Neştiutul Dică

95%. Aceasta este rata prezenţei lui Dică pe teren în ultimii 5 ani. Din 154 de partide de campionat, susţinute de FC Argeş şi de Steaua, a lipsit doar în 7! Surprinzător, aşa-i? N-aţi fi crezut.

miercuri, 3 ianuarie 2007, 11:23

95%. Aceasta este rata prezenţei lui Dică pe teren în ultimii 5 ani. Din 154 de partide de campionat, susţinute de FC Argeş şi de Steaua, a lipsit doar în 7! Surprinzător, aşa-i? N-aţi fi crezut.

Ca imagine, Dică este victima propriului talent.  Fotbalul zice: tipul creativ trebuie să fie musai risipitor. Ecoul tribunelor: uite-l pe Dică, abia aleargă, ratează, parcă n-are chef, nu dă totul!

Sîntem în faţa unui fals mit. Leneşul Dică. Moftangiul. Nici vorbă! De pildă, Paraschiv, un fotbalist care este admirat justificat pentru loialitatea lui faţă de efort şi de club, a participat la 75% dintre meciuri în aceeaşi perioadă. Cifra lui Dică, 95%, este uimitoare.

Iar povestea lui nu se opreşte aici. A fost cel mai bun marcator al Stelei în fiecare sezon de la venirea în Ghencea, deşi nu-i vîrf împins. Sigur că, în fotbalul modern, atacantul eliberează spaţii tocmai pentru un jucător de profilul lui Dică. Dar nu despre asta vorbim! Da’ despre ce?

Despre datoria Stelei de a se gîndi şi la interesul fotbalistului dacă va cîntări un transfer. Cu o ofertă de 700.000 de euro pe an, ar putea cîştiga de aproape cinci ori mai mult într-un campionat puternic. Iar suma care se vehiculează pentru club, 4,5 milioane de euro, pare corectă pentru cota fotbalului nostru.

La 26 de ani, Dică are şansa de a prinde vîrful carierei sub lumina selectă a reflectoarelor de pe marile stadioane europene. Unele becuri nu se aprind de două ori.

Comentarii (464)Adaugă comentariu

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:00

zoro: ai dreptate, valoarea lui ii poate creste, insa la 27-28 de ani un jucator se transfera mai greu, mai ales dc el provine dintr-un fotbal fara mari garantii, asa cum e cel al nostru

Bebe  •  3 ianuarie 2007, 13:01

Cataline parerea mea ca Dica nu are ce cauta la echipe mici din alte tari,pentruca nu va face performanta si nu va creste aceasta plecare e o prostie,intradevar daca plecarea lui va fi la un club mare ,,jos palaria” dar nu sunt deacord cu plecari inutiloe deoarece Steaua are cea mia mare nevoie de acest Super-Jucator. RESPECT GSP RESPECT NICOLAE DICA

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:02

diego: nu fac pariuri. stii cum se proceda pe vremuri? 🙂 anumiti „cavaleri in negru”, inteleg la cine ma refer, faceau pariuri cu presedintii de club in genul: „pe cit faci pariu ca vei primi un penalty azi?”. Si primeau.

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:03

BAH DIEGOOO LUI TOLO YAU IESIT 50000$ DE LA TIRAJUL DE AZI CRED CA TINE PARIUL CU TINE SI ISI ASUMA RISCU SA SIL PIARDA CEREI MAI MULT!

Somebody  •  3 ianuarie 2007, 13:04

Alternativa pt Dica este Croitoru!

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:04

DOMNULE TOLONTAN CU PROXIMA OCAZIA VA ROG SAL INTRBATI PE MM STOICA CE FULAR PURTA IN FACULTATE LA GALATI!! SA VEDEM DACA DA UN RASPUNS SINCER…MULTUMESC

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:05

jucatoru: dc el ar deveni titular la nationala si echipa s-ar califica la euro 2008 atunci cota i-ar creste. dar poate garanta cineva asa ceva? nu e cazul tau, dar chiar il putem condamna pe dica dc ar vrea sa plece la un salariu aproape triplu si intr-un moment in care poate face saltul catre un alt tip de cariera. pina la urma, cu citeva exceptii, citi romani joaca titulari in prima liga din italia, spania sau anglia?

brad pitt  •  3 ianuarie 2007, 13:05

Buna dimineata si „La Multi Ani” Catalin si tuturor celor care participa la discutiile de pe acest blog.
Cred ca suma vehiculata in jurul acestui transfer este intradevar „ridicola” pentru cel mai bun jucator roman al momentului.Nu inteleg de ce Catalin vorbeste despre o cota scazuta a fotbalului romanesc cand acesta este intr-un progres permanent in ultimii doi-trei ani.De asemenea nu vad de ce trebuie „fortate” prin intermediul unor articole „patetice” transferurile de jucatori cand exista oameni platiti in cadrul cluburilor care sa decida daca e oportun sau nu.

