Neştiutul Dică

95%. Aceasta este rata prezenţei lui Dică pe teren în ultimii 5 ani. Din 154 de partide de campionat, susţinute de FC Argeş şi de Steaua, a lipsit doar în 7! Surprinzător, aşa-i? N-aţi fi crezut.

miercuri, 3 ianuarie 2007, 11:23

95%. Aceasta este rata prezenţei lui Dică pe teren în ultimii 5 ani. Din 154 de partide de campionat, susţinute de FC Argeş şi de Steaua, a lipsit doar în 7! Surprinzător, aşa-i? N-aţi fi crezut.

Ca imagine, Dică este victima propriului talent.  Fotbalul zice: tipul creativ trebuie să fie musai risipitor. Ecoul tribunelor: uite-l pe Dică, abia aleargă, ratează, parcă n-are chef, nu dă totul!

Sîntem în faţa unui fals mit. Leneşul Dică. Moftangiul. Nici vorbă! De pildă, Paraschiv, un fotbalist care este admirat justificat pentru loialitatea lui faţă de efort şi de club, a participat la 75% dintre meciuri în aceeaşi perioadă. Cifra lui Dică, 95%, este uimitoare.

Iar povestea lui nu se opreşte aici. A fost cel mai bun marcator al Stelei în fiecare sezon de la venirea în Ghencea, deşi nu-i vîrf împins. Sigur că, în fotbalul modern, atacantul eliberează spaţii tocmai pentru un jucător de profilul lui Dică. Dar nu despre asta vorbim! Da’ despre ce?

Despre datoria Stelei de a se gîndi şi la interesul fotbalistului dacă va cîntări un transfer. Cu o ofertă de 700.000 de euro pe an, ar putea cîştiga de aproape cinci ori mai mult într-un campionat puternic. Iar suma care se vehiculează pentru club, 4,5 milioane de euro, pare corectă pentru cota fotbalului nostru.

La 26 de ani, Dică are şansa de a prinde vîrful carierei sub lumina selectă a reflectoarelor de pe marile stadioane europene. Unele becuri nu se aprind de două ori.

Comentarii (464)Adaugă comentariu

riki  •  3 ianuarie 2007, 13:49

Vali :pe ce post crezi ca va juca Croitoru???

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:49

flo dami voie sa te contrazic !! dica ar fi fost de folos unei fiorentine ac milan juve serie b:) inter palermo .Eu vad in intalia varful unei cariere de fotbalist .Daca reusesti in italia reusesti oriunde chiar si la echipa nationala( cu conditia sa nu fii fainar:)) daca as fi in locul lui dica as alege o echipa de top din italia sau spania daca nu as ramane la steau care e problema

SPANU  •  3 ianuarie 2007, 13:50

dica valoreaza cel putin 7 milioane de euro

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:51

nu il mai deranjati pe catalin:) isi numara banii de pe tirajul de azi ” ahh iar am puso”

waddy  •  3 ianuarie 2007, 13:51

Jiji, da-l MOKA! Fa-ti pomana cu englejii!

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:52

voilulescu ” bravo tolo bine lucrat bine gandit” slabim pe steaua slabim pe becali slabim pngul:)

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:52

Dica valoreaza cat ofera un club!!

Vali  •  3 ianuarie 2007, 13:53

Riki: daca vrei sa spui ca a fost adus sa-l inlocuiasca pe Dica….nu sunt de acord. Cred ca mai intai va juca pe banca de rezerve si eventual vreo 20 de minute pe final pe postul unde nu va merge jocul Stelei( in centru mai ales)

stelica  •  3 ianuarie 2007, 13:54

draga gazeta,

e cumva aceasi echipa engleza care oferea iarna trecuta 12 mil pe radoi dar acesta nu a plecat din dragoste pt steaua?:)
io zic ca in perioada asta saraca in subiecte sa creati toti jurnalistii o echipa fictiva, sa spunem AC Real Liverpool, la care sa transferati pe cine si cu cat vreti si asa va raman si tirajele decente pana incepe campionatu’ si-i scutiti de dezmintiri pe conducatorii a te miri ce echipa vestica.

