E vinovată Steaua pentru Becali?

Performanţele Stelei ar fi în regulă, şopteşte de dimineaţă cineva în metrou, „oare cînd ne-or obliga să mergem şi aici cu centuri de siguranţă?”, dacă n-ar fi dublate de cocoţarea politică a lui Gigi Becali. A ajuns la 10%, pe locul trei la preşedinte, iar partidul, „ce om din PNG cunoaşteţi în afara lui?”, e arătat de sondaje la 8%.
 

joi, 7 decembrie 2006, 4:36

Performanţele Stelei ar fi în regulă, şopteşte de dimineaţă cineva în metrou, „oare cînd ne-or obliga să mergem şi aici cu centuri de siguranţă?”, dacă n-ar fi dublate de cocoţarea politică a lui Gigi Becali. A ajuns la 10%, pe locul trei la preşedinte, iar partidul, „ce om din PNG cunoaşteţi în afara lui?”, e arătat de sondaje la 8%.
 

În acest ritm, jurnalistul gsp Ştefan Beldie, care a testat acum cîţiva ani înscrierea în PNG ca să scrie un articol, va ajunge fără probleme ministru dacă a avut prudenţa să-şi păstreze carnetul de membru, dobîndit în cîteva minute.
 

Vinovaţi sînt, cunoaştem placa, media, fotbalul şi Steaua. Ce alibi la îndemînă! Ce uşor e să dai vina pe Dică, pe Tontolan, pe ‘oaniţoaia, pe Ştirile sportive ale ProTV, pe Oli şi pe suporterii Stelei.
 

Fotbalul i-a oferit notorietate lui Becali, nu neapărat popularitate. Cunoscuţi sînt şi Borcea, Adi de la Vîlcea, Mircea Sandu sau Copos. Cîţi dintre ei ar trece, de unii singuri, nu pragul electoral, ci pragul de preşedinte al asociaţiei de locatari?
 

Becali nu e plăsmuirea fotbalului sau a Stelei, ci a politicii româneşti anticetăţean din ultimii 15 ani. Sportul n-a făcut decît să-l propulseze, dar voturile i le livrează frustrarea faţă de clasa politică. Pe o scenă publică normală, Becali ar fi fost o pată de culoare în marja de eroare a vremurilor topite după personaje groteşti, însă hotărîte. Într-o ţară furată de proprii paznici, el a devenit simbolul luptei împotriva sistemului. Şi gluma se îngroaşă!
 

Încă o dată: oricît de bun e Olăroiu, nu tactica lui l-a făcut mare pe Becali! Soarta de politician a lui Becali s-a decuplat de traseul Stelei. Orice ar face echipa de acum înainte, nu va fi nici afectat, nici ajutat în mod semnificativ. El nu mai aparţine sportului, pentru că nici n-a aparţinut. Doar l-a folosit.

Comentarii (424)Adaugă comentariu

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 12:53

Da, si-a castigat si o mare simpatie din partea suporterilor de cand a achiztionat clubul.Dar asta si datorita rezultatelor si vedeti ca pune foarte mare suflet in ceea ce face la Steaua.Cei care dau in el , asa zisi stelisti …nu au nici o treaba cu fenomenul fotbal,cred ca ce joaca ei pe maidan se compara cu o comptitie cat de mica ,dar oficiala.Nu au si nu aveti nici cel mai mic argument sa spuneti ca se putea face mai mult pe plan international(pana la urma asta conteaza).Eu sunt bucuros pentru rezultatul Stelei de la LYon,dar va spun sincer-daca era un meci capital si celor de la lyon le trebuiau un 3-0 , se termina 4-0 .Valoarea acelor echipe „fuori classe” este de neegalatpentru fotbalul romanesc.”Accidente ” se mai pot intampla ,dar sa avem o oarecarecontinuitate in fatza acestor echipe :niciodata!.

suporter  •  8 decembrie 2006, 13:05

E normal ca stelistii sa exagereze. Nu e un atribut al lor. neamul nostru, frustrat de lipsa rezultatelor, exagereaza cel mai mic succes. Si chiar si cei ce nu tin cu steaua , incearca sa „nationalizeze” aceste asa zise succese. Probabil ca daca Arsenal facea egal la Lyon, aparea o simpla stire in presa britanica si atat. Fiindca ei sunt obisnuiti cu succesele. Noi suntem doar frustrati. In toate domeniile. Asa ca e normal, ca stelistii@co sa exagereze. O fac si Rpidistii cu al lor murinho din gilesti( oar fiindca il imita la palton si fular) sau borcea ..si lista poate continua.

