Nu vă fie frică, Becali pică!

Fotbalul l-a ridicat, românii îl vor refuza şi el va avea de ales: va rămîne un filantrop iubit sau un politician ridicol.

luni, 18 decembrie 2006, 8:58

Fotbalul l-a ridicat, românii îl vor refuza şi el va avea de ales: va rămîne un filantrop iubit sau un politician ridicol.

Mesele erau întinse la clubul din Oneşti, în toamna lui 1999. Era aşteptat Becali. Ioan Becali, credeau toţi, de la bucătari la antrenorul Toader Şteţ. „Nici nu ştiam altul, în afara celor doi fraţi impresari”, îşi aminteşte unul dintre fotbaliştii care aşteptau să fie cumpăraţi de către investitorul din Bucureşti.

A apărut un tip ciudat, „cică e Gigi Becali, vărul”, îmbrăcat într-un pulover pe gît, care gesticula şi vorbea atît de tare încît angajaţii îşi amintesc cum Ursu, ciobănescul caucazian de la stadion, a dat să rupă lanţul. Ce a amuşinat Lupu şi ce n-a simţit o întreagă ţară, perplexă, îngreţoşată sau entuziasmată azi, cînd Gigi Becali a devenit noua stea a scenei publice din România?

Invenţia lui Viorel Hrebenciuc
Staţi niţel! N-a simţit nimeni, cu excepţia lui Viorel Hrebenciuc. El îl sfătuise să-l caute pe preşedintele Puiu de la FC Oneşti. „Vreau să bag 500.000 de dolari la echipă şi să-mi faci intrarea la RAFO”, i-a cerut Becali lui Puiu. Afacerea a căzut, Becali era prea nerăbdător, şi atunci Hrebenciuc i-a oferit două silabe de aur: „Stea-ua!”.

Încă din 1999, cînd a vrut să bage bani la FC Oneşti, Becali a privit fotbalul ca pe o trambulină către politică, acolo unde n-ar fi ajuns doar cu banii

La cîteva luni după întîmplarea de la Oneşti, l-am cunoscut pe Gigi Becali în holul hotelului Lido. Se aflase că vrea să investească la Steaua. A fost probabil primul interviu al său, nu trageţi în pianist!

În primăvara lui 2000, Becali era febril şi poticnit, un pierde vară gardat de Hrebenciuc, cel care îl completa din ochi. Am avut senzaţia că îl studia aşa cum privesc copiii albinele pe care le prind cu borcane şi apoi le găuresc capacele cît să nu se sufoce micii prizonieri. Greşit, ziaristule!

„Vreţi să intraţi în politică?”
La finalul discuţiei, după ce am închis reportofonul, mă intriga ceva. „Nu am văzut nici un meci de fotbal”, mărturisise Becali. Nu jucase, nu-i plăcea, habar n-avea de jucători şi totuşi confirmase că va băga bani la Steaua. „Vreţi să intraţi, cumva, în politică?”, am întrebat într-o doară. L-am simţit cum creşte ceva în el pînă la a deveni total incoerent, atît de mult îşi dorea şi atît de puţin putea să o exprime.

Am plecat convins că e fie un nebun, fie un tip-faţadă folosit de Hrebenciuc, care îl va sacrifica ca pe un ambalaj de unică folosinţă. A doua plasă!

În anul 2000, despre Gigi Becali se ştia doar că e vărul ţărănoi al fraţilor Becali şi că are atîţia bani încît i-a dus cu un camion în curte, unde i-a deşertat, i-a acoperit cu prelată şi i-a păzit cu zeci de bodyguarzi

Astăzi, albina din borcan a dus Steaua în Liga Campionilor, a contribuit la eliminarea blaturilor din campionat, se plasează imediat după Băsescu în preferinţele de vot ale tinerilor şi mai are puţin şi-şi bagă în Parlament un partid 100% ficţiune.

Fotbalul nu-l va mai ajuta
De curînd, doi jurnalişti curajoşi au deschis un front de luptă împotriva lui Gigi Becali. Cornel Nistorescu a plecat dintr-un studio TV cînd şeful PNG a intrat, iar Traian Ungureanu a avertizat vineri în „Cotidianul” că „Urmează Becali, alunecăm spre beznă!”.

„Becali îl reprezintă pe omul cumsecade ratat, e scrumiera în care creşte cenuşa celor care puteau fi simpli, dar au rămas primitivi” — Traian Ungureanu

Nu sînt atît de pesimist! Cred că politicianul Becali a intrat pe o pantă descendentă şi mă gîndesc că fotbalul nu-l mai poate ajuta. Dinamo a făcut dovada că Steaua nu e un miracol, ci un drum de urmat. Simt că inclusiv suporterii Stelei se vor delimita în forme pe care încă nu le cunoaştem de încercarea patronului de a-şi folosi echipa în anul electoral 2007. De pildă, vor refuza să-l voteze în masă, ca nişte oi, aşa cum sînt îndemnaţi.

