Raţional şi iraţional cu Ion Crăciunescu

După ce a pierdut lupta, împreună cu Gică Popescu, Crăciunescu a tăcut. Poate c-a avut şi alte raţiuni ale izolării, cert este că a dispărut de pe scena publică. De cîteva săptămîni, glasul său se aude din nou în fotbalul românesc. Nu s-a schimbat. E sentenţios, deranjant pentru unii, riscă mult şi sare calul.

vineri, 17 noiembrie 2006, 7:31

După ce a pierdut lupta, împreună cu Gică Popescu, Crăciunescu a tăcut. Poate c-a avut şi alte raţiuni ale izolării, cert este că a dispărut de pe scena publică. De cîteva săptămîni, glasul său se aude din nou în fotbalul românesc. Nu s-a schimbat. E sentenţios, deranjant pentru unii, riscă mult şi sare calul.

Discursul său conţine  multe adevăruri şi o premisă falsă. „Depunctarea echipelor pentru declaraţii ar fi fost benefică fotbalului”, zice el. Cum aşa? Cum poate fi o decizie la masa verde, unică în Europa, benefică unui joc derulat în iarbă? Să trecem dincolo de cazul Steaua! Orice echipă ar fi fost în loc nu merita depunctată doar pentru că pe conducător l-a luat gura pe dinainte.

Se simte în spusele lui Crăciunescu demonstraţia de forţă a fostului mare arbitru. Senzaţia că poţi judeca în locul fotbaliştilor. Că stabileşti tabela de marcaj.

În schimb, el are dreptate atunci cînd vorbeşte despre starea de umilinţă a arbitrajului românesc. Preşedintele arbitrilor deleagă împreună cu şefii cluburilor, concursurile sînt manevrate, şefii îşi favorizează în continuare băieţii, se merge pe mica înţelegere şi nu există nici un orizont. Plus că ecusoane FIFA sînt terfelite de către finanţatori, delegaţi sau jucători, fără ca să sară cineva în apărarea unor oameni care şi-au construit cariere cu dificultate. În spatele fiecărui arbitru cunoscut se află efortul lui şi al celor care l-au crescut, promovat, apreciat. Dacă îi lăsăm în continuare în bătaia mitralierelor cu scuipat, nu vor fi niciodată creditaţi de către FIFA şi UEFA. Aici Crăciunescu are toată justificarea să fie neînduplecat!

Comentarii (101)Adaugă comentariu

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:08

ARBITRU ACTIV, pai dupa meciul ala dintre Dinamo shi Natzional n-ar mai fi trebuit sa arbitreze in divizia A

Poli for ever  •  17 noiembrie 2006, 23:08

Pentru arbitru activ
Eşti singurul de pe toate site-urile care îl apără pe Corpodean !
Eşti fratele lui ? Sau vărul lui ? Sau eşti chiar tu, cel cu fanta de lumină ?

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:10

ARBITRU ACTIV, de ce a avut cea mai buna imagine arbitrajul sub Craciunescu, daca a facut atatea „nenorociri”, cum spui tu?

ARBITRU ACTIV  •  17 noiembrie 2006, 23:10

Si totusi Serea ,cred ca are valoare!Nu are insa sange rece! Despre Salomir nu sunt de acord.Si n-are nici caracter! Corpo a gresit ca n-a dat acel rosu-ai dreptate. Coatele ale trebuiau pedepsite ,dar nu el a luat decizia eliminarii lui Thereau ca sa spui ca nu a fost obiectiv cu aceasta decizie. Poate insa pentru omogenitatea brigazii ar fi trebuit sa intervina!

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:11

Poli for ever, Corpodean chiar este bun, dar din pacate „putred” pana-n maduva oaselor.

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:14

ARBITRU ACTIV, nici n-am adus in discutzie eliminarea lui Thereau pt ca pot face shi eu diferentza intre decizia centralului shi a tushierului. Shi itzi spune un simpatizant al lui Dinamo. Corpodean e corup rau. Are valoare dar degeaba. Mai tzii minte un meci intre Astra shi National? La fel shi Salomir, nu de valoarea lui Corpodean dar la fel de corupt.

