E vinovată Steaua pentru Becali?

Performanţele Stelei ar fi în regulă, şopteşte de dimineaţă cineva în metrou, „oare cînd ne-or obliga să mergem şi aici cu centuri de siguranţă?”, dacă n-ar fi dublate de cocoţarea politică a lui Gigi Becali. A ajuns la 10%, pe locul trei la preşedinte, iar partidul, „ce om din PNG cunoaşteţi în afara lui?”, e arătat de sondaje la 8%.
 

joi, 7 decembrie 2006, 4:36

Performanţele Stelei ar fi în regulă, şopteşte de dimineaţă cineva în metrou, „oare cînd ne-or obliga să mergem şi aici cu centuri de siguranţă?”, dacă n-ar fi dublate de cocoţarea politică a lui Gigi Becali. A ajuns la 10%, pe locul trei la preşedinte, iar partidul, „ce om din PNG cunoaşteţi în afara lui?”, e arătat de sondaje la 8%.
 

În acest ritm, jurnalistul gsp Ştefan Beldie, care a testat acum cîţiva ani înscrierea în PNG ca să scrie un articol, va ajunge fără probleme ministru dacă a avut prudenţa să-şi păstreze carnetul de membru, dobîndit în cîteva minute.
 

Vinovaţi sînt, cunoaştem placa, media, fotbalul şi Steaua. Ce alibi la îndemînă! Ce uşor e să dai vina pe Dică, pe Tontolan, pe ‘oaniţoaia, pe Ştirile sportive ale ProTV, pe Oli şi pe suporterii Stelei.
 

Fotbalul i-a oferit notorietate lui Becali, nu neapărat popularitate. Cunoscuţi sînt şi Borcea, Adi de la Vîlcea, Mircea Sandu sau Copos. Cîţi dintre ei ar trece, de unii singuri, nu pragul electoral, ci pragul de preşedinte al asociaţiei de locatari?
 

Becali nu e plăsmuirea fotbalului sau a Stelei, ci a politicii româneşti anticetăţean din ultimii 15 ani. Sportul n-a făcut decît să-l propulseze, dar voturile i le livrează frustrarea faţă de clasa politică. Pe o scenă publică normală, Becali ar fi fost o pată de culoare în marja de eroare a vremurilor topite după personaje groteşti, însă hotărîte. Într-o ţară furată de proprii paznici, el a devenit simbolul luptei împotriva sistemului. Şi gluma se îngroaşă!
 

Încă o dată: oricît de bun e Olăroiu, nu tactica lui l-a făcut mare pe Becali! Soarta de politician a lui Becali s-a decuplat de traseul Stelei. Orice ar face echipa de acum înainte, nu va fi nici afectat, nici ajutat în mod semnificativ. El nu mai aparţine sportului, pentru că nici n-a aparţinut. Doar l-a folosit.

Comentarii (424)Adaugă comentariu

celia_cruz_rumana  •  7 decembrie 2006, 16:46

Becali nu este un personaj care sa fie luat in seama. El este doar un sho-man care arunca cu banii la fel de usor precum face cu vorbele….ca doar isi permite ….

cat despre Becalizare….sa vedeti ce o sa iasa acum la alegerile anticipate! In plus acest om nu este atat de modest intelectual precum pare.El stie ca daca ar face sau spune ceva ce sa prejudicieze echipa prin penalizare cu puncte si-ar atrage furia tuturor fanilor (jucatorii nici nu mai intra la socoteala).

Asa ca, zic eu, hai sa nu ne mai facem griji pentru acest domn….

In plus, ce s-ar face presa fara el??

celia_cruz_rumana  •  7 decembrie 2006, 16:46

*show-man

yon  •  7 decembrie 2006, 16:47

… atzi uitat de OTV ! 🙂

Liviu  •  7 decembrie 2006, 16:48

Excelent articol! Steaua ca echipa mi-a fost antipatica de mic, eu fiind dinamovist. Acum, dupa ce a fost cumparata de jiji, o urasc! Si desi ii admir in sinea mea performantele sportive, o urasc din cauza oierului care s-a facut patron peste o comoara. E un parvenit si asa va ramane. Si ince ceva:romanii nu sunt prosti! Lor le trebuie paine si circ, dar la vot au grija sa caste ochii! Becali nu va ajunge presedinte nici intr-o mie de ani iar PNG-ul nu va atinge pragul electoral.Daca o sa scoata 4% sa zica merci. Vom trai si vom vedea!

