Nu doar pentru sine

Dinamo e liderul, revelaţia, echipa frumoasă, spiritul ofensiv şi tot ce mai vreţi, însă pleacă de pe stadioanele din deplasare cu tabul. Nu e corect! De ce se întîmplă asta? Pentru că e moştenitoarea unei reputaţii cinice. Întreţinută, din păcate, şi în ultimii ani.

marți, 28 noiembrie 2006, 7:34

Dinamo e liderul, revelaţia, echipa frumoasă, spiritul ofensiv şi tot ce mai vreţi, însă pleacă de pe stadioanele din deplasare cu tabul. Nu e corect! De ce se întîmplă asta? Pentru că e moştenitoarea unei reputaţii cinice. Întreţinută, din păcate, şi în ultimii ani.

Dinamo are nevoie de simpatie publică. De încredere. Şi poate începe azi să le recîştige. Pentru că joacă nu doar pentru ea, ci şi pentru România. Echipele nemţeşti sînt principalele contracandidate pentru două locuri directe în Champions League.

Va fi o înfruntare de orgoliu. Ani în şir, Steaua a adus puncte. În ultima vreme, s-a adăugat Rapid. E vremea lui Dinamo să vină şi să măture ostilitatea care o înconjoară. Respectul se cîştigă greu. „Cîinii” strîmbă din nas atunci cînd văd cum Steaua este înconjurată de bucurie aproape oriunde în ţară. „Populism”, zic ei. Poate şi asta. Dar sigur şi simpatia de care se bucură cel care reuşeşte, cel care nu se împiedică, cel care, în locul explicaţiilor pentru înfrîngeri, aduce victorii. Nu doar pentru sine.

Comentarii (725)Adaugă comentariu

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:35

daca chiar vrei sa iesi la cafea cu o dra. careia ii place fotbalul, vezi ca e pe alt blog super dinamovista…:)))

e si de a noastra:).

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 14:36

Fedayn, „bine crescut”? Himmmmmm 😀

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:37

hahaha…incerc sa o imbunez….orice este posibil, mai stii poate o fac sa-i placa Dinamo:)))))

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:37

Xulescu, poti sa-mi reprosezi ceva?:)))))

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:38

Xulescu , despre meciul Germania – Austria nu am auzit pentru ca nu eram nascut la vremea aceea …. iar daca Germania si Austria au facut acel blat .. poate fi si pentru ca sunt 2 tari vecine .. nu stiu .. despre asta n-am ce sa spun 🙂 Iar despre Olimpique Marseille …. no comment, aveam 3 ani pe atunci … deci nu stiu la ce meci te referi …

stelea  •  29 noiembrie 2006, 14:39

DOMNULE TOLO DATI-VA DEMISIA, DVS sunteti cel care a initiat scandalul cu artbitrii platiti !! nici nu se terminase bine partida, cad ati scris pe blog”
Multumim conducerii pentru ca s-a ocupat de arbitrii !”…iata ce scrie gsp azi:

Românul de la Kiev explică de unde au pornit toate aceste acuzaţii. ”Vă spun exact cum s-a întîmplat. La două zile după meci, ziariştii ucraineni mi-au spus că au văzut pe un site din România o informaţie că Gigi ar fi acuzat că a plătit arbitrilor

Aloe vera  •  29 noiembrie 2006, 14:41

Cum ajung , de fapt, echipele bucurestene (steaua, dinamo, rapid) sa fie iubite in tara ? E pentru toata lumea clar, cred eu, ca cel putin steaua si dinamo sunt mai iubite in tara decat in capitala. Toeria mea e simpla si deriveaza dintr-un fapt, pe cat de simplu, pe atat de fals. Parerea mea. Acest fapt este patriotismul prost inteles. Cum ajunge un clujean, timisorean, constantean..etc de numai 8-9 ani sa fie fan dinamo sau steaua ? Mecanismul e simplu si foarte greu de demontat. Se aleg 3 echipe din tara, preferabil „de bucuresti” si se introduc in cupele europene. Jucand in cupe si avnd adversari straini, umblam la patriotismul ieftin, de genul :” Uite, tati, joaca steaua cu real. Noi, acum, ca sa fim patrioti, trebuie sa tinem cu steaua, daca tinem cu real suntem niste tradatori. Si uite asa, tinand azi cu steaua, maine cu steaua, se trezesc pustanii ca sunt stelisti, sau dinamovisti. Tinand cont de rezultatele mai slabe ale cainilor in europa, nu e de mirare ca noi, toti adevaratii romani , a trebuit sa tinem cu steaua de ani buni incoace…Asa ca e simplu, asa se nasc stelistii si dinamovistii. Dar va zic eu ceva : Nu tradati tara deloc daca veti face ca mine azi, ca mine maine. Adica sa tineti cu Leverkusen si cu Panathinaikos. Patriotismul asta pe care miticii vor sa ni-l bage in cap e o forma ieftina. Patriotism adevarat inseamna cu totul altceva, si n-are nici o legatura cu borcea si jiji. Si, apropo, incercati sa-i convingeti pe milanisti cat de tradatori sunt ei ca nu tin cu inter in cupe. Sau pe suporterii lui Manchester ca nu sustin Chelsea….De rasul lumii.

