TOLO.RO
Faptele seci. Gigi Becali a declarat ca „Dinamo este egal blat” si ca a primit informatii potrivit carora un conducator al liderului, Petre Buduru, a calificat meciul Dinamo – Otelul Galati 3-0 drept unul „rezolvat”, inainte de desfasurarea sa.
miercuri, 15 noiembrie 2006, 10:00
Faptele seci. Gigi Becali a declarat ca „Dinamo este egal blat” si ca a primit informatii potrivit carora un conducator al liderului, Petre Buduru, a calificat meciul Dinamo – Otelul Galati 3-0 drept unul „rezolvat”, inainte de desfasurarea sa.
Dinamo reclama finantatorului stelist. Ce credeti ca se poate intimpla? Cum vor reactiona FRF si LPF?
Si a doua intrebare: ce credeti voi ca ar fi normal sa se intimple? Fac aceasta nuanta, pentru ca multi dintre microbisti vad o diferenta majora intre ceea ce ei considera logic si ceea ce se petrece in realitate in fotbalul romanesc.
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:18
Chiar credeti ca Dinamo ar fi avut nevoie de ajutorul arbitrilor cu niste echipe ca bistrita, vaslui sau mai stiu io cine, in timp ce matura pe jos cu spurki, rapid , timisoara sau cu alte echipe cu care sant in competitie pentru campionat si cupele europene? Cand Dinamo castiga, castiga cu arbitrii, cand pierde se vede ”adevarata” valoare. Cu toti asteptati cu sufletu la gura sa pierdem meciul cu besiktas, ca sa spuneti ca echipa nu are valoare, ca nu stiu ce, insa desi am jucat slab, pentru prima oara am avut si noi putin noroc si am castigat si v am dat peste nas. In loc sa vb despre Dinamo, mai bine vedeti ce face nicolita ,asteptati l la cealalta portita, si rugati i p aia de la real sa mai va dea si voua mingea, felicitari pt calificarea in grupe dar v ati cam facut de kakao, n ati fost decat niste sparring partneri pt echipele mari, aveti arfe de echipa mare si plangeti pe la usile realului dupa tricouri.
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:22
@ Mihai-Marius Says
Vezi ca inca nu s au terminat meciurile, mi e sa nu plangi la sfarsit, in rest santeti ”baie”. Nu te doare gatu cand te uiti in sus in clasament si d abea ne zaresti cu binoclu? Salut
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:23
Sa vedeti ce aduce mm din ”brasil”, o punga de cafea, 200 de gr de cocaina si 4 brazilience. Altfel o sa arate echipa asa nu?
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:24
radu
stai ca-ti spun eu: ale ciobanului
radu • 15 noiembrie 2006, 15:27
:::::::::::))))))))))))))))))))
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:27
Va meritati soarta merinoaselor, va roade invidia, hepatita va mananca. Sper sa va doara gatu cat mai mult de la uitatu in sus la noi, vb aia ”privesti in sus, totu mrg in jos”, vedeti sa nu va faca rapid vreo manevra sa va arunce dupa locu 2, sa vezi atunci distractie.
radu • 15 noiembrie 2006, 15:28
GG MILAN! GG MAN!!! 200 g de cafea :::::::::::::)))))))))))))))
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 15:30
@NYC – am spus ca rezultatele din Europa sunt alibiul STELEI pt. rezultatele din campionat adica e usor de demontat o acuzatie de blat dupa ce cu cateva zile in urma bati fara drept de apel echipe gen: Valencia,Betis,Dinamo Kiev,Lens ….Din pacate dinamo n-are alibiul asta in europa nerealizand nici o performanta notabila in ultimii ani – a avut cateva rezultate bune cu: Everton,TSKA care din pacate n-au fost confirmate ulterior.In rest nu stiu unde mai vzt sa-l ridic in slavi pe jiji.
