TOLO.RO
După mintea mea:
miercuri, 22 noiembrie 2006, 5:41
După mintea mea:
1. Punct tare. A fost creditat rapid de rezultate şi asta îl ajută încă în faţa jucătorilor, a lui Becali şi a suporterilor.
2. Punct slab. Dă uneori senzaţia că ramîne inert în timpul jocurilor şi că e depăşit de întimplările din teren. S-a întîmplat la Boro şi s-ar fi întimplat probabil şi ieri cu Dinamo Kiev dacă nu interveneau execuţia lui Dica şi erorile de arbitraj.
3. Punct slab. Comunică civilizat, dar insuficient. Vorbeşte rar despre planurile sale, despre fotbalişti şi suporterii au în faţă un antrenor introvertit. Senzaţia reporterilor gsp prezenţi marţi în Ghencea a fost aceea că, în cazul în care Kievul marca golul al doilea, tribunele ar fi răbufnit în primul rînd împotriva antrenorului. Pe scurt, nu ştie să se facă simpatizat de suflarea stelistă şi răbdarea fanilor e limitată.
4. Punct tare. E genul de antrenor care îşi selecţionează fotbaliştii după un sistem. Slăbiciunile (gen Gigel Coman) sînt puţine şi acceptabile. Steaua e un grup solid, foarte disciplinat şi cuminte, construit din voinţa sistematic aplicată a antrenorului.
5. Punct slab. Are săptămîni în care parcă scapă lucrurile de sub control, devenind ezitant şi aproape copilăros. Simte mereu nevoia să fie susţinut psihic de către conducători.
Acesta este o sinteză rapidă. Sînt convins însă că voi aveţi şi alte unghiuri. Exprimaţi-vă, vă rog, opinia, dacă doriţi. Care sînt punctele tari şi cele slabe ale lui Olăroiu?
ghencea • 22 noiembrie 2006, 17:57
afara cu oli ca ne-e nenorocit. nu jucam nimic, nimic, nimic. gigi nu te lasa pacalit de aceasta calificare , cu oli nu prindeml.c. in 2007 . laca , hagi, ca zici gigi?
stelist realist • 22 noiembrie 2006, 17:57
Da mah Tolontane, ai dreptate….
Un alt punct slab ar fi lipsa unui psiholog la echipa…, punct tare NOROCUL!
Leo • 22 noiembrie 2006, 17:58
SLAB:Daca ceva nu mergea, Zenga schimba in minutul 25 (marii antrenori se cunosc la schimbari, nu?), Olaroiu schimba in minutul 70, cand deja se instaleaza criza.
musy • 22 noiembrie 2006, 17:58
dupa cum ma asteptam,ai inceput atacurile,zdreantzo ce esti!
Gusti • 22 noiembrie 2006, 17:59
Punct slab. Se pripeste la transferuri, nedocumentindu-se dupa principii solide. Carlos este un astfel de caz. L-a vazut la televizor 45 de minute si l-a transferat la Steaua. Are in fata modelul Ogararu, pe care Ajax l-a urmarit 6 luni pt a-l transfera
Dorin Spoaller • 22 noiembrie 2006, 18:00
Parca punctele slabe le`atzi pus acolo doar ca sa fie … nu atzi argumentat ca un jurnalist acele puncte … vorbitzi de senzatii si de copilarie etc … oricum , in ultima vreme se simte o raceala considerabila in articolele care va apartzin …si nu fac referire doar la cele cu Steaua …
rush • 22 noiembrie 2006, 18:00
punct slab : insista cu fotbalisti depasiti de evenimente : ex: carlos, banel.
punct slab : datorita lipsei de comunicare , pare a fi marioneta lui MM si a lui Gigi
Fane Rosca • 22 noiembrie 2006, 18:01
Sa fim seriosi…
NU exista puncte tai.
Asta e sigur.
Puncte slabe… Hmmm…
Tocmai ai ridicat capacul Oli(i) care sta sa dea in clocot.
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult prea muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte, din pacate.