CAINE PANA LA MOARTE SI DINCOLO DE EA!!!

Cosmin-stelist  •  7 decembrie 2006, 16:48

Sigur a ajutat si Steaua ascensiunea politica a lui George Becali. Dar in aceeasi masura si actiunile caritabile pe care le-a facut. Si aproprierea de religie a atras multi „votanti” pentru patronul Stelei. Toata lumea spune ca nu se pricepe Becali la fotbal…doar vorba de el,si totusi Steaua a reusit in 3 ani ceva unic in Romania : Primavara europeana, semifinala europeana , Grupe UCL. Concluzia este ca isi cunoaste limitele si aduce oameni care sa compenseze , TOPCLASS -ca sa zic asa- in domeniul in care se implica. De ce nu ar face asa si daca ajnge presedinte? Oricum bani are si nu prea ar mai avea de ce sa dobandeasca avere cum se intampla mai tot timpul cu cei ce conduc Romania.ps : putini suporteri stelisti il voteaza pe Becali asa ca sa nu exageram!! Mandru ca sunt STELIST

oss  •  7 decembrie 2006, 16:48

becali nu va ajunge niciodata presedinte oricate ar face steaua!!! romanii nu sunt chiar asa de fraieri!!

Dinny  •  7 decembrie 2006, 16:49

Ori esti prost ori te prefaci….
Adica …voi, nu ?….deloc…..!
Pai atunci cine l-a promovat bai capsomane ?…EU ?….sau semnatura ta multiplicata…?!
SA VA FIE RUSINE !
SPALATI-VA CU EL PE CAP !

Dragosh STANCU  •  7 decembrie 2006, 16:49

Becali va fi acolo cat timp va mai avea bani, ori la stilul in care ii cheltuie nu cred ca va mai rezista multa vreme. Daca va uitati in spate au fost multi ca el care au „cochetat” cu oilitica si presedentia apoi au disparut put si simplu.

HINGHERU  •  7 decembrie 2006, 16:50

am mai zis ca becali este o creatie a societati romanesti,daca n-ar fi agreat acest personaj ar disparea sau si-ar revizui comportamentul

petry  •  7 decembrie 2006, 16:51

becali a facut multe pt steaua si intr-un fel a facut si pt romania biserici si casele oamenilor dar va dati seama ca pt el a facut ca sa fie ales presedinte. dar e bine sa fie presedinte chiar daac nu stie prea multe dar o sa aiba oameni care o sa-l ajute. bafta nea gigi

kaio  •  7 decembrie 2006, 16:51

Da. Cam asa ceva. Fara implicarea in fotbal, Becali ar fi fost un afacerist roman certat cu PNA-ul la fel ca ceilalti.
Ascensiunea in politica (imi sa si rad, ce a ajuns politica azi) a fost pricinuita de intreg sistemul romanesc. Bascaliile si mistorurile lui Basescu, replicile de eliminare a coruptiilor marca Vadim s-au lipit si de el. Pe langa acestia, el are si atuul banilor. replici de genul, ”daca ma enerveaza cumpar tot orasul” nu se uita asa usor.
Gesturile de salvator al oamenilor (ridicarea de case inaintea guvernului, achitarea energiei electrice in Ferentari), i-au acordat si nota de marinimos. ”Nu e ca alti, maica. e bogat da da si la altii” e vorba ce am auzit-o de mai multe ori.

Ionutzel  •  7 decembrie 2006, 16:54

sa fim seriosi…Becali s-a folosit de Steaua..adevarat…dar si Steaua s-a folosit de Becali…oare… daca nu se investea atat in echipa se mai ajungea de 3 ori la rand in primavara europeana?

