Crăciunul lui Tudor

„Succes celorlalţi!” ar fi trebuit să sune sms-ul de Crăciun al abitrului Tudor. În vîrstă de 35 de ani, trăieşte cea mai dificilă perioadă a carierei, după ce a ghidat ani în şir flota devastată a arbitrajului românesc. Face parte, alături de Corpodean şi Balaj, din a treia grupă valorică a FIFA, însă nu a condus nici un derby de cînd Constantin „Vîlcea” a devenit preşedintele CCA. Iar în mai 2007, cînd se vor face nominalizările pentru „First Class Referees”, al doilea eşalon internaţional, nu are nici o şansă să fie sprijinit de români.

marți, 26 decembrie 2006, 5:40

„Succes celorlalţi!” ar fi trebuit să sune sms-ul de Crăciun al abitrului Tudor. În vîrstă de 35 de ani, trăieşte cea mai dificilă perioadă a carierei, după ce a ghidat ani în şir flota devastată a arbitrajului românesc. Face parte, alături de Corpodean şi Balaj, din a treia grupă valorică a FIFA, însă nu a condus nici un derby de cînd Constantin „Vîlcea” a devenit preşedintele CCA. Iar în mai 2007, cînd se vor face nominalizările pentru „First Class Referees”, al doilea eşalon internaţional, nu are nici o şansă să fie sprijinit de români.

Într-un moment în care el însuşi se arată neinspirat în teren, primeşte din partea şefilor săi un ajutor tipic: contre, frisoane, neîncredere, marginalizare.

„A avut două turnee finale de juniori însă n-a convins”, explică capii arbitrajului atitudinea faţă de bucureştean. Neoficial, implacabil şi, în fond, injust tratament. Pentru că la Tudor nu se penalizează lipsa de competenţă, ci altceva.

Înainte de orice, el nu-şi cultivă, nu are şi nu întreţine prietenii. Repetent la socializare, i-a enervat pe mulţi dintre preşedinţii de club, deşi nimeni nu-i contestă integritatea. Singur înainte şi după meci, solitar în decizii în teren, pare un om în dificultate, părăsit de toţi cei pe care i-a ajutat. Pe reputaţia lui Tudor, pe exemplul Nebunului Incoruptibil, prilej de ironii, dar şi de respect, s-a clădit o bună parte din credibilitatea actuală a arbitrajului nostru.

UEFA vorbeşte despre „reglajele fine mentale şi psihologice care îi determină pe arbitri să poată rezista evenimentelor speciale, meciurilor mari”. La noi, o valoare care are nevoie de ajutor este împinsă practic în imposibilitatea de a-şi reveni.

La baza acestei atitudini stă ura neîmpăcată a unora dintre cei care conduc arbitrajul faţă de modelul pe care Tudor l-a promovat uneori ostentativ: cel al corectitudinii. Tudor şi alţii din generaţia sa s-au impus prin opoziţie cu bandele care făceau legea în arbitraj. Şi asta nu se iartă.

Comentarii (187)Adaugă comentariu

titi preda  •  26 decembrie 2006, 17:46

Nu-mi mai aduc aminte, Tudor a fost atunci cu penibila ….”fanta de lumina” ,sa avantajeze pe Dinamo ?!

Sammy  •  26 decembrie 2006, 17:52

Bine ca l-au facut pe Corpodean arbitru anului…asta arata corectitudinea arbitrajului de la noi…

ducele  •  26 decembrie 2006, 17:57

de departe dl Tudor e cel mai corect arbitru roman, o spune un baimarean (concetatean cu dl Balaj – toata stima si pt dansul), da’ pe noi cine ne asculta…
traiasca COOPERATIVA!!!

eu  •  26 decembrie 2006, 17:57

Si ce-ati vrea, sa plang acum pentru Tudor ? Duca-se invartindu-se cu arbitrajele lui cu tot !

radu  •  26 decembrie 2006, 18:05

da si nu…atitudinea asta solitara si treaba cu „repetent la socializare” nu fac din tudor un om incoruptibil si corect.parerea mea:)

