Liga Campionilor la flori

Să joci e o plăcere. Să te organizezi, ce plictiseală! Dar aşa s-a născut Liga Campionilor. Ea nu a fost întîi o colecţie de meciuri memorabile, ci un snop de manuale, nemaivăzute în lumea fotbalului. Cum să filmezi, cum să nu filmezi, cum să aduci echipele la stadion, cînd să înceapă meciul, ce să se afişeze pe marginea terenului, cît să dureze încălzirea şi cînd să fluiere arbitrul startul partidelor.

joi, 25 ianuarie 2007, 8:09

Să joci e o plăcere. Să te organizezi, ce plictiseală! Dar aşa s-a născut Liga Campionilor. Ea nu a fost întîi o colecţie de meciuri memorabile, ci un snop de manuale, nemaivăzute în lumea fotbalului. Cum să filmezi, cum să nu filmezi, cum să aduci echipele la stadion, cînd să înceapă meciul, ce să se afişeze pe marginea terenului, cît să dureze încălzirea şi cînd să fluiere arbitrul startul partidelor.

Abia apoi au apărut fazele, vedetele, tensiunea şi spectacolul. Spontanul e, deseori, fratele cu mai mult PR al monotoniei.

Priviţi Steaua! Oricît de porniţi am fi pe MM, oricît ne-am îndoi de Olăroiu, nu ei, ci lipsa sistemului a făcut-o pe Steaua să se îmbolnăvească de sindromul Ligii şi să o lase pe Dinamo să se distanţeze. După cum exact aceeaşi maladie îi ameninţă şi pe „cîini”. Cluburile noastre vor beneficiile Ligii, dar nu acceptă să se organizeze la nivelul ei. Nu e suficient să transferi fotbalişti; nici măcar asta nu se face! E nevoie să angajezi finanţişti, oameni de marketing, de relaţii internaţionale şi de media. Tipul de la marketing, anunţat acum două luni cu oarece pompă de Steaua, a plecat. Pentru că nu putea să facă nimic. Pentru că Becali nu înţelege în ce trebuie să investească.

Un cititor gsp, student în Elveţia, povestea recent „lucrul care m-a şocat cel mai tare”. Era pe drum, cu un prieten, spre o vizită. Maşina rula între două orăşele. „Oprim să cumpărăm flori”, i-a spus amicul. „Unde?”, a întrebat românul. „Aici”. S-au oprit în plin cîmp. Nici un om. Pe margine erau parcele cu flori. Au tăiat cîteva cu o foarfecă pusă la loc vizibil, apoi au lăsat banii într-un coş.

Liga Campionilor la flori. Şi un salut al organizării dintr-o altă lume.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

gabonel  •  25 ianuarie 2007, 20:22

frumos 😉

Minu  •  25 ianuarie 2007, 20:27

Mai avem multe de invatat.Din pacate Roamania sta slab la organizare, infrastructura.Observ, insa , ca progresam.Cred ca la management, marketing suntem pe drumul cel bun.Mult succes echipelor de fotbal.Ma gandesc ca nu ne putem ridica prea mult cu fotbalul pana ce nu se ridica si societatea, nivelul de trai, educatia…..

Danielle  •  25 ianuarie 2007, 20:30

Si de curand in Austria parca asa se vand si ziarele.Iei ce ziar vrei, te uiti pe el cat costa si lasi banii intr-o cutiutza.

Liga Campionilor la ziare,cum ar veni. 🙂

P.S. Corecta observatie dle Tolontan.Asta de la Steaua a plecat ala de la Dinamo,Copaci sau cum il cheama era plecat inainte sa vina.

Aruna  •  25 ianuarie 2007, 20:30

Speram sa scri ceva de Federer si tenisul lui nepamantean de azi…

kristian  •  25 ianuarie 2007, 20:46

Exact! O mare problema a echipelor de club de la noi. Nu se orgineaza, conducerea se face dupa cum ii vine conducatorului, nu exista strategii, nu se fac planuri de viitor. Nu se aduc specialisti si daca se aduc nu sunt luati in seama!