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 13:54

vali: de acord, costul vietii e mai mare in Anglia

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:55

stelica nota 20 de la mine Tu ai inteles substratul!!

cristian alexandru  •  3 ianuarie 2007, 13:56

Scuze, d-le Tolontan, dar aici cred ca gresiti…comparatia Dica / Paraschiv nu e relevanta…ptr ca in timp ce Paraschiv a jucat 75% din meciuri, le-a jucat la puls 200, iar Dica, pe cele 95%, la cel mult puls 170…altfel nu mai avea puterea sa mai si marcheze…jos palaria ptr ce-a facut Dica ptr Steaua, F.C. Arges, etc., dar norma de efort depusa de cei doi nu sufera comparatie…de ce nu faceti o paralela intre Dica si Carlos, care a fost si el titular o gramada de meciuri? Nu cred ca se poate face comparatie intre NUMARUL de meciuri si KILOMETRI parcursi de un jucator…

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 13:56

un anume catalin arunca o petarda si 30 de bloghisti ……..

Vali  •  3 ianuarie 2007, 13:57

Atunci, nu ca sunt orgolios, dar am avut dreptate cu Obs.nr.2

the coach  •  3 ianuarie 2007, 13:58

Adevarul ca Dica e prea lent pt fotbalul de azi ,dar compenseaza extraordinar talentul sau si cu tehnica pe care ,sincer,nu cred ca o mai are nimeni din Divizia A !
Daca o tine asha ,poate ajunge sa fie dorit si de cele mai mari cluburi din Europa ( Real ,Inter etc )
Pana atunci ,

FORTZA STEAUA !!!

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 13:59

Tolo, lasa-l in pace pe Dica ….. voi nu va saturati pana nu mai faceti un mic conflict la o echipa….bagati zazanii…..asa ati facut si cu echipa de gimnastica a Romaniei….l-a pus naiba pe Decebal radulescu sa scrie, ca sa se vanda ziarul sa scris ca sportivele snt batute ca Belu si Bitang au o aventura, astia doi au plecat voi v-ati vanndut gazeta si Romania e neica nimeni la gimnastica….acum sa revinim la fotbal……voi creti sa plece Dica, o sa mai vreti sa plece si Radoi, Niculescu,Danciulescu, si altii si voi iar plangeti ca nu o sa mai avem rezultate si ca suntem nimeni fotbal……lasati-o mai moale cu senzationalul si cu barfele si fiti ZIARISTI nu babe care fac barfa pe la colturi!

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 14:01

hmmmm lol the coach tzie ronaldinho ti se pare rapid?!!! dar messi ( vezi faza cu kaka brazilia argentina golul 3) unii jucatori nu au nevoie de viteza pentru ca isi compenseaza deficinta prin talent si astai bine oricum steaua o sal tzina sigur!

genial american  •  3 ianuarie 2007, 14:01

Gigi Becali este singurul in masura sa spuna daca suma vehiculata de 4.5 milioane este suficienta sau nu pt Steaua! Fotbalul este o afacere in continua miscare; aduni, tai, scazi…iar aduni…in dorinta de a crea un produs final de cea mai buna calitate (cel putin teoretic)…asteptam oferta Stelei!

NYC  •  3 ianuarie 2007, 14:01

rosso nerro forza milan Says:

January 3rd, 2007 at 1:40 pm
cel mai bun campionat din lume este si va fi seria A deci va rog frumos mai subtire cu premiere league.Cateodata agresivitatea si forta nu duc la succese si daca esti cumva interesat de forta poti sa te uiti la un fotbal american.Tactica este tot ce conteaza si pt asta felicit italia !!1

pt tine ca „privitor” de fotbal, spectacolul nu conteaza?
ai vazut cam cati spectatori sunt la un meci din italia si cati la un meci din anglia?

repet, vorbim din pozitia de spectatori, pt ca asta e pozitia noastra, a celor care scriem pe blog.

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:01

Tolo, lasa-l in pace pe Dica ….. voi nu va saturati pana nu mai faceti un mic conflict la o echipa….bagati zazanii…..asa ati facut si cu echipa de gimnastica a Romaniei….l-a pus naiba pe Decebal radulescu sa scrie, ca sa se vanda ziarul a scris ca sportivele sunt batute ca Belu si Bitang au o aventura, astia doi au plecat voi v-ati vandut gazeta si Romania e neica nimeni la gimnastica….acum sa revenim la fotbal……voi vreti sa plece Dica, o sa mai vreti sa plece si Radoi, Niculescu,Danciulescu, si altii si voi iar plangeti ca nu o sa mai avem rezultate si ca suntem nimeni fotbal……lasati-o mai moale cu senzationalul si cu barfele si fiti ZIARISTI nu babe care fac barfa pe la colturi!

