Descălecarea din Ferentari

Sînteţi uimiţi? Aşa se vede treaba. Televiziunile, oamenii politici, pînă şi primarul Vanghelie, un specialist în mesaje transmise la nivelul străzii, au rămas mască în faţa gestului lui Gigi Becali. Finanţatorul Stelei i-a băgat pe revoltaţi în case după ce le-a promis că le plăteşte curentul electric pe o lună. Aproximativ 400.000 de euro.

miercuri, 15 noiembrie 2006, 5:38

Sînteţi uimiţi? Aşa se vede treaba. Televiziunile, oamenii politici, pînă şi primarul Vanghelie, un specialist în mesaje transmise la nivelul străzii, au rămas mască în faţa gestului lui Gigi Becali. Finanţatorul Stelei i-a băgat pe revoltaţi în case după ce le-a promis că le plăteşte curentul electric pe o lună. Aproximativ 400.000 de euro.

E abia începutul. Credeţi-ne! Îl cunoaştem. În cinci ani, a răscolit fotbalul românesc. Gesturile sale merg de la ridicol la sensibil şi de la sfidarea legii la o generozitate fără limite.

Deja a ieşit din careul de 16 metri. A părăsit terenul, a trîntit uşa lojei lui de la stadionul „Ghencea” şi, ca un speculant profesionist, se caţără pe corzile sensibile ale oamenilor. Gigi Becali este cea mai mare palmă dată clasei politice din România. Şi tare ne e că o s-o tragă cu piciorul. Iar cei loviţi vom fi noi!

Comentarii (451)Adaugă comentariu

totusi  •  15 noiembrie 2006, 18:25

i se da prea mare atentie, chestia asta tre’ sa inceteze dar nu sepoate din cauza voastra ca VOI vreti stiri (NU NOI, vrem si noi stiri dar nu despre el)

sebastian  •  15 noiembrie 2006, 18:26

ball_dog@iti pare rau numai ca esti cu gigi?iliescu , vantu ,vacaroiu,stanculescu,oprisan,etc…..sunt personaje de care sa fii mandru ,nu?

Viorel C.  •  15 noiembrie 2006, 18:27

Trec peste socialismul gestului, si spun ca Gigi Becali a crescut in sondaje , nu datorita presei, rezultatelor Stelei cat mai ales lipsei de substanta a clasei politice.

Stau si ma intreb cat ar fi avut in sondaje, daca de cand a intrat in politica ar fi facut si ar fi tacut? Mai mult ca sigur astzai avea un partid parlamenter.

Asa, 60% din tara se minuneaza de cresterea din sondaje, il aseaza in vitrina „circarilor” alaturi de irinel, mitica, etc., iar dupa 4 ani , la alegeri se intreaba ca personajul lui IL Caragiale, „Eu cu cine votez?”

Cu George Becali?

Nu cred. Sper sa mai fie si altii care gandesc asa.

Radu  •  15 noiembrie 2006, 18:27

Cred ca vom asista la cel mai mare numar de oameni votanti la urmatoarele alegeri. Unii vor merge la vot de frica situatiei in care Becali va fi presedinte , iar altii vor merge sa-l voteze. Votul meu nu exista , voi sta acasa. De ce ? Imi este frica si nu mi-e rusine sa spun asta. Imi este frica de un vot favorabil lui Becali prin care voi contribui la cea mai mare greseala a acestui popor , sau imi este frica de faptul ca voi vota cu altcineva si voi participa la ratarea unei mari sanse pentru Romania. Sper sa nu ma judece nimeni pentru ca nu sunt prost si nici needucat. Chiar pot spune ca vorbesc la perfectie trei limbi straine.

