Dorinţa lui Rednic

Pe vremea cînd remarcam şuturile şi driblingurile lui Hagi, Radu Cosaşu ne-a tras de mînecă şi ne-a vorbit despre „decarul cu cele mai bune pase din fotbalul mondial”.

marți, 19 decembrie 2006, 5:37

Pe vremea cînd remarcam şuturile şi driblingurile lui Hagi, Radu Cosaşu ne-a tras de mînecă şi ne-a vorbit despre „decarul cu cele mai bune pase din fotbalul mondial”.

Păstrînd proporţiile, asta pierde Dinamo prin plecarea lui Cătălin Munteanu. El a jucat 28 de meciuri / 26 ca titular din totalul de 31, a marcat 4 goluri şi a reuşit 9 pase decisive. Rednic e curajos dacă vrea să modifice atît de radical mijlocul terenului, aducînd forţă şi viteză, acolo unde haita a avut tehnică şi joc elaborat.

Deocamdată, antrenorul a reuşit în aproape toate mişcările gîndite, dar nici n-a pierdut vreun fotbalist. Să vedem ce se va întîmpla după plecările lui Ganea şi lui Munteanu. Fotbalul nu se judecă la kil şi nu are nici o relevanţă o întrebare de genul: sînt Vranjkovici şi Bălace peste Munteanu şi Ganea?

Informaţiile din club spun că Rednic îşi doreşte un ritm mai alert şi o talie mai bună la mijlocul terenului. Ceea ce înseamnă că e posibil să mai asistăm la plecări şi sosiri în linia mediană a lui Dinamo. Poate că alt tehnician ar fi conservat lotul care i-a adus un sezon maiestuos, cel puţin pe plan intern, dar Rednic a decis să rişte. Dacă îi intră cărţile, e mare!

Comentarii (377)Adaugă comentariu

seby  •  19 decembrie 2006, 19:04

ce se bucura stelistii ca pleaca ganea:)) stati linistiti ca nu el a facut istorie la dinamo ci N&D.dinamo o sa aiba acelasi parcurs bun.nu asta era problema ganea.parerea de rau vine de la catalin munteanu un om super adevarat, care a pus suflet la dinamo si a fost alungat.pacat asta este viata rednic stie ce vrea si ce vrea sa faca acolo.sa mergem pe mana lui.Forzza Dinamo

andrei  •  19 decembrie 2006, 19:06

Cum sa renunte ma la Denis Serban cand e ginerele lu Petre Buduru…?

Oricum e depasit Serban…in afara de golu cu steaua e un mare 0

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 19:07

La D. Serban sper sa nu renunte borcea ca doar e jucator de perspectiva (se pot lua mai multi bani pe el).

andrei  •  19 decembrie 2006, 19:08

Nu renunta la Serban ca e ginerele lu Buduru
Stati linistiti…oricum e pulbere

DDD  •  19 decembrie 2006, 19:08

Sa speram ca Rednic nu se inseala cu schimbarile pe care vrea sa le faca. Sincer nu-i cred in stare pe actionari sa cumpere ceva k-lumea.Balace e un jucator bun dar trebuie resuscitat si abia apoi vom vedea daca va juca bine sau rau.Acum ne trebuie de urgenta un atacant bun pentru ca Danciulescu nu traverseaza tocmai o perioada fasta,inca unul la mijloc, si un fundas.Nu inteleg de ce o preferat Borcea pe Balace si nu Emehara(era mai scump dar era o certitudine k va juca bine si sigur scoteau investitia).
Sa speram k vor cumpara ceva jucatori buni k pana acum or cumparat SPERANTZE nu jucatori consacrati.
Fortza Dinamo!!!!

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 19:10

E bine daca nu se renunta la Serban dar pt. niculescu sau danciulescu nu sunt ceva oferte ?

andrei  •  19 decembrie 2006, 19:11

Serbsn e pulbere…
Danciu si Niculescu si-au prelungit contractele…o sa moara in stefan cel mare

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 19:12

Si atunci de unde mai face bani borcea ?

