Tactică extremă

FRF a pus pe capul turneului final din 2008 cea mai mare primă din istoria fotbalului românesc. Mişcarea nu aparţine unui singur pol de putere. Ea este rezultatul a trei voinţe distincte. Sandu, Lupescu şi Piţurcă au convenit să ridice miza calificării pînă la cote fără precedent. Sîntem în faţa unei tactici de motivare extremă. Declaraţia lor implicită: dacă nici aşa nu mergem la Campionatul European, atunci răspunderea e în totalitate a echipei!

miercuri, 27 decembrie 2006, 9:47

FRF a pus pe capul turneului final din 2008 cea mai mare primă din istoria fotbalului românesc. Mişcarea nu aparţine unui singur pol de putere. Ea este rezultatul a trei voinţe distincte. Sandu, Lupescu şi Piţurcă au convenit să ridice miza calificării pînă la cote fără precedent. Sîntem în faţa unei tactici de motivare extremă. Declaraţia lor implicită: dacă nici aşa nu mergem la Campionatul European, atunci răspunderea e în totalitate a echipei!

Practic, FRF va fi pe pierdere dacă luăm în calcul doar diferenţa dintre veniturile primite de la UEFA şi sumele cheltuite pe costul campaniei, inclusiv premierile. Şefii federali au înţeles însă că acesta nu-i decît un calcul parţial. Pentru că beneficiile unui succes vor fi, de fapt, incalculabile.. sponsori, noi parteneriate pe drepturile tv, revigorarea mărcii echipei naţionale…

Într-o Românie în creştere economică, integrată în UE, „naţionala” învingătoare poate deveni un magnet de bani şi de promisiuni de marketing. Dovadă că războiul cel mai longeviv al lumii afacerilor, cel dintre Coca-Cola şi Pepsi, se pregăteşte să se poarte pe panoul din spatele „tricolorilor”.

350.000 de euro pentru fiecare jucător. E mult? Ce înseamnă mult?! Noi nu mai ştim cît costă o calificare. Ceea ce am învăţat de ne-am săturat e cît costă necalificările!

Comentarii (65)Adaugă comentariu

rik  •  27 decembrie 2006, 21:58

Echipamente noi ……10000$
Un cantonament ……50000$
O prima de calificare 350000$
Calificarea la un turneu final…. de nepretuit
Unele lucruri nu se pot cumpara pt toate celelalte exista sponsori, drepturi TV, visteria FRF! 🙂
Cred ca nimic in lume nu ar fi mai frumos decat o calificare la CE 2008! Ma duc si eu acolo sa ii sustin daca se califica 🙂

DomnuL Alin  •  27 decembrie 2006, 22:03

Pentru jucatorii din fotbalul intern suma pusa in joc este insemnata, asa putem fi siguri ca vor da totul pe teren.

G3ORG3  •  27 decembrie 2006, 22:04

Daca nici acum cand sunt motivati nu mor pe teren pt. Nationala, atunci cand ?!

Born2Be3  •  27 decembrie 2006, 22:06

Le mai trebuie shi bani sa joace pt nationala?Asta chiar ca e buna!Si daca trebuiau stimulati,100 000 $ le ajungea!Nu au ce sa faca cu bani,mai bine ar face cat mai repede un stadion!

DomnuL Alin  •  27 decembrie 2006, 22:07

Cat despre cei din campionatele externe, sunt putini cei care castiga sume mai mari pe an, asa ca si aceia vor da totul pe teren. Mi-e teama insa ca, calificarea nu va depinde numai de ei. Piturca are un rol foarte important, poate cel mai important dintre toti. Ca sa fim siguri ca da totul din el si nu isi alege jucatorii dupa alte criterii decat cele fotbalistice ar trebui sa i se puna o clauza de necalificare: sa dea tot ce-a castigat la nationala inapoi, caci in acel caz a luat banii degeaba.

