Contre civilizate cu Becali

Gigi Becali a sunat in urma articolului care a aparut azi despre el. Discutia a fost civilizata, chiar daca am convenit ca avem pareri diferite in chestiuni importante. De pilda, am convingerea ca separarea intre stat si biserica e un lucru cistigat in evolutia societatii, in timp ce Becali viseaza un stat religios.

luni, 18 decembrie 2006, 3:09

Gigi Becali a sunat in urma articolului care a aparut azi despre el. Discutia a fost civilizata, chiar daca am convenit ca avem pareri diferite in chestiuni importante. De pilda, am convingerea ca separarea intre stat si biserica e un lucru cistigat in evolutia societatii, in timp ce Becali viseaza un stat religios.

In altele puncte insa, sintem de acord. Admit ca Becali a aparut pe scena publica drept reactie la prestatia jalnica si pradalnica a clasei politice din Romania.

Totusi, nu gasesc ca sintem siliti sa alegem intre radicalismul lui Becali si coruptia care ii domina pe actualii oameni politici. Pot exista si alte solutii, chiar daca acum nu se vad clar. 

Am ramas fiecare cu opinia lui. Becali zice ca va ajunge sa conduca Romania, eu sper ca nu va fi asa. El sustine ca, daca nu va fi ales presedinte, se va retrage din viata publica. In ceea ce ma priveste, sint convins ca ar fi bine sa nu se retraga, tocmai pentru ca are de transmis un mesaj. Nu cred nici o secunda in Becali politicianul salvator, dar il gasesc necesar pe Becali care sa zdruncine un sistem incremenit in dispretul fata de votanti.

Mai am doua precizari: 

1. Mai multi cititori mi-au semnalat ca Becali nu ar trebui sa aiba dreptul la opinie. Ii contrazic! Nu cred ca trebuie sa suspendam democratia doar pentru ca ne e teama de efectele ei. Romanii il vor refuza pe Becali in interiorul sistemului democratic, nu in afara lui. Cit de des e prezent Becali in media, asta e alta discutie.

2. Foarte multi cititori mi-au cerut sa-mi exprima parerea despre Partidul Conservator, condus de Dan Voiculescu, fondatorul companiei din care face parte si Gazeta. Voiculescu n-are tangenta cu sportul, dar pentru ca acesta este un blog personal, pot raspunde. Nu cred ca PC va intra in Parlament de unul singur. N-a facut-o niciodata, n-o va face nici la urmatoarele alegeri.

Comentarii (116)Adaugă comentariu

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 15:47

Stie cineva care e echivalentul gsp in Anglia?????

Mersi.

anti  •  18 decembrie 2006, 15:47

bravos ‘telectualilor! va aduceti aminte de campania ANTI-MANELE? urmare? 90% dintre romani asculta NUMAI manele, si 99% asculta cu drag manele cand au ocazia. in loc sa aratati bizonilor ca exista viata si dupa incultura, va comportati in dulcele stil balcanic, in care doar sunteti contra. cu argumente venite din frustrare de capra vecinului. si iar ajungem sa alegem din doua rele p’aia mai putin rea.

Cătălin Tolontan  •  18 decembrie 2006, 15:47

oborapid: cum ziceam, n-am dat inapoi, nu retractez, am publicat si opinia lui becali. sau nu e voie si ar trebui sa iau lectii de fanatism?

sorin  •  18 decembrie 2006, 15:48

tolontane zdreanta ce esti noi vrem sa stim daca voiculescu are ce cauta in politica ,daca are loc voiculescu de ce nar avea becali ,oricum tot hahalera ramai .

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 15:48

PT UN om simplu

Anticristul?????????????
Ha ha mor de ras.