stiatzik • 15 noiembrie 2006, 15:31
m-am saturat de acel ceahlaul dinamo… daca va aduceti aminte totul a fost declansat de o declaratie stupida data de piturca la ora aia antrenor la steaua… nu a existat nici o dovada… pe cand l-a steaua farul chiar patronul farului si-a suspectat jucatorii de blat… nu vi se pare mai grav !?!?! dar se poate ca cineva sa dea in simbolul national ??? rusine ziarelor sportive caci nu am vazut sa mentionati macar ca steaua a fost avantajata (CLAR) de arbitru in meciu cu national, pe cand dup cfr dinamo ati sarit ca sacalii…
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:35
Si ca sa inchei, urez tot ”binele” din lume, domnului v piturca, din partea mea si a tuturor fanilor dinamovisti, stie el pt ce, acest darwin al zilelor noastre care faca o selectie cu adevarat naturala: ghionea, p marin, cocis, si alte exemplare total nereusite si neavand nici o trb cu fotbalul, mai lipsea nesu si lovin dar cred ca sant accidentati ca erau si ei pe lista. Chiar imi e dor de ”nea pitzi” , as vrea sa l vad iar pe banca stelutei , sa l vad iar negru de suparare ca l omoara Dinamo pe unde il prinde. Bag o pa mata , piturca bag o pa mata, mai tineti minte? :)))))))))
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:35
isi mai aduce cineva aminte de perioada aia din 87′ sau ’88 cand i se pusese pata lui valentin ceausescu, ca steaua sa aiba 100!!! (e clasica, pe bune!) de meciuri consecutive in campionat fara infrangere?
mai tine cineva minte ce arbitraje erau la meciurile ei?
si mai tine cineva minte cum juca steaua un meci la bihor si in min. ’87 era 3-2 pt bihor si arbitru i-a dat stelei un penalty (evident ca inventat) prin min. 96 (normal ca a prelungit meciu’ ca sa se intample ceva sa egaleze steaua!) si ca pana la urma steaua chiar a si batut, nu mai tin minte exact?
ei, asta ca asta, dar mai tine cineva minte ca atunci antrenorul lui bihor – Viorel Mateianu – a facut accident cerebral, a suferit o pareza si asta a fost inceputul sfarsitului pentru el, pt ca a si murit dupa catva timp din cauza asta?
evident ca „becalistii” din ziua de azi n-au de unde sa stie asta, dar stelistii mai vechi stiu.
cine nu crede ce-am scris, sa-l intrebe pe tolontan sau pe geambasu’!!!
cred ca dinamo nu se poate „lauda” cu asa ceva.
ce parere aveti, stelistilor???
vladthmito • 15 noiembrie 2006, 15:37
daca dinamo sau rapid pierde, e sarbatoare pe gsp.ro, daca steaua calca stramb, aoleu ce ghinion… steaua furata de arbitri… etc.. dupa parerea mea diferenta dintre cei mai multi ziaristi si gigi becali e doar de portofel. pare rau dar asa este.
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:37
tony
cand o sa mai vorbesti vreodata de arbitraje sau blaturi vis-a-vis de dinamo, te rog sa te gandesti mai inainte la ce-am scris mai sus!!!
am vrut sa-ti spun mai demult…
(tut tot mai crezi ca visctoria voastra la kiev n-a fost un accident? ce naiv esti!!!)
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:37
asa cum a fost a lui dinamo in toamna trecuta cu everton, 5-1.
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 15:40
Pt. dinamovistii – e greu de inteles ca toata lumea cere de la dinamo confirmarea in Europa a rezultatelor din campionat. Explicatia e foarte simpla s-a saturat toata lumea de vremurile cand STEAUA sau dinamo sau rapid defilau in campionat si in Europa luau bataie de la echipe gen: Valerenga,St.Gallen,Polonia Varsovia …. Confirmarea ar fi accederea macar in primavara europeana, altfel totul se poate pune la indoiala in liga lu mitica.
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:41
Pai cu ce ar putea sa vina memelinho asta al lor, ca el nu e in stare de capu lui, voi chiar credeti ca poate sa aduca vreo mare vedeta de acolo, ma mir cum de nu l au intors de la granita in ce hal arata. Daca ar veni cu cafeaua , io as zice ce e norocos, dar nu cred. Ce dor imi e de el, sa l mai vad pe la tv cum se uita el in camera si ne explica ce buna e stana si ce bine au jucat mioarele, dar acuma nu are cum sa apara la tv, ca ii incinge lumea prin Europa si nu numai, si se ascunde, isi trateaza migrenele in ”brasil”. Poate ne fac aia vreo bucurie p acolo si l rapesc, sa l duca sa nu mai auzim de el niciodata, sa faca lumii un bine.