rapidu4ever  •  27 decembrie 2006, 22:10

Uff,ce nasol e fara fotbalul intern…mare plictiseala!Bine ca ne mai inciti tu cu cate o tema de discutie.350.000 nu e mult pentru alte tari,ptr noi da.Eu cred ca ne calificam.Hai Romania! Du-te Planet!!! :))

genial american  •  27 decembrie 2006, 22:12

Oare de ce nu au zis nimic de primele astea de la inceputul campaniei pt calificare? Ca de obicei, ne trezim cand simtim cutitul la os…

huntelaar  •  27 decembrie 2006, 22:23

Nu ii agreez pe cei din conducerea fotbalului romanesc dar trebuie sa recunosc ca astia sunt bani multi. Problema e ca nationala noastra nu are valoarea necesara pentru calificare! Si daca se va intampla – ar fi mai mult ca sigur – maximul pe care il poate da lotul din viziunea lui Piturca! Cred ca fotbalisti romani indeajuns de valorosi pentru calificare sunt – dar din pacate Piturca nu ii aduce la nationala …

eu  •  27 decembrie 2006, 22:32

cred ca sunt destui bani pt o calificare la un turneu final, sa fim seriosi toti jucatorii din liga 1 care sunt convocati au salarii mult sub suma asta asa ca pt ei o sa fie o motivatie in plus practic si-ar dubla chiar tripla veniturile daca nationala se califica la euro 2008

mihai  •  27 decembrie 2006, 22:40

Va urmaresc acum in direct pe Prima-TV deplangand soarta presei romanesti , d-le Tolontan , si va intreb din cauza cui a ajuns in starea in care este , adica sa fie necredibila ? Nu cumva tot a d-voastra pentru felul in care sunt facute ziarele ? 98% sunt tabloide pline de sex si falsitati ,goana dupa castig facil si senzationalul cu orice pret chiar unde sau mai ales unde nu e cazul asta , v-a facut de balci” CINE SEAMANA VANT CULEGE FURTUNA „D-le Tolontan !!!!!!!!Si colac peste pupaza stilul comentatorilor care se confrunta cu occidentul si cad pe spate cand da cate un strain o basina culminand cu CRETINISMUL ,INEPTIA PUPINCURISMUL PRO-TV :SARUT-MANA PENTRU UE !!! Va intrebati de ce ziarele si mai ales ziaristii repugna ? uitati-va la tatulici , h. alexandrescu , t.r. ungureanu , lingai de conjuctura si o sa aveti imaginea de facto a presei romanesti !DIXIT !!!!

claudius  •  27 decembrie 2006, 22:40

Daca sunt mercenari, n-or sa faca treaba nici cu 100 de mii, nici cu un milion… Ce, daca iau bani mai multi, stiu mai mult fotbal?! Cine stie, poate isi dau interesul mai mult si nu mai vin la nationala doar la misto (ca Mutu). Dar asta imi suna a santaj…

DomnuL Alin  •  27 decembrie 2006, 22:41

Inca ceva, dupa foarte multe erori Nasul face tot posibilul pentru a se retrage din activitate cu un succes si nu cu coada intre picioare.

unCas  •  27 decembrie 2006, 22:42

calificarea la un turneu final de campionat european cu 16 participante nu inseamna vreo performanta deosebita. sa-i zicem performanta cand o sa castigam si noi trei meciuri la rand fara sa tremuram de frica unor echipe de mana a saptea. habar nu mai avem ce-i aia performanta si atata vreme cat o sa ne excitam la doua pase bune date de mutu si o juma de repriza buna facuta de chivunici nu o sa ne mai intalnim cu performanta