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:17

ARBITRU ACTIV, vreau sa aud shi eu de la un arbitru. A greshit cu ceva Heleshteanu in ultima etapa de anul trecut la Jiul-Rapid. Dupa parerea mea toate eliminarile au fost corecte, dar a fost desfintzat saracul. El pare cel mai nevinovat din tot corpul de arbitrii, dar din pacate nu prea are valoare, prea gresheste des.

tuxie  •  17 noiembrie 2006, 23:23

O mica parere, d-le Catalin – oricum am trage linia dupa balanta, ajungem la aceeasi concluzie: Ion Craciunescu este acel „prost” (si il rog sa-mi scuze expresia) care nu este sau va fi fudul, nici macar la realizari. In schimb nu detine acel fler care poate impresiona publicul, desi reuseste ca prin minune prin felul sau fie milog, fie critic, fie partial cu cine nu merita, fie radical cu cine nu trebuia bagat in seama la un moment T – sa isi atraga simultan atat simpatia cat si antipatia noastra, a celor care avem minutele disponibile sa il ascultam. Sa ne amintim de Ion Craciunescu, presedinte CCA – realist pana in maduva oaselor la fiecare fraza indiferent de cine si cum ar fi fost interpretata si sa ne amintim de Ion Craciunescu in era post-CCA, fie ca a fost la echipa X, la concursurile de pe plaja Y, sau aiurea, incoltit de un reporter. Acelasi stil, neschimbat, care nu mai este interesant pentru nimeni, nu va fi niciodata subiect de prima pagina. Este de o constanta stupida, daca imi permiteti. Pe de alta parte toata lumea vrea peste tot o continuitate, multi il regreta pe Ion Craciunescu cu un iz de „parca ar fi fost mai bun”, insa putini cei care au capacitatea de a trage doua linii. Una, care sa urmareasca traiectoria comportamentala – cel putin – a fostului mare arbitru (intr-adevar, un merit pe care nu vom putea sa i-l retragem vreodata) si a doua, linia paralela, nu doar fata de acel Craciunescu pe care il injuram printre pumnul de seminte dintre cele doua pahare de bere de dupa meciul echipei favorite pierdut, paremi-se, din cauza un arbitraj incompetent, ci fata de acel Craciunescu care, prin declaratiile sale, nu a reusit sa ne convinga. Desi suntem ferm convinsi ca este mai rau, nu putem fi convinsi ca in era sa era mai bine, desi micul monstru din noi stie acest lucru. E mai bine sa simulam ca suntem multumiti, episodul Craciunescu s-a terminat. Din vina lui, nu a avut capacitatea sa inteleaga ca in aceste vremuri, semi-transparenta este un pistol care e indreptat spre propria-ti tampla. Sa-ti fie rusine, domnule Craciunescu, nu ai avut niciodata capacitatea sa ne poti minti subtil pe noi, devoratorii de false adevaruri!

watch out: Caine Rau! fuck off!!!  •  17 noiembrie 2006, 23:25

Tolo ce creier de veveritza drogata ai !!!

Dupa cite porcarii au facut Behe, Meme, Carlos si totzi copiii zglobii din Ghenchea echipa trebuia depunctata.

Vezi ca au nevoie de un reporter la ‘Viata Satului’. Acum du-te si lasa-ne.

ARBITRU ACTIV  •  17 noiembrie 2006, 23:54

Xulescu
Helesteanu nu a gresit absolut nimic in acel meci ,poate doar ca n-a fost mai drastic mai devreme!
Poli for Ever
Corpo ar fi putut fi un arbitru de valoare mare, internationala!L-ar fia jutat si necalificarile in serie ale Nationalei din perioada care a trecut ! Dar Craciunescu nu l-a vrut mai mare decat el. Fanta de lumina era a lui Savaniu-pretenarul lui Craciunescu!El in meciul ala a facut o gresala la un penalty parca-ca l-a dat sau nu ,nu mai stiu!

ARBITRU ACTIV  •  17 noiembrie 2006, 23:56

Xulescu
Unde a avut imagine buna? Poate la suporteri 1 In Europa si acum ne lingem ranile!

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:57

CATALINE, SCOATE DRACU RECLAMA AIA LA berganbier CA AM TREZIT TOATA CASA

Xulescu  •  17 noiembrie 2006, 23:59

ARBITRU ACTIV, noi nu mai pupam Europa la arbitraj de f. multa vreme, sau vrei sa-mi spui ca sub Dan Petrescu era manastire ne maici arbitrajul.

