Rădoi insistă, Olăroiu ezită

„Fortitvdini”. Aşa scrie pe medalia Ordinului Maria Tereza, iniţiat în secolul al XVIII-lea de împărăteasa cu acelaşi nume. Distincţia intrase în folclorul popular al epocii. Pentru că ea se acorda celor care dădeau dovadă de curaj în momente cruciale ale bătăliilor, luînd decizii care uneori intrau în contradicţie cu ordinele ofiţerilor superiori.
 

marți, 21 noiembrie 2006, 12:53

„Fortitvdini”. Aşa scrie pe medalia Ordinului Maria Tereza, iniţiat în secolul al XVIII-lea de împărăteasa cu acelaşi nume. Distincţia intrase în folclorul popular al epocii. Pentru că ea se acorda celor care dădeau dovadă de curaj în momente cruciale ale bătăliilor, luînd decizii care uneori intrau în contradicţie cu ordinele ofiţerilor superiori.
 

Care e limita dintre iniţiativă şi insubordonare? Pe acest hotar subţire se scriu orele rămase pînă la Steaua – Dinamo Kiev. În cîteva ore, Olăroiu trebuie să decidă dacă va începe cu Rădoi lupta decisivă. „E vorba de tine şi de echipă. Să nu riscăm!”, i-a spus aseară antrenorul la finalul antrenamentului. „Vreau să joc!”, a răspuns Rădoi.
 

Căpitanul Stelei insistă să fie în teren. Forţa lui poate da încredere colegilor, după cum slăbiciunea fotbalistului abia revenit după accidentare poate ucide meciul.
 

Ce se va întîmpla pînă la urmă? Care este cea mai bună soluţie? Poate rezista un mijlocaş central fără jocuri în picioare la o ciocnire cu asemenea adversari? Toate aceste întrebări se rotesc deasupra lui Olăroiu şi Rădoi, un cuplu care gîndeşte diferit, dar e obligat de magia fotbalului să dea un răspuns unic în cîteva zeci de minute. Începe bătălia şi nu se dau medalii.

Comentarii (168)Adaugă comentariu

lyv1u  •  21 noiembrie 2006, 14:19

vand 2 bilete peluza 1….0721405150…..STEAUA DINAMO KIEV 5-0…FORZA STEAUAAAA!!!!

badboy luci  •  21 noiembrie 2006, 14:26

eu zic ca ar fi bine sa joace radoi pt ca i motiveaza pe jucatori si pe suporteri si in atac sa joace badea si dica pt ca dupa meciuri slabe zine un meci bun deci fratilor diseara FORTA STEAUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GabiKoreanu  •  21 noiembrie 2006, 14:26

Tolo a trecut pe banca, nu stiti ca „meciul” se vede mai bine de pe margine?

il_luce  •  21 noiembrie 2006, 14:27

ce atata tam-tam pe seama meciurilor lu steaua.cu vreo 3 zile inainte de fiecare meci in liga se incep comentarii discutie de genul cine ce cand cum ,unde o sa se duca ce o sa faca,o sa intre radoi sau nu.este radoi peste oli sau nu,decide radoi echipa sau.sa nu ne mai agitam atata pe seama unui singur meci.va juca bine va bate nu va juca bine vor juca pe playstation ce atata mare tam-tam.mai bine tolontoane te duci la becali si ii zici sa faca un ziar si tu sa fii redactor ca atunci o sa fie mai bine pt toata lumea.
desi nu sunt stelist sper sa bata dara daca mai facetio ATATA caz pe seama unui singur meci sper sa ia bataie.

Poirot  •  21 noiembrie 2006, 14:30

Cred ca Radoi trebuie sa joace – un fotbalist de talia lui stie care-i sunt limitele. Dar Olaroiu trebuie sa gandeasca o schema tactica de rezerva, in cazul in care Radoi va ceda fizic. Asta e datoria lui! Prezenta lui radoi pe teren pare sa fie foarte importanta pentru moralul echipei si al tribunelor. Eu cred ca meciul trebuie sa inceapa cu Radoi pe teren!

