TOLO.RO
Alegerea lui Platini in fruntea UEFA este o uriasa surpriza. Votat practic de federatiile din Est, el va trebui sa guverneze insa respectind si interesele celor din Vest. Preferinta pentru Platini este si semnul ca Sandu are mari sanse sa fie ales, pentru ca romanul a mers pe mina fostului mare fotbalist francez.
vineri, 26 ianuarie 2007, 1:59
Alegerea lui Platini in fruntea UEFA este o uriasa surpriza. Votat practic de federatiile din Est, el va trebui sa guverneze insa respectind si interesele celor din Vest. Preferinta pentru Platini este si semnul ca Sandu are mari sanse sa fie ales, pentru ca romanul a mers pe mina fostului mare fotbalist francez.
Acum citeva minute, la TV Sport, Mircea Sandu si-a exprimat certitudinea ca va fi membru al Comitetului Executiv al UEFA. In 20 de minute se face public rezultatul alegerii.
Doar o singura observatie in acest moment: ce bine i-ar fi stat lui Popescu linga Platini! Chiar daca Sandu s-a dovedit un mare luptator.
Felicitari lui Sandu!
paul • 26 ianuarie 2007, 14:06
tolo e cea mai mare prostie pa care am auzit-o in viata mea!
sincer cred ca gica popescu nu avea nici o sansa la aceste alegeri (in caz ca se gandea sa candideze)
Dragos Alex • 26 ianuarie 2007, 14:06
sandu sau nu….ne trebuie acolo un om. insa te intreb tolo,crezi ca popescu ar fi fost ales? nu uita ca sandu porneste cu sprijinul unor alti „dinozauri” pe care eu unul nu cred ca popescu i-ar fi vrajit sa il promoveze. alta ar fi fost ordinea atunci
Dacian • 26 ianuarie 2007, 14:07
Clar, scurt si la obiect. Exact asta asteptam.
vlad • 26 ianuarie 2007, 14:07
asa e….numai ca nu stiu daca popescu ar fi avut aceleasi sansesa fie ales precum mircea sandu…nasu ii vulpe batrana si a facut cea mai inteligenta miscare…cu intalnirea de la bucuresti….
mihai • 26 ianuarie 2007, 14:09
Nu inteleg de ce vi se pare ca Popescu e un conducator mai bun decat Sandu. Nu sunt un admirator al lui Sandu pentru ca a facut multe greseli,nu doresc sa le enumar acum…dar nici Popescu nu e mai breaz…tot respectul pentru el ca fotbalist dar a facut cateva afaceri necurate mi se pare ceeea ce nu il recomanda. In final as dori sa spun faptul ca incercati sa mutati subiectul discutiei intentionat.
jucatoru • 26 ianuarie 2007, 14:09
de acord cu paul… ne place sau nu pina la urma sandu ar fi singurul roman care ar putea face parte din C. Ex
GabiKoreanu • 26 ianuarie 2007, 14:10
Oricat de mult l-as contesta pe Mircea Sandu, ii doresc sa obtina locul in UEFA, atat pentru faptul ca ar insemna ceva pentru fotbalul romanesc, cat si pentru ca, odata ajuns acolo, isi va mai schimba din convingeri si practici si va avea o atitudine mai europeana. Dar ce se va intampla cu locul lui la FRF? Va numi pe altcineva, sau vor fi alegeri noi cum e normal?
Cat priveste alegerea lui Platini, eu unul o vad ca o mare deschidere, stiut fiind faptul ca Lennart Johannson a cam „tras” tot timpul cu tarile din vest.
