facem pariu k nu pleaca nimeni si vin ink 4 jucatori ?

Ncky BAmbino (BIstritZa)  •  15 noiembrie 2006, 12:18

Hai dom’le sa fim seriosi….eu sunt jucator in liga a IV-a in judetul Bistrita-Nasaud si sa stiti ca si la nivelul asta se fac blaturi pentru sefie, atunci ce sa mai vb. de Liga I ….toata lumea stie ca asha un parcurs ca a celor de la Dinamo este aproape imposibil, asha ca mai bine sa nu mai discutam de Dinamo……daca de la cel mai mic nivel pana in varful piramidei se umbla doar cu blaturi atunci sa stiti ca si al urmatoarele turnee finale o sa ne uitam tot la televizor ca paiatzele ajunse azi in LIga I se pot cu greu numiti fotbalisti……. Si La Gloria Bistrita se promoveaza nontalente in defavoarea adevaratiilor jucatori ca Majer,Bucur sau Somodean acre se zbat prin liga a-doua….. RUsine!!!!!!!!11

Nemesis  •  15 noiembrie 2006, 12:18

@Amn: cand era Steaua pe 14 si era Piti antrenor credea cineva in afara de suporterii stelisti ca peste cativa ani Steaua va ajung in CL si in semifinala cupei UEFA? Nu cred. Acum din nou suporterii stelisti cred ca o sa ii fie si mai bine Stelei peste 1 an 2. Oli a zis de la inceput intr-un fel tactica: mergem, jucam, facem bani si experienta, cumparam jucatori de valoare, mergem iar, jucam si castigam, dar Becali nu numai ca ar fi un presedinte slab, el e si un patron slab. Uitati-va cat de putini bani da pe transferuri, comparativ cu Dinamo si Rapid. Dinamo are cel mai tare atac, iar Rapid are 6-7 atacanti ceea ce e bine. Steaua are 2 acum si 3 mai incolo. Dica e mai mult mijlocas ofensiv. Dar fie si cu Dica 4. Daca Badea e in criza de forma si Iacob recidiveaza o sa fie Dica si Cyril. Cyril nu poate totusi sa fie vf impins si sa joace mai mult de 3-4 meciuri timp de 90min.

MARIUS SIBIU  •  15 noiembrie 2006, 12:18

Cand spui ca Dinamo face blaturi,nu faci decat sa-ti amintesti meciurile gen de la Vaslui,cu Otelul,cu Iasiul etc.Din cele 14 victorii ale lui Dinamo,cel putin 4-5 din ele,sunt mincinoase.Valoarea lor am vazut-o in meciul cu Besiktas,unde au bagat autobaza in poarta.Oricum,toate aceste victorii mincinoase se vor intoarce asupra lor mai devreme sau mai tarziu.Sa vorbeasca in Europa,unde ei nu au mai facut fata de pe vremea lui Lucescu.
Am ajuns sa-mi fie scarba,cand le vad anumite meciuri.Nu trebuie sa fii „om de fotbal”,asa cum aud la emisiunile tv,ca sa-ti dai seama daca o echipa isi apara corect sansele sau nu.Iti dai seama dupa determinarea din teren.
Borcea,ar trebui sa se trezeasca,caci cu meciuri trucate,nu faci fata in Europa.
Gigi,stie el ceva.De probat asemnea meciuri nu se pot proba din lipsa dovezilor.Dovada certa este impresia pe care si-o facut milioane de spectatori.Este singurul lucru care nu ni-l poate lua nimeni.Oricum parerea noastra nu conteaza,caci nu suntem ziaristi si nici oameni de fotabal.

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:19

fecali NU CRED CA AJUNGE PRESEDINTE PENTRU CA VOI SINCER II VEDETI PE AIA DE ASEARA MERGAND LA VOT? STIU SA SCRIE OARE? ORICUM IL FAULTEAZA basescu CAT DE CURAND PE oierul cel mare si sfant.

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:19

tony crede-ma ca si mie imi pare rau k cei 3 au lipsit. Si iti spun si de ce:

Dak jucau si ei, jocul ar fi fost mult mai deschis si steaua nu ar mai fi stat cu autocarul in poarta. Astfel ar fi existat mai multe ocazii, iar la forma in care eram sunt convins 100% ca am fi castigat.

Astfel acum n-ai mai fi avut nimic de zis. Crede-ma ca nu a avantajat pe nimeni absenta celor 3.

