Disputa numărului 1

MM a spus că alegerea oricui altcuiva în afara lui Dică drept Fotbalistul Anului 2006 reprezintă „o jignire pentru Steaua, o jignire pentru suporterii stelişti”. Noi credeam că e, pur şi simplu, o altă opţiune. O preferinţă. Un punct de vedere. Amintiri dintr-o lume bună, lucruri încă posibile.
 

vineri, 8 decembrie 2006, 6:00

MM a spus că alegerea oricui altcuiva în afara lui Dică drept Fotbalistul Anului 2006 reprezintă „o jignire pentru Steaua, o jignire pentru suporterii stelişti”. Noi credeam că e, pur şi simplu, o altă opţiune. O preferinţă. Un punct de vedere. Amintiri dintr-o lume bună, lucruri încă posibile.
 

După şeful din Ghencea, a avea păreri diferite semnifică un afront. O declaraţie de război. Iar a nu fi roş-albastru trădează stigmatul suporterilor „second-hand”. Stelist sau rebut, alegeţi!
 Îmi place Dică. Cred că merită să fie jucătorul anului. L-am sprijinit inclusiv atunci cînd patronul lui Stoica se hotărîse să-l treacă pe fotbalist pe banca de rezervă şi să-l cheme la el cu batista şi cu unghiile tăiate, ca pe elevii de clasa întîi.
 

Înţeleg unde bate MM. Asociaţia Fotbaliştilor Români, un sindicat fantomă care se ocupă cu periatul imaginii lui Nicu Gheară, urmează să decerneze luni premiul Fotbalistul Anului. E treaba lor. Îl vor scoate vedeta lui 2006 pe Mutu, pe Marica sau pe cine doresc!
 Ca jurnalist aflat cu Gheară într-un şir de procese ce creşte precum termenii din şirul lui Fibonacci şi ca român care-şi doreşte să trăiască într-o ţară în care mafioţii să fie închişi, nu elogiaţi, găsesc greţoase sindicatul AFR şi invenţiile sale.

 

Atitudinea mea faţă de refugiatul spaniol este egală de un deceniu şi va rămîne aşa, deşi observ că statul căruia îi plătesc impozite se teme de Gheară mai mult decît se tem simplii cetăţeni. Sau, pur şi simplu, nu-l găseşte vinovat şi atunci înseamnă că eu greşesc. Dar, indiferent cum stau lucrurile, din Ibiza sau din închisoare, interlop sau contribuabil model, Gheară are dreptul la o părere.
 

De zeci de ani, microbiştii se joacă de-a sportivul, fotbalistul sau antrenorul anului. Anchetele de final, forme labirintice şi ameţite de democraţie, amestec de joc, înverşunare, diplome şi damigene, au supravieţuit totuşi pînă şi în comunism. Ar fi culmea să le înrolăm acum şi pe ele în detaşamentele de ură care ne defilează în fotbal şi pe creier.

Comentarii (711)Adaugă comentariu

FLORIN stefan  •  9 decembrie 2006, 8:51

In primu rand ,vreau sa zic,ca cel care va fii desemnat jucatorul anului 2006,sa fie ales intr-un mod corect.Nu am nimic cu Mutu,dar e inexplicabil cum un jucator e suspendat o juma de an,si el in anul acela castiga acest premiu.A doua idee pe care o am,este aceea,de al propune si eu pe dica,si va spun doar sa luati topul marcatorilor din liga campionilor de anul acesta,si cred ca nu e la indemana oricui sa fie in primii 8 jucatoti,sa fie declarat pentru a treia oara omu meciului de catre cei de la uefa,sunt multe lucruri care iiofera aceasta sansa de a castiga acest premiu.
Nu stau sa ii dau replica la unu gen cristy,din ceea ce scrie se observa ca este doar un dinamovist idiot la fel ca si restu dinamovistilor,si vreau sa zic ca dintr-un total de 100% ,cred ca numia cu 2-3%dintre ei poti vb frumos,sunt oameni cu caracter si cu o cultura bogata,restu de 97-98%,sunt retardati,cel putin fotbalistic,si nu numai,si sunt ferm convins ca face parte toto dintr-o familie de idioti,ca nu avea cum alui mamam sau tata sa fie intregi la cap,si praslea al lor sa iasa cretinu cretinilor,draga cristy,dute macar la gradinita sa te obisnuiesti cu un colectiv,daca vii cu geva bun de acolo,foarte bine,si dupa 50 intra din nou sa vb cu mine.

