TOLO.RO
După mintea mea:
miercuri, 22 noiembrie 2006, 5:41
După mintea mea:
1. Punct tare. A fost creditat rapid de rezultate şi asta îl ajută încă în faţa jucătorilor, a lui Becali şi a suporterilor.
2. Punct slab. Dă uneori senzaţia că ramîne inert în timpul jocurilor şi că e depăşit de întimplările din teren. S-a întîmplat la Boro şi s-ar fi întimplat probabil şi ieri cu Dinamo Kiev dacă nu interveneau execuţia lui Dica şi erorile de arbitraj.
3. Punct slab. Comunică civilizat, dar insuficient. Vorbeşte rar despre planurile sale, despre fotbalişti şi suporterii au în faţă un antrenor introvertit. Senzaţia reporterilor gsp prezenţi marţi în Ghencea a fost aceea că, în cazul în care Kievul marca golul al doilea, tribunele ar fi răbufnit în primul rînd împotriva antrenorului. Pe scurt, nu ştie să se facă simpatizat de suflarea stelistă şi răbdarea fanilor e limitată.
4. Punct tare. E genul de antrenor care îşi selecţionează fotbaliştii după un sistem. Slăbiciunile (gen Gigel Coman) sînt puţine şi acceptabile. Steaua e un grup solid, foarte disciplinat şi cuminte, construit din voinţa sistematic aplicată a antrenorului.
5. Punct slab. Are săptămîni în care parcă scapă lucrurile de sub control, devenind ezitant şi aproape copilăros. Simte mereu nevoia să fie susţinut psihic de către conducători.
Acesta este o sinteză rapidă. Sînt convins însă că voi aveţi şi alte unghiuri. Exprimaţi-vă, vă rog, opinia, dacă doriţi. Care sînt punctele tari şi cele slabe ale lui Olăroiu?
man-on-ice • 22 noiembrie 2006, 20:48
Vreti puncte slabe?
Ceea ce joaca Steaua la ora actuala.
,,Totul e bine cand se termina cu bine ” este cea mai mare autohotie pe care o pot gandi fanii stelisti.Merge o data , de doua ori dar iti explodeaza mamalinga in fata cand ti-e lumea mai draga.Ulciorul nu merge de multe ori la apa.
Pe vremea lui Protasov echipa juca constant bine spre foarte bine, e drept s-a intamplat sa aiba ghinion cu Rosenborg , dar dupa aia datorita faptului ca echipa juca k lumea , au venit rezultatele ulterioare, adica cele care au adus puncte in clasamentul Uefa si mai tarziu ( chiar daca antrenor era Olaroiu) si o semifinala .
Daca el nu constientizeaza ca aseara a avut noroc porcesc pentru 2 editii de liga atunci inseamna ca e chior de-a binelea.
Echipa nu a jucat mai nimic.Daca era in fata lor Lyon sau chiar si Real mai treaca mearga dar asa era o echipa pe care am invins-o la ea acasa cu 4-1.
Puncte forte.
E consecvent . Oricand vei sti ce joaca Steaua. Ca nu e unu in atac si e altul , ca joaca cu unu sau altul fundas stanga sau mai stiu eu pe ce post , big deal, variatiuni pe aceeasi tema.
Dar acest punct forte se transforma automat intr-un punct slab.Toata lumea stie ce joaca Steaua.
x_trem • 22 noiembrie 2006, 20:49
si ieri olaroiu a gresit schimbarile…. la scos pe oprita din teren, care jucase mult mai bine de cat b.nicolita. si echipa de start a gresit-o,sa joci si cu banel si cu oprita in acelas timp ,e sinucidere curata!!!….
______________cernea____________
stancu____goian___ghionea___p.marin
__________radoi__o.petre__________
badea_________dica____________cristocea
____________ thereau_________
cu echipa asta, castigam fara probleme
ion • 22 noiembrie 2006, 20:55
olaroiu seamana cu tine tontulane. Asa cum pe el steaua l-a facut ”mare” antrenor, asa si tu, ai avut noroc ca ai ajuns sa scrii pe la flasnetele lu’ aioanitoaie. Punct slab la olaroiu e anusul unde poti sa-i tragi citeva limbane. Punct tare la olaroiu e madularul pe care te invit sa i-l sugi.
Virgilius • 22 noiembrie 2006, 20:59
Buna seara !
Constat ca sunt trei puncte slabe si doar doua bune din cinci !
Trebuie citit dincolo de randuri ?!
Altfel , cred ca Oli are multe de invatat , ca noi toti de altfel , fiecare in domeniul sau . Sper ca realizeaza acest lucru si ca doreste sa fie mai bun ! Beneficiul ar fi impartit intre milioanele de fani ai Stelei !