Steaua are cultura publicului de calitate, a celor care ştiu să-şi apere istoria sportivă, tradiţie faţă de care Becali nu e decît un punct pe o dreaptă afectivă infinită.

Poate că va mai creşte în sondaje, aproape sigur va intra în Parlament, dar nu va face decît să se developeze în toată ignoranţa şi incompetenţa sa ca om public.

Un om care şi-a părăsit locul
Nu contest intenţiile bune ale lui Becali. Gesturile de omenie. Dreptul lui de a zdruncina un sistem corupt, care pare sedat în faţa mitocăniei cu care atacă milionarul din Pipera.

Dar sînt convins că mergem spre Europa, nu spre Becali. Acum 60 de ani, elveţianul Denis de Rougemont, unul dintre gînditorii care au pledat cauza Europei Unite, dădea într-o carte o definiţie tulburătoare a fenomenului pe care-l trăim. El vorbea despre persoane cuprinse de un „imperialism fără limite deci, prin definiţie, deznădăjduit”. 

Aşa mi se pare Becali. Cu cît mai expansiv public, cu atît mai deznădăjduit ca om. El şi-a părăsit „locul cuvenit în lume” şi nimeni nu-i poate umple vidul. Undeva, în făptura lui, ştie că tînjeşte după ceva ce nu va atinge niciodată.

Dulăul deştept
În democraţie, cetăţenii nu vor accepta ca o plăsmuire ca Becali să capete putere de decizie. Cineva care îi insultă, îi ameninţă sau îi desconsideră pe intelectuali, pe homosexuali, pe schiori, pe cei care citesc o carte, pe dinamovişti, iar pe homosexuali, pe evrei, pe cei cu nume caraghioase, pe oamenii cu slăbiciuni fizice, pe gînditorii de stînga, pe bărbaţii care nu-şi încheie toţi nasturii cămăşii, pe locuitorii din Amsterdam şi pe ungurii din Cluj, pe miniştrii români care nu înţeleg că „pot fura, dar doar cîteva milioane!”, pe Pleşu, pe arbitrii cu chelie, pe bărbaţii şi femeile care gîndesc altfel decît el, pe tinerii care intră la discotecă, pe cei care n-au afaceri şi pe cei care au alte afaceri decît ale lui.

Toate aceste categorii, şi multe altele, au figurat în discursurile lui Becali. Împreună cu  cei care-l contrazic sînt uneltele diavolului. Oamenii se uită la el, procentele cresc, însă cred că totul are o limită. Nu politicienii, care l-au creat direct sau prin slăbiciunile lor, ci românii îl vor refuza în final pe conducătorul Becali, punîndu-l, pînă la urmă, la locul lui.

Nu se poate ca o naţie să nu simtă ceea ce a simţit acum 7 ani un dulău!

Comentarii (755)Adaugă comentariu

the wolf  •  18 decembrie 2006, 12:06

PATRIOT Says:

December 18th, 2006 at 11:56 am
lupoaico fac pauze ca sa pot sa creez o postare blindata la care sa numai ai tu argumente cu ce sa ataci . Auzi lupoaico da tu cine vrei sa iasa presedinte, ia spunene tu ca de la tine au supt remulus si romulus trebuie sa ai o solutie buna sunt sigur

bai petarda asa ma bucur ca te-am intalnit! de fiecare data cand postez imi sustin punctul de vedere cu argumente logic fundamentate lucru care ma solicita. dar deobicei oponentii mei au un minimum de creier si constiinta…..ceea ce nu e cazul tau. usually nici macar nu ma obosesc sa polemizez cu „brainless”-i de teapa ta. dar tu in afara de faptul ca esti unul dintre cei mai mari gogomani cu care am avut de a face mai susti si cea mai tampita cauza pe care o puteai imbratisa. so esti candidatul perfect pt postul de idiot pe care sa-mi vars nervii. pt mine esti „a virtual human pinata” – roaga pe cineva sa-ti traduca si daca nu reusesti zi-mi ca iti „iesplic io” ce am vrut sa-ti spun…….sau nu ca nu meritzi pederastule deghizat (pederast inseamna homosexual)