Xulescu  •  18 noiembrie 2006, 0:02

ARBITRU ACTIV, eu am perceput arbitrajul sub Craciunescu mult schimbat in bine. In primul rand s-au redus mult suspiciunile. Poate a fost doar un joc de imagine dar a prins. Inclusiv conducatorii de cluburi au redus mult tonul la adresa arbitrajului in ecea perioada

Eugen  •  18 noiembrie 2006, 0:04

Quote: Cum poate fi o decizie la masa verde, unică în Europa, benefică unui joc derulat în iarbă?

Intr-un fotbal extraordinar, trebuie luate masuri extraordinare.

tony_big_fan  •  18 noiembrie 2006, 0:07

In Romania mare problema nu e ca n-am avea arbitrii valorosi ci faptul ca foarte putini sunt incoruptibili. Cel mai bun exemplu e corpodean care poate arbitra si impecabil daca vrea dar poate fi si un hot de mare clasa cum a fost in meciul dinamo-STEAUA.

ARBITRU ACTIV  •  18 noiembrie 2006, 0:08

Ai dreptate Dan Petrescu facea toate promovarile NUMAI PE SPAGA SI GASCA!Dar era vicepresedinte in Comisia UEFA de Arbitraj.Craciunescu ,in schimb are o imagine execrabila afara. Am avut odata un observator UEFA,nu spun cine ca ma deconspir ,care m-a facut ferfenita -fara niciun motiv (dar in raport mi-a dat 8.1 ceea ce inseamna-BINE,si a avut grija sa-mi spuna ca l-a avut si el mai demult -pe final de cariera pe Craciunescu observator care l-a umilit fara nicio vina. Iar tipul de care iti vorbesc era la vremea aceea pe final de cariera si unul dintre primii opt arbitrii ai Europei !

GabiKoreanu  •  18 noiembrie 2006, 0:15

De ce a tacut, pentru ca pe moment s-a simtit probabil precum Don Quijote, luptand de unul singur impotriva morilor de vant.

Raspuns la intrebarea din paragraful 2: Pt ca si terenul de fotbal e tot o „masa verde”. 🙂

Acu cateva zile si eu aveam o atitudine asemanatoare lui Craciunescu, vis-a-vis de calomniile lui Gigi, insa judecand mai la rece, cred ca justitia trebuie sa actioneze, avem lege impotriva calomniilor si ele trebuiesc tratate ca atare.

E greu de gasit un remediu in lumea corupta a arbitrajului, cu atat mai mult cu cat si Craciunescu are fiul acolo. A mai fost un subiect asemanator pe blog acum vreo 2 luni, daca nu ma insel, insa Craciunescu, daca chiar vrea sa faca ceva in arbitraj, trebuie sa ia exemplul lui Decebal, care si-a jertfit fiul pentru a-si sustine cauza. E dur, intr-adevar sa-ti elimini fiul din arbitraj fara motiv, insa altfel nu vor fi eliminate suspiciunile si ceea ce ne dorim sa se intample va fi doar o noua dezamagire.

Georgero  •  18 noiembrie 2006, 0:15

dle Arbitru activ (ce-mi place porecla asta :))

dar cu reprezentantele Goldstar sau Samsung whatever din Valcea ale dlui Craciunescu, despre care a amintit sporadic presa, cu f mult timp in urma, dupa finala cupei Petrolul – Rapid, arbitrata scandalos de dl Craciunescu in 1995??

erau inventii de presa sau erau bazate pe ceva adevar?

GabiKoreanu  •  18 noiembrie 2006, 0:21

Si ca sa sustin cele de mai sus, imi aduc aminte de o intamplare care acum cel putin mi se pare hazlie:
Acum vreo 8 ani, trebuia sa fac o lista cu persoanele pe care le propuneam sa mearga la un training. Lucram impreuna cu sotia la aceeasi companie. In lista de 16 persoane numai (in mod normal ar fi trebuit sa fie cam dublu), mi s-a parut normal sa nu includ sotia, exact pentru a nu starni suspiciuni.