Tudor  •  26 decembrie 2006, 18:06

Intr-adevar ,arbitrul Tudor este corect,un atu foarte important la noi in tara, insa pentru a arbitra pe plan international e nevoie si de valoare.
Daca au vazut cei de la Uefa cum a arbitrat derby-ul Rapid-Steaua (cel pentru care a intervenit dl Dragomir sa se joace pana la sfarsit si sa nu fie oprit de arbitru) atunci cu siguranta nu va fi niciodata in First Class sau Top Class

B.B.  •  26 decembrie 2006, 18:13

„parasit de toti cei pe care i-a ajutat”
Pe cine a ajutat si cum ?
Este vorba de colegii arbitri, carora le-a conferit credibilitate prin prestatiile sale nepartinice, dar de multe ori trufase si inconstante, ancorate in robotizare ?
Sau de presedintii de cluburi, pe care i-a ajutat indirect, cand i-a arbitrat in deplasare ?
Ori de jucatori, carora le-a dat sanse egale, in afara lui „azi nu e ziua ta” ?
Sau de ziaristi, care au avut ca puncte de plecare in articolele scrise despre arbitraj ori arbitri borna 0 numita „Tudor” ? Jumatate din articole erau deja scrise cu o referire la cinstea, corectitudinea si imponderabilitatea lui, nu ?
P.S. Daca vreun arbitru ostracizat de Craciunescu facea jumatate din greselile (umane, altminteri) facute de A.T. , era de mult „renuntat la arbitraj din proprie initiativa” (gen Farcas, Anghelinei, Zotta, Chivulete si altii din lotul Dan Petrescu)

marius  •  26 decembrie 2006, 18:15

Cred ca a fost o mare greseala cand un individ ca si Corpodean a fost declarat cel mai bun arbitru din Romania. Nu cred ca este un meci pe care sa-l fi fluierat „pe bune”. Iar cand a fost vorba de Dinamo ce sa mai vorbim, fante de lumina, eliminari aiurea etc.. Spre deosebire de Tudor, Corpodean insa chiar stie sa arbitreze. Tudor o fi avand coloana vertebrala, poate nu l-a cumparat nimeni vreodata, dar sa arbitreze nu stie. De pe vremea cand Craciunescu il promova cu mult sarg eram si eu curios sa vad ce stie. Fluiera de obicei aiurea, nu simte jocul, ii scapa multe din tertipurile la care recurg fotbalistii in timpul unui meci. De aici se naste o stare de nervozitate a tuturor jucatorilor si spectatorilor, cu multe meciuri stricate in care vina era pusa in spatele altora. Da in fotbalul din Romania, Tudor a avut conditii sa devina mare, pentru ca era nevoie si de o anumita curatenie, in fotbalul international unde nu prea joaca Dinamo nu este nevoie neaparat de Tudor. Cu certitudine de el este inca nevoie dar cum Corpodean nu poate conduce un derbi in care joaca Dinamo, nici Tudor nu poate conduce un derby adevarat.

troublebeast  •  26 decembrie 2006, 18:16

Bine ca l-au ales pe escrocul, banditul si mafiotul de Corpodean arbitrul anului, pentru ca face sluj in fata cainilor, iar pe Salomir l-au mazilit de nu s-a vazut. Daca asta e arbitrajul romanesc care vrea sa fie promovat in Europa si chiar in Liga 1, atunci Constantin sa-si ia progeniturile si sa duca dracului cu ei si cu comisie cu tot. Mai bine fara ei, ca s-ar juca mai corect.

catalin  •  26 decembrie 2006, 18:21

este cel mai bun arbitru roman.un om integru care se conduce dupa niste principii puternice. merita sa fie un arbitru din first class, dar neincrederea colegilor sai din arbitrajul romanesc s-a vazut in prestatiile sale. capul sus domnule tudor meriti sa fii acolo, keep walking!

ma faci sa rad  •  26 decembrie 2006, 18:31

Arbitru corect zici? Ce gluma buna. Ca si: vamesi corecti, ministri corecti, senatori si deputati corecti, politisti corecti, etc. Corecti in raport cu ce? Sau cu cine?
Cel mai corect arbitru… Asta da! Pe o scara a corectitudinii de la 1 la 10, unde majoritatea se afla la 1 sau 2, cel care se gaseste la 3, e cel mai corect, dar tot repetent este.

