TOLO.RO
Dinamo e liderul, revelaţia, echipa frumoasă, spiritul ofensiv şi tot ce mai vreţi, însă pleacă de pe stadioanele din deplasare cu tabul. Nu e corect! De ce se întîmplă asta? Pentru că e moştenitoarea unei reputaţii cinice. Întreţinută, din păcate, şi în ultimii ani.
marți, 28 noiembrie 2006, 7:34
Dinamo e liderul, revelaţia, echipa frumoasă, spiritul ofensiv şi tot ce mai vreţi, însă pleacă de pe stadioanele din deplasare cu tabul. Nu e corect! De ce se întîmplă asta? Pentru că e moştenitoarea unei reputaţii cinice. Întreţinută, din păcate, şi în ultimii ani.
Dinamo are nevoie de simpatie publică. De încredere. Şi poate începe azi să le recîştige. Pentru că joacă nu doar pentru ea, ci şi pentru România. Echipele nemţeşti sînt principalele contracandidate pentru două locuri directe în Champions League.
Va fi o înfruntare de orgoliu. Ani în şir, Steaua a adus puncte. În ultima vreme, s-a adăugat Rapid. E vremea lui Dinamo să vină şi să măture ostilitatea care o înconjoară. Respectul se cîştigă greu. „Cîinii” strîmbă din nas atunci cînd văd cum Steaua este înconjurată de bucurie aproape oriunde în ţară. „Populism”, zic ei. Poate şi asta. Dar sigur şi simpatia de care se bucură cel care reuşeşte, cel care nu se împiedică, cel care, în locul explicaţiilor pentru înfrîngeri, aduce victorii. Nu doar pentru sine.
7even • 29 noiembrie 2006, 10:43
azi nu se joaca in cl de aia jucati la 21.45?
NeRo • 29 noiembrie 2006, 10:44
Sunt caine de mic mai precis de cand nenea Valentin a lut si a dat Stelei o Cupa luata cu JAPCA. Dinamo este si va fi echipa urata a campionatului. De ce? Din cauza acestei maladii numita ,,steaua” cu care este infectata toata PRESA. Motivul: de cand s-a infintat este echipa guvernamentala, a conducerii ! Dinamo – echipa militiei(securitate, bataie,puscarie) Rapid – echipa C.F.R(cfr-isti imputiti,navetisti,tigani). Dinamo nu are cum sa nu plece cu duba atata timp cat se face publicitate si propaganda unui singur club, ca de Steaua are loja VIP pentru ziaristi mai un suc ,mai o cafeluta ,mai o gustarica rece etc si e normal sa vina LINGAII si sa scrie ce mare si frumoasa e steaua. La TV comentatorii sunt hipnotizati cand comenteaza pe steaua sunt in stare sa muste din microfoane la o ratare a lui Dica,iar pe gsp.ro ce sa vezi:,,golul incredibil a lui badea din alt unghi”, ,,vezi un dribling a lui hagi cu Dinamo din 19toamna”, ,,vazi o faza a stelei in meciul cu Jiul din alt unghi”! Poate sunt subiectiv dar daca nu ma credeti pututi sa faceti o comparatie intre cele 3 site-uri ,,stelisti.ro”, ,,dinamovisti.ro” si ,,rapidisti.ro”.Salutare
elle • 29 noiembrie 2006, 10:44
tony_big_fan Says:
November 29th, 2006 at 10:18 am
@elle – Chiar crezi ce spui ? Si eu zic ca de ce prostu ala de jiji n-a cumparat toti arbitri sa batem tot si sa castigam Ch. League….
cand vine vorba de oier cred !!!….pe cei de la Real si Lyon nu putea sa ii fure ca sunt prea mari
Ce voi aveti dovezi cand acuzati Dinamo de toate kakaturile???
zdup • 29 noiembrie 2006, 10:45
@Fedayn
sa vedem pe unde si cum va lingeti ranile dupa infrangerea de azi cu Leverkusen. ))))
kaio • 29 noiembrie 2006, 10:47
Cam greu cu simpatia pentru dinamo. dupa 90 sa nu uitam perioadele in care dinamo era implicata intr-o serie de meciuri suspecte. Apoi a venit si Netoiu, care a mai pus o multime de pietre la temelia etichetarii cainilor, ca formatie blatista. Pacat.
alex.1983 • 29 noiembrie 2006, 10:48
raspuns lui Xulescu
Chiar crezi ca daca ar vrea, Gigi, Borcea, Copos sau altii, ar putea cumpara un arbitru in Cupa Uefa sau , mai rau, in CL?