Sper ca eleganta lui Platini din teren sa se transfere si la sediul UEFA. 🙂
adi • 26 ianuarie 2007, 14:11
nu cred ca este o surpriza prea mare alegerea lui platini…..in primu rand platinii este mult mai tanar nu are decat la 50 de ani nu peste 70..si apoi campania care a avuto a fost una extraordinara a fost pentru fotbal nu pt ceea ce se intampla acuma in occident exemplu cluburile bogate…..ma devreme sau mai tarziu..trebuia sa vina si momentu in care echipele de est sa mai scoata capu afara…asta nu inseamna ca se va intampla neaparat dar sunt mai mari sanse……cat despre gica popescu….consider ca sandu este mai experimentat si mai in stare decat popescu care din pacate are o relatii prea buna cu fratii becalii..oameni care din punctul meu de vedere au facut mai mult rau fotbalului romanesc decat bine asta pt a castiga ei bani…
interistul • 26 ianuarie 2007, 14:12
popescu ar fi castigat presedentia frf daca nu se asocia cu giovani.
Viorel • 26 ianuarie 2007, 14:13
O intrebare: cine l-a intrebat pe Mandruta de ce nu are blog?
Apoi, profit de numarul mic de comentarii pentru a il intreba pe Dl.
Tolontan despre aspectul general al GSP. Cand ati refuzat sa acceptati sa lucrati pentru Ringier, principalul motiv a fost ca nu erati de acord cu “tabloidizarea” publicatiei la care lucrati.
Va invit sa faceti un pas in spate si uitati-va inca o data la aspectul GSP: daca nu recunoasteti un tabloid sportiv in toata regula, va pot da cateva indicii: fotoreportaj in Poiana Brasov cu fotografii exclusive cu Gigi Becali luand gatul porcului, tzatze goale la greu din trei in trei titluri.
Din punctul meu de vedere, daca doresc continut pentru adulti, cunosc cateva siteuri bunicele, insa ma agaseaza foarte tare cand caut stiri sportive si dau peste stiri extra-sportive sau parasportive.
Mult succes,
Viorel
Irinel • 26 ianuarie 2007, 14:13
Frumos spus(titlul) dar……
Sa nu uitam ca si Platini pina sa ajunga presedintele UEFA a avut de stat la coada.Asa este peste tot.Acesti dinozauri au interesele lor si nimeni nu ii poate convinge fara a coaliza in sprijinul intereselor lor.
geronimo • 26 ianuarie 2007, 14:13
chiar…cine o sa vina sef la frf ? sper sa nu fie cumva Lupescu …
chestiutza • 26 ianuarie 2007, 14:14
in primul rand e o victorie a fotbalului estic pt ca platini va incerca sa egalizeze intrun fel tarile estice si cele vestice!popescu …….popescu daca nu facea greselile din cfampania din perioada alegerilor putea ca azi sa fie un imp membru al executivuil fotbalistic allaturi de nume grele ca platini si sigur sau ff sigur ca fotbalul nostru era asigurat din multe privinte !!
doru • 26 ianuarie 2007, 14:14
Cataline!Pana nu de mult l-ai criticat pe Gica Popescu pt comisioanele luate din transferurile facute cu Giovanni!acuma te gandesti ca i-ar fi stat mai bine lui langa Platini.
Problema e una de fond!Noi romanii stii foarte bine sa criticam conducatorii, din toate zonele de activitate!Dar uitam ca noi am acceptat sa ne conduca!Asta e valabil de la Regela Carol pana la Basescu si Sandu!Sandu e acolo unde este ca n-a fost unul mai bun ca el(si aici nu ma refer doar la profesionalism, ci si la felu cum stie sa se incojoare de „catelusi”, si sa manipuleze conducatorii de cluburi)…..Gica n-a reusit asta.Deci SANDU a fost mai tare!A nu se intelege ca ii tin partea la Sandu.Probabil va mai trece mult timp pana vom realiza ca am avut exact conducatorii care i-am meritat, si mai mult ca i-am lasat si ii lasam in continuare sa ne ia la „misto”
Ballack • 26 ianuarie 2007, 14:14
Mai scuti-ma cu Popescu…daca detasati imaginea de fotbalist a lui Gica Popescu ce ramane?????Nimic….deci el trebuia votat pt nimic???
Dragos Alex • 26 ianuarie 2007, 14:14
pt gabiKoreanul
nu se organizeaza alegeri. sandu daca iese presedinte va ocupa si un loc in biroul executiv si functia de presedinte FRF
sorin601 • 26 ianuarie 2007, 14:14
…Popescu…pe care voi l-ati sustinut si tot voi l-ati dat la fund…va mai amintit scandalul cu banii din impresariat pe care trebuia sa-i dea lui Bodu????