Cristi Jardan  •  3 ianuarie 2007, 14:04

Si atunci de ce Steaua l-a luat pe Croitoru, care ca si fotbalist face exact ce face si Dica, numai ca ma rog, are de crescut la Steaua…
Si in al doilea rand, dupa mine Dica nu va mai creste…Pana aici…Daca doreste sa plece, apoi cred ca steaua ar trebui sa-l lase, pentru ca a castigat pe el practic milioanele din Liga, si inca din transfer 4,5…Asa ca si-a facut cu varf si indesat datoria…
Altfel, Steaua a mers destul de bine fara Radoi in toamna…Oare nu a venit timpul sa plece si el in strainatate??? Mi se pare ca asistam la plafonarea unui bun talent…parerea mea…

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:05

Tolo, bine ai face sa raspunzi……daca nu ceea ce faci prin acest ziar se numeste atac concertat asupra unui club Steaua Bucuresti si mai ales aspra lui jiji, care e un dobitoc, dar Tu nu mai asculta de Voiculescu si de partidul lui minuscul….Tolo daca vrei sa dai in Becali, e dreptul tau dar nu da intr-un ziar de sport…..aici credea ca vb de sport nu de politica!

NYC  •  3 ianuarie 2007, 14:08

rosso nerro forza milan

cine a castigat ultimele trei editii de CL?

si hai sa le luam si pe ultimele 10…

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:09

Nu faceti presa sportiva, facet presala comanda tot grupul Intact! hai cam-am saturat de voi….PC a declarat….dar cine e PC asta domnule…particul unui securist nenorocit, care are 1,5% in sondaje….si care in ultimii patru ani s-a comportat ca musca la arat….lasa casare DNA si pe Voiculescu, si o sa va cautati de lucru, sclavilor! Sunteti penibili!

flo  •  3 ianuarie 2007, 14:09

rosso nerro :cred ca dica nu ar intra in planurile lui Juve,care cauta jucatori tineri,vezi lista lor,iar Fiorentinae jos tare,anul asta probabil o sa scape dar cu cheltuielile lor exorbitante in 2-3 ani vor fi din nou AC FIRENZE in c2.
germania ar fi cea mai buna destinatie pt.el

riki  •  3 ianuarie 2007, 14:09

@Vali miljocas drepta,mijlocasi centrali sunt deja 4.Ideea este ca nu e nici un in mintea lui Oli sau MM(cel putin pana cum nici un transfer „corect”).Probabil ca nu ii ajuta nici Gigi.

genial american  •  3 ianuarie 2007, 14:10

@ stelistul

Stii sa citesti? Mai…citeste o data articolul!

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:11

dar tu ai citit mai sus ce am scris eu?

riki  •  3 ianuarie 2007, 14:11

@ga La multi ani !

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:12

Tolo, lasa-l in pace pe Dica ….. voi nu va saturati pana nu mai faceti un mic conflict la o echipa….bagati zazanii…..asa ati facut si cu echipa de gimnastica a Romaniei….l-a pus naiba pe Decebal radulescu sa scrie, ca sa se vanda ziarul a scris ca sportivele sunt batute ca Belu si Bitang au o aventura, astia doi au plecat voi v-ati vandut gazeta si Romania e neica nimeni la gimnastica….acum sa revenim la fotbal……voi vreti sa plece Dica, o sa mai vreti sa plece si Radoi, Niculescu,Danciulescu, si altii si voi iar plangeti ca nu o sa mai avem rezultate si ca suntem nimeni fotbal……lasati-o mai moale cu senzationalul si cu barfele si fiti ZIARISTI nu babe care fac barfa pe la colturi!
=================================================
asta am postat!

