Nu doar pentru sine

Dinamo e liderul, revelaţia, echipa frumoasă, spiritul ofensiv şi tot ce mai vreţi, însă pleacă de pe stadioanele din deplasare cu tabul. Nu e corect! De ce se întîmplă asta? Pentru că e moştenitoarea unei reputaţii cinice. Întreţinută, din păcate, şi în ultimii ani.

marți, 28 noiembrie 2006, 7:34

Dinamo e liderul, revelaţia, echipa frumoasă, spiritul ofensiv şi tot ce mai vreţi, însă pleacă de pe stadioanele din deplasare cu tabul. Nu e corect! De ce se întîmplă asta? Pentru că e moştenitoarea unei reputaţii cinice. Întreţinută, din păcate, şi în ultimii ani.

Dinamo are nevoie de simpatie publică. De încredere. Şi poate începe azi să le recîştige. Pentru că joacă nu doar pentru ea, ci şi pentru România. Echipele nemţeşti sînt principalele contracandidate pentru două locuri directe în Champions League.

Va fi o înfruntare de orgoliu. Ani în şir, Steaua a adus puncte. În ultima vreme, s-a adăugat Rapid. E vremea lui Dinamo să vină şi să măture ostilitatea care o înconjoară. Respectul se cîştigă greu. „Cîinii” strîmbă din nas atunci cînd văd cum Steaua este înconjurată de bucurie aproape oriunde în ţară. „Populism”, zic ei. Poate şi asta. Dar sigur şi simpatia de care se bucură cel care reuşeşte, cel care nu se împiedică, cel care, în locul explicaţiilor pentru înfrîngeri, aduce victorii. Nu doar pentru sine.

Comentarii (725)Adaugă comentariu

ANTI-JOC  •  29 noiembrie 2006, 8:59

O primavara europeana si o evolutie buna in Liga (nu ca Steaua sa ne faca de ras) si gata.Dar cine naiba o sa mai citeasca la anul Gazeta ca doar 99,99% dintre romani sunt stelisti???

ANTI-JOC  •  29 noiembrie 2006, 9:01

As vrea sa-l vad pe domnul Buzarin jucand fotbal macar pe teren mic.Sunt taaaaaaaaaaare curios.Aveti vreo caseta ceva,sunt dispus sa dau bani grei.

Mafalda  •  29 noiembrie 2006, 9:06

„99,99% dintre romani sunt stelisti”
99.99% dintre romani sunt retardati asa ca nu ma mir

ANTI-JOC  •  29 noiembrie 2006, 9:14

Si lingai

bogdanlebu  •  29 noiembrie 2006, 9:17

pana acum nu am facut decat comentarii pe text… si acum am vrut sa fac la fel… da m-a lovit mafalda in ochi… si vreau sa-l felicit ca face parte din majoritate…

Red Dogs Forever  •  29 noiembrie 2006, 9:22

Sunt din Constanta si dinamovist de cand ma stiu, aproape de 24 de ani. In acest sezon trebuie sa recunoastem ca Dinamo a practicat cel mai frumos fotbal in comparatie cu Rapidul care abia acum si-a revenit sau Steaua care a facut maxim 5 partide bune in acest sezon. Rapidul are o scuza din prizma suspendatilor de la inceputul returului si asta o spune un dinamovust care recunoaste ca lotul lu’ Rapid este cel mai bun la ora actuala. Si pe mine ma doare mult lipsa suporterilor de la stadion si primirile cainilor in provincie. Sunt de acord ca Dinamo nu este cea mai iubita din tara asta in primul rand din vina conducatorilor care pastoresc Dinamo dar motivul pricipal cred ca-l constituie lipsa rezultatelor din Europa. Daca ar fi fost rezultate in Europa cred c-ar fi fost inlaturate si suspiciunile de blat din liga I la adresa lu’ Dinamo. Anul acesta Dinamo a facut un pas mare in acest sens iar o posibila calificare in primavara europeana ar fi foarte benefica pentru Dinamo. Dinamo nu este iubita in tara nu din cauza conducatorilor ci din cauza rezultatelor si suspiciunilor de blat din trecut mai mult sau mai putin corecte. Cel putin din punct de vedere al conducatorilor nu vad nicio diferenta intre MM stoica care-si bate proprii suporteri si Borcea. Cel putin ca conduita Badea este cu 10 clase peste JJ. Conducatori si vrajba lor neitrerupta cu rivalii ne fac fotbalul de ras. Asa ca HAI DINAMO si sper sa-i batem aspirinile diseara. Numai bine si sarbatori fericite tuturor indiferent ca sunteti stelisti, rapidisti sau suporteri ai altor echipe.