Ca sa stii si tu , Anticristul o sa fie de origine ebraica (adica evreu)

iulian  •  18 decembrie 2006, 15:49

bai bravo in sfarsit!!! asa e !!!de becali e nevoie in politica!!! eu sunt un admirator al sau, insa nu o sa-l votez ca presedinte dari ii acord votul pentru intrarea in parlament. acoloe nevoie de el!!! mare nevoie

Cătălin Tolontan  •  18 decembrie 2006, 15:49

un om simplu: un mare ginditor spunea ca cea mai mare viclenie a diavolului e sa ne convinga ca nu exista. oricum, nu cred ca el se personifica. chestia cu becali diavol mi se pare exagerata

Cătălin Tolontan  •  18 decembrie 2006, 15:51

paull: becali nu m-a amenintat niciodata

bogdan costicea  •  18 decembrie 2006, 15:51

frateeeeeeee!!!!! ce faci cataline? iti scrii parerea despre nea Gigi? este parerea ta? am citit articolul in gazeta, si vreau sa iti spun si eu parerea mea , cu toate ca sincer cred ca nu ai sa o citesti niciodata ..ai ceva cu omul asta? sigur ai ceva.
esti frustrat din vreun motiv anume? ai ceva personal cu Gigi Becali? hai sa iti spun si eu ceva :dupa parerea mea nu faci decat sa arati cat de jalnic esti , cu siguranta ca ai ajuns pe merit in functia de redactor sef la gazeta, cu siguranta si indubitabil esti un mare gazetar , dar analizele tale nu sunt la obiect, analizele tale fac obiectul urii pe care o porti fata de o persoana (Gigi Becali) , te-as ruga sa iesi din spatele pixului dupa care te ascunzi si sa te urci in masina si sa te duci la Vadu Rosca sa iti iei o portavoce si sa citesti articolul tau oamenilor de acolo, la fel de mult te rog si te invit sa te duci in Ferentari si sa le citesti articolul tau oamenilor de acolo , la fel si la Rast , si pese tot pe unde acest „cioban” a facut case si alte lucruri pe care cei in masura nu le fac, te mai invit sa vezi teancul de faxuri pe care le-a primit M M Stoica pt a vinde jucatorii si pe care le-a refuzat
Tot ce se invarte in jurul acestui „cioban” inseamna profit inseamna bunastare , inseamna progres , tot ce se invarte in jurul acestui om care a ramas la starea de primitiv asa cum spune alt frustrat inseamna calificari cu Steaua inseamna sute de case inseamna zeci de biserici , sute de crestinari , si multe alte lucruri frumoase.
vreau sa imi spui si mie daca ai sa citesti acest mesaj (cu toate ca nu cred ca ai sa il citesti) de ce crezi ca intr-o lume de orbi un chior nu poate fi ales imparat? de ce crezi ca intr-o tara plina de frustrati ca tine unde cei ce au puterea condeiului accepta rusinea de a scrie doar despre cei care permit lucru asta?
de ce nu scrii Cataline despre lucruri pe care le stii dar pe care ti-e frica sa le pomenesti?
lumea il iubeste pe nea Gigi , lumea o sa il voteze pe nea Gigi si stii de ce? pt ca el face ceea ce tu nu faci, pt ca Gigi Becali face ce nici unu din voi nu face , cei care ajungeti sus si va simtiti ca niste nimicuri cand cineva de sub voi castiga ceea ce defapt voi a-ti vrea sa castigati
Gigi Becali este din punct de vedere moral mult peste tine , stiu ca nu ai sa raspunzi la acest mesaj , dar sa nu uiti ca ca in cele din urma te va judeca D-zeu , pt ca nici tu nu ai vrut sa scrii ce ai scris!
P.S. in numele lui Gigi Becali imi cer scuze daca cumva te-ai simtit lezat cand vorbea urat de homosexuali

cosmin  •  18 decembrie 2006, 15:51

1 la mana nu trebuia sa insisti pe subiect.
2 la mana. becali e un vadim de acum cativa ani (2000 va spune ceva?)