Almanahe  •  18 decembrie 2006, 12:07

# orion Says:
December 18th, 2006 at 12:01 pm

almanahe,esti chiar mai prost decat idolul tau dupa care observ ca ti-ai tras si nick-ul.Am spus eu ceva de comparatie?sau tu nu cunosti semnificatia cuvantului “comparatie”?
mihnea ionescu este unul dintre voi,este omul care imparte acelesi ideii ca si tine.Am spus nu sunt un fan Becali,insa observ ca multi de aici se iau de el doar ca vede in el un stelist,si macar de ar fii,dar sunt convins ca pe el nu-l intereseaza decat puterea,si in prostia lui chiar crede ca va pune mana pe ea!
Cat despre euro(si nu ieuro),eu nu imprumut,eventual iti pot oferii in cazul in care te voi vedea in metrou cersind.Dar mai bine du-te la prietenul tau porcea,sunt sigur ca te poate ajuta,si daca ai noroc te alegi si cu o butelie,cadou.

daca crezi ca doar faptul k becali e stelist imi provoaca mie fiori pe sira spinarii te inseli …. rasfoieste ce am scris… si ai sa vezi ca nu l-am asociat niciodata in comentariile mele cu steaua dar… fiecare vd ce vrea… asa cum de asemenea tu n-ai vazut ca am scris euro pe intelesul tau… k ti-a luat o ora sa cauti cum se scrie corect de aici si replica ta intarziata …. asta e altceva…

circe  •  18 decembrie 2006, 12:07

Ar trebui sa-ti vezi de viata ta si sa nu mai scrii despre Becali sau despre altii ca el cu care nu esti in relatii bune. Parca Gazeta Sporturilor este un ziar de sport, nu cu implicatii vadit politice. Dai impresia ca scrii la comanda. Pacat ca nu pari un prost.

PATRIOT  •  18 decembrie 2006, 12:07

Danut vad ca te-ai ridicat la fileu si te doare adevarul. Eu ti-am zis ca sunt temporar in America imediat vin in Romania cred ca la primavara deci eu cu tine vreau sa propoduiesc

dodo  •  18 decembrie 2006, 12:07

@elle:

Vorbeai de echipele de provincie! Ai uitat de Cfr Cluj! Mie acum mi se pare mai tare ca Rapidul!

Dinny  •  18 decembrie 2006, 12:08

@vanDamMe
Subiectul este serios si trebuie tratat….si are lugatura cu sportul…sau crezi ce spune Becali cand isi bate joc de ziaristi(si ei rad ca prostii…de ei insisi…)si le spune ca….el nu este nimic la Steaua !?
In rest….asta face presa…cauta scandalul..subiectele care satisfac vulgul….Si asta dintr’un singur dar esential motiv:PROSTI….SI MULTI !!!!
Vanzare asigurata !

elle  •  18 decembrie 2006, 12:08

PATRIOT Says:

December 18th, 2006 at 12:01 pm
elle nu spera ca am drept de vot si vreau sa aduc cat mai multi pe calea cea buna da tu ai drept de vot asta e intrebarea dureroasa?

vrei sa ma aduci pe calea cea buna??????
asta e tare ….ce te face sa crezi ca nu sunt???
si sa presupunem ca nu as fi pe calea cea buna…..vreau sa raman aici…e bine rau

elle  •  18 decembrie 2006, 12:09

dodo Says:

December 18th, 2006 at 12:07 pm
@elle:

Vorbeai de echipele de provincie! Ai uitat de Cfr Cluj! Mie acum mi se pare mai tare ca Rapidul
asa e!! eu sincer cred ca au sanse la locul doi!

the wolf  •  18 decembrie 2006, 12:09

patrihoate vazusi raspunsul meu sau te-ai dat la fund?

One  •  18 decembrie 2006, 12:11

Sa fim sinceri, voi ziaristii l-ati ridicat pe becali, cu toate umilintele la care v-a supus si cu intreg felul lui de a fi. NU inteleg de ce va plangeti cat timp voi sunteti de vina. daca becali e atat de nociv, de ce l-ati ridicat, si continuati sa-l ridicati? la un anumit post vedem numai manele si becali si se plange lumea ca nu ne civilizam. la un anumit ziar vedem numai sex si becali, intr-un ziar care se vrea cel mai tare si mai corect si cum vreti voi. voi l-ati facut mare, voi sa-l dati jos, nu mai dati vina pe publicul (mai ales stelist) pe care l-ati intoxicat. si in plus nu e vina lui becali daca lumea e atat de proasta incat in urma rezultatelor excelente din fotbal il alege presedinte. pacat