Este Zer0laroiu.
stelica • 22 noiembrie 2006, 18:01
tolo spune-mi si mie meciul cu Leverkusen e cumva pus miercurea, ca am bilet de avion cu plecare luni si intoarcere joi , am auzit ca e miercuri da’ nu gasesc nicaieri programul si deja toit tremur de draci; se pare ca io n-am norocu’ lu’ Oli…
Cristi • 22 noiembrie 2006, 18:01
Cred ca primul punct slab ar fi ca este fricos, cel putin asa mi-a lasat impresia in meciurile din ultimele 2-3 luni. In locul lui aseara as mai fi introdus un atacant, iar in ultimele 10 min as fi tinut mai mult mingea. La un moment dat scapasera 5 stelisti prin min 92 si in loc sa incerce posesia au degajat minega. Aici cred ca e lasitatea lui Oli. Cam atat
Adrian • 22 noiembrie 2006, 18:01
punct forte: stie fotbal si e un antrenor bun care se dedica complet meseriei studiind si muncind foarte mult
Ioan Savastre • 22 noiembrie 2006, 18:02
Cand a batut la Kiev, a fost considerat unul din cei mai mari antrnori ai Romaniei, daca nu chiar ai Europei dar, dupa cele doua meciuri cu Lyon si Real a parut un antrenor mic. Totusi face treaba buna la Steaua
olaroiu in oglinda • 22 noiembrie 2006, 18:02
pare putin arogant… trebuie sa fie mai ca protasov sau stoica de la craiova – mai deschis, mai aproape de jucatori. si sa stie ca nu e o rusine sa te aperi – am vazut lyon aseara -, e o rusine sa nu tii mingea. sau macar daca nu o tii sa ai talentul italienilor…
paul • 22 noiembrie 2006, 18:03
Puncte slabe (comparativ cu alti antrenori ai Stelei)
1) Nu e respectat de jucatori (cum era de ex. protasov)
2) E un psiholog de kko , niciodata nu nimereste schimbarile (vezi Zenga)
3) Nu stie sa aplice pedepse (nu-l vad prea curand punandu-i la respect pe Nicolita sau Oprita) cum ar fi facut Piturca
4) Desi nu mai are probleme medicale asa mari, nu e capabil sa creeze un prim 11 omogen (ca la Protasov – si el juca multe meciuri/sezon)
5) Nu prea are nici un cuvant de spus in politica echipei (cum facea Pitzi)
6) Avem dubluri pe post ,DAR NIMENI NU E INTERESANT DE CONCURENTZA. DINAMO ARE 14 TITULARI , si mereu 3 sunt nemultumiti.
STEAUA ARE 20-21 DE TITULARI , SI NIMENI NU E OFTICAT CA E REZERVA!!!
Puncte tari:
Luigi • 22 noiembrie 2006, 18:03
Olaroiu inca nu a depashit conditia de antrenor de provincie. Nu este deloc inspirat cand face schimbari pe parcursul unui meci, dar cea mai mare greseala care o face, dupa parerea mea, este ca insista cu un sistem de joc la care steaua nu merge decat din intamplare. Oli mai bine lasa-ne…..
RapidSB • 22 noiembrie 2006, 18:03
punctul slab e MM si Gigi, fara ei cred ca ar avea numai puncte bune
mars • 22 noiembrie 2006, 18:04
subscriu la ideea ca pare, in momentele delicate ale jocului, ne-implicat, fara solutii;
Drogba • 22 noiembrie 2006, 18:06
Totolanule, eu zic sa mai revizuiesti punctele alea tari gasite de tine si vei vedea ca e doar o spoiala care se ia la prima ploaie mai serioasa.
In rest sper ca Jiji sa-l mai tina la echipa pe el si mai ales pe memelucul macar pina in primavara ca sa joace si Steaua in Intertoto la vara
Adio CL si chiar cupa UEFA la anul cu acesti 2 antrenori MM si Olaroi
Totolanule ia sa-l intrebi pe Jiji care din ei e principal si care e secund?
ddy • 22 noiembrie 2006, 18:06
slabe:
-nu a cerut un medic bun
-nu prea are autoritate in fata lui gigi si meme (nu poate sa bata cu pumnul in masa si sa zica ‘il vreau pe asta’)
-nu se intereseaza de centrul de juniori
-nu-si disciplineaza jucatorii (numarati cartonasele primite sezonul asta, in liga si in campionat – suntem premianti)
bune:
-e atasat de jucatori
-i-a dat incredere lui ochirosii
Fane Rosca • 22 noiembrie 2006, 18:07
Punctul 3 al Dvs nu-si are rostul.
Mai introvertit si non-comunicativ decat Protasov, Oli nu poate fi.
