Disputa numărului 1

MM a spus că alegerea oricui altcuiva în afara lui Dică drept Fotbalistul Anului 2006 reprezintă „o jignire pentru Steaua, o jignire pentru suporterii stelişti”. Noi credeam că e, pur şi simplu, o altă opţiune. O preferinţă. Un punct de vedere. Amintiri dintr-o lume bună, lucruri încă posibile.
 

vineri, 8 decembrie 2006, 6:00

MM a spus că alegerea oricui altcuiva în afara lui Dică drept Fotbalistul Anului 2006 reprezintă „o jignire pentru Steaua, o jignire pentru suporterii stelişti”. Noi credeam că e, pur şi simplu, o altă opţiune. O preferinţă. Un punct de vedere. Amintiri dintr-o lume bună, lucruri încă posibile.
 

După şeful din Ghencea, a avea păreri diferite semnifică un afront. O declaraţie de război. Iar a nu fi roş-albastru trădează stigmatul suporterilor „second-hand”. Stelist sau rebut, alegeţi!
 Îmi place Dică. Cred că merită să fie jucătorul anului. L-am sprijinit inclusiv atunci cînd patronul lui Stoica se hotărîse să-l treacă pe fotbalist pe banca de rezervă şi să-l cheme la el cu batista şi cu unghiile tăiate, ca pe elevii de clasa întîi.
 

Înţeleg unde bate MM. Asociaţia Fotbaliştilor Români, un sindicat fantomă care se ocupă cu periatul imaginii lui Nicu Gheară, urmează să decerneze luni premiul Fotbalistul Anului. E treaba lor. Îl vor scoate vedeta lui 2006 pe Mutu, pe Marica sau pe cine doresc!
 Ca jurnalist aflat cu Gheară într-un şir de procese ce creşte precum termenii din şirul lui Fibonacci şi ca român care-şi doreşte să trăiască într-o ţară în care mafioţii să fie închişi, nu elogiaţi, găsesc greţoase sindicatul AFR şi invenţiile sale.

 

Atitudinea mea faţă de refugiatul spaniol este egală de un deceniu şi va rămîne aşa, deşi observ că statul căruia îi plătesc impozite se teme de Gheară mai mult decît se tem simplii cetăţeni. Sau, pur şi simplu, nu-l găseşte vinovat şi atunci înseamnă că eu greşesc. Dar, indiferent cum stau lucrurile, din Ibiza sau din închisoare, interlop sau contribuabil model, Gheară are dreptul la o părere.
 

De zeci de ani, microbiştii se joacă de-a sportivul, fotbalistul sau antrenorul anului. Anchetele de final, forme labirintice şi ameţite de democraţie, amestec de joc, înverşunare, diplome şi damigene, au supravieţuit totuşi pînă şi în comunism. Ar fi culmea să le înrolăm acum şi pe ele în detaşamentele de ură care ne defilează în fotbal şi pe creier.

Comentarii (711)Adaugă comentariu

coreligionarul  •  9 decembrie 2006, 12:27

@oaie
se scrie oaie naravasa si labagii. si de ce mm sa se pronunte „meme” si nu mimi, mumu, momo, etc? parca mumu suna bine, daca tot ai amintit si de becali….

eu  •  9 decembrie 2006, 12:27

1 – dica 51 de partide oficiale in 2006 cu 25 goluri marcate
2 – coman dani pt forma din 2006 si pt caracter
3 – marica pt ca a avut un an 2006 bun si pt incurajare
nu se premiaza 2 , 3 , 4, 5 jocuri dintr_ un sezon (niculescu, ganea, mutu, radoi etc.) pt cei care isi dau cu parerea putina echidistanta si bun simt nu arstrica

aramis775  •  9 decembrie 2006, 12:27

dica a participat in formula 1( champions league) si niculescu cu danciulescu in campionatul national de raliuri ( cupa uefa) => ca nu se pot compara relizarile lor, doar javrele frustrate le pot compara :)))

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:27

cornel

tata, e vorba de jucatorul anului. cel care a facut diferenta, nu cel care a aparat in amical. asa vad eu de fapt, poate nu vad cum ar trebui. insa el a calificato pe steaua, intr-o grupa grea. ce vrei acum. hai sa fie ronaldhinio.

freey  •  9 decembrie 2006, 12:28

sunt polist,mai aramis si am apreciat steaua,dar de cind aveti toti incultii in conducere,ati stricat numele de steaua!

Scotty  •  9 decembrie 2006, 12:29

Coman de ce sa merite?ca a a jucat un meci oficial si unul amical la nationala toamna asta? si ca a pierdut titlul anul trecut cu rapid?? sau pt ca in ultima etapa i-a scos dintii la claudiu dragan la Petrosani…??