Jon  •  18 decembrie 2006, 15:52

Te inseli: Becali nu e necesar. Personaje de genul acesta nu sunt niciodata necesare si daca nu ar exista nu am simti nici o lipsa. Cand apar si nu avem cum sa scapam de ele incercam sa le gasim un rost: „lasa ca e si el bun la ceva, scoate la iveala unele aspecte negative.” Asa si dracu e necesar.

Sper ca ti-ai dat seama ca „discutia civilizata” nu a fost decat o alta secventa de teatru, la fel ca suitul pe masina in Ferentari sau invitatul lui Dinamo in Ghencea. De data asta a fost sfatuit ca ar fi bine sa arate ca poate fi si civilizat, tocmai ca sa contrazica ce ai zis tu in primul articol. Ce injuraturi ti-ai luat dupa ce ai inchis telefonul probabil ca nici nu poti sa iti imaginezi. 😀

sosodinu  •  18 decembrie 2006, 15:52

seriosenglez Says:
de unde esti u asigur k va fii de origine ebraica..???
da mi macar o sursa si te voi crede???

kinezu  •  18 decembrie 2006, 15:53

Cataline, cred ca era mai bine daca punctul asta de vedere, ca si cel din Gazeta de azi l-ai fi tinut pentru tine. E sanatos sa gandim asa, dar cred ca il aduci din nou in prim plan pe „Razboinic”

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 15:53

Bogdan Costicea…………Mare fraier.

school is for fools  •  18 decembrie 2006, 15:54

ce ai acris acum suna mult mai bine si corect decat primul articol…………………………in legatura cu FELIX ……ai fost diplomat……….PS:esti cel mai echilibrat jurnalist sportiv din Romania,imi pare rau s-o spun ,dar asa este………

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 15:54

Din BIBLIE ma scrie ca „se va ridica din poporul evreu.”

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 15:54

ok domnule tolontan… fiecare are dreptu la opinie.. dar ai exagerat… shi kiar nu itzi dai seama k nu potzi cashtiga? omu asta a facut mult prea multe pentru prea multzi oameni… ce ma intereseaza pe mine motivele, scopurile (dak a avut) pentru care a ajutat atat de multa lume atata timp cat oamenii aia (care locuiesc acum in cele peste 400 de case pe care lea facut in toata tzara) nu ishi petrec sarbatorile de iarna in camp, grajduri sau sub umbrele…ori in cel mai bun caz in nishte corturi trimise de cei pe care iam ales ;)…vezi u…nu l mai critica atat pt k nu te potzi compara cu el…shi nici macar nu il potzi compara cu ceilaltzi politicieni (aleshii noshtrii) pentru k el inca e moral shi raman la parerea mea k are suflet bun shi k ajuta nu pt un scop necurat… nu zic sal votatzi k preshedinte…ok… dar macar nu mai contestatzi ceea ce a facut pentru o mare parte dintre cei nevoiashi shi batutzi de soarta…

coreligionarul  •  18 decembrie 2006, 15:55

fratilor, lasati-l pe mr becali in pace, e si el un produs al tranzitiei perene, e noua specie aparuta pe scena, cea de papagal pradator, daca oamenii vor sa fie condusi de el, sa-l voteze, ce dracu se face atata balamuc pentru un individ ca domnia sa.
e violent, e mincinos, e marlan, se pare ca a facut/face afaceri la limita legii, e caraghios, e laudaros, da mita oamenilor saraci ca sa-l voteze, se da mare crestin fara sa fie etc etc etc
pai nu asa sunt toti? sau, nu asa suntem toti?
asa ca lasati-l in plata domnului
ati vazut ieri everton – chelsea? maaaaamaaaa, ce goluri a dat chealsea!

gabytzu  •  18 decembrie 2006, 15:57

bai tolontane..ce tot te iei de becali..altceva n-ai ce scrie?/
se vede cata invidie ai in tine.oameni ca tine fara inima nu au ce sa caute in romania.
becali este un om bun ..nu-l mai ironiza tu..ca asa cum e el..(incult uneori) face lucruri bune..mult mai bune ca ale tael..n-ai sa ajungi vreodata sa ajungi la valoarea lui…nici macar la degetul mik

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 15:58

Coreligionarul

Pai cu jucatorii ca aia nici nu iti mai trebuie antrenor.