Tzeava stelistu • 22 noiembrie 2006, 21:12
Trebuie cautat rapid alt antrenor.I s-a dat o echipa buna pe mina formata de Zenga si Protasov,a avut sansa in primavara sa acceada in semifinala Uefa,apoi sa se califice destul de greu in Liga Campionilor cu Standard Liege.A cistigat splendid la Kiev unde are si el un merit,a avut o gramada de atuuri in mina si le-a irosit ca un incepator in ale antrenoratului.Cu infuzia de jucatori din aceasta toamna cu bagajul de rezultate obtinute pina la meciul cu Lyon de la Bucuresti,echipa,prin priceperea lui de antrenor,trebuia sa cresca spectaculos.Nu a fost in stare sa gestioneze situatiile de criza si de aceea nu e antrenor mare.Pacat ca antrenorii romani ai momentului nu au stofa,iar trebuie sa aducem un antrenor bun din strainatate.Succes Steaua in primavara europeana.
kempes • 22 noiembrie 2006, 21:18
Nu stiu daca staff-ul tehnic al lui Olaroiu ar trebui incadrat la pcte tari sau slabe. Antrenorul nu e singurul care pregateste echipa. Ma intreb cati dintre suporterii stelisti stiu cine e antrenor secund la Steaua. D-le Tolontan, poate va documentati dvs si ne spuneti si noua opinia despre staff-ul lui Olaroiu.
Stelista • 22 noiembrie 2006, 21:21
AVETI DREPTATE, D-LE TOLONTAN! OLI INSISTA CU NISTE MAINI MOARTE (CAM IN FIECARE MECI) CA GIGEL COMAN, OVIDIU PETRE, OPRITA.UN PUNCT FORTE AR FI CARACTERUL LUI, IN SENSUL CA NU PREA SE BAGA IN SCANDALURI, IN POLEMICI CU CONDUCATORII ALTOR ECHIPE.E PRIETEN CU JUCATORII, STIE SA SI-I TINA APROAPE.IN SCHIMB E ”RECE” CU SUPORTERII.DE EXEMPLU ANUL ACESTA CAND STEAUA A CASTIGAT ULTIMUL MECI DIN CAMPIONATUL TRECUT LA VASLUI, ECHIPA A FACUT UN POPAS LA BUZAU,UNDE STAU EU.A VORBIT SUPORTERILOR DE PE O SCENA AMPLASATA IN CENTRUL ORASULUI, A FOST OVATIONAT, DAR PARCA E PREA ”DISTANT” CU NOI. IN PLUS, ABORDEAZA UNELE MECIURI PREA TEMATOR SI CRED CA INTR-UN FEL TINE DE SCAUNUL SAU,II E FRICA SA NU-L DEMITA GIGI.
x_trem • 22 noiembrie 2006, 21:39
lasati-l bai pe o.petre in pace!!
e unul dintre cei mai buni fotblisti ai stelei in momentul de fata
Dan • 22 noiembrie 2006, 21:40
OLAROIU e un antrenor modest….antrenori buni sint Zenga, Rednic….un antrenor bun are rezultate si constantza in jocul prestat de echipa…..la ce lot are Steaua, Olaroiu putea sa dea mai mult…
In alta ordine de idei, un antrenor bun se impune in fata echipei, conducerii, suporterilor…..cind nu e lasat sa conduca echipa, demisioneaza…..respectul se cucereste nu se cerseste…….
tim • 22 noiembrie 2006, 21:48
tineti-l cat mai mult;cu Oli si Inter-Toto devine o Fata Morgana
doga • 22 noiembrie 2006, 21:49
e de toata jena echipa stelei…….am fost la meci si nu mi-a placut ce am vazut.
OLAROIU NU ARE CE CAUTA LA STEAUA.A avut dreptate Iancu cand a zis ca e antrenor de locul 3,4…..steaua o sa aiba norok daca prinde locul 3.
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 21:50
Pai sa vedem cum au jucat fiecare ca exprimarea colectiva s-a vazut: fara arbitrii shi intrarea lui Radoi …
Cernea-A aparat in general bine, dar a iesit aiurea in prima repriza la o centrare fiind foarte aproape de a o incaltza. La golul lui Cernat are shi el vreo 20% vina.
GHIONEA-Excelent
Goian-A jucat? Poate nu l-am remarcat din pricina comentatorilor care bateau campii ca de obicei.
P.Marin-A facut cateva gafe monumentale: o pasa la adversar in careu shi a trimis mingea inapoi in careu la primul gol anulat Kievului. In afara de astea s-a mishcat destul de bine.
S.Stancu- a vrut mult dar a gresit multe pase. Nu prea a fost in apele lui. In repriza a doua a fost ¨bulevard¨pe partea lui.
OVIDIU PETRE – a jucat excelent
Paraschiv – a muncit mult, dar nu a stralucit
Nicolita- e departe de forma sa. Pana shi pasa data lui Dica la gol a fost o ¨chifla¨, venita dupa un fault nesanctionat de arbitru.