yonkis • 15 noiembrie 2006, 15:42
becali ? hmm domle uite cum sta treaba … parerea mea .. hai sa ne uitam putzin si la steaua .. pe bune .. 2 goluri total moca la meciul cu national ala da blat portar cumparat etc etc ! becali = imagine . dak omu asta ar iesi presedinte … vas sfatui sa va luatzi rucsacul in spate si sa o intindetzi din tzara ! iar dinamo ? dinamo parerea mea joaca cel ma ibine anu asta deocamdata e cea mai in forma echipa … becali face spume cand vede trb asta si am vazut ca a declarat ca nu tzine nici cu dinamo nici cu rapid in uefa pai sincer ii urez sa piarda meciul cu kieV io de ce as tzine cu steaua eu !
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 15:42
@NYC – Atunci meciurile bune cu Standard Liege au fost tot un accident ? Bineinteles pt. voi au fost blaturi meciurile cu UTA,Farul sau Vaslui insa pt. mine au fost confirmarea jocurilor foarte bune din Ch. League.
antonescu • 15 noiembrie 2006, 15:42
________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________________________________anti-becali= frustrat_______________
ian rush • 15 noiembrie 2006, 15:43
Tolontane daca nu stii sa-ti spun eu sa te scot din ceatza.Dinamo nu e cu nimic mai vinovata decat steaua ta de cand exista aceste doua cluburi.
Nu exista club la orice nivel in Romania care sa nu fi facut aranjamente sau blaturi, cum le numiti voi.Intreaba-l pe Dragomir ca stie mai bine.
Imbecilul de Becali va spune direct ca face blaturi si voi nu vreti sa-l credeti si o tineti ca proasta-n targ ca Dinamo face blaturi.
REPET,NU EXISTA ECHIPA DE FOTBAL IN ROMANIA CARE SA NU FI FACUT ARANJAMENTE.Si steaua a fost campioana si la acest capitol pentru ca a avut un atu in plus care era stagiul militar.Si santaja intr-o veselie toate echipele cu asta.Mai lua si jucatori cu japca in plus.
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:44
tony
daca ai reusi sa nu mai fii strut si sa scoti capu’ din pamant…ai vedea ce scriu.
refuz sa cred ca nu intelegi.
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 15:44
S-a vzt clar STEAUA cand mergea bine in Ch. League a mers bine si in camp iar apoi a urmat o iesire din forma care s-a vazut si in campionat si in Ch. League.
antonescu • 15 noiembrie 2006, 15:45
____________ANTI-BECALI= ____________ANTI-BECALI= FRUSTRAT____________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTRAT___________________________ANTI-BECALI= FRUSTR
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:45
antonescu
te-ai blocat, nene?
dai un restart:)))
stii ce-i aia??? ma cam indoiesc.
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:47
astept si eu un comentariu, ceva, la chestia cu Viorel Mateianu.
dar aveti dreptate: ce sa mai spui la asa ceva?
ei, atunci macar lasati capul in pamant.
bogdani • 15 noiembrie 2006, 15:49
Sper sa dispara din fotbal si dinamo si jiji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sunt stelist!
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 15:50
@NYC – chiar nu stiu daca mai are rost sa-ti raspund. Eu cel putin pana acum nu te-am jignit. Daca-i mai greu de inteles ce scriu eu asta e…. poate nu ma exprim eu destul de coerent. O spun si o repet dinamo are numai unele „accidente” in Europa gen meciurile cu: Everton sau TSKA in schimb STEAUA pe langa „accidentul” de care zici tu ca ar fi fost cu Kievul mai are urmatoarele accidente si le iau numai cele de anul asta: Betis,Herenven,Rapid,Standard Liege,Kiev.
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:53
Toti vb de performante, dar sa nu uitati ca , (iarasi virgula) ca sa poti sa ai niste performante norabile iti trebuie si un dram de noroc, faceti niste comparatii intre echipele care au jucat impotriva lui Dinamo si cu ce echipe au jucat behaitoarele, Dinamo -MU, steaua – rosenborg, rapid – feyenoord, steaua valerenga, Dinamo – everton, sau anu asta cand au jucat cu standard, si era sa i incinga lesinatii aia la bucuresti. Pai la asa noroc, tot sa faci performante nenica. Dinamo a scapat de tottenham in turul 1 din uefa, dar i a prins in grupe, uitati va in ce grupa joaca, poate cea mai tare. Cam mare diferenta, de noroc as zice, una e cand joci cu fc sibiu si alta cu MU (manchester united , pt becaloizi sa nu ramaneti blocati intrebandu va ce inseamna MU). Bagati repede apa pe teren, noroi mult, poate puteti sa i batei pe ”rusnacii” astia de la kiev.