Ball_Dog  •  15 noiembrie 2006, 18:28

Nu pricep de ce unii dintre dv. gaseste gestul de „incurajare al hotilor de energie electrica” ca pe unul „inaltator”?
Platiti dragi bucuresteni onesti taxe pentru ca unii dintre concitadinii nostri sa-si alimenteze miile de watti ai boxelor, bubuind acordurile lui Guta si Adi de la Valcea, 24 h din 24, caci doar nu o fac pe banii lor!

jos_cenzura  •  15 noiembrie 2006, 18:28

interesante comentariile de mai sus, parerea mea este ca la becali e un amestec de generozitate spontana amestecata cu interes; oricum, e liber sa faca ce vrea cu banii lui, inclusiv sa-si faca propaganda electorala.

problema e ca lumea se va astepta ca becali, cand ajunge presedinte, sa aiba aceleasi accese de generozitate – de data asta cu banii publici, si de asta mi-e frica tare. oricum nu-s de acord cu Radu, care spune ca romanii au prins deja gustul libertatii (decat poate superficial, pornografie, muzica, curve etc) – din cate vad eu romanilor le place sa fie condusi, sa li se spuna ce sa faca, sa li se ia banii si sa li se arunce niste farmituri de la un erou-tata gen ceausescu/becali/basescu… in alte cuvinte sa nu gandeasca si sa nu aiba parte de risc, stres, etc. (exceptie fac unii tineri – dar majoritatea incearca sa plece)

parerea mea

Minu  •  15 noiembrie 2006, 18:29

Tolontane esti bolnav.Ma intreb cata rautate merge in tine?Esti bolnav de invidie?Chiar nu poti sa apreciezi acest gest?Ce ar trebui sa fac un om ca tu sa ai o parere buna despre el?Dar tu nu poti face asta ca nu ai o parere buna despre tine.

fistik  •  15 noiembrie 2006, 18:29

Si ce daca a dat becali banii ? Daca cei care ar trebui sa administreze capitala romaniei nu sunt in stare? Eu cred ca a facut-o nu numai pentru voturi ci si pentru faptul ca este pana la urma om.
Daca ii dadea oricine pe care nu il chema”becali” sa fiti sigur ca 1 saptamana s-ar fi scris prin ziare si ar fi aparut pe le tv. Becali e cel care a facut si casele si a dat bani la „n” oameni nenorociti de soarta !!

alt radu  •  15 noiembrie 2006, 18:29

Cateva intrebari si cateva raspunsuri care ar exprima cel mai bine parerea mea :

1) Becali presedinte ? NU.
2) Becali premier ? NU.
3) Becali in guvern ? NU.
4) Pe cine as vota dintre Tariceanu , Basescu , Geoana sau Nastase ? L-as vota pe Tariceanu.
5) Imi este frica de ce s-ar putea intampla daca Becali VA prinde puterea in stat ? DA. Sunt curios ? NU
6) Cred ca vom mai putea fi vreodata condusi de un om precum Ceausescu ? DA. De ce ? Pentru ca se vede treaba ca n-am invatat nimic.
7) Cred eu ca Becali are intentii bune ? NU
8) Cred eu ca din dorinta de a face bine , Becali poate face rau ? N/A

Xulescu  •  15 noiembrie 2006, 18:29

Daca trraiam intr-o tzara normala Becali ar fi scazut in sondaje dupa gestul de-aseara, pt ca oricat ar parea de caritabil gestul incurajeaza HOTZIA. De 16 ani nimeni nu platea curent in acea zona. Dar mai sunt cateva zone in Bucuresti, gen Chitila. Sa vedem ce va urma, pt. ca Electrica s-ar putea sa fie bucuroasa ca mai recupereaza nishte bani shi poate va incepe sa inchida toate aceste gauri negre shi totzi nefericitii din aceste zone vor ieshi in strada sa vina Becali.

paul stiopei  •  15 noiembrie 2006, 18:30

Tolontane , ai uitat ceva in articol !!!

TU impreuna cu PROTV sunteti principalii vinovati?

De ce voi? Fiindca TU esti redactor sef intr-un ziar in care Becali e cel mai promovat , iar PRO TV e canalul pe care apare cel mai des!

Voi sunteti vinavati si se pare ca nu constientizati foarte bine chestia asta !

iulyan  •  15 noiembrie 2006, 18:31

Fiecare politician lupta cu armele lui fiecare dupa putere si posibilitati asa ca sa nu criticam pe unul care da de pomana din buzunarul sau ci mai degraba pe cei care dau de pomana din banii statului .
P.S. De ce trebuia comentat un astfel de e eveniment pe un blog pt sport ? Ce
legatura are cu sportu ???

