E vinovată Steaua pentru Becali?

Performanţele Stelei ar fi în regulă, şopteşte de dimineaţă cineva în metrou, „oare cînd ne-or obliga să mergem şi aici cu centuri de siguranţă?”, dacă n-ar fi dublate de cocoţarea politică a lui Gigi Becali. A ajuns la 10%, pe locul trei la preşedinte, iar partidul, „ce om din PNG cunoaşteţi în afara lui?”, e arătat de sondaje la 8%.
 

joi, 7 decembrie 2006, 4:36

Performanţele Stelei ar fi în regulă, şopteşte de dimineaţă cineva în metrou, „oare cînd ne-or obliga să mergem şi aici cu centuri de siguranţă?”, dacă n-ar fi dublate de cocoţarea politică a lui Gigi Becali. A ajuns la 10%, pe locul trei la preşedinte, iar partidul, „ce om din PNG cunoaşteţi în afara lui?”, e arătat de sondaje la 8%.
 

În acest ritm, jurnalistul gsp Ştefan Beldie, care a testat acum cîţiva ani înscrierea în PNG ca să scrie un articol, va ajunge fără probleme ministru dacă a avut prudenţa să-şi păstreze carnetul de membru, dobîndit în cîteva minute.
 

Vinovaţi sînt, cunoaştem placa, media, fotbalul şi Steaua. Ce alibi la îndemînă! Ce uşor e să dai vina pe Dică, pe Tontolan, pe ‘oaniţoaia, pe Ştirile sportive ale ProTV, pe Oli şi pe suporterii Stelei.
 

Fotbalul i-a oferit notorietate lui Becali, nu neapărat popularitate. Cunoscuţi sînt şi Borcea, Adi de la Vîlcea, Mircea Sandu sau Copos. Cîţi dintre ei ar trece, de unii singuri, nu pragul electoral, ci pragul de preşedinte al asociaţiei de locatari?
 

Becali nu e plăsmuirea fotbalului sau a Stelei, ci a politicii româneşti anticetăţean din ultimii 15 ani. Sportul n-a făcut decît să-l propulseze, dar voturile i le livrează frustrarea faţă de clasa politică. Pe o scenă publică normală, Becali ar fi fost o pată de culoare în marja de eroare a vremurilor topite după personaje groteşti, însă hotărîte. Într-o ţară furată de proprii paznici, el a devenit simbolul luptei împotriva sistemului. Şi gluma se îngroaşă!
 

Încă o dată: oricît de bun e Olăroiu, nu tactica lui l-a făcut mare pe Becali! Soarta de politician a lui Becali s-a decuplat de traseul Stelei. Orice ar face echipa de acum înainte, nu va fi nici afectat, nici ajutat în mod semnificativ. El nu mai aparţine sportului, pentru că nici n-a aparţinut. Doar l-a folosit.

Comentarii (424)Adaugă comentariu

mark spitz  •  7 decembrie 2006, 18:48

Poate se apuca sa sponsorizeze, cu generozitate, un proiect de-al Federatiei de Inot Sincron (FIS).

molko  •  7 decembrie 2006, 18:51

da, da.

si o sa se faca frate de cruce cu Regina Mama….

un stelist din nastere  •  7 decembrie 2006, 18:57

bah tu esti schimator ca vremea!!!azi ii lauzi p stelisti,maine ii „injuri”(mai ales p MM)!!da cred k asta inseamna sa fii un mare si un bun jurnalist!!!

suporter  •  7 decembrie 2006, 18:57

grasu 76 Says:

December 7th, 2006 at 6:17 pm
suporter Says:

“Nu inteleg de ce trebuie sa il aparati, doar fiindca tineti cu steaua. Si sper ca cel ce il critica nu o fac fiindca sunt rapidisti sau dinamovisti! Acest individ e o rusine. Nici macar nu mai discernem normalitatea. ”

Spune-mi si mie, ca sa nu mor prost: ce intelegi prin normalitate? Fiecare are propriul sau sistem de valori, asa incat mi-e greu sa cred ca prin normalitate intelegem acelasi lucru. Sunt fani gigi becali si sunt persoane anti-gigi becali.Fiecare vine cu argumentele sale. Faptul ca acum, pe blog, avem o dezbatere este cel mai pur exercitiu de democratie si mie al naibii ca imi place.