pettrikson  •  8 decembrie 2006, 13:08

Sut curios… cum ar trebui sa arate patronul perfect din fotbalul romanesc ? Poate ne spune d-l Tolontan ca e baiat ,,destept” si dupa cum vad eu, Becali ar trebui sa se sinucida pentru ca ,,jurnalistii” daca putem sa-i numim asa nu au replica in fata unui incult, oier, filantrop,etc..etc. De ce oare….????????

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 13:08

Sa stii ca eu ca stelist il apreciez pe Borcea.E dinamovist.Isi apara interesele echipei.Are si el multe „bube” ,dar pana la urma isi urmareste interesul.Daca domnul Tolontan in loc sa se ocupe despre corectitudinea din fotblaul romanesc,dansul se ia de gat cu toti (Copos,GIgi,BOrcea…) ca e la moda si se vinde bine si nu descopera neregulile din fotbal,minusurile ,plusurile ….

orre  •  8 decembrie 2006, 13:10

cristip79

„Omul care se duce la munca 12-15 ore zilnic nu o sa se duca la vot ca sa se dea pe mana unui asemenea personaj indiferent cata lehamite ar avea de clasa politica actuala. Asemenea oameni nu pot fi pacaliti cu demagogii ieftine. Zic ieftine pentru ca s-a dovedit ca de la vrut la putut e diferenta mare. Intrebarea este: cati se duc la munca si se spetesc pentru a duce un ban acasa si cati cati casca gura in carciumi la cioban? Faceti socoteala si veti vedea cate sanse are oieru’”

AI MARE DREPTATE, NICI AI CE SA MAI COMENTEZ

bobax  •  8 decembrie 2006, 13:13

Ce ash vrea sa vina becali sa-si faca campanie erectorala pe la noi prin zona(Ardeal), sa vezi cum pleaca cu coada intre picioare de aici su tot cu mimi si zmardoiescu..:)

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 13:15

Nu au adus nici cea mai mica proba ,sa poata dovedii neregulile din fotbalul romanesc(NICI UNA).Si promoveaza in ziar scandalul,balacarelile.Prea putin scriu efectiv despre sport…:meritele,nereusitele,ce putem sau ce nu am putut face….

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 13:15

pentru mine patronul perfect din fotbalul romanesc ar trebui sa fie:calm,diplomat,elegant,discret,calculat,bun manager,intransigent cu violenta pe stadioane,
consecvent in ceea ce spune sau face si fair-play cu celelalte echipe.
si va spun si unde exista asa ceva-Premier League si Bundesliga.

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 13:20

@cezar marcus pai daca este asa,echipalui o sa retrogradeze in mizeria asta :D,si bun manager pe ce??pe 2,3 milioane de dolari :D.Sa fim seriosi :)).Toti care au intrat in fotbal, au facut-o pentru imagine sau bani.Sunt si cei care au intrat si din alte considerente.

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 13:21

Pt Riki-ai perfecta dreptate.de aceea noi suntem romani iar ei nemti si englezi.Ce e mai tragic e ca nu invatam nimic de la ei.

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 13:25

da domnule Tolontan aveti dreptate, nu fotbalul sau Steaua l-a facut pe George Becali sa aiba 10% din voturi in sondaje. Nici presa nu a facut acest lucru, presa prezinta fapte, poate uneori „inflorite” sau declaratii ale unor oameni. Cititori, privitori, ascultatori folosindusi propriul intelect trebuie sa decida daca o persoana mediatizata in presa merita de exemplu sa fie presedinte sau nu. Acest 10% spune multe despre gradul de cultura actual al poporului roman.