Mitica  •  26 decembrie 2006, 18:33

Cel mai tare arbitru e Corpodean !
Primeste la anu prima pentru calificarea in CL ?

DECENEU  •  26 decembrie 2006, 18:36

TUDOR este CEL MAI CORECT si COMPETENT arbitru roman. Conduce elegant, in conformitate cu litera legii, este ferm ,constant , inspira ordine si disciplina. EL a fost ATACAT DE MEME si de GIGI, facan-du-se presiuni IMENSE,asupra domniei sale pt a inclina balanta in favoarea stelei care de UN TIMP ” JOACA NIMIC”, asteptand mila arbitrilor , implicarea COMPLICE a unor publicatii si gazete, in SPECIAL GSP-steliste, precum si finalizarea intelegerilor cu 6-7 cluburi pt cedarea de puncte (de ce nu se sesizeaza organele competente;am vazut totii cum ALERGA BECALI CU SACOSE CU BANI). Si astfel timorand foarte multi arbitrii si mai ales pe TUDOR, CEL MAI CORECT CAVALER AL FLUIERULUI, din ROMANIA,steaua a castigat un CAMPIONAT FARA GLORIE ,FARA ONOARE . De aici i se trage ARBITRULUI TUDOR(intrigantul RICHELIEU-MEME STOICA), unul dintre cei mai BUNI ARBITRII AUTOHTONI, care arbitreaza in spiritul dreptatii, corectitudinii si conceptelor de ARBITRAJ MODERN ,asemeni ARBITRULUI COLINA. De ce domnule Tolontan sunteti corect ,afarmand in mod real, ca TUDOR ESTE PROFESIONIST,?Il suparati pe BECALI! !

Cătălin Tolontan  •  26 decembrie 2006, 18:47

radu: nu am spus ca aceasta atitudine il califica. ea ii joaca feste

Andy  •  26 decembrie 2006, 18:49

Tudor e de departe cel mai bun arbitru roman la ora actuala, alaturi de Coltescu si Augustus Constantin… nu imi vine sa cred ca asa au intocmit aia de la comisie clasamentu arbitrilor, cu Curpodean pe primul loc…

Cătălin Tolontan  •  26 decembrie 2006, 18:50

B.B: „trufase si inconstante, ancorate in robotizare”. Asta credeti despre arbitrajele lui Tudor. Trufase, da. Inconstante, nu prea, de vreme ce dvs sustineti ca sint „ancorate in robotizar”, altminteri o expresie frumoasa. Nu sint insa de acord cu dvs cind ii comparati pe Zotta si pe Chivulete cu Tudor. Mi se pare un pic cam mult!

anti Deceneu  •  26 decembrie 2006, 18:51

Deceneu nu mai fi un frustrat si admite ca Steaua e mai buna decat echipa ta favorita.

Cătălin Tolontan  •  26 decembrie 2006, 18:51

ma faci sa rad: iar tu ma faci sa pling! pentru ca ai numai certitudini. de ce mai dialoghezi daca le stii pe toate? cum te mai putem ajuta noi, care bijbiim printre opinii divergente, de vreme ce tu stii ca TOATE arbitrajele sint corupte?

Cătălin Tolontan  •  26 decembrie 2006, 18:52

anti Deceneu: nu vorbim de steaua, dinamo, rapid, ci de arbitraj

mutuprizator  •  26 decembrie 2006, 19:03

lui Tudor i se pare ca e infailibil si ca le stie pe toate. incearca sa para a avea fermitatea arbitrilor straini care au condus derbyuri la noi (except mafiotu ala de anu trecut Pasquale nustiucum) insa e manjit pana peste cap de banii tuturor…..

