TOLO.RO
Fotbalul l-a ridicat, românii îl vor refuza şi el va avea de ales: va rămîne un filantrop iubit sau un politician ridicol.
luni, 18 decembrie 2006, 8:58
Fotbalul l-a ridicat, românii îl vor refuza şi el va avea de ales: va rămîne un filantrop iubit sau un politician ridicol.
Mesele erau întinse la clubul din Oneşti, în toamna lui 1999. Era aşteptat Becali. Ioan Becali, credeau toţi, de la bucătari la antrenorul Toader Şteţ. „Nici nu ştiam altul, în afara celor doi fraţi impresari”, îşi aminteşte unul dintre fotbaliştii care aşteptau să fie cumpăraţi de către investitorul din Bucureşti.
A apărut un tip ciudat, „cică e Gigi Becali, vărul”, îmbrăcat într-un pulover pe gît, care gesticula şi vorbea atît de tare încît angajaţii îşi amintesc cum Ursu, ciobănescul caucazian de la stadion, a dat să rupă lanţul. Ce a amuşinat Lupu şi ce n-a simţit o întreagă ţară, perplexă, îngreţoşată sau entuziasmată azi, cînd Gigi Becali a devenit noua stea a scenei publice din România?
Invenţia lui Viorel Hrebenciuc
Staţi niţel! N-a simţit nimeni, cu excepţia lui Viorel Hrebenciuc. El îl sfătuise să-l caute pe preşedintele Puiu de la FC Oneşti. „Vreau să bag 500.000 de dolari la echipă şi să-mi faci intrarea la RAFO”, i-a cerut Becali lui Puiu. Afacerea a căzut, Becali era prea nerăbdător, şi atunci Hrebenciuc i-a oferit două silabe de aur: „Stea-ua!”.
Încă din 1999, cînd a vrut să bage bani la FC Oneşti, Becali a privit fotbalul ca pe o trambulină către politică, acolo unde n-ar fi ajuns doar cu banii
La cîteva luni după întîmplarea de la Oneşti, l-am cunoscut pe Gigi Becali în holul hotelului Lido. Se aflase că vrea să investească la Steaua. A fost probabil primul interviu al său, nu trageţi în pianist!
În primăvara lui 2000, Becali era febril şi poticnit, un pierde vară gardat de Hrebenciuc, cel care îl completa din ochi. Am avut senzaţia că îl studia aşa cum privesc copiii albinele pe care le prind cu borcane şi apoi le găuresc capacele cît să nu se sufoce micii prizonieri. Greşit, ziaristule!
„Vreţi să intraţi în politică?”
La finalul discuţiei, după ce am închis reportofonul, mă intriga ceva. „Nu am văzut nici un meci de fotbal”, mărturisise Becali. Nu jucase, nu-i plăcea, habar n-avea de jucători şi totuşi confirmase că va băga bani la Steaua. „Vreţi să intraţi, cumva, în politică?”, am întrebat într-o doară. L-am simţit cum creşte ceva în el pînă la a deveni total incoerent, atît de mult îşi dorea şi atît de puţin putea să o exprime.
Am plecat convins că e fie un nebun, fie un tip-faţadă folosit de Hrebenciuc, care îl va sacrifica ca pe un ambalaj de unică folosinţă. A doua plasă!
În anul 2000, despre Gigi Becali se ştia doar că e vărul ţărănoi al fraţilor Becali şi că are atîţia bani încît i-a dus cu un camion în curte, unde i-a deşertat, i-a acoperit cu prelată şi i-a păzit cu zeci de bodyguarzi
Astăzi, albina din borcan a dus Steaua în Liga Campionilor, a contribuit la eliminarea blaturilor din campionat, se plasează imediat după Băsescu în preferinţele de vot ale tinerilor şi mai are puţin şi-şi bagă în Parlament un partid 100% ficţiune.
Fotbalul nu-l va mai ajuta
De curînd, doi jurnalişti curajoşi au deschis un front de luptă împotriva lui Gigi Becali. Cornel Nistorescu a plecat dintr-un studio TV cînd şeful PNG a intrat, iar Traian Ungureanu a avertizat vineri în „Cotidianul” că „Urmează Becali, alunecăm spre beznă!”.
