Nevoile Stelei

Dacă pui un magnet lîngă o busolă, observi ce a însemnat Champions League pentru Steaua. Derută. Bulversare. Inversarea polilor şi a priorităţilor. Incapacitate de a ţine drumul drept.

luni, 11 decembrie 2006, 12:15

Dacă pui un magnet lîngă o busolă, observi ce a însemnat Champions League pentru Steaua. Derută. Bulversare. Inversarea polilor şi a priorităţilor. Incapacitate de a ţine drumul drept.

Steaua a făcut un mare bine fotbalului nostru şi a plătit în campionat cu un final de an aproape ratat. Accidentarea lui Opriţa, o crimă fără vinovat, a fost parcă o ultimă răsucire a acelor sezonului – ele au antrenat în mişcarea lor nestăpînită rotula unui om care mai avea doar o oră pînă la vacanţă!

În tot cinismul său, fotbalul i-a dat cîteva semne Stelei. Zîna i-a oferit „pohta ce-a pohtit” şi s-a văzut că nu era pe deplin pregătită pentru ea. Steaua are nevoie de transferuri, de un lot numeros şi de un club mai bine organizat. Are nevoie de mai mulţi bani. De linişte. Inclusiv de relaxarea sportivă de a admite că Dinamo a fost mai bună. Mult mai bună!

Comentarii (892)Adaugă comentariu

CJ  •  11 decembrie 2006, 1:55

@silviu
Ceea ce spui tu e cam aceeasi idee pe care am exprimat-o si eu mai sus: a avea tehnica in fata unor astfel de echipe se cheama tactica… pe care trebuie sa o gandeasca antrenorul… daca e unul bun… E usor sa-ti pui in valoare calitatile jucatorilor cu o echipa care nu stie sa te blocheze, insa tactica antrenorului se vede in raport cu echipele care joaca cum spui tu…

alex  •  11 decembrie 2006, 1:55

nelu

fi mai relaxat,sau tu esti suporterul stelei de o luna…..

Tr3zegoal  •  11 decembrie 2006, 1:56

Sunt surprins sa vad d-abia acum ca toata lumea il injura pe MARELE aNTRENOR „P”oli de oli,sa ma rog,poate era invers.Personal,nu vreau sa imi arog cine stie ce merit,ca dupa razboi-preferam ca STEAUA sa aiba rezultate si sa gresesc,dar am stiut de la inceput ca e un antrenor amarat care mai are multe de invantat.Nu vedeti fratilor ca nici macar din propriile greseli nu invatza?Lasati paduchiosii aia gen gargalie cu chelie si dananae pe la coaie,au incercat sa „mananca si gura lor” o paine pufoasa de Craciun cu banii de la borcica,oricum retrogradeaza,dar sa faci schimbare post pe post la Ov Petre cu Para cand aia au ramas fara un om de atac,mi se pare de-a dreptul stupid.Il sfatuiesc pe „marele antrenor” care vroia ceas editie limitata,asta la cateva luni dupa esecul de kkt de la boro, sa isi puna pofta in cui si sa isi cumpere un joc numit Total Club Manager,poate asa mai invata si el putina strategie fotbalistica,manageriala de care o fi,poate asa intelege ca nu e normal sa mergi pe o mana moarta cum e gigel coman,banel fundas (sau in teren ca sa fiu sincer) si altele,prietenii stiu de ce.Iar pentru toti turbatii si pentru ceilalti amarati din provincie sau de sub podul grant,plini de frustrari si care au scos capul de sub balega,unii anu asta,altii anul trecut,ii sfatuiesc sa invete sa conjuge verbul „a invinge”,pentru ca indiferent de pozitie in clasament,joc prestat in campionat,transferuri nereusite,STEAUA se confunda cu verbul mai sus mentionat.Europa stie ca Romania exista pe harta fotbalistica datorita STELEI,sa va intre bine in cap mamaligarilor!!!!

silviu  •  11 decembrie 2006, 1:57

De acord cu CJ!
Cred si eu ca aici intervine priceperea unui antrenor, sa vada cand unjucator e iesit din forma! Sa-l inlocuiasca, sa mentina tonusul echipei, sa nu lase echipa sa cada, sa anticipeze perioadele de cadere ale echipei si ale jucatorilor, etc.
Face Olaroiu toate astea?