Dica- Daca lasam executia de la gol ¨0¨barat
THEREAU- Cel mai bun jucator al Stelei alaturi de GHIONEA
Oprita- A inceput bine, dar la un moment dat i s-a rupt ¨filmul¨shi nici nu l-a iertat nimeni. Greu sa joci in Romania.
Radoi- A contat la moral, altfel multe pase gresite in zone ¨fierbinti¨
Concluzia: Chiar daca a muncit mult Steaua a avut ¨bulan¨shi un arbitraj mai mult decat ¨prietenesc¨, altfel azi era jale mare.
Despre Olaroiu: Cand ai 3 oameni in forma – GHIONEA, OV. PETRE shi THEREAU- n-ai cum sa faci echipa. Multe accidentari+ multa oboseala. Cu greu se poate spune ceva de Olaroiu in conditiile astea
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 21:53
Oameni buni ce aveti cu Ov. Petre? Ca Oprita shi Gigel Coman n-au valoare de CL asta e clar, dar nu au nici Nesu, P. Marin shi as indrazni sa spun ca pt. postul lui, nici Dica
Cristian Lazar • 22 noiembrie 2006, 21:56
Punct slab: daca ceea ce gandeste inainte de meci nu se potriveste cu
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 21:58
Fiti sinceri, pana in ce minut a-ti crezut ca e totul terminat?
Cristian Lazar • 22 noiembrie 2006, 22:04
Puncte slabe: tarziu reactioneaza la un joc prost al echipei, de multe ori da impresia ca nu are solutii, de multe ori insista pe jucatori care sunt in lipsa de forma (Coman G.), tacticizeaza prea mult un joc, ii este frica sa riste mai mult si acest lucru se vede si in jocul echipei.
Puncte tari: este realist, pregateste bine un joc.
ioanes • 22 noiembrie 2006, 22:11
ce sa cute Hagi la sreaua sa se enerveze ca altceva ca antrenor nu stie!
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:13
Cristian Lazar, in lipsa de forma e aproape toata echipa
coco • 22 noiembrie 2006, 22:13
Plecand de la premisa ca aici nu discutam despre Olaroiu – om, ci despre Olaroiu- antrenor de fotbal:
* punct (foarte) slab: nu STIE sa atace. Pur si simplu. S-a vazut si la National, si la Poli, se vede acum si la Steaua. Peste tot a depins de executiile individuale ale cate unui jucator, fie ca s-au numit Mitrovici, Caramarin sau Dica. A fost catalogat ca antrenor defensiv. E o prostie! Olaroiu nu se apara, pur si simplu traseele lui catre poarta adversa nu sunt valabile in fotbalul de azi.
* punct (la fel de) slab: foarte emotiv, la fel ca si Piturca, transmite propria crispare jucatorilor. Echipele lui Oli joaca scrasnit, fara placerea lucrului bine facut ci mai degraba „bine efectuat”. Echipele lui Oli nu joaca, efectueaza lucru mecanic.
* punct (tot atat de) slab: foarte putin dispus sa-si asume riscuri, echipele lui sunt lipsite de imaginatie, de acea nebunie frumoasa care aduce publicul in tribune. Un meci jucat de Oli iti creaza o senzatie de deja-vu, ai mai citit cartea…, ai mai vazut filmul…
*(tot) punct slab: isi vede prea clar lungul nasului. Degeaba iti motivezi echipa in meciuri cu adversari de rangul doi, daca atunci cand dai peste adevaratii sacali ai fotbalului scheauni ca un catelus… Ce mama dracu’ le-o fi spus nea’ Imi lu’ Lacatus sau Balint inainte sa-i trimita in gura lu’ alte Vandenbergh, Vercauteren, Scifo, Morten Olsen sau Lozano, nu mai el si ei stiu. Astia erau statui in viata la vremea aia. Dupa ce-am spalat pe jos cu ei in Ghencea, cele 4 penalty-uri ale lui Duckadam la Sevilla au venit firesc: nu ne mai putea sta nimeni in cale!
xifor • 22 noiembrie 2006, 22:13
nu prea stie sa faca schimbarile si cand sa le faca.da prea mare incredere unor jucatori care in momentul de fata nu au valoare de steaua(g.coman)sau nu merita sa fie titulari(oprita).in schimb are avantajul ca a creat o oarecare concurenta pe posturi si incearca sa imprime un fotbal modern la steaua.a avut si accidentari care l-au obligat sa schimbe echipa de la meci la meci.totusi ii tb mai mult curaj in timpul meciurilor.p.s.sa se odihneasca macar 2 ore inaintea meciurilor:-)
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:16
coco, nea Imi nu trebuia sa-i spuna nimic luli Laca. Laca s-a nascut negru-n cerul gurii
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:22
xifor, sa schimbe pe cine cu cine?
coco • 22 noiembrie 2006, 22:22
Poate in privinta lui Laca ai dreptate, pe el chiar nu era nevoie sa-l motivezi in vreun fel, pentru ca el s-a nascut motivat.