Katalin  •  15 noiembrie 2006, 18:31

Eu il apreciez mult pe aces domn Gherghe Becali,poate pentru ca este shi finantatorul echipei mele de suflet.Apreciez gestul sau de a plati facturile acestor oameni uitati de lume.Nu stiu dak d-l Becali ar fi bine sau nu sa fie presedintele acestei tari.Nu stiu cum s-ar descurca dak ar fi presedinte.Dar va spun ca in orice caz nu ar putea sa conduca tara asta mai rau de cat este condusa acuma.Daca ash shtii sigur ca va reusi sa elimine coruptia shi hotii care sunt la conducere eu l-as vota pe Becali.D-l Gherghe Becali nu este prost cum spun unii inculti care habar nau ce gandesc.Un om prost reusea sa castige atatia bani ca el?In ziua de azi cel mai important nu este cata scoala ai facut ,ci cati bani esti in stare sa castigi.Cel putin atata am dedus eu din experienta mica pe care o am.Deci domnule Becali sa continuati sa finantati aceasta echipa minunata shi sa dea D-zeu sa ajungeti presedinte,dar cu conditia mentionata mai sus.

jos_cenzura  •  15 noiembrie 2006, 18:31

am fost cenzurat cand am spus ca red-tico e un bou, imi cer scuze; nu sunt de acord cu luminatul mod de gandire al domnului (sau doamnei) red-tico

red-tico Says:

November 15th, 2006 at 6:08 pm
D-le Tolontan de ce nu specificati ca Jiji a dat 350 000 $ unor VIOLATORI, DROGATI, CRIMINALI, TZIGANI INFECTI CARE BAT COPII PT 1 LEU !!!!
NU MAI NIMEREAU VENA CA N-AVEAU LUMINA.

Xulescu  •  15 noiembrie 2006, 18:33

alt Radu, problema este ca datorita jenantei clase politice pe care o avem s-ar putea sa ne trezim cu Becali preshedinte. Ar fi urmarea fireasca: Cizmar-Activist de partid stupid-Mediocrul geolog-Din nou Stupidul secretar de partid-Marinarul shi ultimul pe lista cu voia dumneavoastra OIERUL

MARTIN_DINCA  •  15 noiembrie 2006, 18:33

Tolontan , crezi ca spui ceva nou? Ai dreptate ca de obicei ,dar pe mine nu ma mai intereseaza ca asta o sa castige electori….ma intereseaza ca da bani oamenilor !Asta trebuie sa ramana dupa Becali …nu figuri sau fite de politician . Si ca vrei tu sau eu sau nu….va ramane . Nu m-ar mira sa-l si canonizeze ortodoxismul ,mai apoi .Peste 20 de ani becali o sa-si fi facut veacul in fruntea tarii si toata lumea il va ura. Vezi iliescu etc. Atunci , oamenii amarati vor vorbi pe la colturi doar de faptele lui bune ….Asta e . Poate ca e cel mai adevarat mijloc de spalare a banilor ….luandu-i de la unii mai avuti si dandu-i saracilor. Asta e esenta .
In rest ai dreptate ,dar nu ne intereseaza.Nici macar pe tine!

totusi  •  15 noiembrie 2006, 18:34

„jos-cenzura” boul esti tu, „red-tico” are dreptate, si eu cred la fel ca el ca aia care nu-si plateau curentul si furau de la stalp erau din start niste HOTI (asta fiindca furau) apoi treci si tu pe la periferie prin tigania aia pe unde nimeni n-are curaj sa calce (eu unu recunosc ca nu am) cu prietena/nevasta sau copilul si daca va intoarceti nebatuti/nefututi/nejefuiti atunci m-ai convins si pe mine ca nu sunt VIOLATORI/HOTI/CRIMINALI si deci ca nici Becali nu E UN NENOROCIT POPULIST CA I-A AJUTAT.