mario  •  18 decembrie 2006, 12:11

Uite ca am pierdut ceva timp si am citit aproape toate mesajele de pe acest blog !! Zice unul: Tolo nu vezi ca 80% din cei care scriu te critica ??
Pai e absolut normal din moment ce acesti 80% sant mai mult decat idioti!
Eu va spun ca Jiji Berbecali o sa intre in parlament,tocmai datorita prostiei acestor oameni,iar acolo va fi distractia celorlalti parlamentari.
Trebuie sa treaca ceva timp pana cand romanasilor li se vor deschide ochii,pana cand vor vedea ca au de-a face cu o HAHALERA, cu un PACALICI,care stie sa se impauneze cu diverse lozinci care dau bine la populatie; religia,dreptatea,fapte de caritate.
-cel care e credincios nu iese in piata mare sa se bata cu caramida in piept,tipand cat de mult il iubeste el pe Dumnezeu.
-dreptate,in intelesul pur al cuvantului,nu a fost si nici nu va fi vreodata;asta si pt ca notiunea de dreptate e relativa;fiecare o vede intr-un anumit fel. Atunci cum vine HAHALERA asta de Jiji sa spuna ca va face el dreptate?Sau pt cine va face dreptate? Pt el si ai lui,nu?
-faptele de caritate: de ce mai fratilor trebuie sa asteptam totdeauna sa ne ajute cineva? Am ajuns in Europa un popor de cersetori,de hoti ,de prostituate si proxeneti. Vai de noi si de Romania !!
Si o sa mai fim de rasul Europei si cu alta bazaconie: cu Jiji parlamentar !!!
In rest bravo Tolontane !!!

Lucian Volar  •  18 decembrie 2006, 12:11

Atentie!!! Nu trebuie subestimata prostia si mai ales procentajul prostilor in cadrul intregii populatii. Nu uitati ca au fost imbecili care l-au votat pe dobitoc ca presedinte. Imaginati-va numai o tara cu presedinte idiot si impulsiv care face numai ce are chef fara sa se gandeasca la consecinte. Tara cu presedinte idiot s-a mai vazut (uitati-va la americani) dar de obicei exista metode de a-l controla. Ori pe cioban se pare ca nimeni nu-l poate controla, iar cei 2 neuroni obositi ai sai pot cauza multe prejudicii acestei tari!!!!!

PATRIOT  •  18 decembrie 2006, 12:12

hopa lupoaica o rupe si in engleza. Esti un intelectual al noii generatii cu tine am lupte grele ca ti-a intrat diavolul pana in maduva oaselor. Chiar cand intri in Biserica cum te manifesti tremuri, tipi alergi? sau nu stii tu despre ce vorbesc eu ca tu esti ocupat si nu ai timp tu de legende cum e asta cu biserica tu esti omul secolului 21. Gandeste-te ca ai sa mori si tu ca toti si tot in pamant ajungi intoarcete la credinta sau descoper-o mai degraba ca traiesti intr-o lume materiala trecatoare, te dai mare savant da esti un zero barat fara Dumnezeu

elle  •  18 decembrie 2006, 12:12

Adrian Says:

December 18th, 2006 at 12:06 pm

ai dreptate ca aparentele inseala …dar ce draku chiar asa de rau a ajuns tara asta ..sa fie jiji presedinte…din rau in mai rau??

stan ionel  •  18 decembrie 2006, 12:13

bai tolontane, tu esti platit de JIJI ???

Lucian Volar  •  18 decembrie 2006, 12:13

As fi scris mai multe, insa Mario a scris cam tot ce as avea de zis!!!Bravo MARIO! Felicitari d-nule Tolontan!

shtrullex  •  18 decembrie 2006, 12:13

aaaaa….deci asta e ziarul d-lui Voiculescu??!!!…am inteles acum…

PATRIOT  •  18 decembrie 2006, 12:14

Auzi lucian dar tu ce post ai in trust, femeie de serviciu ? Si iti da tata Voiculescu bonus daca intri pe blog si incerci sa opresti avalansa de mesaje pro- deminate, pro-onoare, pro-Dumnezeu?

the wolf  •  18 decembrie 2006, 12:15

@elle
vino pe calea cea buna ……iti zice patrihotu care e aia 🙂

Rava  •  18 decembrie 2006, 12:15

Ce pot spune e ca eu sunt stelist de mic. Si tot ceea ce spuneti de la un timp incoace despre Becali deja depaseste granitele fotbalului, ca parca GSP asta era: Un ziar de sport. Nu un ziar in care un om sa-si spuna toate ofurile lui in legatura cu un personaj. Puteti sa vi le spuneti dar macar cei care sunt interesati sa intre pe http://www.tolo.ro nu sa vada acest lucru pe http://www.gsp.ro. sa se faca reclama cu litere de-o schioapa. E de toata rusinea. Si ar trebui sa spuneti intai ce a facut pentru fotbalul romanaesc. Lasati politica la o parte. Nu va prinde.

elle  •  18 decembrie 2006, 12:15

Dinny Says:

December 18th, 2006 at 12:04 pm
Elle
Fedayn a primit din Ardeal…6 metri de palinca……si nu ne mai cunoaste…..

vrei si tu palinca??.. daca dau de el pe mess ii spun!!