gigione  •  11 decembrie 2006, 1:59

Olaroiu a spus ca inca nu avem experienta europeana……..cred ca jucatorii stelei are mai multa ca el…

Plesu Andrei  •  11 decembrie 2006, 2:01

ASU NR1 Says:

December 11th, 2006 at 1:20 am
mi-au placut intrarile asupra lu nesu,iacob si oprita,,,,,,,,,,,asa trebuie jucat meci de meci impotriva stelei…si-o merita…….dc sa faca doar ei performanta

ASU,degeaba te dai anti-stelist,ca se vede clar ca esti un stelist.Nimeni nu este deacord cu intrarile criminale,dar asta e fotbalul,acestea nu sunt singurele accidentari din lumea asta.Steaua,da,putem sa spunem ca a facut performanta(pt unii romani cu pretentii mai reduse in ceea priveste „performanta” )…..si atat.bafta

eu  •  11 decembrie 2006, 2:02

ce plm se ia toata lumea de olaroiu shi de steaua?cum sa-i ajungem pe astia din urma cand dinamo a fost iertata de 2 penaltiuri clare cu pandurii, au numai rapandule pe teren shi castiga „norocul prostului” oricum in retur or sa clacheze sigur k n-am ajuns inca sa vedem o echipa romaneasca sa mearga snur tur-retur.Steaua e singura echipa care a jucat vre-o data in champions league shi tot datorita ei or sa joace si dinamo anul asta,shi sigur vor face k bulgarii ….vai mortzii lor ce sa mai….de kkt

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:03

Pt. Nelu:
Ai dreptate1

Acum ma gandesc ca nu e bine sa razi de raul altuia!
Pe un blog al rapidistilor il inura astia pe Razvanel de-l spurca, dar nici Olaroiu nu e mai breaz!
Imi e teama ca STEAUA o musca cu Olaroiu! Sa nu patim ce a patit Dinamo anul trecut!

Antonescu  •  11 decembrie 2006, 2:07

Mi-e sila de jigodiile care nu semneaza, precizeaza doar destinatarii torentelor de zoaie… Cel care a postat comentariul „pentru ANTONESCU Si SPOITORUL” nu-i decat un perfect reprezentant al oilor, un semianalfabet care rupe 10 pixuri pana se semneaza si distruge 20 de tastaturi pana tasteaza „d-zeu”. Asta e nivelul, intelegeti? In rest, tin sa-i reamintesc de victoriile in meciurile directe, obtinute in ultimii „50 de ani de campionat”. Conducem detasat si aici, cu toata contributia „modesta” a lui Valentin Ceausescu la victoriile echipei stOAIA… La injuraturi nu raspund, nu e locul lor aici, insa le poate considera valabile la adresa familiei care a zamislit un asemenea specimen…

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:08

EU:

Dinamo s-ar putea sa joace tur preliminar chiar daca ia campionatul! Nu stiu care sunt exact conditiile, dar am impresia ca daca o ecipa cum e REAL, sau CHELSEA, sa zicem, castiga UCL, iar in capionatul lor nu prinde unul din locurile 1-2, DINAMO joaca tur preliminar!
Sa ma lamureasca cineva daca am dreptate?

Plesu Andrei  •  11 decembrie 2006, 2:09

Dinamo,chiar si anul trecut dupa turul campionatului ocupa locul 1 la 5 pnt de Steaua.Asa ca nici macar sa nu va comparati cu Dinamo de anul trecut.Sincer nu stiu daca o sa prindeti locul 2,si tot sincer raman si spun ca nici nu-l meritati,dar din pacate,nu prea are cine sa-l ocupe…bafta

genial american  •  11 decembrie 2006, 2:10

JJ zice ca deja are mutarile castigatoare pt iarna asta: 2 jucatori brazilieni: Miminho fundas dreapta (numele adevarat Mihoaie Stoaiecanho de Bahia Pumnao la spectator) si ‘Roinho portar (numele adevarat: NUbanel NUcoman NUcarlos NULaroiu NUautogolinho de Bahia Giulon) Cica n-are nici o legatura cu Ruinho abia plecat in Portugalia.