pau_gasol  •  29 noiembrie 2006, 9:26

BAH cand vad atatia dinamuisti frustrati pe aici trebuie sa le dau o replica…Ce pooooooola mea tot spuneti ca STEAUA face blaturi cand voi sunteti cei mai mari blatisti din tara.???..(cu Bistrita de mana)…Cum poooola mea spuneti voi ca STEAUA nu face performante si voi faceti???? Sunteti orbi???

Duceti bah la culcare cu echipa voastra cu tot….Pentru voi performanta in Europa e turul 1….ATAT si NIMIC MAI MULT…Pentru a ajunge la performantele STELEI va mai trebuie sute de ani…LA revedere

Viorel  •  29 noiembrie 2006, 9:27

Adevarul este ca cel mai profund sentiment pe care-l incearca suporterii dinamovisti este FRUSTRAREA.
Chiar haios comentariul acela de la inceput (cel in care ni se explica ca dinamo are cea mai mare crestere de medie de spectatori – sau ceva de genul asta). Adevarul ca de la 4-500 spectatori (cati erau anul trecut) la 4-5000 (cati zic ca sunt acum), este o crestere semnificativa. =))
Bafta dinamo diseara! Bafta Rapid maine seara!
Forta Steaua!

ANTI-JOC  •  29 noiembrie 2006, 9:28

Bravo esti consatean de-al meu.

pau_gasol  •  29 noiembrie 2006, 9:45

@ EL PERRO ROJO

Daca eu scriu ca i-am dat mamei tale 200.000 Euro sa mi-o ia la cioc tu crezi si asa, nu???

Catalin  •  29 noiembrie 2006, 9:49

Ce ziarist impartial eshti tu, pishate-ash in gat de dinamovit muist ?

Futu-ti mortii matii, dau cu masina peste tine daca te vad. Cretinu’ dracu’.

io  •  29 noiembrie 2006, 9:57

pana una alta uitati-va aici cei care o contestati pe DINAMO http://www.fotbal-bets.ro/clasament,Romania,Divizia,A.html ,pt steaua e regres calificarea in UEFA,pt ca vine din UCL,si daca nu are norocul pe care il are de obicei,adica sa intalneasca o echipa slaba,va pierde cu siguranta de la primul meci din UEFA.BAFTA BAIETI DISEARA,SUNTETI OBLIGATI SA INVINGETI PT CA AVEM UN BLAZON DE APARAT,PT CA SUNTEM ORGOLIOSI SI PENTRU CA SUNTETI CEI MAI BUNI.HAI DINAMO!

anonimus  •  29 noiembrie 2006, 9:58

Voi chiar nu va uitati la ce vorbiti? Injuraturi si jicniri la tot pasul… Daca continuati sa va amagiti singuri, e treba vostra. Nu uitati ca toti suportam consecintele a ceea ce suntem si ceea ce facem. Mergeti la un meci ca la un spectacol si aplaudati in loc sa injurati echipa adversa. E o diferenta de mentalitate…. Intai uitati-va la voi si apoi la ceilalti

Un dinamovist  •  29 noiembrie 2006, 9:58

Articolul domnului Bogdan din dinamo-online este excelent, dar cred ca se impun totusi unele precizari.