Romanii nu ar prezenta credibilitate in eventuale aranjamente in Europa pentru ca pana acum 2-3 ani nu prea eram acolo, si nu ne cunosc si nu cred ca ar risca asa ceva. In Europa blaturi cu arbitrii nu pot face decat echipele mari cu conducatori influenti( Moggi,ala de la Milan, etc), nu caca-maca de Gigi, Borcea, etc. Sunt prea mici pentru asa ceva.
Parerea mea
elle • 29 noiembrie 2006, 10:49
NeRo Says:
November 29th, 2006 at 10:44 am
ai mare dreptate ….sunt toti vanduti oierului
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 10:50
@elle – Da sigur ca Surkis – patronul de la Kiev – o fi nimeni si toata lumea il poate fura cum vrea ….
Eu intotdeauna cand acuz pe dinamo ma refer numai la meciuri din liga lu mitica unde toata lumea stie cum se pot castiga meciuri …. Despre dinamo chiar am spus putea primi penalty la Brugge la Blay cum in meciu cu Besiktas i s-a dat usor penalty … pana la urma erorile se compenseaza … la fel la Steaua cu penalty acordat corect in min. 91 la Boro putea ajunge in finala tot asa al 2-lea gol anulat lui Kiev a fost perfect valabil (miza era mult mai mare la meciul de la Boro).
mujotutun • 29 noiembrie 2006, 10:52
Dle Tolontan,
Contrar stilului dvoastra direct, ati scris astazi un articol plin de ambiguitati, parca l-ati fi parodiat de seful dvoastra. Eu ma asteptam sa va faceti o mea culpa pentru valul de ura fata de Dinamo pe care GSP il imprastie, vorba aia, zi de zi, ceas de ceas si etc. Nu e meci cu Timisoara sa nu rememorati bazaconia cu bagatul in B si „dusmania” seculara; ori cu Craiova, tot nu v-a trecut mahnirea ca oltenii n-au trantit meciul cu Nationalul (una dintre cele mai nerusinate manifestari ale presei din toate timpurile). Dinamo joaca multumitor, are rezultate foarte bune, dar degeaba, ei tot trebuie sa „demonstreze”, sa va convinga pe dvoastra, inchizitori nemilosi, ca e „o alta echipa”. Steaua ne-a acoperit de rusine in meciurile cu Real si Lyon – ce conteaza, echipa mare, rezultate bune – fatalism la datorie; Rapidul face egal meci de meci in UEFA – noroc ca nici unul n-a fost „decisiv”! – si e privita cu cea mai natanga indulgenta cum se pregateste sa-i spulbere pe greci la Atena! Cativa suporteri dinamovisti strica doua-trei fotolii si gafaiti de satisfactie: „prapad”, „devastare”, „pagube de 200000$”, intr-un dispret total pentru adevar si necesitatea justei informari. Manipulati si escamotati informatia cum va vine la socoteala.
Asa ca nici vorba de mea culpa, no sir! Dinamo musai sa bata, ca, vezi D-ne, se afla aici multumita Stelei si Rapidului, si noi suntem in concurenta cu nemtii si daca n-or bate, necesarmente se vor face de rahat. Frumos articol, inaltatoare indemnuri.
Dvoastra va pretindeti obiectiv si tolerant, discutati chipurile orice, militati pentru dreptul nostru de a va insulta liber, dar cand se pun probleme cu adevarat serioase si suparatoare, sariri ca ars si ne luati cu „nu-ti permit, ma-ntelegi!” Asa incat traiasca dialogurile oviene si filozofia lor neopragmatica!
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 10:53
Tony, la 2-1 pt steaua, cand am vazut ce schimbari face marele vostru antrenor olitza, am zis ca va bat englezii….si te rog sa-ma crezi ca nu mai puteam de ras la sfarsit….