Nemesis  •  15 noiembrie 2006, 12:20

In legatura cu blatuile: ati uitat cand acum cativa ani Danciu a picat cam in 3 etape consecutive in min 90 in careu si pynalty?

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:21

lasa tony ca vine returul si ne vedem in ghencea, sper eu cu loturile complete.

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:21

@KLAS: SINCER NU VAD CA dinamo SA PIARDA CAMPIONATUL, DAR NU DIN CAUZA CA AR FII SUPER BUNI, CI PT CA AU LUAT UN AVANS ENORM.

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:22

lol …. klas asta e un mesaj pt tine sau cum …. ai gandit in scris ?

Reddog  •  15 noiembrie 2006, 12:22

Nu ajunge Becali presedinte. Adica in Romania cel pitin. Pai cum zicea careva, ii vine Basescu de hac. Fiti seriosi, omul asta a distrus PNL, PSD si PC. Credeti ca Becali e o tinta seriosa pentru un astfel de presedinte? 🙂

tony_big_fan  •  15 noiembrie 2006, 12:22

@Amn_Googly87 – Eu zic sa nu te bucuri ca de erau cei 3 in teren se putea termina altfel desi nu sunt foarte sigur pt. ca corpodean si-ar fi facut treaba si asa. dinamo in nici un meci tare sezonul asta n-a aratat o forta de joc extraordinara.

Bogdan  •  15 noiembrie 2006, 12:23

Corneliu Popa , esti un stelist de treaba , respectul meu. Din pacate tu , ca si prietenii mei stelisti ca am si din astia , trebuie sa-l suportati pe stapanul Stelei, nu aveti ce face. Nu pot sa ma bucur ca , dinamovist fiind ca tot neamul lui de machedon (crede-ma ca ii cunosc de vreo 20 de ani, am fost coleg cu o gramada dintre nepoteii lui), nu a pus laba pe Dinamo. Nu ca actionarii nostrii ar fi niste creiere, dar nici ca JIJI nu sunt.

Jos palaria ca a facut case sinistratilor, dar cu plata facuta pentru niste ordinari , care vor fi cablati legal azi si maine se vor cabla ilegal, si-a dat cu stangul in dreptul.

JIJI incerca sa stranga capital politic, a cumparat echipa cu cei mai multi suporteri, a castigat inimile capsunarilor din Spania, pacalise si o parte (mica e drept) din simpatizantii noii dreapte romanesti dar cu nota de plata achitata romilor si-a dat foc la camasa verde a legiunii (degeaba a injurat ungurii evreii si homosexualii daca e frate cu romii ciorditori din Ferentari), acum face de dizidentul dupa ruptura de Basescu.

Mi-ar fi sila de mine sa tin cu echipa lu’ JIJI, va compatimensc stelistilor, vorbesc de cei vechi care au avut ghinionul s ale intre JIJI cu forta in inimi.

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:23

IN ULTIMUL RAND NU STIU CE MARE SCOFALA ESTE CU tolontan ASTA. SCRIE 3 RANDURI SI ESTE GENIU. CE KESTIE?!

Tibs  •  15 noiembrie 2006, 12:24

Caini latra, caravana trece, fum fara foc nu este asa ca Gigi are oarece dreptate, chiar daca uneori forteaza nota.

Anormal si in Neprincipiu  •  15 noiembrie 2006, 12:24

Shut down Becali !!! Lumea s-a cam plictisit de vorbele lui ! FRF tremura in fatza lui, si se va da o alta sentinta modica, la care Becali-Oierul isi va consolida pozitiain fatza oficialilor. Ei il fac puternic pe cioban si il ridica in centrul fotbalului. Sper sa ma insel

sa dam m-ie la catei  •  15 noiembrie 2006, 12:25

sa-i sugeti p_la lui gigi!

