Sfatuiti-l pe Olaroiu! Thereau sau Badea?

Mai sint citeva ore pina la inceperea meciului Steaua – Dinamo Kiev. Cine va fi perechea lui Dica in atacul Stelei? Thereau sau Badea? Voi pe cine ati folosi? Astept opiniile voastre argumentate si va multumesc!

marți, 21 noiembrie 2006, 10:00

Mai sint citeva ore pina la inceperea meciului Steaua – Dinamo Kiev. Cine va fi perechea lui Dica in atacul Stelei? Thereau sau Badea? Voi pe cine ati folosi? Astept opiniile voastre argumentate si va multumesc!

Comentarii (348)Adaugă comentariu

Georgero  •  21 noiembrie 2006, 10:56

Cernea
Stancu – Goian – Ghionea – Marin
Radoi – Paraschiv
Nicolitza
Dica
Badea
Thereau

Asa as juca. Cu unul dintre fundasii laterali f dinamic, probabil Stancu, care sa inlocuiasca lipsa unui al 2lea mijlocas lateral. Si cu unul dintre inchizatori care sa acopere o eventuala ramanere a fundasului lateral in atac… Si neaparat, Paraschiv marcaj om-la-om la Cernat…

Kiki  •  21 noiembrie 2006, 10:57

@von blaremberg
lasa injuriile, may!
daca nu, te punem intre paranteze – k tot il invoci pe Husserl!
C, camil Petrescu iti statea in gat?

adi  •  21 noiembrie 2006, 10:57

azi dinamo kiev a venit sa castige si ii clar ca vor avea posesie mai mare si se vor avanta peste noi deci avem nevoie dintre cei doi care este mai bun pe contraatac…mai rapid………sa dea gol cand nu te astepti din faze simple de contraatac nu straluciri personale…..eu as zice ca thereau este peste badea in acest moment care este muncitor si mai tehnic insa este clar ca este intro lipsa de forma dupa ce presa la ridicat in slavi dupa meciu cu dinamo kiev…

Dr@Gosh  •  21 noiembrie 2006, 10:57

eu sunt curios cand va indrazni olaroiu sa renunte la jucatorii care sunt „planta”. Adica de ce sa joace Dica titular? Sau Banel? eu nu inteleg antrenorii care insista pe jucatorii iesiti din forma…ei ar trebui sa lase locul altora pana in momentul cand vor demonstra ca merita sa revina printre titulari.

asha ca sustin pe oprita pe dreapta si pe thereau+badea in atac…

tony_big_fan  •  21 noiembrie 2006, 10:57

Fara Dica in teren eu zic ca o sa avem o echipa rupta-n doua in care atacul va sta doar in noroc la centrari in fata spre varfurile Thereau si Badea. Dica e singurul jucator care poate juca bine rolul de a „lega” mijlocul de atac.

Razvan  •  21 noiembrie 2006, 10:58

Cred ca o pereche de atac cu Badea si Thereau, sprijiniti de Dica din spate ar fi ideala! Ne trebuie o echipa de atac! parearea mea :))

Doru11  •  21 noiembrie 2006, 10:58

@kiki si in general celor care il critica pe Dica.
E adevarat ca Dica pare ca nu joaca bine acum si greseste mai multe pase decat dinainte. Dar voi priviti gresit problema. Cand Dica nu joaca sau nu joaca bine, Steaua e praf (mai ales din cauza stilului de joc, deci a antrenorului). Incercati sa analizati mai bine jocul Stelei si veti vedea ca mai mult de 50% din actiunile care duc la gol pleaca de la Dica.
De asemenea, Dica nu are viteza, dar asta nu inseamna ca e lenes. Dica face si tacklinguri, Dica recupereaza baloane. Nu cat recupereaza Para sau Petre, ca nu asta e rolul lui. Ce ati vrea, sa avem numai Lovini in echipa??
Cand il urmariti pe Dica in timpul meciului ca sa-l injurati (cum s-a intampla la ultimele meciuri de pe Ghencea), incercati sa fiti obiectivi si sa contabilizati si lucrurile bune pe care le face. Incepand cu asezarea si miscarea in teren, pe car le comanda Oli de pe banca.

aspenter  •  21 noiembrie 2006, 10:58

as merge pe echipa lui tony_big_fan cu o singura modificare: Ovidiu Petre in locul lui paraschiv. Para a fost prea apasat de emotii la meciurile de acasa cu Lyon si Real