Cipri  •  3 ianuarie 2007, 13:05

to Catalin Tolontan

da, 4,5 este extrem de putin! Faza cu Ro care nu mai e de 6 ani la turnee finale nu mai are atat consistenta atata timp cat omu’ a jucat in cupele europene cu succes!

este normal sa dai pe un european o suma mai mare decat pe un pusti minune de prin Argentina, Brazilia, intrucat nu au mentalitate de profesionisti (ex rateuri gen Saviola sau fitzosi gen Romario sau ronaldo)

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:05

rosso nerro forza milan: tinea cu juve? 🙂

flo  •  3 ianuarie 2007, 13:06

sunt stelist si nu as vrea sa plece,insa ce nu intelege gigi becali e ca jucatorii de fotbal sunt oameni,viata de fotbalist e scurta,iar daca nu il lasa acum va avea probabil in 2 ani jucatorul descris de fanii lui dinamo mai sus,lenes,debusolat etc.

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:06

cipri: vrei sa spui ca romanii pot avea o cota mai mare decit cea a argentinienilor sau a brazilienilor?

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:07

:)) NUU TZINEA CU… DAMAI BINE NU ZIC CA IMI AUD VORBE CA SUNT CAINE:)))

waddy  •  3 ianuarie 2007, 13:07

Eu l-as da MOKA! La multi ani!

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:07

flo: cred ca becali va intelege in cazul in care oferta s-ar concretiza

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:08

rosso nerro forza milan: nu te cred ca mm tinea cu dinamo! am voie, asa-i?

diego  •  3 ianuarie 2007, 13:08

auzi , asta e blogul tau sau a lui nea ovi!
ca te dai dupa cires la fel ca el.
gluma ta nu prea e in context;
oricum o mie de euro e o suma importqntq si pentru tine, te inteleg?! 🙂

jucatoru  •  3 ianuarie 2007, 13:09

si da, de acord cu catalin, nu prea cred ca vreun club poate oferi pe Dica mai mult de 5 mil. sa nu uitam ca Dica nu e nici macar sigur pe postul lui la nationala, cota campionatului nostru nu e inca atit de mare pe cit am umflat`o noi in ultimele luni, iar nationala nu s`a calificat din 2000 la un turneu final…

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:10

eu nu am zis ca tzine eu am zis ce fular purta:))) adica poate era frig si de nevoie a apelat la „” masuri extreme”. vroiam sa arat ca se poate:))

flo  •  3 ianuarie 2007, 13:10

flo: cred ca becali va intelege in cazul in care oferta s-ar concretiza

pare ca nu aplica principiile din piata imobiliara si la fotbal.

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:11

andrei: ai dreptate, ne cerem scuze, au jucat mai multi romani in Anglia

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:12

diego: nu ma dau dupa cires. am raspuns: nu fac pariul!

myth_R  •  3 ianuarie 2007, 13:13

ai facut acum cel ai bun ariticol din 2006:)

zoze  •  3 ianuarie 2007, 13:14

Doamne, abia a trecut Craciunul si deja ati inceput sa ne mintiti si intoxicati cu palii astia din cimitir.Doamne, ca pacatosi mai sunteti.ptiu, piei drace!!!

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:14

acum ca sa fac o paralela cu echipa mea de suflet ac milan vi las da ca exemplu pe sheva care a plecat pe o suma buna la chelsea .Nu a dat rezultate nici chelsea si nici milan nu a putut sasi achizitioneze un varf de mare clasa insa au scos o suma bunicica pe el. Eu ca si suporter nu am castigat nimic doar cativa peri albi din meciurile lui milan in seria A. Concluzia daca putem sa tzinem un jukator de valoare de ce sa nu o facem?! eu zic ca suntem de la egal la egal cu marile campionate . avem echipe in cl nu mai suntem cenusareasca europei.