Darie  •  25 ianuarie 2007, 20:57

Salut Catalin! Mai e mult pana departe… Sa nu fim rautacoisi, la fotbal stam totusi mai bine decat in alte domenii…
Multumesc

geoman  •  25 ianuarie 2007, 21:02

NU SUNTEM PROFESIONISTI! ai dreptate…..credetzi ca o sa ajungem undeva in fotbalul mare , vreodata, daca ii auzim pe antrenorii de la noi spunanad: „Eeee….pentru CL vom transfera 2-3 jucatori de vreo 500-600 mii euro, cu care ne vom intari lotul. Aaa shi noi intram in grupe sa ieshim cu fruntea sus , cu banii de la UEFA, shi cu sperantza de a participa si la anu in CL. Aaaa…am uitat sa spun……trebuie sa mai carpim putin stadioanele ca sa avem totusi pe ce juca” ……. mi-e jena cand aud asha ceva……ma rog….asta e….Romania noastra.

gretzky  •  25 ianuarie 2007, 21:14

cataline,asta e marea problema a echipelor romanesti!organizarea!daca la noi pleaca mm sa vada un jucator se cheama ca avem departament de scouting!daca se vinde un tricou inseamna ca avem departament de marketing si tot asa!pai,cind o invata becali ca nu se pricepe la toate si ceilalti nu-i vor mai cinta in struna,se vor angaja oameni calificati pentru fiecare departament,atunci vom ajunge departe!

Georgero  •  25 ianuarie 2007, 21:20

Din acelasi motiv la noi nu se joaca fotbal iarna. Nu din cauza iernii. Ci din cauza ca nu se intelege ca este util si poate chiar profitabil sa investesti niste bani in instalatii de incalzire a gazonului. Din acelasi motiv nu se face agricultura performanta. Pt ca oamenii inca gandesc ca daca nu ploua, atunci sigur nu vor avea recolta. Asta in conditiile in care Dunarea este capabila sa ofere apa pt tot teritoriul Romaniei, chiar si in cei mai secetosi ani.

Christiansen  •  25 ianuarie 2007, 21:28

Totul pleaca dela organizarea interna a cluburilor si de la infrastructura lor. Avand aceste premise se poate vorbi de performanta, se pot plati salarii adecvate sportivilor care aduc public pe stadion. Nimeni nu vrea sa construiasca de la baza. Toti vor in Liga … dar ei nu au fata de o asemenea competitie.

flo  •  25 ianuarie 2007, 21:41

Nu cred ca poate fi aplicat in Romamia modelul de organizare al marilor cluburi europene,poate ca nu e nici un model,cum sa te organizezi si ce marketing iti trebuie cand echipa ,viitor campioana ,are 5000 de suporteri in medie la meciurile de acasa.Wycombe din liga IV in Anglia are mai multi si are ca obiectiv mentinerea in liga 4,aici insa se pot aplica strategii de tipul asta.

Romanasul  •  25 ianuarie 2007, 21:50

Catalin,

Aceiasi poveste insa nu cu flori ( cu rosii si castraveti) am vazut aici in Canada. (undeva la o ferma aproape de Niagara).Trebuie sa recunosc ca am fost surprins la inceput.Mai intii am crezut ca trebuie sa fie o camera video instalata undeva , refuzind cumva sa cred ca oamenii mai au inca incredere in oameni…
Ce sens are sa mai vorbim despre organizare, marketing etc. cind in fruntea fotbalului romanesc se afla securisti,tigani,vinzatori de butelii etc…? Pestele de la cap se impute nu-i asa ?