Schiaua Victoras  •  7 decembrie 2006, 16:54

Becali e bun pt orice functie pt ca e hotarat in tot ce face si nu inteleg dc intr-un ziar de sport trebuie sa comentati cariera lui politica,va ropg yo scrieti ce trebuie si lasati-l pe Becali sa ajunga presedinte k merita,,,,prost asa cum il cred unii el e singurul care kiar face ceva in fotbal si in tara asta.

Dinny  •  7 decembrie 2006, 16:55

…intr-o tara de gugumani…Becali poate fi cel d-intai !
Caragiale umbla printre noi !

Africanul  •  7 decembrie 2006, 16:56

HAHAHAHAHA! Citat: „El nu mai aparţine sportului, pentru că nici n-a aparţinut. Doar l-a folosit.” CU NEPRECUPETITUL AJUTOR AL VOSTRU, AL ZIARISTILOR. Si acum va lamentati? hahahaha
De mult mi-am spus ca va veni rapid ziua cand o sa va luati singuri la palme cand vine vorba de jiji.
HAHAHAHAHAHA

Gamberone  •  7 decembrie 2006, 16:58

E un nou efect Vadim in momentul apropierii alegerilor… Si ca sa iti raspund la intrebare: suntem vinovati cu totii de ascensiunea lui! De ce: noi ca ne uitam la TV la stiri si in ziare; voi, jurnalistii, pentru ca ati cautat mereu senzationalul;

Eu cred, de asemenea, ca este un apogeu al imaginii lui la acest moment si ca, treptat, isi va dovedi „calitatile” reale. Iti dau un exemplu, poate nu chiar edificator: inainte citeam Libertatea in fiecare zi, pana cand au inceput cu stiri pe prima pagina legate de Mutu, totul culminand intr-o saptamana in care in fiecare zi a aparut pe prima pagina. De atunci nu mai citesc Libertatea…

vioand64  •  7 decembrie 2006, 17:01

Becali nu e afacerist.N-are firme,n-are angajati,nu e in mediul de afaceri romanesc,bun rau cum e el.Mass-media e vinovata pt. ascensiunea lui Becali.Daca trei zile nu se scrie nimic de el(ceea ce cred ca e imposibil pt. ca sint convins ca are niste intelegeri cu marii patroni media) innebuneste.tu stii cel mai bine cum cheama ziaristii dupa el ,ce bani da si altele.Cred ca nu are nici osansa in politica pt. ca este foarte prost si nu-si tine cuvintul.n-am incredere in sondaje.Vom vedea ce se va intimpla la alegerile pt. parlamentul european.Cu stima,Viorel Andrei

Tereo  •  7 decembrie 2006, 17:02

„Niciodata sa nu spui niciodata!”

A te folosi de ceva inseamna a nu da nimic inapoi!

Ori Steaua cu siguranta nu ar fi ajuns aici daca nu era Becali!

Ca a stiut sa-si creeze un avantaj din aceasta situatie, nu inseamna ca s-ar folosi de ceva!

La Dinamo exista un singur actionar unic si acesta este Ministerul! Restul sunt umpluturi care sub ingaduinta si ochii inchisi ai ministerului au facut si fac atatea! Se procedeaza ca inainte de ’89! Iar arbitri stiu cel mai bine!

Africanul  •  7 decembrie 2006, 17:03

Gamberone: imaginea lui jiji e la apogeu acum si va sta acolo mult, mult timp.
Pentru ca e multa PROSTIME IN RO. Si va mai fi!

Va salut de pe plaja. Hahaha.

k_ra_god  •  7 decembrie 2006, 17:05

pt dragos stancu….nu cred ca stii ce vb…de fapt sigur nu stii…cum sa ramana fara bani la cum ii cheltuie?stii tu cum ii cheltuie….ce e pt tine 5000 de lei e pt el 5000 de euro…nu va disparea decat atunci cand presa va mai inceta sa-l promoveze…negativ sau pozitiv…si nu va ramane fara bani,ii va face in continuare legal sau nu…