riki_faq  •  3 ianuarie 2007, 13:15

Nu Dica este esentialul la Steaua.Tot sistemul era construit in jurul lui Iacob(de aceea se lamenta Oli ca lipseste Iacob si l-a adus pe Thereau).4 jucatori sunt vitali la Steaua:Goian,Ghionea;Radoi si Iacob(sa-si revina la forma buna).Dica ajucat bine ,dar se vede lipsa lui de motivatie in campionat(in ultimele etape ;vedeti intentiile lui de a juca afara-din declaratii)si vedeti evolutiile si implicarea sa in joc (chiar la constructie) in CL.Oli si MM au acuzat oboseala si stresul din CL,justificat.Asteptam returul sa vedem adevarata valoare a Stelei(cel putin in campionat)la nivel de CL s-a vazut.Gigi se vaita de salariile mari cerute de jucatori valorosi din campionatul brazilian.Este un prilej sa-l vanda pe Dica ,Paraschiv(aceasi dorinta de a juca afara..) si Banel(cat mai are cota,vedem ca este foarte apreciat prin ziarele din Spania) si cu un plus de la el poate suporta cheltuielile.Apoi daca intra in Liga isi va amortiza chelutielile(s-au cam schimbat rolurile intre el si Copos ….).

flo  •  3 ianuarie 2007, 13:15

numarul jucatorilor romani care au jucat in Anglia nu e relevant,din pacate doar unul s-a impus D.Petrescu,iar asta nu il ajuta pe Dica

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:17

In anglia … e greu sa te adaptezi roman fiind:)))))))) tentatii mari outside si agresivitate mare inside… e greu sa faci fatza si inside si outside

jucatoru  •  3 ianuarie 2007, 13:21

neah rosso nerro, MM a declarat de mai multe ori cind era inca presedinte la galati ca simpatizeaza cu steaua… in schimb am citit ca inainte de a fi presedinte la dinamo badea era in negocieri avansate cu paunescu sa devina investitor la steaua…

grasu 76  •  3 ianuarie 2007, 13:24

si totusi, zic, sa mai asteptam ca informatia sa fie confirmata, sau macar sa para acolo, si de alte site-uri sportive….deocamdata doar gazeta scrie despre asa ceva…mai vedem

Gabriel Catalin  •  3 ianuarie 2007, 13:24

pt campionatul nostru 4 milioane jumate e mult , insa afara e altfel.Pe Dica, in locul lui nea gigi, sub 7 milioane n-as discuta cu nici un club

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:26

grasu 76: ai dreptate, mai vedem

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:27

jukatorul eu am stat in cartier cu el si intamplator am fost colegi de facultate !! purta fular cu dinamo nam zis ca si tzinea cu dinamo!! insa mm e un personaj simpatic desi cateodata ar putea fi mai diplomat. aaa apropo cu el la timona am pierdut un meci in cupa uefa la galati in stilul middlesboro :)) in tur neau batut ei cu 2-0 apoi la galati era 4-0 pentru noi!! neau mai dat 2 goluri si sau calificat ei…si tot asha neam baricadat in aparare!

stelist realist  •  3 ianuarie 2007, 13:27

Eu zic ca e vorba de Porstmouth…

Acolo au venit niste investitori straini, si au deja cateva achizitii din Sud-Estul Europei… Odata cu plecarea lui Kanu la Ajax e un loc liber pt. Dica…

Ia spune Tolo? 😀

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:29

DECI CAT DE PROST POATE SA FIE GIGI CA SAL DEA LA PORTHMOUTH:)))) STII CE O SA DECLARE GIGI IL SI VAD ” LE DAU EU 8 MILIOANE CA SA NU IL YA”:))))

jucatoru  •  3 ianuarie 2007, 13:30

rosso nerro e vb de meciul cu hit gorica parca…il tin minte, mai naspa a fost ca otelul a pierdut acasa calificarea 🙁

Vali  •  3 ianuarie 2007, 13:32

Cateva observatii
1. Suma de transfer este ok pentru ceea ce inseamna fotbalistul roman si performantele Stelei in Europa in ultimii ani.
2.Suma 700.000 euro/an pt. jucator ar trebui sa fie mai putin tentanta deoarece cu tot cu bonusuri Dica ar putea castiga acesti bani in Romania. Si tinand cont de nivelul preturilor din Maria Britanie….eu zic ca una peste alta financiar e sub Romania
3.Cred ca Dica nu s-ar adapta in Anglia unde fotbalul inseamna forta si viteza adica 75% din ce-i lipseste lui.
4.Poate cu o calificare la Euro si inca un bis in Liga Campionilor ar putea sa apara la anul pe vremea asta o oferta dubla atat pt. club cat si pentru jucator.
5.Totusi Steaua este peste echipele de mijlocul clasamentului din Anglia ca palmares dar si ca performante in ultimii ani ( Boro a fost totusi un accident) si daca afirmatia mea este ok atunci nu e chiar un pas inainte pentru cariera lui Dica