Steven from Chicago  •  25 ianuarie 2007, 21:59

Hey,

well asta inseamna cultura si civilizatzie construita in ani multzi,pe cand in romania…
by the way mr.TOLO pe cand reapare loggo cu citatul lui mr.Dragomir-chestia cu cainele :))) era tare chic .

Johnny  •  25 ianuarie 2007, 22:11

bun articol…bv bv bv
PS. ia sa le trimitem elvetienilor niste rromi, si sa vedeti florarese in Berna…:D

Stefan  •  25 ianuarie 2007, 22:13

… o sa cadem din admiratia neconditionata a tot ce e de productie/provenienta/factura vestica si o sa incepem ne gandim doar cum sa facem lucrurile bine, nu neaparat ca in vest?

Stefan  •  25 ianuarie 2007, 22:15

trebuia sa inceapa cu

noi cand …

…. o sa cadem din admiratia neconditionata a tot ce e de productie/provenienta/factura vestica si o sa incepem ne gandim doar cum sa facem lucrurile bine, nu neaparat ca in vest?

Scuze. Apropo de cand o sa incepem sa facem lucrurile doar bine, nu si ca in vest. Si afisarea asta e facuta din vest!

chelseaboy_nyku  •  25 ianuarie 2007, 22:27

Well…nu degeaba abramovich la adus pe peter kemyon de exemplu….kiar daca lucrurile par un pic ca o i-au razna la chelsea,dar nu e kiar asa exagerari cadeobicei alr presei….si nu degeaba toate echipele mari isy i-au super directori de marketing…iar pt ca echipele din est nu au „imagine” nu prea se pot face multe 😉 iar uefa nu le vrea.

enzo  •  25 ianuarie 2007, 22:32

atata timp cat statul „pastoreste” stadioanele,cluburile si implicit jucatorii folosindu-i strict in scopuri electorale,fotbalul nostru va stagna asteptand pomeni de la copos,gigi,borcea,iancu,seche,porumboiu,paszkany,etc.singura cale spre ADEVAR,ESTE RADICALIZAREA TOTALA SI ASANAREA FOTBALULUI ROMANESC de investitorii strategici sau departamentele ministeriale.EUROPA nu cunoaste termeni ca „generali”,”ministri”,”chestori” sau „finantatori”!acolo(in EUROPA)povestile despre flori descrise in articolul tau,sunt lucruri ABSOLUT normale.acum astept sa ma injurati

Dan Cristinel  •  25 ianuarie 2007, 22:36

S-a vorbit de Steaua. Eu cred ca la Steaua se vrea. Se reuseste cat se poate. Nu toti ne indeplinim cat ne dorim noi insine. Cu atat mai putin cat ar vrea altii de la noi.
Punctul de vedere al unui stelist.

rizocel  •  25 ianuarie 2007, 22:47

in 100 de ani ajungem si noi la nivelul lor !in germania nu stiam de ex ca se parcheaza cu fata in parcarile subterane ale magazinelor(in ro mai rar parcari)…si stiti dc?daca parchezi cu spatele se poate se afuma zidul de la teava de esapament! e limpede! 🙂

chestiutza  •  25 ianuarie 2007, 22:50

cataline tata lasa vrajeala cu florile si mai bine scrie si u ceva mai ca lumea!dao dracu de treaba asta e subiect prin care u din nou poti lauda steaua!scrie de cioncan care sa antrenat pana in ultimul ceaas al vietii despre altceva nu te mai uita la banii oierului si nu le mai fa atata mediatizare!dao ,,,,,,,de treaba omule trezestete din vuse si scrie realitatea pe care noi toti o vedem

ovi  •  25 ianuarie 2007, 23:07

da, sefu! s-a intamplat si la noi una ca asta, acum vreo 2 ani, pe undeva prin judetul Botosani! S-au oprit oamenii, au taiat niste flori si a doua zi ce sa vezi…? Un ogor arat si…banii intr-un cosulet…pentru foarfeca! Nu mai visa, romani vom muri!

mihai  •  25 ianuarie 2007, 23:15

Frumos articol. Becali trebuie sa citeasca macar o data in viata un business plan de calitate, sa citeasca raportul de 1 an de cind a fost pus in aplicare, cel de 3 si eventual 5 ani. Apoi sa faca la fel la Steaua. Litera cu litera, sa iasa ceva gen planul „oranj” sau planul „trandafirilor” – ca sa fac o paralela cu revolutiile recente din spatiul estic.