In rest, daca nu -l suportati pe GB, foarte bine…..schimbati canalul sau treceti peste articolele despre el din ziarele de sport( si din celelalte)

Hai noroace!!!!!

Din pacate degeaba schimb canalul. Tot de el dau :)) Inclusiv in canalul de dejectii unde de fapt ii e locul. nu stii ce enormalitate? pai exact asta am si spus, ca nici macar nu mai discernem ce e normal. Bekali e normalitatea.

f  •  7 decembrie 2006, 19:01

eu nu inteleg titlul „e vinovata steaua pentru becali?”. si de cecuvantul „vinovata”??
iar dupa aceea am citit articolul pe diagonala.
si am citit si cateva replici si mesaje. si cei care ii blameaza pe ziaristi, au dreptate. mass media mediocre.

Serban  •  7 decembrie 2006, 19:04

„voturile i le livrează frustrarea faţă de clasa politică.”
nu, voturile i le livreaza prostia poporului român, care in materie de educatzie si poate chiar de coeficient de inteligentza e printre cele mai inapoiate din Europa. uitatzi-va la cum arata parlamentarii noshtri! uitati-va la cum arata „personalitatzile” care apar pe la televizor si in ziare!

in alta ordine de idei, PRESA este PRIMA VINOVATA pentru ascensiunea lu’ jiji. de ce un investitor de club (care de altfel nu mai detzine nici o functzie oficiala la club) ajunge cunoscut? in Frantza, Juninho sau Ribéry sunt cunoscutzi si dau interviuri in ziarele de sport sau la televizor. dar cine a auzit de Aulas sau de Pape Diouf? doar cei catziva impatimitzi de fotbal. sa nu mai vorbim ca mie, care mananc fotbal pe paine, imi scapa in momentul de fatza numele proprietarului lui Olympique Marseille…

IU  •  7 decembrie 2006, 19:06

DE BELEA TOLONTAN ASTA, CRED CA IL VISEAZA PE BECALI IN FIECARE NOAPTE, ARE COSMARURI CU EL. MAI SCRIE SI DE ALTCEVA…MAI LASA-L PE BECALI..ESTI CHIAR FUNY……

SI PROBABIL INTRE CEI CE AU FOST LA PUTERE IN TARA ASTA SI BECALI CU TOTII L-AM ALEGE PE BECALI..

Monte Rosso  •  7 decembrie 2006, 19:06

Steaua e vinovata pentru Becali precum Juventus e vinovata pentru Mogi!

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:06

Serban Says:

December 7th, 2006 at 7:04 pm

Bravo! Corect! Doar mizeriile ajung la tv, in numele ratingului! In numele ratingului, ne-au condamnat la rahat!

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:07

@Serban

du te bah si verifica i iq ul lu’ ma ta!!!

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:09

dreptatea Says:

December 7th, 2006 at 7:07 pm
@Serban

du te bah si verifica i iq ul lu’ ma ta!!!