Anti_Frustrati  •  11 decembrie 2006, 2:10

Antijoc? cred ca mirela glumeste… un antrenor isi adapteaza tactica fiecarui meci in functie de lotul pe care il are, valoarea jucatorilor si obiectivul propus… azi Stefan Stoica a fost peste Olaroiu pentru ca tactica lui de „antijoc” a functionat… Si daca tot vorbim de astea… unde e AUTOBAZA lui Cartu? Antijoc in toate meciurile… sau vrei exemple de CL? stimate domnule Mirela Ratoi poate nu ai vazut recentul Barcelona – Chelsea… ce antijoc mai clar si mai dur practicat de echipa lui mourinho dar care a functionat… obiectivul a fost atins… Nu uita ca aici nu suntem la patinaj artistic sa se dea note pe impresia artistica… aici rezultatul final conteaza… indiferent de tactica cu care il obtii… Dinamo a reusit sa strapunga AUTOBAZA lui Cartu chiar etapa trecuta fara sa pomenim de scorul din banie unde stioaia nu a reusit sa inscrie… va recomand in primul rand sa va reevaluati jucatorii si daca se poate sa va rugati sa se accidenteze si olaroiu ca altfel nu scapati de el „antrenor pe viata”… apoi sa invatati sa jucati si fotbal nu sa invocati motive pentru insuccesele voastre si sa va aratati frustrarea pentru succesele celorlalti…
Pentru Domnul Buzarin: priveste ce a scris unul dintre colegii tai prezent la fata locului… este vorba de Domnul Dan Udrea:
„Două faze controversate s-au petrecut în prima repriză, ambele la 0-1, gazdele solicitînd de fiecare dată 11 metri. La prima, mingea a ricoşat dintr-un gorjean în mîna lui Ştefan Radu, însă henţul a fost involuntar, Balaj lăsînd bine jocul să continue. La cea de-a doua, Vintilescu a căzut într-un duel cu Gaev, însă reluările au demonstrat că nu s-a întîmplat nimic. ”
No Comment!!!

Antonescu  •  11 decembrie 2006, 2:12

si apropo ,sant disponibil . acum singurul meu iubit e vibratorul,asa ca va astept.

rizocel  •  11 decembrie 2006, 2:13

Ma bucur pt MM, o sa aiba sarbatorile asa cum am dorit noi !forta dinamo ! 🙂

Plesu Andrei  •  11 decembrie 2006, 2:13

silviu,locul 1 in Romania sezon 2006-2007 nu va juca direct in grupele CL decat daca echipa care castiga CL,nu va prinde loc de CL in urmatorul sezon.AC Milan poate fi piedica,pt ca a fost depunctata.

rizocel  •  11 decembrie 2006, 2:14

ma duc sa fac o laba,revin.

Antonescu  •  11 decembrie 2006, 2:15

„Olaroiu a spus ca inca nu avem experienta europeana……..cred ca jucatorii stelei are mai multa ca el…” Citat din gigione, o oaie care a invatat sa-si spuna numele…

Mi-e sila de voi, oilor! Va mai raspund cand veti invata sa scrieti, pana atunci ma duc sa trag un pui de somn. Sunt linistit, pana la vara nu reusiti performanta, d-abia silabisiti :”me-me”, „ji-ji”, „ca-ca”, „pa-pa”…

Antonescu  •  11 decembrie 2006, 2:17

sant prost si ce.

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:20

@Plesu andrei

Cred ca esti cam idiot de felul tau!
dinamo de anul trecut a fost varza!
In curind, in 2-3 ani titlul nu o sa mai conteze prea mult pt. ca si locul1 si 2 o sa mearga direct in grupele UCL!
Si poate nici anul asta!
As rade si cu fundul de voi daca STEAUA ar lua locul 2 si ar juca in grupele UCL, iar voi cu locul 1, la X puncte,ati sta la televizor!
Ce at face cu punctele alea!
V-ati spala cu ele pe cap?
Ai citit ce am scris mai sus, sau intri sa injuri si sa aberezi?