FLORIN stefan  •  9 decembrie 2006, 8:53

In primu rand ,vreau sa zic,ca cel care va fii desemnat jucatorul anului 2006,sa fie ales intr-un mod corect.Nu am nimic cu Mutu,dar e inexplicabil cum un jucator e suspendat o juma de an,si el in anul acela castiga acest premiu.A doua idee pe care o am,este aceea,de al propune si eu pe dica,si va spun doar sa luati topul marcatorilor din liga campionilor de anul acesta,si cred ca nu e la indemana oricui sa fie in primii 8 jucatoti,sa fie declarat pentru a treia oara omu meciului de catre cei de la uefa,sunt multe lucruri care iiofera aceasta sansa de a castiga acest premiu.
Nu stau sa ii dau replica la unu gen cristy,din ceea ce scrie se observa ca este doar un dinamovist idiot la fel ca si restu dinamovistilor,si vreau sa zic ca dintr-un total de 100% ,cred ca numia cu 2-3%dintre ei poti vb frumos,sunt oameni cu caracter si cu o cultura bogata,restu de 97-98%,sunt retardati,cel putin fotbalistic,si nu numai,si sunt ferm convins ca face parte toto dintr-o familie de idioti,ca nu avea cum a lui mama sau tata sa fie intregi la cap,si praslea al lor sa iasa cretinu cretinilor,draga cristy,dute macar la gradinita sa te obisnuiesti cu un colectiv,daca vii cu geva bun de acolo,foarte bine,si dupa 50 intra din nou sa vb cu mine.

andrew  •  9 decembrie 2006, 9:06

mai fratilor stati putin va rog cum credeti ca retardatul ala de ivanovici ar putea da premiul altcuiva in afra de mutu?pai nu el a fost singurul ziarist din romanaia invitat la nunta lui? parerea mea ca cei trei nominalizati ar trebui sa fie in ordinea asta 1.dica2.marica.3dorin goian pt cresterea fulminanata a acestui jukator in ultimu an!

vladimir  •  9 decembrie 2006, 9:10

Florin stefan,
Ce intelegi prin alegerea sa fie facuta corect?

FLORIN stefan  •  9 decembrie 2006, 9:23

Ce inteleg???Vreau ca acest premiu sa fie atribuit pe ceea ce a facut acolo pe gazon,jucatorului care va fii desemnat,nu sa fie nas,fin …..As vrea sa le mai transmit multora de ce am lansat aceasta ipoteza cu dica jucatorul anului,a jucat constant si a fost cel mai bun om la echipa care a luat campionatul,a jucat o semifinala de cupa UEFA,a luat o supercupa a romaniei,si in actualul sezon a jucat in C.L. si a fost remarcatul celor de la uefa in 3 meciuri.Sincer imi place mult de tot si marica,si sper ca la anu sa nu il mai vad la ucrainieni,joaca prea bine pt a ramane acolo,il asteapta spania,italia…M-AM FACUT INTELES VLADIMIR???????????

JOHNNY -dinamovistul  •  9 decembrie 2006, 9:30

dica nu merita sa fie jucatorul anului — nci jucatorul OILOR nu merita —

steaua 24  •  9 decembrie 2006, 9:34

ca suporter al stelei m-asi simti jignit, daca steaua ar pierde la craiova…nu daca dica, n-ar primi aceasta distinctie cu nume pompos,jucatorul anului .