Da’ nici Laca nu juca singur…
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:26
coco, erau alte vremuri. E greu sa faci comparatii, ca daca-i iei individual nu te mai uiti la meciuri. Viteza de joc shi tactica e alta. Steua a jucat in 86 vreo 10 meciuri in Cupa campionilor. In 2006 a jucat deja 8 shi abia se termina grupele.
coco • 22 noiembrie 2006, 22:35
…ca veni vorba de motivatia jucatorilor, faza cu banderola de capitan pe bratul lui Banel dupa ghidusia de la Madrid a fost absolut penibila, iar rezultatul s-a vazut la Piatra Neamt.
Autogolul lui Banel n-a fost nicidecum „un accident nefericit”, sa fie clar! A fost ceea ce trebuia sa fie dupa halul in care joaca Nicolita de-asta vara incoace. Daca vrei sa motivezi un jucator aflat in pasa proasta il treci pe tusa pur si simplu. Daca e caracter adevarat isi revine. Daca nu, se duce dupa Cristea la timisoara sau dupa Aliuta unde a-ntarcat mutu’ iapa. Bela Karoly le motiva pe Nadia si pe Teodora Ungureanu c-o pereche de palme si-o ciocolata chinezeasca. Noi il luam in brate pe Banel si-l mangaiem pe crestet de parca ar fi un prichindel caruia i-a mierlit-o pestisorul auriu pentru ca a vrut sa-l coloreze albastru cu bidineaua.
Lucian • 22 noiembrie 2006, 22:36
Nu stiu exact cat se pricepe la fotbal Marian Iancu dar cred ca este personajul care l-a caracterizat cel mai bine pe Olaroiu, antrenor de locurile trei patru.
Locul unu obtinut anul trecut nu este decat rezultatul marilor probleme din retur de la Dinamo si de la Rapid.
Usor,usor, odata cu scurgerea timpului Steaua s-a indepartat din ce in ce mai mult de ceea ce era sub Zenga si mai ales Protasov.Este foarte adevarat ca s-au disputat foarte multe meciuri in acest sezon dar de scaderea de forma a unor jucatori ca Goian, Ghionea, Nicolita, Dica nu poate fi vinovat decat antrenorul si staful sau medical.
Apoi sunt jucatori care prin prisma valorii lor nu au ce cauta la Steaua cum ar fi Paraschiv, Gigel Coman(care daca ati fost atenti a pasat la adversar in mai mult de 90% din cazuri in meciul cu Pandurii), Saban, Carlos, Lovin. Este inadmisibil ca la o echipa ca Steaua sa nu existe un psiholog angajat(pana si Sportul Studentesc avea anul trecut si lucrul acesta se
cunostea).
Apoi nu pot sa inteleg cum la Steaua jucatorii sunt propusi si adusi de catre managerul filfizon MM Stoica si nu de catre antrenor.Nu Olaroiu ar trebui sa solicite anumiti jucatori care corepund ideii sale de fotbal iar d-l MM sa se ocupe de achizitionarea lor?.
Este un antrenor lipsit de personalitate care prefera sa lucreze cu rebuturile lasate netransferate de Dinamo si de Rapid din tara sau cu anonimi adusi din strainatate(singura exceptie fiind Thereau). Nu este un dezechilibru de salarii intre Radoi si restul? Atunci daca sunt adusi la Steaua jucatori de talia indiscutabila a lui Radoi nu ar trebui sa fie platiti cu acelasi salariu
A adus la Steaua jucatori care nu au ce cauta prin prisma valorii lor, propusi doar de un MM care nu se pricepe la fotbal. Aduceti-va aminte de Halagian in scurtul sau mandat la Steaua ce jucatori a adus!
Cu Olaroiu la timona se va repeta din pacate la Steaua situatia celor patru sezoane petrecute cu Piturca pe care d-l Becali il vedea de asemenea un mare antrenor.
Si inca un exemplu de lipsa de profesionalism la d-l Olaroiu:la inceputul sezonului debuta ca titular Razvan Ochirosii un pusti destul de promitator. Intrebarea: cum s-a preocupat de la acel moment de promovarea acestuia d-l Olaroiu? Pentru ca de intrat a intrat foarte putin in acest sezon. Si atunci de ce nu a fost imprumutat la un club de divizia A la care sa fi jucat meci de meci(vezi cazurile lui D.Petrescu sau I. Dumitrescu de acum doua deceni). Domnule Lucescu nu aveti nevoie de un mijlocas stanga pe oriunde ati antrena dvs.? In felul acesta am fi siguri ca peste trei -patru ani am avea un mare jucator la nationala gen Marica.