Sa vedeti atunci ce echipa devine Steaua, sau Dinamo, sau Craiova, etc.

Chestiile astea se pot face si pe bani mult mai putini decit salariul lui Radoi. Cred ca ar fi destui doritori avind carte din occident sa revina sa lucreze la „Steaua”. Ce super club s-ar face Dinamo!

Dar, daca Becali are nevoie de MM sa fie „mincator de ceapa” in loc sa creeze o echipa manageriala adevarata, atunci Becali trebuie sa vinda. Ca Steaua are suporteri peste tot s-a vazut, macar la fiecare cite un tricou si e Liga Campionilor in echivalent monetar. Dar de unde, ca e greu de facut contracte macar si cu site-urile care vind in diferite tari, dar sa mai vorbim de retele de distributie sportive sau turnee a la Real Madrid pentru a mari cifra de afaceri.

Stiti ce are Steaua si nu are Chelsea? O cupa a campionilor europeni! O chestie care pina si argentinienii o cunosc. Dar romanii de pe toate continentele? Dar citi prieteni au romanii de pretutindeni? Acuma, cite tricouri poate vinde Steaua?

O sugestie in loc de concluzie: vad ca GSP se pricepe la numarat banii cheltuiti de Steaua pe diverse chestii, ce-ar fi sa calculeze cit ar costa sa incheie clubul contractele de care am vorbit mai sus, sa faca un turneu in Australia si Canada&US (eventual China si Coreea in anul urmator) pe stadioane gen 15000 de locuri (in orasele unde sint romani) si sa angajeze 15-20 de profesionisti platiti la media pietii de business services care sa faca un plan eficient pentru aceste lucruri. Oare cit ar iesi? Ma indoiesc ca o sa fie mai mult decit 5% din salariile jucatorilor; dar sa calculati si cit ar raporta?
A+
Mihai

Adry  •  25 ianuarie 2007, 23:31

Elvetienii sunt recunoscuti pentru rigurozitatea lor care i a facut celebrii in atatea domenii,din pacate in cazul nostru mai e mult pana departe.Noi suntem afectati de sindromul formelor fara fond:vrem performanta lor dar nu suntem dispusi sa pornim de la 0,e greu si cere sacrificiu si munca.Asta intotdeauna vor fi cu un pas inaintea noastra.

MrTM  •  26 ianuarie 2007, 0:10

sa nu cumva sa dezvaluiti numele localitatilor, ca dispare cosul…..romani sunt peste tot…..

Petrisor  •  26 ianuarie 2007, 0:49

LASANE MINCINOSULE!!!

UNUL_AL_ DRACU….PA>PA…ESTI DUS DE TINAR…IARTA_MA!

bogdinho  •  26 ianuarie 2007, 0:58

Asa ceva n-am mai auzit , doar cu bani care s-au pierdut si recuperat au fost si la noi.

Wilhelm Kiss-Tell  •  26 ianuarie 2007, 1:00

Tipul ala de la marketing s-ar putea apuca sa-si scrie memoriile: „in birou cu nea gigi”.

contra_lor  •  26 ianuarie 2007, 2:21

anul trecut un prieten a fost in NORVEGIA la o ruda…a parcat masina in fata unui imobil pe o strada aproape pustie…a uitat pachetul de MARLBOROUGH nedesfacut pe bord si geamul din dreapta lasat la jumatate…dupa un timp a coborat sa-si ia pachetul de tigari…acesta era desfacut iar din el lipsea o tigara…NO COMMENT!!!