FLORIN stefan  •  9 decembrie 2006, 9:34

JOHNNY POATE AI DREPTATE SI DICA NU MERITA,DAR TOT TI-AI SCOS PROSTIA SI IDIOTENIA IN EVIDENTA MASCARICIULE,SE PUTEA SPUNE SI FARA IRONII CEEA CE AI SPUS,SI NU ERA NICI O PROBLEMA,IMI PARE RAU CA TRE SA COBOR LA NIVELUL TAU,MARS IDIOT IMPUTIT

vladimir  •  9 decembrie 2006, 9:37

Si contraargumentele?De aceea am intrebat ce intelegi prin alegerea sa fie facuta corect,nu trebuie nimeni jignit ca nu gandeste ca tine sau ca mine,mai important este sa ne respectam si cine este no 1 este numai in noi.

mugabe68  •  9 decembrie 2006, 9:37

ce mare fotbalist mai e si Dica asta.Voi ati urmarit ce face el pe parcursul unui meci de fotbal.Vorbesc cu cei care se pricep la fotbal nu cu bezmetici gen MM care nu vad altceva decat STEAUA si care daca ar zice Gigi ca s-a razgandit in privinta lui carlos fiti convinsi ca ar spune ca el era sigur ca acest portar e cel mai bun din Europa si a avut o pasa proasta,Asa ca lasati-ne cu Dica asta si mai uitati-va si pe la Dinamo(apropo eu sunt craiovean asa ca ma doare cand spun asta)

Clark Kent  •  9 decembrie 2006, 9:41

Acest premiu se da pentru evolutia jucatorului in intregul an …deci DICA a fost cel mai constant . DICA rulzzzzzzzzzzzzzzz

FLORIN stefan  •  9 decembrie 2006, 9:43

VLADIMIR CREDEAM CA MAM FACUT INTELES,CAND AM ZIS NAS,FIN……,SI AICI MA REFEREAM LA MUTU SI GHEARA,SI STII PREA BINE CE INFLUNTE ARE ULTIMU,STII CAND A FOST MUTU SUSPENDAT SI IN ANUL REVENIRII,CHIAR DACA SE PETRECEA PE LA JUMATEA ANULUI,MUTU A FOST DESEMNAT JUCATORUL ANULUI,STII CINE A FOST IN SPATELE ACESTEI ACTIUNII???NICU GHEARA(NU AM NIMIC CU ADRIAN MUTU).SI U JIGNIRILE ADRESATE ALTORA,AI DREPTATE,DAR UNORI NU MA POT ABTINE SA SCOT IN EVIDENTA IDIOTENIA SI PROSTIA ALTORA

claudiuhermelin  •  9 decembrie 2006, 9:45

Este adevarat, nu stiu daca Dica merita sa fie vazut fotbalistul anului, numai prin prisma rezultatelor obtinute de Steaua. Fobalul este un joc colectiv si pe teren au fost inca 10 jucatori alaturi de Dica, la fiecare meci. Dar nici Mutu si Marica nu merita acest trofeu pentru ca nci ei nu au excelat pe parcursul anului trecut. Totusi, cineva trebuie sa fie ales si el va fi ales, bineinteles, in functie de interesele unora sau altora.

In alta ordine de idei, daca pe MM Stoica, l-au botezat Mimi, le-as sugera respectivilor sa se uite in oglinda si sa observe ca de fapt ei sunt Mariana Iancu, prostituata de lux, devenita cu trecerea anilor o prospera matroana cu bordel in Calea Vitan 111! (sic!) si Cristiana Boccita fiica lui Stere administratorul de la Crembo Gaz. Ca doar, acum in pag de aderare la …u.(i)e. transsexulitatea a incetat sa mai fie o crima! Stimatelor doamne le urez doar atat: Vedea-v-as la „Tradate din dragoste”, emisiunea lui Ernesta.

FLORIN stefan  •  9 decembrie 2006, 9:46

SI NU AM JIGNIT PE NIMENI CA NU GANDESTE CA MINE,CI AM JIGNIT PE ACEIA CARE INTRA DECAT SA JIGNEASCA SI SE ABAT TOTAL DE LA IDEEA PROPUSA

ALEX  •  9 decembrie 2006, 9:50

Domnule Tolontan, ştiţi foarte bine la ce s-a referit MM. Daca vreti sa deturnati sensul vorbelor lui in asa fel incat sa aruncati cu ceva in MM, gigi, steaua, PNG sau mai stiu eu cine este treaba dv. Din punctul meu de vedere lucrurile sunt foarte clare si nu reusiti decat sa va acoperiti de penibil, aratand inca o data ca articolele dv. legate de steaua au un substrat subiectiv, legat de o vendeta personala. Daca aceasta este imaginea pe care vreti sa o lasati este treaba dv., dar un ziarist traieste de pe urma credibilitatii pe care o are,daca va pierdeti credibilitatea cine o sa-l mai citeasca pe Catalin Tolontan?