Oricum am zis de la inceput anul asta Manchester face treaba (adica ia titlul)

Masi  •  18 decembrie 2006, 15:59

Cătălin Tolontan Says:

December 18th, 2006 at 3:49 pm
un om simplu: un mare ginditor spunea ca cea mai mare viclenie a diavolului e sa ne convinga ca nu exista.

Citatul e din filmul „The Usual Suspects”, din câte ştiu eu.

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 16:01

DECI NU IMI VINE SA CRED!!!!!!!!!!!

DC AU FOST SCOASE AMBELE LINKURI DP PRIMA PAGINA DIN GSP REFERITOARE LA BECALI???????????????? :|:|:|:|:|

DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?
DC?

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 16:02

@masi

nu…e din filmul revolver

Ganditorul  •  18 decembrie 2006, 16:02

D-le Tolontan, ideea este de cand si pana cand au ajuns acesti „afaceristi” sa fie mai importanti decat sportul pe care se fac ca-l sponsorizeaza?
Aceasta idee este a presei, acum 5-6 ani nu se vorbea asa de aprins despre mari conducatori de cluburi, care de fapt nici nu conduc decat din umbra, toti se dau loviti cand trebuie sa plateasca impozite. Doar presa face sluj in fata lor, sa nu credeti ca daca ii veti lauda inca 10 ani, lumea o sa faca la fel sluj cand vede cate un astfel de afacerist ca apare la sediul vreunei firme. Becali deja este cunoscut ca si un om fara scrupule, un fel de Vanghelie dar pe scala mai larga, pentru ca are mai multe relatii.
Steaua este o echipa fara un viitor sigur, centrele de juniori si copii nu prea primesc bani, poate doar cand va veni presa sa-l filmeze pe Becali ca si mos Craciun sa mai arunce cu cativa EURO, acest stil de a da bani doar in mod televizat este cel mai tiganesc stil posibil, doar pentru asa ceva si ar trebui sa le fie rusine la toti ziaristii care asista si mai si scriu despre un astfel de tiganism.

gspot  •  18 decembrie 2006, 16:03

cataline! ti-am auzit teoria din primul articol pe la realitatea acum vreo 2 sapt .. mi s-a parut interesanat..eu il consider pe becali un incult..nu contest ca ar avea suflet bun ..dar cu siguranta e un incult care chiar daca in ultimii ani s-a mai cizelat tot incult a ramas…sincer imi pare rau ca nu are nici macar liceul terminat pe bune poate avea alta prestanta..pe de alta parte tu nu ai dat o alternmativa la becali..te-ai limitat in a-ti striga aproape speranta ca ” tre’ sa fie o altyernativa” care prietene..ca si eu ma uit dupa ea..si nu vad decat ( ex: 3 liberali care isi dadeau ghionturi la conferinta de presa cum faceam cu totii prin liceu cand tragea vreunul vreo aghioasa)

coreligionarul  •  18 decembrie 2006, 16:04

@seriosenglez
si eu as vrea sa ia mu campionatu’ dar la ce jucatori are chelsea…..mu nu are titulari ce rezerve are chelsea.
cat despre mourinho, jos palaria: schimba sistemul de joc in timpul meciului de 3 ori, joaca cu essien pe 3 posturi, la sfarsit joaca cu drogba fundas central! are guts, nu gluma.
ce forta are chelsea acum, nu am mai vazut decat la real cand a castigat ultima oara ucl.

maistor kokir  •  18 decembrie 2006, 16:04

gura pacatosului ..adevar graieste…… PC nu va intra niciodata in parlament de unu singur ;)….