GabiKoreanu  •  21 noiembrie 2006, 14:30

@lyv1u

Crezi ca daca bagi Steaua-Kiev 5-0 le vinzi mai bine?

valentin poescu  •  21 noiembrie 2006, 14:33

Sun fan DINAMO , dar spre uimirea multora doresc din tot sufletul meu da > asa cum ne numesc unii mai sus ,victoria STELEI in meciul din aceasta seara pentru un motiv simplu si lesne de inteles pentru un om ,si anume –victoria fotbalului romanesc.Iubesc DINAMO dar nu ma deranjeaza absolut din nici un punct de vedere intrarile pline de entuziasm ale lui Radoi . Asa ca eu consider de bun augur prezenta lui.
HAI DINAMO!
HAI STEAUA!
HAI RAPID!
P.S–NU DE ALTA DAR ASTA ESTE ORDINEA IN CLASAMENT.

octav_c  •  21 noiembrie 2006, 14:37

Radoi nu trebuie sa intre azi in teren decat in caz de forta majora, adica prin minutul 60 daca scorul nu ne este favorabil. Mirel nu va rezista 90 de minute cu ucrainienii si doamne fereste sa-l rupa astia fiinca sunt in stare si atunci s-a terminat cu el, mai sta cateva luni pe tusa si nu e bine. El trebuie sa se refaca complet pentru a juca un astfel de meci. Eu cred ca STEAUA are forta sa invinga pe Dinamo Kiev si fara Mirel Radoi daca face presing 95 de minute asa cum a facuto si la Kiev. Se stie ca cea mai buna aparare este atacul si nu trebuie sa se retraga ca in meciul acela trist de la englezi cand de la 2-0 am pierdut cu 2-4. HAI STEAUA!!!!!!!!!!………..

Un gog  •  21 noiembrie 2006, 14:39

NU.
Nu trebuie sa intre. Risca atat in plan personal cat si in cel colectiv.

Mirel, toata suflarea stelista te apreciaza si te iubeste, adversarii te stimeaza si se tem de tine deopotriva, insa, in aceasta seara, TE RUGAM sa nu risti o intrare inoportuna din startul partidei. Oricat de mult ti-ai dori.
In aceasta seara trebuie sa judecam cu mintea si nu cu inima.
Multumesc.

Poirot  •  21 noiembrie 2006, 14:39

Sa intre in ultimile minute, pe post de Harry Poter – un vrajitor de la care sa asteptam „salvarea”? Mai bine la inceput, sa ne asiguram de o victorie la un scor confortabil. Sper…

coco  •  21 noiembrie 2006, 14:39

Olaroiu sa lase frica de-o parte, ca frica asta a lui (botezata de unii „tactica”) ne-a ingropat si-n Liga, si-n campionat.
In Liga a transmis-o jucatorilor, in asa fel incat pocnim mingea sa scapam de ea, de-am ajuns echipa cu cea mai slaba posesie din competitie.
In campionat se incapataneaza sa joace cu 2 inchizatori in meciuri cu echipe ca Pandurii sau Ceahlaul, il tine pe Dica plantat in fata cu spatele la poarta si pe Badea pe banca, in loc sa-l traga dracu’ pe Dica mai jos, ca in afara de Cristocea, e singuru’ care stie sa puna mingea jos fara s-o chinuie, iar pe Badea sa-l arunce in teren langa Thereau.
Mirel sau Para la inchidere (Ov. Petre s-a nascut talent si-o sa moara speranta…), Cristocea, Dica si Banel la mijloc, iar in fata Badea langa Thereau.
Cred ca s-ar plimba mingea altfel, n-am mai juca cu Goe si cu Ghionea dispeceri…. Daca-l intrebi pe Oli iti raspunde ca nu conteaza posesia daca nu ameninti poarta. Cu jocul lui „direct pe poarta” (de la fundasii centrali zboara mingea peste toata echipa direct la gatul lui Dica…) am ajuns sa nu fim in stare sa ne creem vreo ocazie cate un meci intreg, si cu cine?!? Cu Ceahlaul sau Pandurii!!!
Sa-i dea Dumnezeu inspiratie diseara lui Oli, desi tare mi-e ca o sa facem rahatu’ praf. Sper sa gresesc…

Poirot  •  21 noiembrie 2006, 14:42

@coco: f. buna analiza!
in rest, o lacrima de fata pentru trailer-ul lui Tolontan 🙂

ko  •  21 noiembrie 2006, 14:46

Dupa ultimele meciuri cu Ov Petre si Lovin, doar ideea ca Radoi e pe teren aduce mai multa valoare echipei… De aceea, cred, Radoi la chiar la o treime din potential, e mai util echipei decat celelalte variante…

Calin  •  21 noiembrie 2006, 14:54

are cineva vreun bilet tribuna 1 de vanzare???????