untitled  •  9 decembrie 2006, 9:53

Daca nu ma insel eu , titlul de “cel mai bun fotbalist al anului” se acorda pentru intreagul sezon nu?Pai cine altul ar merita acest titlu daca nu Dica?Campion al Romaniei cu Steaua,castigator al Supercupei Romaniei , semifinalist al cupei UEFA, calificat pentru a treia oara consecutiv in primavara europeana,calificat dupa 10 ani cu o echipa romaneasca in Champions League …
Niculescu ce-a facut … daca nu ma insel are mai putine goluri decat Dica si in campionat si in cupele europene in intregul an competitional…
Daca iese Mutu jucatorul anului e clar mana cui e … si Tolo are dreptate in acest articol.

DIXIT  •  9 decembrie 2006, 9:57

Penalty in favoarea Stelei !…Executa Dica….Gooool…Dica trebuie ales No. ONE,caci Steaua va avea f.multe penaltyuri pana la sfarsitul campionatului!
COMAN,cine-i jucatorul asta, inafara faptului ca ESTE UN PORTAR FUORICLASE ? Portarii sunt exclusi,caci DAU incredere in evolutia echipei!
….mai sa fie !….atacanti,atacanti si iarasi atacanti….hmmmm…..
(precizez ca NU sunt rapidist!)

cosmin  •  9 decembrie 2006, 9:58

parerea mea este alta: sunt stelist oricum, dar nu am sa fiu, cred eu, subiectiv. mutu, deocamdata, este peste dica. insa, daca ne uitam mai atent, adica: cu cine face performante mutu si cu cine face dica? e o mare diferenta. de asta cred ca dica merita titlul. pentru ca joaca pentru romania, cu steaua, pentru ca imaginea lui a aparut mai des (si mai … spectacular vis-a-vis de executii) decat a lui mutu. si trebuie sa promovam valorile din tara. daca nu era dica, sincer, preferam pe niculescu, ganea, danciulescu, poate si zicu (lasand la o parte finalizarle, pt ca noi vb de fotbalisti, nu de golgeteri) sau poate, fara sa fac misto … un anca sau alt jucator care face parte din campionatul nostru. fotbalistii anului tre’ neaparat sa fie din campionatul nostru. restul s-au realizat. parerea mea …. vorba lu’ caragiale.

sageatta  •  9 decembrie 2006, 9:58

DACA AR FI SA NE LUAM DUPA CAP DE STRUTZ CA ARE ABILITATI DE POLITICIAN SI MUTA NEREALIZARILE STELEI IN SPATELE ALTCUIVA AM AJUNGE RAU. EU AI PROPUN LUI MMEU SA VOTAM SI PORTARUL ANULUI CA POATE CARLOS O SA IA PREMIUL CEL MARE SI STRANIERUL ANULUI CA SA IA SABAN PREMIUL CEL MARE SI PETRE MARIN AR FI FOST JUCATORUL DERBIULUI CU DINAMO CA L-A DEPASIT ZE KALANGA DE 5 ORI DIN 6 INCERCARI SI LUI I-AS DA PREMIUL SMARDOIUL ANULUI PT CUM SI-A ALTOIT UN SUPORTER BV MM

yingyang  •  9 decembrie 2006, 9:59

Domnule Tolontan,nu sunt un fan al blog-urilor,le citesc dar nu ma omor sa scriu in ele,dar de data asta,cu tot respectul pe care vi-l port(mai ales dupa ce v-am contactat acum ceva timp intr-o problema ce privea site-ul si mi-ati raspuns promt si s-a corectat si problema care v-am semnalat-o),de data asta va spun ca a-ti „luat-o prin porumb” nu am inteles de ce trebuie sa legati numele stelei de un borfas ca Nicu Gheara,ca aveti probleme si procese cu el asta nu este problema stelei ci a dvs. personala.In alta ordine de idei,chiar daca Il consider pe MM Stoica o pata pe blazonul echipei Steaua,de data asta nu ma pot abtine sa nu fiu deacord cu el,N.Dica intr-adevar merita sa fie jucatorul anului,iar ce a vrut el sa spuna a fost ca numai un antistelist(nu un om de fotbal sau un microbist) nu l-ar vota pe Dica.In ceea ce priveste cine decerneaza premiul sau cine sponsorizeaza,mai putin conteaza,atata timp cat este recunoscuta si de Gazeta Sporturilor,care are chiar si o rubrica pe site unde poti vota pentru acest clasament.