Sper sa ma insel in toate cele ce am spus pentru ca de cca treizeci de ani sunt in viata acestei echpe dar sansele mele sunt minime!!!!!!!!!
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:38
coco, inca ceva. Olaroiu are shi atenuante. Nu poti sa vii dupa multe sezoane cu 4-5 meciuri mai tari intr-un an sa joci 60 de meciuri sa nu fie afectata fizic echipa. Poata ca antrenorii de la noi nu stiu sa tina echipa in forma pt atatea meciuri, poata de-asta au avut succes Zenga shi Potasov
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:43
Corect coco, aici cred ca greseste mult Olaroiu. Nu stie sa-si ¨lucreze¨psihic jucatorii. La fel a gresit shi cu Carlos. Poata Carlos nu era asha de catastrofa, dar daca tu il tii in poarta chiar daca joaca bine sau rau, atunci in psihicul sau se instaleaza confortul. Poata d-aia sunt multi jucatori romani, gen Mateut sau Raducioiu (shi multzi altzii) care au jucat bine doar cu Lucescu antrenor. Asta e marele dar al lui Lucescu: stie sa jongleze cu psihicul jucatorilor scotand ce e mai bun din ei. Sa nu uitam ca Hagi in 94 venise dupa 2 ani cu Lucescu. Beleaua cu Lucescu e ca nu stie sa piarda.
gheorghitza • 22 noiembrie 2006, 22:46
distrushilor..nu mai comentanti atat de olaroiu..va plangeti k nu ati jucat cupa uefa sau nuj ce..dar fara el nu aveati campionat ,supercupa,semifinala de cupa uefa si prezenta in CL..deci jetix toti
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:47
Lucian, ai dreptate cu Ochirosii, uita-te la Radu Stefan de la Dinamo
coco • 22 noiembrie 2006, 22:50
Steaua intrase in blocaj si cu Zenga, la drept vorbind intre Olaroiu si Zenga nu e nici o diferenta de valoare.
In nici un caz nu pot fi comparati Zenga si Oli cu Protasov. Cu Oleg echipa juca cu placere si bucurie, creand placere si bucurie in tribune. Iar chestia asta venea dintr-un bun simt al lui Oleg departe de puterea noastra de intelegere. Adu-ti aminte de 2-2 cu Vaslui in Ghencea, ultimul meci al lui Oleg la Steaua. Chiar daca am pierdut atunci doua puncte care erau sa ne coste scump nimanui nu i-a trecut prin cap sa fluiere jucatorii sau antrenorul, si in general chestia asta disparuse din Ghencea cat a stat Protasov aici.
Uita-te acum la meciuri precum cel de la Piatra-Neamt sau Tg.Jiu.
Cat despre oboseala…, daca nici Olaroiu nu i-a rotit nu stiu cine-a mai facut-o.
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:51
gheorghitza, pt anul trecut Olaroiu nu a trecut decat de Rapid, fara victorie, in cupa UEFA, iar campionatul i l-a facut cadou Nea Gigi, prietenii stiu cum, plus actionarii lui Dinamo, care-au facut praf echipa, plus impiedicatii de la Rapid, dar care au inceput returul cu un handicap prea mare. Steaua cu Olaroiu, abia a egalat pe Dinamo in ultimul minut, anul trecut cand Dinamo nu mai castiga nici la ultima clasata
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:54
Cu Oleg ai dreptate. Asta pt ca Oleg juca pe atac spre deosebire de Zenga shi de Oli.
pecos • 22 noiembrie 2006, 22:54
punctul tare al lui olaroiu este ca e un antrenor relativ bun…
punctul slab al lui olaroiu este ca e un antrenor relativ slab…
adica e bun pt campionatul romanesc si in general e un antrenor mediocru…
Xulescu • 22 noiembrie 2006, 22:56
De ce l-a lasat Becali pe Oleg sa plece nu pot sa-ntzeleg
antiolaroiu • 22 noiembrie 2006, 23:01
posibil sa aiba un punct tare, teoria de care vorbeste toata lumea… dar nu prea pot sa imi dau seama daca intr-adevar o are si pe asta… plusurile si minusurile unui antrenor sunt date de evolutia echipei si, dupa cum se misca echipa in ultimul timp, cred ca numai punctele slabe ies in evidenta.