Doru11  •  21 noiembrie 2006, 10:59

*decat inainte, scuze

cry  •  21 noiembrie 2006, 10:59

o intrebare sincera domnule Tolontan: asta e tot ce faceti pe ziua de azi? o provocare lansata parca de niste pustani in curtea scolii ( „daca ai fi in locul lui olaroiu cu cine ai juca in atac?…”) si cateva raspunsuri la comentarii la fel de simple? in locul intrebarii puteati face o analiza a celor doi atacanti ai stelei cu plusuri si minusuri de fiecare parte…si astfel poate lamureati cititorii sa se decida mai usor pe cine ar prefera.Dv ati procedat exact invers, asteptati sa fiti lamurit de catre cititori…pacat, meseria de ziarist nu se practica din pat.

steli  •  21 noiembrie 2006, 10:59

ar trebui sa inceapa cu thereau si dica ….pt k thereau este cel mai in forma atacant al stelei si dica desi are probleme de concentrare acum cred k in meciu asta va trece peste asta.

Yo  •  21 noiembrie 2006, 11:00

FARA COMANNNNNN!!!!!!!

Mercury  •  21 noiembrie 2006, 11:00

Nu mi-a placut niciodata jocul stelei cu un varf!!! Eu zic sa joace cu amandoi siin spatele lor Dica ca mijlocas ofensiv,omul cu pasa!

botoshel  •  21 noiembrie 2006, 11:00

eu as incepe cu rezervele toate ca sunt mult mai motivati de cat titularii.de prea multi bani joaca asa.de la meciul de la kiev nimic nu mai mere.aaa si neo olii baga-l pe adi de la valcea ,suparat suparat sunt doamne iara

SoulReaver  •  21 noiembrie 2006, 11:00

Si Thereau si Badea….fara Dica,uitati-va la ultimele meciuri ale Stelei si ve-ti vedea ca Dica fuge de parca sta.Dica nu mai e bun…vorba lu Becali,are fitze!Thereau e mult mai bun si tehnic decat Dica….iar Badea alearga mai mult,iar un finalizator ar fi Iacob!!!Steaua no sa prinda nici locul 4 in campionatul asta pentru ca nu stie sa joace ofensiv,sa pasese repede si tactica a lui Olaroiu nu e buna deloc!
Se zice ca Dinamo joaca in 14(desi nu-s dinamovist)….dar Dinamo mai joaca si cu 3 atacanti pe teren,si unu tot da gol!!!La Steaua sunt bagati 2….si numai unul se chinuie pe teren,nu inteleg deloc titularizarea lui Dica….Greseala mare de antrenor pentru esecurile Stelei,iar greseala e Titularizarea!!!

Letty  •  21 noiembrie 2006, 11:01

Ar trebui sa jpace cu amandoi titulari, si sa-l bage si pe Dica in repriza 2, adica sa joace apoi cu 3 atacanti, pt ca ucrainienii vor sari toti pe Dica.

mar  •  21 noiembrie 2006, 11:01

Atacanti ??? Olaroiu si cu MM si putin mai retras Jiji(ca sa-i coordoneze) !!!!!
Bai fratilor voi nu vedeti ca acest trio duc echipa asta de rapa ??Olaroiu prin ceea ce face,iar ceilalti doi prin faptul ca l-au adus si il MENTIN la carma echipei. Cand M Iancu a zis ca Oli e antrenor de locurile 2-3 a spus cel mai mare adevar. Ce a facut marele OLi ca antrenor? A dus pe National pe locul 2 si…
O sa-mi ziceti ca da, dar mai trebuie sa-i mai dea o sansa. A avut atatea dar nu a stiut sa profite de ele. Din 10 sept Steaua nu a mai batut pe nimenea in deplasare,dar ar vrea sa ia campionatul!!! Pai trebuie ca dinamovistii sa se bata singuri,dar nici atunci, pt ca o sa castige Rapidul.
Pot sa pun pariu pe oricat ca Steaua va termina camp. pe locul 3 (TREI),daca Oli va ramane la Steaua.
PS nu sant nici dinamovist nici rapidist.