johnny_a32  •  26 ianuarie 2007, 2:42

buna dimineata tuturor!

interesant articol! felicitari Catalin!

ar fi interesant sa ne uitam in urma, acum cativa ani, sa recitim articole de genul acesta si sa vedem daca intre timp anumite aspecte semnalate atunci ca anomalii, s-au corectat. si nu ma refer doar la fotbal.

sincer, cred ca putem ajunge ca in elvetia dar trebuie timp. nimic nu se face peste noapte, singura problema – suntem mai inapoiati ca altii.

dar sunt altii si mai inapoiati ca noi.

chiar si in fotbal, sa nu uitam ca de 10 ani nu am mai pupat CL. de aceea cred ca steaua s-a simtit ca alice in tara minunilor. totul ce conteaza ca participarea asta sa nu fie doar un accident, pentru ca nu-l vad pe gigi sa bage bani in marketing pentru meciuri cu vasluiu’ si urziceniu’

Macy  •  26 ianuarie 2007, 3:28

Buna ideie a-i avut Cataline sa „pui”articolul dupa ora 20:00,ai scapat,sper,de toti „baietii”mai „neortodoxi”de pe blog.Pentru ca „florile”noastre,dorm la ora asta.Oricum,felicitari ptr.articol si in general ptr.felul cum gandesti si scrii.Tine-o tot asa…

canadezu  •  26 ianuarie 2007, 5:49

Salut baieti,
Foarte bun articolul tau Catalin dar nu se aplica pt Romania din pacate.Apropo de faza cu florile.Eu eram la cumparaturi cu fiul meu de 6 ani si dupa ce am luat tot ce ne trebuia, la casa nu mi-am gasit portofelul. L-am cautat prin toate buzunarele, nu era. Atunci mi-am amintit ca l-am lasat in masina. De fapt era pe masina impreuna cu cheile de la masina si cu celularul. Desi traiesc de mult in Canada tot nu mi-a venit sa cred ca nimeni nu s-a atins de el. Nu stiu daca numai de civilizatie tine, poate si faptul ca pe oameni nu-i intereseaza ce faci tu , citi bani ai si chestii din astea. Pur si simplu cine a vazut lucrurile care erau pe masina nu le-a luat pt ca nu erau ale lui. Pe de alta parte un prieten de-al meu si-a cumparat un Audi nou nout de care s-a bucurat exact 2 luni pina cind i-a fost furat din propriul garaj. Mai intelege ceva daca poti.

canadezu  •  26 ianuarie 2007, 6:01

A , inca ceva. Acum citeva zile am fost la un restaurant all you can eat, unde platesti 15 dolari de om si maninci ce vrei si cit vrei si stai cite ore vrei. Linga masa noastra erau 2 familii de (ghici?) romani. Masa lor era plina de mincare de care nici macar nu se puteau atinge si tot mai mergeau si mai luam de ziceai ca nu au mincat in viata lor. Ceilalti oameni mincau normal fiecare dupa preferintele lui dar in nici-un caz nu-si bateau joc de mincare. Poate ca anii multi petrecuti sub Ceasca ne-au facut sa devenim asa de hrapareti si de de aia in anumite privinte multi dintre noi au ramas primitivi. Iar unul din cei mai mari primitivi este acest Becali . Ca nu stie sa citeasca un plan de afaceri e ok dar nu cred ca ar suporta sa-i zica cineva ce sa faca. Asa ca viitorul Stelei e cam gri. Si ceilalti conducatori din fotbal sint la fel, nu ai cum sa-i schimbi.