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 19:13

E pe teava Ze ?

CATALIN  •  19 decembrie 2006, 19:14

http://blogoll.jurnalweb.net/

rapidu4ever  •  19 decembrie 2006, 19:15

Balace era bine daca il luam noi.E un jucator de travaliu si ii facea concurenta lu’ Karamian(in caz ca ramane si asta).Sper din suflet sa nu plece Buga,din punctul meu de vedere,in tactica echipei,el e cel mai important si cel mai valoros alaturi de Lazar.Ii trebuie concurenta si lu’ Badoi ca e uzat rau!
PS Mi-a placut ce a zis Vranjkovic:Voi romanii va credeti tehnici,dar am vazut pana acum numai forta in joc.Unde e tehnica de care tot vorbiti?!…are dreptate,noi daca avem 3 jucatori tehnici in campinat,ne credem tehnici.Ar trebuie sa fie jumatate din jucatori tehnici ca sa vorbim despre asa ceva.

Marian  •  19 decembrie 2006, 19:18

Sunt stelist si pot sa spun ca-l felicit pe Rednic si conducerea dinamovista pentru atitudinea pe care o au in dorinta de a-si intarii lotul. Se poate sa fie si o miscare gresita, dar nu cred avand in vedere jucatorii care vin. Steaua se complace intr-o melancolie profunda cu toate ca de multe ori au dat dovada de insuficienta in joc. Ma asteptam ca aceste mutari sa le faca Steaua, avand in vedere si banii pe care i-au strans din Liga Capionilor si de la suporteri. Eu as vreaca Gigi Becali sa o lase mai usor cu filantropia si sa se mai ocupe si de Steaua, daca nu sa ne lase, sa vina altcineva care vrea fotbal de performanta. Se pare ca ei se cam multumesc cu ce au obtinut pana acum si s-au plafonat. Mai bine ar aduce si niste pusti pe care pot sa-i si imprumute o perioada pe la alte echipe.
Cu regret ca Steaua se misca lent in campania de transferari, felicit inca o data conducerea dinamovista in semn de protest fata de campania de achizitii a Stelei. Chiar daca au adus un portar si probabil un fundas dreapta tot nu e suficient.

90% H2O  •  19 decembrie 2006, 19:23

@câine_până_la_moarte . Cornel Dinu de care faceti vorbire, pare a va fi magistru, dupa eruditia cu care va exprimati, ba chiar as spune ca va identific cu el. Sa se fi metamorfozat Cornel in câine_până_la_moarte ca sa loveasca putin in „lipitorile din anturajul dubios al clubului” ? Ar fi cam ciudat, totusi ….

balosul  •  19 decembrie 2006, 19:26

Ba desteptilor, daca N sau D nu sunt , cine intra ?????Ca mendy fuge s-atit!!ca sa nu mai vb de mijloc sau aparare. Voi nu intelegeti ca ne trb 20- 22 de jucatori , relativi egali ca valoare , nu sperante? Nu ati vzt ca steaua , daca nu a avut la mjl si in aparare inlocuitori , nu a facut fata , chiar daca atacul a functionat – badea , thereau, dica si cit a fost , v. iacob.
Nu vreti sa raspundeti , sunteti din acelasi aluat cu borcica si penalistii beclii : tot in jurul cozii.

al_bundy  •  19 decembrie 2006, 19:35

frati dinamovisti,sper sa nu urlam iar la primavara,ca si anul asta”conducere de kkt/pe Dinamo-ai ingropat!!!!!”.oricum,indiferent de ce se intampla,cel mai mare transfer o sa-l facem cand o sa-l transferam pe borcica afara