Fratilor nu-i mai faceti pe stelisti „becalisti”, cei mai multi dintre vechii stelisti, cei in sufletul carora exista cu adevarat iubire pentru aceast echipa sunt multumiti de faptul ca Gigi Becali baga bani la echipa si cam atat, fiti siguri ca acesti oameni nu o sa se duca la urne sa voteze cu Becali. Eu personal am spus ca nu o sa ma mai duc la vot niciodata, sunt prea scarbit de clasa politica romaneasca, si chiar daca m-as duce in mod sigur nu as vota cu Becali. Becali NU este egal cu STEAUA.
Un stelist

Cretzu’  •  8 decembrie 2006, 13:26

Catalin T.,
Pe cand o campanie in gsp despre stadioanele jalnice, centrele de copii si juniori inexistente in unele zone, infrastructura sportului romanesc de la care asteptam toti minuni dar se zbate in mediocritatea celor care pot face ceva dar nu-i intereseaza…pe cand subiecte care pot aduce ceva bun…nu numai scandaluri.
Dar, aici avem o mare problema – probabil ca nimeni nu va citi si comenta pe temele astea…pe nimeni nu va interesa asa ceva…asa ca il aruncam iar pe oier, patiser si butelier in fata…
Cand au venit nemtii de la Bayern aici credeau ca joaca pe terenul de antrenament…
Sunt dinamovist dar sincer imi este rusine cu acea groapa…in care bagam toti bani si nu se schimba nimic…

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 13:28

pt cretzu’

hmm cand a jucat Bayern in Romania? Sunt eu prost informat, sau nu au jucat niciodata aici?

euflo  •  8 decembrie 2006, 13:28

bravo cretzule

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 13:28

To Cretzu’-imagineaza-ti ca in loc de Leverkusen era Chelsea sau Barca:)))Vorba unuia din filmul
,,Noi cei din linia intii”-,,Ne faceam de ris pentru o eternitate”:))))

hitler88  •  8 decembrie 2006, 13:29

oricum 80% din oameni sunt gunoaie.
asa ca nu m-ar mira ca becali sa ajunga la vreo 20%, ca vadim in vremurile lui de glorie.
asa ajunge omul sa se sature de democratie
presa i-a dat drumul lui gigi prin lume
acum ca monstrul a fost creat, nimic nu il mai poate opri

cogitationis poenam nemo patitur

mihai  •  8 decembrie 2006, 13:32

La cat misto fac astia de noi de 16 ani de ce sa nu fie si Gigi Becali in parlament.Cu ce este mai presus Basescu decat Becali???????Mai rau decat actualul presedinte nu are cum sa faca.Cred ca postul de presedinte al Romaniei este prea mult pentru orice politician la ora actuala.Basescu ne-a terminat ca imagine pe plan extern si nici nu vad cine ar putea sa-l inlocuiasca.Gigi Becali este o varianta.

Cretzu’  •  8 decembrie 2006, 13:32

Leverkusen Shakalule…

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 13:33

aaaa Bayer Leverkusen….ma gandeam la Bayern Munchen….si intr-adevar stadioanle de la noi sunt praf, in afara de Ghencea care arata cat de cat (si nu zic asta pentru ca sunt stelist) pe restul nici nu se pot juca meciuri in Liga…. aaa si mai e de asemenea stadionul de la Piatra Neamt, mi-a placut ce a facut Gheorghe Stefan acolo, pe cand o sa ia si ceilalti conducaori din fotbalul romanesc exemplu de la el….cu cat mai curand cu atat mai bine

hitler88  •  8 decembrie 2006, 13:34

de acum inainte pentru gigi nu mai exista publicitate buna sau rea, doar publicitate.
daca presa n-ar fii atat de flamanda, l-ar putea boicota.
dar nu o va face.
va sta in continuare capra (oaie) in fata lui gigi

huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu
el e ciobanul potrivit pentru toti cei care gandesc precum oile

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 13:34

cand aud bugete de 3-4 milioane de dolari ma apuca rasul :D.Si noi stam sa-i criticam pe cei de la Steaua ,Dinamo si Rapid ca nu fac performanta in Europa.Singurul lucru ca i l-as reprosa lui MM sa zic asa este criteriul de selectii dezastruos.Ce fotbalist Ben-Arfa(deci este incredibil ce viteza si ce viteza cu mingea la picior,preluare,tehnica ,fizica)..si acolo numai este vorba de bani, domnilor manageri, ci de pepeniera clubului.Fotbalul la nivel juvenil este un dezastru(de cat timp numai promoveaza Steaua de la echipele de juniori/lasati-ma cu paraschiv).Dinamo:pulhac,marica,radu stefan,baltoi si multi altii .Eheh cum se economisesc niste bani.Daca era Gigi (nu vb de politica ) la Dinamo …..50 de ani numai lua Steaua titlul.