Eu unul nu sint de acord cu patriotismul asta…sa tin cu steaua sau cu rapid pentru ca joaca pentru Romania…gresit, ele joaca pentru onoarea clubului si pentru bani…Crezi ca interistii tin cu Milan in cupele europene pentru ca reprezinta Italia????
alex.1983 • 29 noiembrie 2006, 10:57
Este adevarat ca suporterii Stelei nu au iesit sa se bucure si sa sarbatoreasca rezultatul lui Dinamo de anul trecut din Franta. A fost dubioasa faza aia cu arbitrul, chiar stranie, numai el stie ce a vrut. Din pacate toata lumea, sau o mare parte a acuzat arbitrul ca de-aia nu s-a calificat Dinamo. Din punctul meu de vedere este o impresie gresita. Dinamo a pierdut calificarea in meciul cu Heerenveen si cu Levski. Pe olandezi trebuia sa ii bata, ca nu sunt decat carnati de jucatori iar la Levski a fost si ghinion. Dar, stiti bine cum e romanul, joaca in dorul lelii si in ultima clipa daca nu ii iese cum vrea si greseste arbitrul, se spune ca i-a furat calificarea. Nu e cazul numai al lui Dinamo, e cazul si Stelei si Rapidul, tuturor. Asta e, sa speram ca nu va fi cazul astazi si maine
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 10:59
Off topic: prea tare pedeapsa pe care i-au dat-o coechipierii lui Tevez…sa poarte o saptamana tricoul Braziliei:))))))
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:01
@Fedayn – cu toate erorile echipei si a lui Olaroiu din meciul de la Boro – Steaua trebuia sa primeasca penalty in min. 91 si daca-l transforma juca finala … Am mai spus si o repet la italieni,spanioli sau englezi sunt perfect de acord ca de ex. fanii lui Inter sa se bucure la insuccesele lui Milan pt. ca echipele din campionatele astea an de an joaca cel putin semifinale de Cupe Europene (iar nr. de trofee castigate nici nu avem ce compara cu nr. de trofee castigate de campionatul romanesc) … cand o sa ajungem la nivelul ala (desi nu cred ca o sa ajungem acolo vreodata) nu inteleg ura asta … in campionat sunt de perfect acord sa iti doresti sa piarda Steaua cu oricine, dar in europa ….
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:04
Imi cer scuze daca mai gresesc gramatical in posturile care le scriu dar fiind la birou scriu in mare viteza + ca mai revin la lucru in timp ce scriu si asa pot apara o gramada de greseli.
Alex • 29 noiembrie 2006, 11:04
Fedayn: ” la 2-1 pt steaua, cand am vazut ce schimbari face marele vostru antrenor olitza, am zis ca va bat englezii”
despre ce meci al stelei este vb?
alex.1983 • 29 noiembrie 2006, 11:08
se refara la meciul cu Boro. Cred
io • 29 noiembrie 2006, 11:08
„seful maimuta si gasca lui de cercopiteci”am auzit-o intr-un serial tv,da’ nu stiu ce-mi veni sa o scriu aici,tare oricum,fara aluzii dar exprima cel mai bine efectul de turma,mda,pardon.FORTZZA BAIETI DISEARA
mujotutun • 29 noiembrie 2006, 11:09
Si un cuvant pentru ecumenicii sustinatori ai tuturor echipelor romanesti in cupele europene: v-ati gandit vreodata ca Romania este doar o tara ca oricare alta printre cele vreo doua sute care compun omenirea de astazi, omenire traitoare pe o planeta unica? Cred ca am putea intra chiar si noi, microbistii, intr-o lume postnationalista, a satului planetar. Toti d’aici navigam pe internet, vorbim si ne vedem in timp real cu amici afleti la sute si mii de kilometri si ne silim sa tinem, a contre coeur, cu echipe care ne sunt indiferente – cand nu le detestan de-a dreptul – de dragul unui desuet (pentru mine) romanism. Nu numai ca nu-mi vine sa tin cu Rapid ori Steaua – ceea ce nu ma impiedica sa le respect ori sa fiu multumit de calificarea lor – dar chiar simt o bucurie rautacioasa cand se-mpiedica. Cred ca daca ar fi sinceri, multi suporteri „adevarati” ar admite acelasi lucru si nu cred ca asta ne face niste monstri (decat in ochii rromanilor mari!).
