Cine are dreptate: Rădoi sau Piţurcă?

Căpitanul Stelei este deranjat că nimeni de la “naţională” nu l-a sunat în lunile în care a fost accidentat. Declaraţia, difuzată de TVR, a fost amendată imediat de către stafful echipei naţionale, care, prin vocea lui Pompiliu Popescu, susţine că Rădoi nu răspunde la telefon.

marți, 28 noiembrie 2006, 1:39

Căpitanul Stelei este deranjat că nimeni de la “naţională” nu l-a sunat în lunile în care a fost accidentat. Declaraţia, difuzată de TVR, a fost amendată imediat de către stafful echipei naţionale, care, prin vocea lui Pompiliu Popescu, susţine că Rădoi nu răspunde la telefon.

Adevarul e că lui Piţurcă nu îi place să sune, iar Rădoi nu prea răspunde la telefon. Între doi oameni necomunicativi, se stabileşte mai greu o legătură. Pentru că, oricit de multe progrese a facut telefonia mobilă, e imposibil ca un om care nu apelează şi altul care nu se lasă apelat să poată vorbi unul cu celălalt.

Voi ce părere aveţi? Cine are dreptate?

Mulţumesc pentru răspunsuri.

Comentarii (480)Adaugă comentariu

waddy  •  28 noiembrie 2006, 15:53

Ptr. neutrus: Si inca cel putin 10 din Liga lui Mitica

NYC  •  28 noiembrie 2006, 15:54

il injura stelistii in ultimele meciuri, si tu zici ca e mai bun ca radoi???

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:54

:)))
hai mai oamenilor fiti seriosi

nu comparati jucatori ca moti si stefan cu Radoi

cei doi dinamvositi sunt lei in liga 1 dar au cam facut-o de oaie in europa
au facut multe greseli

iar lui Radoi doar un autogol nenorocit i se poate imputa
nu sunteti corecti

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:55

Pt AdRIAN
Sincer nu tin minte din meciul cu Betis deacat capul scos de sub transversala de Carlos,cartonasul rosu si golurile:Banel pe contraatac,Iacob cu capul si din nou Banel sut coltul lung

NYC  •  28 noiembrie 2006, 15:55

radu stefan are 20 de ani.

rimel nu era ca el la 20 de ani, asa ca nu te mai rade:))), ca oricum nu e rasu’ tau:).

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:56

pai banel pe contraatac a primit pasa de la Radoi

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 15:57

lui radoi nu i se poate imputa nimic. decat daca esti nashu lui si dai banii. cand o sa intaleaga lumea ca nu pe radoi nu il iubeste toata tara si deasemenea nici nu il apreciaza..am putea reorienta discutia inspre conflictul pe care il indica domnul tolontan si nu inspre acesta daca este sau nu radoi un jucator bun..ca cel mai bun nu poate fi 😀

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 15:58

NYC
GOIAN goluri in UEFA desi e f central , goluri in campionat,convocari pe bune la Nationala
Radoi – interviuri razboinice:a venit el si ii ajung pe Dinamo etc.

NYC  •  28 noiembrie 2006, 15:58

rimel daca nu pleaca, are toate sansele sa se plafoneze.

sau acuma nu mai e valabil ce spun stelistii, ca eventuala confirmare o capeti jucand intr-un campionat tare de afara?

waddy  •  28 noiembrie 2006, 15:59

Ptr Adrian: Radoi e mare pentru ca l-a umflat presa. Radu Stefan si Moti nu au avut niciodata presa pe care a avut-o Radoi. Daca-i asa mare, de ce nu l-a luat gratis Real? Hai sa fim seriosi, Radoi e expirat. Gigi Becali stie de ce! Apropo, Radoi a gresit esential in cel mai important moment al carierei sale! Si, inca un amanunt. In comparatie cu Radu Stefan si Moti, Radoi are piciorele de „portelan”.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 15:59

nyc

Radoi juca titular la nationala la 20 de ani:)

asa ca rad
ca mai e mult pana cand un jucator umflat sa ajunga sa convinga

scuzati-ma ca nu va impartasesc parereile bune despre radu stefan dar de-alungul timpului de la dinamo au plecat multe tinere talente care au murit promisiuni

si inca ceva
Mirel a venit la Steaua la 19 ani
nu a jucat titular din primul sezon pt ca in echipa mai erau cativa fundasi centrali ca Baciu,Belodedici si Miu care aveau totusi o valoare destul de mare sa nu mai vb de experienta de CL

nu cred ca la dinamo radu stefan are astfel de contracandidati pe post

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 16:00

Aia n-a fost pasa ADRIANE a fost o respingere norocoasa.
Pasa a dat DENIS SERBAN sau ZICU sau GIGEL COMAN(vb doar de ultima etapa)