Noir Desir  •  21 noiembrie 2006, 11:02

sper sa nu lipseasca Carlos si cu Coman- idolii mei:))).

antibecalizatorul  •  21 noiembrie 2006, 11:02

primul 11 al stelei
omul lanterna- dexter, batman, dica,cernea- anna lesko, oana zavoranu, moby dick– in atac tripleta de tinichea carlos, cernea si prajitoru de paine

VafCat  •  21 noiembrie 2006, 11:02

Perechea de start sa fie Dica + Badea … iar Thereau sa intre in repriza a doua in locul lu Badea. Badea e un baiat muncitor nu o sa se lase batut sa nu dea macar un gol.

Doctorul  •  21 noiembrie 2006, 11:03

Sistemul lui Oli este 4-2-3-1…si in el nu poate exista Pereche Badea Thereau de atacanti!!!

Cernea

P Marin Ghionea Goian Stancu

Paraschiv Ov. Petre

V. Cristocea N.Dica V. Badea

Cyril Thereau

Asa s-ai jucat toate meciurile de la Rorenborg incoace…in 4-2-3-1…cu o singura exceptie….meciul de la Piatra Neamt….cand am avut 0 ocazii!!!!

Exista o mica adaugare…un 4-2-3-1..se joaca doar cu mingea jos… exact ca in era Protasov… exact ca la Herenveen sau Sevilla, sau dubla cu Boro in era Oli. La galati s-a pus mingea jos…si au fost 15 ocazii!!! In era Protasov daca nu jucai cu mingea pe jos dupa ce ieseai din 16 metri de la tine…erai amendat cu 100 euro!!! Cate pase a avut Hamu dinafara careului…degajari…va spun eu: 0. Si e portar!!!

Cu National…Dica a castigat meciul cu 6-0!!

Cand apare Oprita in schema …dispare ori Thereau si e avansat Badea pe „varf impins”…ori Badea e rezerva!!!

Cu respect,
Doctorul

Phantom  •  21 noiembrie 2006, 11:03

CARLOS e raspunsul….sa-l bage pe Carlos in atac ca ati vazut cate goluri face:)))))))))))))))))

Dinca Cosmin Ionut  •  21 noiembrie 2006, 11:03

In legatura cu cine ar trebui sa fie titulari in meciul cu Dinamo Kiev.Eu as incepe cu urmatorul 11:Cernea,Stancu,Goian,Ghionea,P Marin,Bostina,Paraschiv,Ov Petre,Cristocea,Badea si Thereau.Dupa parerea mea Dica nu este in forma si va incetinii contraatacurile Stelei pt ca nu e un jucator rapid.Chiar daca sunt stelist de cand m-am nascut,ma simt ciudat la meciul asta.Va fi mult mai greu decat cele cu Real si Lyon.Si ar fi mai bine sa nu mai creati atatea scandaluri la echipe pt ca presa speculeaza multe si uneori chiar incita.FORZZA STEAUA!!!!!!!!!!!!

Dan  •  21 noiembrie 2006, 11:03

IMI PARE INCREDIBIL CUM JOACA STEAUA PE GHENCEA. PAI UNDE E STADIONUL ALA PE CARE NU CONTA CE ECHIPA ADVERSA INTRA. CAND JUCAM PE GHENCEA I RUPEAM ORICARE AR FI. ACUM ATMOSFERA DIN CL E PLACUTA, FRUMOASA, CA LA UN SALON DE MASAJ, CHIAR SI ADVERSARI SE BUCURA DE EA.

GSP Fan  •  21 noiembrie 2006, 11:03

Thereau si Badea probabil ar fi mai indicati in teren,fara Dica.E un jucator bun dar din pacate a cam plecat capul in ultimul timp…probabil oboseala,probabil perfomantele pe care le-a avut(mentionez doar in primul meci din CL).Oricum nu facem noi cei care postam p-aici echipa la Steaua.Dar sper din tot sufletul sa o faca doar Oli ci nu ceilalti care se afla la conducere.Hai macar acum sa arate ce si daca pot si sa demonstreze ca partida de la Kiev nu a fost doar o mica intamplare fericita.Multa bafta la meci sper ca deciziile luate in privinta jucatorilor sa fie bune si sper din tot sufletul sa reusiti sa faceti din nou o tara intreaga fericita pentru ca noi suntem cu voi asa cum putem.
Bafta multa si salutari de la Lyon!!!

xifor  •  21 noiembrie 2006, 11:03

ce parere aveti domnule de g. coman?merita el sa joace la steaua?

jack  •  21 noiembrie 2006, 11:04

Sa nu mai fie Olaroiu asa fricos si sa joace cu amandoi. Si nu inteleg de ce nu scrieti si voi ziaristii asta.