Si ca sa revin la antidinamovismul GSP: cand Borcea afirma ca nu tine cu Steaua, ca a plans cand Steaua a luat CCE samd, ii faceti un portret
de scelerat; cand afirmatii asemanatoare vin de la Becali, vi se pare foarte fireasca pozitia lui. Mai e nevoie de vreun comentariu?
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 11:10
pai sa-ti explic…eu unul nu pot sa tin cu steaua, dar mai ales de cand a venit becali si la mai adus si pe viermele executiv, scuze pt limbaj, chiar nu mai pot suferi acest club….tii minte lamentarile penibile ale tembelului executiv cum ca steaua merita sa fie protejata in campionatul intern pentru performantele sale din cupele europene????crezi ca este normala o asemenea atitudine???sa nu mai vorbim de iesirile schizofrenice ale ciobanului….si cum pestele de la cap se impute, in ultimul timp acelasi comportament il are si „marele antrenor”…chiar asa ce mare antrenor este olaroiu????ce performante a avut ca antrenor???daca imi spui ca calificat echipa in semifinalele Cupei UEFA si a luat campionatul terminam discutia…chiar nu vede nimeni ca a preluat o echipa facuta de Zenga si Protasov iar el nu a adus nimik nou in jocul ei???poate doar debandada….elocvent este meciul cu Boro.
De rapid mi-ar parea rau daca nu se califica, dar de steaua NICIODATA!!!
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:11
@alex.1983 – Eu nu cred ca ar fi foarte bine sa avem dintr-o data 3 echipe in Ch. League si 3 in Cupa Uefa …. asa Steaua,Dinamo si Rapid s-ar plafona stiind ca oricum primele 3 locuri ii duc in Ch. League. Cred ca o participare numai cu 2 in Ch. League si 4 in UEFA pt. moment ar fi mai benefica ducand la o competitie intre cele 3 si asa incet incet sa creasca tot campionatul.
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 11:12
credeti bine…exact la meciul cu Boro m-am referit:))))
C’mon BOROOOOOOO!!!!!
neutrus • 29 noiembrie 2006, 11:15
De ceva vreme tot intru pe blog-urile GSP, din mai multe motive. Unul ar fi ca aceste blog-uri reprezinta un barometru social destul de interesant, chiar daca relevant nu prea poate fi. Te ajuta sa constriesti profile de suporteri si, implicit, sa creionezi o identitate fiecarei echipe. Sunt unul dintre numerosii superteri dinamovisti care se uita la meciuri cu o oarecare detasare, iubind sa analizeze meciul cu prietenii (chiar daca suporteri „adversi” ) fara jigniri. Ne place fotbalul! Sunt dinamovist din „vina” lui tata. El din vina bunicului. Asa m-am nascut, asa am crescut. Cu toate astea iubesc fotbalul. Tin cu echipele romanesti cand au meciuri internationale…Revenind la blog-urile gsp, constat, cu oarecare discenamant, daca-mi permiteti, ca Dinamo da dovada in ultima perioada de cumpatare. Joaca fotbal, fara blaturi, nu se isterizeaza ca indivizii gen jiji, mm sau mititelu, iar suporterii dinamovisti sunt cei mai multi care au dispozitie spre comunicare decenta. Sunt subiectiv? Chiar si la nivelul conducerii Dinamo, a bancii tehnice si a jucatorilor exista o decenta eleganta, daca o pot numi aja, fata de mizeriile la care se preteaza conducatorii altor echipe. Asta ne onoreaza. Scriam ieri ca iesirile in masa ale stelistilor care-si revendica cei mai multi supeorteri din tara ar trebui sa ne amuze si sa ne satisfaca. Spun asta pt ca sunt convins ca orice sondaj de opini care si-ar propune segmentarea suporterilor fiecarei mari echipoe ar releva faptul ca steaua a devenit o echipa ieftina, prin mesajul pe care-l transmite si mai ales prin receptorii pe care si i-a ales. Cand vorbesc de receptori ma refer la cei multi, masa fiind formata de subiecte asociale (infractori, cocalari, tarani urbanizati). Oameni care nu au educatia civica si exercitiul gandirii necesare unei societati normale. Sunt cei care se identifica cu vulgul si la care infractiunea mica sau mare este considerata virtute. Ex: mm este unm viteaz fiindca da cu pumnii, forta lui stand in body-guarzii din spatele sau si este inteligent pentru ca se isterizeaza emitand niste teorii calpe, demne de un individ care are strict cultura generala necesara legarii unor fraze. Apoi, jiji, a devenit deja un fel lider mistic: se adreseaza prostimii escrcand-o prin gesturi publice cu „incantatii”. Paine si circ. Sunt numai cateva motive care ar trebui sa ne multumesca si sa compenseze lipsa suporterilor in Groapa. Noi, cei multi suntem alaturi de Dinamo, fiind „culpabili” pt faptul ca nu mergem pe stadioane ca sa ne refulam, sa ne dam arama pe fata, doar pt ca nu mai sunt constrangerile normelor de conduita ale civilizatiei.