Reddog  •  21 noiembrie 2006, 14:56

Mda, vrea sa joace…si daca-l loveste un ucrainean mai dur, in genunchi, ce-o sa faca? E bine sa vrei, da’ ai grija ce-ti doresti…

coco  •  21 noiembrie 2006, 14:57

…ca sa fiu mai bine inteles (vezi deasupra), meseria lui Dica nu e golul ci pasa de gol! De cand sta infipt intre fundasii adversi cu spatele la poarta, n-a mai reusit decat sa se injure din nou cu suporterii. Dica da goluri atunci cand vine din spate fara marcaj sau din combinatii pe zona centrala. Ori faze fixe, ma rog… Daca-l pui planton intre 2 sau 3 fundasi adversi, e ca si cum l-ai trimite la manastire: nu-i ramane decat sa se roage sa se impiedice vreunu’…

Poirot  •  21 noiembrie 2006, 14:58

Da, aveti dreptate… Sa mai stea vreo doi ani, pana-i trece. Radoi e PROFESIONIST! Credeti ca nu stie „sa se ceara afara” dak e cazul? Zau asa… doar nu-i de sticla….

GabiKoreanu  •  21 noiembrie 2006, 15:01

@valentin poescu

pe mine, recunosc, m-ai surprins (placut)
pacat apari asa rar pe blog 🙂

jimihunulukulukuakua  •  21 noiembrie 2006, 15:06

Haideti sa gandim pozitiv! Steaua nu se poate compara cu Dnamo Kiev deoarece iam zdrobit kiar la ei akasa! Pentru binele echipei radoi ar trebui sa joace macar o repriza iar apoi sa intre in valoare Dica!Rezultatul meciului va fii decis in mare parte de public! Asa ca haideti la stadion sa strigam cu totii pe tot parcursul meciului FORZA STEAUA!

jimihunulukulukuakua  •  21 noiembrie 2006, 15:06

Haideti sa gandim pozitiv! Steaua nu se poate compara cu Dnamo Kiev deoarece iam zdrobit kiar la ei akasa! Pentru binele echipei radoi ar trebui sa joace macar o repriza iar apoi sa intre in valoare Dica!Rezultatul meciului va fii decis in mare parte de public! Asa ca haideti la stadion sa strigam cu totii pe tot parcursul meciului FORZA STEAUA!

jimihunulukulukuakua  •  21 noiembrie 2006, 15:06

Haideti sa gandim pozitiv! Steaua nu se poate compara cu Dnamo Kiev deoarece iam zdrobit kiar la ei akasa! Pentru binele echipei radoi ar trebui sa joace macar o repriza iar apoi sa intre in valoare Dica!Rezultatul meciului va fii decis in mare parte de public! Asa ca haideti la stadion sa strigam cu totii pe tot parcursul meciului FORZA STEAUA!

orre  •  21 noiembrie 2006, 15:09

ma scutiti cu articole de rahat?, radoi=zero ca fotbalis la ora actuala.vb lui Dragomir

ANTI-JOC  •  21 noiembrie 2006, 15:10

AM SI EU O INTREBARE:
DE UNDE STITI CA RADOI II MOTIVEAZA PE JUCATORII STELEI?
ASTEPT RASPUNS.

Dr@Gosh  •  21 noiembrie 2006, 15:14

am o singura intrebare: Domnul Andrei Vochin se afla in cantonamentul stelei? A participat la antrenamente?

buba  •  21 noiembrie 2006, 15:16

n-as vrea sa fiu in pielea lui Olaroiu cand va lua decizia…

coco  •  21 noiembrie 2006, 15:19

…revenind la controversa asta de ultima ora, cu sau fara Radoi, pe care mai nou o vad transformata in Radoi vs. echipa sau (patetizand un pic) inima vs. minte, cred ca si Oli si Radoi trebuie sa riste! Nu cu ochii inchisi si capatzina la bataie ci cu mintea limpede. Un risc asumat se transforma intr-o situatie riscanta pentru adversar. E valabil in toate sporturile mintii (iar cei care se intreaba care-i legatura intre fotbal si „sporturile mintii” inseamna ca n-au dat in viata lor cu piciorul intr-o minge altfel decat cu latu’ si pe-o distanta nu mai mare de 3 metri fara sa sparga vreun parbriz…), ca e bridge, sah, snooker sau poker, asa cum e valabil si-n viata: toate marile cariere si toate marile averi au avut la baza riscul.
Mirel pare dispus sa riste (asta daca nu e cumva tot vreo gogoasa de presa, la modul „hai sa mai creem putin suspans…). Olaroiu o fi?
O sa vedem deseara…

Georgero  •  21 noiembrie 2006, 15:23

Dl Vochin ofera bilete gratis in primavara, celui care ghiceste marcatorii si scorul meciului de asta-seara.