mihai  •  27 decembrie 2006, 22:49

Va urmaresc acum in direct pe Prima-TV deplangand soarta presei romanesti , d-le Tolontan , si va intreb din cauza cui a ajuns in starea in care este , adica sa fie necredibila ? Nu cumva tot a d-voastra pentru felul in care sunt facute ziarele ? 98% sunt tabloide pline de sex si falsitati ,goana dupa castig facil si senzationalul cu orice pret chiar unde sau mai ales unde nu e cazul, asta , v-a facut de balci” CINE SEAMANA VANT CULEGE FURTUNA „D-le Tolontan !!!!!!!!Si colac peste pupaza stilul comentatorilor care se confrunta cu occidentul si cad pe spate cand da cate un strain o basina culminand cu CRETINISMUL ,INEPTIA PUPINCURISMUL PRO-TV :SARUT-MANA PENTRU UE !!! Va intrebati de ce ziarele si mai ales ziaristii repugna ? uitati-va la tatulici , h. alexandrescu , t.r. ungureanu , lingai de conjuctura si o sa aveti imaginea de facto a presei romanesti !DIXIT !!!!

Tzeava Stelistu  •  27 decembrie 2006, 22:49

Poti sa le promiti si un milion de Euro,daca nu-s in stare n-ai ce face.
Merita incercat si asa ca m-am saturat de atatea necalificari.Acum ponderea mare e de jucatori din tara mai saraci ca cei de afara si astfel se pot mobiliza mai bine.Mi-e teama de orgoliile dintre Steaua,Dinamo si Rapid sa nu creeze neplaceri la lot.Alegerea fotbalistului anului 2006 mi-a lasat un gust amar,desi ancheta voastra a fost cea mai aproape de adevar.Succes Echipei Nationale!!!

denisq  •  27 decembrie 2006, 22:58

La banii pe care ii castiga Mutu, Chivu si compania 350.000 euro egal = frectie la picior de lemn verde si de esenta moale. Pariu ca nu se califica pe 1 euro domn Tolontan?…Generatia actuala de fotbalisti sufera de o mare boala. Castiga la 19 ani cat castiga Gica Popescu si Hagi la 30 ani si Dobrin niciodata.

Pop Calin  •  28 decembrie 2006, 0:09

Domnule Catalin, o singura nedumerire am: da, sunt de acord cu motivarea jucatorilor prin o asemenea suma de bani, insa, in cazul unei fericite calificari, cum se va proceda la acordarea respectivelor prime, in conditiile in care la meciurile din preliminarii au existat jucatori care au fost convocati doar odata, altii de 3 ori, altii de fiecare data dar au incalzit banca de rezerve, iar altii au jucat meci de meci? Cum vor putea fi acordate bonusuri fixe? Multi se vor simti nedreptatiti, si pe buna dreptate!
Va multumesc pentru ca mi-ati dat voie sa ma fac auzit.

ps: felicitari d-le Tolontan pt ceea ce scrieti…tineti-o tot asa si veti avea parte de respectul celor care mai stiu sa inteleaga doua vorbe legate…

GabiKoreanu  •  28 decembrie 2006, 0:21

Sa fie oare cantecul de lebada a lui Mircea Sandu? Doar stim cu totii ca isi doreste un post in organigrama UEFA sau FIFA si asta i-ar putea mari sansele. Nu ma uit insa in ograda lui si atat timp cat asta va fi in avantajul nationalei sper sa fie bine.
Suntem in pline sarbatori de iarna, iar spiritul acestora ar trebui sa ne faca mai toleranti, inclusiv cu Mircea Sandu si selecta sa companie.

marius  •  28 decembrie 2006, 1:06

Cataline,

esti pomenit p’aici drept jurnalistul anului…….. http://www.cotidianul.ro/index.php?id=8558&art=22270&cHash=3a9ff52997

…. as zice ca amul n-ar fi in aceasta privinta departe de adevar……

…. dar nu inteleg cum poate acelasi om sa considere drept „primejdia anului” pe domnul George Becali ??? O.k., e treaba lui, dar nu inteleg ca in acelasi timp zice ca te-a citit bine si ca a considerat chiar „perfecte” anumite acrticole ale tale……. cand tu, pe buna dreptate l-ai prezentat pe Gigi Becali, exact asa cum e, adica nu neaparat un „pericol” public in Romania, nu chiar asa nociv cum se chinuie unii sa-l prezinte, care se pare ca nu-s intelectuali indeajuns domne’ daca nu te iei si tu si nu faci misto sau nu te dai de ceasul mortii criticandu-l pe Becali.