B.B.  •  26 decembrie 2006, 19:14

Inconstanta se refera la valoare (adica nu arbitreaza fara greseala meci de meci, etern, ci „o mai si comite”)
Ancorarea in robotizare a vrut sa arate imaginea de dur (auto)cultivata, fara zambete, fara suflet
Comparatia cu Zotta si Chivulete s-a vrut doar pe verde; nu de valoare si talent au dus lipsa cei doi. Din alte puncte de vedere, aveti dreptate.

marius  •  26 decembrie 2006, 19:25

moralitatea ? o conditie necesara dar nu suficienta. Din pacate Tudor nu a jucat fotbal si nu simte absolut deloc jocul. In arbitraj acest lucru este egal cu lipsa de valoare. Cel mai bine simte jocul Corpodean insa el are ….alte probleme.

Mihai  •  26 decembrie 2006, 19:25

Dl. Tolontan,
aveti in articol o afirmatie extrem de hazlie – cauzata de sarbatorile de Craciun probabil….. „modelul pe care Tudor l-a promovat uneori ostentativ: cel al corectitudinii” .. 🙂
De ce nu il intrebati despre corectitudinea arbitrului Tudor pe Tiberiu Balan ? In mod sigur isi va aduce aminte de el – mai ales dupa meciul Rapid- Sportul din primavara acestui an !
Tudor isi merita soarta, a fost unul dintre protejatii lui Craciunescu – care l-a aparat indiferent de cum arbitra, s-a schimbat conducerea arbitrajului, au venit sefi noi cu protejatii lor…. astfel de lucruri se petrec mereu… doar traim in Romania ….. In final trebuie sa multumim clubului Dinamo pentru inovatiile aduce arbitrajului mondial – „fanta de lumina” – ca fapt divers, de cate ori s-a mai aplicat ? si „tusierul conectat la satelit” si asteptam cu interes noile descoperiri….

Bizzy  •  26 decembrie 2006, 19:26

E marlan Tudor. Stiu un meci Steaua – Dinamo in care nu la eliminat pe Niculescu care avea cartonas galben…si continua sa intre brutal..de atunci nu-l mai suport. Isi merita soarta

Jiji  •  26 decembrie 2006, 19:27

Oare de cind ,in Romania , sunt apreciate competenta si corectitudinea ?Asta e ogluma de sarbatori sau o ghicitoare?
La multi ani!

joe dimaggio  •  26 decembrie 2006, 19:33

nu stiu daca e cel mai bun arbitru poate ca e poate ca nu e, insa eu ca dinamovist nu il mai vreau sa arbitreze vre-un meci de-al nostru imi aduc aminte de 2 meciuri cu rapidul arbitrate de tudor unul in care l-a eliminat pe florea pt ca l-a accidentat un rapidist si a iesit singur afara de pe teren si cand a intrat a vazut al doilea cartonas galben pentru ca nu a asteptat sa ii dea el voie desi nu oprise jocul atunci cand s-a accidentat, am impresia ca suspendarea nu i-a fost ridicata chiar, imi mai aduc aminte tot de un meci cu rapidul cand a dat 11 la pancu desi el faultase, chiar pancu a recunoscut dupa meci, si mai sunt

cat despre fanta de lumina titi preda atunci a fost un tusier nicidecum tudor, tudor intotdeauna a dezavantajat dinamo

acum intradevar trece printr-o pasa mai neagra insa nu stiu daca e din vina lui sau este ajutat

pt anti deceneu dela DCNU  •  26 decembrie 2006, 19:41

Stimate domn, intr-una din zilele trecute,remarcam,nu fara un zambet in coltul gurii, ca domnia ta ,sau alte personaje,pline de culoare si cu exprimari pline de PITORESC, folosesc obositor de des anumite cuvinte,spre exemplu FRUSTRAT; atat de des incat se simte la cei pomeniti, o greutate in exercitiul anatomic si obligatoriu al respiratiei. Domnia ta , esti strans legat de parerile dumitale si cu,concluzii si exemplificari paralele si fara legatura cu subiectul dlui Tolontan, dar si cu parerile celor care posteaza, aceasta dovedind o incompleta informare dar si o DEFICITARA trecere a datelor prin filtrul ratiunii. Nu-mi permit , sa -mi iau libertatea de a va oferi solutii;nu o fac! – v-as sugera ,insa ,PE VIITOR ,sa cititi cu mai multa atentie !