dexter3001  •  19 decembrie 2006, 19:37

Parerea mea – Despre jucatorul Ganea am o parere buna.Alearga mult, e bataios, are simtul portii,buna conditie fizica,gandeste eficient si simplu fazele conform postului sau…ce sa mai..e un jucator profesionis.Omul Ganea odata cu fluierul de final al arbitrului e total diferit.Profesionismul lui aici se opreste devenind copilaros.Tine mortis sa aiba ultimul cuvant la orice se spune despre el in presa(trasatura de baza a persoanelor mediatizate din fotbal) indiferent ca polemizeaza cu un reprezentant al altui club sau chiar cu mai marii din clubul sau. Parerea mea e ca a gresint plecand de la Dinamo.Aici avea concurenta pe post,rezultate foarte bune cu echipa,o probabila participare in Champions league la anu,era apreciat de public si avea si un antrenor capabil.Nu ma indoiesc ca se va adapta si la Rapid deoarece „personalitatea” lui Ganea nu ii permite sa filozofeze despre ce ar putea fi,daca ar fi fost..etc.Dupa cum am spus mai sus jucatorul Ganea e profesionist,nu si civilul.Astept cu oarecare curiozitate sa vad cum se va dezvolta relatia lui de evidenta „dragoste ” dintre el si Copos atunci cand va trece prin perioade mai grele din punct de vedere al jocului si va merge pe la caserie sa-si ridice salariul cu multe zerouri.Daca si atunci va fi „dragoste” inseamna ca am fost orb. Yo unul as privi pozitiv evenimentele care implica pe Dinamo si Ganea.A venit, a pus umarul la ridicarea echipei si a marcat o gramada de goluri, toate astea gratis.Despre Catalin Munteanu nu am nimic de comentat….

viktor  •  19 decembrie 2006, 19:38

Luati ca etalon ultimele 3 meciuri din grupele Uefa si suneti-mi ce a facut Ganea sau Munteanu pentru Dinamo? Va spun eu … nik. Balace e suficient de bun ca sa fie adus Pulhac la mijloc. Veti vedea un Dinamo si mai ofensiv. Am incredere mare in Rednic. Faceti la fel, cainilor. Fiti uniti!

PELEBUGA  •  19 decembrie 2006, 19:41

@rapidu4ever . Ai perfecta dreptate cu Buga. Pentru cine se mai indoieste de calitatile lui, iata un reminder de anul trecut.. HAI RAPID!
http://www.youtube.com/watch?v=i2GAOLLyolw

Real Sport Romania  •  19 decembrie 2006, 19:41

mai bine vorbim de subiectul zile „ganeasi plecarea de la dinamo”

prosti … la anul jucau in Champions League si aveau multe sanse … dar asa e cand vrei acu ’30 de arginti’ si nu ai rabdare … numa ca problema cred ca e mai simpla … unuii mint ca dau XXX bani, si cind e la dat banu, il reduc la jumate ori mai mult … adica nu-s seriosi …deci fotbalistii se simt prost si vor sa plece …deci nu-i vina lui ganea … e pleaca din lac in put, din pacate, copos are acelasi obicei sa promita si sa nu respecte numic, de aceea trebuie sa le ceara „in scris” … nu vorbe curate …

vezi video rezumatul etapei 16 din italia din weekendul trecut la …

http://real-sport.blogspot.com/

elle  •  19 decembrie 2006, 19:42

ganea ..inteleg!!!
dar Catalin Munteanu???…ce draku e in capul lor?????

Adrian  •  19 decembrie 2006, 19:43

viktor
dar ceilalti jucatori ce au jucat in ultimele 3 meciuri de cupa uefa?
au jucat ceva?
nu prea cred
bulanul si-a zis atunci cuvantu

si oricum
ca sa vedeti cat de orbi sunteti
uitati-va peste meciurile din campionat si eliminati pasele si golurile date de ganea si munteanu si ziceti
mai era dinamo pe 1?