Cataline, tu ai scris mereu realist la adresa lui Becali, adica asa cum este el, un produs real al esecului intregii clase politice de 17 ani incoa’……. si tocmai de aia, fiind un tip realist, ai fost acuzat deseori ca de fapt „pactizezi” cu Becali, il critici menajandu-l…………. de asta zic ca ziaristul asta nu trebuie luat asa in serios, caci spala varza in legatura cu Gigi Becali…… sau poate cine stie, atunci cu tine!…… din doua una!…… caci nu poti sa te vaicaresti vazandu-l pe George Becali spaima, primejdia anului…… si sa-l lauzi pe Tolontan in acelasi timp…….. unul dintre foarte putinii jurnalisti de pe lumea asta care a cutezat si si-a riscat poate cariera si prestigiul avand curajul sa vorbeasca despre Gigi Becali si sa-l descrie exact asa cum e el, in mod realist, recunoscandu-i meritele indubitabile in sport si nu numai…. , ceea ce pt 99% dintre jurnalisti constituie o rusine sa recunoasca asa ceva.

Bravo Cataline !

bullets  •  28 decembrie 2006, 1:13

juniorii pe primul loc

Liviu  •  28 decembrie 2006, 2:24

la majoritatea dintre fotbalisti nu bani de la lot sunt motivatia ci de la clubul unde joaca asa ca nu stiu cat schimba acest lucru prestatia de pe teren….e clar ca la lot nu sunt asa de motivati ca la echipa de club si e normal intr-o oarecare masura …..o sa vedem la finalul campaniei de calificare rezultatul cresteri primelor oricum Sandu e penibil cand era contestat a promis ca nu va mai candida la presidentia frf chiar intr-o emisiune a lui ioanitoaia ar trebuia sa mai lase si pe alti sa vina cu ceva nou ……

cristy  •  28 decembrie 2006, 2:26

pai cred ca daca nu se califica nici anul asta atunci cred ca le ajunge lor cutitul la os.cred ca o fac doar sa-si apere scaunele

Gabriel R.  •  28 decembrie 2006, 2:34

BLUF MEDIATIC !
O naţională condusă de Piţurcă,o tactică întâmplătoare,o selecţie aiurea ,fără luciditate,bazată pe simpatiile sau antipatiile selecţionerului ,o conducere federală anchilozată,compusă din multe persoane neavenite nu pot genera performanţe.Totul este o HIMERĂ.Singura speranţă,HAZARDUL.

coco21  •  28 decembrie 2006, 3:12

buna seara mr Tolontan , sunt de acord cu suisul asta brusc de 350.000 . Dar sa fim serios acuma , nu sau gandit ca daca nu se califica acuma la banii aistia , ca presupun ca lea marit prima ca nu erau destui pana acuma , deci daca nu se califica acuma ar trebui sa se lase de sport ? Or jucatorii ori nea Piti , cum credetzi voi ca la natzionala ar juca pt bani ? Cand la calificari , si la meciurile importante imi aduc aminte , cand bateam Anglia , Egal cu Portugalia si bateam si pe nemtzi in toata tzara era atata fericire ca ciupercile dupa ploaie , ce poate fi mai frumos decat sa vezi ca tu un simplu om care dai cu piciorul in mingie castigi si o saltea de bani si faci atata lume fericita . Daca intradevar joaca pt bani , imi pare rau . . . pt mine unu nu exista . Banii sunt okiul drakului se mai spunea din batrani , ciao si astept alt articol. Imi placi , vad ca a intrat Becali in vacantza 🙂 ok , ciao

gika  •  28 decembrie 2006, 4:32

nu ar trebui sa ia nici o prima. Ar trebui sa joace din inima pt toate calificarile ratate. Sau daca iau aceasta prima sa o dea pt construirea de stadioane sau pt juniori.