anti_oieri  •  9 decembrie 2006, 10:00

fotbalistul roman al anului: DANI COMAN .punct.

cosmin  •  9 decembrie 2006, 10:03

pt. anti_oieri

nu poate fi fotbalistul anului. a gresit destul de mult. + ca, daca era ceva gen dukadam, sau khann, da. dar sa fim totusi seriosi. sunt echipe in Liga 1 care cred (sincer nu stiu acum) care au luat mai putine goluri decat rapid. mai degraba moldovan, pentru ca nu cred ca a luat acest titlu (onorific e adevarat) dar merita .

alex  •  9 decembrie 2006, 10:06

Nu inteleg dc mai puneti astfel de intrebare.Raspunsu este nicolae Dica.Cred ca aceasta intrebare nu se bazeaza numai pe goluri marcate dar Dica e un fotbalist care a dat randament si la nationala.Avand atatea meciuri in acest sezon,cred ca nici Mutu nu are atatea meciuri.Fotbalistu anului:Mos Nicolae Dica Dicanio

sevraj  •  9 decembrie 2006, 10:08

voi de ce credeti ca marian iancu face jigniri cu tenta sexuala ? eu cred ca cine jigneste cu tenta sexuala ,e un mare LABAGIU ,sau nu a mai vazut femeie in fata ochiilor de mult timp.

cosmin  •  9 decembrie 2006, 10:11

sevraj

daca mai pui si ca a stat in arest sau puscarie, cred ca ai singur, sau avem singuri, raspunsurile. un om care schimba numele unui barbat in femeie …. e fff clar zic eu :))

mugabe68  •  9 decembrie 2006, 10:11

dica mai are de invatat pana sa fie cel mai bun fotbalist din Romania.E departe de Marica si chiar de Ganea

cosmin  •  9 decembrie 2006, 10:15

mugabe68

frate, asa o fi. vezi cate goluri are marica in grupe. vezi cate are dica. vezi cu ce echipe au fost cei 2 in grupe. la fel si cu ganea. nu am nimic cu cei 2, dar totusi, diferenta se poate face in europa, nu in romania sau ucraina, cred eu.

redog  •  9 decembrie 2006, 10:22

ce tot il bagati in seama pe MIMI- fetita aia isterica
lasati-l in pace cu fardurile lui

RZV  •  9 decembrie 2006, 10:28

…Cred ca exista mai multi fotbalisti care ar putea sa fie incadrati in categoria amintita, insa cu adevarat cred ca doar Mutu sau Chivu sunt super-fotbalisti.Poate Radu Stefan, Pulhac…

LPF  •  9 decembrie 2006, 10:28

1. DICA
2. MARICA
3. VALI BADEA
4. NICULEASCU
5. MUTU

CortezArkaxhiu  •  9 decembrie 2006, 10:34

Vad ca cei de mai sus nu au nici un respect fata de MM care e cel mai inteligent din toti cei care apar la tv si vorbesc „despre fotbal ” , ar trebui respectat macar ptr. ca fara el nu ajungea Steaua unde este sa fim seriosi !! banuiesc ca cei de mai sus sunt toti dinamovisti si rapidisti frustrati pe performantele Stelei … si desi nu a avut evolutii constante Dica merita premiul de jucatorul anului sa fim seriosi cum ne`a trasarit inima la golurile lui ?