Anul trecut cand Steaua era in lupta pentru titlul de campioana cu echipa Rapid, a fost un circ fara precedent in fotbalul romanesc (acuze reciproce de blat, acuze de arbitraje partinitoare, defaimari, crosuri ale lui Jiji prin Bucuresti cu geanta de bani, jucatori stelisti care au dat cu pumnii in geamuri, meci intrerupt de arbitru pentru ca au fost eliminati 5 jucatori de la Rapid). In urma cu doi ani cand Dinamo a fost in lupta pentru titlu cu Steaua, Dinamo a fost acuzata de blaturi, arbitraje partinitoare etc, exact acelasi scenariu ca si anul trecut cu o singura diferenta – Dinamo nu a raspuns cu aceiasi moneda si scandalurile nu au luat proportii).
Pentru a pune in evidenta clasa incontestabila a Stelei „in jocurile din afara gazonului” voi da 2 exemple de fapte fara precedent in istoria mondiala a fotbalului :

1) Finala cupei Romaniei : La scorul de 1-1 Lacatus marcheaza un gol care este anulat pe motiv de offside. Valentin Ceausescu face un semn si echipa Steaua iese de pe gazon. A doua zi echipa Steaua este declarata castigatoare in conditiile in care regulamentul prevedea (ca si acum dealtfel) ca echipa care paraseste terenul pierde meciul cu 3-0 (nu-i asa ca in Romania orice este posibil ?)

2) Pe vremea cand Piturca a fost antrenor la Steaua (iar Steaua nu juca nimic altceva decat bambilici) marele antrenor Piturca a facut o analiza a meciului Ceahlaul – Dinamo (1-2) si a ajuns la concluzia ca meciul a fost blat. Liga lui Mitica avand aceasta „dovada zdrobitoare” a luat decizia de a depuncta pe Dinamo cu 3 pcte (ulterior revenindu-se asupra deciziei). Consider ca aceasta decizie a fost mai mult decat bizara pentru ca daca ar fi fost vorba de un blat Dinamo ar fi trebuit retrogradata, iar daca nu, lasata in pace. Prin aceasta masura ridicola, pentru multi oameni inoculati cu veninul anti Dinamo, Dinamo a devenit inca o data campioana blaturilor. Consider ca administratia lui Dinamo de la acea vreme a facut o mare greseala prin lipsa de reactie (normal ar fi fost ca Piturca si Liga sa fie date in judecata si sa se ceara daune morale).

Constat ca aceste practici steliste continua si in acest an, ba chiar la o scara fara precedent. Sicanele steliste au inceput din prima etapa cand seful politiei capitalei a trimis un raport la Liga cerand depunctarea lui Dinamo pentru comportarea suporterilor dinamovisti (In acel raport erau consemnate sarguincios minutele si ce s-a scandat de catre suporterii lui Dinamo). O perioada Becali si cei din conducerea lui Steaua au lasat pe Dinamo in pace, deoarece au considerat ca Dinamo (o echipa care a pornit practic de la zero) nu poate fi o candidata serioasa in lupta pentru titlu.
In momentul cand au realizat ca totusi, marele pericol in lupta pentru titlu este Dinamo, Jiji si conducerea lui Steaua au trecut din nou la atac (au lansat o campanie fara precedent si pe mai multe fronturi impotriva lui Dinamo). Pe langa acuzatiile (de acum clasice) de blat si meciuri castigate cu arbitri au lansat si ideea ca Dinamo nu are dreptul sa castige campionatul pentru ca ar intra in grupele LC pe munca lor (o aberatie pe care numai un om ca Becali putea sa o lanseze). Pentru punctele castigate anul trecut Steaua si-a primit deja recompensa (bani, prestigiu).
Faptul ca a ajuns in semifinala cupei UEFA nu trebuie sa ii asigure si titlul de campiona. Pe langa atacurile impotriva principalei contracanditate la titlu, atacuri care aveau ca scop slabirea rivalei, conducerea lui Steaua incearca (si uneori chiar reuseste) sa obtina un bonus din „jocurile din afara terenului de fotbal” si aici as da ca exemplu problema arbitrilor.
Dupa meciul din campionatul trecut Gloria – Steaua (1-0), in urma scandalului facut de Steaua, arbitrii romani prefera ca la fazele dubioase sa decida in favoarea lui Steaua tocmai pentru a nu pati ceea ce a patit Serea. Acest lucru nu este insa suficient. Se incearca prin acuzele de arbitraje prodinamoviste care se aduc arbitrilor, ca acesti arbitri sa arbitreze impotriva lui Dinamo. Din pacate, uneori presa sportiva, prin maniera in care prezinta anumite fapte le da o mana de ajutor stelistilor (sa luam aici ca exemplu atitudinea presei sportive care a transformat un arbitraj potrivnic lui Dinamo la partida CFR Cluj – Dinamo, intr-un arbitraj prodinamovist prin simplu fapt ca s-au prezentat fazele doar pe jumatate sau anumite faze nu s-au comentat deloc).
As fi nedrept sa sustin ca anumite scandaluri la nivelul echipei sau la nivelul conducerii au fost provocate de cineva, dar amploarea cu care au fost mediatizate nu este justificata.