Adriano  •  7 decembrie 2006, 17:06

Sunt sigur ca Becali nu va ajunge Presedintele Romaniei! Foarte slabe sanse pentru el sa ajunga acolo totusi este un roman care vrea sa faca ceva pacat ca nu are niste principii clare dupa care sa mearga! Personal cred ca 50% face pentru faima lui iar celalalt 50% pentru ca are inima in comparatzie cu altzii care poate au bani mai multzi decat el dar nu ar da 5 mii de lei la semafor unui golan care spala geamurile. Nu degeaba se zice ca: „daca nu dai nu ai”. Ceea ce a facut cu Steaua este remarcabil si bravo lui cine mai e ca Becali? Uitatzi-va la Dinamo catzi acctzionari sunt care baga bani shi debia debia acum, Sau la Poli. In afaceri este as shi la Steaua nu a pierdut bani nici un leu! Bafta Nea Gigi shi hai Fortza Steaua 😉

Dorin Spoaller  •  7 decembrie 2006, 17:08

Sper sa nu va enervati , dar va critic din nou…De ce ati scris de stirile ProTV ? De ce nu Antena 1 ? Acu cateva zile incercati sa facetzi diferentza intre partidul persoanei pt care lucrati(indirect) si ziarul pe care`l reprezentati…si ziceatzi ca nu are nicio legatura una cu cealalta…totusi , sa itzi faci reclama pozitiva , sau sa faci dusmanului reclama negativa e cam acelasi lucru , nu ? Pe zi ce trece ma indoiesc tot mai mult de profesionalismul dumneavoastra…e o parere si , chiar daca nu e respectata sau agreata , trebuie ascultata…

Gamberone  •  7 decembrie 2006, 17:09

Africane: Nu suntem prosti ca si popor! Asta este ceva ce ne-am indus sau ne-a fost indus.

Problema noastra este ca, in loc sa defulam frustrarile intr-un mod constructiv, dam nastere unor asemenea personaje.

Distractie placuta pe plaja!

DRAGOS  •  7 decembrie 2006, 17:09

e perfect adevarat dar decat mafiotii de la dinamo, mai bine oierul din ghencea
si decat securistii de la PC,PNL, PSD,,PD, mai bine curatul de oier!!!
pai ce eu sunt fraier sa mai votez fosti securisti!!!!!???????

Real Sport Romania  •  7 decembrie 2006, 17:10

becali e un bou nesimtit … daca-i dati atita atentie i se urca la cap … si se crede mihai viteazul, ceea ce voi atita asteptati .. subiecte bomba la gazeta … he he … paduchii societatii, asta e presa de sport …

ce tot bateti toba cu egalul ala, facut din mila mariei-lor francezii cei darnici … catre amaratii aia din est … „cu cine jucaram noi ?” se intrebau ei intre ei ….

nimica nu conteaza din ce zici matale in articolul asta … daca nu dovedesc la anul, ca au invatat ceva ..si nu mai pleaca steagul in fata “baronilor din fotbal” numai din cauza renumelui .. dar daca mereu venim cu placa, “ei sunt bagatii europeii, noi nu avem sanse” … atuncea bye bye … nne meritam soarta …

mare branza … parca ar fi o noutate … he he he … ban la ban trage … te uita la hoti catre conduc tot, au milioane de dolari si vor mai multi si mai multi .. asa ca nu veni cu articole d-astea in care nu spui nimica, ci repeti ca o placa stricata, ei au 100 milioane buget la echipa, noi 3 … deci nu avem nici o sansa … acele 3 milioane in contextul romanesc fac cat 100 la ei ..de ce … daia ca viata e mai scumpa la ei de 100 de ori …

baga-ti picioarele si uita-te la rezumatele Stelei in C.L. la:

http://real-sport.blogspot.com/

radu  •  7 decembrie 2006, 17:11

Cataline,

Aia e placa:media e vinovata pentru ascensiunea lui Gigi Becali. Daca lui Dan Diaconescu nu i-ar fi zambit Abraham Lincoln de pe bancnotele generoase ale acestui personaj, daca imorul lui involuntar nu l-ar fi adus, LA INCEPUT, in deschiderea jurnalelor sportive de la Pro si apoi in burta primelor pagini de la GSP, nimeni au ar fi auzit de acest nefericit. Apoi, ca orice semidoct, e agresiv pentru ca personajul traieste marginalizarea societatii care il respinge pentru ca, evident, nu’l contine. Si atunci el simte nevoia sa intre cu forta peste noi. Asa ajunge sa’l ispiteasca pe diaconescu, apoi, pe radu moraru, trece putin pe la m.ionescu si gata! Avem un VIP! Unde, in ce tara din lumea asta, am mai vazut un presedinte de club care se maimutareste in fata unui lord al fotbalului ca sa para ceea ce nu va fi niciodata, frate de cruce?! In ce tara, am mai vazut un presedinte de club de fotbal ca’si conduce singur masina care nu e un monovolum ci, ei bine! Un maybach pe care il indreapta cu ranga, in vazul unei multimi stupefiate. Si atunci nu pot, pur si simplu nu pot sa nu te intreb: DE UNDE STIM NOI DE TOATE ASTEA?!?!!? ASTA E STIREA DE PRESA?! Nu cumva suntem prizonierii unei propagande de tip becalizant care santajeaza competenta? Nu cumva suntem martorii unei ofensive anti-papillon care cosacra modul de asmutire a mahalalei asupra lumii civlizate care nu doar ca este falimentar dar confirma aparteneta la ranga si aversiunea fata de stilou? Si atunci, ma intreb:presa chiar nu are nici o vina?

crstip79  •  7 decembrie 2006, 17:11

Vinovata Steaua! Greu de zis. Steaua are partea ei de vina ca sa zic asa prin prisma faptului ca este una din cele mai iubite echipe din tara. Vina cea mai mare este a societatii in care traim. Exemplu cel mai bun este cel din Ferentari. Oamenii aia chiar nu merita nimic. Sunt scursorile societatii, le place sa fie asa si va zic eu ca nu s-ar simti deloc in largul lor daca ar trece de bariera Zbrauti. Dar un demagog in devenire cum se pare ca este becali la momentul asta nu putea sa nu incerce sa scoata profit din asta. A platit factura, s-a mai auzit ceva? Nu , a ramas doar intentia si in mintea romanului asta a ramas. Pe Brucan l-am injurat la deranjul din ’89 cand a zis ca suntem o tara de prosti dar din pacate a avut dreptate. Pentru ca marea masa de indobitociti de carciuma si cu neuronul in pioneze o sa cada in mrejele lui becali. Vorbeste ca ei, da din maini la fel ca un betiv, ce mai e de-al lor. Sa ne rugam ca in ziua de vot sa plece devreme la carciuma si sa nu se indure sa plece de acolo ca sa-l voteze pe berbecali.
Omul care se duce la munca 12-15 ore zilnic nu o sa se duca la vot ca sa se dea pe mana unui asemenea personaj indiferent cata lehamite ar avea de clasa politica actuala. Asemenea oameni nu pot fi pacaliti cu demagogii ieftine. Zic ieftine pentru ca s-a dovedit ca de la vrut la putut e diferenta mare. Intrebarea este: cati se duc la munca si se spetesc pentru a duce un ban acasa si cati cati casca gura in carciumi la cioban? Faceti socoteala si veti vedea cate sanse are oieru’:)

liviu  •  7 decembrie 2006, 17:12

Da’ vad ca nu doar mustruluiala iti prind bine, ci chiar si incurajarile. Doua articole bune la rand….. Hm. Grija la stereotipuri gen scena publica normala. Poate ideala…. Caci Gigi ar fi urcat vertiginos pe oricare scena publica (da, da, chiar si in Germania unde doar pentru ca nu exista un Berlusconi nu inseamna ca nu ar reusi). Berlusconi e diferit de Gigi, dar tu ai inteles. Zice unul saracul de prostime…. si nu-si da seama cat de adevarat e, iar cand se ia de mana cu superficialitatea rezultatele se vad, intr-adevar. OK Salut

BLUE-ICE  •  7 decembrie 2006, 17:13

1. pt cainii „pana la moarte si dincolo de ea” – ati fost vre unii „dincolo de moarte” ca sa vedeti cum este ? Poate nu aveti voie sa fiti microbisti acolo… Sau

Africanul  •  7 decembrie 2006, 17:15

Gamberone: Mi-a venit in minte titlul unei melodii romanesti: „Prostia-i la putere” Are dreptate compozitorul sau nu? Si cine-i aduce pe prosti la putere?
Si ok. Hai sa inchidem subiectul si sa speram ca balonul jiji se va desumfla odata si odata, de preferat cat mai rapid.
Cu Respect.