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:41

NYC, oricum nu mai am stare pana diseara…poate asa trece timpul mai repede:))))

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 14:42

Alex Laurentiu, pai atunci de ce vorbesti? Hai sa-ti mai spun. Arbitru cumparat la Slovacia-Romania 5-2, ai auzit? Cumparat de noi, iti vine sa crezi? aveai tot 3 ani ca a fost in preliminariile lui CM 94. Inca ceva sa nu ne vorbesti de frumoasa Steaua din 86. Te rog. Parintii tai nici macar nu se cunoscusera.

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:43

Si uite ca m-am informat si despre Ol. Marseille , si da… se pare ca in anul 93 in LIGA FRANCEZA!!! nu in CL 😉 au avut ceva blaturi 🙂 sau probleme financiere cum spune pe wikipedia

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:43

Aloe vera, what is your point???ca nu am inteles…te rog lamureste-ma:))

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 14:44

Fedayn, cred ca vrei sa aplici lozincile de pe stadion pe viu. Sau vie. 😀

mujotutun  •  29 noiembrie 2006, 14:45

@ Florin Stefan: scrii mult si prost, se vede de ce esti ceea ce esti. Bine c-ai auzit de Chirila!

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 14:45

Nu Alex, pt alea a fost arestat Bernard Tapie. Noi vorbim de anul cand au castigat Cupa Campionilor. Singura de altfel ot o echipa franceza, daca nu ma-nsel.

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:46

Hahahaha , parintii mei in anul 86 aveau deja 12 ani de casatorie 😉 dar nu despre asta am sa vb .. nici despre Steaua ’86… ce a fost a fost… pe mine ma intereseaza prezentul si viitorul … desi , atunci cand aud prostii precum Dinamo a adus 66% din cupele internationale romaniei si Steaua 33% doar… iti dai si tu seama ca-mi vine sa rad… si imi place sa scot acel subiect… Sevilla 86 … 😉 Dinamo sa intre si ei intr-o primavara europeana… si atunci sa spuna : Da domne… suntem buni si ne putem bate cu orice echipa mediocra din Germania sau Franta 😉

PS: daca dinamo juca cu Lyon si Real Madrid , care credeti ca ar fi fost rezultatul ?:) ( sigur o sa spuna vreun ”suporter infocat” dinamovist… ca ar fi batut dinamo sau scotea egal 😉

Aloe vera  •  29 noiembrie 2006, 14:46

Fedayn, nu incerc sa te lamuresc. Sunt sigur ca esti un patriot dinamovisto-stelist.
Apropo, sa va intreb ceva : Ce s-ar intampla daca s-ar desfiinta dinamo ?
Raspuns : S-ar dubla numarul stelistilor.

stelea  •  29 noiembrie 2006, 14:48

DOMNULE TOLO DATI-VA DEMISIA, DVS sunteti cel care a initiat scandalul cu artbitrii platiti !! nici nu se terminase bine partida, cad ati scris pe blog”
Multumim conducerii pentru ca s-a ocupat de arbitrii !”…iata ce scrie gsp azi:

Românul de la Kiev explică de unde au pornit toate aceste acuzaţii. ”Vă spun exact cum s-a întîmplat. La două zile după meci, ziariştii ucraineni mi-au spus că au văzut pe un site din România o informaţie că Gigi ar fi acuzat că a plătit arbitrilor

http://www.stelisti.ro/index/Cernat__148Sau_facut_erori_in_ac.html

Guess`Who  •  29 noiembrie 2006, 14:50

Nu inteleg cum se poate ca cineva sa declara si sa sustina ca Dinamo a fost ehipa comunismului… Oare nimeni nu-si mai aminteste finala Cupei Romaniei din 84` daca nu ma insel, cand Dinamo si-a retras echipa de pe teren din fata lui Valentin Ceausescu si a echipei steaua, cand Andone a facut acel semn obscen spre tribuna oficiala si a fost suspendat 2 ani ? Dar de ce nu se scrie despre asa ceva in ziare cand Dinamo este atacata de catre „prea-maretii” conducatori ai stelei? In presa din Romania este un subiectivism cinic , impardonabil si iritant.
Sunt DiNAMOVIST din mentalitate, nu sunt oaie pentru rezultate!