Dany  •  11 decembrie 2006, 2:23

Chiar daca sunt stelist de mic,in seara asta am vazut poate cel mai slab meci din actualul sezon al turului.Nu mi-a venit sa cred ca dupa experienta frumoasa si omorabila cu Olympique Lyon ,ros-albastrii sa presteze un fotbal mai bine zis sa mimeze un fotbal si asa prea dur. Bine acum nu trebuie sa acuzam pe nimeni. Juvetii Craiovei au realizat maximul adica un punct. Dar intrebarea retorica se pune CAND ANUME STEAUA se poate concentra 100 la suta intr-un interval minim de timp/ Pentru ca orice mare echipa de pe batranul continent ce se respecta( ca vorba aia am iesit oarecum onorabil din grupele Champions League) poate sa tina pasul pe mai multe fronturi? Sper la un retur mai bun si ma rog ca jucatorul nostru exponential Nicolae Dica sa mai ramana cel putin pana in vara. Si mai am o dorinta aceea legata de mult mediatizata aducere de fotbalisti valorosi in grupul Stelei. Chiar daca pare nebunesc 13 puncte pot fi recuperate doar daca se poate crede pana la capat in sanse! Oricum dupa 10 ani Steaua a reprezentat cu succes fotbalul romanesc in competiatia cea mai galonata a continentului. Forza Steaua!

Anti_Frustrati  •  11 decembrie 2006, 2:23

@silviu dar daca stioaia nu prinde nici macar locul 2 si va uitati voi la noi la tv?

Anti_Frustrati  •  11 decembrie 2006, 2:26

imi place s-o sug de mic copil.

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:28

Pt. Plesu Andrei:

Diamo e o echipa tehnica, plimba f. bine mingea la mijloul terenului, dar intr-un meci de mare lupta cu incarcatura psihica cedeaza!

Crezi ca daca jucati un tur preliminar cu GLASGOW RANGERS sa zicem, aia se sperie ca voi ati castigat campionatul Romaniei cu 18 pct. avans, sa zicem?
Daca nu trageti tae in Europa anul asta (Ma gandesc macar la o optime de UEFA) nici nu o sa fiti capi de serie in acel tur preliminar!
Poate picati cu o echipa mai tare decat GLASGOW ( ce zici de AC MILAN)?
Vedeti ca vine TOTENHAM, singurul adversar adev. din grupa voastra, desi nici aia nu prea mai au mare interes sa va bata (le ajunge si egal)!

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:31

@Anti_Frustrati:

S-ar putea, dar la ce joaca Rapidul acum…!!
In plus speranta mea se leaga de Razvanel, alt antrenor pe viata!
Si mult mai panarama decat olaroiu!

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:41

@Anti_fustrati:

Inca ceva! Prefer ca Steaua sa joace in UEFA, dar sa castige cupa UEFA! Lucru care nu e imposibil pt. Steaua, avand in vedere ca are 3 ani de experienta aici! Pe cand voi…
Voi daca intrati in UCL, ce credeti ca o sa faceti?
Sevilla a fost foarte respectata in Spania cand a lua t cupa UEFA! dar la noi…

Tr3zegoal  •  11 decembrie 2006, 2:41

Silviu,baieti,eu zic sa dati ignore la ce scriu turbatii in seara asta,uitati-va la ei,frustrarea lor nu are limita!Pai la cat de „buna” si de „curata” e ekipa lor in sezonul asta,tot nu pot sa uite ca anul trecut STEAUA si rapid rescriau istoria moderna a fotbalului romanesc intr-un sfert de finala de cupa europeana,iar dinamo se uita cu jind la TV si se ruga sa prinda macar loc de UEFA pt sezonul asta.Ignorati-i,nu merita,se vor ineca si anul asta precum ze kalanga la mal!Lasati-i sa viseze la CL,sa joace in bulgaria,ati vazut ce bine s-au inteles cu aia la ultimul meci :),oricum vor avea soarta vecinilor de la sud de dunare daca se califica.

Adrian  •  11 decembrie 2006, 2:41

romania nu merita sa se bucure de CL
sa dea Dumnezeu ca meciul de miercurea trecuta sa fie ultimul pe care o echipa romaneasca il joaca la acel nivel

la noi respectul si corectitudine nu exista
ca sa nu mai vb de bunul simt
intr-un fel joci cu un adversar si in altul total diferit cu altul
la fiecare joc al Stelei cu echipele mici se aude din partea comentatorilor:”echipa xxxx nu arata si nu joaca ca o echipa care sa se bata la retrogradare” si cica se mai inteaba lumea cum de e o diferenta de 13 puncte intre locul 1 si 2
Iacob,Nesu,Cristocea,Saban,Oprita-jucatori stelisti care au suferit accidentari destul de serioase in acest tur
si asta in campionatul intern nu in cupe europene

imi e scarba de ce e in Romania si in fotbalul romanesc mai ales dupa ce am vazut in meciurile de duminica:jucatori cumparati,arbitrii hoti,intrari criminale,antijoc-acesta e fotbalul romanesc, iar acest fotbal nu are ce cauta in Liga Campionilor

daca exista dreptate pe acest pamant atunci anul acesta liga camionilor o va lua milan sau alta echipa din italia,spania,anglia care nu termina pe primele 2 locuri pt ca Romania nu merita sa aibe o echipa direct in grupele CL