Tony  •  15 noiembrie 2006, 18:34

Si totusi e un gest nobil! dincolo de interpretarile unora ca gestul are la baza substrat electoral… poate…. insa mi-as fi dorit ca macar in ultimii 10 ani sa existe numai astfel de gesturi electorale din partea multor politicieni – unii chiar mai bogati decat George Becali.
Domnule Tolontan, credeti-ma (stim cu totii asta!) ca in 16 ani de post-comunism am primit muuult mai multe palme date cu picioarele de la clasa politica, chiar as putea spune ca am fost calcati in picioare pana am fost adusi la stadiul de cirpe… Asa ca, de ce sa ne fie frica de George Becali?

ANDREI E.  •  15 noiembrie 2006, 18:34

Ce sa zicem … are suflet mare(populist incurabil de fapt)… problema este mai serioasa caci acei oameni nu pot avea contracte reinoite deoarece nu sunt proprietari ale acelor „apartamente” si multi nu au buletine – concluzia nu il pot vota…desi sunt ferm convins k multi romani k cei plecati in Spania il vor vota fiind teribil sensibilizati de acest gest.Principala vina a lui Becali… pai a creat un precedent! ce va face sa credeti k acele persoane isi vor onora platile la compania care furnizeaza curent? pentru k nu au bani… nu au bani pentru k nu muncesc, dar eu sunt curios dak s-ar fi facut o razie aseara in acele apartamente(nu vreau sa generalizez) cam cate bile de heroina s-au fi gasit… am auzit aseara la stiri „domne ramane copilul repetent la scoala k n-am curent” pai scuzati-ma domnilor, dar dak un copil vrea sa invete .. invata si la lumina stelelor… nu sunt ei singurii kre au fost nevoitzi vreodata sa invetze la lumina lumanarilor si de altfel fitzi siguri k educatia in acele familii este privita ca un pas inapoi in dezvoltarea acelor copii…gestul domnului Becali a aratat exact cat de usor poti manipula oamenii si kam cat de usor au reusit oameni k Lenin in 1917… Hitler in 1923 in Germania

ANTI-OI  •  15 noiembrie 2006, 18:34

❗ GSP NU MAI E ZIAR DE SPORT ?

❗ CARNATILOR ! IAR ATI INCEPUT SA-I FACETI CAMPANIE ELECTORALA CIOBANULUI ?

jos_cenzura  •  15 noiembrie 2006, 18:35

toti care nu sunteti de acord cu becali presedinte o spuneti pt ca nu v-ar placea un oier –> presedinte (sau un cizmar –> presedinte). eu nu cred ca asta e problema principala, ci sistemul. uite ca in sua e un presedinte care nu e cunoscut pt inteligenta iesita din comun, dar tara merge inainte cam la fel de bine (sau de rau) cum ar merge cu un doctorand la putere – de ce? pt ca sistemul nu ii da atata putere cat i-ar da in romania

Xulescu  •  15 noiembrie 2006, 18:36

In Zabrautzi e o problema sociala. Au venit bani de undeva din UE pt branshamentele individuale (pt. ca Electrica ne jupoaie la branshamente-30mil.) shi banii s-au evaporat. MARAN Vanghelie stie unde. Alt personaj cu mare priza la public. Incep sa ma-ntreb in ce tzara traim cu asemenea specimene in fruntea clasei politice.

SATULUL DE IPOCRITI LABAGII!  •  15 noiembrie 2006, 18:36

prezic o „scurgere” de injurii la adresa lui becali,din partea LABAGIILOR care nu fac nimic pt tara asta sau pt fratii lor romani,si pe deasupra mai si incearca sa mascheze un gest nobil, intr o gandire meschina pt a aduna voturi ..
lasati omul in pace! de ce nu fac si altii asemenea „gesturi”? normal ca acei tigani din ferentari trebuie sa munceasca pt a si plati consumul de curent!
dar la fel de normala este si o protectie sociala din partea statului,pt a preveni astfel de tragedii!