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:31

roach

nu tata, ai dreptate. atunci spoune tu care jucatorul anului. mutu? ce treaba are mutu cu romania? eu am spus ca poate e dica. asa cred. a rezolvat niste meciuri. nu o sa fie el. ok. poate niculescu. poate ganea. poate coman. insa trebuie sa fie de la noi din campionat, pt ca ei sunt valorosi, prin faptul ca ei muncesc. mutu e super jucator, dar e in italia. e altceva. dar cei de la noi ne scot pe noi, steaua, dinamo, rapid, in europa. asta era ideea.

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:32

COman pesntru ca e nr1 la nationala si apara cel mai bine din tara….ce vrei mai mult

oase  •  9 decembrie 2006, 12:32

freey
tu vb de gramatica?! cand pui virgula inainte de etc.

(arges,vaslui,iasi,etc.)

roach  •  9 decembrie 2006, 12:32

@eu

„nu se premiaza 2 , 3 , 4, 5 jocuri dintr_ un sezon”… aia la Balonul de Aur tocmai vreo 7 meciuri au premiat cand i-au ales pe Cannavaro shi Buffon, shi anume cele de la CM… Henry i-a tinut pur shi simplu in spate pe Arsenal, care fara el nu erau in finala CL, nu terminau pe 2 in campionatul Angliei shi nationala Frantei, avand o contributie importanta la calificarea lor in finala

Scotty  •  9 decembrie 2006, 12:33

bun…e cel mai bun portar dar asta nu inseamna ca trebuie sa ia premiul…asta arata cand de limitati suntem la portari…ot ca avem doar unul singur care e la un nivel mai bun …nu neg …coman e valoros…dar de aici si pana la a fi jucatorul anului e departe

gogutzultras  •  9 decembrie 2006, 12:33

wlm shkspr – ma vad nevoit sa intru si eu in jegul asta de conflict doar pentru ati servi aceasta replica:te dai englez de moda veche dar de fapt esti tot o javra rabica.

aramis775  •  9 decembrie 2006, 12:35

freey care poli ma tu tii cu fulgerul bragadiru, poli e in divizia c .eu nu inteleg cum mai vorbiti voi de fotbal care i-ati privat pe aia de la bragadiru de echipa si ati dus-o la timisoara.

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:36

steaua a castigat campionatu trecut prin blaturi cu nea jiji si cu tzaranii din vaslui,pandurii,jiu,faru

in champ league s-au facut de toata jena….i-au ajutat si arbitrii ca nu erau in stare sa castige fara ei

deci tre sa scoatem din calcule steaua macar asa sa nu rada si curcile de noi

Tragicul  •  9 decembrie 2006, 12:36

Cine este acest MM sa isi permita sa vorbeasca in numele suporterilor Stelei?

clujeanul73  •  9 decembrie 2006, 12:36

Domnule Tolontan ….
E doar parerea lui !!! Fiecare are dreptul la o parere !!! In rest e doar …… politica !!!! Din nou politica !!!! Sau MM Stoica mai nou face nominalizarile si clasamentul celor mai buni fotbalisti ai anului ??? Mai bine ati fi facut un sondaj referitor la parerea suporterilor privitoare la topul celor mai buni fotbalisti romani ai anului ! Un top 5 …. pe care apoi l-ati fi comparat cu parerea lui MM stoica …. !
Oricum, parerea mea este ca Dica e unul dintre cei mai buni ! Dar ….. inconstant !!!! Sa ne uitam putin la ….. Coman …. la C.Niculescu …. la Paraschiv …. la Danciulescu …. la Badoi ….. la Lazar …….. si altii !!!! Siguranta … constanta … va spun ceva ??? Sau ne uitam doar la … sclipiri ??? Sa nu-i uitam pe cei de-afara …. unde e greu sa te mentii !!!! Daca Dica ar avea concurenta pe post si nu ar prinde meci de meci …. l-ati mai vota ??? Intreb si eu ….
Si va rog eu ….. lasati politica deoparte ….. macar aici la gazeta !!!!
Mergeti si dumneavoastra la emisiunile televizate si satisfaceti-va acolo pofta de politica !
Nu sunt stelist ….. nici anti steaua ….. dar credeti-ma, mai sunt si alte cluburi in tara asta !!!! Sau nu aveti voie sa scrieti, doar de Steaua ????
Incercati domnule Tolontan sa fiti ….. ziarist !!! Un bun ziarist ….. si nu va …. irositi ! Ar fi pacat …….

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:36

si inca ceva. trebuie sa ne promovam valorile. nu conteaza care sunt. dar de la noi. de mutu a auzit toata lumea. si de chivu. atunci de ce nu-l promovam pe cernat??
ideea sa sa ne promovam jucatorii nostrii, interni. ca sa nu mai zic ca, fara sa cunosc, poate merita mai mult un jucator din liga 2, ca poate a dat mai multe goluri decata aia din liga 1.

oaie naravase  •  9 decembrie 2006, 12:39

clujeanul73

si surdu, e bun !!