„Becali îl reprezintă pe omul cumsecade ratat, e scrumiera în care creşte cenuşa celor care puteau fi simpli, dar au rămas primitivi” — Traian Ungureanu
Nu sînt atît de pesimist! Cred că politicianul Becali a intrat pe o pantă descendentă şi mă gîndesc că fotbalul nu-l mai poate ajuta. Dinamo a făcut dovada că Steaua nu e un miracol, ci un drum de urmat. Simt că inclusiv suporterii Stelei se vor delimita în forme pe care încă nu le cunoaştem de încercarea patronului de a-şi folosi echipa în anul electoral 2007. De pildă, vor refuza să-l voteze în masă, ca nişte oi, aşa cum sînt îndemnaţi.
Steaua are cultura publicului de calitate, a celor care ştiu să-şi apere istoria sportivă, tradiţie faţă de care Becali nu e decît un punct pe o dreaptă afectivă infinită.
Poate că va mai creşte în sondaje, aproape sigur va intra în Parlament, dar nu va face decît să se developeze în toată ignoranţa şi incompetenţa sa ca om public.
Un om care şi-a părăsit locul
Nu contest intenţiile bune ale lui Becali. Gesturile de omenie. Dreptul lui de a zdruncina un sistem corupt, care pare sedat în faţa mitocăniei cu care atacă milionarul din Pipera.
Dar sînt convins că mergem spre Europa, nu spre Becali. Acum 60 de ani, elveţianul Denis de Rougemont, unul dintre gînditorii care au pledat cauza Europei Unite, dădea într-o carte o definiţie tulburătoare a fenomenului pe care-l trăim. El vorbea despre persoane cuprinse de un „imperialism fără limite deci, prin definiţie, deznădăjduit”.
Aşa mi se pare Becali. Cu cît mai expansiv public, cu atît mai deznădăjduit ca om. El şi-a părăsit „locul cuvenit în lume” şi nimeni nu-i poate umple vidul. Undeva, în făptura lui, ştie că tînjeşte după ceva ce nu va atinge niciodată.
Dulăul deştept
În democraţie, cetăţenii nu vor accepta ca o plăsmuire ca Becali să capete putere de decizie. Cineva care îi insultă, îi ameninţă sau îi desconsideră pe intelectuali, pe homosexuali, pe schiori, pe cei care citesc o carte, pe dinamovişti, iar pe homosexuali, pe evrei, pe cei cu nume caraghioase, pe oamenii cu slăbiciuni fizice, pe gînditorii de stînga, pe bărbaţii care nu-şi încheie toţi nasturii cămăşii, pe locuitorii din Amsterdam şi pe ungurii din Cluj, pe miniştrii români care nu înţeleg că „pot fura, dar doar cîteva milioane!”, pe Pleşu, pe arbitrii cu chelie, pe bărbaţii şi femeile care gîndesc altfel decît el, pe tinerii care intră la discotecă, pe cei care n-au afaceri şi pe cei care au alte afaceri decît ale lui.
Toate aceste categorii, şi multe altele, au figurat în discursurile lui Becali. Împreună cu cei care-l contrazic sînt uneltele diavolului. Oamenii se uită la el, procentele cresc, însă cred că totul are o limită. Nu politicienii, care l-au creat direct sau prin slăbiciunile lor, ci românii îl vor refuza în final pe conducătorul Becali, punîndu-l, pînă la urmă, la locul lui.
Nu se poate ca o naţie să nu simtă ceea ce a simţit acum 7 ani un dulău!