Cretzu’  •  8 decembrie 2006, 13:36

Da…scuze…Bayer.
Pinalti chiar a facut treaba acolo…si mai sunt si altii…
In rest…daca aduni…iei pe degetele unei maini stadioanele mai aranjate, dar nici alea nu sunt la standarde CL…Pt ghencea, bravo…

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 13:42

ce este curios pt mine este de ce Steaua si Rapid nu promoveaza tinere talente din propria pepiniera….

Dany  •  8 decembrie 2006, 13:44

Steaua si-a luat moral revansa dupa prestatiile lesinate din meciurile precedente

Haideti sa dam mâna cu mâna, sa semnam o petitie si s-o trimitem la UEFA. Sa scriem acolo, caligrafic si perfect responsabil, sa anuleze competitiile oficiale pe care le organizeaza în prezent. Pentru totdeauna. Si sa ocupe locurile libere din calendar cu meciuri amicale, de pregatire sau fara miza, alegerea le apartine. Motivatia nu poate fi decât una extrem de corecta politic: egalitatea sanselor între echipele de fotbal din Occident si cele provenind din Noua Europa.

Fara presiune si fara a simti apasarea rezultatului, Steaua a fost capabila sa se metaforfozeze spectaculos si eficient. Larva anemica din partidele cu Real si din turul cu Lyon, care de altfel au decis soarta grupei, s-a tranformat într-un fluture care a survolat demn, istet si chiar consistent aria franceza. Cu amendamentul cartarescian ca, totusi, aripa dreapta nu este înca gata. Nicolita nu e doar iesit din forma, ci pur si simplu penibil si periculos pentru coechipierii lui. Deloc întâmplator, Stancu si Paraschiv au decontat multe dintre scaparile si neputintele mijlocasului dreapta al Stelei.

Corpul, axul Stelei, a functionat însa aproape perfect. Asta si pentru ca a revenit Radoi, iar Thereau a dat pentru prima oara în acest sezon senzatia ca s-a integrat în formatia lui Olaroiu. Dar peste toti si toate sta executia de Mos Nicolae a lui Dica, care i-a scos din ghete pe oamenii din defensiva lui Houllier pentru a le aseza acolo cadoul de care nu aveau în niciun caz nevoie: un gol fabulos marcat de un “schiop din Est”, dupa cum a tinut sa ne arate decarul Stelei ca manifestare a bucuriei.

sece  •  8 decembrie 2006, 13:47

Iisuse…iar bagi stiri despre Steaua? Chestia e ca tot din-astea care sa-l sape pe gigi becali…..si in care e implicata si steaua. Da mai termina omule ca de cateva luni numa asa o tii….steaua acolo steaua acolo….becali dincolo….Cand mai scrii si tu ceva frumos despre sport nu politica….Ca nu intru pe gsp ca sa vad politica si-asa proasta din tara asta.
Sunt fan si suporter steaua, si deja m-am saturat de ce tot scrii. Scrii aiurea.
Sau asta nu mai e ziar de sport?
multumesc….(sau nu)

Daniy_EL  •  8 decembrie 2006, 13:47

şi cum spuneam mai sus, mă repet (pentru cei pro-becali): ce se mai aude de vadim?
😉

mujotutun  •  8 decembrie 2006, 13:51

@dreptatea, umbli cu capul spart!
Tare as vrea sa-i vad la fata pe toti cei care se doresc reprezentati de Becali ca presedinte, desi am eu o idee de cum arata. Aici nu-i vorba de intelectual / nonintelectual. Opozitia este om – maimuta.
Cat despre BUN ROMAN, risum teneatis, amici?