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:40

sunt jucatori mult mai buni decat dica….

stoik vb prostii…..a dat dica un gol cu kievu din devierea fundasului si vrea si titlu de cel mai bun jucator..

oare ala nu isi da seama cat e de penibil

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:41

pastelatu

ai o [roblema. s-a vazut clar ca nu a fost deviere. daca te-ai uitat o ndata la stiri nu inseamna ca stii ce a fost acolo.

freey  •  9 decembrie 2006, 12:42

macar sustinem o echipa ca bragadirul cu 20000 de oameni,nu o adunatura de oi cu 2 trei mii!

clujeanul73  •  9 decembrie 2006, 12:42

Corect …..
Mersi …. sunt CFR-ist ….. dar realist ….
Surdu e foarte bun ……. dar foarte inconstant ….
Are momente cand dispare total din joc …. cand are executii de maidan ….
Trebuie sa mai ….. lucreze la concentrare … la maturitate ….
Apoi ….. cine stie …..
Oricum iti multumesc ca te-ai gandit la …. CFR-isti …. 🙂

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:43

cosmin am fost la meci exact la poarta kievului si s-a vazut de la o posta…

a tras fix pe centru portii….nici nu s-a uitat la poarta si nici nu se astepta sa intre acolo

uite-te pe reluari la pro

freey  •  9 decembrie 2006, 12:44

si din acesti 2000 mai pleaca si batuti acasa de mumu! lipsa de civilizatie ce aveti voi! fara suparare.

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:46

banatu e fruncea!!

bucurestiu e un kakat mare si puturos

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:46

in care vin toti ciobanii de-al de jiji si toti travestitii de-al de mimi

clujeanul73  •  9 decembrie 2006, 12:46

Dragilor …..
Hai sa-i dam o mana de ajutor domnului Tolontan …..
Sa-i facem un Top 5 !!!!
Realist …. fara prea mult „patriotism” local ….
Si spunem si ce ….. suntem ….
Incep eu : SUNT CFR-ist !!!!
si topul este ….
1 Coman
2 C.Niculescu
3 Dica
4 Paraschiv
5 Danciulescu
Imi pare rau … dar nu vad nici un CFR-ist in primii 5 ….
poate la anul …. 🙂
4

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:46

pastelatu

frate, te cred . si eu am fost. insa se vede peste tot. nu a fost deviat. si chiar daca a fost. a fost gol. acolo a trimis. la gol. ca a fost deviat, ca nu. de ce nu trimite (dau un ex, nu altceva) zicu asa goluri numai din devieri?
spune-mi tu, ca e normal sa vb noi intre noi, nu stelisti cu timisoreni, si etc

freey  •  9 decembrie 2006, 12:47

bucuresti,bucuresti , groapa de gunoi a tarii esti! mersi pastelatu!

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:47

eu sunt din bucuresti

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:48

pastelatu

bine frate, acum am vazur de ce zici asa. e, cand o sa aiba timisoara fatza de cupe, nu zic de campionat, dar daca se intalnesc in uefa o s-o ia rau, pt ca nu au experienta, mai vb.

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:48

dar recunosc ca banatu e cu totul alta lume acolo

HAM  •  9 decembrie 2006, 12:50

Avem multi frustrati in tara asta!
Ce nu este clar?
DICA – juvatorul anului!
Lasati-l pe niculescu. La cum joaca , la care adaugam performantele lui Dica , sigur va fi ales jucatorul anului viitor.
Pana atunci , mai taceti in pm de frustrati . In groapa, sub pod, peste pod….unde vreti voi!

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:50

pana la urma, oricat ne certam noi, aveam asa:

steaua – cea mai galonata echipa romaneasca in europa (nu zic in romania ca o sa spuneti ca pe blaturi)
dinamo – vine din urma pe bune
rapid – un balon dezumflat

poli – poate la anul asta sa arate ceva in cupe
cfr – la fel (nu intertoto)

freey  •  9 decembrie 2006, 12:51

sa nu mai intram in divergente ca nu are rost! aici toti suntem oameni, nu stelisti timisoreni sau alte specii si cred ca este mai indicat sa vb despre binele fotbalului nostru de toate zilele

pastelatu  •  9 decembrie 2006, 12:55

corect

freey  •  9 decembrie 2006, 12:55

sincer nu cred ca poli o sa arate ceva in uefa..daca o sa ajunga! oricum asi fi foarte multumit sa ajunga acolo..la felul cum joaca sunt de groaza,parca vad ca o sa ne bata si argesul!