Adrian  •  19 decembrie 2006, 19:43

# elle Says:
December 19th, 2006 at 7:42 pm

ganea ..inteleg!!!
dar Catalin Munteanu???…ce draku e in capul lor?????

in sfarsit o dinamovista care s-a uitat la meciurile lui dinamo de anul acesta

razvanbelgianul  •  19 decembrie 2006, 19:44

banuiesc ca Mircea Rednic sa gandeste la o solutie prin a intineri cat de cat echipa , Ganea avea 33 de ani oare pana la ce varsta poate juca acest scandalgiu fotbal? Catalin , de acord avea 28 de ani dar ii lipsea viteza ceea ce in fotbalul modern de azi iti c-am trebuie , degeaba ai technica si pase daca un pic de viteza nu ai , sper sa ii mearga tactica lui Rednic altfel va fi razboi mare la Dinamo

balosul  •  19 decembrie 2006, 19:45

M-am prins : vine super- ratangiul zicu + plesneala grifiths si ne-am scos.
Balace + iugoslavu” vor da rateuri din prima —- inca nu s-au acomodat , au probleme de integrare , bla, bla , bla .Oare cind la dinamo se va incheia un campionat cu acelasi lot cu care s-a inceput + niscaiva achizitii pe parcurs ?? cind va veni tziriac si-i va da un sut in cur lingaului de borcea , iar bascosu ii va baga la bulau pe penalistii becalii.

Adrian  •  19 decembrie 2006, 19:48

ok ok
v-am inteles
e bine ca a dat borcea afara un jucator care da pase bune din orice pozitie si care conduce mingea cu capul sus dar nu are o viteza grozava si ca a adus in locul lui un adevarat vitezist(balace are viteza?!) care stie doar sa centreze si asta nu neaparat foarte bine si care baga capul in pamant atunci cand fuge

nu stiu ce vreti voi dar va spun de acum
pe Ronaldinho nu o sa il transferati asa ca nu mai visati la jucatori perfecti

ulysses  •  19 decembrie 2006, 19:49

titlul se joaca in retur . dupa aceste transferuri de 2 lri dinamo va schiopata serios

viktor  •  19 decembrie 2006, 19:51

Pai in Liga Ganea a dat goluri din pasele lui NICULESCU si a lui DANCIU, care aflati in pozitii ideale, au preferat sa ii inchida gura prostului. Munteanu este ideal ca tehnica, insa fizicul nu prea il ajuta. Echipele de astazi au jucatori de forta la mijloc…asa ca il inteleg perfect pe Rednic. La meciul cu Hotspur s-a vazut clar lipsa unor jucatori masivi pe mijloc.

hawane  •  19 decembrie 2006, 19:51

Daca nu era Ganea sa dea golurile era altul..oricare altul…daca nu era Catalin Munteanu era altul sa dea pasele. Asta este. Daca Rednic crede ca e mai bine asa inseamna ca stie el ceva. …asa cum a dus echipa pe primul loc la 13 uncte in fatza spurcatzilor, tot asa o poate duce sa termina campionatul in vara pe primul loc la 26 de puncte distantza si pe locul 2 in champions league. Bafta baietzi!

Razvan  •  19 decembrie 2006, 19:53

Ca o plecat Balace Poli nu pierde nimic, nu joaca nimica de vreun an incoace.
cainii pierd prin plecarea lui ganea si munteanu mult, nu cred ca Vranjikovici sau Balace pot sa umple golul lasat

Adrian  •  19 decembrie 2006, 19:54

:)))
ce haiosi sunteti toti
ca incercati sa gasiti scuze

pai mai Viktor
niculescu a luat cumva minge de la mijlocu terenului si a dus-o in poarta la fiecare gol marcat?
nu a primit pase de la nimeni?
chiar
e curios
cate pase de gol a dat niculescu( undeva in jurul cifrei 0) stiti?

si ca sa vezi ca nu ai dreptate ia fi atent aici

Xavi-Deco-Iniesta

stii ce e aia?

iti spun eu.linia de mijloc a Barcelonei.
nu cred ca trebnuie sa iti zic cat de inalti sunt
nu?