Adrian  •  18 decembrie 2006, 12:16

Lucian Volar
nu stiu nimic despre tine
dar dupa cum vb se pare ca nu stii mai nimic despre constitutie si legi
presedintele nu are voie sa faca ce vrea in tara asta
pt ca suntem o republica parlamentara nu o monarhe absoluta
intelegi?

voi asta nu intelegeti
nu conteaza faca becali ajunge sau nu presedinte
conteaza doar cu ce oameni se inconjoara daca ajunge presedinte

su unul sunt oricand pt o Romanie cu becali presedinte dar cu oameni corecti si inteligenti ca ministii si in senat si parlament

FELIX TURNATORUL  •  18 decembrie 2006, 12:16

Domnule Tolontan,
Va credeam un ziarist de sport f. bun….., dar avand in vedere ca ati transformat ziarul in disputa politica e f grav… Ceea ce faceti dumneavostra se numeste manipulare si scriere la comanda….la comanda lui Dan Voiculescu, reprezentant al vechiului regim pe care astazi il condamnam. De ce nu scrieti impotriva lui Dan Voiculescu, zis Felix, pe blog…E simplu Dan VOiculescu, acest securist ordinar va plateste….si inca ceva domnule Tolontan banii aia pe care ii primiti sunt manjiti cu sangele celor care au cazut la Timisoara, Cluj, Sibiu si Bucuresti…acei oameni fara de care azi nu mai puteai sa mai scrii dumitale in ziar. Ai dreptate domnule Tolontan, Becali e o amenintare pentru Romania, dar Voiculescu ce e? Nu aveai dreptul sa faci una ca asta intr-un ziar de sport…ai adus disputa politica in sport….ti-a zis Falelix sa dai cu rahat in Becali, pentru ca PC R e mai jos decat PNG, eii bine rahatul a ajuns si pe dumitale domnule Tolontan. Se spune ca politica este un bat uns la ambele capete cu rahat de oricare ai prinde tot de murdaresti….Esti murdar domnule Tolontan si puti! Rusine! De azi nu mai citesc Gazeta Sporturilor….pentru ca a ajuns un ziar gen Libertatea si a Averea…..unde barfa, mizeria, si pornografia usoara sunt promovate…La revedere GSP……ramai cu Voiculescu si cu Securitatea……..Sunteti niste nesimtiti!

elle  •  18 decembrie 2006, 12:16

the wolf Says:

December 18th, 2006 at 12:15 pm
@elle
vino pe calea cea buna ……iti zice patrihotu care e aia

asta mai lipsea!

Dinny  •  18 decembrie 2006, 12:17

@elle
Drama mea finutza…….am mai fost …chef ..si la RCM Constanta…76/78….Asa se chiama…Regulator de Circulatie si Miscare….
Poanta !…Odata calatoream cu sotia..si m-am dus la vg.rest.sa beau o bere…sotia era gravida…si discuta cu o alta doamna….sotie si dansa de CFR-ist…si ce e sotul….dar al dvs…..si cand aude cucoana…cu ce ma ocup…zice glumind(cred):Pai trebuie sa fiti f.fericita D-na cu un asa sot…..

dodo  •  18 decembrie 2006, 12:17

@elle:dodo Says:

December 18th, 2006 at 12:07 pm
@elle:

Vorbeai de echipele de provincie! Ai uitat de Cfr Cluj! Mie acum mi se pare mai tare ca Rapidul
asa e!! eu sincer cred ca au sanse la locul doi!

Posibil!!!