Si totusi, 102% dintre stelisti l-ar lua pe primul inapoi si 104% dintre stelisti s-ar lepada de al doilea fara migrene.
Daca omul stie meserie, (in meseria asta) nu are nevoie de marketing si branding-ul pe care alta de mult il veneratzi.
Mr. Tolo, uitat-te la Ferguson; nu ti se pare cam constipat?
Ultima oara cand am controlat, tocami implinise douaj’ de ani in post. Uneori pare ca nu comunica nici macar cu proprii jucatori, decat cu ghete in cap eventual.
Si totusi?
siiirlouie • 22 noiembrie 2006, 18:08
puncte tari:
are o inclinatie spre defensiva fazele fixe (la executa tactic foarte bine –pacat ca jucatorii sai nu-s sufucuent de buni pentru ale execut ideal–cum le face OLi pe tabla),
este un luptator–a rezistat cu brio la toate presiunule suporterilo, a mass media , ale sefilor, etc.
puncte slabe:
— uneori are niste”idei fixe”–fixatii: — il promoveaza pe Coman cu atita indirjire incit il „afunda ” pe Bostina si nu-i da nicio sansa lui Ochirosii.
–da senzatia ca uneori nu detine control asupra vestiarului si se lasa influentat prea mult de patron in alcatuirea echipei
— este uneori inert pe banca (aseara de prin minutul 30 pina prin minutul 60 ) dadea senzatia ca nu e conectat la meci si parea inchis in el, nu inspira deloc in credere jucatorilor–asa mi s-a parut mie.
— are carente in jocul ofensiv : spre deosebire de Zenga (un alt strateg–adept al fazelor fixe si al defensivei) Olaroiu nu reuseste sa insufle jucatorilor in meciurile (cu echipele slabe de obicei) dorinta de ataca de a face spectacol si de a cistiga meciul–echipa para uneori fara ideei si este foarte agresiva.
musy • 22 noiembrie 2006, 18:08
de kkat esti tolontane.
LaCoruna • 22 noiembrie 2006, 18:09
Punct tare: are cunostinte tactice foarte avansate si asta e evident. Din pacate, aici intervine si punctul slab: pare ca nu stie sa-i faca pe jucatori sa inteleaga ce vrea de la ei (sau ei nu-l asculta!) sau nu sunt aia in stare sa le puna in practica.
Punct slab: nu are curajul sa-si asume riscuri. Steaua si National nu faceau decat in caz de criza de timp pressinguri sufocante in jumatatea adversa. Ros-albastri nu fac pressing acum decat in apropierea jumatatii terenului, ceea ce e insuficient. Pana si fotbalul italian a inteles ca un stil de joc economicos este lipsit de perspectiva.
Punct slab: pt el, spectacolu’ vine din contraatac, nu din faze rapid construite, nu din actiuni la firu’ ierbii, nu din multitudinea de idei tactice (ca stie multe, nu-l face cu nimic atat de bun in practica, alt punct slab, in opinia mea).
benamuky • 22 noiembrie 2006, 18:09
Bai baiatule (Ghencea), ce Lacatus vrei antrenor … nimeni nu contesta ce a facut el ca jucator, si nimeni nu contesta valoarea lui ca jucator dar, ce a facut el ca antrenor? exact asa stau lucrurile si in dreptul lui Hagi…nu? Sunt idolii mei amandoi, dar ca jucatori nu si antrenori. Pai daca nu ii dam credit lui Olaroiu si tot contestam antrenorii unde credeti ca ajungem. Iar o echipa mare ca Steaua are nevoie de antrenori de clasa cu experienta si rezultate notabile (bineinteles ca nu-i cazul lui Olaroiu), si nu antrenori de mana a II-a care sa faca doar experimente.
O iubire ros-albastra pentru campioana noastra
O iubim si o stimam, spre victorii o purtam
Mihai • 22 noiembrie 2006, 18:09
Pentru ‘stelica’ — Dinamo Bucuresti 29/11 Leverkusen, deci miercuri, daca la meciul asta te refereai. Daca te intereseaza alta data al unui meci al lui Leverkusen in Cupa Uefa,vezi aici: http://www.uefa.com/Competitions/UEFACup/Standings/Round=2365/Group=2700.html
Rosu-Halbastru • 22 noiembrie 2006, 18:10
Oli…e cam muci…Joaca 4-4-2 si normal ca de aia steaua este anticipata si previzibila. Probabil dak incearca alta formula cu idei noi…no sa mai fie asta de previzibila STEAUA …un 4-3-3 ias sugera cu thereau si badea sprijinit de dica in atac,,,iar la mijloc un radoi ov petre cristocea…sau un 4-2-3-1 …..
