Nu vă fie frică, Becali pică!

Fotbalul l-a ridicat, românii îl vor refuza şi el va avea de ales: va rămîne un filantrop iubit sau un politician ridicol.

luni, 18 decembrie 2006, 8:58

Fotbalul l-a ridicat, românii îl vor refuza şi el va avea de ales: va rămîne un filantrop iubit sau un politician ridicol.

Mesele erau întinse la clubul din Oneşti, în toamna lui 1999. Era aşteptat Becali. Ioan Becali, credeau toţi, de la bucătari la antrenorul Toader Şteţ. „Nici nu ştiam altul, în afara celor doi fraţi impresari”, îşi aminteşte unul dintre fotbaliştii care aşteptau să fie cumpăraţi de către investitorul din Bucureşti.

A apărut un tip ciudat, „cică e Gigi Becali, vărul”, îmbrăcat într-un pulover pe gît, care gesticula şi vorbea atît de tare încît angajaţii îşi amintesc cum Ursu, ciobănescul caucazian de la stadion, a dat să rupă lanţul. Ce a amuşinat Lupu şi ce n-a simţit o întreagă ţară, perplexă, îngreţoşată sau entuziasmată azi, cînd Gigi Becali a devenit noua stea a scenei publice din România?

Invenţia lui Viorel Hrebenciuc
Staţi niţel! N-a simţit nimeni, cu excepţia lui Viorel Hrebenciuc. El îl sfătuise să-l caute pe preşedintele Puiu de la FC Oneşti. „Vreau să bag 500.000 de dolari la echipă şi să-mi faci intrarea la RAFO”, i-a cerut Becali lui Puiu. Afacerea a căzut, Becali era prea nerăbdător, şi atunci Hrebenciuc i-a oferit două silabe de aur: „Stea-ua!”.

Încă din 1999, cînd a vrut să bage bani la FC Oneşti, Becali a privit fotbalul ca pe o trambulină către politică, acolo unde n-ar fi ajuns doar cu banii

La cîteva luni după întîmplarea de la Oneşti, l-am cunoscut pe Gigi Becali în holul hotelului Lido. Se aflase că vrea să investească la Steaua. A fost probabil primul interviu al său, nu trageţi în pianist!

În primăvara lui 2000, Becali era febril şi poticnit, un pierde vară gardat de Hrebenciuc, cel care îl completa din ochi. Am avut senzaţia că îl studia aşa cum privesc copiii albinele pe care le prind cu borcane şi apoi le găuresc capacele cît să nu se sufoce micii prizonieri. Greşit, ziaristule!

„Vreţi să intraţi în politică?”
La finalul discuţiei, după ce am închis reportofonul, mă intriga ceva. „Nu am văzut nici un meci de fotbal”, mărturisise Becali. Nu jucase, nu-i plăcea, habar n-avea de jucători şi totuşi confirmase că va băga bani la Steaua. „Vreţi să intraţi, cumva, în politică?”, am întrebat într-o doară. L-am simţit cum creşte ceva în el pînă la a deveni total incoerent, atît de mult îşi dorea şi atît de puţin putea să o exprime.

Am plecat convins că e fie un nebun, fie un tip-faţadă folosit de Hrebenciuc, care îl va sacrifica ca pe un ambalaj de unică folosinţă. A doua plasă!

În anul 2000, despre Gigi Becali se ştia doar că e vărul ţărănoi al fraţilor Becali şi că are atîţia bani încît i-a dus cu un camion în curte, unde i-a deşertat, i-a acoperit cu prelată şi i-a păzit cu zeci de bodyguarzi

Astăzi, albina din borcan a dus Steaua în Liga Campionilor, a contribuit la eliminarea blaturilor din campionat, se plasează imediat după Băsescu în preferinţele de vot ale tinerilor şi mai are puţin şi-şi bagă în Parlament un partid 100% ficţiune.

Fotbalul nu-l va mai ajuta
De curînd, doi jurnalişti curajoşi au deschis un front de luptă împotriva lui Gigi Becali. Cornel Nistorescu a plecat dintr-un studio TV cînd şeful PNG a intrat, iar Traian Ungureanu a avertizat vineri în „Cotidianul” că „Urmează Becali, alunecăm spre beznă!”.