george • 18 decembrie 2006, 14:32
nu pot sa zic ca nu ai avea dreptate in articolul tau dar trebuie sa-l privim pe gigi becali prin comparatie si cred ca ne-ar fi mult mai ushor.Geoana cand a candidat la primaria capitalei nu mersese cu metroul in viata lui pt ca provine dintr-o familie buna,TraianBasescu a ajuns presedintele romaniei datorita carismei personale,Ion Iliescu ne-a tinut 14 ani in comunism mascat,Adrian Nastase un om politic foarte bun si un corupt si mai bun si aici lista poate continua la nesfarsit ,terminandu-se cu patronul unor ziare si televiziuni care are o conceptie frumoasa despre democratie dar care este pionul principal la un furt mareee.domnule tolontan eu imi dau seama ca friustrarile dumneavoastra sunt mari si poate in vreun fel va simtiti folosit dar cu siguranta va pot spune ca gigi becali nu mai are nevoie de performantele stelei acum pt ca de ceva vreme a intrat in joc simplitatea lui si carisma….in articolul dumneavoastra vorbiti de un ziarist Traian Ungureanu care din cate imi aduc eu aminte si-a lansat o carte la un targ de carti unde intamplator era si baselu ,dupa care au servit mici si bere la o terasa,de aici reiese ca parerea lui este influentata mai mult sau mai putin si de Cornel….. ca asta nici nu merita sa-i pronunti numele la cat de corupt este a fost si v-a fi…cand incerci sa dai intr-un om incearca macar sa aduci niste argumente pertinente si numele oamenilor care ii dai exemplu sa aibe coloana vertebrala”dreapta nu stramba”.atat timp cat clasa politica o sa dezamageasca sa fii sigur ca pe gigi il vor vota tinerii in primul rand si apropo de dulaul ala care a latrat la el,poate ca daca ii dadea o halca de carne cum se obisnuieste pe la noi nu mai latra ,asa si cu nisto….si extraordinarul traian ungureanu ….esti mare ziarist dar ai momente cand cazi in ridicol si penibil..
Radu Owen • 18 decembrie 2006, 14:35
ba tolontane,..ce tot te iei degeaba de becali, alta treaba nu ai? nu vezi ca nu ai nicio sansa, ca nu te baga nimeni in seama? cand ai sa faci si tu macar jumatate din faptele pe care le-a facut becali pt. tara, atunci sa vii sa vorbesti! pana atunci ciocu mic, ca n-ai treaba cu realitatea! probabil in mintea ta stii ca nu ai ce sa ii faci,..dar probabil asta e un orgoliu personal,…sau vreun interes financiar…:| Mai ia o pauza!! si inca ceva,..vezi ca majoritatea raspunsurilor sunt impotriva articolului tau,..deci ar trebui sa mai taci ca nu esti sustinut…
dirk kuyt • 18 decembrie 2006, 14:35
felicitari pentru curaj dl tolontan si pentru ca reusiti sa va detasati si sa vedeti ce inseamna steaua, ce a fost si ce va putea fi…
nu pot sa nu vad cum a dat drumul la latrai becali pe acest blog…
mult succes!
cred ca v-a muscat si pe dvoastra dulaul ala destept… da’ a turbat… 🙂
in rest latrailor… ce va da becali pentru dejectiile astea?
progigi • 18 decembrie 2006, 14:35
Tolontan este sluga lui Voiculescu ca angajat ala cestuia este normal sa-l atace pe becali..are ordin de sus nu?:))haha…bravo Becali.
says • 18 decembrie 2006, 14:37
care e diferenta cataline , politic vorbind , intre becali si cel care iti plateste salariul ?
maestro85 • 18 decembrie 2006, 14:39
Tolontane esti praf!!!Lasa-l tata pe Andrei Vochin sa-ti ia locul ca ne-am saturat de articolele tale politice,in special cele anti-Becali!!Aveam alta parere despre GSP dar dezamagiti.Ia zi Tolontane ce gagici ne mai prezinti azi???sau iar avem ora de campanie electorala??Shi te mai rog ceva: mai scuteste-ne cu acea „menajera”(T.R.U) a lui Basescu care ne uimeste cu articolele „geniale”!Voi nu va dati seama caci,cu cat il mediatizati pe GB mai mult cu atat el creste in sondaje iar asta ma bucura )):::
Ghimpe • 18 decembrie 2006, 14:50
Nu vad legatura dintre acest articol pur politic si specificul ziarului Gazeta SPORTURILOR.atacurile politice mi se pare normal sa le publicati intr-un ziar de profil.ca aveti dumneavoastra ce aveti cu Gigi Becali asta este treaba dumneavoastra.Dar nu mi se pare normal sa incepeti sa faceti fel de fel de atacuri asupra unui personaj indiferent cine este el din viata publica sau politica intr-un ziar de sport.divergentele dintre Gigi Becali si patronul Voiculescu nu cred ca va privesc.La un ziarist cu pretentiile dumneavoastra si cu „rangul” dumneavoastra nu cred ca ar trebui sa se vada asa clar influentele superiorului….nu credeti?
Haideti mai bine sa vorbim despre sport si sa lasam conflictele politice la o parte…are cine sa vorbeasca despre ele…limitativa la titulatura de cronicar sportiv.