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:17
@Fedayn – sunt de acord ce spui de jiji sau meme insa Steaua nu inseamna numai cei 2 …. apoi despre Olaroiu mi se pare total incorecta atitudinea asta ca de fapt el a realizat totul pe munca lui Protasov sau Zenga … daca vezi debandada de la meciul de la Boro de ce nu vezi revenirile din meciurile cu Herenven, Standard sau meciurile foarte bune cu Betis sau Dinamo Kiev adica nu mi se pare corect ca de dezastru de la Boro sa fie responsabil numai Olaroiu iar de meciurile cu Herenven, Standard,Betis sau Dinamo Kiev sa fie „responsabili” numai jucatorii.
neutrus • 29 noiembrie 2006, 11:19
Imi cer scuze in fata stelistilor care iubesc fotabalul ca fenomen, si care, sunt convins, nici ei nu sunt chiar putini. Sper ca au inteles ca nu la ei m-am referit in cele de mai sus.
alex.1983 • 29 noiembrie 2006, 11:21
Te bucuri de esecul STELEI de la Boro, dar te bucuri inainte de vreme. Oricum sunt mandru ca sunt stelist si voi fi in continuare. Cel putin STEAUA ne-a oferit MULTE bucurii anul trecut, printre care si o semifinala de Cupa Uefa, ceea ce e o mare performanta, o calificare in CL. Pana acum Dinamo nu a avut asemenea performante.
zdup • 29 noiembrie 2006, 11:21
@ neutrus
„…Chiar si la nivelul conducerii Dinamo, a bancii tehnice si a jucatorilor exista o decenta eleganta, daca o pot numi aja, fata de mizeriile la care se preteaza conducatorii altor echipe….Oameni care nu au educatia civica si exercitiul gandirii necesare unei societati normale. ”
Sigur Borcica ti-a facut injectia LETALA )))))
danmihai • 29 noiembrie 2006, 11:22
da cata asa e…pentru ca steaua daca pierde tace,daca bate tace…dar dinamo unu doi sare ca e cea mai buna…si castiga cum castiga…nu numai o data..meciuri decisive pe greseli de arbitraj…ca dinamo e urata in conducere…sunt stelist…mare si infocat,dar pot sa laud..cred ca e prima data in viata mea cand pot sa admir si eu la ceva..desi mi-e fff greu…f greu ii laud…ca nu mai sar la gatul nostru ca nu mai zic ca vai ce buni suntem noi…sa castige…imi e greu sa spun dar hai…hai dinamo…si peste timp poate vei fi mai simpatizata..in rest cata bine zici..daca castigi…nai cum sa nu fi apreciat…asta a facut steaua…de la southampton incoace..in fiecare an…a progresat si a adus romania la coeficienti unde este…nu pot sa urlu lupta dinamo dar pot sa zic ca deseara voi fi roman…lupta steaua:)
Darie • 29 noiembrie 2006, 11:22
Salut! Performanta este reprentata de valoare! Sa vedem confirmarea… trecutul nu se uita asa de usor!
Multumesc!