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:25

@tony in nici un meci tare dinamo nu s-a aruncat spre poarta adversa din start(decat cu steaua care nu facea nimic). Am asteptat tot timpul sa iasa adversarul la joc, pana acesta a obosit dupa care i-am batut datorita prospetimii si a calitatilor atacantilor.

desigur moti si stefan radu au fost de baza in aparare si astfel tactica a functionat perfect.

cucu-cucu-cucu  •  15 noiembrie 2006, 12:26

Ce sa-i facem ma lu’ asta?….nimic….sufera de presedentie si de locu’ 1…e un om debil la creier, sa-l vedeti acu ce mare se da ca a platit curentu’ la tigani…adica tiganii au bani da droguri, da bautura, da tigari, da bairamuri, da nunti d’alea bengoase, dar da curent nu..cica e de la ei si nu se plateste.Si vine gigi pulosu si plateste, plati-o-ar pe ma-sa lu’ scaraotzchi…Haideti mai oameni buni sa nu mai platim nici noi curentu sa, nu mai mergem la munca, sa bem sa fu*** ca vine nea jiji si plateste..
Traiasca jiji, traiasca Ciobania..pardon Romania!

sa dam m-ie la catei  •  15 noiembrie 2006, 12:26

o cam sugeti cateilor!

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:27

@BOGDAN: NU TB SA ASOCIEZI STELISTII CU jiji. MULTI NU IL AU LA INIMA…PULIMEA ESTE CU jiji.

PS: NU SUNT STELIST.

gheorghe  •  15 noiembrie 2006, 12:29

@sa dam m-ie la catei: de ce nu faci tu asta ? sunt convins ca tare ti-ar mai placea …

mayday, mayday, dom’ catalin, chiar nu se pot sterge astfel de postari ???????????????????????????????

gheorghe  •  15 noiembrie 2006, 12:30

@klas: sa nu facem abstractie de faptul ca se striga in masa gigiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii becaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:31

@GHEORGHE: IN ROMANIA DE OBICEI CAND ZICI PULIME ZICI MAJORITATE.

Ovidiu  •  15 noiembrie 2006, 12:31

Daca este adevaratceea ce a zis dl. Becali mi se pare corect ca Dinamo sa fie depunctata. Becali trebuie sa aduca dovezi in ceea ce a spus si nu cred ca acesta a spus doar vorbe-n vant.

Bogdan  •  15 noiembrie 2006, 12:32

pt MARIUS SIBIU

Esti frustrat frate, daca Dinamo n-are valoare voi nici atat nu aveti, si asta se va vedea in retur, cand o s-o luati in Ghencea , tine minte trei cuvinte : TERMINATI DUPA RAPID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:33

@ovidiu dak ar fi corect stelei ar trebui sa i se retraga ultimele 2 titluri si sa fie trimisa in B asa cum a fost cu Juventus.

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:33

@OVIDIU: TB SA FIE ORGANE ABILITATE CARE SA FACA INVESTIGATII, NU jiji. DAR CAND mitica ZICE CA NU-I TREABA LUI…CE SA TE ASTEPTI?

tony_big_fan  •  15 noiembrie 2006, 12:33

@Amn_Googly87 – Atunci s-o luam asa cu STEAUA ati atacat aproape tot meciul cu om in plus si ati avut 2 ocazii mai clare de gol si un gol frumos dar nu dintr-o faza colectiva de atac in conditiile in care mai lipsea un om din zona respectiva, apoi cu CFR s-au Besiktas n-ati avut puterea sa reveniti pt. ca la meciul cu besiktas penalty-ul a fost acordat gratuit. Cu rapid a fost clar faptul ca jucatorii rapidisti au cazut fizic dupa pauza in urma efortului depus in meciul de 120 min din Madeira (cel mai bun exemplu e Badoi care in prima repriza a facut varza apararea lui dinamo cu incursiunile sale pt. ca in a doua repriza sa nu mai poata sustine ritmul meciului).

BIBI  •  15 noiembrie 2006, 12:34

AVAND IN VEDERE LACOMIA ARHICUNOSCUTA A LUI BORCEA,ATUNCI CIND ESTE VORBA DE BANI(EX.TOATE TRANSFERURILE FACUTE DE ACEST INDIVID JOSNIC LA DINAMO)SI PURCOIUL DE BANI LA CARE VISEAZA(C.L.), ESTE IMPOSIBIL CA ACEST PUNGAS SA NU RECURGA LA FAPTE CU CARACTER PENAL PT. A-SI ATINGE SCOPURILE:
CA ACESTE FAPTE NU POT FI DOVEDITE ESTE O ALTA POVESTE………

Bogdan  •  15 noiembrie 2006, 12:35

CORECT !!! Tolontan se crede gurul presei sportive din Romania dar uita ca daca n-avea un tatic securist nu intra in presa decat la matrimoniale, si asa doar daca platea.

cucu-cucu-cucu  •  15 noiembrie 2006, 12:35

@sa dam m-ie la catei..
”, eventual poate i-o belesc. ”..Corect…chiar te rugam sa faci asta.