Tr3zegoal  •  11 decembrie 2006, 2:43

Asta daca accepta bulgarii sa le inchirieze vreun stadion,ca in tara nu au unde juca :))

Romanu’  •  11 decembrie 2006, 2:45

Bah, da’ tu esti prost! Ai uitat ca anul trecut o dadeai favorita la titlu pe dinamo si s-a facut de ras?!?! Acuma spui ca dinamo a fost mult mai buna… Cel mai bun jucator de la dinamo a fost borcea… a stiut cum sa motiveze arbitrii…. Faultul la Oprita zici tu ca e crima fara vinovat?!?! Hai sa-ti spun cum sta treaba: chiar daca joci mingea, da’ ai o intrare periculoasa la adversar si-l accidentezi se da rosu! Probabil ca nu prea esti la curent cu regulamentele… sau esti doar un catel prost care nu vrea sa vada realitatea… tu decizi… anul trecut mi-ai dat dreptate si pt ca te-am certat la finalul sezonului ai recunoscut ca „de prost” ai crezut ca va castiga dinamo titlul… Poate acuma iti amintesti cine sunt 😉

silviu  •  11 decembrie 2006, 2:51

Pt. Adrian:

Chiar, ca de la Steaua nu s-a accidentat serios nici un jucator in cupele europene anul asta, dar in campionat e jale!!! Se intra la rupere cand joaca cu Steaua, exceptie poate Oprita in seara asta (cred ca nici el nu a stiut sa se fereasca)!

Adrian  •  11 decembrie 2006, 2:54

si inca ceva
nu credeam ca e posibil ca ionica serea sa mai arbitreze in divizia a
acum vreo 3 sau 4 sezoane
la un craiova dinamo serea a facut tot posibilul sa castige dinamo
si la sf meciului
s-a dus la televiziune si si-a cerut scuze in direct
ca a prins o zi proasta
si craciunescu l-a iertat si a continuat sa il delege
dupa meciul dinamo – national am zis ca nu va mai arbitra niciodata in a ca nu se poate
dar i-au mai dat o sansa iaras
ca cica oricine poate sa prinda o zi proasta (pt national ca pt dinamo a fost f buna)

si a venit gloria Steaua
meci in care serea a dezavantajat pe fata Steaua
si iarasi l-au suspendat

si a aparut domnul serea la tv plangand si zicand ca nu mai are nici ma-sa incredere in el si iara aa plans umpic

si dupa 6-7 luni hop iarasi in divizia a

cam asa sta treaba
iei 20mii de euro de la o echipa anumita,furi alta echipa,faci o pauza cateva luni si iar revi la furat

abia astept sa vad ce spectacol va mai face domnul serea data viitoare cand va mai avea o misiune deasta asa imposibila

oare o sa zica ca Shaggy: „Wasn’t me!” sau o sa bage traditionalul :”far sa vreau!”

abia astept

Adrian  •  11 decembrie 2006, 2:56

silviu Oprita nu avea ce sa faca
jucatorul craiovean il putea evita dar a intrat in plin in el
dinca cred ca era
a dat in minge
si sa bagat in oprita
cred ca la intimidare
oricum
daca vroia
dina putea oricnad sa faca un pas in lateral

Plesu Andrei  •  11 decembrie 2006, 3:03

@silviu

Desi esti un om foarte limitat,eu totusi iti raspund ca sa iti demonstrez ca esti foarte prost.
NU ARE CUM ca locul 1 sa stea acasa si locul 2 sa se uite la TV pt k dak locul 1 joaca in preliminarii,locul 2 o sa joace in UEFA.

nu mai trimiteti mesaje la adresa mea,pt k numai raspund stelistilor frustrati

silviu  •  11 decembrie 2006, 3:06

@Adrian, ai mare dreptate:

Multi ll regreta pe Craciunescu!
Dar eu cred ca s-a facut dreptate cand l-au dat afara!
Pe vremea lui s-au facut lucruri tare dubioase! Am un prieten in Ramnicul Valcea si imi spunea ca e mare mafiot, nu-l credeam, dar mai apoi…
A avut un magazin de televizoare si electronice, a fost si implicat pe la firma lui Copos, ar trebui vazut si ce arbitraje a avut Rapidul in perioada aia…

Inca ceva!!!
Cum poate o echipa ca Ceahlaul (vedeai-as in B) sa fie in Liga 1?
Am inteles ca intre Ceahlaul si Gloria de 10 ani nu s-au inregistrat rezultate de egalitate! Fiecare si-au lua punctele pe propriul teren, inclusiv anul acesta!