titi preda  •  26 decembrie 2006, 19:42

@DECENEU,

Becali alerga adevarat ca prostu, cu sacosa de bani
(si n-a putut sa minjeasca pe nimeni); insa fi sigur ca Porcea a facut-o pe ascuns!! (Ionica Serea, Corpodean, Salomir_uitasi meciul de la Constanta?!)

( pai numai uita-te la mecla lui , sau a lu’ Turcu_pai astia numa ‘ pe smecherii sint pusi, gunoaie sau ce draq de constructii face alalalt)

catalin  •  26 decembrie 2006, 19:43

Tudor trebuie sa mai invete din arbitraj , n-are inca acel fler necesar arbitrilor mari . Uitati-va ce a facut la meciul Dinamo-Steaua de anul acesta .

mujotutun  •  26 decembrie 2006, 19:46

Un nou articol scris „cu inima”. Tudor trage acum ponosul pentru toata protectia pe care a primit-o pe vremea lui Craciunescu. A facut „praf” o multime de meciuri fara sa i se clinteasca un fir din freza lui de „Brad Pitt”, sub motiv ca este „copil bun” (sau curat?). De ce nu este convingatoare lipsa lui de performanta la doua turnee finale, nu inteleg. Credeti ca-i o rautate lipsita de temei real? Ma tem ca sunteti prizonierul unei imagini de incoruptibil pe care Tudor, asa inabil cum il credeti, a fost foarte dibaci in a si-o creea, imagine destul de departe de Tudorul efectiv din teren. Nu stiu daca Tudor ia bani sau se lasa influentat in vreun mod ilicit de o echipa sau alta. Dar prea de multe ori s-a comportat dupa o agenda personala ca sa mai poata avea aceasta surprinzatoare credibilitate de care scrieti dvoastra. Poate, ca si GSP, a avut si dumnealui anumite „interese subalterne” izvorate din „prejudecati de valoare”, ca sa zic asa. Acest articol reprezinta o reusita fotografie de cuplu.

rapidu4ever  •  26 decembrie 2006, 19:50

Am vazut mai multe pareri subiective(in raport de cum a fost arbitrata echipa favorita) decat obiective.Pariu ca pana la urma iar se ajunge la injuraturi,indiferent de tema aleasa de domnul Tolontan.Eu cred ca domnul arbitru Tudor e corect dar e o persoana nesarata si nepiperata.E foarte crispat.

wlm shkspr  •  26 decembrie 2006, 19:53

La baza acestei atitudini stă ura neîmpăcată a unora dintre cei care conduc arbitrajul faţă de modelul pe care Tudor l-a promovat uneori ostentativ: cel al corectitudinii. Tudor şi alţii din generaţia sa s-au impus prin opoziţie cu bandele care făceau legea în arbitraj. Şi asta nu se iartă.

=================================

Sincer, Tolontan tu crezi ca Tudor a arbitrat corect si neinfluentat de nimeni, partida lui Dinamo de la Cluj!!? 🙁

Dinamo a pierdut mai multe meciuri cu Tudor la centru, in timp ce acesta si-a batut joc pur si simplu de echipa alb-rosie!! Ca sa elimini doi jucatori fara rost, sa arbitrezi cu tenta clara intr-o singura directie si sa stabilesti ierarhii tembele, asta e DOVADA DE PROFESIONALISM IN ARBITRAJUL ROMANESC!!? 🙁

Eu continui sa cred ca Tudor este inca o unealta in arbitrajul romanesc si nu o valoare certa. O unealta pe care unii stiu sa o scoata la nevoie din trusa de scule a fotbalului romanesc!