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:54
n-a vrut sa fie o jignire chestia cu strutul, am vrut doar sa spun ca omu’ zice una si tu zici alta!!!
ca sa nu ma acuzi de acelasi lucru (cum probabil esti tentat sa o faci), o sa-ti reamintesc faptul ca eu am recunoscut mai multe chestii, printre care aia cu parcursul in europa etc.
ei nu, tu o tii una si buna.
si asta se vede si din chestia asta patetica (imi vine sa si rad) ca scrii numele echipei tale cu majuscule, iar pe celelelate cu litere mici.
NYC • 15 noiembrie 2006, 15:56
bogdani
pai atunci te-ai plictisi de moarte…FRAIERE!!!
ca sa vezi pana unde va duce pe voi mintea.
ian rush • 15 noiembrie 2006, 15:57
Tolontan am si eu o intrebare care cred ca a mai fost pusa dar n-am vazut un raspuns.
gigi becali cotizeaza la voi la jurnal sa scrieti tot timpul de steaua si de el
ori numai faptul ca voi toti sunteti stelisti explica acest lucru??????
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 15:59
@ tony_big_fan
Esti pa, n ai trb , apucate de sah baietica ca esti ”baie”. Eu cred ca singuru accident despre care ar trebui sa vb tu, este acela care s a intamplat cand te ai nascut , in rest Dennis va transmite salutari, nu pericol public, celalat stiti voi care.
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 16:00
@NYC- ma acuzai pe mine ca incerc sa deviez discutia…. Stai linistit eu niciodata nu o sa adresezi jigniri oamenilor pe care nu-i cunosc, pana la urma ironia face mai mult decat o jignire …
Nu inteleg cei asa de hilar ca scriu cu litere mari o echipa care reprezinta ceva pt. mine si scriu cu litere normale despre celelalte echipe care ma lasa rece.
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 16:02
@Ac_Milan500 – Ai reusit sa scrii ceva la care merita sa-ti raspund ? Poate reusesti sa-ti raspunzi singur la intrebare ….
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 16:03
antonescule, ce ai facut te ai sculat din morti sa ne zici sa l lasam pe nea gigi in pace, santeti in aceeasi barca, tie nu ti plac ”rromii”, iar lui einstein nu i plac ungurii. Pai uniti va vere sa faceti legea in tara asta
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 16:05
Aaaaaaa daca mi arati unde te am intrebat ceva, as incerca sa mi raspund, dar nu cred ”accidentule”.
NYC • 15 noiembrie 2006, 16:05
tony
vezi? eu nu-ti scriu ce-ti zice ac_milan 500; nici nu sunt de parerea asta.
da’ trebuie sa recunosti ca esti fixist si vezi numa’ ce-ti convine!
daniel • 15 noiembrie 2006, 16:06
sa aduca probe dl. Becali sau…….. sau daca nu poate face acest lucru , sa se duca in ………… !! Federatia ?? ……fara reactie , ca de obicei . Jenant ce se intampla , un „cioban ” care face varza Romania fara ca nimeni sa nu reactioneze …. oricum in ritmul asta , facandu-si inamici in fiecare zi , va da peste unul la fel de idiot ca el , care il va EXECUTA SCURT ……… o sa vedeti ………nu moare in patul lui
canerosso • 15 noiembrie 2006, 16:07
Jiji e disperat pt k echipa lui nu merge si incearca sa comute atentia presei pe Dinamo,care e pe primul loc si care ,citi de cit mai joaca si fotbal.Ar trebui ca nea Jiji sa dea socoteala pt afirmatiile grave pe care le face ,fara probe.
cata_1923 • 15 noiembrie 2006, 16:10
parea noastra nu conteaza insa blaturi au fost si vor mai fi si nimeni nu se baga asa ca eu cred ca ar trebui sa se faca niste investigati sa vedem cine e de vina dar binenteles ca nu va fi asa!!………..