Abia astept sa va traga in gura Becali asta. Nu da 2 bani pe voi, masa de manevra idioata ce sunteti. V-a luat la omor MM, o sa va ia si asta cat de curand, cand il lasa nervii, fraierilor :))

mariusdrag  •  7 decembrie 2006, 19:10

Vezi-ti bai Tolontane de sportl!!!! Lasa politica , ca nu e de tine!! Gazeta e ziar de politica? de show ieftin? Vad mai mult analizele unor personaje care nu au nimic de a face cu sportul ca fenomen, vad poze si filmulete demne de site-uri PORNO si…foarte putin sport din pacate…. poate ca ar trebuii sa va opriti aici… nu sunteti in stare sa vb despre SPORT? Lasati pe altii….Oricum… din cauza voastra traiesc astfel de personaje…

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:10

in aceiasi ue exista un berlusconi…..
altceva mananci tu pe paine ,dar nu pot scrie ca primesc „ban” de la admnin. ….vorba lui radoi

DIXIT  •  7 decembrie 2006, 19:11

Dle TOLONTAN,iata cateva proverbe romanesti:

-Minciunile imparatului sunt adevarurile saracului.
-Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i prost destul.
-In tara orbilor,chiorul e imparat.
-Padurea da coada securei.
-Unde nu-i cap,vai de picioare.
-Nimeni nu-si da ostenela sa convinga,atunci cand poate sa porunceasca.
-Ulciorul nu merge de multe ori la apa.
-Cand omul cade ii piere si urma.
-Cine are urechi de auzit,sa auda !
…………….
Dle TOLONTAN,un proverb latin spune:”UNDE ESTE INDOIALA,ACOLO ESTE LIBERTATE”.

molko  •  7 decembrie 2006, 19:12

cica pleaca Pulhac de la Dinamo..

si-a dat acordul conducerea. La Inter
Iar se vand jucatori?

J J  •  7 decembrie 2006, 19:12

Daca tot ati dat-o pe politica am si eu o intrebare. Cine credeti ca ar fi bun de presedinte?
Toti isi dau cu parerea daca ar fi sau nu bun Becali. Sa zicem ca e oier prost si nu are stofa. Ok. Dar cine?
Shuvitza? Si asta e troglodit.
Poate un profesor universitar? Daa, asti sunt buni, s-a vazut. Au impresii de inteligenta prost platita plus ca se cred detinatorii adevarului absolut.
Poate un politician de profesie? Da, astia sunt cei mai buni si mai au si experienta pretioasa castigata in ultimii ani.
Sau poate un tinerel dintr-asta scolit pe la Paris? Cine stie pe banii cui a fost acolo :D. Si apoi e prea tanar, rup hoitarii carnea de pe el.
In orice caz nu vad care s-ar dovedi mai bun decat Becali. Atata vreme cat nu avem oameni pentru postul asta o sa luam goluri cat incape.
Ar mai fi solutia unui rege dar boii de comunisti au ucis orice posibilitate in directia asta.
Asa ca votez cu Becali macar iese Steaua campioana fara sa mai stam cu stres. Si mai scade si ratingul GSP 😀 Si mai important, o sa dea cu felix de pamant cu tot cu antenele lui mincinoase. In rest nu cred ca se va skimba mare lucru:D

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:12

@suporter

du la impachetat ciocolata in continuare marmotooooo

scrii idei fara idei,ce leg. are mm cu ascensiunea politica a lui becali numai o marmota o poate explica…

Pashan  •  7 decembrie 2006, 19:14

frate esti bolnav mintal!!!!!!! tolontane sti ultimu taran de pe pamant? cum , ma, cretinule, sa spui asemenea prostii, din cauza unor oameni ca tine o sa ajungem mai rau ca pe vremea lu ceausescu!!! toti taranii il voteaza pe becali ca le da bani de curent si ca a ajuns steaua in CL. Acum un an avea 3% acum are 10 de unde diferenta??? in loc sa aduceti lumea cu picioarele pe pamant faci reclama mascata pt becali? ba, esti un dobitoc, esti singurul jurnalist care a fost inm stare sa scrie asa ceva. Zi dracu ca e un bou si avem un neam de prosti care il voteaza, nu ca el e mai breaz dintre ceilalti politiieni. E cel mai prost dintre toti, e nebun, e dictator!!!!!!!!!