Te rog sa citesti articolul meu de pe dinamomania.net, intitulat „Tudor, acelasi arbitru ticalos” si vei avea si argumentele necesare pentru a vedea de ce fotbalul romanesc este unde este si din cauza unui arbitraj ce vede intai interese obscure si nu numai corectitudine asa cum tu pretinzi!

Tudor nu s-a opus tuturor bandelor din fotbalul romanesc! El are inca slabiciuni fata de cartierele de pe linia tramvaiului 41! In Europa nimeni nu cunoaste traseul acestui tramvai mai bine ca Tudor al nostru: el nu este o victima ci un beneficiar al unui sistem ticalosit! Ramine de stabilit numai in ce masura… 🙁

pt TITI dela DCNU  •  26 decembrie 2006, 19:55

Te rog sa fii corect , sa privesti in urma si vei constata ca DINAMO n-a primit nici macar un 11 m, in tot turul si mai apoi. Daca vei viziona casetele vei remarca ,faptul ca DINAMO, chiar a fost dezavantajata, in unele meciuri'”fiind macelarita”, chiar intr-un meci al lui Tudor, acesta refuzand sa acorde cartonase, desi se impuneau , ca urmare a violentei si frecventei faulturilor..Sa stii ca eu vietuiesc si gandesc, ma comport in toate imprejurarile cu gandul ca exista DIVINITATE si ca trebuie sa am frica de DUMNEZEU.Apoi , ma simt rusinat, vinovat, daca intr-un caz aparte, as sustine minciuni,lucruri nedrepte , neancorate solid in realitate. Poate n-as fi comentat niciodata, dar cand vad un comportament INCALIFICABIL si CIUDAT DE SUBIECTIV ,al unor asa-zisi fani care sustin aberatii, ignorand EVIDENTE,CLASAMENTE, CONCLUZII ALE UNOR FORURI INTERNATIONALE, te rog sa-mi dai voie sa ripostez!

mujotutun  •  26 decembrie 2006, 20:06

@wlm shkspr: chiar daca drastic spus, intrutotul corect. Mie mi-a fost jena sa amintesc cum a masacrat Tudor pe Dinamo in doua meciuri cu Rapidul si unul cu National si pentru motivul ca de fiecare data GSP l-a exonerat; acuma stim si de ce.
Este foarte straniu cum un om onorabil deschide trapa de la pivnita si incepe sa coboare, incet-incet, in infern!

wlm shkspr  •  26 decembrie 2006, 20:09

titi preda Says:

December 26th, 2006 at 7:42 pm
@DECENEU,

Becali alerga adevarat ca prostu, cu sacosa de bani
(si n-a putut sa minjeasca pe nimeni); insa fi sigur ca Porcea a facut-o pe ascuns!! (Ionica Serea, Corpodean, Salomir_uitasi meciul de la Constanta?!)
======================

Punem pariu ca Titi Preda asta e vechiul Gica Chioru, stelistul tembel cu mustata ca alui Hitler?

1) Gigi Becali alearga ca prostul cu punga, pentru ca asa e el: prost! De la natura… 🙂
2) Gigi Becali este principala plaga a fotbalului romanesc actual! Mult peste Borcea in ceea ce priveste aranjamentele: vezi declaratia sa : „Campionatul asta este al meu, nu al lui Oli!!” ne dovedeste ca nu intimplator el iese si tipa la asa zisele blaturi ale lui Dinamo, in timp ce pe la spate minjeste jucatori, conducatori si arbitri!
3) Se uita de Salomir, Augustus Constantin sau Helesteanu arbitri ticalosi care au scos Steaua campioana mincinoasa si fraudulloasa de doi ani de zile!! 🙁

Cui ii place jocul Stelei de acum? Nimanui!! Nici macar stelistilor. Oli? Acelasi antenor de locurile 3, 4! Ce diferenta intre el si Rednic! Uriasa!

genial american  •  26 decembrie 2006, 20:10

salutari tuturor dinamovistilor simpatici

wlm shkspr  •  26 decembrie 2006, 20:12

Sal Genius!