Dragos  •  18 decembrie 2006, 12:17

Bravo Tolontane! Super tare articolul asta si plin de adevar. Sa ne gandim putin…O sa vorbesc cat mai simplu si primitiv posibil pentru ca becali si simpatizantii lui sa inteleaga. Daca becali nu ar fi avut bani, ar fi fost un mare ZERO. El a iesit in fata doar datorita banilor, nu ca ar fi vreo valoare, iar din punct de vedere mental e undeva sub pamant. Trebuie recunoscut ca acest individ cu creier de cartita a ajutat oamenii nevoiasi mai mult decat i-au ajutat altii, insa totul a fost cu iz electoral! Totul a fost praf in ochi! Tot ceea ce face este pentru procente! Am ajuns la concluzia ca becali isi doreste sa se intample cate o calamitate ca sa poata iesi el iar in fata cu un gest „nobil”. Sa ne fereasca Dumnezeu sa ajunga asemenea specimen la conducerea tarii, ca 100% o sa ne bage in razboi! Oricum, ma bazez pe faptul ca romanii nu sunt asa prosti cum ii crede el si pana la urma isi va da singur seama de asta.

midav  •  18 decembrie 2006, 12:17

Cataline,si pe mine m-ar interesa un atricol despre felix!Lasa-l pe Becali in pace, ca el a facut in viata lui ceea ce 1000 ca tine nu ar putea face in 100 de vieti!

liviu  •  18 decembrie 2006, 12:18

tolomacule ai cam expirat frate….tare obositor mai esti

Adrian  •  18 decembrie 2006, 12:19

elle

de unde stii ca o sa fie mai rau?
repet
atat timp cat nimeni nu poate sa prezica viitorul si sa zica ca o Romanie cu becali presedinte devine o zona crepusculara tot ce ziceti voi aici sunt pareri si nu prea au valoare

wally  •  18 decembrie 2006, 12:20

nea FELIX,nea FELIX
hai catalin sa fim seriosi
ceva despre sport?

liviu  •  18 decembrie 2006, 12:20

o sa te mai citeasca doar ursii din padure cat de curand

Christopher  •  18 decembrie 2006, 12:22

Bravo Tolo nu pune botu’ la tampeniile oitelor de mai sus , sunt do0ar niste stelisti care n-au nimic in capu’ ala……..la mintea lor mai pui un leu si iei o creta…..

forza becali -iasi  •  18 decembrie 2006, 12:22

ba tolontane meseria ta e sa scrii despre fotbal sau acuma esti platit sa strici imaginea lui BECALI. DUPA CE V-AU FACUT AUDIENTE , DUPA CE V-AU VANDUT MII DE ZIARE, DUPA CE A FACUT ATATA BINE FOTBALULUI ROMANESC ACUM VA STERGETI PE MAINI CU EL.DE UNDE STII CA N-O SA FIE UN POLITICIAN BUN DACA N-A FOST IN PARLAMENT, NU?
BA TOLONTANE E PREA PUTERNIK, IAR LUMEA PREA AVIDA DE SCHIMBARE.

elle  •  18 decembrie 2006, 12:22

Dinny Says:

December 18th, 2006 at 12:17 pm
@elle
Drama mea finutza…….am mai fost …chef ..si la RCM Constanta…76/78….Asa se chiama…Regulator de Circulatie si Miscare….
Poanta !…Odata calatoream cu sotia..si m-am dus la vg.rest.sa beau o bere…sotia era gravida…si discuta cu o alta doamna….sotie si dansa de CFR-ist…si ce e sotul….dar al dvs…..si cand aude cucoana…cu ce ma ocup…zice glumind(cred):Pai trebuie sa fiti f.fericita D-na cu un asa sot…..

daca e si de circulatie si miscare ..e si mai tare!

PATRIOT  •  18 decembrie 2006, 12:23

DA TOLONTANE NOUA COMANDA CAT DE REPEDE -50 000 dolari

VREAU SA CITESC UN ARTCOL DESPRE CUM A FURAT DAN VOICULESCU BANII LUI CEAUSESCU (munciti de romani) , CUM A IMPUSCAT ROMANI LA TIMISOARA SI O DEZVOLTARE AMPLA A RELATIEI LUI CU SECURITATEA ( adica sa ne spui cati oameni a turnat si cati romani a nenoroci si aici) SI UN STUDIU AL ARBORELUI GENEALOGIC A LUI VOICULESCU SA VEDEM DACA E TIGAN SAU ROMAN
trimite-mi un mail sa perfectam dealul, sau macar spunemi care sunt preturile pe care le astepti pentru servicii.

orion  •  18 decembrie 2006, 12:23

almanahe,e tare cuvantul asta,te defineste pana la ultima celula,raspund mai greu ptr ca muncesc,ti-am spus asta pentru a nu-mi mai cere bani,cine munceste cu adevarat nu poate oferii bani …doar asa sa va faceti si voi stadion!!!!

„de asemenea tu n-ai vazut ca am scris euro pe intelesul tau… k ti-a luat o ora sa cauti cum se scrie corect de aici si replica ta intarziata …. asta e altceva… „,cu asta ai atins punctul culminant al prostiei,daca credeam ca se scrie „ieuro”e logic ca nu mai cautam!!!!!
Prostia ta fara margini ma face sa inchid acest blog,sunt sigur ca voi mai auzii de tine…ai potential!!!!!