Socant!!

declan  •  11 decembrie 2006, 3:07

da.steaua are nevoie de ceva.nu este un ‘ceva’ de genul ‘je ne sais quoi’, e un lucru foarte clar-are nevoie de o mentalitate corespunzatoare pretentiilor ei.acea atitudine pe care o vedem meci de meci la dinamo.acea putere de a lupta pana in ultimul minut.oare putem pune numai pe seama sansei destul de multele meciuri castigate de ros-albi pe final?evident nu..pana cand adversarii din campionat nu vor fi tratati cu acelasi respect cu care sunt intampinate echipele din liga sau cupa uefa steaua nu va putea domina competitia interna.poate ca aici ar trebui sa lucreze antrenorul sau mai bine zis psihologul olaroiu.

Plesu Andrei  •  11 decembrie 2006, 3:08

@silviu
Tocmai ti-am vazut si al2lea msg la adresa mea.Esti foarte incuiat…Dinamo a avut o grupa din care voi,oierii,va faceati sperante desarte ca nu va lua nici un punct.Raspunsul meu pt tine o sa fie totusi meciul lui Dinamo de la Londra.Bafta si fi mai realist.

silviu  •  11 decembrie 2006, 3:14

@Plesu Andrei

Culcate mai baiatule!!!
Exista posibilitatea ca atat locul 1(in anumite conditii) cat si 2 (locul 2 sigur) de la noi din campionat sa joaca la anul tururi preliminare in UCL! Corect?
Exista de asemenea posibilitatea ca echipa de pe locul1 (Dinamo in cazul de fata=sau poate nu ia locul1?), sa piarda acel tur preliminar, iar aunci merge in UEFA, iar ecipa de pe locul2 (sa zicem Steaua, care va fi si cap de serie la tragerea la sorti datorita rezultatelor din UEFA, iar Dinamo nu stiu inca daca va fi cap de serie), sa-l castige si merge in UCL!
Corect?
La scenariul asta ma refeream! Ti se pare imposibil?
Mie nu! Chiar tu vorbeai ca ar putea castiga AC Milan UCL!

stelistul frustrat  •  11 decembrie 2006, 3:17

steaua de 23 de ori campioana
dinamo de 17 ori campioana ha ha ha
sic!

Plesu Andrei  •  11 decembrie 2006, 3:17

Stelistilor io va cred tata ca numai aveti somn,da` nici in halu asta :)))))))))))
Inaintea fiecarui meci a lui Dinamo ati spus : Sa va vedem meciul urmator cu X si in meciu cu Y cate goluri luati,dupa infrangerea de la Cluj ati zis ca Dinamo isi incepe seria de infrangeri,si tot asa………….NE-ATI PLICTISIT !!! SUNTETI PENIBILI !!! de acum inainte n`o sa mai primiti nici un raspuns din partea mea pt ca nu e o discutie la acelasi nivel.Voi nu aveti o echipa la 13 pnt de locul 2.va doresc sarbatori fericite pana la urma pt ca fotbalul nu e un mod de viata.toate bune

silviu  •  11 decembrie 2006, 3:21

@Plesu andrei

De unde stii ca am zis e ca nu o sa ia nici un punct?
Sincer, la inceput am crezut ca nu se califica, dar mai apoi cand am vazut cum joaca si Leverkusen, iar Besiktas erau intr-o forma f. proasta (nici acum nu pea si-au revenit), mi-am dat seama ca aveti sanse la calificare!
Ba chiar mai multe decat Rapid! Si asa a fost!
si nca ceva!
Mi-as dori sa castigati la Londra, pt. a-i depasi pe portughezi la coeficientii UEFA!