Cu ce m-am ales? Cu aprecierea sefilor si colegilor si cu HRANA RECE acasa. 🙂

ARBITRU ACTIV  •  18 noiembrie 2006, 0:23

Georgero
Pai cum sa fie inventie / Toate nevestele aritrilor de prim rang din perioada primului titlu luat de Copos erau „dealer”-ite Samsung-si madam Craciunescu (a divortat insa nea Nelu care e mare crai-de Simona Patruleasa iti place ?) si madam Huzu si alte madame (Abrudan parca!) Porumboiu n-avea nevoie! El avea un business-fusese pe timpul lui Ceausescu -sef peste fermele de carne pe judetul Vaslui -asa a si promovat dealtfel !Nu spun ca n-avea valoare ! Avea valoare ,dar fara copane&cefa valoarea lui nu se mai vedea!Dar el cum arbitra cinstit ? Dupa meci primea un transport de pui cumparati de la Avicola Bacau iti spune Sechelariu ceva?) cu subventie de 80% ? Dar omu nu punea mana pe bani !

ARBITRU ACTIV  •  18 noiembrie 2006, 0:28

Gabi Koreanu
Ai perfecta dreptate. Huzu „si-a lasat baiatul de arbitraj” si a iesit din CCA. vREA SA PARA SOLUTIA DE VIITOR! Dar si el e un Craciunescu mai mic. Singuru care avea si relatii fara si un management bun la inter era Grigorescu. Dar el lucreaza la LUXTEN (are job bun!) si e si cam subred cu sanatate

ARBITRU ACTIV  •  18 noiembrie 2006, 0:30

Noapte buna!Ca maine am meci!

un alt arbitru activ  •  18 noiembrie 2006, 1:33

Domnule Tolontan , nu-i mai face-ti lobby lui Craciunescu pt. ca nu se pricepe sa gestioneze o activitate de conducere. Asta v-o spune cineva care cunoaste ( din interior )cu adevarat activitatea si bucataria interna a arbitrajului romanesc inaite cat si dupa ,,perioada Craciunescu,, . E adevarat ca a fost un mare arbitru , a avut realizari remarcabile ( pentru acestea primindu-si rasplata din partea tuturor ) dar el a fost sprijinit neconditionat de toata lumea ( colegi , comisie , federatie etc. ).Din pacate nu acelasi lucru l-a facut si el cand a ajuns un factor important de decizie al arbitrajului romanesc . A facut diferentieri mari intre arbitri , nu i-a judecat si nu i-a ajutat pe toti la fel . Facea jocuri , cauta scenarii , provoca tensiuni artificiale care nu aveau decat un scop ascuns in gandul sau – nu cumva vreu-un alt arbitru sa-i egaleze performantele din arbitraj . Credibilitatea arbitrilor – acesta realizare cu care tot se lauda si cu care tot incearca sa supravetuiasca si acum in randul opiniei publice ,nu a fost decat o stare efemera , creata mai mult artificial de catre dansul , avand un acord mutual din partea presei si a emisiunilor tv de specialitate – poate si ca o recompensa si o recunostiinta din partea celora carora Craciunescu ,ani de-a randul , le-a facut o serie de ”servicii” in ridicarea raitingu-lui . Presedintii de club ”taceau” si purtau frica de razbunarile sale inapoiate( exemplu a fost dat Stefan de la P.Neamt , dupa care toti au stat in banca lor ). Arbitri erau pur si simplu terorizati de metodele sale , era o stare mai grea decat perioada dictatirii comuniste , incalcandu-se cele mai elementare drepturi ale democratiei – dreptul de a -ti spune o parere , dreptul de a vorbi liber . Mai nou vrea sa se bage iar in seama involburand apele in jurul activitatii arbitrilor . De fapt el poate renaste doar din haos de aceea incearca iar sa semene vrajba,ura,scandaluri dar….o face degeaba pt. ca nu va reusi !!! ( oamenii importanti din fotbalul romanesc au luat cu el o data si nu mai pot sa o faca si a doua oara )

PS – Daca aveti nelamuriri va stau la dispozitie !

pika17  •  18 noiembrie 2006, 1:51

Odata, 2 ciobani si-au incurcat oile si pt.rezolvarea problemei au cerut sfatul imparatului. Dupa povestea primului cioban imparatul i-a spus:tu ai dreptate. La care sfetnicul ii spune:maria ta!,trebuie sa-l asculti si pe celalalt. Dupa povestea celui de-al doilea, imparatul ii spune: si tu ai dreptate. La care sfetnicul ii zice: maria ta!, nu pot avea amandoi dreptate. Atunci imparatul racni catre sfetnic: SI TU AI DREPTATE !!!!
Morala: In romania fiecare are dreptate.