Pashan  •  7 decembrie 2006, 19:15

frate esti bolnav mintal!!!!!!! tolontane esti ultimu taran de pe pamant? cum , ma, cretinule, sa spui asemenea prostii, din cauza unor oameni ca tine o sa ajungem mai rau ca pe vremea lu ceausescu!!! toti taranii il voteaza pe becali ca le da bani de curent si ca a ajuns steaua in CL. Acum un an avea 3% acum are 10 de unde diferenta??? in loc sa aduceti lumea cu picioarele pe pamant faci reclama mascata pt becali? ba, esti un dobitoc, esti singurul jurnalist care a fost inm stare sa scrie asa ceva. Zi dracu ca e un bou si avem un neam de prosti care il voteaza, nu ca el e mai breaz dintre ceilalti politiieni. E cel mai prost dintre toti, e nebun, e dictator!!!!!!!!!

Pashan  •  7 decembrie 2006, 19:15

frate esti bolnav mintal!!!!!!! tolontane esti ultimu taran de pe pamant? cum , ma, cretinule, sa spui asemenea prostii, din cauza unor oameni ca tine o sa ajungem mai rau ca pe vremea lu ceausescu!!! toti taranii il voteaza pe becali ca le da bani de curent si ca a ajuns steaua in CL. Acum un an avea 3% acum are 10 de unde diferenta??? in loc sa aduceti lumea cu picioarele pe pamant faci reclama mascata pt becali? ba, esti un dobitoc, esti singurul jurnalist care a fost inm stare sa scrie asa ceva. Zi dracu ca e un bou si avem un neam de prosti care il voteaza, nu ca el e mai breaz dintre ceilalti politiieni. E cel mai prost dintre toti, e nebun, e dictator!!!!!!!!!

RARESdudu  •  7 decembrie 2006, 19:15

Becali e un fel de Vadim din 2000, cu exceptia ca Becali nu va ajunge niciodata in turul 2 pentru presedentie. AR FI JALE. Si asta o spune un stelist infocat. 🙂

mark spitz  •  7 decembrie 2006, 19:16

Nu vede proiecte in sport, in care sa verse banii, la intrecere cu alti miliardari. Steaua a ajuns in UCL, misiune indeplinita.

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:17

Singura ta calitate e ca tii cu steaua. imi e clar asta. E , cred si scopul si singura realizare a vietii tale. Iar cultura ta e vad, luata din clipuri publicitare. E semn de semidoctie! Esti pe drumul cel bun. Poti fi usor locotenent in guvernul luminii. Ma intrebi ce legatura are ascensiunea lui Becali cu MM. Eu vb de altceva. De ascensiunea mediocrilor si ipocritiilor in tara asta. Promovati de o presa mediocra si ipocrita, unui popor mediocru si ipocrit. Sper ca m-ai inteles, semidoctule.

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:20

@ suporter

pt tine bah marmota supt orter….

ce leg are becali cu tot ce e pe media bah lepro???

el e responsabil numai de faptele lui!

ce a spus si facut becali rau bah marmoto?

daca nu era becali, care a ridicat de unul singur nivelul ligii 1,acum erai inca la curu’ vacii marmoto!

scrie tu un nume de politician care ar putea de unul singur sa faca ceva pt tara asta !

de gaozari mincinosi si pupatori de babe pt procente suntem satui!

Pashan  •  7 decembrie 2006, 19:21

dreptatea esti un bou. becali este comunist.si tu la fel. uite, oameni ca tine ar trbui izolati de societate. ia sa vezi tu cat de rau poate sa fie in comparatie cu ce e acum. dreq prosti, in ce tzara traim!!!

pt d tolontan  •  7 decembrie 2006, 19:22

stiu k puteti scrie ce doriti..este dreptul dumneavoastra castigat..dar ar fi bine sa scrieti despre fenomenul sportiv…nu despre implicatii politice…pentru ca din cate cunosc gsp este dedicat sportului ,nu politicii…asa k ar fi frumos sa va rezumati la SPORT…aveti si un raspuns pertinent pentru faptul k faceti politica in loc de sport?