sevraj  •  9 decembrie 2006, 10:36

redog

Altul cu mimi,PROBLEME MONSER!!
Femeia-Internet: de cele mai multe ori greu accesibila
Femeia-Server:e mereu ocupata cand ai nevoie de ea
Femeia-Windows: toti stiu ca nu e apta,dar nimeni nu poate trai fara ea
Femeia-Excel: se spune ca poate multe,dar e folosita doar pt.cele mai simple activitati
Femeia-Word: are intotdeauna pregatita o surpriza si nimeni nu o intelege in intregime
Femeia-DOS: toti au avut-o odata,dar azi n-o mai vrea nimeni
Femeia-Virus (si �Sotie�):vine cand o astepti mai putin si consuma toate resursele
Femeia-Scandisk: se stie ca e buna si ca vrea doar sa ajute,darnimeni nu stie precis ce face
Femeia-Screensaver: nu e de folos,dar te binedispune
Femeia-Harddisk:nu uita niciodata nimic
Femeia-Joystick: pricinuieste bataturi in palma si febra musculara la brate
Femeia-Password: crezi ca esti singurul,dar jumatate din populatie o stie
Femeia-User:nu face nimic ca lumea si cere prea mult
Femeia-E-Mail: din 10 lucruri pe care le spune,8 sunt gunoi

sorinaccio  •  9 decembrie 2006, 10:36

Bai Alex, Dica a avut evolutii bune in cupele europene, dar la nationala a fost o catastrofa. A dat un gol din nimereala cu Albania, pentru ca i-a fost lene sa se retraga din careul advers si in rest -zero barat.
Inteleg ca esti fan Steaua si nu vrei sa-l superi pe Mimi, dar nu fi ecoul lui.
Marica a fost jucatorul cu cea mai mare explozie anul asta si asta s-a vazut in special in meciurile nationalei, unde a tras efectiv atacul dupa el. Dica nu a avut nici o data personalitatea sa domine jocul echipei cuu Marica in teren si asta spune mult despre valoarea celor doi.
Daca insa trebuie sa spunem care e cel mai bun jucator roman al momentului, aici nu am nici un dubiu. El este Chivu: joca la locul doi in Italia, titular de drept, echipa e calificata in Champiuons League in primavara, ce mai, nu suporta comparatie. Plus ca el e curtat de Real Madrid in timp ce pe Dica il cauta, deja raad cand ma gandesc, St. Etiene. Cand va fi si Dica la nivelul asta, desi ma indoiesc, atunci sa sariti in apararea „Mimozei”.

giusy  •  9 decembrie 2006, 10:38

domnule tolontan va rog sa taceti din gura si sa nu va mai miorlaiti ;de ce?
uite de ce:
-pe meme stoica si pe alte hahalere dumneavoastra ziarele si televiziunile i-ati promovat in fatza pentru a va creste ratingurile; cat timp stirile sportive or fi pline de barfe si nu de reale stiri sportive asa se va intimpla ; ati vrut circ pentru rating ….asta aveti ; nu e clar?

nu pot sa uit ca au fost diverse campionate mondiale in diverse discipline importante….dupa ce antena 1 il prezenta pe jiji daca amintea macar 10 sec de acele competitii;
asa ca..ati semanat vant si culegeti furtuna.

giusy  •  9 decembrie 2006, 10:40

apropos:
domnule tolontan aveti curajul sa apareti pe post la antena 1 si sa spuneti aceste lucruri si sa insistati cu scoaterea barfelor de la stirile sportive?

io cred ca nu ..

stelist….realist  •  9 decembrie 2006, 10:48

Cand o sa dea goluri Claudiu Niculescu, Ganea, Mutu in Liga Campionilor si nu unul …. mai multe ….cam 4 , cat si in Liga 1 vreo 10 gouri atunci sa fie alesi jucatori anului.
Pai ce a facut Ganea pana in August in Romania, sau Claudiu Niculescu , iar de Mutu nici nu mai intreb. ??? AAAAAAaaaaaaaaaaaaallllllloooooooooooooooo. Este foarte simplu sa cantaresti.
Vad ca aici pe acest blog scriu numai ofticati de dinamovisti care abia dupa 17 ani iesira si ei in primavara in Europa si rapidistii care au iesit din din UEFA scosi tocmai de rivali.
Pentru cei care nu prea stiu fotbal ii informez ca rolul atacantului este sa dea gol nu sa fuga pe teren aiurea.

