Cine are dreptate: Rădoi sau Piţurcă?

Căpitanul Stelei este deranjat că nimeni de la “naţională” nu l-a sunat în lunile în care a fost accidentat. Declaraţia, difuzată de TVR, a fost amendată imediat de către stafful echipei naţionale, care, prin vocea lui Pompiliu Popescu, susţine că Rădoi nu răspunde la telefon.

marți, 28 noiembrie 2006, 1:39

Căpitanul Stelei este deranjat că nimeni de la “naţională” nu l-a sunat în lunile în care a fost accidentat. Declaraţia, difuzată de TVR, a fost amendată imediat de către stafful echipei naţionale, care, prin vocea lui Pompiliu Popescu, susţine că Rădoi nu răspunde la telefon.

Adevarul e că lui Piţurcă nu îi place să sune, iar Rădoi nu prea răspunde la telefon. Între doi oameni necomunicativi, se stabileşte mai greu o legătură. Pentru că, oricit de multe progrese a facut telefonia mobilă, e imposibil ca un om care nu apelează şi altul care nu se lasă apelat să poată vorbi unul cu celălalt.

Voi ce părere aveţi? Cine are dreptate?

Mulţumesc pentru răspunsuri.

Comentarii (480)Adaugă comentariu

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:30

Bitzu da-mi si mie niste argumente fotbalistice care sa confirme faptul ca Radoi este cel mai bun fotbalist din Liga1.

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:31

bitzule iti zic un jucator la steaua mai bun decat radoi ..nu mai vorbim de liga 1

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 15:31

nu prea vad banateni pe aici, care sa discute despre nationala. o fi pentru ca nu au pe nimeni la echipa mare? cum, tocmai ei, cu o asa mare traditie in fotbal (aek) si cu un asemenea nivel de civilizatie (vezi poli (aek)-uta) ?

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 15:31

🙂 nu sunt singurul care considera ca valoarea de piata a lui Radoi e peste restul… Nu vad de ce e motiv de cearta. Zi-mi unul care valoreaza mai mult!

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:31

antistar
Radoi a avut la 21 de ani oferta de la bayern munchen
3 milioane de dolari
asta a fost in 2002
si oferta a stat pana in 2004
din cauza banilor Radoi nu a plecat
in 2004 a avut oferta de 5mil de la Spartak Moscova si nu aplecat
e in atentia lui Liverpool si Inter
daca vrea sa plece
pleaca la o echipa mare

ca nu a auzit realu de el nu e nici o tragedie
ca si de eto’o s-au grabit sa scape si uite ce pierdere mare a fost
cautatorii de talente si cinducatorii sunt de vina

pizzi  •  28 noiembrie 2006, 15:31

pai nu-i suna nici pe altii, de ce l-ar suna pe radoi? oricum radoi inca nu are valoare de echipa nationala. daca o sa-si revina sigur o sa-l sune. dar mai are de muncit.
pizzi e cel mai bun antrenor din tara la ora actuala. pardon selectioner.

NYC  •  28 noiembrie 2006, 15:33

adrian

tu esti impresar?

ai vazut tu ofertele alea pt rimel?

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:33

Totusi argumente fotbalistice ca asa dau exemplul Beckam si s-a dus argumentul cu valoarea de piata.

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:34

@Adrian ..daca ar fii cum ai spune tu as fi de accord cu tine insa oferta de la munchen este ..ai ghicit preluata din ziare la fel si cu interesul. posibil ca ea sa fii fost pt ca in 2002 radoi era un jucator promitator fiind f tanar. atentia si interesul e iarasi poveste de ziar. eu nu stiu nimic sigur, probabil si tu la fel si atunci decat sa povestim pe presupuneri mai bine imi zici ce diplome ai si din astea :)))

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 15:34

vad ca inca mai sunt luate in considerare ofertele mediatizate de jiji… de fiecare data cand aud de oferte venite pe numele lui radoi imi vine sa rad. saracu el nu primeste nici o oferta cu nu-l vrea nimeni, dar jiji il face si pe el de ras ca in situatiile in care nemtii au zis ca nu au auzit de radoi, spaniolii au spus „nu, multumim”, iar englezii au comunicat ca nu l-au monitorizat niciodata pe jucatorul Mirel Radoi.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:34

Morris
ai dreptate
de Rica Neaga am uitat cand am pus lista cu acei jucatori care joaca bine si nu sunt bagati in seama

pitzi baga scuze canu il aduce ca nu se poate acomoda cu fusul orar desi Neaga a zis clar ca are clauza in contract care ii permite sa vina cu 3 zile mai repede la convocare

si ca fapt divers
in 2004 bulgaria a avut la euro un atacant din china
adica un jucator bulgar care activa in china
pe el nu il afecta fusul orar

mi se pare ca a fost convocat si la cateva meciuri ale nationalei bulgariei de acum
poate chiar si cu Romania
nu stiu

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:35

Cluburile mari”au in atentie” probabil zeci de fotbalisti.
Asta nu e un argument.
Asa si Zicu a plecat la Inter si nu zice nimeni ca era cel mai bun fotbalist din Romania cand a plecat.