BECALI PRESEDINTE!

iulyan  •  15 noiembrie 2006, 18:37

jos_cenzura
aici greseti in america presedintele are mult mai multa putere ca in romania cel putin teoretic . Insa diferenta este data celelalte puteri din stat si de multe alte lucruri e greu sa ne comparam cu america

MARTIN_DINCA  •  15 noiembrie 2006, 18:38

Asta nu inseamna ca incurajez nemunca ! Apreciez ca, indiferent din ce motive ,asta…becali asta … a ajutat un om ! Ce e mai important pe lumea asta? Ai mai fost pe la un camin de batrani in ultimul timp? Ai mai trait submediocru in ultimii 16 ani? Ai vazut in ce conditii se mai traieste azi in lumea reala ?
Deci e binevenit gestul ,indiferent de consecinte!

old-papa  •  15 noiembrie 2006, 18:38

PRESEDINTELE SUA ARE MULT MAI MULTA PUTERE DECAT PRESEDINTELE ROMANIEI
PT CEI CARE NU STIU

marius  •  15 noiembrie 2006, 18:39

arata-mi mie un alt politician care a facut/ar face asa ceva !!

Xulescu  •  15 noiembrie 2006, 18:40

Cred ca mesajul pe care-l primim este:”LASA DRACU SHCOALA CA ITI TREBUIESC 2 CLASE CA SA DEVII AL 3 LEA OM DIN TZARA CA AVERE

RAzvan  •  15 noiembrie 2006, 18:40

MULTI DINTRE VOI SUNTETI PROSTI!! E DREPT BECALI A CASTIGAT 3000 DE VOTURI SA ZICEM PRIN CE A FACUT ASEARA.BUN , TOATE IN REGULA PANA AICI. DAR DACA CINEVA PREFERA CA ACEI OAMENI SA FI RAMAS FARA AJUTORUL LUI GIGI ESTE NEBUN! EU UNUL PREFER CELE 3000 DE VOTURI IN PLUS CE LE-A CASTIGAT.Si nu sunt fan becali, si nici nu il voi vota, si nici nu vreau sa iasa presedinte, pentru ca totusi presedentia tarii nu este o meserie de nasul lui. Dar inainte de toate astea, sa punem OMENIA si MILA fatza de acei oameni.

jos_cenzura  •  15 noiembrie 2006, 18:40

draga totusi,

tot ce spun este ca a-i injura pe unii oameni pt etnia lor e josnic si de prost gust, de aia l-am atacat pe red-tico. de unde si pana unde sunt astia violatori, drogati, criminali? chiar toti or fi asa? superioritatea asta prefacuta este comuna la oamenii complexati (cei mai rasisti in sua sunt albii ne-educati din sud, cei mai rasisti in romania in general sunt taranii prosti) parerea mea

ANDREI E.  •  15 noiembrie 2006, 18:41

Se fac niste confuzii foarte mari presedintele Romaniei nu este nevoit sa plateasca din buzunarele proprii si sa aplaneze astfel de situatii si implicit nici Becali dak ar fi presedinte nu ar fi nevoit sa faca acest lucru… Becali a rezolvat problema foarte rudimentar la nivel de Parcul Cismigiu aceasta poate fi o solutie … nimeni nu este nevoit sa plateasca pentru dezinteresul unora(desi oarecum noi platim pentru dezinteresul altora din Parlament Senat etc)

jos_cenzura  •  15 noiembrie 2006, 18:42

to old-papa: nu neaparat; caci presedintele din romania are in mana (neoficial) justitia, pe cand in sua justitia e complet independenta si de multe ori potrivnica presedentiei

old-papa Says:

November 15th, 2006 at 6:38 pm
PRESEDINTELE SUA ARE MULT MAI MULTA PUTERE DECAT PRESEDINTELE ROMANIEI
PT CEI CARE NU STIU

Sondaj  •  15 noiembrie 2006, 18:43

Am citit toate mesajele postate si cred ca ti-ai atins scopul d-le Tolontan, poti sa analizezi procentele acumulate de Becali in urma gestului sau. Ocupa-te in continuare de sport, lasa dracu politica, daca vrem politica intam pe alte site-uri sau citim alte ziare. Jenant oricum, nu te caracteriza.