ioan plischi  •  26 ianuarie 2007, 6:48

…si chiar au lasat banii intr-un cos?! nu se poate!
legat de Liga – fara flori – nu gasiti totusi ca se cere prea mult – nu numai pentru posibilitatile noastre, ci in general – pe marginea terenului, in comparatie cu ce se ofera uneori in teren? vor ajunge sa impuna ca fotbalistii sa paseasca pe teren la inceputul partidelor calcind cu stingul inainte mars, sau sa-i controleze daca sunt tunsi regulamentar. sa fie toate astea doar din dorinta de a mai da o piine de mincat altor birocrati, pe linga cei care se ocupau mai de mult de aceasta competitie?

cristy  •  26 ianuarie 2007, 7:02

da ,chiar au lasat banii in cos si erau romani.
si aia ce au mancat lebedele prin 90 i-au lasat pe Austrieci in soc.

cristy  •  26 ianuarie 2007, 7:10

canadezu@ ai avut noroc la faza cu portofelul ,ca daca erai la restaurantul all you can eat ,sigur nu-l mai gaseai.acolo merg doar oameni mai saraci ce nu-si permit sa manance la restaurant.

dorel  •  26 ianuarie 2007, 7:41

apropo de organizare ,am vazut ce-i trebe giulestiului ca sa devina apt pt CL ,daca in interiorul stadioanelor am putea face modificari pt a fi cit de cit in regula(vestiar,pisoarsau pt tv)nu cred ca vom gasi un stadion care sa dspuna de parcari cum ne cer ei.se pare ca trebuie sa modificam tot orasul pt ca stadioanele sa fie omologate ps.poate ca steaua are nevoie de oameni la marketing dar pt media nu va are pe voi ?,in frunte cu ioanitOAIA

no shame  •  26 ianuarie 2007, 8:34

Cat timp Jiji n-o sa-i lase pe cei ce se pricep sa se ocupe de echipa si nu va intelege(ca si copos sau borcea) ca rolul sau e sa dea bani si sa conduca din umbra,”toate vechi si toate’s noi” la echipa.
Iar in alta ordine de idei,chiar suntem printre milogii Europei.Caci atat de rar ne apropiem de CL incat aprecierea e corecta si justa.Si ma doare si acum cand imi aduc aminte ca directorul magazinului lui OL nu a vrut sa imprime la meciul de la Lyon,fulare cu ei si cu STEAUA de teama ca nu se vor vinde si astept ziua cand echipe ca aceasta,se vor inghesui sa faca fulare cu STEAUA sau cu orice alta echipa din Ro.

GabiKoreanu  •  26 ianuarie 2007, 8:49

Interesanta experienta studentului respectiv, insa avand in vedere ca e vorba de Elvetia, il cred. Acolo e posibil asa ceva, nu insa si in Europa in care am intrat. Probabil ca de-asta nu vor elvetienii in UE.
Eu am asistat in Olanda la un „spectacol” demn de Europa de Est. O familie de olandezi, de-aia blonzi si inalti, nu veniti de prin colonii, intr-un parc din Haga, tabarasera pe niste tufe de zmeura, bagau in traista ca ultimii nehaliti, fara sa le pese de gazonul impecabil intretinut de primarie.
Noi aici am aderat, nu la Elvetia 🙁

Un Gog  •  26 ianuarie 2007, 8:55

„Au tăiat cîteva cu o foarfecă pusă la loc vizibil, apoi au lăsat banii într-un coş”.

Ok. Dar foarfeca, ce s-a intamplat cu foarfeca??Vlad Tepes pesemne inca traieste. In Elvetia.

Revenind, politica actuala la clubul Steaua, bazata pe principiul ‘One man show’, adoptata de Gigi si perpetuata de MM nu poate fi decat falimentara; cu atat mai rapid va fi declinul cu cat roadele culese in ultimii 2 ani sunt exact laurii pe care isi culca cei doi capul.
Ma cutremur.

Gullit  •  26 ianuarie 2007, 9:12

Alo Tov. Tolontan,

REPET!

ESTI so 10 years ago … sau mai bine zis 17 years ago de cind cu acea „revolutie”.