Lucian  •  18 decembrie 2006, 12:24

Pentru cei care cred sau vorbesc despre posibilitatea lui Gigi Becali de a deveni presedintele Romaniei:
Indiferent daca suntem simpatizanti sau nu ai lui sau daca sunt oameni care vad in el un presedinte al tarii, ei bine acest lucru nu se va intampla niciodata indiferent de cate acte de binefacere face(si ar fi bine sa faca in continuare),pentru ca Gigi Becali are rolul lui binestabilit in peisajul politic(vb de politica intr-un ziar de sport?sau nu?)si fotbalistic sau in orice alt peisaj il veti incadra voi sau altii.
Suntem cu totii niste copii sau oameni fara minte daca ne gandim ca varianta aceasta(becali presedinte)ar fi posibila.

Dinny  •  18 decembrie 2006, 12:24

Elle
Af debutat azi cu Fedayn pe mess….eu-s cu Finlandia…la recomandarea lui…..Feda a mai facut si alte” rele” in acest wek- end….ma jenesc….nu poci pentruca sa-ti spui ….
Da CFR-Cluj va fi nuca tare in retut…..Seva bate tare cu Steaua si Rapid pentru locurile 2-4….Poly Tim…cani de ciuciu !
@one
@marie*
@Lucian Voler
Felicitari…minti proaspete….in voi imi este speranta…..

DanTheMan  •  18 decembrie 2006, 12:25

PATRIOT Says:
December 18th, 2006 at 12:07 pm
Danut vad ca te-ai ridicat la fileu si te doare adevarul. Eu ti-am zis ca sunt temporar in America imediat vin in Romania cred ca la primavara deci eu cu tine vreau sa propoduiesc

patrioate – esti tu patriot cat chef am eu acum de asta, dar in fine, nu m-as mai putea uita in oglinda daca nu-ti raspund…
Cum bine zise Lupul cateva randuri mai sus: doar atata poti?! Hai americane hai ca poti?! sa te vedem…

Esti mic si nu meriti nici macar sa pronunti cuvantul credinta dapai sa mai si propovaduiesti ?! Maybe just blowin’ vorbe-n vant!
Stai pe acolo ca stai bine unde nu te asculta nimeni, pe aici ai mai avea se pare sansa sa te auda vreo doi-trei de prin boscheti … Si cred sincer ca e pacat sa ne tot pierzi timpul in continuare …

Dinny  •  18 decembrie 2006, 12:26

@mario…era corect .

elle  •  18 decembrie 2006, 12:26

Adrian Says:

December 18th, 2006 at 12:19 pm
elle

de unde stii ca o sa fie mai rau?
repet
atat timp cat nimeni nu poate sa prezica viitorul si sa zica ca o Romanie cu becali presedinte devine o zona crepusculara tot ce ziceti voi aici sunt pareri si nu prea au valoare

acum ce vrei sa incercam toti prostii sa vedem cu care e mai bine???….hai sa il punem si pe vadim premier..si suntem de poveste!!

Roman  •  18 decembrie 2006, 12:27

matrimoniale nu aveti ?? parlamentarii =hoti la costum cu carte de munca… Forza Steaua …

SorelRo  •  18 decembrie 2006, 12:28

Asta nu era ziar de sport?

Tolo n-am mai citit de mult timp un articol de-al tau 100% despre sport.
Articolul miroase a vendeta mai mult sau mai putin personala. Da’ nu cred ca ala in cauza va citeste ….are si el treaba …face bani.
Acu’ ar trebui sa ramana nea Gigi doar finantator si daca ar fi baiat destept va sta in politica in umbra asa cum se face la casele mari. Da’ inca da bine pe sticla va vinde si voua fituica de ziar monden ca sport nu mai scrieti de mult.
Asa am ajuns sa-l votez pe Iliescu in turul cu Vadim … Vadim care atunci pe aceeasi reteta a mers si afot aproape de succes.
Pe de alta parte daca am avut cizmari, hidrografi scoliti pe Volga, profesori si marinari la conducerea tarii …de ce n-ar fi reprezentata si alta breasla a meseriilor aia de oier. 🙂
BTW …citat dintr-un interviu al lui Bush junior inainte de alegeri „Domnule Bush care a fost cea mai mare victorie din viata dumneavoastra?”
Bush „Faptul ca am scapaty de alcoolism” Cam da de gandit asta, se poate si la ei, nu? Probabil ca o sa se poata si la noi.
Gigi o sa prinda un climat optim exact atunci cand integrarea ne va da pe nas.