Faza tare e ca nu sunt permise comentariile pe blogul d-lui. :))

Georgero  •  21 noiembrie 2006, 15:23

Rog sa nu fiu injurat daca intre timp comentariile vor fi admise 😀

ANTI-JOC  •  21 noiembrie 2006, 15:25

CE SA ZIC VINE SALVATORUL ECHIPEI DUPA 5 LUNI DE PAUZA TIMP IN CARE BAIETII S-AU CALIFICAT IN LIGA SI FARA MARELE SIMBOL SI VREA DIRECT TITULAR .DACA ERA VREUN ATACANT PUR-SANGE SAU GENUL DE FOTBALIST GARE FACE DIFERENTA INTELEG DAR RADOI NU E DECAT UN LOVIN MAI PE VANA SI MULT MAI UMFLAT.

Valentin Dumitru  •  21 noiembrie 2006, 15:26

Coco are mare dreptate. Oli ar trebui sa inceapa cu Badea si Thereau atacanti, pt ca se completeaza perfect unul pe celalalt, iar Dica sa fie mijlocas ofensiv, pt ca asa a dat rezultate maxime. Pacat insa ca Oli nu citeste parerile astea. Parca-l vad pe Oprita titular diseara :(.
Despre Radoi – mai bine sa intre mai tarziu, decat titular si sa nu poata rezista forcing-ului ucrainean, pt ca e clar ce-i asteapta pe ai nostri. Adica ma indoiesc ca „pretenii” nostri de la est vor sta calmi si vor juca pe contraatac, pt ca daca nu inscriu repede, presiunea timpului care va curge impotriva lor ii va face si mai disperati.

ANTI-JOC  •  21 noiembrie 2006, 15:26

UMFLAT IN GHILIMELE

Alex  •  21 noiembrie 2006, 15:33

FORZA RADOI ! FORZA STEAUA !
MIREL RADOI TU ESTI UNUL DINTRE NOI !
DESEARA AVEM NEVOIE DE CURAJUL SI DE FORTA TA!
PN O SA FIE ALATURI DE VOI ! HAI CAMPIONII!

Maxx_20cm  •  21 noiembrie 2006, 15:43

Sa nu joace ! Pana acum am jucat fara el aproape toate meciurile ..Acum ,sa avem oare „nevoie” de el nerefacut in totalitate , pt a ne duce in Uefa ?

XYZ  •  21 noiembrie 2006, 15:44

Nu stiu altii cum sunt,dar eu mi-as da demisia in seara asta,daca as fi in locul lui Olaroiu…
Indiferent de rezultat.

ANTI-JOC  •  21 noiembrie 2006, 15:49

PAI DACA INSISTA TOTI BAIETII INSEAMNA CA-I BAGA PE TOTI?
SAU DOAR RADOI INSISTA? CA EL E VREUN ROMARIO SAU MARADONA

zgabeatai  •  21 noiembrie 2006, 16:02

tolontane, cum ramane cu oamenii fara creier care au ajuns sa se milogeasca de ucraineni sa bata pe steaua cu orice pret?
pun pariu ca nu ai curaj sa comentezi o semenea atitudine de scarba nationala…sunt curios…daca ai curaj sa deranjezi pe cineva de la dinamo…

Cătălin Tolontan  •  21 noiembrie 2006, 16:03

drakones, superskills: multumesc, stati pe aproape pt ca incercam sa va spunem cit mai repede ce decizie a luat olaroiu

Cătălin Tolontan  •  21 noiembrie 2006, 16:05

veron: eu l-as folosi pe radoi titular. dar nu sint antrenor

Cătălin Tolontan  •  21 noiembrie 2006, 16:06

ducusor: citesc toate mesajele, insa nu pot raspunde la toate. repet: un blog nu este un chat)))::

zgabeatai  •  21 noiembrie 2006, 16:06

Maria Voastra, domnule ziarist genial … ma scuzati ca am indraznit sa va adresez o intrebare incomoda…
scrieti, baieti…orice dar scrieti…

marian  •  21 noiembrie 2006, 16:08

sanse 50/50 Radoi vrea dar s-a vazut ca nu prea poate
cel putin deocamdata .Sa nu se grabeasca.
Marea problema la Steaua este Olaroiu cu adevarat antrenor de la 2 in jos

zuzu  •  21 noiembrie 2006, 16:20

Salut Catalin,

mai intrati shi voi la „sugestii si reclamatii pe gsp” sa vedetzi cate afinitati. Multumesc