„Becali îl reprezintă pe omul cumsecade ratat, e scrumiera în care creşte cenuşa celor care puteau fi simpli, dar au rămas primitivi” — Traian Ungureanu

Nu sînt atît de pesimist! Cred că politicianul Becali a intrat pe o pantă descendentă şi mă gîndesc că fotbalul nu-l mai poate ajuta. Dinamo a făcut dovada că Steaua nu e un miracol, ci un drum de urmat. Simt că inclusiv suporterii Stelei se vor delimita în forme pe care încă nu le cunoaştem de încercarea patronului de a-şi folosi echipa în anul electoral 2007. De pildă, vor refuza să-l voteze în masă, ca nişte oi, aşa cum sînt îndemnaţi.

Steaua are cultura publicului de calitate, a celor care ştiu să-şi apere istoria sportivă, tradiţie faţă de care Becali nu e decît un punct pe o dreaptă afectivă infinită.

Poate că va mai creşte în sondaje, aproape sigur va intra în Parlament, dar nu va face decît să se developeze în toată ignoranţa şi incompetenţa sa ca om public.

Un om care şi-a părăsit locul
Nu contest intenţiile bune ale lui Becali. Gesturile de omenie. Dreptul lui de a zdruncina un sistem corupt, care pare sedat în faţa mitocăniei cu care atacă milionarul din Pipera.

Dar sînt convins că mergem spre Europa, nu spre Becali. Acum 60 de ani, elveţianul Denis de Rougemont, unul dintre gînditorii care au pledat cauza Europei Unite, dădea într-o carte o definiţie tulburătoare a fenomenului pe care-l trăim. El vorbea despre persoane cuprinse de un „imperialism fără limite deci, prin definiţie, deznădăjduit”. 

Aşa mi se pare Becali. Cu cît mai expansiv public, cu atît mai deznădăjduit ca om. El şi-a părăsit „locul cuvenit în lume” şi nimeni nu-i poate umple vidul. Undeva, în făptura lui, ştie că tînjeşte după ceva ce nu va atinge niciodată.

Dulăul deştept
În democraţie, cetăţenii nu vor accepta ca o plăsmuire ca Becali să capete putere de decizie. Cineva care îi insultă, îi ameninţă sau îi desconsideră pe intelectuali, pe homosexuali, pe schiori, pe cei care citesc o carte, pe dinamovişti, iar pe homosexuali, pe evrei, pe cei cu nume caraghioase, pe oamenii cu slăbiciuni fizice, pe gînditorii de stînga, pe bărbaţii care nu-şi încheie toţi nasturii cămăşii, pe locuitorii din Amsterdam şi pe ungurii din Cluj, pe miniştrii români care nu înţeleg că „pot fura, dar doar cîteva milioane!”, pe Pleşu, pe arbitrii cu chelie, pe bărbaţii şi femeile care gîndesc altfel decît el, pe tinerii care intră la discotecă, pe cei care n-au afaceri şi pe cei care au alte afaceri decît ale lui.

Toate aceste categorii, şi multe altele, au figurat în discursurile lui Becali. Împreună cu  cei care-l contrazic sînt uneltele diavolului. Oamenii se uită la el, procentele cresc, însă cred că totul are o limită. Nu politicienii, care l-au creat direct sau prin slăbiciunile lor, ci românii îl vor refuza în final pe conducătorul Becali, punîndu-l, pînă la urmă, la locul lui.

Nu se poate ca o naţie să nu simtă ceea ce a simţit acum 7 ani un dulău!

Comentarii (755)Adaugă comentariu

Basty  •  18 decembrie 2006, 11:16

si uite asa ai mai pierdut un cititor…. nu pentru ca sunt pro-jiji, ci pentru ca l’ai abordat in GSP

Bug  •  18 decembrie 2006, 11:16

D-l Tolontan are dreptate, partea pozitiva a d-lui Becali e filantropia. E greu totusi sa ai un conducator doar cu inima mare. Unui conducator ii este necesara ratiunea si alte mici calitati printre care nu se numara si „furatul” (calitate raspandita la noi, nu numai in politica).
Cateodata adevarurile sunt zise in gluma (sau la bautura…ca deh! ..suntem romani…si avem viciile noastre extinse in masa). Continui cu prima idee si am sa va spun un banc:
„Dupa o intrunire a consiliului judetean local, se trec in revista toti cei prezenti.
2 oameni insarcinati cu acest lucru se consulta
primul: primaru fu?
al doile: fu!
primul:consilierul judetean fu?
al doilea:fu!
primul: pai cine mai fu?
al doilea: toti fura!”