Georgero  •  18 noiembrie 2006, 3:06

Pai ce nelamuriri.

Dl Craciunescu, din descrierile dvs. reiese ca fiind, intr-adevar o persoana machiavelica. Poate ne mai si povestiti si ceva situatii clare, ca asa, chestii generale mai stim si noi… 😐

Mircea  •  18 noiembrie 2006, 3:25

Cu parere de rau,gresiti stimate domn.Problema actualei conduceri a fotbalului romanesc,la nivel central,trebuie sa ajunga a fi sub lupa organelor de judecata,pentru ca taraste fotbalul intern untr-un ungher mocirlos din care cu greu il va mai scoate viitoarea generatie.E un colt al sportului romanesc ajuns in obscuritatea a doua echipe ce joaca si casriga meciuri la comanda,multe din goluri sunt contrare regilamentului de fotbal,trecute cu vederea atat de diriguitorii fotbalului cat si de arbitri.Mai nou,ceea ce este cu deosebire grav,sunt aranjate meciuri,in care pentru a iesi victoriosi,dinamovistii promit puncte de la alte echipe,in deplasare.
Intregul nostru campionat este viciat,iar daca nu se va gasi un organ statal care sa intervina si sa schimbe total membrii FRF.ai LIgii,ai comisiilor
de arbitraj,de disciplina si a tutror celorlalte comisii si comitete la nivel central,in cativa ani vom ajunge mai prost ca Ungaria.
Atentie mare,Parlament,Presidintie si Consiliu de Ministri.Fotbalul romanesc pe plan intern e infectat cu virusul minciunii,aranjamentelor,
servilsmuluii,vanzarii si mercantilismului.

pika17  •  18 noiembrie 2006, 3:41

Mircea, dupa ce zici tu cred ca ar fi mai bine sa repopulam tzara. Parerea mea e ca nici o noua generatzie provenita din actualele ale romaniei nu mai poate face nimic.

cyclon  •  18 noiembrie 2006, 3:55

bine … craciunescu a gresit cand a zis ca depunctarea echipelor ar fi benefica fotbalului … dar el stie foarte bine ce se intampla la nivelul cca, frf si al comitetelor … deoarece candva era si el acolo … e un jeg inimaginabil

susanu  •  18 noiembrie 2006, 4:18

ideea este urmatoarea:mircea sandu este cel care face jocurile in campionatul nostru….daca jiji face declaratii aiurea nu cred sincer ca mirel e in stare sa scuipe aberatii despre dinamo….veti realiza peste ani cat rau a adus in lumea fotbalului d’alde borcea sau porcea(cum vreti voi)…si atunci veti mai realiza si ca am trait pt a privii jocurile unor oameni mai mult sau mai putin inteligenti…sincer si tolo mi se pare ca are frica sa vb de dinamo…cat de chior trebuie sa mai fim cand dinamo are o echipa de rebuturi si cashtiga cu ajutorul fluierashilor…asta e…inca o data…urasc sentimentul de a fi cetatzean roman!!!!

Real Sport Romania  •  18 noiembrie 2006, 6:33

varul meu avea o vorba „beeeeeee … si cazu mort de beat” … cine recunoste ii dau o bere, e citat celebru din cineva ….

he hr hr hr he

http://real-sport.blogspot.com/

ioan plischi  •  18 noiembrie 2006, 8:01

de scuipati te poti apara singur, daca nu ai nimic a-ti reprosa

gabi calarasi  •  18 noiembrie 2006, 9:16

va laudati ca aveti cel mai citit site din romania. Afirmatie corecta. Dar liga a II a (ma refer la clasamente si rezultate) nu este actualizata de 2-3 luni. Asa ceva nu se poate tolera la un site de asemenea anvergura. Faceti ceva si actualizati-l!!!!