riki_faq • 22 noiembrie 2006, 18:10
il judecati pe Olaroiu dupa meciuri cu Real,Lyon si Dinamo Kiev…
siiirlouie • 22 noiembrie 2006, 18:10
la puncte tari:
— este un antrenor foarte bun pe contraaatac si deci este un antrenor pentru meciurile din deplasare–
puncte slabe:
areprobleme in meciurile cu echiepel care se baricadeaza si incearca ssa joace jocul sau
johnny • 22 noiembrie 2006, 18:12
tolontane suferi ca ne-am calificat nu? vad ca azi ai scris 3 editoriale,comentarii ce or fi ele si in toate 3 subliniezi mai mult sau mai putin direct faptul ca arbitrii ne-au ajutat.astept acelas numar si dupa infrangerea lui dinamo de maine (atentie va fi la scor ).iar ieri a gresit tusierul insa doar la ultimul gol + centralu a gresit in unele momente si fata de noi, fluiera prea usor (vezi lovitura libera din care au marcat ei ).legat de ce propui tu punct tare :stie sa vorbeasca in termeni „gandhieni” despre echipe straine si tactici dar cand e vorba sa aplice ceva in teren nu se vede acest lucru.ati vazut ca steaua joaca un alt fotbal in primele 10 minute? ( direct pe poarta ,combinatii, viteza ) iar dupa 10 minute revenim la jocu ala molesit obosit ia-o tu da-mi-o mie).in fiecare meci aproape am jucat asa. meciurile cu real. kievu in tur si aseara e un subiect bun pentru o urmatoare analiza a ta. punct slab as spune ar fi relatia cu suporterii.el nu a fost in nici un moment preaslavit (toti erau la picioarele lui protasov dupa doar cateva jocuri ) lucru datorat si faptului ,poate ca nu a fost un mare jucator .un alt punct tare, dar doar pentru el nu si pentru mine. ca suporter al acestei echipe este foarte apropiat lui becali si mm (doar becali ii mai da „Sfaturi ” cum sa faca echipa cateodata nu? 🙂 ) . inca un punct slab ar fi acesta:se gandeste prea mult la partea materiala poate sunt rautacios si a fost doar o gluma atunci dar dupa golul de 2-1 cu standard el ii arata mana lui becali ca vrea ceasul care ii fusese promis.in fine cert este ca acest antrenor nu este unul atragator din punct de vedere al jocului prestat de formatia antrenata de el un punct slab,dar si-a atins obiectivele propuse pana acum.
m-am intors • 22 noiembrie 2006, 18:13
In fata suporterilor nu-l mai ajuta nici un rezultat anterior. Sa o mai zbarceasca de 1-2 ori si o sa vada.
the freak • 22 noiembrie 2006, 18:14
va grabiti sa dati in oli dar uitati k zenga a plecat de la echipa in urma unei ineficiente asemanatoare a echipei care nu marca, cu oleg nu ne-am calificat in ciuda faptului k am jucat cu rosemborg si deasemeni erau perioade de meciuri cand echipa nu marca. domunule tolontan spuneti ca ramane inert in timpul meciurilor dar v-ati gandit la ce solutii ar avea? cand patronul iti spune k nu aduce jucatori cu salarii mari pt a nu dezechilibra lotul -ceea ce este logic- ce conducator de joc presupuneti k am putea aduce pt un salariu de 200 250 mii E?
sa nu uitam ca sezonul acesta au lipsit iacob si radoi cand a mai lipsit si cristocea au inceput sa apara si problemele cu adevarat in campionat (seria de 5 deplasari fara victorie) asta k sa numesc doar 3 piese de baza din echipa
in incheiere va reamintesc palmaresul lui oli la steaua:
castiga campionatul, ajunge in semifinala uefa la 5 min de finala, califica steaua in cl dupa 10 ani, unde dintr-o grupa infernala ne calificam in in uefa cu o etapa inainte de final
spuneti-mi un antrenor care a facut macar jumatate din aceste performante si apoi putem vorbi de puncte tari si slabe ale lui oli…
Bogdan • 22 noiembrie 2006, 18:16
Atunci cand analizezi punctele tari si slabi ale cuiva, o faci in raport cu alta persoana. Eu unul, l-as alege pentru comparatie pe ultimul antrenor al Stelei, si anume Protasov.