Catalin Tulalan  •  9 decembrie 2006, 12:55

AI DREPTATE, STELISTII SUNT O SPECIE, CEILALTI SUNTEM ,,DOAR” OAMENI.

cosmin  •  9 decembrie 2006, 12:56

tocmai

HAM  •  9 decembrie 2006, 12:58

PASTELATULE CRED CA ESTI din ferentari daca gandesti asa.
te-as ruga sa nu mai vii la meciurile Stelei. Asteapta si tu , tata, catziva ani sa mergi in CL la meciurile echipei favorite!

freey  •  9 decembrie 2006, 12:59

desi imi pare rau ca exista atitea divergente intre provincie si bucuresti! as fi preferat un fotbal foarte corect,fara aranjamente si atatea declaratii de te doare capul! dar nu cred ca va fi posibil vreodata sa ne respectam intre noi si sa ne batem cu echipele din afara

Gazeta-Fan:-)  •  9 decembrie 2006, 13:00

Clasamente?
1) Fotablistul Anului (intern)-desemnat de FRF dupa nr. goluri.PUNCT;
2) Fotbalistul Anului (jucatori romani in Camp.Externe)-desemnat de FRF dupa nr.goluri.PUNCT!
[nota;nu se pot amesteca mere si pere, golurile d ela intern cu cele din Camp externe; nu inca!…vreo 2000 de ani!];
3) cel mai POPULAR FOTBALIST: desemnat de cititorii unei publicatii, pe baza taloanelor din ziare (ca pe Net n-aveti voi protectie maibuna ca NASA:-)); cu audit, ca la TV Mania;
4) cel mai…(ce vreti voi) jucator, desemnat de APS (ei-ziaristii sportivi- sunt, cica, specialistii);
5) AFAN : nu mi-e clar cum, cine voteaza si cine controleaza voturile acolo?
Respectul fata de munca de un an a unor jucatori (indiferent de club) inseamna sa nu le furam ce li se cuvine!
6) cel mai …fotbalist al clubului „x”, pe baza voturilor SUPORTERILOR ADEVARATI = cei cu ABONAMENTE (nu cete de huligani cu acces gratuit)
In sport, totul este masurat destul de exact, de aceea hotiile si traficul d einfluenta pe fata „prestat” la final de an de presa sportiva, asociaiti, etc-mi se pare o jingire adusa fanilor, sportivilor, sponsorilor!

freey  •  9 decembrie 2006, 13:01

daca era capitala la TIMISOARA..?

zale  •  9 decembrie 2006, 13:01

premiul pt cel mai prost jucator al anului ? cine il da/ia ?

am o propunere b.nicolita.
sant stelist dar ,nu-l mai suport. :))

cosmin  •  9 decembrie 2006, 13:01

Gazeta-Fan:-) Says:

ideea e ca trebuie ales un fotbalist caruia sa i se faca un viitor
unul din romania. poate un juniro, unul din divizia b.

freey  •  9 decembrie 2006, 13:04

nu cred ca ar fi bine sa fie cum ai zis tu cosmine! cred ca i s-ar urca la cap si ar ajunge un cristea in valoare de 20 milioane

freey  •  9 decembrie 2006, 13:05

desi poate pe o parte ai dreptate!

cosmin  •  9 decembrie 2006, 13:06

freey

ai dreptate. am fost demagogic. dar ziceam asa. ca decat sa fie cineva de la noi, injurat de 70% oricum, mai bine altu’

clujeanul73  •  9 decembrie 2006, 13:06

Dragilor ….
Voi tot vorbiti de blaturi ….
Dar sunteti siguri ??? Stiti ceva concret ???
Sau doar asa de pe la G.Becali, MM Stoica, Borcea, Copos, Porumboiu ?????
Daca acum v-ar spune cineva …. ca tot ce scrieti e un blat … ca ati fost platiti sa scrieti astea fara sa la ganditi … ca nu e de fapt parerea voastra …. cum v-ati simti ???
Sa vi se fure meritele … sa vi se fure munca …. v-ar placea ???
Asta facem noi cu fotbalistii nostri …
Nu ii vedem ca ei muncesc … ca uneori au rezultate … ii facem sa se simta furati !!!!
E pacat …..
Hai sa-i lasam pe cei ce doar vorbesc in pace !!! Cand vin si cu ceva concret … atunci sa ripostam !!! pana atunci sa-i ajutam … sunt fotbalistii nostrii !!!

cosmin  •  9 decembrie 2006, 13:09

eu cred ca merita dica. daca nu, atuynci sa le dea ei altcuiva. cui? lu’ maftei? lu’ rada? poate merita niculescu, el chiar pe bune. altcineva nu. si sincer … coman nu e portar. adica e cel mai bun, dar nu e jucatorul anului, sa fim seriosi.

Comentează