philips  •  3 ianuarie 2007, 14:15

cataline,

nu cred ca este adevarat niciun cuvant din articolul tau, cu exceptia statisticilor.
stau si ma gandesc si imi vin in cap enorm de multe situatii in care presa inventeaza subiecte, doar ca sa vanda, intr-o perioada stearpa, in articole de prima pagina. parca mai ieri ma uitam la procesul etapei si il vedeam pe ioanitoaia cum anunta ca olaroiu va fi indepartat de la poli timisoara si in locul lui va veni hagi, iar oli va merge la cfr cluj unde a batut deja palma cu paszkani si muresan; a doua zi, 500.000 de romani au cumparat gazeta sporturilor si, cand colo, era doar o mare cacialma. anul trecut pe vremea asta, mana in mana cu becali, timp de o saptamana, s-a vandut ziarul vostru cu radoi transferat in anglia la portsmouth, iar de acolo, oamenii strigau disperati ca nici nu il cunosc pe radoi.
dupa parerea mea, la nivelul la care ai ajuns tu, nu ar mai trebui sa arunci petarde de genul acesta, pentru ca lumea te citeste ca pe un fin cunoscator al fenomenului fotbalistic, la fel ca si pe andrei vochin.
sunt foarte curios sa vad modul in care iti vei cere scuze, cand va iesi la iveala faptul ca, ai prostit lumea si ai creat polimica doar ca sa vinzi un ziar.
sanatate si spor la treaba.

genial american  •  3 ianuarie 2007, 14:15

@ riki

La multi Ani!!!!

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:16

aia a scris-o un amic…..sorry ….dar nu am fost eu…..si celalte de mai jos……dar in mare parte e vorba de inventii ale celor de gsp….

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 14:17

Pentru NYC(New York City) akum 3 ani milanul a luat liga campionilor akum doi ani milanu a ajuns in finala cu liverpool cel mai spectaculos meci dc e sa ma intrebi pe mine.Intradevar iese spectacol in premier league dar intotdeauna lupta dintre 2 oameni cu mainile goale e mai spectaculoasa decat unuc are are un pistol silentios si unul cu o sasbie sa zicem.Mie spre exemplu imi place stilul lui inzaghi pragmatic tu probabil ai sa ma contrazici si ai sa zici cati place etoo sau un jukator spectaculos. Eu zic sa luam statisticile ultimilor 6 7 ani echipe italiene contra echipelor englezesti sa vedem ce iesa ce zici?!

genial american  •  3 ianuarie 2007, 14:18

@ stelistul

Nici cea mai mica problema…

NYC  •  3 ianuarie 2007, 14:18

philips

foarte frumos postul tau.

perfect de acord!.

da’ tu chiar astepti sa-si ceara scuze??? ai uitat cumva in ce tara suntem???

ori crezi ca gata, daca suntem membrii UE, s-au schimbat oamenii peste noapte (mai precis in noaptea de 31 dec spre 1 ian:)))???

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 14:19

flo campionatul german este mai slab decat cel italian .

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 14:19

cristian alexandru: ai dreptate, insa nu doar efortul defineste un fotbalist, ci si realizarile. am scris ca paraschiv merita fiecare dintre elogiile aduse pentru munca sa. era doar o comparatie, nu un razboi 🙂

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:20

Bravo philips! Ai mare dreptate, ziaristii pentru ca sa isi vanda ziarul si-ar scoate si parintii la licitatie….cineva avea dreptate cand spunea ca presa din romania e o jungla…..Tolo tu cine esti in jungla asta? Tigrul?? sau tigru e ioanitoaia! s-ar putea sa fii maimuta!!

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 14:20

stelistul: faptul ca poti aduce critici si chiar sa folosesti duritati de limbaj fara sa te cenzureze nimeni e proba ca acest blog e unul democrat. te anunt insa ca dc insisti in injurii, pt ca ai alunecat spre asa ceva, vei fi banat de admin. in rest, e foarte bine ca nu sintem de acord. ar fi o mare plictiseala

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 14:21

paraschiv depune efort ha ha ha phai atunci gatusso ce mai face?!! nu mi se pare paraschiv un jucator exceptional sau care se bazeaza pe agresivitate insa e un jucator care isi face treaba profesionist

arici  •  3 ianuarie 2007, 14:22

TOLOTANE esti un prost muta-te in Spania,Italia,Anglia,Germania doar –ROMANIA– nu are vreo echipa mare .Ca sa-ti amintesc STEAUA se numara printe cele 21 de echipe care au castigat CL daca nu gresesc asa apucate de altceva.Esti zero in ceea ce inseamna sport.Si nu spune tu de STEAUA ca este echipa mica.Mica poate iti este p__a ta.Sa stii la la cel putin 5 mil de spectatori pe care ii are STEAUA nu cred ca se poate mandri prea multe echipe din lume.dar de ce vorbesc eu cu prostii!!!!!!!!!!!!!!

genial american  •  3 ianuarie 2007, 14:22

@ rosso…

In afara de Milan, mai „vezi” ceva?