Red dog 5  •  26 decembrie 2006, 20:15

Un arbitru bun tre sa faca parte din Robo-Referees.
Tinind cont ca gesturile prin care se exprima un arbitru sint filtrate prin creier, decizia e data de reactie. In cazul Tudor, sigur are cel mai bun timp de reactie. In final, decizia lui e mai buna, pentru ca lipseste cu desavirsire conditionarea.
S-ar putea ca acest lucru sa fie un avantaj in modul de evaluare.
Sentimentul de invidie al arbitrilor cotati mai bine e justificat.
Tudor e singurul arbitru corect, prin definitie, in Liga lu’ Mitica de la Liga.

genial american  •  26 decembrie 2006, 20:15

@ mutu mut

Sarbatori fericite si merci mult de tot! Mario este un super baiat!

copilul -pt Deceneu  •  26 decembrie 2006, 20:20

Nu stiam ca Deceneu si Decebal sint dinamovisti !

wlm shkspr  •  26 decembrie 2006, 20:24

copilul -pt Deceneu Says:

December 26th, 2006 at 8:20 pm
Nu stiam ca Deceneu si Decebal sint dinamovisti !

================================

N-ai tu idee cit de multi sunt dinamovisti dintre noi! Nu uita ca si Gigi Becali si-a inceput periplul prin fotbal din Groapa! Iar Me Mee Stoica a purtat in tinerete la git fularul lui Dinamo! Copos a fost sef in galeria alb-rosie! 🙂

Nu suntem doar un curent in fotbal. Suntem mai mult de o scoala de fotbal, Dinamo e o academie de fotbal performant… 🙂

DCNU pt WLM SH…..  •  26 decembrie 2006, 20:33

Corect si pertinent! Remarca este reala,iar eu as spune:” HOTUL STRIGA HOTII!” . Consider ca ei, cei 2 malefici au pretentia ca pot pacali! Nu se poate! Din finele anului 2004 , au hotarat sa puna presiune pe arbitrii, inaintea meciurilor,dar si dupa. In paralel se umbla la „punga de plastic”. Sunt convins ca BECALI nu se astepta la asa parcurs egal, constant si EXPLOZIV al lui DINAMO , astfel incat a fost surprins si nu si-a luat masuri ! Este clar ca MEME si BECALI, vor apela in retur la cele MAI MURDARE actiuni! DINAMO ar trebui sa aiba grija, desi consider ca plecarea lui Paraschiv va slabi serios steaua.Dica este insignifiant si fara vlaga! Dar cum iti pare atitudinea OMULUI SFANT-becali , care se duce in lacasul sfant , iar apoi se PROSTITUEAZA, incalca anumite canoane, umbla cu dedesupturi,lupta necinstit!

titi preda  •  26 decembrie 2006, 20:34

@DCNU ,
personal il vad pe Jiji Becali un tip frustat (e si normal de la pazit oile sa devi peste noapte miliardar in $), dar nu „smecherit pina la jigodeala” ca Porcea _
din acest motiv el si se manifesta cum o face „cu bita in mina”_nu-i „sofisticat” ,cum e celalalt Ion (intimplator e dinamovist) cu fata de smecher, el chiar a recuoscut ca batea bulevardul in timp ce prostul de jiji il mulgea si oile lu’ ta-su !! Ce intelegi de aici?!
Ca o fi cioban Jiji, dar muncitor nu poti sa contesti (mai e si machedon)_munca si simplitatea l-a facut un tip destul de cinstit (pai daca vrei sa mituiesti pe cineva, tu alergi cu punga de bani dupa autobuz, in vazul lumii?! )_pai daca JIJI cumpara, cum se face ca Steaua a pierdut atitea meciuri?! ____Cu totul alta situatia, la Porcea sau Netoiu _uita-te la fetele lor .
Tu ti cu Dinamo (n-am sa te jignesc acu’ ca e Sarbatoare, desi se rasucesc in mormint cei ucisi de reprezentantii Clubului tau_am mai zis-o e ca si cum ai tine cu echipa talibanilor; de’curind am vazut un film cu Oana Pelea si mi-am adus aminte iar de tovarasii militieni zelosi….care’s primesc linistiti pensiile) , sa inteleg de la tine (credincios fiind) ca ai dovezi ca cei din Conducerea lu Dinamo n-au cumparat pe Serea, Corpodean, Salomir si altii, caci altfel ….?!

