Ganea şi Moldovan

Ganea a înscris 16 goluri pentru Dinamo în 30 de meciuri şi totuşi a plecat din „Ştefan cel Mare”. Pentru că el n-a vrut să fie golgeter, ci lider. Asta nu s-a putut.

duminică, 7 ianuarie 2007, 7:46

Ganea a înscris 16 goluri pentru Dinamo în 30 de meciuri şi totuşi a plecat din „Ştefan cel Mare”. Pentru că el n-a vrut să fie golgeter, ci lider. Asta nu s-a putut.

La Rapid, a început să facă declaraţii de la cabine, cum se spune în fotbal. Are opinii, îşi pune colegii la punct, se comportă ca un mascul alfa. Scopul: să-i domine pe ceilalţi. Dacă îi urmăreşti atent declaraţiile, vezi că există un nume în lotul Rapidului pe care Ganea îl elogiază. Viorel Moldovan. Veteranul giuleştean a izbutit 20 goluri / 42 de meciuri. Faţă de Ganez, plus la goluri, minus la conflicte.

Experienţa lui Moldovan în Grant este un exemplu de inteligenţă şi discreţie, ambele calibrate profesional. Acest Bang & Olufsen al Rapidului a dovedit nu doar eficacitate, dar şi bun gust. Cînd echipa a jucat prost, a declarat-o. Cînd el însuşi a fost modest, a admis-o. Cînd a reuşit goluri cruciale, nu s-a împăunat.

Nou-venitul simte că nu e momentul să-l înfrunte pe Moldovan şi îşi compune o sferă de influenţă care-l evită galant pe Vio. E interesant de văzut cum vor coabita cele două personalităţi diferite. Cîndva colegi la „naţională”, ei sînt chemaţi să aducă Rapidului un loc de Liga Campionilor în cel mai dur sezon din ultimii 20 de ani de fotbal românesc.

Comentarii (388)Adaugă comentariu

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:36

LA MULTI ANI NYC….CAND NE FACI CINSTE?:))))))

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:36

Nyc mereu se da la fund.

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:36

La Multzi Ani Feda. Cu fetele shi cu Dinny, ne-am mai vazut shi ne-am mai urat La Multzi Ani.

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:36

Super, cum a fost zborul?

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:36

superDi…
misto raspuns….dar unde este ..”aici”..??…Acolo sau….aici…???

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:37

Xulescu

ia zi,ai fost pe platforma vreodata?daca da, cum e?

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:37

La fundul cui?

Shacalu  •  8 ianuarie 2007, 13:37

Dinny Says:

January 8th, 2007 at 1:35 pm
sac….6-1..mai poci ?

inca rezist, mai am si treaba pe aici, da tot nu ma las

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:37

Super…
dezvolta..putin chestia cu NYC !….

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:38

Dinny

Romania

Xulescu

lung si obositor iar la intoarcere, dezolant ca veneam de la el.

elle  •  8 ianuarie 2007, 13:38

SUPER DINAMOVISTA Says:

January 8th, 2007 at 1:34 pm
Dinny

sunt aici.

Elle

fara el nu merg.Carnavalul nu ar avea farmec.

crezi???

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:38

Dinny

nu e mare lucru de spus,Nyc vine scrie 2 replici si pleaca.Poate are treaba.

elle  •  8 ianuarie 2007, 13:38

SUPER DINAMOVISTA
macar faci si tu poze pt Feda

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:39

Elle

daaaaaaaaaaaaaaaaaa

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:39

bhey, m-ati pierdut pe drum….care el? care drum?

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:39

sac
mentalitate de sacal….rau..pana la moarte !….baga mare..!!!!mai rari stelisti cu asa umor….bravos…!

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:39

Elle

lasa ca poze cu brazilience fac pe plaja.

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:40

Fedayn

drumul meu de intoarcere din america de la el:sotul meu.

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:40

Da, Super. Depinde de loc. In Marea Nordului e jale acum. Am vorbit cu un coleg. A aterizat pe platforma la vant de 100 km/h. A zis ca nu-i mai trebuie. In Golful Mexic e jale cu furtunile iar conditiile sunt proaste. Nu stiu in Brazilia. Da-ntreb shi-ti spun eu. In general e mai nasol decat pe uscat. Nu ai unde sa faci iscare. E ca la pushcarie. Te-nvartzi in cerc pe helioport gandindu-te la ceva.

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:41

xulescu

m-ai incurajat teribil.mersi.deci e groaznic.

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:42

feda..
‘tzar palink de ..dat !…sta-ti-ar in nari !….ca nu te gandesti si la altii….

elle  •  8 ianuarie 2007, 13:42

SUPER DINAMOVISTA Says:

January 8th, 2007 at 1:39 pm
Elle

lasa ca poze cu brazilience fac pe plaja.

da , dar la carnaval sunt bunaciunile!!!!