Cat este Gigi Becali in spatele stelei , caini niciodata n-o sa intreaca Steaua la palmares, de ceferisti nici nu mai vorbesc.

Burzum  •  9 decembrie 2006, 10:58

Dar de ce trebuie sa fie jucatorul anului un atacant? Nu am auzit de Chivu, Radu Stefan, Margaritescu etc sa faca vreun meci prost.

dragos  •  9 decembrie 2006, 11:03

de ce ne intereseaza parerea lui mm
si de unde stie el ca are dreptate
a demonstrat de atatea ori ca nu e sanatos incat nici nu mai trebuie bagat in seama

GabiKoreanu  •  9 decembrie 2006, 11:04

@sevraj
ai uitat sa definesti femeia-blog
😀 😀 😀 😀

sergiu  •  9 decembrie 2006, 11:08

Mimi se comporta la fel cum au rezolvat si sfarsitul de campionat cand au pus presiune asupra arbitrilor. Poate o sa-si dea si stelisti seama ca asemenea comportament nu are legatura cu frumoasa performanta a Stelei din Liga. Apropo ati vazut ca in opinia lui Mimi Steaua devine nerespectata dupa fiecare meci bun din Liga.

Cristian Lazar  •  9 decembrie 2006, 11:08

Este interesant cum ptr managerul Stelei, sa-i spunem Mimi Stoica, nu exista decat Steaua. Declaratiile sale cum: Steaua a facut zestre fotbalului romanesc, numitorul comun al cresterii punctajului UEFA ptr Romania este aceeasi echipa, si mai nou daca cumva se va vota un alt jucator decat Dica ca jucatorul anului, nu este altceva decat o sfidare a acestui club si a suporterilor acestuia, ne dezvaluie limitarile acestui personaj. Nu numai ca prin aceste declaratii cade in derizoriu, dar alimenteaza orgoliile suporterilor indiferent de echipele pe care le simpatizeaza si astfel ne trezim cu diverse tipuri de violente pe stadioane. Conducatorii din fotbal ar trebui sa-si schimbe in primul rand declaratiile si modul cum se adreseaza in public. Ei sunt autorii morali care declanseaza aceste violente pe stadioane si pe care acum nu mai stim cum sa le prevenim.
Cand Steaua a intrat intr-o perioada mai slaba, punandu-se la indoiala valoarea unor jucatori transferati – stim de catre cine, Stoica facea „trotoarul” pe la Steaua. Acum ca a facut egal in Franta, i-a revenit glasul, poate si datul din mana?

shady  •  9 decembrie 2006, 11:10

astept si eu ziua in care il inchide cineva pe jegul asta de Gheara…

Catalin Tulalan  •  9 decembrie 2006, 11:10

desi sunt rapidist, cred ca Marica e clar cel mai bun jucator roman al anului.

viorinho  •  9 decembrie 2006, 11:11

mutu nu merita sa fie declarat cel mai bun fotbalist roman pt ca nu a facut nimic sa merite acest lucru.In schimb dica a tinut steaua „in spate”,a fost jucatorul numarul 1 al stelei si a dat niste goluri senzationale unor echipe galonate din europa.sa nu uitam k el a adus toate punctele din liga.sa nu uitam k el a adus un egal magnific impotriva uneia dintre cele mai in forma si mai buna echipe din europa.dica e fotbalistul anului 2006 fara discutie

pafnutie  •  9 decembrie 2006, 11:11

propun ca fotbalistul roman al anului sa fie ales de l’equipe si france football. strainii au intotdeauna dreptate, vezi arbitrii straini la meciurile din liga 1. mi-e teama, insa, sa nu se aleaga francezii cu posete in cap….

roach  •  9 decembrie 2006, 11:19

Problema nu e, draga „realistule”, cate goluri a dat X in nu stiu ce competitie, ci CE PERFORMANTA a reusit echipa la care joaca datorita acelor goluri (daca chiar trebuie sa alegi un jucator ofensiv… dk toata lumea gandea ca tine, nu mai ieseau in vecii-vecilor Cannavaro shi Buffon inaintea lui Henry la „Balon”… numai k oamenii aia shi asta – sau mai bine zis MAI ALES asta au cantarit, k Henry a fost pe 2 cu echipele lui, in Anglia, CL shi CM…)