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:24
@neutrus – Inteleg unde vrei sa bati – dar hai sa fim seriosi tu chiar crezi ca majoritatea suporterilor dinamovisti sunt oameni civilizati iar majoritatea suporterilor stelisti sunt niste tarani sau infractori care se identifica cu meme sau jiji ?
neutrus • 29 noiembrie 2006, 11:24
Nu am fost si nu voi fi niciodata suporterul lui Borcica. Da, e drept am spus ca si la nivelul conducerii. Cand am spus asta ma gandeam la faptul ca in ultima vreme Borcea nu s-a mai dat in spectacol ca sa le tina isonul lui mm si jiji. Cred ca deja vrea sa-si depaseasca acea conditie de cocalar, spre deosebire de mm care nu reuseste sa si-o depaseasca pe cea de derbedeu.
danmihai • 29 noiembrie 2006, 11:25
ca vezi ma fedayn…asa sunteti voi…lupta boro…mergi acasa ma si uita-te deseara la meci..joaca o echipa romaneasca…si sper sa produca bucurie…asa cum numai steaua poate…asa mare no fi:)dar bucurie sa fie…romania-steaua
NYC • 29 noiembrie 2006, 11:26
danmihai
„pentru ca steaua daca pierde tace,daca bate tace…”
vorbesti despre steaua bucuresti???
daca da…inseamna ca te uiti la alt film:)))
io • 29 noiembrie 2006, 11:27
cadeeee,date ba ca cade,sunteti la vale baieti,si asta din cauza conducatorilor,un singur merit are gigi,baga bani multi,dar atentie,nu baga aiurea,si baga doar cand e cazul sa-i recupereze si asta e defect profesional,e afacerist,si se pricepe bine la afaceri chiar foarte bine,in rest=0.
neutrus • 29 noiembrie 2006, 11:27
Pt. tony_big_fan Nu am spus ca toti fanii dinamovisti sunt civilizati, la fel cum nu am sus ca toti fanii stelei sunt tarani si infractori. Si la Dinamo sunt multi derbedei, dar la Steau deja vorbim de mase. Uitati-va la cum sunt primitiu stelistii in provincie, dar mai ales la ce fel de oameni sunt cei care vin sa le faca stelistilor baie in multime…
NYC • 29 noiembrie 2006, 11:27
tony
EXACT aia vrea sa spuna neutrus. sau, cel putin, ca proportia de oameni civilizati e mai mare la dinamo decat la steaua.
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:28
@Neutrus – Steaua avea majoritatea de fani din tara si inainte de a veni jiji sau meme la echipa deci nu inteleg de unde ai ajuns la concluzia ca majoritatea fanilor stelisti sunt tarani sau infractori ce se identifica cu jiji sau meme.Apoi despre decenta conducerii de la dinamo imi vine sa rad … parca borcea era ala care se lauda ca se pregateste pt. Ch. League desi mai era un retur de campionat de jucat (asta ca forma de respect pt. celelalte echipe).
coco • 29 noiembrie 2006, 11:29
esti nebun si ma mai uit pe aici si vad ca alti sint mai nebuni ca tine
Alex • 29 noiembrie 2006, 11:30
Fedayn:
nu te supara dar te duci prea mult in extrema! Pai asa putem sa ne acumzam la infinit de blaturi si de conducatori. Ai dreptate nu el a calificat echipa ci Protasov. Ai sa vedem si partea frumoasa a lucrurilor-faptul ca acum 4 ani eram pielea p… toate ecipele romanesti. Faptul ca la anu mergem cu doua echipe in champions, faptul ca in primavara e pos sa avem trei echipe eu cred ca spune ceva-cred ca fotbalul romanesc e in urcare. Important este sa se bage si bani cu adevarat. Stelist fiind de mic nu il suport nici eu pe gigi care e un taran de prima clasa nacut in miros de branza. dar vez tu taranu asta nesuferit e sg care a bagat cu adev bani in fotbal. sa ne uitam la rapid unde au adus rezultate, au antrenor bun dar au si ei un cancer-Copos! pai asta de cand il stim el a ccautat sa scoata bani(ex. cumparat jucator 20-30 de mii si vandut cu 400 sau 1mil).Barem sa ocupat de gazon. E mai rau de cat un fanatic- daca rapid bate ii lauda de parca sunt copii lui, daca pierde gata: toti afara! In concluzie ar tre sa bage bani pt ca acum e mom in fotbalul romanesc. In ceea ce o priveste pe Dinamo la niv conducerii numai si numai interese: sa bagat giovanni a facut numai rau, bine ca a-ti scapat si de netoiu. sg pe care il apreciez din conducere e Badea. La noi la steaua desi M M e si el un pui de taran sa sti ca tot el ia adus pe protasov, zenga si multi altii. Cred ca e vremea sa fim constienti ca tre sa aducem rez toate indiferent cum si cine. Uitete la Dinamo pai zi-mi si mie o performanta in cupele europene?? Sau daca au auzit de piesa aia pe care o auzi marti sau miercuri inainte de meciurile din champions leaugue. Vezi? Am putea sa facem misto la infinit:)) fara suparare: e cazul incepand din seara asta ca si Dinamo sa faca ceva si eu zic ca are cu ce! Degeaba castigi un campionat daca nu te bati cu granzii europei!