Dolan  •  8 decembrie 2006, 13:52

Uite subiect d-le Tolontan, deschis indirect de Cretzu si Shacalu, stadioanele din Romania.Asta te doare pe tine, daca ajunge Gigi la presedentie?Sunt stelist, dar imi folosesc creierul,atata ne mai trebuie,un Presedinte xenofob,rasist,incult sau alde Vadim,da-i in p…lata Domnului, noi intram pe GSP pentru informatii si subiecte din sport si despre sport.Inchide draqu blog-ul…

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 13:52

@cezar niculae a fost la rapid.Mi se pare ca a trecut si pe la juniori lui Dinamo 😀

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 13:53

pt Daniy_EL

cred ca ai prins ideea votanti lui Becali sunt fostii votanti ai lui Vadim, di acest motiv nu o sa poata trece de vreo 20% niciodata (5% raman totusi la Vadim) , si asta cu 20% in perioada „de maxima glorie”

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 13:57

si cam atat despre politica gsp ar trebui sa fie un site de sport si nu de politica si mondenitati, desi cred ca subiectul asta isi are si el locul aici, incercand sa delimiteze PNG de Steaua, si implicit politica de fotbal, chestie cu care sunt de acord.

Omul politic (sau mai corect „omul politic” 😀 ) George Becali nu are nici o legatura cu echipa de fotbal Steaua Bucuresti

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 13:59

@shacalu cum nu are legatura cu echipa Steaua?

Iocs  •  8 decembrie 2006, 13:59

prea smecher becali asta;))

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 14:08

pt riki_faq

am spus omul politic George Becali nu are nici o legatura cu Steaua, in schimb finantatorul Gigi Becali are o foarte mare legatura cu Steaua. Il respect pentru ceea ce a facut pentru echipa, desi cred ca a facut-o pentru „capital politic” dar nu il vad ca pe un om care sa reprezinte ceva in politica, nu ma regasesc in ideile si doctrina sa politica ( care doctrina parerea mea e ca nu exista) La fel daca spre exemplu taximetristul Popescu Ionel si-ar face partid si ar vrea sa candideze la presedintie eu poate as circula cu taxiul respectivului dar acest lucru nu ar insemna ca l-as vota presedite 😉

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 14:10

Riki-corect ref la Niculae dar cu o floare nu se face primavara.,,Manajeri”(ca sa-l citez pe Dl.Turcu)nostrii nici macar nu se intereseaza de modele gen Ajax…..la cit de sarac e campionatul nostru ar trebui o regula conf careia fiecare echipa sa aiba in lot cel putin 4 jucatori din pepiniera proprie.copii aceia nu au nici o sansa in afara de a-si rupe picioarele pe tarlale.Din fericire/nefericire pt mine nu stau in Romania decit 2 luni pe an si am sansa sa vad ce inteleg altii prin performanta.Cind vin aici sentimentul de balamuc/azil de noapte(a la Maxim Gorki)e predominant si nu stu cum sa ajung mai repede la Nadlac in vama…((((:

Mirica  •  8 decembrie 2006, 14:18

Bai oameni buni…toti de aici ori sunteti invidiosi de faima si banii lui,ori sunteti prea prosti,ori exagerati de prosti, daca nu era Becali…sa bage banii in fotbal,eram niste ratati vedeam inca 10 ani C.L la TV. Normal ca a bagat si pentru el sa se faca cunoscut, cine nu-si doreste asta, invidiosilor!!! Mare pacat D-le Tolontan inca o data iti arati limitele esti VARZA! INVIDIOSULE!
Bai omule VARZA mai bine ai scrie…MULTUMIM DOMNULE BECALI CA V-ATI CHELTUIT PROPRII BANI DIN BUZUNAR SA AVEM O ECHIPA ROMANEASCA IN C.L DUPA 10 ANI… SI SA-I ACORDATI O DIPLOMA DE ONOARE. Nu cred ca George Becali e potrivit pentru functia de presedinte,dar acest om nu a invatat de la comunisti cum sa fure,ci a fost un cioban care se inchina in fata lor, acum cum roata e rotunda i-a venit si lui randul…

the wolf  •  8 decembrie 2006, 14:19

hmm foarte bun gsp-ul asta dar cam putzin despre steaua, doar 95%……curata magarie. hai sa marim acest procent la 100%. si putem vorbi de celelalte cluburi doar daca au meci/scandal/legatura cu steaua. ce zici tolo? o idee excelenta nu!