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 16:01

pe domnul tolontan il intereseaza sa aiba trafic pe blog. Putem sa vb si despre vreme ca tot aia e. E mishto ca se arunca sageti intre suporterii diferitelor echipe de club, topicul fiind nationala dar totusi nimeni nu rosteste cuvinte grele. Daca s-ar comporta galeriile la meciuri ca noi pe blog ar merge si femeile la stadioane. Va felicit pe cei care m-ati atacat sau v-ati atacat fara sa injurati sau sa jigniti! Un debate ca asta e oricand binevenit.

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:01

pai pune-l atacant atunci, ca fundas central…joaca volei in careu, l-a ridiculizat van nistelrooy…

am citit cu ochii mei:))) cum ziceau stelisti ca in ultimele meciuri a gresit constant la goluri…

eliminarea recenta de la…de unde?:))) a intrat ca un rupator…

nu mai zii de goian!

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 16:02

Radu Stefan, Moti si Lazar au cativa ani la dispozitie sa ajunga la nivelul la care Radoi era inainte de accidentare…

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:03

@ nyc
explica-mi si mie de ce nu poti fi mare daca joci in divizia a?
pai f.petre a jucat toata viata lui aici si toti dinamovistii zic ca e mare de tot
daca joac ain romania si joaca si in cupe europene si o face bine nu cred ca se plafoneaza

@waddy
nu te supara dar Radoi cu picioarele lui de „portelan” a jucat multe meciuri pt nationala romaniei accidentat
si pb medicale au aparut inurma meciurilor nationalei
vb de pb medicale pe care le are acum

p.s. moti si radu stefan sunt la fel de bine mediatizati
singura diferenta e ca Radoi joaca de mai mult timp in div a

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 16:03

Adriane spune sincer ti-a placut calcaiul lui Niculescu sau al lui Maldarasanu de la Piatra neamt?
dar sincer

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 16:04

pt Adrian
Mutu a murit promisiune? Dar Vladut Munteanu? Da-mi un nume de la steaua care sa fi plecat si sa fi facut cat de cat ceva afara!

danut  •  28 noiembrie 2006, 16:06

domnilor atit spun
cind radoi a jucat pentru piturca cu infiltratii si pentru nationala atunci era jucator de fotbal valoros?
asta de ce nu o spune domnul piturca si pompiliu popescu

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:06

pai…ideea e sa te masori cu cei mai buni …si aia cam sunt in europa…

ce motivatie mai ai sa joci an de an cu ceahlau’ sau cu…

nu cred ca ajung cupele europene

waddy  •  28 noiembrie 2006, 16:06

Ptr Adrian: Ti-ar place la Steaua Stefan si Moti?

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 16:07

Golul lui Dinamo cu Timisoara ti-a placut(golul 3 parca)
Spune sincer.
Sau al lui Zicu cand o ridica peste portar(cu Bistrita parca).

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:08

@anti-joc daca te referi la pasa data de Radoi in meciul cu betis pt Nicolita te asigur ca a fost pasa

poti sa cauti inregistrarea de la acel meci pe oricare din site-urile steliste si vei vedea ca am dreptate

daca te referi la alta pasa sau vroiai sa vb cu alt Adrian imi pare rau

@ nyc
s-a facut mare tam tam dupa golul lui van nistelrooy si nu stiu de ce
in sezonul trecut, cu otelul in Ghencea Dica a dat un gol asemanator, poate chiar mai spectaculos si nimeni nu a zis nimic

acolo nu a fost vina lui Goian
el a tinut la jucator
numai ca van nistelrooy e mare
nu cred ca se astepta cineva la o astfel de executie
recunoasteti
ca pt un sut direct unghiul era inchis