In acelasi timp spun ca d-l Tolontan greseste spunand ca d-l Becali a eliminat blaturile din fotbal. Mi-e greu sa cred ca d-l patron al Stelei respecta valorile bibliei si in general valorile morale. Undeva acolo in spatele d-lui Becali sunt cateva maini care tot il imping in fata…dar poate ar fi mai bine ca mainile d-lui Becali sa impinga pe altcineva in fata…i-ar prinde bine un purtator de cuvant :))

DOAMNE MARE E GRADINA TA, DAR MULTI AU SARIT GARDUL…

torpila  •  18 decembrie 2006, 11:16

PATRIOT:
Esti un idiot, serios du-te si fa-ti o vasectomie ca mai ies si altii ca tine si avem destui in tara asta.

adrian  •  18 decembrie 2006, 11:17

cataline, mi-ai lasat un gust amar…., credeam ca esti un ziarist adevarat…cumparam gazeta pentru sport….da cred ca o sa ma reprofilez pe ciao:)..sper sa ne vedem acolo:)))

PaulIca  •  18 decembrie 2006, 11:17

Tolontane, ori esti platit ori atata te duce capul

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 11:17

shi tolontane…vezi cine te ataca? oamenii care nu prea cred in Dumnezeu…care nu prea sunt credincioshi, care shtiu sa foloseasca internetul – deci au toate informatziile posibile shi ishi pot alege, cei de la cre nu teai fi ashteptat sai ia apararea unui „oier” nu? uite k teai inshelat… shi atunci ce crezi u ca vor face acei oameni a caror cale la informatzie este inkisa (shi care fac partea din MAJORITATEA votantzilor) atunci cand il vor vedea pe becali la tv sustinut de biserica??? imi cer scuze ca ma repet…dar itzi dai u seama unde bat…plus k inca eu unul nu am vazut pe nimeni sa iasa invingator dintrun razboi impotriva lui becali…poate ca ma inshel dar…………..

Almanahe  •  18 decembrie 2006, 11:18

N-aveti treaba Says:

December 18th, 2006 at 11:14 am
Votati-l fratilor pe becali,ca altceva nu aveti pe cine,sa fim seriosi!!!!o fi fost el cioban,dar s-a mai schimbat,sa vedem ce-o di,poate o face vreun bine la tara asta,de unde stiti voi ca nu?????

si pe ceausescu l-a innobilat munca a fost cizmar….
si de aici vine intrebarea…. intrebatoare de altfel… CU CE E MAI DIFERIT UN CIOBAN DE UN CIZMAR??????????

dodo  •  18 decembrie 2006, 11:18

@elle:

Lucrezi in televiziune?
Nu stiam ca astea sunt preturile…
Totusi eu cred ca televiziunile il scot in fata pe Becali! Si presa…

torpila  •  18 decembrie 2006, 11:19

tomy:
Sa stii ca mai sunt si altii care fac acte caritabile si nu cheama toata presa sa se laude. Sa vedem daca nu o sa fie ales si mai ales daca va fi ales…

elle  •  18 decembrie 2006, 11:19

the wolf Says:

December 18th, 2006 at 11:16 am
PATRIOT Says:

December 18th, 2006 at 11:13 am
gabone Ionescu eu as vrea sa fiu sarc cu duhul cel mai mare lucru din viata mea l-as face sa fiu sarac cu duhu pentru ca asta ar uinsemna ca sunt smerit , IAR DUMNEZEU CEL MAI MULT II IUBESTE PE OAMENII SMERITI, deci multumesc de compliment dar eu nu cred ca sunt

sa ne fereasca Dumnezeu de d`alde patriotzi si jiji. in realitate genul acesta de fiintze sunt cele care aduc oprobriul public asupra credintei!

locul lor e la gradina zoologica!!!!

Hound of Baskerville  •  18 decembrie 2006, 11:20

Cataline,
Stai linistit, Becali va fi devorat chiar de cei pe care ii ajuta. Sint sigur ca ai citit Diavolul si Bunul Dumnezeu de Sartre. La fel cum Goetz, capatenia popoarelor, s-a transformat in binefacator universal si a fost terminat de gloata, asa va pati si Becali. Tocmai cei care asteapta de la el si nu vor primi nimic, la fel si cei care au beneficiat de pomana si nu li se va mai da, il vor scuipa si huli.
Pun pariu ca daca te duci cu 2 sapt. inainte e alegeri si le dai sarmale si vin gratis alora de cersesc pe linga Becali, te vor vota pe tine.