Dica, cu Steaua (sau viceversa) are:
– campionat castigat (care NU i se datoreaza lui in masura cea mai mare)
– calificare in CL (tururi preliminare unde NU a fost decisiv ca marcator)
– goluri in CL, unde echipa NU a trecut de grupe
– prezenta la Nationala (unde NU are decat un gol despre care au vb altii mai devreme… shi anume din pasa adversarului)
Shi cam atat…

Problema e ca TOCMAI pt. k au reusit o calificare dupa 17 ani in primavara europeana (10 goluri, multe DECISIVE, Niculescu) shi fiindk au 11 puncte avans in campionat (13 goluri, multe DECISIVE Ganea) fac k oamenii astia sa fie mai importanti decat Dica. Iar Coman a fost CONSTANT cel mai bun jucator al Rapidului in campionat shi cupe de-a lungul INTREGULUI an. Debut excelent in Nationala…

Esti indeajuns de realist incat sa accepti argumentele astea?

TURCU TUT  •  9 decembrie 2006, 11:22

@SUPORTER 69,23 , 22 999969

TE-AI ASCUNS?????????????????????

MihaiM  •  9 decembrie 2006, 11:27

Tolontan, a transformat ura fata de MM in ura fata de Steaua si de aceea i se pare ca o alta optiune in fara de Dica ar fi normala. Prin prisma faptul ca dica joaca la un alt nivel decat oricare altii, si anmle CL, coroborat cu faptul ca a dat 4 euro-super goluri, nu e normal sa-i ia altii fata. GSP a scris ieri alaltaieri despre Ronaldinho, „Da esti cel mai bun”, desi Balonul de aur e la Canavaro. De ce a scris totusi GSP ca extraterestrul e cel mai bun? Pentru ca da super goluri si pentru ca la fel ca si Dica e determinant pt echipa sa.

dar cu in genral atitudine GSP e anti-steaua, nu ma surprind astfel de reactii impotriva noastra gen „stelist sau rebut”. E o instigare pe fata a lui Tolontan care in loc sa se tot ia de MM de cum scoate 2 cuvinte, mai bine s-ar lua de atitudinea de infractor a lui Jail Iancu cum bine a spus MM.

Spre ghinionul GSP in general si al lui Tolontan in particlar, numarul suporterilor Stelei creste, si dupa cum a observat toata lumea, Stelistii sunt asteptati cu urale in toata tara, pe cand, pe altii ii duce si-i aduce duba de la stadion. De ce? pentru ca, in ciuda animozitatilor dintre suporteri, totusi olteni, moldoveni, ardeleni sau banateni, acestia vad bunul simt si valaorea echipe si jucatorilor ei. Nu in ultimul rand performantele ce caracterizeaza trecutul si prezentul acestei echipe sunt nascatoare de respect, stima si admiratie. Iar pentru toate aceste, in acest an, a contrinuit decisv, alaturi de coecipierii sai, NICOLAE DICA.

ady  •  9 decembrie 2006, 11:31

Becali a vrut de fapt, apt fiind, sa zica ca, dupa parerea lui, lui Dica capitanul neoficial al Stelei i s-ar cuveni niscaiva trofeie, intre care renumitul trofeu Fotbalistul Anului de Rumania! Daca careva cu asta nu-i de-acord, i-acorda trofeu’ feudalu’ capitalist una doua! Asa ca votali-l pe Dica dragi oameni din juriu ca calca Smardoiescu pe capu’ vostru de-l votati pe Mutu ori Marica ori mai stiu eu cine!

Nasuk  •  9 decembrie 2006, 11:36

domnul mimi stoica a uitat ca acu vreo luna nu mai voia sa auda de dica…suporterii il injurau…..si il voiau afara….acu pt ce sa ii dea premiul asta de rahat…sa ii creasca cota sa ia bani mai multi pe el nu…..bravo…e un fotbalist bun…nu zice nimeni…dar si marica a avut o ascensiune anul asta…si mutu..chiar si chivu…..

Comentează