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:50

Xulescu, departe de mine gandul asta:)))))

Alex Laurentiu, nu zic ca facea mai mult, dar macar nu lua atatea goluri…sper eu:)))….sint curios daca la anul o sa mai fie isteria asta care a fost cand ati jucat in CL….aia de la protv mai aveau putin si va pupau si in fund….

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:51

fedayn

te duci la meci?

ca nici eu nu mai am chef de nici o munca:)

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:52

aloe vera

ti s-au urcat chimicalele la cap:)))

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:53

Aloe vera, chiar ma simt jignit….nu am tinut cu sthoia niciodata in viatza mea….si stai linistit ca nu mor cainii cand vor oile:)))))

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:53

guess who

te inseli:). fiul dictatorului si-a retras echipa:))).

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 14:54

NYC, normal ca ma duc…cum as putea sa stau acasa????

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:54

@ Fedayn – Nu am sa spun ca este o scuza… dar Steaua in meciurile cu Lyon si Real Madrid nu s-a putut baza pe jucatorii ei de baza , precum Mirel Radoi , Iacob , Cristocea si Nesu 😉 ( cei 2 din urma doar la meciurile cu Real Madrid ) 🙂 Eu de asta ma bucur ca Steaua a reusit sa lase o figura frumoasa pe Bernabeu … jucand fara 4 oameni de baza…. iar faza ca am luat multe goluri … e normal 🙂 cu ce portar am avut 😉 dar nu am sa dau vina pe el … 🙂 Real a prins atunci 2 saptamani de senzatie in care a batut si pe Barça imediat dupa ce i-a batut pe Steaua… si aia a fost… iar cu Lyon , daca nu gresea ” Carlitos ” … nu stiu care ar fi fost rezultatul … ca din minutul 38 , Lyon deja obosise psihic.. nu mai stiau cum sa ajunga la poarta noastra 😉

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:55

guess who

iar andone a facut semnul ala in alt meci…

ne-a mancat ficatii scarba aia de valentin in anii ’80

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 14:55

Fedayn, lasa-l ca-i mic.
Alex, tu crezi ca blaturile mari vor fi vreodata dovedite? De-asta nu o sa gasesti nimic oficial. Da-i un search pe google shi evita site-uri oficiale. Despre blaturile de la noi din divizia A s-a dovedit ceva? Nu? Atunci de ce sustii ca Dinamo face blaturi? Arata-mi o dovada. Daca nu gasesti atunci te rog nu mai spune ca alte echipe fac blaturi. Sau nu mai veni cu argumente ca in Europa nu se fac.

Guess`Who  •  29 noiembrie 2006, 14:55

DINAMO este CLUBUL nr. 1 in lume !!! Alex-Laurentiu. Nu se refera doar la fotbal …dar e greu de inteles, creierele voastre il venereaza pe gigi atat de mult incat sunt prea ocupate sa se mai incarce si cu alte informatii.

Suporterii dinamovisti sunt cei mai patimasi din tara. Voi aveti jumatate suporterii pe care Dinamo ii are. Voi aveti simpatizanti. Pana si Rapid are mai multi suporteri. Un sondaj pe strada: din 10 persoane , 4-5 declara ca tin cu steaua. 1-2 stiu 11 jucatori ai stelei … asta da de gandit…apare spiritul de turma, care inca in Romania persista. Exact ca si cu manele, multi inculti .
Dinamo-Bayer : 2-1

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:56

alex laurentiu

frate, tu din ce film esti?:)))

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:56

Xulescu , arata-mi si mie , unde am scris ca Dinamo face blaturi ?:) Ca nu am scris asta , pentru ca nu ma pot baza pe nimic 😉 deci …. nu mai inventa ca nu-i frumos 🙂

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:58

Ca Dinamo a facut blaturi ? da… asta o fi … dar nu e singura:) toate echipele din Divizia A au facut blaturi.. aici ma refer la echipele mari

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:58

alex laurentiu

cam multi de „daca” in ce spui tu!

„daca dinamo juca cu aia, ce facea?”; „daca aveam portar”; daca nu stiu ce…

d-aia te-am intrebat din ce film esti tu:)))

NYC  •  29 noiembrie 2006, 14:59

fedayn

unde ai bilet?