Daca il compari pe Olaroiu cu Protasov gasesti, si imi pare rau sa o spun, numai puncte slabe. La toate statisticile Steaua lui Olaroiu sta mai prost ca Steaua lui Protasov, mai putin la valoarea lotului. Deci… impardonabil.
P.S. Ma bucur ca ati solicitat parerea suporterilor. In ultima perioada, am avut impresia ca subiectul Olaroiu e unul tabu. Chiar ma intreb de ce?
stelica • 22 noiembrie 2006, 18:16
Mihai- multumesc, m-am lamurit si io intre timp, o sa intru joi pe blog ca sa mi-l povestiti…
riki_faq • 22 noiembrie 2006, 18:17
Nepotismele din echipa il strica si pe el si pe MM si aici ar trebuii sa intervina Gigi.MM si Oli s-au apropiat atat de mult de jucatori(mese la restaurant,concedii…nu-i nimic rau in asta,dar ar mai putea MM sau Oli sa-i spuna lui Paraschiv ca in meciurile cu Real si Lyon a fost depasit de situatie si ca trebuie sa stea pe banca/lovin,oprita,bostina,G.coman,banel,baciu,Saban[nu-s care e valoarea lui a jucat prea putin],P.Marin[a jucat acceptabil ,dar are o varsta]).Dica si Nesu vanduti si luati bani buni pe ei..acum cat e cald.Achizitii de nivelul CL …Mijloc ioc,benzile ioc…
tony_big_fan • 22 noiembrie 2006, 18:17
Puncte tari: Are rezultate pe care nimeni nu le-a avut dupa ’89 la STEAUA intr-un singur an. In rest e vorbarie aiurea ….. totul e discutabil – asa cum STEAUA a cazut la Boro vad ca nimeni nu zice cum STEAUA a revenit cu Standard sau cand a fost egalata la herenveen (sau la caderi gen Boro e devina numai Olaroiu si la reveniri in joc sunt „de vina” numai jucatorii…. Vad ca in romania toti sunt „specialisti” dar singurul lucru care ramane sunt rezultatele.
iov • 22 noiembrie 2006, 18:17
Este un tocilar, un antrenor care poate sigur salva o echipa de la retrogradare pt ca pt el toate meciurile se desfasoara dupa anumite sabloane alea fiind cateva tocite de el,la steaua trebuie un antrenor cu spirit de reactiecu imaginatie,cu spontaneitate,nu un molau cariua daca nu ii ies lucrurile bine de la inceput sau nu se desafasoara dupa un anumit fir epic nu i mai ies deloc si niciodata nu a invatat nimic de la boro cand pare ca mai are curaj este din cauza suporterilor care fac presiuni…ce jucatori „a facut” el un nume atat..norocul lui se cheama RADOI care e mai antrenor decat el…plus ca in relatia cu suporterii si fata de club parca e asa dupa niste standarde domne…”profesionist”,el uita ca suntem latini balcanici si se infierbanta sangele cand simtim ca cineva simte la fel ca noi pe cand el ….doarme pe el, comunicare praf…nu ma misca nimic din ce spune si din cauza asta la cel mai mic esec nu are sustinerea noastra ca nu l simtim de al nostru..samd.
Simpa • 22 noiembrie 2006, 18:18
Oli are un singur punct slab: este un FRICOS.
Marele punct forte este faptul ca au fost inaintea lui Zenga si Protasov la echipa si au pus la punct un angrenaj beton. Pacat, insa, ca a fost infundat Bostina….
Poate ca ar trebui sa ia niste echipe mai mici Oli… Sunt alti antrenori cu valoare pentru Steaua (Protasov, Zenga, Boloni, Hagi).
the freak • 22 noiembrie 2006, 18:20
touche! tony_big_fan
phetyo • 22 noiembrie 2006, 18:20
cateodata parca jocul i-l depaseste, si nu-i inspirat deloc la schimbari. nu inteleg fortarea cu oprita(ok, aseara n-a avut alternative), nu vad nimic special la el, fiind unul dintre cei mai lenti si neproductivi jucatori din lotul stelei. in afara de asta eu cred ca niste jucatori trebuie sa plece (carlos, saban, bostina, panait, coman) si trebuie adusi in locul lor jucatori care se ridica la inaltimea titularilor, putand juca un meci in primul 11 in orice moment!