PS Ai vazut faza cu Nati Meir cind a dat ajutoare celor inundati? Cum strigau Nati, Nati? SI cum urlau cei din spate ca ei nu au primit nimic? Cum se urau intre ei? Electoratul asta nu va birui niciodata, sint o masa amorfa de cersetori.

0viDELL  •  18 decembrie 2006, 11:20

D-le Tolontan , acesta este un articol scris cu rautate ,nu ca nu ati avea dreptate dar stati linistit ca majoritatea stelistilor se dezic de Becali cand vine vb de politica….dar nu trebuie uitate unele fapte de binefacere pe care le-a facut CHIAR dc le-a facut pt a catiga capital politic macar le-a facut ….(sunt estui oameni fff potenti financiar care nu ajuta nici macar cu o inghetata un centru de copii …..) asa ca macar din acest pdv ar trebui macar sa il priviti echidistant nu doar dintr-o singura directie …

cu respect !!!!

dodo  •  18 decembrie 2006, 11:20

@elle:

Nu fi asa sigura ca el cheama televiziunile, eu cred ca si televiziunile nu prea mai au ce evenimente sa dea si se duc ca mustele la GIGI!

tomy  •  18 decembrie 2006, 11:20

craca giulesti……am impresia ca esti suporterul acelei echipe care incepe cu „Rr”

sebo  •  18 decembrie 2006, 11:20

„a contribuit la eliminarea blaturilor din campionat” – asta e cea mai faina parte :-)))) ma gandesc doar la meciurile cu Jiul si Vaslui din finalul campionatului trecut …

elle  •  18 decembrie 2006, 11:20

dodo Says:

December 18th, 2006 at 11:18 am
@elle:

Lucrezi in televiziune?
Nu stiam ca astea sunt preturile…
Totusi eu cred ca televiziunile il scot in fata pe Becali! Si presa…

aste sunt!!!…

Gabone Ionescu  •  18 decembrie 2006, 11:20

Becali a eliminat blaturile din fotbal?
Hai sa fim seriosi. Ati uitat finalul campionatului trecut cu meciurile Steaua-Vaslui , Steaua – Pandurii si Steaua-Jiul? Sau acum doi ani repriza secunda cu Poli, antrenata pe atunci de Olaroiu? Gigi Blatinskaya.

dorin  •  18 decembrie 2006, 11:20

Gigi Becali este o inventie a lui Hrebe, a disperatilor din mass-media dupa rating cu orice chip, a romanilor amatori de limbaj suburban expus pe toate canalele media, a politicienilor incompetenti pe care ii avem……etc.
Sper ca atunci cand cei enumerati mai sus isi vor da seama ce „monstru” politic au creat sa nu fie prea tarziu……..

simplu  •  18 decembrie 2006, 11:21

Istoria e singura care va emite judecati de valoare valabile copii,si cand ma gandesc ca altii au fost sanctificati pentru mai putin, oricum Stefan a facut 47 de manastiri din banii Moldovei si nimeni nu a mai spus ca e publicitate elctorala, (domnul Becali le face din banii domniei sale), de ce nu respectati un om care propovaduieste cuvantul Domnului, de ce nu va plecati in fata unui om care a descoperit Calea, a carui ARMA este Biblia, a carui putere vine din lumina Divina!! plecati va capetele in fata iubirii, iubiti, caci Iubirea este purificator luminanda,haideti sa fim cu totii mai buni mai deschisi, mai apropiati, si acum in preajma sarbatorilor de iarna in postul Craciunului sa lasam ura deoparte si sa multumim bunului Dumnezeu pentru toate!!!! VA IUBESC si VA DORESC SARBATORI FERICITE!!!!!