BLUE-ICE  •  7 decembrie 2006, 17:19

1. pt cainii „pana la moarte si dincolo de ea” – ati fost vre unii „dincolo de moarte” ca sa vedeti cum este ? Poate nu aveti voie sa fiti microbisti acolo… Sau poate singurele echipe de acolo sunt Steaua, Luna si Underground si nu aveti cum sa va transferati admiratia…:)
2. Nu va mai bazati voi atat de tare pe desteptaciunea romanilor – romanii (noi) suntem multi si prosti. Becali no o sa fie lasat sa ajunga presedinte – de altii ….

aramis775  •  7 decembrie 2006, 17:20

tolontane tie cine iti place , tariceanu, nastase…. care vorbesc frumos si fura si devalizeaza tara sau becali care nu stie sa vorbeasca si e mult mai corect decat ceilalti? eu nu zic ca becali din punct de vedere al comportamentului ar putea fi presedinte dar din alte puncte de vedere da .vadim nu e bun , becali nu e bun dar cine e bun ba masochistilor astia care fura tot si voi nu aveti o chiftea in stomac.

tripongreti  •  7 decembrie 2006, 17:22

nici ioanitoaia nici becali nu stiu sa recite o poezie de eminescu de la cap la coada. restul nu mai conteaza…

liviu  •  7 decembrie 2006, 17:22

Poate nu trebuia folosit nici cuvantul vinovat in titlu, datorita conotatiilor. Cam la limita.

B0ssu  •  7 decembrie 2006, 17:24

Nu sunt nici pe departe fan Gigi Becali. In interes politic sau nu, omul asta facut pt sinistrati 200 de case. Guvernul Romaniei a facut 50. Deci de 4 ori mai putin. Deci, noi toti, Romania intraga, am facut pt oamenii aia de 4 ori mai putin decat Jiji. Reamintesc, nu sunt fan Gigi Becali, dar m-as fi bucurat sa mai existe inca inca 10 oameni ca Becali in Romania, sa doreasca si ei sa fie presedinti, sa faca si ei ce a facut Becali la Steaua si sa faca si ei pt nevoiasi cat a facut Jiji.

aramis775  •  7 decembrie 2006, 17:26

articolul asta cu tenta politica l-ai scris pt comunistul ala de voiculescu al carui servitor esti ca altfel nu-mi explic ce cauta un articol cu tenta politica intr-un ziar de sport.

xxx  •  7 decembrie 2006, 17:28

bai kkt-ule ia nu te mai lua de STEAUA si de BECALI … BECALI oricum o sa ajunga presedinte … si nu mai amestecati politica cu fotbalu` …

sebi_ cleveland  •  7 decembrie 2006, 17:29

becali nu are ce cauta in politica e un circar.

Io  •  7 decembrie 2006, 17:30

Chestia cu Borcea presedinte la asociatie de locatari a fost cea mai tare din tot articolul 😀 😀 😀

vazelos!  •  7 decembrie 2006, 17:32

mai oameni buni!!!!!!!!!!!!! ce rau a facut becali acestei tari?ce rau doreste becali acestei tari?ce intentii are becali fatza de romania?becali minte?…daca tot sunteti impotriva lui

Damian  •  7 decembrie 2006, 17:37

Cica „sa fim seriosi, romanul nu e asa prost sa-l voteze pe Becali”

Lasa ca a fost „destept” sa sta sub dictatura 50 de ani, apoi sa voteze in continuu tot pe comunisti :).