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 14:21

@Shacalu da,nu ma intereseaza politicul.am citit gresit :).ok

riki_faq  •  8 decembrie 2006, 14:28

@cezar marcus daca ai stii ce poveste am avut eu la juniorii Stelei…nu-s frustrat :D.Cu fotbalul am terminat din cauza unei operatii…Aventura din complexul Ghencea a fost extraordinara(cu bune si rele)…Stiu ce vb si de aceea aduc mereu vorba de junioratul de la echipele mari.Cel putin la Steaua ca nivel de organizare era un dezastru si la Rapid de asemenea .La Dinamo stiu ca era bine ,chiar foarte bine .Acum nu-s ce mai este ,dar dupa cat au promovat Steaua si Rapid ….

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 14:35

la cite talente reale exista e o rusine sa nu ai nici macar unul singur 100%al tau in prima echipa.toate marile echipa din vest au macar unul……da in cocina asta de campionat cu cine sa te intelegi?

dan  •  8 decembrie 2006, 14:39

fiecare tara are conducatorii care ii merita
si in general in viata avem parte de tot ceea ce meritam
probabil ca atat meritam
orice alt comentariu e de prisos… pacat…

PATRONU’  •  8 decembrie 2006, 14:39

barem asta nu mai fura ————— are boal pe hoti , curve si homo asa ca ceausescu o sa fie mic copil pe langa”nea jiji”————–ne baga in al-III- razboi mondial !!!!!!!!!!!!!!!!! DA TOT IL VONTEZ!!!!!!!!!!!!1 pe el ca din PNG unu nu cunosc…………..

ove  •  8 decembrie 2006, 14:40

ba da TOLONTANIII astia sunt obsedati de Becali!!!! INVIDIA VA MANANCA HAHAHAH….

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 14:40

la noi in campionat cred ca echipele cu bani Steaua, Rapid, CFR Cluj, Poli Timisoara, mai putin Dinamo considera cresterea jucatorilor de mici ca fiind o treaba pentru cluburile mai mic is sarace care nu isi permit sa cumpere jucatori din alta parte….parerea mea 😀

ove  •  8 decembrie 2006, 14:40

BAFTA nea GIGI

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 14:42

pt Patronu’-pai daca nea jiji ne baga in al III razboi mondial,poate de data asta are mai multa inspiratie ca predecesorii sai:)))))nu de alta da eu’ personal sunt satul de rusi:))))succes la vot.sper sa-ti mentii opinia si daca te trimete in linia I.:))

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 14:47

pt Shacalu-bai frate eu am vazut live antrenamente la juniorii lui chelsea si arsenal.Iti vine sa plonjezi ,,de la oficiala”:)))cind vezi ce conditii au.btw-jucatorii din Anglia intotdeauna i-au masa de craciun cu juniorii cubului +copii celor mai statornici suporteri cu abonament.

Shacalu  •  8 decembrie 2006, 14:52

pt cezar marcus

in Anglia e….o alta lume, dar daca am avut norocul sa ne nastem aici asta este. Am fost si eu la juniori la o echipa de Divizia C, si nu cred ca-ti poti inchipui ce conditii erau acolo. Echipele noastre de juniori practic existau doar din cauza faptului ca clubul era obligat sa aiba cel putin 4 grupe de juniori. Eu recunosc nu prea le am cu jocul de fotbal ( ca si jucator :d ) , dar aveam cativa colegi care cred ca puteau face fata la sfarsitul junioratului, daca li se ofereau conditiile, la nivelul primelor 2 divizii din Romania….dar cine sa ii vada??

cezar marcus  •  8 decembrie 2006, 14:54

spre ex un club modest din Londra ca Queen’s Park Rangers i-a in fiecare vara in probe cam 100-150 copii din toata lumea.ii duc in cantonamente in Elvetia,trialuri si apoi aleg.
Si Rangers sint in Divizion I-liga a III…..imagineaza-ti ce este la Liverpool spre ex.

COSTIN  •  8 decembrie 2006, 15:06

Becali, care il reprezinta pe Becali a facut acte caritabile cat Statul Roman
ce reprezinta o tara intreaga. Asta plus ipocrizia si dorinta de imbogatire a clasei politice l-au urcat in sondaje. Mai era nevoie de altceva? Gasiti un alt
politician care se gandeste sa faca un bine cetatenilor si eu il votez.

Comentează