Un alt front de lupta, pe care Jiji si oamenii lui isi lanseaza ofensiva antidinamovista este legat de suporterii echipelor.
Anumiti indivizi, cu un nivel de prostie care depaseste Everestul, au fost indoctrinati de Jiji (e drept Steaua are si alt gen de suporteri si pentru acei suporteri am tot respectul) sa injure pe Dinamo si pe cei care au aprecieri pozitive pentru actuala echipa pe unde apuca (inclusiv pe blogurile dedicate echipei Dinamo). Greseala unor suporteri dinamovisti este ca raspund cu aceiasi moneda. Din punctul meu de vedere, acei suporteri, (indiferent de echipa cu care tin) care fac aprecieri fara discernamant (de genul toti dinamovistii sunt…) ca nivel de educatie sunt cu mult sub „Groapa Marianelor”.
Multi lauda Steaua pentru numarul de suporteri pe care ii are. Va intreb; Oare este de laudat faptul ca la meciul Standard Liege – Steaua la scorul de 0-1 suporterii lui Steaua isi incurajau echipa strigand m–e Dinamo ?
E adevarat ca 4 sau 6 suporteri ai lui Dinamo, prin ceea ce au facut si-au batut joc de club si de ei insusi (dar au fost doar 6), dar in cazul suporterilor lui Steaua a fost vorba de o multime.
Daca unii suporteri ai lui Steaua (sau ai altor echipe) sunt tentati sa se umple de rahat pot sa o faca, dar trebuie sa le aduc aminte 2 lucruri :
1) Mirosul de rahat ramane foarte mult timp in piele;
2) Rahatul mestecat de prea multe ori isi pierde gustul.

Cu stima si respect pentru cei care sunt cu adevarat oameni.

Gica  •  29 noiembrie 2006, 9:59

Echipa dinamuistilor trebuia desfiintata imediat dupa revolutie.
Inainte de revolutie a fost echipa securitatii si a securistilor (dinu se mandreste si acum cu activitatea de securist), iar dupa revolutie a devenit echipa escrocilor verosi gen Porcea si Necoiu, care au mizat totul pe blaturi, pe cumpararea arbitrilor si adversarilor.
Si mai vine cate unul ca papitoil asta de Tolontan cu pretentia ca trebuie sa iubim aceasta asa-zisa echipa.

zdup  •  29 noiembrie 2006, 10:03

Cea mai blatisita echipa din Romania. Infintata la initiativa MILITENILOR si SECURISTILOR comunisti veniti din Rusia

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:03

Gica, ti-ai luat medicamentele in dimineatza asta????

alex.1983  •  29 noiembrie 2006, 10:04

Ar vrea Dinamo sa aiba atatia suporteri cat are Steaua. Nu ii are si de oftica vin cu frazele alea consumate si expirate de pe timpul lui Pasvante Chioru : ” STEAUA are printre suporteri numai tarani, tigani, etc” si ca mai bine 1000 de suporterii „adevarati” decat 1000000000000 de „oi”. In Romania oftica e mare si Dinamo moare cand vede cum este primita STEAUA in tara si cat e de iubita, si cum Dinamo pleaca numai cu tabu de pe stadioane. Asta spune multe.