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:08

cu moti mai lasati-o, ca in ultimele etape a comis-o rau de tot

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 16:09

Stai ca la voi sunt golgheteri Goian cu Ghionea si Dica ( pe care il injurati non-stop)
Va omoara Olaroiu cu stilul lui italian
Omoara spiritul Stelei.
Multumim Oli

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:10

tu compari meci de campionat cu otelu’ cu meci de CL cu real???

vezi ce orizont de asteptare ai?

nici nu mai are rost sa comentez exemplul pe care mi l-ai dat:)))

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 16:11

pt Danut
Pai daca atunci juca cu infiltratii, de ce s-a pretat la „joaca de-a nationala” de s-a sucarit pitzi rau? si-apoi, daca ar fi sa fiu malitzios as spune ca a jucat cu infiltratii sa aibe vizibilitate internationala

peace maker  •  28 noiembrie 2006, 16:12

intre doi olteni caposi niciodata nu va exista comunicare,adevarul este ca fiecare are nevoie de celalalt!

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 16:13

asar ar fi, daca mirel nu ar fi banatean.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:15

offfffff
nu am vazut atatea meciuri incat sa stiu despre ce calcaie vb va rog sa ma scuzati
sunteti atat de mult:)

@ neutrus
mutu a avut nevoie de 3 ani in strainate ca sa arate ceva
si apoi a clacat

vlad munteanu e o poveste aparte
era 0 la dinamo si e incredibil la cottbus
nu pot explica
cred ca vina era a antrenorilor de la dinamo ca nu l-au exploatat la potentialul lui maxim

@ nyc
intr-un fel ai drepteate
pierzi din motivatie daca joci cu echipe care nu fac decat antijoc
dar ce sa ii faci
intr-o zi poate vom evolua si noi fotbalistic

@ waddy
nu nu mi-ar placea moti si radu stefan la Steaua
personal mi se par mediocrii
Panait sau Baciu de exemplu sunt mult mai bun
ganditi-va numai la meciurile pe care le-a facut baciu in europa inainte sa sariti(ca situ ca veti sari) a facut meciuri destul de bune

de asemenea Panait e un jcuator care mie imi place f mult
de cand era la Vaslui
e foarte talentat si e tanar
daca o sa fie folosti mai des nu o sa dezamageasca
sunt sigur

dinamovistii cred ca si-l amintesc din meciul dinamo – vaslui cand Panait l-a mancat pe niculescu
nu a miscat deloc langa el „marele”atacant

@ anti-joc nu am vazut toate meciurile acelea pt ca nu m-am prea uitat in acest an la divizia a

personal cred ca airasi au aparut blaturile si murdariile si nu are rost sa ma enervez din astfel de porcarii

peace maker  •  28 noiembrie 2006, 16:15

mai citeste geografia romaniei dr.tr. severin e oltenia toata ziua,la severin se vorbeste olteneste mai rau decat la craiova (mai bine i-ai zice sarb)

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:16

uite care e treaba:

rimel a fost (spun a fost ca vine dupa 5 luni de pauza; e posibil sa revina la forma dinainte) un jucator f bun. mai are si alte calitati…lider in teren bla, bla, bla
ca om…parerea mea e ca e un taran!

insa, tot dupa parerea mea, ciobanu’ vostru i-a influentat (si cred ca negativ) cariera. l-a incantat cu 300.000 salariu si nu i-a dat drumu’ sa plece daca a vut o oferta…
aici a inceput sa dea cu pumnu’ in geamuri…sa se bage el in seama cu conducatorii si antrenorii…

e clar ca traiectoria lui nu e ascendenta (nu zic nici „descendenta”; sa vedem!).

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:16

nyc

eu sunt de parere ca diferenta dintre Steaua si otelul e la fel de mare ca cea dintre real si Steaua
sau ma rog
era
pt ca in vremea aia otelul(parasit de cartu) se cam batea la retrogradare

Caligula  •  28 noiembrie 2006, 16:17

Singurul compromis pe care l-a facut Piturca a fost cu Mutu, dupa ce a invatat din cazul Hagi.
Talentul unui manager este de a sti sa isi motiveze oamenii cei mai valorosi, de a sti sa scoata maximul de la ei. Ma intreb ce ar fi facut Piturca cu fotbalistul pasionat de pariuri de la Galatasaray, daca era in locul lui Mircea Lucescu.
Un om cu un minim talent in acest sens stie cum sa evita situatiile conflictuale, pliindu-se pe temperamentul fotbalistului, eventual domolindu-l.
Cu un astfel de stil managerial, poti eventual antrena fotbalisti de divizia B.