Si ce sa zic, tare „destepti” cei ce l-au votat pe Basescu acum. BRAVO!

Daca mai se nasc 2-3 destepti ca voi, ne autodistrugem…

dami  •  7 decembrie 2006, 17:38

degeaba scriem noi aici, tolo, tu nu raspunzi
romania merita un om ca becali la putere. intr-o tara de prosti e normal sa fie asa.
interesant va fi ce vom face ceilalti cand va veni oierul la putere?!
o sa mai ai curajul sa scrii la gsp contra lui?
sau vine smarandescu!!!!!

dani  •  7 decembrie 2006, 17:39

Felicitari domule Tolontan aveti mare dreptate daca ma gandesc sau daca recitesc presa din urma cu doi trei ani nu-mi vine sa cred ce se intampla acum in fotbalul romanesc de club
Nu de mult ne comparam cu finlanda ungaria etc la coeficientul UEFA
Acum ne batem cu Germania va rog sa dati un procent cat credeti ca i se datoreaza li gigi becali si cat lui Borcea netoiu sandu mitica etc
Desi si in acei ani foarte rai tot steaua era singura care mai facea cate un meci de doamne ajuta
Toate astea sunt fapte nu vorbe si rezultatele se vad
in rest cred cu tarie ca oamenii nostri politici i fac mai multa campanie la electorala lui becali decat tot fotbalul romanesc din pacate
apropo pt cei car-l injura ganditiva putin daca vati dori viata celor care-l voteaza pe domnul gigi becali
a si inca ceva sincer cum e nea mitica in parlament eu zic ca si Gigi Becali ar face fata cu succes

GabiKoreanu  •  7 decembrie 2006, 17:41

Un articol cat se poate de obiectiv. Trist, dar adevarat!
Frustrarea fata de clasa politica i-a adus popularitate, nu rezultatele Stelei.
Exemplu: Cand statul a dat din umeri dupa inundatiile din Vrancea, Becali a actionat. E rau de gura, e nebun, arogant si incompetent, insa lumea il judeca dupa fapte, din pacate.
De ce a castigat Basescu alegerile? Pt ca in incapatanarea lui s-a luptat cu cainii vagabonzi, cu gheretele de pe strazi in ciuda piedicilor puse de psd. A facut si greseli, mai face inca, insa e om de actiune si lumea asta vrea de la clasa politica. E satula de vorbele „de bine” ale lui nea nelu.

vlad  •  7 decembrie 2006, 17:42

Traim intr-o tara care inca mai respira din celebrele cuvinte antice „paine si circ”, intr-o tara in care e de ajuns sa faci 200 de case, sa platesti curentul la cateva sute de familii sau sa ridici 2-3 biserici ca sa fii favorit la functia de conducator. De Ce? Pt ca romanii sufera, pt ca multi dintre ei duc grija zilei de maine, se consuma deoarece nu stiu ce viitor au copiii lor si nu au timp sa vada, sa se gandeasca dc persoana respectiva are cultura, diplomatia sau talentul politic necesare unei functii atat de importante. Nu vine nimeni sa stearga cu buretele faptele bune ale domnului Becali, desigur ele sunt de apreciat, insa nu doar de aceste lucruri are nevoie un om care se vrea presedinte…

ozzy osbourne  •  7 decembrie 2006, 17:42

Imi pun o intrebare? „Mazeta sporturilor” e o „mazeta’sportiva, sau una de format politic?Sau un tabloid?Daca se vrea un ziar de sport, atunci hai sa comentam despre sport! Hai sa discutam despre Steaua care era sub conducerea Paunestilor, ce a insemnat ea ca rezultate si ce inseamna astazi Steaua sub conducerea lui Becali?!De ce suntem atat de rautaciosi?totusi echipa aceasta a jucat o semifinala in UEFA, a participat dupa 10 ani in CL(ultima prezenta romaneasca fiind tot a Stelei!). Asa cum intre Romania si Germania nu incape comparatie, asa cum intre Logan si Mercedes e mare diferenta, asa e si diferenta ,normala din punctul meu de vedere, intre Steaua si Real Madrid, Barcelona sau Bayern. Dar totusi, 4 puncte din 6 luate lui Dinamo Kiev, care are un buget de 10 ori mai mare si o arie de selectie cam tot atat, nu e de ici colo…Ca si punctul castigat la Lyon, acolo unde Real Madrid….
Cat despre politica, aveti dreptate; Gigi e un circar, o caricatura de politician, dar totusi cand apare, face rating…ma intreb ce v-ati face totusi fara aparitiile lui, pline de penibilism…
in rest, salutare taica si noroc!