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:22

Vad ca esti si tu oralist:)
Omule, incearca sa vezi mai larg problema. Bekali , ca si meme , ca si progoana sau baimuteanca sau alte lichele pe care le vedem la tv sunt produsul unei prese de rahat. Intelegi? Doar la asa o presa se puteau ridica. In alta tara erau cel mult pe Animal Planet! Sifiliticule 🙂 No offence, dar e o varianta pt degradarea creierului tau boala asta.

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:25

e semn de semidoctie? bravo marmoto,ce concluzii inteligente tragi………ascunde te!

Darie  •  7 decembrie 2006, 19:25

Salut Catalin! Incep sa o iau razna… Cred ca Becali te-a cumparat …Tot timpul scri de el…Am pretentii de la urmasul lui nea Vanea!! TE ROG…
Multumesc!

gogu  •  7 decembrie 2006, 19:26

iar tolontane te tii de politica ??????????
dar asa e in romania tot prostul se pricepe la fotbal si la politica….
apropos ce sport a facut maiestatea voastra??????
penibil ca de obicei……

wlm shkspr  •  7 decembrie 2006, 19:27

Gigi e un fel de banc uman. Stelismul, la fel! Romania toata e vinovata de aparitia si perpetuarea acestor fenomene nocive demne de bancul de mai jos. Unora li s-a dat undita sa pescuiasca. Gigi a luat pestele:

Vrea un pescar sa pescuiasca la copca. Isi alege locul potrivit si sapa. -Aici nu e peste ,ma ! Se uita pescarul in stanga ,in dreapta, nimic.Sapa in continuare. -Ma, aici nu e peste. Se uita iar pescarul in stanga ,in dreapta, iar nimic. -Ma ,tu chiarnu intelegi? Aicia nu e peste! -Da cine esti tu ma Dumnezeu de stii asta? -Nu ,sunt ingrijitorul patinuarului.

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:27

n am chef sa bat tast. pt un nimic ca tine….
as putea sa scriu o mie de contraargumente parerilor de neanderthal pe care le scrii….

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:28

dreptatea Says:

December 7th, 2006 at 7:25 pm
e semn de semidoctie? bravo marmoto,ce concluzii inteligente tragi………ascunde te!

Stii, semidoctia nu e o boala, e o stare :)) Stiai nu?:)
Omule, esti Lost. Si nu e vina ta, crede-ma. Chiar nu e. Te uiti prea mult la tv. Nu-i asa ca iti plac emisiunile de pe OTV? 🙂