Florin Dima  •  18 decembrie 2006, 11:21

Catalin Tolontan este un ziarist mediocru,iesirile sale in evidentza nu au nici un temei.Subiectele pe care le propune au devenit opinii personale pe care le impartaseste cu oameni care il platesc si sunt impotriva domnului Becali.Noi cei din cartierul Tineretului il cunoastem.In urma cu 5 ani acosta minore din liceele Sincai si Creanga si statea ascuns in masina impreuna cu ele in spatele Palatului Copiilor.Acest om care vrea sa fie moral este de fapt cea mai josnica fiintza de pe pamant si repet noi cei din Cartierul Tineretului il stim.sa iasa in fatza si sa spuna cum pentru a pune o fata in contact cu un ziar sau o revista o obliga sa aibe raport sexual cu ea.Suntem multzi Tolontane care te-am vazut si am ras cu tine la masa pe seama prostiilor tale…..IMORALULE!!!!

elle  •  18 decembrie 2006, 11:22

dodo Says:

December 18th, 2006 at 11:20 am
@elle:

Nu fi asa sigura ca el cheama televiziunile, eu cred ca si televiziunile nu prea mai au ce evenimente sa dea si se duc ca mustele la GIGI!

poate nu el personal ..pune un trepadus sa o faca..e penibil

torpila  •  18 decembrie 2006, 11:22

simplu:
Sarbatori fericite si tie da sa stii ca un tratament scurt nu ti-ar strica 🙂

elle  •  18 decembrie 2006, 11:23

sebo Says:

December 18th, 2006 at 11:20 am
“a contribuit la eliminarea blaturilor din campionat” – asta e cea mai faina parte ))) ma gandesc doar la meciurile cu Jiul si Vaslui din finalul campionatului trecut …

e maxima zilei!!!

tomy  •  18 decembrie 2006, 11:23

torpila:
frate nimeni nu a facut 200 de case la vadu rosca.. sunt si altii mai bogati, care nici nu s-au obosit sa dea o mana de ajutor….crede-ma are o inima mare, il cunosc. guvernul a facut 150 de case din pamant, e incredibil

primus  •  18 decembrie 2006, 11:23

da…bun articol
jiji e un personaj pitoresc,dar e bine sa ramana departe de o functzie publica , din simplu motiv ca nu il duce capul , shi nici nu are abilitazi manageriale; de fapt e bine ca jiji sa ramana doar un subiect fierbinte pentru emisiunile de divertisment … e simpatic , dar mult prea primitiv pentru viatza publica
domnilor jurnalishti..va rog nu-l mai luatzi in serios !!!!

dodo  •  18 decembrie 2006, 11:23

OTV-ul cred ca traieste numai prin JIJI, Bahmuteanca, etc…
Altfel ar da faliment!

Almanahe  •  18 decembrie 2006, 11:23

# dorin Says:
December 18th, 2006 at 11:20 am

Gigi Becali este o inventie a lui Hrebe, a disperatilor din mass-media dupa rating cu orice chip, a romanilor amatori de limbaj suburban expus pe toate canalele media, a politicienilor incompetenti pe care ii avem……etc.
Sper ca atunci cand cei enumerati mai sus isi vor da seama ce “monstru” politic au creat sa nu fie prea tarziu……..

hrebe a saturat si populatia de baronii psd prin infinitele aparitii la tv si presa scrisa el e cheia in leg presei in viatza politica…

PATRIOT  •  18 decembrie 2006, 11:23

bha spurcaciune de lup, jigodio voi ati vrea ca in romania sa conduca la nesfarsit diavolul iar biserica sa fie inlaturata incet dar sigur ateule. DAR ASTA NU SE VA INTAMPOLA NICIODATA CU OAMENI CA MINE SI LIDERI CA GEORGE BECALI. NICIODATA DUSMAN AL CREDUINTEI STRAMOSESTI. De fapt cred ca tu nici nu esti roman daca vorbesti asa de biserica esti vreo corcitura cu vreo un arab ceva as crede.

DanTheMan  •  18 decembrie 2006, 11:23

craca_giulesti Says:
Dane , asta se numeste prozelitism si, din pacate, ii cad victime in primul rind copiii. Dar daca au mai mult de 18 ani si mai mult de 12 clase atunci sint irecuperabili

Ai dreptate, asa este, din pacate ei cad primii in plasa…
Dar cu mitocania te nasti si refuz sa cred ca bunul simt al unora nu iese pana la urma la suprafata… Nu toti sunt asa.