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:42

eu am auzit ca la Ploiesti sint conditii bune de aterizare:))))

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:44

apropo de america si de fotbalul european:stiti care e echipa momentului in America?

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:44

SUPER. Shi eu zbor de mi se-acreshte. Dar am vorbit ieri cu un chilian aici, care pleaca joi acasa. Zboara 7 ore pana-n Paris. Sta 16 ore acolo. Apoi 10 ore pana-n Miami. 3 ore-n Miami. Apoi 3 ore pana-n Santiago. Asha ca nu ma mai vait. Eu am 7 ore pana-n Paris. 6 ore-n Paris. Shi 3 ore pana acasa. N-am mai pus cursele locale aici, dar sunt scurte de maxim 1 ora.

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:45

Elle

am mai vazut la televizor si nu mi-au placut asa de mult.ti-am zis,sotul meu a zis ca-s mai faine romancele.

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:45

imi raspunde cineva?

elle  •  8 ianuarie 2007, 13:45

SUPER DINAMOVISTA Says:

January 8th, 2007 at 1:44 pm
apropo de america si de fotbalul european:stiti care e echipa momentului in America?

Boca?
River??

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:46

super di
stim de la genial:Dinamo Huston !

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:47

xulescu

la mine a fost mai simplu.bucuresti-frankfurt 2 ore si ceva,am stat acolo 2 ore si apoi frankfurt-houston 11 ore.

Shacalu  •  8 ianuarie 2007, 13:47

SUPER DINAMOVISTA Says:

January 8th, 2007 at 1:45 pm
Elle

am mai vazut la televizor si nu mi-au placut asa de mult.ti-am zis,sotul meu a zis ca-s mai faine romancele.

pai acum ce vreai sa spuna si el :))

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:47

Green Bay :))))

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:48

Shacalu, nu mai turna bre gaz pe fok:))))

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:48

elle

ma refeream din statele unite.am vb cu taximetristul care m-a adus de la aeroport(un negru simpatic) si i-am povestit de Dinamo a noastra si el mi-a zis de Dinamo a lor.

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:49

Care e echipa momentului SUPER ?

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:49

Shacalu

pai asta nu sti tu despre sotul meu,el spune exact ceea ce simte.nu se ascunde.

Shacalu  •  8 ianuarie 2007, 13:49

@Fedayn

ups, mi-a scapat :)))

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:49

Xulescu

Dinamo Houston.

Xulescu  •  8 ianuarie 2007, 13:50

Tare. Shi ei tot la 13 puncte :roll:?

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:52

Super..
Vezi ce-am zis eu la 1.46….fii mai atenta…esti cadru ! Ce naiba !….

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:52

si inca ce cadru:)))))

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:53

xulescu

asta nu mai stiu.ei tocmai au castigat ceva,o cupa…

Piscupescu  •  8 ianuarie 2007, 13:53

Am pornit un proiect – un website – http://www.autodeterminare.com
despre autonomie, autodeterminare si autoguvernare pentru a-i informa pe cei care, pana acum, nu au avut posibilitatea de a afla absolut nimic despre maghiari si despre autonomie, autoguvernare si autodeterminare altfel decat prin prisma presei romanesti care este, fara indoiala, subiectiva, influentata si manipulativa totodata.

Aceste pagini „vorbesc” totodata despre locuri comune, sabloane si stereotipii romanesti, despre ineptii si „perle” celebre ale „elitei” romanesti, despre dublu standard…

Vom incerca sa scoatem la iveala tot ceea consideram rau intentionat, aberant si umilitor pentru maghiari in conglomeratul nediosciat de opinii, care se poate numi pe scurt punctul de vedere acceptat oficial in Romania (tara membra UE din 2007! – unde politicienii au inventat ineptia: „maghiarii au mai multe drepturi decat romanii la noi in tara!”).
Scopul nostru nu este de a-i jigni inutil si gratuit sau de a rani orgoliul romanilor. Nu urmarim sa rezolvam stimulam rezolvarea problemei maghiarilor si secuilor prin intretinerea unor conflicte bazate pe stereotipii, sabloane si …. Incremenite printre noi.