io  •  29 noiembrie 2006, 10:04

Nea Gica,treaba sta in felul urmator:atunci cand Dinamo face blaturi cu siguranta si steaua sau rapid face pt ca nu ar rezista imediat in spatele lui Dinamo,iar daca Dinamo ar fi trebuit desfintata dupa revolutie,ce sa mai vb de steauaam multe replici sa-ti dau dar nu vreau sa degeneram discutia de pe blog,sa ai o zi placuta

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:04

Hahaha, ce tembeli puteti fi in dimineatza asta…si nu numai in dimineatza asta

io  •  29 noiembrie 2006, 10:05

e cazu gica sa-ti aduc aminte cum fugea gigi cu banii dupa jucatori?

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:06

De acord cu IO…o zi buna in continuare…si fara injuraturi…daca sinteti capabili de asa ceva

elle  •  29 noiembrie 2006, 10:10

Caine85CTA Says:

November 29th, 2006 at 1:33 am
bah spurkatilor….nu mai vb de supoerterii dinamovisti.! Ce draq…tocmai voi care a-ti fost condusi de MUSTATA si PAVEL..ce draq! In locul vostru mi-ar fi rusine zau asa! Si oricum….care plm e problema ca e stadionul jumate gol..bah frate!Eu nu va inteleg…..veniti voi la meciurile noastre? ..va dam de mancare…si acum nu mai aveti ….?Care e problema! Echipa merge…la meciurile importante umplem stadionul..la meciurile cu Ceahlaul si alte echipe..fantastice supoerterul nostru …nu e interesat ! Ce plm..nu mai dormiti noaptea..chir asa?Decat sa am un stadion plin cu aurolaci , tigani , tarani si boscheti …mai binejumate gol da cu suporteri adevarati! Si conform statisticii din gsp. …steaua are 9000 meci de meci..noi avem 7.500 …!Daca e sa vb de suporteri…uitativa la poli…ei intradevar umplu meci de meci stadionul! Deci..in concluzie…taceti in plm..si vedetiva..de branza voastra…si nu ne mai criticati voi pe noi..ca suntem 100 sau 1000…tot peste voi suntem….desi in inferioritate numerica…!

korect!!!!!!!!!

1500 mai multi suporteri la meciurile voastre…..sa va puna si voua intrarea 10 ron si o sa ramaneti 1500 toti

va laudati de parca umpleti stadionul la refuz si mai raman 2000 pe afara …penibililor

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 10:11

zdup, in ce an s-a infintat Steaua?

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 10:14

alex.1983, dupa meciurile cu Bistrita, Rapid, Arges o sa sfarsiti si voi plecand cu tabul de la stadion.

elle  •  29 noiembrie 2006, 10:14

ne acuzati pe noi de blaturi …iar voi cumparati arbitrii ca sa va calificati in UEFA
cat de penibil !!!!
cine face tara de ras acum ????

Moromete  •  29 noiembrie 2006, 10:14

Capitane, daca nu ai inteles ceea ce voia sa spuna bogdan, ramai pe loc acolo si mai citeste o data. Nu intotdeauna iti iese din prima cum le iese lui Niculescu, Danciulescu, Ganea … Poate reusesti din a doua. Textul este simplu si explicit. Numai ca, voi stelistii, cu care per total nu am nimic si nu ma autointitulez ultras desi recunosc: tin cu Dinamo, aveti acelasi profil cu marele vostru conducator. Din spirit de turma il urmati! Degeaba incerci sa apelezi la cuvinte de genul halucinant, opozit etc. pt ca te-a tradat creierul fara circumvolutiuni. Bogdan nu a negat articolul lui Tolontan, asta ai inteles tu, ori asta ai vrut sa intelegi desi tind sa cred ca prima varianta este valabila. Si mai este o problema pe care voi alb-albastrii n-ati inteles-o niciodata si nici n-o veti intelege pentru ca sunteti scurti la minte – intr-o competitie adversarul trebuie respectat asa cum tu ii respecti pe camarazii tai. Respectand vei fi respectat la randu-ti.