waddy  •  21 noiembrie 2006, 16:23

Domnule Tolontan, si dumneata, si GSP sunteti incredibil de jenanti. Este rusinos, rusinos, rusinos ca, de aproape 24 de ore, pe site-ul ziarului nu apar decit stiri despre sstoaia. Sunteti de risul curcilor. Ati ajuns de o penibilitate atit de mare ca nici macar nu mai meritati un leu pe aceasta fituica pro-sstoaia! Daca juca echipa nationala nu va interesa decit scandalul, caruia ii alocati spatiul. Probabil, comentariul meu va fi trecut la „si altele”. Ma intereseaza mult prea putin. Sa fiti siguri ca va meritati soarta. Si, chiar daca nu o sa fie mare pierdere, de azi ati pierdut inca un cititor. Mergeti cu steaua, domnule Catalin. Vine Craciunul, dar pe cine sa mai colindati in afara de Gigi? Si, inca un lucru, maestre! Eu sunt „ciine”, dar, daca te musc, cel care turbezi o sa fii tu!

ALECSS  •  21 noiembrie 2006, 16:29

Nu stiu,nu ma intereseaza,Oli ar trebui sa faca ceva…ori Radoi ori Nicolita ori Saban ori Carlos trebuie sa fie in teren in seara asta…macar unu dintre ei…te rog eu Oli,fa ceva!!!.Cineva trebuie sa mai dea un autogol,sa mai scape o minge,sa mai fie driblat usor…doar nu vreti o prestatie perfecta!!!! Deci,Oli,te rog eu, nu ma uita!!!!

Io  •  21 noiembrie 2006, 16:29

Argentinianul Gonzalo Higuain, care a refuzat convocarea la naţionala Franţei deşi ar fi avut dreptul să joace pentru vicecampioana lumii, are 19 ani şi s-a născut în Franţa, la Brest, într-o perioadă în care tatăl său, Jorge Higuain, era jucător profesionist la clubul din Brest, şi a atras atenţia în ultima perioadă după ce a reuşit o dublă în cel mai celebru derby din lume, River Plate – Boca Juniors.

citat gsp

daca river-boca e cel ami celebru din lume, cu siguranta gsp-ul are cei mai idioti jrunalisti =))

Decebal Radulescu  •  21 noiembrie 2006, 16:31

Decebal sint. Tolo, eu sint de parere ca n-ar trebui sa joace cu Radoi de la inceput. Mi se pare nepregatit pentru un meci intreg. Nu poti miza doar pe ambitia lui uriasa. Tre sa fim constienti ca nu poate evolua la capacitate maxima si nu stiu daca e bina ca Olaroiu sa riste. Sa nu se intoarca decizia impotriva lui Olaroiu.

jannes  •  21 noiembrie 2006, 16:32

Radoi va fi cu siguranta rezerva si va intra dupa pauza oricare va fi rezultatul.Ib CL ca sa joci ai nevoie de meciuri in picioare si nu de alergari prin Bologna.Totul depinde de OLI.

mmircu  •  21 noiembrie 2006, 16:34

Sa nu inceapa cu Radoi!!! Sa inceapa cu oameni care au meciuri in picioare si steaua sa tina meciul in frau. In repriza a doua in functie de evolutia scorului sa intre si Radoi. Nu ma intereseaza iubirea pt jucatori a nimanui. Nu ma intereseaza decat rezultatul echipei si Radoi la ora actuala poate fi un risc enorm. Daca se rupe in primele 15 minute sau ma rog in prima repriza ?????
Steaua pierde o schimbare, pierde mental toata tactica gandita cu Radoi in teren. Asa ca azi pt binele stelei si al rezultatului Radoi trebuie trecut pe locul doi. Il apreciez pe Radoi dar trebuie sa fim realisti.

seby-yo  •  21 noiembrie 2006, 16:39

inima da…creierul nu si nu

IONUTstelistu  •  21 noiembrie 2006, 16:42

yo daca as fi in locul lui oli as juca in atac cu thereau si badea…si sa va spun de ce…dinamo kiev va incerca sa ne atace ei tre sa dea multe goluri…dar noi daca suntem destepti putem profita…thereau este un bun pasator si prin pasele lui badea isi poate pune viteza in functiune…daca vom juca cu cei 2 atacanti vom face un meci mare…veti vedea…si in cazul lui radoi yo unu nu las baga titular….nu are meciuri in piciaoare si poate gresi…este un meci mult prea important pentru a incerca cu radoi…e ca un experiment sa joci cu radoi titular..stelist pana la moarte

Comentează