GabiKoreanu  •  18 noiembrie 2006, 9:58

@ Catalin Tolontan

Subscriu la cele spuse de gabi calarasi.

ACTUALIZATI INFORMATIILE IN TIMP REAL. VEZI EUROSPORT, BBC, ETC.

Xulescu  •  18 noiembrie 2006, 10:12

susanu, Dinamo era suspectata de blaturi. De cashtigat cu ajutorul fluierashilor a cashtigat Steaua pana acum. Dinamo n-a avut niciun penalty sezonul asta. Cate a avut Steaua?

sahmat  •  18 noiembrie 2006, 10:20

craciunescu este varza… dar e mai bun decit tirfele dinamoviste de lupescu si prunea… de ce va mirati ca dinamo e pe primul loc? dar pe cine ati vrea sa fie pe primul? steaua tiganului de becali? hai sa fim seriosi, atita timp cit becali e la steaua, prefer sa cistige dinamo la masa de la federatie… chiar daca tot timpul am fost stelist, nu suport ca romini sa fim condusi de bisnitari, tilhari si manelisti

mihai  •  18 noiembrie 2006, 10:26

nu inteleg un lucru> de ce te rezumi a fi „editorialist” de sport (fotbal). e nevoie de fraza, logica, luciditatea, erorile tale de gindire in analiza fenomenului social/politic. intuiesc faptul ca ai destui bani in cont cit sa nu fi constrins de cineva, traiesti in romania din todeauna ca sa intelegi ce se intimpla si ai curaj sa enunti fraze care pe alti ii ineaca. nisa de piata exista in afara de ctp, cristoiu, nu exista un editorialist imprevizibili. e pacat ca mintea si judecata ta sa sa consume pe probleme de sport. singurul lucru care te/a facut sa nu te bagi este modestia ta. sti ca poti. nu ti.am dat importanta pina cind invitindu/te pe aeroport sa mergi pe la protocol ai refuzat desi ii puteai dovedii sotiei ca esti (re)cunoscut.

belzie  •  18 noiembrie 2006, 10:32

de ce nu ar fi benefica fotbalului decizia depunctarii d-le tolontan?de ce toti va ganditi ca o victorie intrun meci apartine celor 11 din teren si doar lor.cred ca o victorie apartine unei echipe,echipa insemnand si conducatori,staff medical si toti cei implicati in club.daca un membru al echipei greseste asa grav cum fac conducatorii de la noi ar trebui sanctionat.
in al 2 lea rand puteti sa imi explicati si mie ce inseamna ca d-nul becali (este doar un exemplu) este suspendat?adica cu ce il afecteaza pe el ca este suspendat? daca un jucator e suspendat el nu poate juca.daca un conducator e suspendat el nu are voie sa ce????