mujotutun  •  26 decembrie 2006, 20:36

Acuma la drept vorbind nu resimt nici o satisfactie c-ar fi (fost) Becali ori Copos ori MM dinamovisti. Si dintre cei actuali si declarati sunt destui detestabili. Personal prefer un stelist rezonabil unui dinamovist descreierat – si sper ca nu sunt un caz izolat. Vorba lui nea Nicu (Vacaroiu!): „parerea mea!”
Daca Tudor este intradevar atat de bun atunci e foarte greu sa gasim o alta cauza decat coruptia pentru meciurile pe care le-a trantait. Iar daca nu este chiar atat de bun, devine chiar prost si atunci, nema chichirez galceava!

octav  •  26 decembrie 2006, 20:41

dak si pe salomir l’am cumparat atunci e grav =))

wlm shkspr  •  26 decembrie 2006, 20:41

titi preda Says:
………………..
Tu ti cu Dinamo (n-am sa te jignesc acu’ ca e Sarbatoare, desi se rasucesc in mormint cei ucisi de reprezentantii Clubului tau_am mai zis-o e ca si cum ai tine cu echipa talibanilor; de’curind am vazut un film cu Oana Pelea si mi-am adus aminte iar de tovarasii militieni zelosi….care’s primesc linistiti pensiile)
…………………
==================

Bai Banel, lasa ca te atac eu daca tu esti atit de tantalau incit sa asociezi sportivii clubului Dinamo cu actiunile neclare ale unor participanti la Revolutia din Decembrie!!?? 🙁

E ca si cum l-as asocia pe clampaul de Ghionea cu armata care a tras in 16 Decembrie la Timisoara!!? Du-te bai, la furat de-aici ca matur cu tine prin curte! Ai probleme mari la mansarda hahalero-ooo…ha…ha…ha…he…he…:(

mujotutun  •  26 decembrie 2006, 20:42

@titi preda, daca „tu ti cu Steaua”, gandeste-te ca si ARMATA a omorat destui oameni pe vremea comunismului, nu mai vorbesc la Revolutie, si ca in vremurile alea fiecare facea ce trebuia sa faca sub supravegherea vigilenta a PCR. Asa ca lasa culpabilizarile stupide, ca doar nu schingiuiau fratii Nunweiller partizani anticomunisti!
Iar Becali, Gigi, da, el este cancerul fotbalului romanesc si unul dintre cele mai scabroase personaje de pe scena politica actuala. Locul lui este la stana! Sa fie el sanatos, milionar si miliardar din branza si iaurt si pamanturi, dar sa lase in pace lumea civilizata, unde nu are ce cauta pana cand nu s-o schimba covarsitor. Macar ca dl Tolontan vede schimbarea in curs de edificare. Ah, GSP, GSP!

pt titi  •  26 decembrie 2006, 20:43

Fara a incerca sa te lamuresc, crede-ma nu esti informat! Iti pun o intrebare si dupa ce-mi raspunzi, revin! DECENEU

wlm shkspr  •  26 decembrie 2006, 20:43

octav Says:

December 26th, 2006 at 8:41 pm
dak si pe salomir l’am cumparat atunci e grav =))

=========================

Nu asta e stelist de mic! Ducea gunoiul in chilotii Stelei… 🙂

elle  •  26 decembrie 2006, 20:43

mujotutun,genial american ,wlm shksp
Craciun Fericit

Comentează