Dar nici nu vom tine cont de (hiper)sensibilitatea vecinilor Ungariei, in cazul nostru Romania.
Cei ce au facut-o pana acum nu au ajuns la nici un rezultat.
Insa vom demonta esafodajul ridicat cu migala de dusmanii maghiarilor, ai culturii si traditiilor maghiare, ai autonomiei si ai identitatii maghiare, care cred ca au gasit o portita – prin care sa-si reverse ura si resentimentele si sa-si justifice pornirile atavice – punand intrebarea: De ce ar avea maghiari din Romania universitate de stat in limba maghiara cand niciunde in lume emigrantii nu au asa ceva.
Ei pleaca de la minciuna obraznica ca maghiarii ar fi emigranti in Ardeal.
Emigrantii care au dat numele (toponimele) a numeroase localitati, munti, rauri si alte forme de relief in tot Ardealul se pot numi emigranti?
Cand le convine ii prezinta pe maghiari drept cuceritori cu sabia care se hraneau cu carnea cruda pastrata sub saua calului. Alteori cand interesul o cere maghiarii sunt aratati ca fiind simpli si umili emigranti in Ardeal.
Aceasta deliberata lipsa de coerenta din partea unora care de doresc “elita” poporului meu, pe mine ca roman, ma jigneste.
Apoi, maghiari ajunsi aici cu peste 900 de ani in urma (cu sau fara sabie si carnea cruda aferenta), sunt emigranti?
Nu putem permite celor care au intentia clara de a manipuleze masele, sa foloseasca nestingheriti trucuri ieftine pentru a-si atinge scopul.
A prezenta migratia maghiarilor ca pe o emigrare inseamna a utiliza termeni inexistenti la data respectiva in contextul de azi.
Emigrantul este recunoscut ca atare, de catre o autoritate competenta a unui stat anume, care are atributia clara sa clarifice statutul persoanei care are intentia de a se stramuta pe teritoriul acelui stat.
In mod cert cu un mileniu in urma statul, in acecptiunea de azi, iar conceptul de emigrant sub nici o forma, nu existau.

Ei bine chiar daca, prin reducere la absurd, am accepta aceasta ineptie ca fiind adevarata, e firesc ca o membri unei comunitati de „emigranti” dupa 1000 de ani sa fie tratati ca localnici.
Dreptul celor multi care locuiesc un anumit teritoriu, pe scurt majoritate, de a se autoguverna si autodetermina este astazi un lucru firesc. In Europa e chiar o cerinta.
In mod ciudat unii romani se vor interesanti declarand ca sunt concepte neeuropene.
Chiar si la Trianon, in 1920, dreptul numeric a prevalat.
Ceea ce conteaza cu adevarat e ca in Ardeal traiesc, ne place sau nu, maghiari si secui si – din pacate in numar aproape nesemnificativ – germani.
Cei indreptatiti numeric la autonomie si autodeterminare sunt, fara indoiala maghiarii din Secuime.
Ei sunt acolo majoritari. Si nu de azi, nici de ieri. Am putea spune mereu au fost.
Nu avem insa intentia de a stabili aici cine a fost primul in Ardeal.
Genul acesta de abordari simpliste, abrupte si nerealiste sunt din pacate, mai aproape de marea majoritate a clasei politice romanesti. Nu vom ocoli insa, acolo unde se cere sa mentionam in ce sens s-a schimbat si sub ce presiuni, configuratia etnica a unei regiuni.

Acest site este pentru cei ce se tem de autonomie dar nu stiu de ce. Si pentru cei ce lupta impotriva ei si cred ca stiu de ce.

Autodeterminare.com
…un loc unde notiuni ca militant si lupta trebuie intelese in acceptiunea lor pasnica…la fel cum, de exemplu, ecologistii militeaza pentru salvarea planetei reprezentatele curentului sau feminist lupta pentru recunoaterea drepturilor lor.
Autodeterminare.com este totodata un mijloc de a propaga opinii care in redactiile ziarelor românesti ar fi cenzurate si nu ar putea aparea nicicand pe hartie.
Apoi e bine de stiut ca nu ne propunem sa folsim un limbaj academic neavind intentia de a scrie un manual de istorie sau de etica interetnica.
In curand vom avea si o versiune in limba maghiara.
De ce?
Oricat ar parea de bizar, pervers sau selenar, exista maghiari care nu inteleg scopul sau rostul autonomiei.
Si mai sunt si maghiarii care traiesc in zone unde doar autonomia culturala este realizabila.
Acest site este si pentru ei.
Pentru a digera mai usor continutul acestui site se recomanda lectura cartilor lui Lucian Boia aparute la Humanitas .

Autodeterminare.com

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:54

Dinny

pai daca m-a intrebat.

Fedayn  •  8 ianuarie 2007, 13:56

iar ai aparut pispirica????

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:56

Super si ceilalti.
..nu va lecturati doar propriile cugetari….n-are niciun chichirez….!!!

elle  •  8 ianuarie 2007, 13:57

acu’ inventeaza si stelistii o steluta peste ocean

Dinny  •  8 ianuarie 2007, 13:57

pispirica..
mai lasa-l si pe fratele branzovenila !…

SUPER DINAMOVISTA  •  8 ianuarie 2007, 13:57

elle
ei pot inventa.Dinamo chiar exista.

elle  •  8 ianuarie 2007, 13:57

Dinny Says:

January 8th, 2007 at 1:56 pm
Super si ceilalti.
..nu va lecturati doar propriile cugetari….n-are niciun chichirez….!!!

sper ca nu fac parte din categoria ceilalti!

Comentează