Antistar  •  28 noiembrie 2006, 16:17

baciu mai bun decat radu stefan =))) ce oki de impresar ai. pe bune!
bitzu mai esti? mai ai fise?

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 16:17

diferenta intre moti si radu stefan vs baciu si panait e cam aceeasi ca si intre radoi si primii doi

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 16:18

am fost sa mai schimb 🙂

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:18

tracoristu’ de baciu???:)))

mda, i-au mai iesit niste meciuri…

acu’ ce faci, o iei de la adam si eva???

neutrus  •  28 noiembrie 2006, 16:18

pt. peace maker. Scuze, nu stiu de ce eram convins ca e din Resita. Daca e din Dr. Tr. Sev, ai dreptate e oltean vecin cu banatenii…

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:19

nyc

daca nu incepem sa tinem jucatorii buni nu o sa facem perfomrante niciodata

uite
rapid l-a vandut pe niculae(nu zic ca e jucator bun ci doar ca juca f bine in echipa) si acum e in pericol sa poarda primavara europeana

de dinamo nu mai zic nimic
performantele internationale(sau mai bine zis lipsa lor) vb de la sine

waddy  •  28 noiembrie 2006, 16:19

Ptr. NYC: La Moti orice greseala este fatala pentru ca niciodata nu a putut avea in spate o linie de fundasi care sa-l „scoata”. Tocmai de asta spun ca Moti este peste Radoi. A invatat, din mers, ca nu are voie sa greseasca niciodata, ca orice greseala ii este fatala. Sigur, nu e perfect, dar a reusit, langa un debutant, Stefan, sa creeze o linie de fundasi excelenta. Cred ca aici marele merit este al lui Moti!

microbist-nu-cioban  •  28 noiembrie 2006, 16:21

pai, nu vrem. nu stim cum e la voi la stelisti. vi le sugeti, sa inteleg. cel putin lu mirel asta i-o sugeti, vad, pe fata.

ANTI-JOC  •  28 noiembrie 2006, 16:22

peace-maker esti becalizat nu mai ai nici o sansa.

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:22

radeti acum de Panait si de Baciu dar veti vedea voi
„presimt” ca in curand vor pleca de la Steaua cativa jucatori

nu dica si banel
ci Goian si Ghionea
veti vedea
si atunci vor intra cei doi in scena(asta daca nu mai vin la echipa alti jucatori de valoare mai mare.se poate)

oricum
baciu a demonstrat ca e un jucator pe care se poate conta spre deosebire de moti care a clacat cand echipa avea mai mare nevoie de el

pafnutie  •  28 noiembrie 2006, 16:22

din acest moment ca incepe declinul lui radoi: nu il va lua nici o echipa mai acatari din vest, nu va prinde nationala (negurosul pitzi cred ca s-a saturat de aerele de vedeta ale finului becalian), va face 28-29 de ani si il vor oferta doar echipele din cipru si rusia, nu va pleca pt ca este prea orgolios, va ramane la steaua pana pe la pensie.
si asta pentru ca se crede buricul pamantului si se amageste cu bazaconiile pe care le debiteaza jiji despre el.

Bitzu  •  28 noiembrie 2006, 16:23

peace maker tu ai trecut de la scrisul cu creta pe asfalt direct la calculator. cred ca sunt in asentimentul tuturor cand iti spun „nu ai ce cauta intr-o discutie civilizata cum e cea de pe acest blog”

NYC  •  28 noiembrie 2006, 16:23

bitzu

ce ziceai mai sus de atacat fara injurat?

uite ca v-a venit si secatura gen peace maker:)))

fa  •  28 noiembrie 2006, 16:23

f interesant punct de vedere, foarte interesant

peace maker  •  28 noiembrie 2006, 16:23

anti-joc ai perfecta dreptate!

Adrian  •  28 noiembrie 2006, 16:23

waddy
moti e fundas central
el nu are alti fundasi centrali in spate

si nici Radoi nu avea cat juca fundas central

poti zice ce vrei
dar Radoi cand juca fundas cetntral era cu mult peste ce e moti acum
cu foarte mult

Comentează