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:36

@AMN: DC AR FI CORECT dinamo SI steaua AR TB DESFIINTATE LA CATE BLATURI AU FACUT IN ISTORIE…NU VB NUMAI DE ULTIMII 2 ANI. DAR TRECUTUL NU VINE TOT TIMPUL SA TE HAITUIASCA, NU? DE ACEEA CAND VB DE CLUBURILE ASTE AS FOLOSI MAI RAR CUVANTUL „CORECT”.

ccc-dog  •  15 noiembrie 2006, 12:36

Ca intotdeauna cum s-a intimplat in ultimii 2-3 hotii striga hotii ; sistematic stoica sau becali de la steaua acuza de blaturi pe Dinamo,fara a aminti nimic despre suspiciunile care planeaza tot mai des asupra meciurilor lor,incepind cu acel steaua-Poli Timisoara din ultima etapa a camp.2004/2005,cu atit de multele etape din acest sezon,cind a cistigat ajutata de arbitraje(cu Arges,Vaslui,Rapid,Bistrita,National,etc) sau prin noncombatul adversarei(Farul,UTA),mai ales ca becali arunca niste declaratii fisiite,de doi lei,cica i-a spus lui un ospatar ca Dinamo aranjeaza meciul,pai declaratii de genul acesta,inchipuite,de la ospatari si femei de serviciu in defavoarea stelei pot aduce si eu sau altii si nu una ci chiar sute,chiar am sa-i arunc in circa femeii de servici de la locul meu de munca o astfel de declaratie,cum ca steaua va face blat in urmatoarea etapa.Noroc ca la Dinamo exista o persoana cerebrala-Badea,nu nataraii de stoica si becali de la steaua.Dar este deranjant faptul ca presa,cred ca in general cea majoritara,aservita sau suportera a stelei,insista pe astfel de declaratii hilare si atitea meciuri favorizante pt,steaua le trateaza doar ca stiri.

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:36

@tony la besiktas cu 10 min inainte de penalty a fost un hentz in careu la un jucator turk asa k se compenseaza degeaba zici. CU rapid cu ti-am zis i-am lasat sa joace pana au obosit dupa care i-am terminat.

Care e problema nu inteleg ?

SI cu steaua … pey hai sa stea si dinamo cu autocarul in poarta si sa vedem cate ocazii aveti voi.

NYC  •  15 noiembrie 2006, 12:37

Buna ziua Catalin (Tolontan:),

Ca sa raspund punctual la intrebarile tale:

1. Nu se va intampla nimic. Pana acum s-a intamplat ceva? O sa fie o furtuna intr-un lighean cu apa.

2. Ce ar fi normal sa se intample?
(a) Daca dinamo a facut blaturi si acest personaj sinistru (sau alticineva) poate demonstra acest lucru, ar fi normal sa se ia masurile prevazute in regulamente.
(b) Daca acelasi personaj sinistru (sau altcineva) nu poate demonstra acest lucru, atunci steaua ar trebui depunctata. Este singura masura care l-ar putea face pe cioban sa se opreasca. Asta, bineinteles, daca cei care pot lua o asemenea masura vor sa-l opreasca. Daca nu…mergem inainte. E clar ca altfel nu poti sa-l faci sa se opreasca, pt ca nu-l atinge altceva, n-ai ce sa-i faci altceva. Numai niste puncte pierdute de steaua l-ar putea face sa se opreasca.
Sigur ar mai fi o cale, justitia sa dea un eventual verdict intr-un proces de calomnie intentat de dinamo impotriva lui. Insa varianta asta e si mai SF decat cea cu depunctarea stelei.

Si imi permit si eu sa-ti pun o intrebare:
cum ti se pare tie gestul lui referitor la sumele pe care e dispus sa le dea locuitorilor din ferentari in problema respectiva, in lumina acuzatiilor aduse lui dinamo, in conditiile in care el acuza, printre altele, si doi jucatori ai lui dinamo care s-au accidentat in timpul meciului (catalin munteanu a ajuns la spital cu plaga deschisa, ze kalanga are, dupa cum bine stii, ruptura si sta cel putin o luna). Asa se fac blaturile? Cu accidentati din astia, sa fie blatul cat mai veridic???
Dar nu asta vroiam sa spun. Ma gandeam ce o zice fotbalistul ala care-si rupe picioarele pe teren si vine un ticalos si spune despre el (despre fotbalist) ca a facut blat!!!
Poate iese un articol din raspunsul tau la inrebarea asta?!
Si poti sa scrii si despre cumpararea de voturi, si despre cum incearca un asemenea bolnav mintal sa ne convinga de faptul ca el vrea sa ajunga cat mai sus in politica pentru a face bine oamenilor, si despre respectul lui fata de cetateni…si ce mai vrei tu…