Sorin  •  29 noiembrie 2006, 10:15

Mai scutiti-ne cu echipele din Bucureshti, mai ales steaua si dinamo. Sunt nishte echipe care provoaca rasul in Europa si scarba in Romania.

Pentru ca e vorba de dinamo … sunteti nishte penibili si nishte mafioti.
Seria de 13 victorii consecutive este rezultatul aranjamentelor execrabile care le-ati facut. RUSINE !

tony_big_fan  •  29 noiembrie 2006, 10:15

E mai mare performanta sa te califici in primavara Cupei UEFA din grupele Ch. League decat din grupele Cupei Uefa deci comparand cu anul trecut Steaua a progresat acuma ramane de vazut cat de lung va fi in continuare drumul in Cupa Uefa.

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:15

1983, frate esti penibil…daca ai ceva pertinent de spus, spune….dar daca vii cu citate din meeeemeeee, jiji si mirela radoi, te rugam frumos sa ne scutesti….

io  •  29 noiembrie 2006, 10:17

scuze alex,ne razgaiem si noi,nu despre noi se vb ca am fi mituit arbitrii cu 200.000euro,nu despre conducatorii nostrii se scrie ca bat suporteri pe stadion,nu conducatorii nostrii au ani buni de suspendare,la noi daca ai un punct de vedere diferit cu cel al conducatorilor nu esti mazilit si „transferat”la echipa de hochei,niciodata un conducator de la noi nu a alergat cu bani sa stimuleze jucatori sau echipe,singuru vostru merit e ca ati batut Barca in ’86,in rest, pe cine?Lachti?mda,asta e.

tony_big_fan  •  29 noiembrie 2006, 10:18

@elle – Chiar crezi ce spui ? Si eu zic ca de ce prostu ala de jiji n-a cumparat toti arbitri sa batem tot si sa castigam Ch. League….

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:18

Si am uitat sa va intreb…unde sunt fotbalistii brazilieni cumparati de viermele executiv???:)))))

Sorine, te pomenesti ca esti din banat…mai precis din timisoara????

alex.1983  •  29 noiembrie 2006, 10:20

raspuns lui Sorin

Bine ca faceti voi, echipele din provincie, un mare bine fotbalului romanesc si faceti Romania cunoscuta. Pana una alta STEAUA, Rapid si Dinamo sunt cele care joaca si aduc puncte. Au fost momente cand s-au facut de ras in CUPA UEFA, in CL, dar cele din provincie s-au facut de ras in CUPA UEFA INTERTOTO. Asa ca nu prea ai dreptate.
P.S. : performanta lui CFR Cluj in Intertoto a fost o intamplare

tony_big_fan  •  29 noiembrie 2006, 10:21

@Fedayn – Despre fotbalistii aia brazilieni e la fel de adevarata stirea ca cea din presa ucrainiana despre 200 000 euro pt. arbitru. Ziaristii romani si cei ucrainieni se pot lua de mana la credibilitate la stiri din astea cica senzationale …

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 10:21

tony_big_fan, pai cu Realul shi cu Lyonul nu castiga Steaua chiar daca dadea 1 milion EUR arbitrilor.

tony_big_fan  •  29 noiembrie 2006, 10:24

@Xulescu – Eu zic ca merita incercat da prostu asta de jiji s-o prins numa la final, da acuma io zic ca o sa-l cumpere si pe arbitru de la Lyon …. si se mai spunea de mine ca-s penibil …

alex.1983  •  29 noiembrie 2006, 10:26

Daca Steaua cumpara arbitrii se califica din grupa ei. Daca se ajunge sa se spuna ca Steaua cumpara arbitrii in CL este o mare eroare si prostie. CL nu e Liga I unde poti face multe. Zvonul asta l-au aruncat ucrainienii de oftica ca sa se scuze, dar de ce au luat bataie in tur cu 1-4? O fi fost blat?! Hai sa fim seriosi ce naiba….
Fedayn, aici iti dau dreptate si sunt de acord cu tine.E posibil ca Sorin sa fie din Timisoara, „civilizatia” Romaniei. „El nu e ca noi, el e din vest si asta spune multe”

alex.1983  •  29 noiembrie 2006, 10:29

Ma alatur unei persoane care a scris mai sus: bafta Dinamo si Rapid in CUPA UEFA si problemele din campionat le lasam pe altadata. In Europa se joaca pentru Romania si pentru club si in primul rand cred ca suntem romani. Bafta diseara si maine seara.