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 14:23

philips: tu ai amintit doar situatiile in care transferurile nu s-au confirmat. ai uitat numeroasele cazuri in care stirile noastre s-au confirmat. iata doar citeva exemple:
1. venirea lui hagi la timisoara
2. transferul portarului brazilian la steaua
3. problemele lui gica popescu in legatura cu impozitele neplatite

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 14:24

stelistul vezi ca functioneaza cenzura daca cumva il ataci pe tolo iti da ban pe admin.!! astea sunt apucaturi comuniste gen voiculescu lasati oamenii sa se exprime!!!! eu daca as fi ziarist as da delete la articolul asta a fost un articol ” la numar” cum se spune in oras.

Red dog 5  •  3 ianuarie 2007, 14:24

Cota unui jucator precum Dica este precum stabilirea cotei Dunarii.
Raportul Dv. de cota nu poate fi contestat si are legatura cu ….cotatia lui Dica. Dar intre 95% si cota de piata e o mare diferenta, ce reflecta, printre altele, diferenta intre valoarea fotbalul intern si european, psihologia jucatorului…
Acesti indicatori de fiabilitate au si ei importanta lor, dar nu tre supraestimati. De cele mai multe ori, un jucator e transferat, datorita unui singur meci.
In concluzie, sa dea Dica 2 goluri lui Sevilla si cota lui va creste in 90 min de trei ori cit in anii in care a acumulat 95%. Aici intervine eficienta, factor decisiv in stabilirea cotei jucatorului.
In alta ordine de idei, daca tot ati inceput anul integrarii prin analiza indicatorilor si cotei jucatorului intern, de ce nu ati inceput cu jucatori de la Dinamo, si ei nestiuti, care sigur au indicatori superiori lui Dica !?

rosso nerro forza milan  •  3 ianuarie 2007, 14:25

@ genial vad si inca vad bine imi place fotbalul la nebunie !!! insa ” ive got a devil in me”:)))

cristian alexandru  •  3 ianuarie 2007, 14:26

Nu am luat-o deloc ca pe un razboi, stati linistit…cred ca daca Dica ar depune efortul lui Paraschiv, in nici un caz nu ar mai fi avut acele realizari…realizari pe care nu le contesta nimeni, dimpotriva…am vrut doar sa spun ca, poate, nu a fost cea mai fericita comparatie…pe de alta parte, Dica a jucat cat a jucat si pentru ca nici la FC Arges, nici la Steaua nu a avut un coleg de echipa cu acelasi profil ca el…si, de voie, de nevoie, echipele respective l-au tinut in primul 11…este doar o parere, repet: nu pot contesta nici valoarea, nici aportul adus de Dica, dar daca avea o minima concurenta pe postul lui, nu ar mai fi jucat atatea meciuri…poate pentru a-l menaja, poate pentru a-i arata ca are concurenta, l-ar mai fi scos din primul 11…in fine, e de discutat…dar, bineinteles, fara suparare…:)

Cătălin Tolontan  •  3 ianuarie 2007, 14:26

arici: ok, sint un prost. dar te rog sa spui asta in alti termeni. e un blog unde incercam sa pastram masura. multumesc pt intelegere!

stelistul  •  3 ianuarie 2007, 14:26

tolo, eu nu am folosit injurii in primul rand…..scuze ca te-am comparat cu o maimuta…. dar amo rugaminte apuca-te si tu serios de treaba si nu mai scrie ce se aude in cismigiu la chibiti……daca vrei un ziar serios care scrie bine acum intra pe ziarul concurent si paote o sa iti para rau ca ai plecat de acolo….te credeam un ziarist bun, dar vad ca ziarul vostru se aseamana mult cu Libertatea, e mare pacat…..ati inceput bine…si va citeam in fiecare zi,acum nu mai am incredere in ceea ce scrieti voi…..poate asta va da de gandit! La multi ani tolo, si anul asta sa iti aduca mai multa seriozitate in articole!
PS> oricum nu ma astept sa imi raspunzi!

Comentează