Almanahe • 18 decembrie 2006, 14:54
# v. vasilca Says:
December 18th, 2006 at 2:31 pm
# Almanahe Says:
December 18th, 2006 at 1:56 pm
# v. vasilca Says:
December 18th, 2006 at 1:53 pm
Se poate, da, dulaul a simtit Omul. Totusi, astazi Onestiul nu mai are echipa de fotbal, iar “RAFO” scrie pe tricourile echipei lui Gigi Becali.
Ei, nu se poate sa nu vada natia … cate voturi a primit Ion Iliescu in 1990, 1992, 1996, 2000?
intra pe http://www.insse.ro daca esti curios
am intrat, dar nu inteleg cum vine asta: “cunoştinte de operare/programare pe calculator: Microsoft Office /mediu;”
hai sa-ti simplific cautarea prin neant k nu stiu unde ai ajuns tu acolo:
http://www.insse.ro/Statistici/stat_electorale.pdf
levi • 18 decembrie 2006, 14:55
Draga domnule Tolontan sunt unul din cei ce nu-i au la inima pe cei din clanul Becali , indiferent ca se numeste Gigi,Victor,Ioan sau Giovanni,dar in ciuda comentariului dvs. foarte pertinent tin sa fac o adaugire : am asteptat cu o placere bolnavicioasa confruntarea dintre Becali si C.Nistorescu si am ramas dezamagit de confratele dvs.” monstru sacru” gazetaresc , care a dat bir cu fugitii chiar si la confruntarea telefonica , desi ciobanul nu are in vocabular decat 10 cuvinte , dintre care trei sunt ” papagal” , „hahalera” si ” zdreanta” , iar jurnalistul are ca obiect al muncii cuvantul . Din acea zi mi-am pastrat parerea despre Becali (este un grobian) , dar mi-am schimbat-o pe cea despre nistorescu.
mihaitza • 18 decembrie 2006, 14:56
intr-o tara de hotzi, cel mai bine e sa ai un presedinte ca gigi ! ca nu mai are ce sa fure ! vretzi nu vretzi tot gigi presedinte ! nu are nicio legatura cu faptul ca sunt stelist ! forzza steaua ! steaua – sevilla 3-0 (0-2) 😉
Typhoon • 18 decembrie 2006, 14:56
Citind articolul acesta , pot spune ca ati reusit sa ma umpleti de scarba. Seamana f.mult cu articolele din pupincuristul nr.1 al actualului regim Evenimentul Zilei contra lui Gigi. Din toate razbate teama Intelectualului cu basini de mare cunoscator, ca unul gen Becali ( un oier f.bogat) ar putea sa zdruncine actuala clasa politica romaneasca, care reprezinta poate, cea mai abjecta adunatura de hoti. Normal Becali e un pericol. ” Baietii destepti ” stiu asta, si incep pregatirile. Nu am nici o indoiala ca atacurile se vor inteti. Bun sau rau, insa Becali e un om aparte, altfel nici nu ar ajuns aici. Cand ma gandesc insa la : Berceanu cu zambetul lui de sacal, mondenul Tariceanu si gasca lui , de hienele PSD-iste nu zic nimic ca sunt in opozitie.., iar de conservatori nici nu mai deschid gura :), Becali mi se pare un inocent . Mii de randuri ar trebui sa mai astern aici, dar nu am timp de prostii, si oricum scrisul pe genul acesta de Bloguri e o mare pierdere de vreme.
Sarbatori fericite la toata lumea !
Popescu Ioan • 18 decembrie 2006, 15:00
Capra vecinului.Tot timpul ai fost in umbra lui Ioanitoaia si acum vrei sa scoti capul.Esti…Dar mai bine ai sa vezi cine esti.Mai bine scrie despre fotbal.Adevarat ca e un taranoi dar taranoiul asta a fact pt fotbal cit nu au facut 100 de tipu cu stil.Daca cu taranoi se face treaba ce conteaza.Vreti un tip stlat dar car sa nu faca nimik.Oricum …veziti de scris fotbal.Esti si tu un taranoi ajuns in fruntea..sa zice…unui ziAR.
donhann • 18 decembrie 2006, 15:01
Tkontane, te-ai scos. Nu mai ai nevoie de porc de Craciun, ti-au bagat astia la carne-n frigider sa-ti ajunga si la anu’. Sper sa inveti ca politica nu are ce cauta intr-un ziar sportiv, fie el si chiar al lui Voiculescu.
costinpv • 18 decembrie 2006, 15:02
amice,esti idot,parol
untitled • 18 decembrie 2006, 15:03
Oupsssssssssssss
Se pare ca demersul tau impotriva lui Becali s-a intors ca un bumerang impotriva ta mai Tolontane.. asta-i viata .. cine sapa groapa altuia.. cade singur in ea.. ti se potriveste perfect citind toate mesajele de pe acest blog .