Don’Jheneral  •  18 decembrie 2006, 11:24

Cred ca acest material AR VREA sa trezeasca in oameni acel repuls despre care se vorbeste in materialul de mai sus pt Becali, nu sunt un simpatizant al lui Becali, dar daca stau sa ma gandesc mai bine , este unul dintre aceia care nu se sfieste sa construiasca sate inregi , biserici, sa scoata oamenii din mizerie, si o face in acelasi timp in care mult mai invatatii si scolitii parlamentari ai nostrii ridica din umeri si raspund la problemele noastre”nu avem fonduri,bugetul este redus, mai trebuie sa asteptam”, vezi reportajele de la inundatii pt confirmare, ei acesti parlamentari, nu si-au pus probleme de fonduri cand ai reconditionat (pe bani grei-milionae de euroi, casa sala parlamentului, si aceeasi situatie cand si-au votat pensii de mii de euro, ba si-au mai votat si servicii funerare -tot pe banii contribuabilului, acestia sunt oamenii de politica pe care noi ii avem si pe care trebiue sa ii acceptam asa cum sunt -NISTE HOTI

craca_giulesti  •  18 decembrie 2006, 11:24

Tomy , nu inteleg legatura . Sint rapidist , stiu sa scriu fata de tine si toti prietenii stelisti pe care ii am il desconsidera pe Gigi la fel de mult ca si mine. Dar vorbim deja de alt nivel.

Shepherd Killer  •  18 decembrie 2006, 11:25

Este un lucru binecunoscut urmatorul: cu cat o societate este mai traditionalista, cu atat reactiile ei sunt mai viscerale. (incorsetarea mintilor fiind mai puternica, reactiile de extrema sunt mai puternice – nu in ultimul rand din faptul ca la noi traditional inseamna mai degraba primitiv, si inca un primitivism care respinge educatia).

In aceeasi ordine de idei, Jiji fiind nu mult mai sus decat un animal, a coagulat aproape tot ce era mai josnic in unii dintre noi (inclusiv cei ce posteaza aici, precum se vede). Daca vine unul si mai de jos (desi… ce-ar mai putea fi mai jos… o vita cu trei coarne ??) cred ca se atinge masa critica de la care incolo nu mai poate strange voturi. Cu alte cuvinte, extremismul se satureaza intr-o societate libera. Dar nici asta nu e motiv de culcat pe-o ureche: istoria secolului XX arata ca nu-ti trebuie mai mult de 15-20% idioti in componenta masei votante ca sa iti schimbi tara si istoria aproape ireversibil in rau.

Altfel, o sa cred in „faptele lui bune” tocmai atunci cand n-o sa mai aud de ele in prime time.

Cipper  •  18 decembrie 2006, 11:25

Din pacate numele lui gigi se confunda in mintea multora cu Steaua. Cei care sunteti asa vehementi si aveti impresia ca in sondaje a ajuns asa sus datorita stelistilor mai spalati-va pe ochi, mai deschideti-va mintile putin. De curiozitate intrati pe siteul suporterilor stelisti (nu fac reclama ca se supara GSP-ul :D) sa vedeti ca marea majoritate a lor se dezic de omul politic Gigi Becali.
Ar trebui facut un sondaj in care sa se verifice si cu ce echipa simpatizeaza cei care l-ar vota pe Gigi. Punteti pariu ca peste 50% nici nu stiu ce e ala fotbal? Pe de alta parte Gigi pierde multi posibili alegatori dintre fanaticii suporteri ai rivalelor, cei cu ochelari de cal si care, daca nu ar fi anti-Steaua in orice si ar face si ei la randul lor diferenta intre FC Steaua si patronul ei l-ar vota de 10 ori.
Eu sunt stelist, am multi prieteni stelisti, dar pt noi Gigi e subiect de gluma, pt ca in felul lui mai mult sau mai putin diplomat de a fi ofera multe momente comice. NOI nu-l vom vota niciodata, iar presedinte sigur nu va ajunge. Insa in parlament va intra aproape sigur. Si? Cati parlamentari de factura josnica avem? F multi cu siguranta…
Probabil ca articolul e comandat de la PC, dar poate nu…conteaza? Oricum locul lui nu e in GSP pt ca voi presa sportiva l-ati asociat prea mult pe omul politic Gigi Becali cu patronul Gigi Becali de la Steaua.