– nu este constient ca fotbalul este un meci spectacol (in special cand esti la echipa cea mai iubita in tara si trebuie sa multumesti o diversitate de suporteri…si majoritatea oamenilor privesc fotbalul ca un spectacol… bineinteles ca rezultatele conteaza intotdeauna, dar cand te chinui cu o echipa de liga a 2-a, vezi meciul din cupa cu alba iulia, nu ai scuza presiunii rezultatului)
– un alt punct slab este ingamfarea si introvertirea… ca antrenor trebuie sa transmiti si sa ii inveti pe jucatori sa aplice sumedia de scheme pe care, se presupune ca le ai in cap
– slab pedagog;
– frica imensa, pe care o transmite cu mare usurinta jucatorilor
– se axeaza prea mult pe defensiva, este preocupat prea mult sa nu primeasca gol si daca pica ceva in ofensiva e bine…mentalitate de echipa de provincie care vine sa joace in deplasare cu una din cele 3 echipe puternice din bucuresti: Steaua, dinamo sau rapid.
Rezulta ca este un antrenor fffffffffffffffffff slab dar cu un mare mare noroc… noroc care incepe sa il lase, incet dar sigur….
Sper ca returul de campionat sa nu il mai prinda la Steaua….
nenea Pavel sopteste-i lui jiji la ureche: demite-l pe asta odata ca incepi sa pierzi voturi!!!!
Demisia lui olaROIU!!!!!!
Sa votam si noi pentru acest lucru la:
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
Doar impreuna putem reusi… voteaza la
http://www.petitiononline.com/ultras/petition.html
fan steaua • 22 noiembrie 2006, 23:03
Propunerea cu antrenorul roman perfect e super. Sa vedem si noi ce calitati se ascund in antrenorii din Divizia A. :))
Totusi, cel mai tare antrenor care a trecut prin campionatul nostru a fost Protasov.
Gasiti la acest antrenor doar 3 puncte slabe (nu cate 10, cate ii gasiti fiecare lui Olaroiu).
bazavan • 22 noiembrie 2006, 23:03
totusi asteptarile noastre sunt prea mari!!!!cu niste jucatori mediocri nu poti face mare lucru…ca steua sa treaca de grupa ii trebuiau jucatori de mare valoare de la mijloc in sus…cu mici exceptii.Nu-l mai judeca-ti pe olaroiu ca el face cu ce material are iar jucatorii atata pot…anul trecut jucam la alt nivel voi nu va da-ti seama?pe alocuri pare si el limitat dar asta e…in fine eu zuc ca el este cu mult peste valoarea jucatorilor…rezultatele care le-a realizat steaua sunt ale echipei, pt ca formeaza un grup.
dana • 22 noiembrie 2006, 23:25
toti ii plangeti pe zenga si protasov! nu v-ati saturat?nu vreti sa incepeti sa-i vedeti realizarile lui oli? sunteti mai chiori decat orbii? nu vreti sa treceti de faza cu ” oli a preluat echipa de la protasov”? adik omul asta de cand a venit la steaua nu a facut nimik bun? dar ce a facut? a tocat frunza la caini? mai lasati-l sa respire si multumiti-i pt prezenta in cl!voi nu ati stat nici macar in apropierea lui mirel radoi si mai ales a lui gigi becali, dar sa ma stiti cum e sa lucrati cu el! pretentii sunt multe!in necunostiinta de cauza! singurul lucru care i se poate imputa lui oli este transferul lui gigel coman( care nu are valoare de steaua) si a lui ov petre(joc mai bine decat el!) in rest, asa cum a spus-o: astia suntem cu astia defilam!
GabiKoreanu • 22 noiembrie 2006, 23:30
Puncte tari si slabe in acelasi timp:
1. Pregateste amanuntit jocul, ia in considerare orice detaliu al adversarului, uneori are tendinta insa de a cadea in extrema cealalta si de a fi mult prea precaut. Insa asta e tendinta multor antrenori romani
2. A impus aproape o dictatura in raportul cu jucatorii, ceea ce face ca jucatorii sa fie extrem de disciplinati, insa a ucis puterea de creatie a lor, iar asta se vede cel mai bine la Nicolita. Banel e jucator de creatie, de imaginatie, cum il pui sa joace dupa un sablon, da kix (vezi autogolul de la Madrid). Asta e si motivul pt care sustineam pe un blog anterior ca Protasov a fost cel mai mare antrenor al Stelei, le lasa libertate in joc.
3. Este introvertit, intr-adevar, insa si Protasov era, asa ca asta nu e scuza.
4. Este arogant, iar asta il va costa cel mai mult. Atunci cand cariera lui la Steaua se va fi sfarsit, se va datora nu rezultatelor echipei, ci arogantei si dictaturii pe care a impus-o la echipa.
5. Desi se aseamana din foarte multe pdv cu Piturca, nu face mutari imprevizibile care sa surprinda adversarul. Asa se face ca dupa ce am batut cu 4-1 la Kiev, acasa nu am mai facut nimic, pt ca eram deja ca o carte deschisa pt antrenorul ucrainean.
6. Olaroiu, cu acest stil al lui ar face cariera in Korea. Aici ar gasi jucatori care sunt nascuti si crescuti in spiritul asta de „soldati supusi”.