damnsmartblonde  •  15 noiembrie 2006, 18:44

Departe de mine sa fiu fan Jiji, desi sunt stelista. Incerc insa sa gasesc partile bune in marea de penibil…in cazul de fata, dincolo de motivatia politica a gestului, ramane faptul ca omu’ a bagat mana in buzunar, chestie care nu o face nici un politician de pe la noi, ca e in campanie sau nu. Majoritatea doar promit, ca vorba e gratis…macar Jiji mai scoate bani de-o casa, de-o biserica, pentru un nevoias, sau, acum, pentru curentul catorva mii de oameni….Sincer, cred cu tarie ca trebuie sa aplaudam gesturi de genul asta si sa nu ne dam de ceasul mortii ca o sa iasa Jiji presedinte si vai de capul nostru….probabil partidul lui o sa intre in Parlament, dar de aici pana la Jiji presedinte e cale lunga….probabil va fi un Vadim-Iliescu episodul II, cu Base si Jiji in rolurile principale. Pacatul lui Jiji, ca si al lui Vadim, este ca e cam extremist, chestie care, majoritatea alegatorilor aia de chiar se duc sa voteze, nu o prea inghit. Asa ca sa stam cuminti, zic eu, si sa apreciem ca totusi mai e cineva care e dispus sa dea si altora din ce are…

Cata  •  15 noiembrie 2006, 18:46

Stati linistiti, Becali nu va fi presedinte. Credeti ca tocmai acum cand am intrat in UE ne va lasa Europa sa-l alegem pe Becali? Sa fim seriosi. Oricum, eu nu l-as vota pentru ca, desi sunt stelist, deja ma dispera.

Xulescu  •  15 noiembrie 2006, 18:46

old-papa, numai pe hartie are preshedintele USA mai multa putere. America este condusa, ca shi Romania de altfel de grupuri de interese (complexul militaro-industrial) ca doar n-a inceput razboiul din Iraq pt terorism. Mai cautatzi, PETROL, INDUSTRIA DE RAZBOI, etc. A mai intyrebat cineva de rachetele ce n-au mai fost gasite niciodata shi care au reprezentat motivul intrarii in Iraq. Ca statistici, pe 11 Sept 2001 au murit in jur de 3000 americani. In Iraq au murit cam 2700 de americani. Pt. ce, ca benzina s-a triplat in USA? Oricum e mai ieftina ca la noi.

sebi_ cleveland  •  15 noiembrie 2006, 18:48

becali nu o sa ajunga niciodata presedinte…,mai sunt romani cu capul pe umeri in tara noastra, ma gandesc…

Cata  •  15 noiembrie 2006, 18:50

Si inca ceva…. biserici sunt la fiecare colt in tara asta. De aceea suntem si asa de prosti pentru ca e plina tara de ultra-mega-supra-ortodocsi antici si medievali. De banii aia mai bine faci scoli sau chestii mai productive. In fine, fiecare face ce vrea cu banii lui.

andrei  •  15 noiembrie 2006, 18:52

nu pot spune k snt fan al lui nenea Gigi… dar pt ce a faqt asta vara pt acele persoane ramase fara case in urma inundatiilor, kre trebuiau sa fie ajutati de guvern nu de oameni din afara guvernului, akm si treaba din ferentari… nimeni de la stat nu ar scoate aproape 10 miliarde de lei vechi (350.000$) pt a ajuta o mana de oameni din ferentari… imaginati-va ce reclama si ce sustinere o sa aiba in urmatoarele alegeri… bravo lui…
desi vorbeste km aiurea si uneori o ia razna, nu krd k poate fi considerat un om prost… k dak ar fi fost un om prost nu si-ar fi dublat averea de la 450 milioane de $ kt avea anu trecut la 950 de milioane $, ba din contra si-ar fi scazut suma dak ar fi fost prost… asa k nu krd eu k trebuie sa fie luat peste picior

gabriel  •  15 noiembrie 2006, 18:52

Bun, toata lumea se ingrijoreaza ca vine Becali presedinte, ca sin in 2000 ca vine vadim…dar fratilor, cu ce sunt mai buni cei care ne-au condus in ultimii 17 ani? Scandaluri, minciuni, nepasare, coruptie, mafie!! Sa ne ferim de Becali sau vadim??? daca nou nu putem produce politicieni onesti, si inteligenti ce sa facem? sa acceptam tot hotii care mint frumos???