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 16:07

Rolemodel

Ce ai tata? Ce linkuri??

Coreligionarul

Stai tu linistit ca in meciul direct daca nu il scoteau pe targa pe Ronaldo matura Manchester cu ei.

Si asa au avut noroc ca au egalat.

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 16:09

@seriosenglez

1 dak vrei sa discutzi despre cine va lua campionatul in spania dute pe alt blog..nush dak ai observat dar nu asta este subiectul discutziei aici

2 ca sa itzi raspund la intrebare…pe http://www.gsp.ro nu mai exista cele 2 articole ale lui tolontan 😉

Masi  •  18 decembrie 2006, 16:09

rolemodel Says:

December 18th, 2006 at 4:02 pm
@masi

nu…e din filmul revolver

http://www.imdb.com/title/tt0114814/quotes

[last lines]
Verbal: After that my guess is that you will never hear from him again. The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he did not exist. And like that… he is gone.

raz  •  18 decembrie 2006, 16:10

Imi aduc aminte tot de o convorbire telefonica de mare succes care a circulat pe net…. intre becali si un reporter antena 1 ceva de genu „sa-mi sugi ….. tu si cu
tot trustu tau in frunte cu voiculescu” ma interb oare cum ai ajuns la un ton
civilizat cu becali cand tu tolo faci parte din acelasi trust cu reporteru’ in cauza?

campionat_fifa-07  •  18 decembrie 2006, 16:12

mda becali ……….

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 16:12

Pt role model

CHELSEA si MANCHESTER joaca in ANGLIA nu SPania.

Mare ti e gradina Doamne.

Dacca vrei articolul LUi Catalin vezi ca la inceputul paginii ai un link catre el
scrie Nu vă fie frică, Becali pică!.

coreligionarul  •  18 decembrie 2006, 16:15

becali e un crocodil care tocmai s-a infruptat si sta cu gura cascata sa isi faca digsetia iar tolo e pasarea acea care il scobeste intre dinti, infruptandu-se cu resturi.

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 16:18

Daca ar fi asa smecher Becali in loc sa faca niste biserici ar fi putut sa modernizeze o scoala, un spital.

Asta i – ar aduce mai multe voturi.

Daca nu ar fi asa religios , poate ca m as gandi cat de putin sa il votez , dar asa nu are nici o sansa.

PT RAZ

Pai Catalin e om cu care se poate discuta, reporterul ala era tampit.

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 16:19

@seriosenglez

ia mai uitate o data bai incompetentule

seriosenglez  •  18 decembrie 2006, 16:21

rolemodel Says:
December 18th, 2006 at 4:09 pm

@seriosenglez

1 dak vrei sa discutzi despre cine va lua campionatul in spania dute pe alt blog..nush dak ai observat dar nu asta este subiectul discutziei aici

Nu stiu unde ai vazut tu ceva de spania, zau ca ma crucesc.
Mai repet o data Chelsea si Manch Un sunt din ANGLIA

kakao  •  18 decembrie 2006, 16:34

esti varza tolontane! ai dat o la intors!

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 16:41

bai baiatule…nu eram atent la aia…mai te repetzi mult? ce pueril…

freddy kruger  •  18 decembrie 2006, 16:51

de ce ati scos articolul de pe site?……….deeeeeeeeeeeeeee ceeeeeeee??????

i know it`s a woderfull world ,but i can`t feel it right now  •  18 decembrie 2006, 16:54

de ce?