Lasa politica asta de haituire a adversarilor politici ai lui Felix..
Si daca tot vrei sa intri si in alte sfere cu articolele tale ,in afara de sport , ti-am dat o idee ..scrie despre ce sa v-a intampla cu chiriasii din casele nationalizate care vor fi dati afara incepand de anul viitor si nu-s deloc putini.. peste 4000 de familii numai in Bucuresti.Ce fac politicienii nostri sa rezolve aceasta problema?Vezi de ce Becali a ajuns sa fie respectat de atata lume?Pentru ca a facut ceva pt oamenii simpli care sunt majoritari in tara asta…
La multi ani
kattalin • 18 decembrie 2006, 15:03
Salut…..Cataline cred ca mai bine ii dai un MARE IGNOR, lui George Becali…Nu stii vorba „Pasarea pe graiul ei piere”……Pe bune….Eu sun satul de cata importanta i se da, acestui personaj…..Lasa-l ….ii faci publicitate degeaba….Te rog….
Paulinho • 18 decembrie 2006, 15:04
Domnule Tolontan…cu gandul ca asta va fi ultimul mesaj scris pe blogurile gsp, datorita bunavointei webmaster-ului si al administratorului de server care are o placere deosebita in a da ban pe IP-urile celor care posteaza o sa va adresez o singura intrebare:
CE A FACUT DOMNUL VOICULESCU PENTRU ROMANIA?
probabil e una retorica…si cu un raspuns care il cunoaste toata lumea…
Domnule Tolontan, nu sunt nici stelist nici fan Gigi Becali, insa vreau sa va reamintesc un singur lucru (neignorand incultura si gradul de civilizatie celui amintit mai sus)…aveti idee cam cati romani a facut fericiti?
Nu sunteti in masura sa judecati oamenii doar dupa „sa le zicem fapte rele”…si apropo…dumneavoastra, da dumneavoastra cati romani ati facut fericit?
untitled • 18 decembrie 2006, 15:04
v-a=va ..scuze
Eddy • 18 decembrie 2006, 15:05
se pisa pe voi Becali si va e frika pushkariilor
paperjam • 18 decembrie 2006, 15:06
tolontane da zi-ne si noua cam cum a contribuit becali la eliminarea blaturilor din campionat ca suntem si noi curiosi.
10 magar + • 18 decembrie 2006, 15:12
Cataline , devii mai prost pe zi ce trece! Scrie despre sport k asta vreau sa citesc! Lasa politica k n-ai treba!
Hrusciov • 18 decembrie 2006, 15:12
Dle. Tolontan,
Intre Becali si Nistorescu este o mare diferenta! Becali e casatorit doar o data, Nistorescu, de…4 ori, ca si Tariceanu!
Nistorescu a mancat ceva „dulce” la Secu, Becali NU!
De ce n-a stat Nistorescu fata-n fata cu Becali? De ce a fugit ca un las?
De ce sunteti ziaristi lasi si scrieti la comanda?
Becali a adus Steaua in C.L.! Becali singur!!!
Becali a facut din stadionul Steaua, un stadion de nivel european! Asta n-o vedeti?
Becali a facut case la oamenii amarati, guvernul, NU! Asta n-o vedeti?
La e Dinamo-la a carui comanda scrieti- sa aibe performantele Stelei, e drum lung!
Nu sunt stelist, nu sunt „becalist”, dar la situatia din Romania, Becali este singurul care ajuta oamenii!
Becali, nu este un bun politician, dar de ascensiunea lui Becali se tem multi! De ce oare?
Consultati dle. Tolontan un medic.Va asigur ca veti scapa de „Coshmarul” Becali!
Pacat, mare pacat ca scrieti la comanda!
La noi , la jegurile de romani, tot ceea ce faci bine, este…rau! Asa vor unii!