ducusor  •  18 decembrie 2006, 12:29

Domnule Tolontan,

Va felicit!Sunt Stelist pana in maduva oaselor si cred ca este deja o chestie genetica la mine.Dar articolul este foarte corect si aveti dreptate.Il respevt pe Gigi Becali pentru modul in care a gestionat treburile la Steaua si pentru banii pe care i-a investit.In acelasi timp nu va faceti griji ca nu cred ca Stelisti ii vor aduce voturile lui la alegeri.Sunt sigur ca din alegatorii lui doar 20 % sunt stelisti (vorbind din punctul de vedere al oamenilor care traiesc cu acest fenomen in suflet -Fotbalul-).Restul sunt oamenii care pana acum 4 ani votau cu PSD-ul si care nu au cultura electorala.Cei 20 % sunt asa zisi suporteri cu varste pana in 22 de ani din noua generatie care nu prea au idei proprii si nici la fotbal nu prea se pricep si vin pe stadion la „mica incaierare”.

elle  •  18 decembrie 2006, 12:30

Dinny Says:

December 18th, 2006 at 12:24 pm
Elle
Af debutat azi cu Fedayn pe mess….eu-s cu Finlandia…la recomandarea lui…..Feda a mai facut si alte” rele” in acest wek- end….ma jenesc….nu poci pentruca sa-ti spui ….
nu intreb ce !!!!… sper ca s-a bucurat de „rele”…

matrixone  •  18 decembrie 2006, 12:31

Ups, a iesit pC-ul de la guvernare si scriem la comanda, de frica sa nu intre PNG-ul in parlament in locul pC-ului:)))))
Penibil d-le Tolontan.

corleone  •  18 decembrie 2006, 12:31

**DALE** IN GURA NEA GIGI CA NICI NU AI INTRAT IN PARLAMENT SI AU SI INCEPUT SA TREMURE…TONTOLANE LASA NENE POLITICA SAU AI INCEPUT DIN NOU SA PUPI PSD-UL IN FUND SCRIE DE FOTBAL CA NU ESTE DE TINE POLITICA

Piorel  •  18 decembrie 2006, 12:32

Draga Tolo, stiu că i-ai cerut atunci lui Voiculesque la Realitatea să îşi ceară scuze în mod public. Sincer, :), nu ai fost convingător. Trecem peste Voiculesque dragul meu, considerând că nu scrii la ordin sau din inerţia angajatului supus. Bun. Răutatea cu care ai scris mă face atunci să cred că ai ceva personal cu Jiji (şi nu ai greşi ca om). Dar, scumpule, asta te descalifică un pic ca jurnalist, nu crezi? Fie vorba chiar despre un blog, care nu e o veritabilă publicaţie.
Iar faza cu ”a contribuit la eliminarea blaturilor din campionat” e ca să te scoţi într-un fel cred, nu-mi dau seama. Ştii bine cum a câştigat steaua campionatul (ultimul meci cu Vasluiul).

Idignatul  •  18 decembrie 2006, 12:32

Cazul Becali!!! Cred ca Becali este un caz, pentru ca traiectoria politica a acestui individ grobian nu putea exista fara sprijinul interesat al tuturor canalelor media. Nu exista publicatie sau stiri radio- tv., care sa nu pomeneasca de personajul mai sus mentionat.
Este problema lui ce face cu banii sai atunci cand ii investeste in Steaua sau in alte domenii!. Pentru mine intentia lui Becali de-a conduce Romania, devine o grava problema care nu trebuie trecuta cu vederea. Nu cred ca succesul in afaceri dubioase poate fi aplicat si la conducerea unei tari. Cu convingeri, mai degraba asemanatoare cu cele ale unui taliban (amandoi s-au ocupat candva cu cresterea oilor!!!), individul va aduce in mod sigur serioase prejudicii putinului castigat din 1989 incoace.
Nu poti construi nimic cand esti ignorant, tara are nevoie de barbati bine pregatiti, integri si patrioti, nu de semianalfabeti cu dare de mana.
Majoritatea dintre romani cred in Dumnezeu si este bine asa, dar maroritatea dintre romani nu se ridica la inaltimea vremurilor cand vine vorba sa intreprindem ceva din care sa iesim castigati cu totii. Multora dintre noi le convine sa se complaca in starea de asistati, de salariati fara nici o activitate, de profitori, de hoti fara de nici o pedeapsa, …., etc. Cu JIJI in frunte toate aceste se vor multiplica exponential.
Votati Becali,votatiii pe ai lui cacareaza !!!!!!

Comentează