papa benedict xiv  •  28 decembrie 2006, 4:37

Nu, o eventuala necalificare nu ar absolvi proasta administrare a fotbalului. „Generatia de aur”, zisa-asa chiar daca nu a castigat campionatul mondial, a fost formata intr-o vreme in care selectia de fotbalisti era adevarata. Jucatorii de fotbal din acea vreme erau capabili sa faca macar doua minuni pe sezon. Plavanii din actuala liga romaneasca, nu stiu de ce am impresia ca sunt fotbalisti facuti cu indulgente. Nu m-as mira ca dupa inca vreo cativa ani de panarama fotbalista liga 1, romani, materie-prima, vor incepe sa fie selectionati in alte nationale, asa cum s-a intamplat cu polonezii in Germania, sau cu africanii in Franta.

chelseaboy_nyku  •  28 decembrie 2006, 6:31

si cum se face premierea ca …nu pot lua totii la fel…uni au jucat un meci altii toate alti….bla bla..in fine…..sa dea Dumnezeu sa ne calificam nici nu ma intereseaza cati bani i-au daca ne calificam numai conteaza 🙂 🙂

cristy  •  28 decembrie 2006, 7:14

stii ce e mai bine sa le dea jucatorilor banii decat sa se imbogateasca papagalii astia de la liga,cind il vad pe mitica de la liga si pe Mircea Sandu imi vine sa vomit ,nu inteleg cum unii oameni pot sa fie atat de nesimtiti astia nu-si dau scaunul cu una cu alta .
Daca oamenii nu te vor atunci pleci ce naiba astepti o noua revolutie ca comunistii asa sint obisnuiti.

cristy  •  28 decembrie 2006, 7:20

cine credeti ca se face vinovat de toate necalificarile astea ,
parerea mea e ca tot ei incepind de sus si terminind cu piturca
eu zic ca avem jucatori foarte valorosi si se poate cand se vrea
dar pitipoanca foloseste numai ce-i place lui si ce i se impune de sus
asa ca adevaratii jucatori stau pe banca sau nu sint selectionati
pai Nesu si petre marin sint de nationala sau banel sa fim seriosi sint altii multi mai experimentati ca si ei .
WE MUST KEEP DREAMING.

ioan plischi  •  28 decembrie 2006, 7:49

o promisiune care aduce mai mult a alibi.

elle  •  28 decembrie 2006, 8:01

eu inteleg sa premiezi echipa pt ce joaca la un turneu final , nu pt calificare …
cand joaca pt nationala ar trebui sa o faca cu inima …nu pt bani ….totul in lumea asta se reduce la bani…..

Darie  •  28 decembrie 2006, 8:11

Salut Catalin! Mi se pare o suma prea mare…Chestia cu mana la inima, pe care jucatorii o invoca in timpul intonarii imnului national nu e decat un bluf…
Multumesc

DIXIT  •  28 decembrie 2006, 8:21

Dle TOLONTAN,CARE ESTE „PRIMA” (!?!) PE CARE O VOR INCASA OFICIALII ? A fost o perioada de seceta in conturile dansilor in ultima perioada,asa ca acum vor sa se scoata,nu-i asa? Dai 350.000 euro la fiecare jucator ( nu conteaza aportul lor ?…nu prea cred ! ),ridici miza,dar in acelasi timp si prima ta de oficial creste !!!…S-a anuntat aceasta prima sau este confidentiala ?

ps.ASTEPT RASPUNS. Multumesc anticipat.