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 19:55

Pana acuma Munteanu si Ganea pt. fanii dinamovisti erau unii dintre cei mai buni mijlocasi si atacanti din campionat acum dintr-o data pot fi aruncati ca ultimii jucatori.

balosul  •  19 decembrie 2006, 19:56

nu uitati ca am fost cindva 007. si era ando , care avea echipa de partea lui si mai avea si galeria cu el. Daca rednic nu bate oile si ciorile, s-a terminat cu el. Examenul de fapt e in februarie , cu benfica.

kakao  •  19 decembrie 2006, 19:57

ganea asta e bun fotbalist dar eu cred ca l a cam fraierit copos putin! are copos asta un stil zici ca e copil mic si de fapt e dat dracu!

viktor  •  19 decembrie 2006, 19:58

Sa imi spui si mie cand a jucat Barca in formula asta ce a facut ?

valentino  •  19 decembrie 2006, 19:59

ba baetzilor stati cuminti.. rednic stie el ce face..

Adrian  •  19 decembrie 2006, 20:00

bai
dar domnul balace cati ani are?
nu tot 28?
fiti seriosi!!!

dinamovistii sunt fani adevarati
tin cu echipa doar cand castiga si au respect pt jucatori doar cand acestia sunt la dinamo

slab!!!
si va intrebati de ce va uraste toata tara

Adrian  •  19 decembrie 2006, 20:02

rednic stie ce face
ca doar el a batut pe tottenham cu 3-1:))))

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 20:07

Parca vad ca daca face dinamo vreo 4-5 meciuri mai slabe zboara si rednic de la dinamo si sezonul incepe cu 2 meciuri cu benfica.

coreligionarul  •  19 decembrie 2006, 20:25

care era prima schimbare pe care o facea rednic cand jocul nu mergea? il scotea pe munteanu si il baga pe cristea, ze, serban etc. daca atacul nu ar fi fost asa de eficient, demult munteanu ar fi fost rezerva. pur si simplu nu poate sa se demarce, nu poate sa faca pressing, nu poate sa dribleze, suteaza ca naiba, cu dreptul nu stie deloc, nu poate sa duca un contraatac.
stie sa bata cornere , sa centreze acceptabil cand pulhac sau blay ii fac spatii si sa „temporizeze”. cam putin…
pacat, cand juca la steaua imi placea tare mult de el.

Ali Gator  •  19 decembrie 2006, 20:27

Nu inteleg de unde atata scepticism. Ganea trebuia sa plece . E clar ca nu mai vroia sa stea. Fraier ! La Rapid joaca pe postul lui Moldovan .Si asta e o piatra la fel de tare . Iar Munteanu a prins inceputul de tur excelent apoi s-a stins . Eu l-am urmarit ,din simpatie, dar era un jucator fara forta si viteza . La capitolul asta Balace este mult superior. Eu zic ca mutarile sunt bune. Vom vedea.

balosul  •  19 decembrie 2006, 20:30

chiar acum borcica a declarat ca singurul responsabil de plecarile si venirile de jucatori de la echipa este rednic. actionarii nu fac decit sa indeplineasca dorintele antrenorului. Ba, am innebunit, borcica ne crede prostii planetei, deja cauta sa se disculpe. Doamne, fa ceva si scapa-ne de pacostea asta care tzipa ca e dinamovist, bisnitaru” naibii.Era soferu” lui Dinu, ii cara paltonu” , acuma a ajuns sa faca ce vrea. Huoooooooooo, penalistilor. Hai DINAMO, da-ne putere sa scapam de porcea.

gogu  •  19 decembrie 2006, 20:31

risca totul Rednic. de unde stitzi ca Claudiu Niculescu o sa faca un retur bun? uitati-va la cariera lui si o sa vedetzi cat de constant este.
Denis Serban e mai util decat C. Munteanu?

vom veda dar daca esueaza, Rednic pierde tot ce a castigat pana acum.

sion_steaua  •  19 decembrie 2006, 20:36

Niculescu a fost varza in retur la fel si Danciulescu s-ar putea ca tocmai concurenta cu Ganea sa-i faca sa joace bine in turul asta iar acum pleaca Ganea ….