Oli, sa ai bafta!!!
Bogdan • 22 noiembrie 2006, 18:22
Ai scris odata un editorial despre Olaroiu, in care ai intuit exact slabiciunea sa. Era vorba despre masculul care domina haita, sau cel putin cel care in momentele grele ia o hotarare si ii mobilizeaza pe cei din jurul lui. Aici Olaroiu mai are de munca.
Nu cred ca nu are capacitatea asta, dar data fiind formarea lui de antreonor cerebral, in momentele grele in loc sa ia rapid o hotarare parca se pierde in calcule infinite.
Daca Olaroiu nu ar fi responsabil si de psihicul si determinarea elevilor lui, ar fi antrenorul perfect.
rebelhawk • 22 noiembrie 2006, 18:22
bun Cataline, si????? care-i concluzia, de ce ai dat scanteia asta? ne lasi pe noi sa ne batem cap in cap? mai bine spune direct, oricum o stim si o vedem cu totii: Olaroiu este un antrenor SLAB! si apoi insiram dedesubt, cu liniuta, de ce!
Reddog • 22 noiembrie 2006, 18:23
Cu antrenoru asta nu vede Steaua locu 2…
Ciobanu Sorin • 22 noiembrie 2006, 18:23
Dece trebuie sa dam intotdeauna numai in antrenor; nici jucatorii stelei nu se omoara cu firea ; vorba lui Gigi „au conturile pline de bani si nu se mai omoara cu firea”. Eu cred ca daca Gigi i-ar amenda la infrangerile suferite in campionat ar juca mult mai bine, sau ma rog cel putin mult mai concentrati. De exemplu Dica , nu face nimic tot meciul (vezi meciul de ieri), dar mai nimereste cate un gol norocos din cand in cand. Ar trebuii sa joace la turatie maxima tot jocul, dar se pare ca nu poate.
adrianoo • 22 noiembrie 2006, 18:23
phetyo* bostina poate sa ramana…..ca un juc bun….
riki_faq • 22 noiembrie 2006, 18:24
La Boro vinovatul dupa parerea mea este Radoi(involuntar) si restu echipei..Au gafat in acel meci si Carlos,balan si multi altii..de la ei nu am pretentii.
soldatul • 22 noiembrie 2006, 18:24
sunt stelist de 20 de ani dar antrenor ca si protasov inca nu am vazut a facut treba fara nici un transfer major ,steaua a mai avut echipe care sa fie stiute pe din cap dar atunci aducea ce fotbalisti vrea ea din tara protasov a facut-o cu ce-a gasit.Despre oli ce sa zic strica munca lui protasov care i-a lasat o echipa i-ar el a umplut-o cu nulitati de peste hotare vezi carlos si saban ca sa nu mai vorbim de copiii lui gigel si petre i-ar acuma se vb de un schimb bostina -caramarin .Acest olaroiu chiar nu mai are rusine si il prosteste si pe gigi cei din timisoara rid si isi freca miinile de bucurie ca au scapat de cei 2 si au luat si bani RUSINE OLAROIU
Novac Gabriel Mircea • 22 noiembrie 2006, 18:24
uite draga tolontane… vezi ca poti scrie si un articol bun:) si eu il aprecies.. remember sunt stelist
valentin • 22 noiembrie 2006, 18:24
Din pacate, Olaroiu este un antrenor de contraatac. Isi pozitioneaza bine jucatorii in defensiva, dar nu stie sa faca faza ofensiva (a avut multe oportunitati dar le-a ratat aproape pe toate). In plus, nu stie sa isi monteze echipa pt. pressing in jumatatea adversarului. Dupa cum am mai scris, detine jucatori de fantezie, dar echipa se exprima greu, total in afara fanteziei. Nu stie sa isi motiveze echipa astefel incit aceasta sa isi ‘ucida’ adversarul (asa cum facea Steaua ’86-’90). Nu stie sa lucreze la mentalul jucatorilor.
riki_faq • 22 noiembrie 2006, 18:26
@valentin spune-mi jucator fantezist de la mijlocul terenului(exceptie poate Cristocea),te rog.
cossmin • 22 noiembrie 2006, 18:27
FORZZA OLI …. cel mai bon antrenor 😉 …