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:59

PS : NU ma refer la sezonul acesta.. in care Dinamo chiar a practicat un fotbal frumos si modern 🙂 cu 3 fosti stelisti pe care eu am sa-i respect pe viata 😉 Danciu , Catalin Munteanu si Denis Serban 🙂

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 14:59

@ NYC :))) din Pacala se intoarce sunt hahahaha lol

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 14:59

Alex Laurentiu, pe Bernabeu Steaua a punctat la impresia artistica pt ca altfel n-a tras un sut pe poarta. Vali Badea un sut aproape de bara shi 2 centrari periculoase in careul mic. Atat. Cate ocazii monumentale a avut Realul, asha catastrofal cum a jucat. Cu Lyonul, ai dreptate pana la un punct. Steaua iarasi nu avea niciun sut pe poarta pana sa ia golul.

NYC  •  29 noiembrie 2006, 15:00

tu esti pacala, nu?:)))

vezi sa nu ramai pacalit:)))

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 15:02

mari jucatori v-au lipsit:)))))))….daca erau pe teren nu mai iesea Realul de la vestiar:)))))

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 15:02

Xulescu , crede-ma ca am fost pe Bernabeu , pt ca obisnuiesc sa merg la meciurile din Champions a lui Real Madrid , si sa stii ca Steaua nu a jucat nimic pe Bernabeu … dar de ce s-a vb ca a jucat bine ? Pentru ca Real Madrid nu a jucat bine :)) In concluzie… a fost un meci tipic unei echipe antrenate de Fabio Capello : stam la panda , si cand avem ocazii … nu ratam 😉 cam asta face capello … si ca ne-a lasat noua mingea… nimic mai mult 🙂 Parerea mea este ca Steaua..daca cu adevarat vrea sa ajunga o echipa de temut de echipele din UEFA.. nu trebuie sa se multumeasca cu meciul facut si laudat la Madrid.. sau sa zica : ” noi suntem semifinalistii cupei UEFA 2005 ” 😉 ca nu e adevarat…..
PS: daca steaua joaca cum a jucat pana acum .. slabe sanse sa ajunga in sfeturi macar.. de cupa uefa

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 15:03

Alex, spune-mi daca nu merita Kievul sa castige la Bucuresti.

zdup  •  29 noiembrie 2006, 15:04

DINAMO-LEVERKUSEN=1-3

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 15:04

NYC, in PCH….pentru adrenalina:))))

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 15:04

Aa… si de Real Madrid – Steaua inca un lucru … 🙂 nu-i poti cere tu Stelei sa bata pe real madrid pe bernabeu 😛 unde nici o echipa cand joaca impotriva madridului … nu este FAVORITA !:) nici macar barça sau lyon…

Guess`Who  •  29 noiembrie 2006, 15:05

Ah da, De cand e Danciulescu stelist? =)) Sa va amintesc ca a jucat la DINAMO!!! a plecat in turcia, iar la intoarcere, Dinamo ii avea pe Mutu, Niculae, Mihalcea si a plecat la steaua ? Catalin Munteanu si`a inceput junioratu la Dinamo din nou …deci 3 fosti stelisti, din care 2 si mai fosti dinamovisti? interesanta teorie :))

NYC  •  29 noiembrie 2006, 15:06

stati ca a venit „zdup” de pe celalalt blog si vrea sa se bage in seama…cica el baga fitile:))).

du-te, nene, si lasa-ne, ca poate te retinem:)))

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 15:07

Alex, scuze. Dar exista atatea acuze despre blaturile lui Dinamo.

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 15:08

te-ai ratacit sau te-ai zdupait?:)))))

NYC  •  29 noiembrie 2006, 15:08

fedayn

era sa te intreb ce inseamna PCH:)))…ca nu prea ma mai duc pe stadion.

da’ noroc ca mi-am dat seama la timp:).

vedeti ce faceti pe acolo.
nu mai smulgeti tetierele alea de la scaunele din tribuna:))).

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 15:08

zdup, ti-au dat drumul? Ce-ai facut? Ai scapat sapunul la dusuri?

Alex Laurentiu  •  29 noiembrie 2006, 15:08

Xulescu… nu-ti pot raspunde la acea intrebare , pentru ca la ora meciului dintre Steaua – Dinamo Kiew , eu eram pe stadion la Real Madrid – Olympique Lyon 🙂 Si nu am vazut decat la pauza… pe ecranele stadionului Bernabeu … secvente de la meci… si au aratat doar o ocazie a lui Nicolita… un sut pe langa poarte din 6 metri , si golul lui Cernat… nimic mai mult…. 🙂 cand am venit acasa….. pe gsp.ro nu aveau video de la meci.. cu golurile… asa ca am intrat pe http://www.as.com … si am vazut golurile , nimic mai mult 🙂 Din ce mi-au spus prietenii .. merita sa bata Kiew-ul pt ca au jucat mai bine si li s-au anulat 2 goluri … 🙂 In fine.. si cu alea 2 goluri nu cred ca se califica Kiew mai departe…. dar asta e fotbalul

Comentează