Concluzie: bani, bani, bani! Fara interese! Orice caine, orice oaie, orice cioara cred ca vrea sa vada juc stranieri la ei in echipa, sa vada performanta si in cupele europene.
Asa ca Fedayn nu fi rau si nedrept ca ai vaz atatia oameni-atatea pareri! Fiecare ne aparam echipa-normal! dar sa fim corecti si sa nu o dam in paranoia
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:31
@Neutrus – Steaua a fost primita bine in provincie si inainte de era jiji, diferenta vine ca atunci nu erau atatea televiziuni care sa mediatizeze lucrul asta – iti spune cineva care sta in provincie si care merge cam la toate meciurile Stelei din Ardeal.
alex.1983 • 29 noiembrie 2006, 11:32
Raspuns lui Neutrus
Din pacate, categoriile de persoane la care te-ai referit mai sus, se gasesc in orice galerie din lumea astea. Cine crede ca galeria echipei favorite este formata numai din oameni deosebiti se insala. Asa s-a inselat si Hitler cu arienii lui si unde a ajuns.
Din pacate sunt putini dinamovisti obiectivi care au blamat comportamentul suporterilor dinamovisti in ultima, lunga, perioada. Scandalul cu bulgarii, scandalul din avion, scandal exagerat de presa si Blue Air, sa fim realisti 200.000. dolari?! Pai atat costa toata compania. Se leaga numai de suporterii Stelei facandu-i oi, tigani, etc. De-astia aveti si voi parte, nu va mai umflati in pene aiurea. Asta e situatia
neutrus • 29 noiembrie 2006, 11:32
@tony-
1. Nu cred ca steaua avea majoritatea fanilor din tara si inainte de a veni jiji sau mm. La fel arata si sondajele. La fel recunostea chiar jiji care spunea (la B1 TV, parca sau la National) ca steaua a atras mase de suporteri „nehotarati” si ca a furat foarte multi suporteri de la echipele din provincie.
2.Cat se pregatea Borcica de CL a spus ce a crezut el de cuviinta, nu a data cu pumnii si nici nu a jignit pe nimeni, la modul vulgar.
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:37
@Neutrus – nu stiu ce sondaje stii tu sau daca crezi ce zice jiji (care bineinteles incerca sa-si faca imagine cand a zis ca cu venirea lui a atras o mare masa de suporteri) dar iti zic eu Steaua dupa succesele din perioada 86-89 a avut cei mai multi suporteri in tara.