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:36

@Adrian – scuze ca nu stiu dar cate puncte a scos bulgaria la EC in 2004?

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:37

ei haideti
ca nu e la 25 de ani asa batran

daca aia nu vor sa dea bani pe el asta e
sa fie sanatosi
noi stelistii nu plangem
vad ca voi ceilalti care sunt anti Steaua plang ca nu pleaca Radoi

nyc daca zic da ma crezi?

MoRRiS  •  28 noiembrie 2006, 15:38

ANTI-JOC , sincer acum , ce tzi se pare bun la Zicu ? 🙂 … Ala e gen Opritza 🙂 .. zici ca`s gemeni (la stil de joc) … joaca stilul impiedicat 🙂

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:38

eu cred ca sunt si stelisti carora le-ar place sa joace radoi afara la un club important. poate i s-ar skimba si optica despre nationala si s-ar maturiza intr-un alt fel decat cel impus de cresterea in varsta

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:39

ANTI-JOC Says:

November 28th, 2006 at 3:30 pm
Bitzu da-mi si mie niste argumente fotbalistice care sa confirme faptul ca Radoi este cel mai bun fotbalist din Liga1.

.

Real Sport Romania  •  28 noiembrie 2006, 15:40

mama leone are dreptate … nici piti nu-i usa de biserica, dar nici radoi sa nu creada ca e buricu pamantului …el sa-si vada de pregatire, joc si sa tine ciocul mic, ca nu-i purtatorul de cuvint de la academeie, si cind va fi cazul va fi chemat si la nationala … cat a fost accidentat, de ce sa-l sune? acum trebuie sa demonstreze ca este pregatit … asa ca ciocul mic si joc de glezne ..sa nu-l acuzam pe pitit de lucruri murdare cand nu-i cazu !

mai multe find out la http://real-sport.blogspot.com/

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:41

s-au terminat banii de icafe. lasa-l in pace 😛

waddy  •  28 noiembrie 2006, 15:41

I love you, Rosemborg!

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:41

Pai tocmai.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:41

Antistar
aia nici nu conteaza

uite aici

bulgaria a terminat pe ultimul loc cu 0 puncte intr-o grupa cu italia,suedia si danemarca

mai departe s-au dus suedia si danemarca
stiu pt ca se discuta despre blatul nordic daca mai tineti minte

eu cred ca ne-ar place si noua sa mergem la un turneu final si sa jucam chiar daca luam bataie

nu am drepatate?
de mult nu am mai jucat la un turneu final!!

rosualbastru  •  28 noiembrie 2006, 15:43

pitzi are niste fixuri cu cativa actuali sau fosti fotbalisti ai Stelei…Radoi si Ogararu sunt doi fotbalisti care au loc in lotul largit al oricarui club puternic din Europa…numai ca singura problema este IMPRESARUL…aici nu corespund cei doi…asta este defectul lor cel mare…nu au impresar pe cine trebuie…Exista un impresar unic al nationalei…el face selectiile,el da ok-ul selectionerului,el hotaraste in mare masura primul 11.daca nu ai contract cu el,poti sa castigi CHAMPIONS LEAGUE…nu ai valoare de NATIONALA ROMANIEI…

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 15:43

cand ai 500000 salar in liga 1, antrenorul face echipa cu tine, patronul te proclama sufletul echipei si te evalueaza la 20000000 de euro, iar tu nu esti de o inteligenta iesita din comun e si greu sa nu ti-o iei in cap. Totusi daca e adevarat ca nu s-a interesat nimeni din staff-ul echipei nationale de el cat a fost accidentat e indreptatit sa se simta lezat.

chelseaboy_nyku  •  28 noiembrie 2006, 15:43

astia sar dintr-un kkt in altul acu s-au impacat acu iar se cearta ,,,,asa nu ajungem nicaieri de unu am stiut ca e tigan sa fie si celalalt ??? :))

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:43

Adrian vad ca te pricepi la fotbal.
Spune-mi un meci memorabil al lui Radoi la Steaua sau la Nationala.
Repede.