corneliu popa  •  18 noiembrie 2006, 10:33

Iarasi d-l Tolontan ne pune la munca!!
S-au spus atatea despre cazul Corpodean, insa nimeni nu a reusit decat sa-l amendeze pe Becali!! De ce oare institutii abilitate nu s-au autosesizat si sa fi verificat cum de s-a intamplat ca dupa o catastrofa de arbitraj, d-l Corpodean a fost propulsat pe primul loc a listei FIFA? Dovada ca sus amintittul personaj a venit la meci cu tema: Dinamo trebuie sa ia trei puncte. Cum, necum sa le ia!! Cine sa-i mai bata pe urma pe Dinamo!! Imi aduc aminte ca la o luna de la meciul Dinamo-Steaua, arbitru Corpodean era delegat sa conduca un meci a lui Ajax, si la un moment dat un pusti, olandez, de pe partea dreapta, avand deja un cartonas galben, l-a tras de tricou pe un adversar, indelung. Dl Corpodean nu i-a dat al doilea galben, ca sa nu rupa echilibru!! Si daca compar cu eliminarea lui Nicolita, unde, desigur, avea acoperire regulamentara, dar scopul lui era tema data de acasa si obiectivul principal ocuparea primului loc pe lista FIFA. Si mai are tupeu acuma sa-l dea in judecata pe Becali!! Chiar daca ar castiga si in instanta, in ochii opiniei publice din Romania, dl Corpodean va ramane arbitrul care a influentat rezultatul meciului dintre Dinamo-Steaua!!! Nici eliminarea francezului nu a fost chiar corecta!!! Si tot prin comparatie, am vazut la arbitrul maghiar, la urmatorul meci, care a condus meciul Dinamo-Rapid, cand artistul poporului dl Moti a fost imbrancit de dl Rada si stupoare… arbitrul nu a dat nici macar caronas galben darmite rosu!!! Am tot scris de noua cooperativa din fotbalul romanesc!! Din etapa a treia am semnalat locurile pe unde se vor spala puncte si am dat FC Arges, Otelul Galati si Poli Iasi. Dupa o atenta observare a rezultatelor din campionatul nostru n-ar fi fost foarte greu de convins o institutie abilitata a statului sa treaca la metode specifice si sa-i demaste pe impricinati!! Dar bineinteles se asteapta sa faca primul pas gresit alta echipa decat Dinamo!! Sa se inceapa cu exemplu, negativ, si cu taierea in carne vie, cu o echipa, din Bucuresti, Rapid sau Steaua. Astfel se rezolva doua probleme: prima ar fi ca i-ar multumi pe conducatorii de cluburi din provincie, iar a doua ar fi ca echipa Dinamo sa nu fie deranjata!!! Stau si ma intreb de ce clubul Dinamo nu a chemat in instanta pe paratul Becali si sa-si dovedeasca nevinovatia. Ce tot reclama la Federatie si la Liga pe Becali, cand stim cu totii ca toate organismele si comisiile sunt impanate de SUSTINATORI SI FOSTI SPORTIVI DE LA CLUBUL DINAMO!! Stiu deja raspunsul! Mai termina domnule, esti bolnav de scenarita, esti un frustrat alea, alea!!! In concluzie la Federatie si Liga trebuie sa aiba loc alegeri anticipate, daca cei de acolo se socotesc nevinovati!!! de ce sale fie frica??? Ei sunt curati si alegatorii le vor da un vat de incredere!!! Este numai un exercitiu de democratie!! Iar la alegeri sa se dea concurs pentru posturi, sa nu mai fie numiti tot de federatie si alesii acestora!!! La alegeri sa fie asigurat un procentaj, la vot, din partea mass media si a opiniei publice. Sa numai fim ipocriti!!! Ori jucatorii si publicul spectator sunt considerati personajele principale si tot ce se invarteste in jurul fotbalului sa fie in interesul lor, sau este o afacere, interna – nu de la Ministerul de Interne – a Federatiei si aclubului Dinamo. Iar ca sa ne astupe gura de tot mai arunca cate un os si unor echipe din provincie, ca sa fie democratie!!! Ma astep la injuraturi si categorisiri!! Asta e opinia mea dupa ce am vazut si interpretat faptele eroilor principali ai fotbalului romanesc!! si am credinta ca nu doar Gigi Becali este singurul rau din fotbal!! Numai ca d-lui becali ii lipseste diplomatia, finetea si rafinamentul (chiar educatia!!) multor conducatori de la echipele de fotbal romanesti, care fac muuuuuuuuuuuult mai muuuuuuult rau decat el!! Dar cine sa-i demaste? Presa nu are timp de asa ceva!!!

mariu  •  18 noiembrie 2006, 10:52

D-le Tolontan mie mi se pare ca dv. sunteti cel cu premisa falsa. cred ca depunctarea ar fi adus mai putin rau si mai mult bine fotbalului decat o fac delaratiile anumitor conducatori de cluburi. fie ea si unica in Europa, in lipsa de altceva, aceasta masura se impunea …in Romania se impun masuri extreme…si noi nu trebuie sa copiem totul dinafara.

si inca o observatie: ideea de baza in declaratie lui Craciunescu era ca Nasu’ s-a speriat de „dezvaluirile ” lui Becali. lucru inacceptabil …daca este si adevarat.

sarmis  •  18 noiembrie 2006, 11:24

Eu pun o intrebare:

DE CE NE ESTE FRICA DE JUSTITIE?? ACOLO SE POT REZOLVA ACUZELE DIN FOTBALUL ROMANESC!!! CA DE FEDERATIE, LIGA SI COMISII NE-AM CAM SATURAT!! CA SA NUMAI ZIC DE PRESA!! ACOLO SE ADUC, SA NU, PROBE SI… GATA!! CA DUPA REZULTATE IN COMPETITII INTERNATIONALE, NE-AM DUMIRIT!!! CINE FURA IN FOTBALUL ROMANESC!!!

alin  •  18 noiembrie 2006, 11:29

Becali,MM,Radoi si Steaua sa taca sau daca sunt asa corecti cum vor sa para,sa dezvaluie cum au castigat ultimele 2 titluri!!!Penultimul cu viitorul antrenor antrenand pe Poli,va aduceti aminte ce spunea Jiji inainte de meci :”Daca Olaroiu vine sa ma bata in Ghencea am terminat-o cu el!”Si astfel viitorul antrenor al viitoarei campioane a Romaniei l-a rugat pe M.Popa sa sara mai departe de minge la al doilea gol al stelistilor!!!!!Despre ultimul campionat castigat ce sa mai spunem,la Vaslui a vazut o tara intreaga cum o parte din jucatorii de la Vaslui fugeau in directia opusa mingii!
Culmea nesimtirii si al tupeului tot ei striga si mai mult de atat balacaresc pe toata lumea!!MM spune despre el ca are o anumita educatie dar,jigneste si injura pe toata lumea.De cand a venit in Bucuresti a adoptat limbajul de mahala,argoul periferiei bucurestene si se da mare EDUCAT.Se mai mira ca apare pe lista non-grata de la jandarmerie si nu ar fi exclus ca azi maiine sa nu i se mai dea voie sa intre pe nici un stadion in tara.Vai STEAUA lor!A ajuns cea mai galonata echipa din Romania sa fie finantata de un incult,crescut printre turme de oi si condusa de un „educat”care il linge si-l perie pe finantator nu din dragoste pt.Steaua ci pentru dolarii acestuia!!!PACAT,MARE PACAT!!!!

GabiKoreanu  •  18 noiembrie 2006, 11:32

O idee buna! Cu Becali dupa gratii, nu se poate?

Problema e ca nu mai poate vb la Nasu, Dan Diaconescu in direct, ….

GabiKoreanu  •  18 noiembrie 2006, 11:48

Nu stim care va fi soarta fetelor la handbal zilele astea, insa urmatorul subiect pe blogul asta e MUSAI Cupa Mondiala la handbal.

Cataline, am dreptate?

Xulescu  •  18 noiembrie 2006, 11:49

sarmis, la ce te referi? La cele 2 egaluri ale Rapidului sau la 1 victorie shi 3 infrangeri ale Stelei?

sarmis  •  18 noiembrie 2006, 12:21

Xulescu-le
Eu ma refer la rezultatele dealungul anilor!!! Ce Dinamo a jucat cu vreo echipa, mai acatari si noi nu stim?? Uita-te la Tintarul pe care vi l-a facut Federatia si la echipele intalnite si pe urma vorbiti!! Imi aduc aminte de o echipa dinamo care era in semi finalele Cupei campionilor europeni!! Aia da echipa!! chit ca mai era un pic ajutat in campionatul intern, se mai intampala si la case mai mari, dar radea tot afara!! Jos palaria!! Dar de atunci?? Hai sa fim seriosi!!

Xulescu  •  18 noiembrie 2006, 12:51

sarmis, ai memoria scurta. De Everton ai auzit?

octav  •  18 noiembrie 2006, 14:56

ms k mi’ati sters postul. da tot prosti sunteti k il confundati pe derek cu george boateng

freddy9adu  •  18 noiembrie 2006, 16:23

MAI OAMENI BUNI DEREK BOATENG NU A JUCAT IN VIATA LUI LA MIDDLESBROUGH!!!FACETI O MARE CONFUZIE!VA ROG MODIFICATI ACEL ARTICOL CU BOATENG SI SALARIUL LUI LA DINAMO !

atentie  •  18 noiembrie 2006, 16:35

bai baiete DEREK BOATENG A JUCAT LA MIDDLESBROUGH si in meciul boro – steaua 4-2 ,daca nu stii e problema ta . cauta niste clipuri cu meciul steaua boro sau invers si ai sa vezi pe derek boateng in plina actiune. somn usor.

Comentează