burburel • 29 noiembrie 2006, 11:38
nu vom avea mai multa simpatie,e prea multa ura,dar nici nu vrem mai multa simpatie:eu sunt adeptul calitatii,nu cantitatii
ps sa nu uitam,ca dinamo a avut cei mai multi spectatori la un meci de fotbal(cu hamburg,cu anderlecht,cu liverpool,peste80.000)
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 11:40
In nici un caz nu voi fi acasa diseara:))))
Tony, echipa era facuta cand a venit olaroiu….degeaba ne ascundem dupa ciresh….si chiar nu inteleg ce tot va impopotonati cu faptul ca ati eliminat Betis si Valencia???ce dreaq, Valencia, la ora jocului cu voi traversa cea mai neagra perioada din istoria clubului, luptau pentru evitarea retrogradarii…Betis avea aproape toti titularii accidentati si se afla in aceeasi situatie ca si Valencia…
Si pe urma nu trebuie uitat ca meciul cu Valencia s-a jucat pe un teren care mai degraba aducea a mlastina sau a smarc…pe teren uscat va mancau spaniolii:)))
Adevarata valoare a stelei este data de meciul cu Parma…v-au batut cu echipa a treia:)))))
neutrus • 29 noiembrie 2006, 11:41
@alex.1983
In mare ai dreptate, si la Dinamo sunt derbedei, dar chiar daca ar fi sa acceptam ca steaua are milioane de fani si Dinamo are doar cat sa-i numeri pe degete (cum se exprima un stelist), cel mai elementar rationament ar arata ca, implicit, derbedeii stelisti sunt mult mai multi. Altfel ar insemna ca steaua are „milioane” de suporteri civilizati, or chestia asta nici tu nu o crezi. Apoi, comparatia cu Hitler mi se pare un pic fortata ca exemplu pt. Dinamo. Pai, cred ca este evident ca paranoia lui Dolphi se regaseste mult mai vizibil la jiji. Mai mult, prim masurile nationalist-socialiste, hitler a convins masele la fel cum le conving jiji si mm. Dovada. Pai cei doi au atras masele!
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 11:46
Alex, avem rezultate dintr-un singur motiv…Cupa EUFA reprezinta o competitie de mana a doua…toate echipele mari ale Europei se lupta sa ajunga in Liga….valoarea fotbalului romanesc s-a vazut in acest sezon….sintem departe de ceea ce se joaca in CL….nu-mi fac iluzii ca Dinamo o sa faca mare branza la anul:)))
Si fie vb intre noi jiji nu baga bani la steaua…scoate bani de acolo…in afara de francez, nu vezi ca steaua a adus numai jucatori liberi de contract…”marile transferuri” ale viermelui executiv nu se pun:))))…alea sint adevarate tzepe:)))
Alex • 29 noiembrie 2006, 11:49
Tocmai ca se vb de mari echipe cu care a jucat o face pe steaua sa fie renumita! dinamo si-a luato de la „17 nentori”-echipa care acum nu mai exista. Ca sa nu mai vb ca abia anul acesta joaca si ei in uefa. iar la anu pe spinarea stelei si a rapidului vor juca in champions (cu siguranta ies pe locul 1-pe merit ce e drept). Cand vb de cupe europene dinamo nu are ce cauta in acest ubiect. Credeti ca sunt dobitoc? Intrebati amrile cluburi de ce echipe au auzit din Romania si ve-ti vedea daca sunt sau nu dobitoc.
Concluzie trecutul e trecut! gata! Trebuie sa mergem toate mai departe si sa avem rez! Altfel o sa ramanem cu comentariile astea stupide si cu nea Puiu in minte. E val in primul rand pt mine pt ca eu am facut afirmatia-drept urmare ma retrag dina ceste discutii! Salutari tuturor si bafta echipelor romanesti in UEFA.
Fedayn • 29 noiembrie 2006, 11:54
De acord cu tine…Dinamo a vut si „accidente” celebre in cupele europene:)))…dar si meciuri care au facut istorie…si chiara asa slaba cum e a eliminat pe Everton, a batut detinatoarea Cupei UEFA (tot pe ploaie):))))
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 11:57
@Fedayn – da si in 86 cand a facut egal in finala cu Barcelona (in Spania) aceasta din urma avea cea mai slaba echipa din istoria Barcelonei sau cand faceam egaluri in Ch. League cu Juventus sau Borussia (care anii aia castigau Ch. League) erau in cea mai slaba forma ….. intr-adevar orice succes al Stelei e datorat norocului,arbitrilor sau a formei slabe a adversarelor iar dinamo n-a ajuns la succesele Stelei datorita faptului ca intotdeauna a jucat cu cele mai bune echipe sau a avut ghinion ….
tony_big_fan • 29 noiembrie 2006, 12:00
Atitudinea asta e de roman adevarat care in loc sa incerce sa se bata cu oricine din Europa gaseste scuze la orice.