dorin  •  7 decembrie 2006, 17:43

cataline,
juste considerentele tale. cu o singura precizare, daca vrei sa o primesti, daca nu, nu-i bai. nea jiji e umflat artificial. chiar crezi in procentul oferit lui jiji de sondaje? chiar nu e interesat nimeni sa-i puna acolo procente peste prag?! chiar, oare, chestionatii aia la sondaje pun stampila pe png sau jiji la un vot real? astia de la pnl, psd, pd isi scot ochii pt fiecare procent aparut in sondaje, iar grija lui jj nu o are nimeni… sa fim seriosi, notorietatea nu e egala cu votul direct. cind va deranja cit de putin i se vor flutura dosarele. si, slava domnului, cine le cunoste stie ca omul e vai de capul lui daca se pune vreun dna serios pe el. nu mascarici alde bodu si altii. dar, deocamdata, sunt multi interesati sa- adauge procente latifundiarului pentru a-l tine pe prima pagina, ca sa uite poporul asta de idioti de scumpirile la gaze, electricitate, alimente si de alte scandaluri adevarate.

GabiKoreanu  •  7 decembrie 2006, 17:43

De asta se simte lipsa lui Tolontan din presa extra-sportiva.
Cataline, cloneaza-te! 😀

Blog Cristi Roman  •  7 decembrie 2006, 17:44

Catalin, in sondajul politic pe care-l tin pe blog, de 3 zile, PNG-ul lui Gigi depasesete chiar si PRM, avind 8% (dupa PD, PNL si PSD). Si gindeste-te ca publicul care voteaza pe un blog e unul tinar/dinamic/instruit, asa se spune.
Tocmai de aia am si facut acest experiment, pentru a vedea cum se situeaza PNG intr-un sondaj tinut pe un blog. Si uite ca face oarece ravagii.

Damian  •  7 decembrie 2006, 17:47

GabiKoreanu Says:
December 7th, 2006 at 5:41 pm

Un articol cat se poate de obiectiv. Trist, dar adevarat!
Frustrarea fata de clasa politica i-a adus popularitate, nu rezultatele Stelei.
Exemplu: Cand statul a dat din umeri dupa inundatiile din Vrancea, Becali a actionat. E rau de gura, e nebun, arogant si incompetent, insa lumea il judeca dupa fapte, din pacate.
De ce a castigat Basescu alegerile? Pt ca in incapatanarea lui s-a luptat cu cainii vagabonzi, cu gheretele de pe strazi in ciuda piedicilor puse de psd. A facut si greseli, mai face inca, insa e om de actiune si lumea asta vrea de la clasa politica. E satula de vorbele “de bine” ale lui nea nelu

———————-

Fratele meu, eu stau in Bucuresti si am vazut cat „bine” a facut Basescu.

Nici nu inteleg cum bucurestenii au fost asa de cretini incat sa-l voteze ca presedinte, cand el a fost penibil ca primar.

Poate pe tine nu te deranjeaza ca platesti taxa de 3 ori pentru aceleasi lucruri, poate pe tine nu te deranjeaza ca vei deveni sclavul europei doar de ragul capsunarilor, nu te deranjeaza chiar ca 90% din parlament e compus din analfabeti si/sau oameni care au iesit sau ar trebui sa fie la parnaie. Poate nu te deranjeaza ca se iese dins edinta dupa vot dar nu se stie ce s-a votat.

Pe mine ma deranjeaza.

Pare o discutie politica? Nicidecum, este o discutie despre ignoranta, infatuare si prostie.

Comentează