7. OLI, TARE MI-AS DORI SA CITESTI TOATE COMENTARIILE PERTINENTE DE PE BLOG, PENTRU CA DACA AI FI UN „PIC” MAI MALEABIL, AI SCOATE REZULTATE NEMAIPOMENITE CU ECHIPA ASTA, ASA CUM E EA ACUM.
NUMAI RADOI SI IACOB DE SI-AR REVENI ODATA….
Vazile V Vaszile • 22 noiembrie 2006, 23:31
Pseudo-antrenorul Stelei nu are nici plusuri si nici minusuri, stimabile…el este ZERO la toate capitolele…asa ca sa fie cu pardon, dar am convingerea ca nu ma insel deloc. In rest sa auzim numai de …binele Stelei si al natzionalei !
vali • 22 noiembrie 2006, 23:37
Ce cred eu este ca Olaroiu actioneaza cu teama cam de fiecare data si chestia asta costa mult.
In plus isi scoate sapca de fiecare data in fata lui Becali fara sa scinceasca
Inainte sa ai o echipa puternica trebuie sa ai un antrenor cu personalitate care sa se impuna si sa fie respectat.
vocea americii • 22 noiembrie 2006, 23:47
GabiKoreanu,
De acord cu tot ce spui. Multa lume vad ca observa frica si infrinarea in stilul lui Olaroiu. As mai adauga ca da impresia ca nu-i invata nici o schema. Singura lucratura – Dica primeste mingea in centru la vreo 30 m cu spatele la poarta, si da pasa din prima pe dreapta pe nv, sa centreze Banel sau Oprita. Am vazut asta la infinit. Nimic care sa dislocheze aparari aglomerate. Mizeaza pe centrari pentru jucatorii inalti, ceea ce poate e logic, data media ridicata de inaltime. Nimeni insa care sa croseteze, care sa traga apararea dupa el, si sa creeze spatii.
vocea americii • 22 noiembrie 2006, 23:59
Ca tot veni vorba de autogolul lui Banel, observ ca nimeni pina acum nu s-a intrebat ce cauta Banel Nicolita acolo in primul rind, cind el e mijlocas ofensiv? N-a fost el acolo de placere, acolo l-a pus Olaroiu sa joace. Si nu o data, in mai multe meciuri. Cit sa mearga si ulciorul la apa? A mers cit a mers, da’ s-a spart pina la urma.
suarez • 23 noiembrie 2006, 0:04
Nu mai suport! Practic, in momentul de fata umilinta este totala! Si asta decurge din faptul ca nu mai avem speranta! Niciodata Steaua nu a fost atat de jos si, nimic nu arata ca-si va reveni!
Sa ma explic…desi, asteptam ca lucrul asta sa-l arate ziaristii!
1. Performanta.
Conform teoriilor, performanta poate fi produsa in doua feluri:
a) peste pregatirea si cunostintele de baza vii cu pregatire aprofundata si celelalte ingrediente…vointa, dorinta de perfectionare, munca, resurse, iar munca, etc., etc. Cu ceva sansa si munca asidua s-ar putea sa reusesti sa ajungi la performante inalte…!
b) afla care sunt calitatile native ale persoanelor respective si slefuieste-le. Daca speculezi aptitudinile cu care s-au nascut si mai vii si cu pregatire aprofundata, vei avea rezultate exceptionale. Performanta va veni repede si va fi greu de egalat.
Explicatia pentru alegerea celei de-a 2-a variante e simpla…. Toti cei care au facut Management sunt buni conducatori? E limpede ca nu! Daca vii cu pregatire asidua, ai certitudinea ca vor produce performante inalte? E posibil si uneori probabil dar, s-ar putea ca eforturile necesare sa fie imense! Ce-ar fi insa, sa cauti acele persoane care s-au nascut cu aptitudinile de baza ale unui lider adevarat…! Pregateste-i! Invata-i tot ce este nou! Rezultatele vor fi exceptionale si vor veni rapid. Vor fi varfuri in domeniu! Sau, mai concret, poti face din etiopieni sahisti sau gimnasti? Sigur ca poti dar, mai bine faci atleti!
Fotbalul, ca sport de echipa, se bazeaza pe 4 factori fundamentali: fizic, tehnic, tactic, psihic. Conform teoriei expusa in randurile anterioare, antrenorul este obligat sa slefuiasca si sa speculeze la maximum calitatile native ale jucatorilor si, in plus, sa le ajusteze pe cele care lipsesc. In cazul romanilor, ne vom baza pe factorii tehnic si tactic si vom incerca sa imbunatatim factorii fizic si psihic!
Acest lucru se intampla peste tot in lume. Veti vedea nemti – cu rezultate – ce joaca precum brazilienii? Nu, ei vor specula la maximum ceea ce au in sange: factorii fizic si psihic. Veti vedea italieni castigand titluri mondiale bazandu-se in primul rand pe factorul psihic?