Almanahe  •  18 decembrie 2006, 11:25

# PATRIOT Says:
December 18th, 2006 at 11:23 am

bha spurcaciune de lup, jigodio voi ati vrea ca in romania sa conduca la nesfarsit diavolul iar biserica sa fie inlaturata incet dar sigur ateule. DAR ASTA NU SE VA INTAMPOLA NICIODATA CU OAMENI CA MINE SI LIDERI CA GEORGE BECALI. NICIODATA DUSMAN AL CREDUINTEI STRAMOSESTI. De fapt cred ca tu nici nu esti roman daca vorbesti asa de biserica esti vreo corcitura cu vreo un arab ceva as crede.

roaga-te la Dumnezeu sa-ti ierte cele spuse … asa vb tu cu semenii tai?

Aless_andro  •  18 decembrie 2006, 11:25

Tolo!!! vezi-ti bai baiatule d sport…a-ti ajuns un ziar d kkt….D Copos dc m vostrii nu comentati nimik, k a luat cu japca litoralul (dak tot vad k t dai analist economik si politic).
Discuta-ti bai sclavilor d sport!!!! sau nu mai aveti c k e pauza competitionala? sunte-ti praf cand nu sunt comptitii in desfasurare??????
Terminatilor!!!!

stansilav  •  18 decembrie 2006, 11:25

Hai sa traiesti Cataline. Eu nu cred in fenomenul becali mai mult decat e cazul. Va ajunge in Parlament, dar atat. Ai perfecta dreptate, zic eu, aici se va inneca. Diavolul(adica restu de hoti din Parlament care sunt versati rau in d’ale politicului) il vor baga sub masa, cum se spune pe strada. In afara de discursul cu cu sabia, lumina razboiniceasca si dumnezeu, becali nu are discurs. Fortza Steaua!

orion  •  18 decembrie 2006, 11:26

elle,chiar crezi ca intereseaza interjectiile si onomatopeele scoase de tine?ok,ti-ai spus parerea,e de ajuns!

elle  •  18 decembrie 2006, 11:26

dodo Says:

December 18th, 2006 at 11:23 am
OTV-ul cred ca traieste numai prin JIJI, Bahmuteanca, etc…
Altfel ar da faliment!

televiziunea pt prosti

Bogdan  •  18 decembrie 2006, 11:26

Nu mai sunteti de mult un ziarist sportiv, ci un ziarist care are razboaie personale cu anumiti oameni sau care duce razboaiele altora. Nici eu nu ma dau in vant dupa Becali, insa dvs nu puteti sa dormiti din cauza lui. Va panicheaza gandul ca intr-o zi va avea putere. Eu zic sa va relaxati si sa priviti cine are putere si cine a avut si pana acum in tara asta. Sunt cu ceva mai presus de Becali?
PS: Cand vorbiti despre un om ca fiind un incult, ar trebui sa aveti mai multa grija sa scrieti corect! „Ministrii” nu e bine 🙂

torpila  •  18 decembrie 2006, 11:26

tomy:
Corect, nu cred ca a facut nimeni 200 de case, dar mai sunt acte de caritate care nu sunt facute publice, te asigur. Si alea nu au ca scop propulsarea unui pe scena politica… Aici jiji-ul vostru e mult mai imoral: sa-ti faci capital politic pe spatele unora care sunt la pamant…

Al3x  •  18 decembrie 2006, 11:26

vorbiti prea mult de un om,care,fara bani ar fi un nimeni…nu are nevoie de scoala pentru ca el vorbeste cu teancul de euro,toti „fanii” lui o sa il voteze pt ca sunt legati la ochi de banii aruncati degeaba pe niste facturi platite unor tigani sau pe niste casa facute sinistratilor numai pentru faima si pt a influenta lumea sa il voteze..sau e cineva care a crezut ca a facut toate astea pt ca e un om bun?este un comunist..de ce nu aratati imaginile in care statea in spatele lui valentin ceasusescu la meciurile cu steaua?stiti vorba aia : „hotul striga hotii” acuza pe toata lumea ca a lucrat cu regimul comunist insa el este cel mai corupt dintre toti,daca voi vreti ca acest taran,aceste incult care nu stie nici macar anii de domnie a lu Mihai Viteazul,ce sa mai vorbim de istoria tarii,un om care rezolva tot atunci cand isi etaleaza masina lui de 500 de mii de euro sa conduca aceasta tara atunci intradevar nu meritam sa intram in ue

craca_giulesti  •  18 decembrie 2006, 11:27

Dan the Man: uite-te pe blog si cruceste-te!