Kiki  •  21 noiembrie 2006, 11:05

@Doru1
Scuze, dar eu nu-l critic pe Dica. Intrebarea era cine-i mai bun, pentru meciul de azi, IN ATAC. Si imi mentin parerea: Thereau si Badea. Dica – mijlocas avansat – asa cum spuneai, construieste mult. dar nu despre „constructie” e vorba in atac, nu?
departe de mine sa-l critic pe Dica – spuneam ca nu are rezultate bune in atac in ultima vreme. Vezi, atitudinea ta este gresita: nu folseste la nimic sa-i consideram „tabu” pe jucatori! E mult mai cinstit sa fim corecti si sa analizam situatia prin prisma ultimelor meciuri – nu prin ceea ce au facut jucatorii in trecut! Pentru mine, doar doi jucatori din trecutul Stelei sunt tabu – pentru ca s-au comportat exemplar in tot timpul cat au jucat la echipa: Tudorel Stoica (cel mai mare mijlocas al Stelei din toate timpurile!) si Lotzi Boloni!
In alta ordine de idei, si Lovin pare iesit din forma.

Doru11  •  21 noiembrie 2006, 11:05

@doctorul
corect, asta e sistemul lui Oli, dar asta nu inseamna ca noi nu putem spera. Din cand in cand, f. rar, Oli il adapteaza…poate o face si azi…
BRAVO!!
Dica a facut 4 din cele 6 goluri. BRAVO!!!!

daniell  •  21 noiembrie 2006, 11:07

Mai bine nu va prezentati deloc….parerea mea.Sper sa nu vi se strice nocturna la 0-6 …………….HAHALERELORRRR!!!
:)) :)) :)) :)) :))) :)))

Stelista  •  21 noiembrie 2006, 11:07

De ce sa nu intre toti trei?Glumesc! Nu ca nu ar fi posibil, dar la cum il stim pe Oli, sigur nu ar risca atat de mult avand in vedere importanta meciului.Parerea mea e ca ar trebui introdus Thereau pt ca are un avantaj din punct de vedere al fizicului fata de Vali Badea, a si fost titular in ultimele meciuri etc.Sa speram ca Oli va fi inspirat ca de fiecare data.Mergem pe mana lui.

no name  •  21 noiembrie 2006, 11:07

nu conteaza,oricum batem!adevaratele meciuri sunt la pro tv!asadar…priviti…vizionare placuta javrelor si ciorilor

Doru11  •  21 noiembrie 2006, 11:08

@kiki
pai eu am analizat si cu Nationalul, Dica a jucat foarte bine!
in ultimul meci, cei de la Pandurii au pus un om „cu securea” la DIca. Faulturi peste faulturi, nu tu un cartonas. Asa l-a oprit pe Dica si implicit pe Steaua. Daca o sa joace prost 2 meciuri la rand, il voi critica si eu

Georgero  •  21 noiembrie 2006, 11:08

Doctore

Nu sunt de acord ca nu pot coexista cei doi… Sunt de acord cu 4-2-3-1. Dar asta e o formula generalista. Echipa este mult mai dinamica in functie de faza de joc… Poate deveni oricand in timpul meciului 4-2-2-2 sau chiar 4-4-2…

In aia 3 din spatele varfului impins poti sa-i faci loc lui Badea, iar pe faza de atac, poate deveni al 2lea varf

ducusor  •  21 noiembrie 2006, 11:08

Domnule Tolontan nu este de datoria noastra a suporterilor sa alegem atacantul .Olaroiu a dovedit ca are inspiratia necesara sa aleaga titularul cand a avut de unde sa aleaga.Thereau vine cu cultura fotbalistica de sorginte vestica si are un foarte bun simt al portii dar joaca foarte simplu si stie doar in careu.Badea are influente clare latine si stie un pic cu balonul si poate fi surprinzator.De aici inainte este treaba lui Oli care a studiat foarte bine defensiva lui dinamo kiev .

alin  •  21 noiembrie 2006, 11:08

cernea– petre marin-goian-ghionea-stancu–cristocea-paraschiv-nicolita–dica–badea-thereau

JAY_1390  •  21 noiembrie 2006, 11:09

PE AMNDOI AR FI BINE FOLOSIT, CA DOAR VREM VICTORIA

razvan  •  21 noiembrie 2006, 11:09

uite ce fata ai ba tolontane , nu iti este rusine?