Dani • 18 decembrie 2006, 15:14
OFF-TOPIC, pentru cei care se intreaba care e rostul acestui articol: e un raspuns la articolul Domnului Ungureanu. Acest raspuns a fost promis de saptamana trecuta, nu intra probabil in ziarul sportiv si nici in atributiile lui. Daca cineva are impresia ca singurul domeniu de activitate al unui jurnalist ar trebui sa’i sufoce celelalte opinii, valori si impresii ar trebui sa invete mai mult despre presa, cultura civica si cultura politica. Pana atunci nici nu cred ca ar trebui sa va asteptati la raspunsuri de la Domnul Tolontan.
ON-TOPIC, pentru oamenii care inteleg menirea acestui articol si pentru Domnul Tolontan: Felicitarile mele, un articol de bun simt. Pe undeva se simte avantul analistului politic amator insa este ceva adevar acolo. Pot confirma prin experienta profesiei mele ca ma astept si eu la cam aceleasi rezultate, la capatul unui proces ceva mai complex totusi. Pot adauga ideea ca substanta acestui articol difera de pozitiile Domnilor Ungureanu si Nistorescu asa ca, dupa parerea mea, nu ar trebui bagate in aceeasi oala. Interesanta perspectiva prozaica data de cainele Ursu…nu as garanta ca romanii vor ajunge la aceeasi concluzie cu el. Domnul GB are sansa de a crea un partid populist de tipul Lista lui Pym Fortuyn dar singurul mod in care l’ar face sa reziste ar fi sa fie asasinat si el din motive politice precum olandezul.
In rest,
Cheers mates.
Hrusciov • 18 decembrie 2006, 15:17
Tolontane, daca „coshmarul” tau vine la putere, ii trimiti pita cu prastia lui Felix al tau! Adica lui Voiculescu! Uitasem sa spun ca sunteti „slugoii” unui mare hotz!(cei de la gazeta)
Antipaste • 18 decembrie 2006, 15:25
Bine Tolo tata. La mai mare. Dupa cata virulenta au unii in comentarii este din ce in ce mai clar: sunt tot mai multi cetateni de bine bolnavi de becalita.
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:33
Daca Becali s-a folosit de Steaua ca sa ajunga in politica si TOLO se foloseste de Becali ca sa faca tiraj => TOLO e pervers. Da cica il contesta pt binele tzarii, daaaaa!
Macar Becali face si fapte bune.
TOLO ce face???
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:35
Tolo, tolo, tolo lasa-neeee, lasa-neeeeeee, lasa-neeeeeeeeeeeeee! Cu subiectele astea
eu • 18 decembrie 2006, 15:39
SUBSCRIU LA CE A SCRIS MAI SUS CEL CU MULTE RANDURI :)))
rnuie tolontane (asa, mai voalat :P)
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:40
Fa si tu ceva constructiv bai TOLO ca te face sah mat Becali cand zice ca „sunteti unealta diavolului pt ca el construieste si voi (incercati sa) distrugeti”.
Da-i si tu o replica la treaba asta, argumente, alea alea…
DAR N-AI!
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:44
M
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:44
U
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:44
I
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:45
E
TOLO_e_pervers • 18 decembrie 2006, 15:45
TOLO
corleonne • 18 decembrie 2006, 15:47
Lasati vraja stelisti nenorociti! Cand vad cum il aparati pe lepra asta de patron pe care o aveti ma incepe rasul. Ar trebui sa va fie rusine! Voua, lui Tolontan, pentru ca prin acest articol incearca sa para ca ar canta in struna si lui Dinamo sau Rapidului, si tuturor celor care il vor vota pe Becali. Nu de alta, dar fiecare om voteaza cu omul cu care se aseamana
kinezu • 18 decembrie 2006, 15:49
Si daca te inseli Cataline? N-ar fi prima data cand te inseli in privinta lui Gigi Becali.
„Nu se poate ca o naţie să nu simtă ceea ce a simţit acum 7 ani un dulău!”