Valer  •  18 decembrie 2006, 17:00

Draga Catalin Tolontan,

Inteleg ca ai fost in criza de subiect… Sa scrii despre Gigi Becali este echivalent cu a scrie un reportaj din gara – oricind vei gasi hirtii sau tigari aruncate pe jos, lume pestrita, pe scurt, subiecte pentru un „reportaj”.
As incepe prin a spune ca dl Nistorescu a procedat corect, din punctul meu de vedere, evitind o cearta, in direct, cu G.B. Nu stiu daca ai observat, dar incercarile de a dialoga cu G.B. sunt indeobste sortite esecului, pentru ca dumnealui duce discutia spre spre alte zone, in care palma, urletele sau injuraturile sunt stapine (poate, cu unele exceptii, care nasc articole de genul celui pe care l-ai scris acum).
Spui ca nu trebuie suspendata democratia, luindu-i cuvintul lui G.B. Domnule Tolontan, problema este ca G.B. este cel care ne-a suspendat dreptul la cuvint, atunci cind cu o palma, doua, cu injuraturi si…zmarandesti i-a „convins” pe cei ce aveau alte pareri. El ne-a taiat dreptul la alta optiune, la alta parere! Nu mai avem dreptul sa nu tinem cu Steaua, nu mai avem dreptul la alte convingeri politice, religioase sau chiar sexuale, fara riscul de a intra in conflict cu „maria sa” Gigi Becali. Nu, draga Catalin Tolontan, cita vreme Gigi Becali are dreptul la cuvint si gest, puternic mediatizate, noi, ceilalti vom putea considera ca avem suspendate dreturile democratice referitoare cel putin la libertatea de opinie.
Aparitia lui Gigi Becali pe scena publica nu este o reactie la prestatia jalnica si pradalnica a clasei politice din Romania. Reactii au mai avut si altii, chiar la vot, incepind cu acea trista duminica a orbului. Nimeni insa nu a indraznit sa creeze un Monstru, precum dr. Frankenstein, pina a inceput cursa nebuna dupa senzational a presei. Din pacate, Creatura G.Becali este creatia presei, care a profitat atit de banii lui Becali, cit si de debusolarea acetui popor dupa „prestatia jalnica si pradalnica a clasei politice din Romania”, cum bine ai scris. Simtind nevoia de adevar, justitie, cinste, dreptate a oamenilor simpli, presa i-a dat un Monstru, o Creatura, ni l-a dat pe Gigi Becali.
Presa va trebui sa-si asume aceasta responsabilitate si va trebui sa-si opreasca Creatura pentru a nu deveni un Arturo Ui.
Pacat ca te=ai desolidarizat de Nistorescu si TRU.
Pacat ca nu ti-ai infrinat curiozitatea de a-l asculta pe Becali si ai intrat in dialog cu el.
Pacat ca nu ai ramas la primul articol…

Ganditorul  •  18 decembrie 2006, 17:01

S-a scos articolul, cine stie, nu suna prea frumos pentru Voiculescu care poate a descoperit petrol la Becali la stana si-l vinde lui Patriciu.
Tipic romanesc, sper sa ajunga curand si Becali sa stea de povesti cu Iliescu si Miron Cosma ca se potrivesc toti trei. Poate le tine companie si Voiculescu,Patriciu, Nastase, Vadim si bineinteles si gasca UDMR.
Asa pot transmite interviuri de dupa gratii si sa vorbeasca ce vor ei.
As avea si eu o intrebare la fel de paralela cu fotbalul ca si articolul acesta:
Ziaristii isi iau bani si de pe trustul Crescent, sau le da prime la negru sa nu scrie nimic util?

i know it`s a woderfull world ,but i can`t feel it right now  •  18 decembrie 2006, 17:03

tolo-mac de ce nu raspunzi?

gogu  •  18 decembrie 2006, 17:20

La GSP e actionar si Bee cali ????
Hai sa fim seriosi cu tembelu asta, nu el e prostul ci noi ca-l bagam in seama.
Am mai spus asa a venit si hitler la putere, daca asta se va intampla si cu idiotul asta de la Steaua atunci doar voi ziaristii sunteti de vina.
Tolo nu esti de acord cu el,eu credeam ca ai ceva scoala si ai si ceva in cap,te stiu baiat inteligent si destul de neconformist,dar chiar cu oile te-ai inhaitat.
Banii nu au miros dar ceva bun simt trebuie sa mai fie pe undeva.
Nu-l mai bagati atata in seama si se duce singur la fund.
Sanatate.