untitled  •  15 noiembrie 2006, 18:53

Gestul e de laudat … de ce nu a facut gestul asta Voiculescu ca tot politician e … nu? Sau poate Copos.. de ce nu s-a dus el acolo sa ajute amaratii aia? Le-a fost frica de reactia opiniei publice te pomenesti..AIUREA!!!
Aici e vorba de omenie …si daca iese si ceva capital politic , iese tocmai pentru ca aceasta clasa politica ce conduce Romania de 16 ani nu au facut nimic pentru cei saraci … i-a durat in cot … ei sa-si acorde facilitati (vezi cauciucuri de iarna din bani publici) , pasapoarte diplomatice de la catel la purcel sau mai stiu eu ce …si prostii mor de frig si foame …apropo nici acum nu au terminat aia case daramate de inundatii…
Oamenilor de acolo putin le pasa de cine le plateste factura ..sau ce jocuri politice sunt la mijloc … in mintea lor va ramane gestul de omenie …

Fedayn  •  15 noiembrie 2006, 18:54

Imi aduc aminte ca in urma cu 16 ani Silviu Brucan, Dumnezeu sa-l ierte, a spus ca sintem „stupid people”…toata Romania a sarit ca arsa si toti am fost scandalizati de acesta ‘definitie”…dar Brucan a avut dreptate…nu pot sa cred ca sint „inteligenti” care declara ca il voteaza pe jiji si ce mare om este acest analfabet…..SUNTEM UN POPOR CARE-SI MERITA SOARTA!!!!!

SATULUL DE IPOCRITI LABAGII!  •  15 noiembrie 2006, 18:55

FUNCTIA DE PRESEDINTE NU ESTE O „MESERIE”!
ESTE DOAR O FUNCTIE!
NU CONFUNDATI FUNCTIA DE PRESEDINTE AL TARII CU MINISTERUL CULTURII SAU UNIUNEA SCRIITORILOR!

UN POET ,ESTE LA FEL DE INCAPABIL SA CONDUCA,SA ADMINISTREZE O TARA ,PRECUM UN ADMINISTRATOR BUN CA GIGI BECALI PUS SA SCRIE O POEZIE DE NIVELUL CELOR SCRISE DE EMINESCU!

GIGI BECALI ESTE EMINESCU AL ADMINISTRATIEI !
GIGI BECALI FACE FAPTE ,NU VORBE!

„O FAPTA BUNA FACE CAT UN MILION DE CUVINTE FRUMOASE…..”

BECALI PRESEDINTE!

Robery  •  15 noiembrie 2006, 18:55

Sincer eu nu l-ash vota presedinte. Dar nu din motivele „gloatei” de mai sus.

Dar mai sunt o gramada de iodioti care au scris inaintea mea si care spun ca s-ar alege praful de Romania daca ar fi ales Jey Jey.
Hai sa fim seriosi. Iliescu , Constantinescu , Iliescu , Basescu … si fluviul de prim-ministri din 90 incoace … 🙂
😀 😀
Mai nenilor , economic mai rau de atat n-are cum sa ne fie.