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 16:10
@Ac_Milan500 – aici ai dreptate – am gresit formularea in viteza cu care scriu fiind la birou si avand si de lucru. Reformulez ca sa intelegi: Poate reusesti sa-mi raspunzi la intrebare ?
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 16:11
@NYC – pot accepta si ca as fi fixist – atata timp cat mi se raspunde civilizat ….
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 16:12
Adevaratele accidente santeti voi, behaitoarelor, nu santeti decat niste frustrati, mereu ceilalti sant de vina, va fura arbitrii, alte echipe fac blaturi, tot timpul ceilalti gresesc , voi niciodata. Cand o sa realizati ca santem intr o competitie, in care nu poti sa fii tot timpul nr 1, atunci veti realiza ca sant si altii mai buni ca voi. Vedeti reactia lui Dinamo dupa meciul pierdut de la cluj, fata de reactia voastra de anu trecut de la bistrita. O diferenta mult prea mare de mentalitate si de a accepta ca adversarul a prins o zi mai buna si a meritat victoria, nu mi aduc aminte ca Niculescu, sau alt jucator dinamovist sa si fi taiat gatu prin vestiarul clujenilor, nu prea va mai arde de ras , nu?
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 16:17
Mereu cand pierdeti arbtrii sant de vina, ca nu v au dat 7 penaltyuri, Dinamo face multe blaturi, arbitrii n au voie sa elimine nici un jucator de la spurki, kiar daca dau cu coatele si pumnii , voi santeti mami presus de orice, si voi nu santeti decat niste frustrati , va roade invidia, va macina faptul ca Dinamo merge bine, ca echipa merge, si asteptati ca niste oligofreni orice pas gresit al nostru ca sa puteti sa va ma bucurati si voi un pic.
tony_big_fan • 15 noiembrie 2006, 16:18
@Ac_Milan500 – tu compari capra cu varza – toate lumea stie cam cum s-a desfasurat meciul din sezonul trecut de la bistrita, de ex. anul asta dupa infrangerea cu Otelul nimeni de la STEAUA nu si-a taiat mainile. Apoi de meciul CFR-dinamo – declaratie Niculescu „Am jucat pe cel mai execrabil gazon din viata mea” eu am fost la meci si gazonul e nou si impecabil intr-adevar fiind un pic cam moale pt. ca plouase mult inainte de meci la Cluj dar de aici pana la cel mai execrabil …. asa ca o dovada a fair-play-ului de care laudai jucatorii lui dinamo dupa meciul de la Cluj.
jus_red dog • 15 noiembrie 2006, 16:20
Sunt unii care si-ar curma viata numai sa castige campionatul(meemeee).De asemenea este frustrant sa vezi cum unii o tin aproape numai in victorii, iar tu te BUCURI de locul al doilea (jiji).Dinamo e nr. 1!!!!
Ac_Milan500 • 15 noiembrie 2006, 16:22
Mentalitate asta va lipseste, nu suportati ideea ca altii sant peste voi, si ca sa va inchid gura de tot, sa nu uitati anu trecut cand fani ai lui Dinamo au fost batuti la constanta, care nu e altceva decat o clona comunisto ghencista, toti ati ras si v ati bucurat, iar anu asta dupa ce jandarmii v au tavalit in ”Groapa”, suporterii lui Dinamo au fost solidari cu voi. Cum e, adevarul doare nu i asa?
NYC • 15 noiembrie 2006, 16:22
adica tu zici ca niculescu minte? sau ca spune asta pt ca a pierdut?
niculescu, ala care niciodata nu zice nimic de rau despre altii, pe care nu l-am auzit sa caute motive extraterestre ca de ce pierde dinamo, ala care la victorie nu se urca pe masini si nu tipa isterizat ca nu mai e nimeni ca dinamo?
pe niculescu asta il acuzi tu de lipsa de fair-play???
noroc ca nu mai sunt multi dinamovisti pe blog…ca te faceau varza (ca sa nu intelegi gresit, nici asta nu e jignire; our si simplu e o expresie la moda).
NYC • 15 noiembrie 2006, 16:24
adica tu din tribuna stii mai bine ca el pe gazon cum e iarba!!!
vezi ma tony ce spui???
octav • 15 noiembrie 2006, 16:24
tony vezi k cska aia care n’au confirmat sunt pe primul loc in cl acuma dupa 4 etape in grupa cu arsenal, porto si hamburg.