bb  •  18 decembrie 2006, 17:55

tolo:

1. pe cand un articol in care sa dai in politicienii care deja conduc romania?
2. cand se va transforma oficial gsp din ziar de sport in ziar de mahala?
3. cand exact dupa ce vei critica pe unul sau pe altul vei veni si cu o solutie concreta?
4. iti sunt cumva mai dragi viclenia si hotia lui voiculescu si copos decat incultura lui becali?
5. esti dintre cei care imediat dupa ce scriu un articol si-l recitesc in nestire mandri de ceea ce au scris?

merci.

oborapid  •  18 decembrie 2006, 17:58

dupa cum spuneam catalin…………
chiar daca mi-ai raspuns negativ….
de ce au fost scoase ambele articole de pe prima pagina????

inseana ca am avut dreptate!!!!
inseamna ca au fost amenintari!!!!!!!

daca incepeti un razboi de ce nu-l duceti pana la capat????

tzi-am dat dreptate cu articolu.acest om n-are ca cauta acolo…insa…..vad ca nu poate nimeni sa-l infrunte????

Astept un rasuns!!!!!!!!!

NECULA  •  18 decembrie 2006, 18:01

nu stiu daca e cazul intr-un ziar de sport respectiv un blog de sport sa ne apucam sa ne dam cu parerea despre politica.
nu zic ca punctul lui catalin de vedere nu e ekilibrat si corect, din contra. totusi, tendinta de a discuta pe alte teme decat cele sportive aici imi seamana cu gazetarul multilateral dezvoltat. decat sa tratam n teme de nota 8 mai bine una (sport) de nota 10. pe mine unul kiar daca sunt stelist nu ma intereseaza politica nici cat unghie si nici macar politica lui gigi. daca ajunge presedinte, sa fie sanatos, daca nu la fel, cui ii pasa? daca totusi se vorbeste desre politica solutiile pe care le vede catalin, adica nici sistemul actual dar nici radicalismul lui gigi, intr-adevar daca exista ele sunt greu de vazut. aici e o asemanare perfecta intre politicienii de azi si arbitri: daca-mi aratati unul cinstit ma las de comentat! 🙂

coreligionarul  •  18 decembrie 2006, 18:07

sunt curios de ce s-au scos articolele de pe gsp.ro. sa fi navalit becali in redactie, cu zmarandescu-n coada si sa se fi luat de hahalerele din gsp? imi inchipui cum l-a luat zmarandescu de gulerul camasii pe ioanitzoaia si cum incerca sa-l vare in tocatorul de hartii si cum ii spargea lupele de pe ochi, apoi cum il musca pe tolontan si crapa cu o ghioaga (de cioban, evident) monitoarele cu plasma; iar in tot timpul asta mr becali, fumand distant, sta la o discutie fina si docta despre coelho cu geniala.

Jose  •  18 decembrie 2006, 18:13

Nimicnicia si coruptia politicienilor din romania au transformat un bufon ca Becali intr-un om politic respectabil.

Becali e mult mai respectabil decat Vadim Tudor (vezi circul penibil facut de lingaul pedofil al Elenei Ceausescu azi in parlament), Ion Iliescu, Dan Voiculescu si alti profitori ai unui regim totalitar anti-uman deveniti politicieni respectabili ai tranzitiei.

PNG e mult mai respectabil ca partid decat muzeul de securisti si activisti pcr PRM.

In nici un caz nu am sa votez cu Becali dar cred ca trebuie sa ne uitam putin in jurul lui, la ceilalti politicieni.

Locul femeii cu mustata Becali este, bineinteles, la circ iar viata politica din romania e un astfel de circ in care el se incadreaza perfect

Comentează