Daca natia asta e de fapt un potaie de maidanez? Ce ne facem?
nikos • 18 decembrie 2006, 16:14
mare nesimtit esti Tolo,ti-e foame rau…de voiculescu n-ai curaj. E la moda sa scrii contra lui Gigi.
claulea • 18 decembrie 2006, 16:50
Cand nu ajunge la struguri, vulpea spune ca sunt acrii. Asa si domnul de fatza. Are insa o mare realizare in viata. A parasit Pro Sportul pentru a nenoroci concurenta. Sa fie din loialitate pt Pro, sa fie din lipsa de competenta. Sau poate ascensiunea unora ii creeaza un complex de inferioritate. Poate din viata a inteles ca nu se poate iesi din anonimat decat prin scandal. Cu cat sunteti mai taios, cu atat sunteti mai penibil. Inteligenta nu se masoara prin numarul de articole (ne)sportive iar munca in capitalism se poate desfasura si pe cont propriu, pe propriile forte si principii. Dar asa suntem noi romanii. In sclavagism epatam cel mai bine.
In concluzie … domnule tolontan, nu pot sa va sufar!
P.S. Acord asistenta gratuita tuturor cainilor muscati de domnul tolontan.
gugi • 18 decembrie 2006, 17:21
gigi e cel mai tare
gugi • 18 decembrie 2006, 17:21
tolo,va e vrica de gigi?
watzlawek • 18 decembrie 2006, 17:51
mari berbeci mai sunteti mai stelisti ratati…..tine-o tot asa tolo sunt cativa retardati care se dau cu parerea si ei vai de mama lor….succes…
nicolae • 18 decembrie 2006, 19:00
Domnule Tolontan de ce Gigi ?
De ce atata rautate impotriva unui om care a facut mult bine ,nu stiu cat de bun politicean este domnul becali dar stiu ca este un om corect m-am saturat de hoti , nu aveam de gand sa-l votez pe domnul becali dar acum m-am hotarat am sa-l votez . Fiecare om merita o sansa . Si nu o sa votam ca niste oi o sa votam ca niste lupi in haita…..
Sociopatul • 18 decembrie 2006, 19:15
Un articol scris bine si incheiat intr-un mod care cu siguranta l-ar face invidios si pe TU! … Cu multumiri!
nicuroco • 18 decembrie 2006, 19:26
tolo sunteti toti cei care il criticati pe becali niste tiriturii
nicuroco • 18 decembrie 2006, 19:27
tolo sunteti toti cei care il criticati pe becali niste tiriturii
comuniste
nicolae • 18 decembrie 2006, 19:30
Intr-o tara in care nimic nu e cea ce pare va provoc sa recunoasteti adevarata valoare
viktor • 18 decembrie 2006, 19:35
Iar cei care nu il critica pe Becali, sunt ratati care spera fie la norocul oierului, fie la pomana acestuia. Norocul oierului este o pasare rara, o data la 1000 de ani….asa ca la munca , pomanagiilor.
nicolae • 18 decembrie 2006, 19:38
62% din romani tin cu STEAUA. GIGI PRESEDINTE?
zale • 18 decembrie 2006, 19:43
fotbalu’ l-a ridicat pe becali ? nu tolontane gresesti aici … voi presa la-ti ridicat pe becali, la rang de super star …trece vro zi fara ca numele lui’ sa nu apara in ziaru’ vostru…nu cred!
nicolae • 18 decembrie 2006, 19:49
Ne aflam la inceputul secolului XXI si ni se pare ca
se apropie sfirsitul lumii … Traim intr-o lume nebuna , avind
senzatia ca innebunim si noi pe zi ce trece. Asistam
ingroziti la imaginile cumplite din asa numitele zone
conflictuale , zone ce se ivesc in cele mai neasteptate
locuri de pe glob si se inmultesc ingrijorator. In discoteci
tinerii danseaza pe mese ! Altii care se autointituleaza
” Hell’s Angels ” , pornesc noaptea pe motociclete avind la
bord casetofoane cu muzica Heavy Metal , rasi in cap sau cu
plete , imbracati in bluzoane de piele cu tinte , pe care sunt
prinse ecusoane cu capete de mort , in jeansi si cizme ,
oferindu-ne pentru o clipa o imagine de apocalips.
Desigur , e vorba de o imagine trunchiata si
catastrofica a societatii in care traim , dar nu putem sa nu
tinem seama si de ea.
In astfel de conditii , mai merita sa ne preocupam de
bunele maniere ? N-ar fi mai bine sa ne intrebam daca ele
nu au devenit cumva inutile ? Raspunsul e unul singur : buna
crestere nu este si nu va deveni niciodata inutila , pentru
ca il va face pe om sa se respecte in primul rind pe
sine. Respectatil pe Becali si va respectati in primul rand pe voi