PATRIOT  •  18 decembrie 2006, 11:27

@SIMPLU TU STII ADEVARUL TREBUIE SA LUPTAM PANA LA ULTIMA PICATURA DE SANGE PENTRU GEORGE BECALI E ULTIMA SANSA SA SALVAM TARA DE ATEISM SI PRIGOANA RELIGII CRESTIN-ORTODOXE CARE NE-A TINUT UNITI CA NEAM 2000 de ani. @ Simplu sa nu face un pas inapoi pana la moarte luptam pentru adevar!!

BRAVO si GEORGE BECALI PRESEDINTE normal!!!

dodo  •  18 decembrie 2006, 11:27

@elle:

Stii ce cred despre mecul cu Vaslui?
Nu cred ca a fost blat, dar vasluiul nu a jucat la turatie maxima, pt. ca nu avea de ce… era ultima etapa, scapasera de retrogradare…pe cand Steaua a jucat la turatie maxima! Avea si de ce!
In plus Rapidul nu a castigat la Petrosani (nici macar anul asta), asa ca si daca nu ar fi castigat la Vaslui, Steaua tot iesea campioana!

calin  •  18 decembrie 2006, 11:27

domnule tolontan da seful dvs. voiculescu nu a intrat in parlament cu un partid 100% fictiune dupa care i-a injunghiat in spate pe cei care lau adus inparlament?

rolemodel  •  18 decembrie 2006, 11:27

Marko Bela indeamna la revolta anti – Gigi Becali…un articol din evenimentul zile

poate no sa mai voteze nici ungurii UDMR-ul

Rusine  •  18 decembrie 2006, 11:27

Domnule Tolontan,

incep cu o intrebare: care e scopu acestui articol?

s-a nascut Mesia Tolontan si nu stim noi? sau poate a turbat Felix si a dat comanda de niste articole?

Domnule Tolontan, vreti sa pareti un om bine informat si cult, insa faceti o salata in afirmatii. Acest articol se vrea deosebit de dur la adresa lui becali, dar de fapt nu aveti nimic cu el… a facut si lucruri bune… repet, atunci care e scopu acestui articol?

Ne invatati pe noi astia de rand ce e bine si ce nu? Ce cauta mizeria asta intr-un ziar de sport?

Nu iti e bai nene rusine ca poate citesc (citeau) ziaru asta si oamnei cu un IQ de 3 ori mai mare ca al tau? Pt ei ce mesaj ai? Ne inveti tu pe noi cu cine sa votam?

Domnilor care cititi si scrieti pe acest blog, votati-l pe Becali, si acest om va exploda de nervi, el si gasca lui de neispraviti, ca Nistorescu, Ungureanu si mai ales, Cartianu. Toti sunt di n celasi aluat si, culmea, cred ca sunt isteti: isi varsa toatel refularile in ziare si fac si bani, ca doar Becali se vinde nu?

Sa va fie rusine domnule Tolontan pentru mizerille care le scrieti intr-un ziar de sport.

IesheanuL  •  18 decembrie 2006, 11:27

Nu e Becali pt presidentia Romaniei … dar nici tu Tolontane nu te ridici la nivelul lui pt a-l judeca. Tu esti in lumea ta INVIDIOASA pe cand el sta acolo unde unii dintre noi nu vom ajunge niciodata. Nu mai fiti invidiosi. Ca si tu Tolontane ai mancat pe altii ca sa ajungi sa publici pt GSP. Nu mai vb prostii. Oricine vrea sa ajunga CEVA trebuie sa-i calce pe altii in picioare asa ca, GURA MICA si lasa INVIDIA. Sau poate nu-l poti ierta ca te-a umilit pur si simplu de vreo 2 ori 🙂 Asta-i viata.

Jiji Brebecali  •  18 decembrie 2006, 11:28

Pentru toti jegosii care il sustin pe becali,nu am decat o scarba profunda.
Niste romani tampiti si jegosi!

1stelist  •  18 decembrie 2006, 11:28

sa urce , sa cada , nu ma intereseaza persoana becali , ci doar finantatorul gigi becali ( cred ca vorbesc in numele tuturor stelistilor ) . in rest argumente pro si contra lui exista ca pentru orice om normal …fiecare judeca pentru el…..daca el crede ca o echipa de fotbal poate sa-l urce in topurile politice……

Comentează