Multumesc

Bogdan  •  15 noiembrie 2006, 12:37

CORECT !!! JIJI nu inseamna Steaua dar poate s-o stearga de pe fata pamantului daca se supara. Eu nu as dormi linistit sa stiu ca echipa mea de suflet depinde de un astfel de personaj.

De MM nu mai zic nimic, alt stelist produs al prostitutiei pentru bani

Reddog  •  15 noiembrie 2006, 12:37

Stelistii sa recunoasca, ca si noi recunoastem, ca daca ar fi sa se demonstreze prostile, echipele noastre ar juca in Liga 2. Nici Rapidul n-ar scapa. Dar nu desfiintate, cumtot spun unii. Astea-s prostii.

Klas Kempinski  •  15 noiembrie 2006, 12:39

E CLAR dinamo, rapid si orice echipa de fotbal NU SUNT MANASTIRI. VOI CHIAR CREDETI CA IN ITALIA INTER A FOST USA DE BISERICA? AU FOST AIA MAI FRAIERI!

bobo  •  15 noiembrie 2006, 12:39

Mai bine nu dadeati declaratia lui becali pe nici un post si nici un ziar ( de asemenea pe cea a lui netoiu pe nici un post ) si nimeni nu se mai gandea la prostiile care le debiteaza prostu care conduce steaua.
dar revin: voi va urmariti propriul interes si instigati la scandaluri
rusine!!!!! asta nu e presa!!!!
achimbati denumirea ziarului in Gazeta Scandalurilor

bo  •  15 noiembrie 2006, 12:40

Jiji are papagalul prea mare, ar trebui sa lase ciocu mic si sa se uite un pic la clasament.

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:40

@klas lasa tu interul … dak si interul a facut blaturi inseamna ca tu vezi blat la fiecare meci frate.

Reddog  •  15 noiembrie 2006, 12:40

Inter prefera dopajul ,nu blaturile….

Reddog  •  15 noiembrie 2006, 12:41

Inter era curata, ca dovada pasii gresiti. Cand faci blat castigi, nu?

bobo  •  15 noiembrie 2006, 12:42

Dc inter avea cea mai mica vina, cu siguranta ca lua pedeapsa dubla fata de milan;

ZeLast  •  15 noiembrie 2006, 12:42

ACEST INDIVID VORBESTE ……..

În 2 iunie 1999, Gigi Becali şi reprezentanţii Ministerului Apărării Naţionale au semnat un proces-verbal prin care schimbau două suprafeţe de teren. Becali ar fi primit de la MApN un teren de 20,9 hectare în zona Băneasa-Pipera, în schimbul unuia de 21,5 hectare în satul Ştefăneştii de Jos, judeţul Ilfov.

Deşi relativ egale ca suprafaţă, cele două terenuri ar avea valori disproporţionate, date de preţul de piaţă, se susţine în raportul oficial al MApN. În timp ce, la Băneasa, metrul pătrat de pământ se vindea cu 20-25 de dolari, la Ştefăneşti preţul era de şase-şapte dolari. Diferenţa de preţ ar fi de aproximativ 3,3 milioane de dolari în favoarea lui Becali, care ar fi primit un teren în valoare de 4,7 milioane de dolari cedând unul de numai 1,4 milioane de dolari.

Amn_Googly87  •  15 noiembrie 2006, 12:42

Lasa k intrul e pe primul loc acum si asa o sa ramana. Au echipa frumoasa si merita anul asta primul titlu castigat pe teren din 89.

tony_big_fan  •  15 noiembrie 2006, 12:42

@NYC – Kalanga nu s-a accidentat in urma interventiei unui adversar ci pur si simplu a facut o intindere.Oricum dupa meciul dinamo-otelul numai cineva care n-are treaba cu fotbalul ar putea spune ca a fost blat.

bobo  •  15 noiembrie 2006, 12:44

ca de la anu iar incep juve si milan cursa in 2

Comentează