clujeanul73  •  7 decembrie 2006, 19:28

Domnule Tolontan ….
De data asta chiar gresiti …
Nu sportul l-a facut mare pe G.Becali … nu Steaua l-a propulsat … ci tocmai VOI !!!
Din foamea de scandal, subiecte soc si alte … teme, ati reusit toti jurnalistii sa ridicati o mana de oameni deasupra tuturor ! E vina voastra a presei si nu incercati acum sa o aruncati asupra sportului si-a Stelei !!! Voi ati creat un monstru … voi sa-l doborati acum !!! Cum ? … prin nepasare, prin ignoranta prin noncombat ! As vrea si eu, sa scrieti de sportivi !!!! Voi sunteti gazetari … SPORTIVI !!!! Ma intelegi ??? Ce sport face domnul G.Becali ? Sau MM Stoica ? Sau Borcea? Chiar domnul Muresan (sunt si clujean si cfr-ist) ??? In loc sa scrieti de sportivi … va place sa scrieti de tot ce poate sa va vanda ziarul !!! E VINA VOASTRA !!!!!!! Stiti ce face acum Dobrin ? Sau Rica Raducanu ? Sau Dudu Georgescu ? Sau Nae Manea ? Sau Majearu ? Sau Mateut ? Sau Camataru ? Echipa „unei mari iubiri” ? Asta am vrea sa stim domnule Tolontan …. Nu ce face Becali, MM, Borcea, etc !!!!! Vreau sa citesc un ziar de SPORT !!!!!!
Aratati-va verticalitatea si priceperea si apucati-va sa scrieti SPORT !!!!!
Atunci sa va vedem cat sunteti de mare gazetar !!!Nu la TV si prin ziare discutand de ….. altceva … precum razboaie !!!! Avem echipa de handbal vicecampioana mondiala !!!! De cate ori ati scris de ea ???? Stiti care e componenta acestei echipe ??? Stiti cu cate munca au ajuns acele fete acolo ??? Noi sincer … asta vrem sa stim !!!! Nu ne intereseaza Becali, Borcea, Muresan si altii ca si ei … de care SCRIETI VOI !!! …. si-apoi ne intrebati …. pe noi !!!!! „Becali s-a folosit de sport si Steaua ???” Nu dragilor …. S-A FOLOSIT DE VOI !!!!!!!! Dar stiti ce e pacat stimate domn ??? Ca voi ….. nu va dati seama …… Chiar e pacat ….

MARS  •  7 decembrie 2006, 19:29

@dreptate

Vai de capul tau.

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:33

a fi inteligent = a discerne

cand bagi pe toti intr o oala(becali cu bahmu) e cel mai relevant semn de semidoctie, prostie ..samd

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:34

@mars

da i drumu’ de aici

mars!

real lyon  •  7 decembrie 2006, 19:35

problema cu becali, nu este unde a ajuns, adica mai tipa la unu’, mai injura pe altu’, mai ajuta pe altii, chiar si mai mult in parlament in opozitie, problema e cand va ajunge la putere, dar sincer nu cred, nu suntem chiar asa de idioti sau ……….

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:36

@ supt orter

esti tu lost bah prietene!

te pierzi in detalii! nu faci nici doi lei vechi

m. jordan  •  7 decembrie 2006, 19:37

O alta optiune ar fi basketul.

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:38

dreptatea Says….

Omule, m-am inselat. Te-am facut semidoct, dar e clar ca am exagerat. Iarta-ma! 🙂 Mai ai mult pana la statutul asta. Stai linistit, liderul visurilor si vietii tale e chiar mult mai in spate. 🙂

calin  •  7 decembrie 2006, 19:40

domnule tolontan nu considerati ca nu corect sa transformati un ziar national in tribuna politica?
e corect sal folositi pentru a face agitatie impotriva unei organizatii care dvs. personal nu va place
oare iliescu sau nastase nu au condus romania ani dea rindul numai pe populism si amagiri
si atunci cu ce e mai rau becali ca iliescu, tariceanu sau vadim – ca a pascut oile in in timp ce astia mulgeau tara prin partid?

MARS  •  7 decembrie 2006, 19:41

@dreptatea

Esti un dur. Un mascul adevarat.

balosul  •  7 decembrie 2006, 19:44

Gigi e baiat destept . A invatat multe de la patronii de club din vest ssau de la miliardarii rusi : stai la oficiala , fumezi havane cu celalalt presedinte, iar cateii isi fac treaba, ca doar de aia le dai salar. Asa cum copos plinge in dormitor imbracat in pijamale alb-rosii , asa suspina si tine in buzunarul halatului de casa ministoica poza lui danciu, clau-gol , ganezul si denis. A spus bine cine a spus : stelist poa” sa fie oricine , dinamovist te nasti ! Am zis bine, nea Mitica ?