GicadinPark  •  19 decembrie 2006, 20:54

Din pacate televizorul lui MM nu era stricat. Dinamo juca in reluare, asta-i adevarul. Trebuia scimbat ceva si acum e momentul, cand isi poate permite sa piarda puncte. Mai mult, e din vreme, tinand cont de CL.

rizocel  •  19 decembrie 2006, 20:59

fortzaa dinamoo !!rednic stie ce face….mobilitate mare in zona de mijlok…atacantii sa fie jucati mai mult…si cum avem atancanti buni mai multe goluri pt dinamo in retur !! 🙂

Darie  •  19 decembrie 2006, 21:02

Salut Catalin! Norocul nu tine la infinit… Problema taliei la Dinamo am remarcat-o si eu, dar sa fim realisti, Catalin Munteanu este FOTBALIST! Cluburile mari schimba tot timpul liniile… Redinic incearca ceva, in fond nu prea are ce pierde;are timp de experimente!! Personal presimt un sezon slab pentru Dinamo….Timpul o sa-mi dea dreptate….
Multumesc!

Mido  •  19 decembrie 2006, 21:03

Un stelist da peste lampa lui Aladin. O freaca el si din ea iese un duh, gata sa-i indeplineasca o dorinta. Stelistul zice: – Fa-l pe puradelul de fiul meu cel mai inteligent om de pe planeta. Duhul raspunde: – Asa ceva e imposibil. Uite-te la el, e retardat mintal, jegos, plin de paduchi, nici nu stie sa scrie, sa citeasca. E prea greu. Ai vreo alta dorinta? – Atunci fa sa castige Steaua campionatul. La care duhul se scarpina in cap si zice: – Ia adu-l pe fiul tau sa mai ma uit o data la el.

Profesorul  •  19 decembrie 2006, 21:13

pt Ganea ar fi trebuit făcute eforturi supraomenesti ca sa rămână. daca se accidentează Niculescu sau Dănciulescu?nu vad ce atacant de valoare va veni la Dinamo. veste plecării lui Cătălin Munteanu ma surprinde. fără a străluci, Munteanu a fost un jucător de bază pt caini si nu inteleg de ce il dă rednic, mai ales la o rivală. sunt din Tg.Jiu si spun ca Pandurii au făcut o afacere excelentă prin vânzarea lui Vranikovic la dinamo. bosniacul este un jucător de perspectivă dar nu se ridică la nivelul pe care il cere viitoarea campioană a României. in orice caz, el este sun Cătălin Munteanu. transferul lui Bălace mi se pare unul inspirat. nu stiu de ce l-a dat Timisoara…probabil din prostie…eu incerc sa ii dau credit lui Rednic cu aceste mutări desi nu cred ca a procedat corect. rezultatele din primăvară ale lui Dinamo vor demonstra daca este un antrenor mare sau doar a avut noroc.

Ganea la Rapid?nu vad unde o sa joace…pe acelasi post mai sunt acolo Moldovan, Buga, Griffits, Nae Constantin, Zicu, Burdujan…e drept ca Rapidul ar putea sa aibă din primăvară in atac cele mai bune vârfuri din tarp (ma refer la Moldovan si Ganea), dar ar trebui sa se tină seama si de vârsta lor inaintată.

dogpit  •  19 decembrie 2006, 21:14

Prin plecarea lui Ganea, mijlocul lui DINAMO trebuie sa castige in dinamica. Ganea fiind un jucator de patrundere, forta avea nevoie de angajarile lui Munteanu. N&D dunt jucatori combinativi, pe demarcari de aceea mijlocasii trebuie sa creasca viteza de joc pentru a creea spatii pt. atacanti. Deci in conditiile plecarii lui Ganea se pare ca mutarile lui Rednic sunt logice.

stelistu  •  19 decembrie 2006, 21:17

steauasteauasteauasteauasteauasteauasteauasteauasteauasteauasteauasteauasteaua foreverrrrr

Comentează