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:30

Mdea, astia din „imperiu” plesnesc de civilizatie:))))))

Red Dogs Forever  •  29 noiembrie 2006, 10:31

Multumim alex.1983…bafta si voua la Lyon…

Xulescu  •  29 noiembrie 2006, 10:31

alex.1983, inca odata shi pt tine: cu Realul shi cu Lyonul nu castiga Steaua chiar daca dadea 1 milion EUR arbitrilor.

Calin-Cluj  •  29 noiembrie 2006, 10:33

Excelent articol dinamo-mania !

Pana la urma orice atitudine,articol, titlu, cuvant, sunt scrise in slujba profitului, tirajului, etc .Si cum Stoia e cea mai „iubita” echipa din tara, e normal ca si astia de la GSp sa o sustina ! Suporterii lor citesc presa doar cand se scrie de bine, altfel nu cumpara ziarele .Vreti sa ramana astia de la GSp cu marfa nevanduta ?

Respect Catalin Tolontan, bun ziarist ! Cel mai bun !

Cerber  •  29 noiembrie 2006, 10:34

Intr-o tara plina de mintzi cretze care votau prin 1990 cu 90% un fost activist ca Presedinte al tarii, nu e de mirare ca azi majoritatea sunt.. oi
Dar nu ne deranjeaza pe NOI !
Azi e Ziua Cainelui!

tony_big_fan  •  29 noiembrie 2006, 10:37

@Xulescu – hai sa continuam cu paranoia, la meciul de la Madrid prostu de jiji n-o fost pe faza ca daca cumpara arbitru castigam, apoi la Kiev putea si el sa nu fie asa zgarcit sa dea mai multi bani sa castigam si meciu ala si uite asa mai cumpara si arbitru de la Lyon si am fi avut sanse mari sa mergem mai departe …. Sa revenim la normal de faza din min. 91 de la Boro cand a fost penalty clar chiar n-am vazut nici un fan dinamovist sa se planga si era mai mare miza atunci decat acum …. ca sa aveti credibilitate recunoasteti si lucrurile astea

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:40

Noi am plans la Marsilia….cand intra mingea in poarta in ultimele secunde…si nu s-a plans nici un suporter stelist:))))
Se numeste ca sintem chit:)))

7even  •  29 noiembrie 2006, 10:41

la meciul cu jiul au fost 15.000 pe ghencea…adica cat ati avut voi in ultimele 2 etape acasa.adevarul ca umpleati o peluza in ghencea!

Alex  •  29 noiembrie 2006, 10:42

Cataline:
Este adevarat! Ar fi cazul sa aduca si Dinamo puncte, sa faca performanta in cupele europene. Acum se va vedea valoarea si valoarea fundasilor dinamovisti. Spun acest lucru pt ca Divizia A are limitele ei pana la urma. Desi sunt stelist cred ca ar trebui toate 3 echipele sa ajunga in primavara europeana-pana la urma suntem romani cu totii! Rivalitatile isi au loc ori in competitia interna, ori in cazul unui derby in UEFA.
Stim cu totii ca UEFA e o competitie accesibila. Sper sa sa ne clasam in primele 8 echipe cu toate-ar fi prea frumos dar nu imposbil:)) !

tony_big_fan  •  29 noiembrie 2006, 10:42

@Fedayn – mie cel putin mi-a parut rau de faza aia de la Marsillia – oricum cred ca nu ai vazut fani stelisti sa iasa pe strada sa sarbatoreasca …..

Fedayn  •  29 noiembrie 2006, 10:42

7even, daca aveati intrarea de 10 ron la peluza…..umpleati un sfert de peluza:)))))

Comentează