De ce sunt americanii greu de batut, in orice sport si nu numai..? Speculeza la maximum factorul psihic!
De ce africanii sunt „artisti”, fie ca-i vorba de baschet, fotbal, dans, muzica, etc? Pentru ca au asta in sange si o transforma in arta!
Pe ce s-au bazat brazilienii cand au luat Cupe mondiale? Pe factorul tehnic, „educandu-si” tactic jucatorii.
De ce a castigat Jenei Cupa Campionilor si asta printr-o surpriza totala, adica neasteptat…? Ce juca Steaua atunci? Se verifica teoria conform careia trebuie sa te bazezi si sa speculezi abilitatile native ale jucatorilor? Evident ca se verifica! Mingicareala noastra traditionala devenise arta! Devenise arma cu care am realizat cele mai mari performante, de neimaginat pentru multi chiar si acum dupa atatia ani!
Ce joaca Olaroiu acum? Tot respectul pentru munca lui, pentru seriozitatea lui, chiar si pentru cunostintele lui despre fotbal dar, ii lipseste conceptia de baza din profesia pe care a ales-o. Cu echipa de atleti pe care a facut-o avem nevoie de multa sansa si de mult prea multe resurse pentru a ajunge in varful piramidei. Si, e destul de probabil, s-ar putea sa nu ajungem niciodata acolo!
2. Traditia
Ce inseamna traditia pentru un brand? Ce inseamna traditia pentru Coca-Cola? In fotbal, ce inseamna traditia pentru Liverpool, de exemplu? Cine a vazut finala CL cu Milan are raspunsul! Ce inseamna traditia pentru Real Madrid? Are ea vreo valoare concreta? Cred ca nici nu trebuie sa mai explic….!
Ce face acum Steaua in legatura cu acest aspect…traditia….. adica elementul cel mai important al unui brand? Ne-a raspuns Meme Stoica: „Intre Ronaldinho si un luptator, voi alege intotdeauna luptatorul” In viziunea lui, nu conteaza ca gloria acestui club au adus-o Voinescu, Apolzan, Constantin, Petschowski, Dumitru, Iordanescu, Marcel Raducanu, Iordache, Majearu, Piturca, Lacatus, Hagi, Dan Petrescu, Belodedici, Adrian Ilie, etc., etc.! De fapt, cred ca nu a inteles niciodata legatura ce trece prin istorie dintre toti acestia! Ii pot da eu raspunsul….Tehnicitatea, fie ca era vorba de artistii de la mijlocul terenului (Raducanu, Iordanescu, Majearu, Hagi), fie ca era vorba de portar (Voinescu, Iordache) sau de fundas (Apolzan, Belodedici, Petrescu), fie ca era vorba de tehnica pasei (Dumitru, Boloni) sau de abilitatile atacantului (Constantin, Lacatus, Piturca). Restul erau soldatii, chiar daca acestia se numeau Zavoda, Onisie, Vigu, Sames, Anghelini, Iovan, Bumbescu, Stoica…dar, probabil, de aici a plecat confuzia….! Astfel incat, am ajuns astazi sa jucam ceea ce n-am invatat niciodata!
daniel dragomir • 23 noiembrie 2006, 0:06
punct slab: experienta
punct tare: tineretea
Paul • 23 noiembrie 2006, 0:19
Slab tare, echipa i’o face becali, iar jucatorii ii transfera MM.. nimic mai mult de spus. Uitativa la Rednic, a adus jucatori pe barba lui, iar echipa tot el o face. Asta DA!
Real Sport Romania • 23 noiembrie 2006, 0:21
CE OUA TARI are OLAROIU ? asa trebuia numit acest articol …acu daca stie Andrei Vochin ceva de fotbal, toti reporterii de la gsp sunt psihopati, psiholoagi si panarame, de analiza tehnica si medicala … huuuoooooaaaaa …
[urmeaza UEFA acu]:
rapid cistiga … ce tot cintariti atita … jucam acasa, nu acceptam decit victoria !!!
hai rapid ! hai dinamo ! hai barcelona !
ichim cristiam • 23 noiembrie 2006, 1:31
vad ca sunt multi antrenori in romania.asta e un punct tare sau unul slab?
nu styu.ceea ce stiu este ca olaroiu nu are ceea ce spaniolul ar numi „cojones”.de fapt a avut intr-un singur meci-cel cu rapid din acest tur de campionat.
punct slab-nu lucreaza destul fazele fixe.nici cele de atac,nici cele de aparare-am luat gol si cu LYON si cu REAL DIN NISTE FAZE FIXE-poate mult prea fixe.
alex • 23 noiembrie 2006, 2:13
doresc doar schimbarea lui