dragomir dan  •  28 noiembrie 2006, 15:44

Cam mari orgoliile la o nationala inca mica…sau poate tocmai d-aia-i mica

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:44

mie mi-ar conveni ca Radoi sa ramana la Steaua pana la finalul carierei

dar nu m-as supara daca ar pleca la un club mare de afara
pt ca merita

si Lacatus a jucat aproape toata fiata lui ftobalistica numai la Steaua si e jucator mare si nu cred ca l-a facut mai putin bun faptul ca juca la Steaua si nu in strainatate

NYC  •  28 noiembrie 2006, 15:44

adrian

daca zici „pe cuvantul meu de pionier stelist” te cred:)))

anti joc

lasa-l pe bitzu, ca n-are ce argumente sa-ti dea

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:44

da ne-ar place clar insa rezultatul bulgariei poate sa ne edifice despre cat de prolific a fost atacantul acela care evolua in china, sau cat de inspirata a fost convocarea lui si eventual titularizarea lui

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 15:45

antistar eu am incercat sa evit cearta dar daca insisti se poate. 🙂

waddy  •  28 noiembrie 2006, 15:45

I love you, Boro!

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:46

anti joc
imi ceri imposibilul
pt ca nu a existat doar un meci

cu betis sevilla sau cu valencia sunt meciuri in care Radoi a jucat perfect
a jucat ca mijlocas central si a mancat toate mingile de la centru

plus ca a dat cate o pasa de gol in fiecare meci

la nationala e mai greu
pt ca a trecut ceva timp de cand l-am vazut jucand la nationala
meciul cu luxemburg contand pt euro 2004 imi vine inminte pt ca a dat un gol fabulos

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:47

te-am vazut mai pistolar si m-am gandit ca se poate si ca ai vrea. dar nu stiu daca mai am monede sa mai bag o fisa la icafe

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:47

La Nationala buba e la mijloc,inainte nu prea aveam atacanti acum avem dar nu mai avem mijlocasi.Daca au ajuns sa joace Codrea Rosu Petre(amandoi) la mijloc e nasol.

Iulian  •  28 noiembrie 2006, 15:48

sunt caposi amandoi dar cred ca Radoi ar trebui sa aive mai mult respect fata de Piturca pt este mai in varsta ca el si pentruca este antrenorul care la adus la Steaua si la facut capitan.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:48

antistar
acel atacant a contribuit la calificarea bulgariei la euro 2004

romania cu atacanti ca mutu(chelsea/parma/inter) ganea(stuttgart/wolverhampton) marius niculae(sporting) moldovan (nantes) nu a reusit sa se califice

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 15:49

voi toti care va legati de Radoi si cereti argumente pentru care afirm ca e cel mai valoros jucator… spuneti fratilor unul mai valoros ca sa facem o comparatie!

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:49

da? cum il chema pe fotbalist?

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:49

Cu Valencia s-a jucat pe mocirla-irelevant
Cu Betis unde la ei?

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:50

pe rosu nu l-am vazut in viata mea sa joace mijlocas central

el juca bine ca extrema sau varf retras
dar nu ca mijlocas central

e o inventie de a lui piti ca sa nu cheme la nationala jucatori ca paraschiv sau lazar, jucatori pe care din anumite motive nu ii suporta

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 15:50

Adrian…tu ai o fixatie cu nu stiu ce bulgar din 2004 ca antistar si cu mine cu icafe-urile.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:50

da anti-joc
la ei

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 15:51

Radu Stefan

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:51

la steaua..dica doarme juma de meci si il castiga. radoi daca e aprig si in forma poate face ca la rosenborg un meci mare. dica >> radoi. sau se mai poate face o chestie: steaua fara dica la rosenborg si steaua fara radoi cu liege.(a lipsit nu? daca nu, mea culpa)

waddy  •  28 noiembrie 2006, 15:51

Cosmin Moti!

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:52

bitzu
nu am fixatie
ziceam doar ca daca aia pot sa convoace jucatori din china de ce nu putem sa convocam si noi jcuatori din coreea

uite ca la bulgri le-a mers
s-au calificat
noi?
la noi cred ca toti jucatorii au pb de adaptare la fusul orar
e singura explicatie

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:52

Bitzu-sa dau numai de la Steaua vreo 4 in viteza
Dica,Goian,Ghionea,Ogararu

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 15:52

pt. waddy
subscriu!

NYC  •  28 noiembrie 2006, 15:53

goian mai bun ca radoi???

Comentează