genial american  •  28 decembrie 2006, 8:23

Mie unul mi-ar fi rusine sa primesc bani jucand pt nationala…un gest simbolic ar reprezenta calificarea la turneul final si donarea tuturor banilor pensionarilor, de exemplu…

dorin  •  28 decembrie 2006, 8:29

ca sa te califici, ai nevoie de jucatori, antrenori, oficiali…etc. E oare ceva ce ne lipseste din enumerarea de mai sus? Eu cred ca multe ne lipsesc.
Insa am o mare nelamurire: nu inteleg ce se face atata tevatura din necalificarea Romaniei la ultimele competitii mondiale si europene. Intelegeam daca acest lucru il faceau superputeri fotbalistice ca Italia, Germania, Franta….etc, etc…….Sa fim seriosi acum: am avut o generatie de exceptie cu care am reusit niste performante si nimic mai mult. Nu imi aduc aminte ca Romania sa fi fost vreo mare forta fotbalistica din totdeauna. Probabil ca vom mai avea noi performante, cand va apare o noua generatie de exceptie. Cu declaratiile lui Mitica ca nu exista 5 atacanti de „calibrul” lui Marica in lume….si alte aberatii de acest gen, nu cred ca vom ajunge la mari performante.
Cat despre gestul lui Chivu de a-si dona jumatate din eventuala prima de calificare catre sprijinul fotbalului romanesc, acesta merita apreciat, insa ce facem acum: vindem blana ursului din padure?
Era mai sigur ca din milionul de euro pe care il incaseaza anual de la Roma sa doneze macar o suma oarecare…nu conta cat, dar era o certitudine.

elle  •  28 decembrie 2006, 8:36

ar trebui sa fie o mandrie sa joci la nationala…sa mori cu adversarii de gat …de unde ?? la noi toti prostii si pilosii ajung la nationala
ov petre e om de nationala???
selectie e de tot kakatul

genial american  •  28 decembrie 2006, 8:43

@ elle

mijlocul echipei nationale: Fl Petre-Dica-Codrea-Rosu

Astia sunt in viziunea lui Piti cei care ne vor duce la Europene.

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 8:46

# genial american Says:
December 28th, 2006 at 8:43 am

@ elle

mijlocul echipei nationale: Fl Petre-Dica-Codrea-Rosu

Astia sunt in viziunea lui Piti cei care ne vor duce la Europene.

te-ai blocat pe subiectul asta? 😀

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 8:51

vad ca toti credeti ca ar trebui ca fotbalistii sa joace gratis si nu ar trebui sa li se dea prime…
dar cine credeti ca ar mai veni la nationala sa joace?
s-ar retrage toti va spun eu…
nu le convine sa joace pe degeaba si sa si riste sa se accidenteze… nu nationala are grija de ei tot restul anului ci echipa de club deci nu cred ca n-ar fi binemeritate primele de joc atata timp cat toti isi risca cariera venind la nationala…
daca nu s-ar da prime ar veni doar jucatori din campionat care ar vrea sa se afirme pe plan international nu si cei care sunt deja vedete…

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 8:55

eu unul as fi de acord sa nu li se dea prime de joc doar daca as sti ca federatia ar face ceva util cu banii incasati din toate aceste turnee si calificari… daca ar face singura stadionul national… sau ar investi in centre de tineret atunci as fi de acord… dar atata timp cat Sandel nu face asa ceva sa li se dea banii jucatorilor si gasesc ei ce sa faca cu ei…
poate unii or sa ii doneze cum vrea Chivu sa o faca…