Concluzia mea: sa ramana inca un an la Steaua sau sa plece la o echipa mare ca sa poata da din nou goluri in CL.

riki  •  3 ianuarie 2007, 13:34

Daca o sa mai stea mult la Steaua, o sa plece in Cipru….1.Steaua nu trece de Sevilla si 2. s-ar putea sa nu prinda nici locul 2 (la cum a jucat turul;scuzabi-l..din anumite puncte de vedere,vom vedea.).

stelist realist  •  3 ianuarie 2007, 13:37

Vali, poate ne explici si noua de ce Newcastle (14), Blackburn (11) si Tottenham (7) fac ravagii in Cupa Uefa …. Si n-au acelasi palmares ca Steaua…. 😀

La ei o etapa de Premier League e ca o finala ….

Gazeta ExtraSporturilor  •  3 ianuarie 2007, 13:37

Pentru ca sunt pitestean si il cunosc destul de bine pe Dica, de mai bine de 8 ani, am fost curios sa aflu de la el de veridicitatea transferului. Se pare ca si el a aflat de acest transfer din presa si nimic nu este concret. Prin urmare, inclin sa cred ca este un zvon al „Hazetei”. Pentru ca eu nu pot fi o sursa credibila, ar fi bine ca celelalte cotidiene de sport sa-i ia un interviu Dicanului, in care acesta sa infirme zvonul.

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:37

INTRADEVAR JUKATORUL MISTER SAU NU MM STOICA A STAT TOT LANGA ANTRENOR PE ATUNCI PARCA VASILE SIMIONAS SI CRED CA IA DAT ACELIASI SFATURI CUM I LEA DAT SI LUI OLAROIU:)))

Vali  •  3 ianuarie 2007, 13:38

riki : ai aflat cumva unde va face Steaua cantonamente la vara?

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:38

vali: pai nu compara venitul de la steaua (salariu si bonusuri) doar cu salariul din anglia. si acolo se iau bonusuri, mult mai mari la meciurile din campionat

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:40

cel mai bun campionat din lume este si va fi seria A deci va rog frumos mai subtire cu premiere league.Cateodata agresivitatea si forta nu duc la succese si daca esti cumva interesat de forta poti sa te uiti la un fotbal american.Tactica este tot ce conteaza si pt asta felicit italia !!1

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:41

Pun pariu ca dica sta intrun jacuzzi cu laptopu deschis si rade de ” coscarii” astia de pe blog care isi dau cu presupusul..!! asta este:

flo  •  3 ianuarie 2007, 13:43

care e ultimul mare jucator care a venit Italia

riki  •  3 ianuarie 2007, 13:44

@Vali nu cred ca in Cipru :D.Am vrut sa fiu putin ironic.Steaua, trebuie sa vada oportunitatea in acest transfer a lui Dica sau Paraschiv(avantajos de ambele parti;jucator-club).4,5 mil sau poate chiar mai mult este extrordinar pentr club.Gigi spunea ca 10 mil (pe Radoi) sunt ca un fum de tigare pentru el.Numai naivii pot crede asta.Se vede din transferurile facute de Steaua;700 mii,1 mil, 250 mii E.Sa fim seriosi…

Vali  •  3 ianuarie 2007, 13:45

Stelist realist: pentru ca pentru englezi orice meci e o finala asa cum bine ai spus , in timp ce pentru marea majoritate a adversarilor echipelor englezesti uefa inseamna o competitie unde isi pot ajuta jucatorii tineri sa capete experienta internationala.
Si nu uita ca in ultimii doi ani, exceptand turul intai, Steaua a dat peste echipe care nu si-au menajat jucatorii (Valencia, Heerenven, Betis, Villareal etc.)
Admit insa ca teoria mea nu e suta la suta ok.

flo  •  3 ianuarie 2007, 13:46

in afara de primele 3 echipe din italia,care ar avea bani sa il ia pe dica,dar nu are el loc acolo,celelalte nu bani pt el si nici valoare.

Vali  •  3 ianuarie 2007, 13:47

Catalin: esti de acord cu mine ca 1-1.200.000 euro (sau cat o insemna asta in lire) in Anglia inseamna mai putin decat 400.000 -500.000 euro in Romania ?

Comentează