Probabil pt. tine sunt incuiat ca nu tin cu Dinamo!

silviu  •  11 decembrie 2006, 3:23

@Andrei Plesu

Ai mai zis ca nu raspunzi si ai mai postat de cateva ori1

Noapte buna!

sulic_ro  •  11 decembrie 2006, 3:27

OLIta asta e de 2 lei.e bun sa antreneze Unirea Dej in liga III :p

Real Sport Romania  •  11 decembrie 2006, 3:27

un meci amarat, de la craiova, in care steaua s-a intrecut in mediocritate, e facut „batalia de la calugareni” de catre ziarele de la bucuresti … mai ales asta …

nu exista nu stiu ce imagini uluitoare cu accidentarea lui oprita, doar o simplu fault de la spate, fara a avea nu stiu ce intentie evidenta, un fault obisnuit normal de joc … fara fanfare si stelute …

iak atatea titluri umflate, facute din „rahat-bici” despre un amarat meci, de ce nu comentati cu detalii chelsea-arsenal, ori lazio-roma ???

iak .. nu stiu cum de mai trec pe la ziarul asta??

mai bine la … http://real-sport.blogspot.com/ …ori cel mai bine niciunde, mai bine nu mai pierdetimpul cu porcariile mioritice … cu jijei, mititeii, miticii si alte animale copioase ori porcesti !

silviu  •  11 decembrie 2006, 3:31

@PT. Real Sport Romania

Cred ca jucatorii nostri din campionat nici nu stiu sa se fereasca de accidentari. Nu se feresc nici ei si nici pe adversar!
Mai avem mult pana la profesionism!

stelistul frustrat  •  11 decembrie 2006, 3:31

real sport bla bla bla

du-te-n gura ma-ti de vagabond, iar postezi prostiile tale aici?
acusi apare si oligofrenu’ ala cu mp3-urile

CaineRosu  •  11 decembrie 2006, 3:57

Acest mesaj este destinat tuturor stelistilor frustrati

Mimi a recunoscut ca „Diferenţa faţă de Dinamo este cauzată de jocul lor aproape perfect”

Becali a recunoscut ca Steaua nu mai are sanse la titlu

Mirela a spus ca acest campionat este pierdut

Care este diferenta de puncte dintre Dinamo si Steaua ? 13 puncte !

Daca tot nu ati inteles ce am vrut sa spun va recomand sa va intoarceti la stana si sa sugeti de la berbec putin. Se pare ca laptele de oaie nu va prieste !

Iar acelora dintre voi care o sa raspunda cu injuraturi va doresc cu mult drag „Sarbatori fericite” frustratilor ! 🙂

CaineRosu  •  11 decembrie 2006, 4:22

ma duc sa fac sex cu mama ca intre caini ,la noi nu conteaza gradul de rudenie.

o jidodie alb rosie  •  11 decembrie 2006, 4:24

Ba al naibii cainele asta rosu. Oedip era mic copil. Ce sa te astepti de la niste jigodii?

bogdan boieru  •  11 decembrie 2006, 4:25

ce au toti stelistii cu Dinamo ,ca maram nu s-a calificat niciodata in liga campionilor?nu mai stiti ca Dinamo a fost prima echipa romaneasca in semifinala cupei campionilor,iar pe vremea aceea se jucau numai locurile 1 nu ca acuma ITALIA -4 echipe,Franta Spania Germaniasi altii din vest oare tarile astea au cite 3-4 ,,campioane”?Acum nu se mai numeste Cupa Campionilor ci Liga campionilor?What a fuck is that?Ce ar fi sa vina acum regele buteliior(Borcea)si sa faca putin circ si sa spuna ca Steaua nu are dreptul sa joace la anul in Liga?Eu as vrea ca toate echipele noastre sa mearga bine in europa,pt ca prea ne-au umilit europenii (mai ales vestul)in ultimii ani,si-n ziua de azi ei zic (mai ales englezii si nemtii) ca echipele din europa de est sint de fapt niste glume pt ei.Nu ar trebui sa ne balacarim noi intre noi ci sa iti iubesti echipa favorita si sa-i respecti pe ceilalti pt ca nu cred ca ar mai fi farmec daca nu ar fi si altii in competitie.Nu uitati totul este doar o competitie sportiva pe care Europa a transformat-o in business.Hai Dinamo,respect Steaua,Rapid ,Craiova si nu in ultimul rind restul.

Comentează