Eu am scris despre acest FENOMEN MARKETING la MISTO si tu (tolontan) DABEA ACUM ITI DAI SEAMA?!?! tu si pionierii tai. si am mai zis NU ESTE ASA CA NU SE PREDA CLASE DE MARKETING IN ROMANIA?!? voi o dati cu papagalul pe la tv … mai ales tipele despre acel BS (bull sh8) degree of Psychology unde si Americanii fac misto de el.

si nea MIHAI … cat il platesc pe RADOI?!? eu lucrez in MARKETING … si un DIRECTOR DE MARKETING FACE intre $150k-$200k pe AN … sa nu mentionez cat face VP-ul (Vice Presedintele).

+++si laso balta cu ce are si ce nu are Chelsea! pt. ca ARGENTINIENII sint alt sange … un sange adevarat care ar face o REVOLUTIE ADEVARATA curatind pana la ultimul mohican de comunisto-securist! sa dau exemlu – uitate cate de ARSI in sus au sarit cand ECONOMIA sa dus de kkakka acum vreo 5 ani!!! asa ca nu mai insulta ROMANIII cu steaua comunista … unde tot OCCIDENTUL au baut de PALMA-DE-RASUL comunistilor … NU ATI FACE PROBLEME CA AU RAS CU NOI SI NU DE NOI…. PARCA!!!!! … ceva ce comunisto-bisnitar-securist nu au pricep pt. ca nu le au!!

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUU !!!

Jairzinho  •  26 ianuarie 2007, 9:58

Usor de zis, greu de facut…..organizare nemteasca la romani ?! Nici in 200 de ani….mai ales in fotbal….singura sansa ar fi sa ai un om de-afara…..dar cum romanul, in general, se crede cel mai destept……slabe sperante !(mi-aduc aminte de-un mare afacerist american, nu-i mai retin numele, pe a carui piatra de mormant scrie: „aici odihneste un om care a stiut sa se inconjoare de oameni mai inteligenti ca el…)

dinamovistu’  •  26 ianuarie 2007, 10:06

Gullit: mor de ras, te si vad pe podul grant, brunetel, cu burta, cu o coaja de samanta lipita de buza de jos, in trening dar cu pantofi si cu nelipsitul ghiul pe degetul mijlociu, in vecinatatea caruia se odihneste degetelul mic cu unghia lasata mare si plina de mizerie pe dedesubt;normal, un tricou visiniu-negru de nespalare pe sub treningul mike vine ca o bomboana pe coliva.sa nu te intorci in tara, ok?

MSV  •  26 ianuarie 2007, 10:07

Va dati seama ce fericire ar fi pe tigani daca s-ar proceda si in Romania asa?

Dollar  •  26 ianuarie 2007, 10:12

off topic

Tolontane ,spune drept :te oftici daca il aleg pe Mircea Sandu?Orice ai spune tu e cel mai bun conducator pentru FRF.

chestiutza  •  26 ianuarie 2007, 10:19

cataline lasane strici toata reputatia gazetei care e cel mai amre ziar de sport din tara dute si in cuca macaii si zile taranilor nimciunile tale

Cătălin Tolontan  •  26 ianuarie 2007, 10:28

Steven from Chicago: mai multi cititori mi-au solicitat sa scot citatul acela. e bine sa schimbam din cind in cind lucrurile

Cătălin Tolontan  •  26 ianuarie 2007, 10:30

no shame: ai dreptate, ar tb sa-i lase sa faca treaba pt care sint angajati

Cătălin Tolontan  •  26 ianuarie 2007, 10:32

ioan plischi: tocmai aceasta organizare a facut din liga ceea ce este acum. hai sa ne gindim. n-au mai fost fotbalisti mari? au fost! dar echipe bune? au fost! stralucirea vine insa din organizare

Cătălin Tolontan  •  26 ianuarie 2007, 10:33

Macy: multumesc!

Comentează