clujeanul73  •  7 decembrie 2006, 19:44

Domnule Tolontan …
O completare ….
Aveti in coltul de sus dreapta pe site …. prima pagina a gazetei ….
Puteti sa-mi spuneti in ultimele 10 numere ale acesteia cate personaje gen G.Becali au aparut pe prima pagina a …. ZIARULUI DE SPORT ???
Si-apoi …. sa va uitati … la alte ziare … FINANCIARE, POLITICE, etc … de cate ori apare un sportiv pe prima pagina !!!! Sincer, nu vreau sa va jignesc … dar de ce nu scrieti in alte ziare de G.Becali ??? Nu cred ca nu puteti avea o colaborare cu un alt ziar … in care zilnic/saptamanal/lunar sau cum vreti dumneavoastra sa aveti posibilitatea de a publica un articol. Ar fi mai bine asa !
Sincer astept raspuns la … prima intrebare …

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:45

MARS Says:

December 7th, 2006 at 7:41 pm
@dreptatea

Esti un dur. Un mascul adevarat

Daca era blogu’ live ne ardea un pumn in fatza, ca neni’su MM. La asa profesori, asa elevi. trist e insa, din ce am vazut pe aici, ca multi care au acces la pc, deci au totusi un iq relativ satisfacator( de asta l-am facut semidoct pe dreptaci) ajung sa fie fani la astfel de personaje. Banuiesc ca e si tinerel, asa ca avem viitorul asigurat daca mai sunt clone de tipul asta.

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:47

@supt orter

e liderul vietii lu’ ma ta…..

eu fac parte din categoria oamenilor care cred ca becali trebuie apreciat pt lucrurile bune pe care le a facut si le face
si atat

ma dezgusta cei ca tine,marmoto, care incearca sa scoata in relief defectele pe care le are,si le are,insa parerea mea este ca omul asta la cate a facut, si la cate exemple „ca se poate” a dat multora,atat in fotbal cat si in afaceri sau acte caritabile,ar trebui sa ne facem ca nu vedem defectele sale,care sunt multe ,DAR MICI in comparatie cu lucrurile bune pe care le a facut !

MR PERFECT NU EXISTA!
CE VREI ACUM SA FACA OMUL,SA TI RECITE SI O POEZIE DUPA CE FACE 200 DE CASE???

dreptatea  •  7 decembrie 2006, 19:50

CAT DESPRE IQ MAI BINE NU MAI SCRIE !!!

PUN PARIU CA NU FACI PARTE DIN CATEGORIA CELOR CU PESTE 100,CEEA CE NU INSEAMNA MAI NIMIC INSA!

suporter  •  7 decembrie 2006, 19:51

A facut case? stii ca de fapt terenul ala l-a primit moca de la primarie? Stii ca acele case sunt ALE LUI? Stii cum face bani? Ti-am mai spus! Cumpara terenuri care se afla in procese de restituire cu bani putini, sa spaga la justitie si apoi ele se restituie. exact in buzunarul lui. Ulyima afacere, un teren pe care a dat 1 mil de euro si care dupa restituire face de fpat 50 mil euro. ti-ar fi greu sa dai si tu 1 milion pe la tv prin biserici? Chiar crezi ca da de la el? Chiar atat de fraier poti fi? Ai ajuns sa te multumesti cu resturile pe care le arunca el la cos? Asta e modelul de tara in care vrei sa stai? Parca si il vad cum infuleca la masa si arunca peste cap oasele pe care mai atarna cate o cizvarta, iar poporu’ sare sa le prinda si zice ‘Bogdaproste conasule, multam ca ne-ai dat si ne bagi in seama. Tu furi, da’ macar ne dai si noua!”

dragos tudorache  •  7 decembrie 2006, 19:51

cine-i de vina ptr ascensiunea lui becali? raspunsul nu e greu: mentalitatea gaunoasa a multora dintre noi,care apreciaza mai presus de orice mitocania,tupeul + discursul aferent mahalalei si nu in ultimul rand educatia precara! se pliaza ca o manuse chirurgicala ascultatorilor de manele! asta-i romanica!!!!

Comentează