Dan  •  21 noiembrie 2006, 11:10

daniell … poponarii nu au voie sa posteze pe blog decat dupa 31 decembrie

Alex  •  21 noiembrie 2006, 11:10

…………………………Cernea………………………….
Stancu……Goian………………..Ghionea…..P. Marin
Nicolita……Paraschiv…………..Radoi……..Cristocea
…………………………….Dica……………………………
………………………….Thereau…………………………

Mircea  •  21 noiembrie 2006, 11:10

Thereau si Badea titulari , Dica rezerva .M-am saturat sa il vad dormind pe teren ..parca mereu e cu frana trasa. De asemenea , Oprita titular- Nicolita e si el iesit din forma.

pepsy  •  21 noiembrie 2006, 11:10

este clar…..steaua trebuie sa joace cat mai ofensiv posibil…asa ca eu il sfatuiesc pe olaroiu sa joace cu dica coordonartor, cu radoi mijlocas la incidere si cu cei doi…thereo si badea in atac…asa nu ne poate invinge nimeni….va asigur…dica nu este atacant…dica este coordonator….are o viziune foarte buna a jocului….nu este bun ca atacant deoarece este prea lent….

pepsy  •  21 noiembrie 2006, 11:13

cernea
stancu goian ghionea petre marin

radoi
nicolita dica cristocea

badea thereo

incearca si asa oli……

nicholas  •  21 noiembrie 2006, 11:13

Amandoi si Dica. Domnule Olaroiu mai joaca si ofensiv-istoriajocurilor Stelei o cere

Kiki  •  21 noiembrie 2006, 11:13

@Doru1
Pai sa nu comparm Nationalul cu Dinamo Kiev, si nici miza complet diferita a celor doua partide. In plus, apropo de „au pus om cu securea” – saracul Dica, nu perita sa-l bage pe teren „Om de sacrificiu”, nu? E un jucator prea bun pentru a fi folosit ca paratraznet! Ar fi pacat sa aiba soarta lui Radoi – adik sa nu joace cateva luni… Sunt convinsa k jucatorii de la Dinamo Kiev vor juca dur!

ALIN  •  21 noiembrie 2006, 11:14

„Sfatuiti-l pe Olaroiu!” Ce sa sfatuim domnule Tolontan! Oricum Nici jumatate din aceste mesaje nu sunt citite si nici un „SFAT” nu va ajunge la Olaroiu!
Eu imi fac inca o data datoria de cititor fidel si imi mai spun o data parerea la solicitarea dumneavoastra fara sa cer nimic mai mult decat o atentie sporita pentru cititorii dumneavoastra(aici vorbesc de cei fideli si seriosi).
SFATUL meu este sa joace cu Thereau si am sa motivez prin faptul ca este ceea ce are nevoie Steaua in aceasta seara si anume o mentalitate a unui fotbalist venit din alta scoala decat cea a romaneasca, o mentalitate constructiva fata de cea distructiva de care da dovada un roman in asemenea momente!

mario  •  21 noiembrie 2006, 11:15

THEREAU si BADEA fara DICA. Nu se poate ca acest jucator(Dica) sa traga echipa in jos. Nici tehnica nu are, nici nu alearga, asteapta tot meciul sa de-a si el un sut la poarta.

crusherkid  •  21 noiembrie 2006, 11:17

Eu unul l’as folosi pe Thereau. E mai in forma , mai bataios … are jocul cu capul , are si tehnica. V. Badea a avut sansa lui la Kiev si nu ne’a dezamagit…dar apoi la fel ca Dica a avut o cadere vizibila de forma. Acum Cyril trebuie sa primeasca o sansa si sa profite de ea.

NstyA24SUD  •  21 noiembrie 2006, 11:17

Sincer itzi spun draga Tolo,eu as folosi o pe Maria Andries.Tu ce parere ai?
parerea ta conteaza!!!

Noir Desir  •  21 noiembrie 2006, 11:18

Mustata joaca? multumim inca de pe acum celor de la Dynamo Kiev. L.G

Comentează