Dar sa va zic de ce nu l-ash vota eu.
Nu l-ash vota pt ca pentru restul lumii am deveni o natie caraghiosi si clauni. Ma intreb acu ca am scris asta. E mai bine sa fii considerat claun decat hot?

bloodrayne  •  15 noiembrie 2006, 18:57

la sondajele si procentele aproximative din ziua alegeriilor daca becali va aveea o cat de mica sansa sa ajunga presedinte am bagat tot ce pot aduna in graba intr-o geanta si am zbughit-o din tara fiindca sigur aici va fii o scufundare mai terbila ca a titanicului

vlad  •  15 noiembrie 2006, 18:57

Stau si ma minunez si ma ingrijorez cand vad cum gandeesc unii dintre concetatenii mei. Pentru mine e foarte clar, Becali e un personaj de care Romania are si va avea nevoie. De ce? Pentru ca sa dea o farama de speranta miilor poate milioanelor de oameni nevoiasi din aceasta tara, si pentru a creea psihoza si frica in clasa politica actuala. Probabil ca Becali nu va ajunge niciodata Presedinte, nu pentru ca nu ar merita, ci pentru ca, nu este facut sa fie presedinte. Totusi el trebuei sa existe in continuare, tocmai sa-i sperie pe actualii guvernanti si pe oamenii capabili din Romania si sa-i trezeasca sa inceapa sa faca ceva pentru tara asta, caci altfel pericolul care ne paste e ca, Becali sa ajunga presedinte, lucru ca sper si cred ca nu o sa se intample. Sunt stelist, si il admir foarte mult pe gigi becali pentru ce a facut la steaua si pentru ajutorul pe care l-a dat sarmanilor atunci cand au avut noie, dar cnsider ca ar trebui sa ramana la statutl pe care il are azi, de politician, finantator si filantrop, nu la cel de presedinte al tarii. Cat despre isprava din ferentari… inca o palma data autoritatilor si un gest pe care l-a facut in incercarea de a castiga voturi pe de o parte dar si sa ii ajute pe cei de acolo pe de alta parte. Sigur nu a judecat prea bine ce a facut caci…este clar…k mai mult rau a facut decat bine….dar asta e becali…cu bune si cu rele….Fie ca oamenii de valoare sa iasa in fata pana la alegeri sa nu ne trezim ca avem de ales intre Becali si un candidat din fruntea Romaniei de astazi…caci…va spun sincer…nu va fi deloc bine… Fereasca-ne Dumnezeu de asa ceva… Toate cele bune….

Stelar  •  15 noiembrie 2006, 18:57

Nuj ce sa zic…e ciudat…Din punctul meu de vedere e clar k la alegerile urmatoare va fi unde destul de sus…poate prea sus…poate k merita…undeva in toate jocurile pe care la face…se ajunge totusi la un singur lucru:Becali ajuta oameni…vrand nevrand…de buna inima si din interes…nu isi tine banii pentru el…da si celorlalti…sau poate ii investeste 😀 pt k asta a facut si la steaua…a scos enorm din buzunar…si a bagat mult mai mult…vom vedea ce iese…va baga inapoi,dar important e din buzunarele cui…poate ale noastre…sau poate din buzunarele celor kre au si stau degeaba 😀

moro_reddog  •  15 noiembrie 2006, 18:57

Haideti fratilor sa nu mai muncim , sa furam curent, ca ne rezolva nea JJ . Super , nu?

Robery  •  15 noiembrie 2006, 18:58

Fedyan daca tu te-ai prins abia acum inseamna ca tu esti cel mai mare prostovan din tzara. Serios spun .. daca tu in 16 ani de zile nu ti-ai dat seama ca politicienii isi bat joc de tine. Pai fraieri nu-s numai cei care l-ar vota pe Becali .. ci fraieri au fost cei care au votat toata gashca de paraziti de pana acu.

Coco21  •  15 noiembrie 2006, 18:59

Da , sigur dl. Tolontan, acuma observ ca suntetzi acel gazetar din umbra, ce nu ia partea nimanui. Dar nu vad in articolele dumneavoastra DINAMO , Steaua tine afisul aici si mai cade si Rapidul cand va amintiti de ei. Ma bucur ca in Romania de astazi se mai fac si asemenea gesturi ca ale dl Gigi Becali , chiar si pt a creste in sondaje , eu pt asta il votez , altii nici jumate nu facea , dadea o ciorba si o felie de paine. Sa fim seriosi . Becali va fi urmatorul Berlusconi al Romaniei

Comentează