Christiansen  •  28 decembrie 2006, 8:58

Poate ar trebui raportata aceasta suma la banii care se ofera pentru premiere in cazul altor nationale. Sunt de acord ca in acest moment jocurile la echipa nationala nu reprezinta o prioritate pentru jucatori … dar acest lucru nu s-a intamplat in cazul jucatorilor romani. Isi aduce cineva aminte de vreun caz in care un jucator roman sa refuze convocarea, pe motiv ca daca s-ar accidenta ar pierde foarte multi bani la echipa de club?
In schimb la nationalele puternice asta este o problema la ordinea zilei. In cazul Romaniei nu cred ca asta era problema … lipsa motivatiei … De fapt ne lipseste un antrenor cu o viziune moderna asupra jocului, pentru ca jucatori care se preteaza unui astfel de joc are.
Pe fiecare post poate gasi elemente care sa le aranjeze intr-un dispozitiv care sa produca spectacol de calitate.
Cat despre BRAND-ul ROMANIA … scuzati-ma … dar lipsa de comunicare si carisma a antrenorului (managerului de fapt) dauneaza considerabil. Avem jucatori extrem de carismatici (de aceea sunt platiti bine la echipele de club) … Chivu, Mutu, Ogararu, Mitea, Marica, Niculae … jucatori care au facut impresie buna pe unde joaca, pentru ca sti sa comunice cu presa. Aici … parca sunt schimbati, datorita celor care ii conduc. Deci … revin … daca managerul echipei nationale ar avea o alta atitudine, daca echipa ar presta un joc placut publicului, daca preturile la bilete ar fi acceptabile, daca in arena ar fi conditii decente de vizionare a spectacolului … ATUNCI brand-ul Romania ar capata valoare.
Pana atunci … mai avem de asteptat … 🙂

genial american  •  28 decembrie 2006, 9:08

@ alma…

De cate ori citesc numele mijlocasilor nationalei imi dau seama ca nu ne vom califica la nici un turneu final…so, I’m stuck!

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 9:11

@Christiansen

au fost „n” cazuri pana acum cativa ani cand jucatorii, tocmai din acest motiv, nu erau lasati de antrenori de la club sa evolueze pentru nationale (ex Adrian Ilie) sau scandalul cu Steaua pe la inceputul erei Becali cand n-au lasat nici un jucator… de atunci usor usor impresarii jucatorilor au introdus clauze speciale pt acest lucru in contractele cu cluburile…

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 9:12

@GA

atunci… imi esti dator cu un raspuns mai vechi…. pe cine ai vedea tu?

elle  •  28 decembrie 2006, 9:16

genial american Says:
mijlocul echipei nationale: Fl Petre-Dica-Codrea-Rosu
Astia sunt in viziunea lui Piti cei care ne vor duce la Europene.

pe mine ma dispera piturca…….cheama toti piticii…..sau jucatori iesiti de mult din forma pt ca sunt preferatii lui……

iar mircea sandu este din ce in ce mai nesimtit ………
eu m-am obisnuit sa tin cu Italia la mondiale si europene…cred a ajuns sa fie ciudat sa ii vedem si pe ai nostrii acolo……….trist

salutare Almanahe ….Sarbatori Fericite

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 9:18

@elle

saru’ mana

Sarbatori Fericite!!!

elle  •  28 decembrie 2006, 9:19

Christiansen@

nu cred ca sunt platiti bine pt ca sunt carismatici …asta o fi la noi !!!!…….sa fim seriosi

genial american  •  28 decembrie 2006, 9:35

alma…

iti dau acelasi raspuns ca si atunci: construiesc o echipa sau o selectionata a celor mai in forma jucatori?

Anduion  •  28 decembrie 2006, 9:36

Confuzie:nu ne-am integrat doar am aderat.E cale lunga .Poate cand nu o sa mai vindem juniori.Suma mi se pare OK,de ce fotbalul sa fie industrie la nivelul echipelor de club iar la nationala vorbim de patriotism?Si sa nu uitam ca si Piti are un contract beton.

Almanahe  •  28 decembrie 2006, 9:44

# genial american Says:
December 28th, 2006 at 9:35 am

alma…

iti dau acelasi raspuns ca si atunci: construiesc o echipa sau o selectionata a celor mai in forma jucatori?

nu-i cam acelasi lucru?
o echipa in forma care sa dea randament in opinia ta…

Comentează