…ce-ar fi fost….daca ar fi fost….????
biju • 26 ianuarie 2007, 14:14
…cu tot disconfortul pe care mi-l produce sandu ,trebuie sa recunosc ca imi doresc sa intre in comitetul executiv pt ca ,da,intradevar e nevoie de un roman acolo ,ca se intampla sa-l cheme mircea sandu,deh,asta e !
Cătălin Tolontan • 26 ianuarie 2007, 14:14
jucatoru, paul, vlad: eu cred ca avea sanse. asa e, aveti dreptate, nu avea toate conexiunile lui sandu, insa ar fi avut o mai bun apropiere de platini si de platforma lui de reforma. aceeasi tipologie… fost mare fotbalist… plus ca sandu n-a fost votat doar el. a fost votat si fotbalul romanesc
Noi • 26 ianuarie 2007, 14:15
Ce bine i-ar sta lui Popescu platind ce are de platit la fisc si lui Sandu ce bine i-ar sta daca s-ar lasa de fotbal.
calin • 26 ianuarie 2007, 14:16
Frate dar ce ai cu omu? chiar nu te inteleg, hai sa inteleg ca ai dus un razboi in toata regula impotriva lui in perioada de campanie, dar nu inteleg de ce nu il sustineti nici macar in aceste momente cand sunt sanse reale sa intre in comitetul fifa si sa poata ajuta fotbalul romanesc.
Te-ai gandit vreodata ca poate ai gresit in toata campania asta anti- nasu?
Eu unul nu o sa ma las manipulat de voi, cum nu m-am lasat manipulat nici cand a fost campania anti -piturca, eu personal l-am simpatizat intotdeauna pe piturca si pana la urma am avut dreptate si dupa un timp sa intors la echipa nationala ca „salvatorul echipei”.
Nu am nici o simpatie pentru Domnu Mircea Sandu, dar nici o antipatie asa de mare incat sa imi para rau ca nu a venit Popescu la federatie, si ca nu e el cu Platini de mana.
Cei care te aproba eu cred ca sunt cei care sunt manipulati de campania agresiva pe care o faci impotriva lui.
Hipgnosis • 26 ianuarie 2007, 14:17
Catalin: Ma surprinde ca reveniti constant la problema Popescu!
Asta mai lipsea, sa trimitem la UEFA pe unul care a incalcat legislatia internationala (era „procurator”) si pe cea interna (nu a platit taxe)!
Pe deasupra a mai si mitnit, spunand ca Galata avea datorii la el!
Asta nu inseamna ca sustin „curatenia” lui Sandu. Insa dintre 2 rele, prefer sa nu aleg raul cel mic ci sa le dau eject la amandoua!
Cătălin Tolontan • 26 ianuarie 2007, 14:17
viorel: dvs nu cititi editia tiparita a ziarului. acolo nu apar decit f rar imaginile sexy pe care le amintiti. nu va suparati, vb despre un zziar pe care-l vedeti doar pe net. v-a raspuns indirect un cititor: pe net sint milioane pe optiuni intr-un singur site! si sexy si seriozitate, si facil, si profund.
calin • 26 ianuarie 2007, 14:18
apropo, vorba celui de mai sus, POPESCU NU AR FI AVUT NICI O SANSA SA CANDIDEZE LA EXPERIENTA PE CARE O ARE.
Nu te-ai gandit si la asta cand ai scris articolul asta???
Klausenburg • 26 ianuarie 2007, 14:19
Ce bine i-ar fi stat slugii lui Becali langa Platini!… Intr-adevar… Ce de vazari ar mai face cei doi… uai mama!… :-D))
danyst • 26 ianuarie 2007, 14:21
Sunt de acord cu domnul Tolontan. Lui Gica Popescu ii statea mai bine langa Platini, dar intr-o echipa de fotbal, nu intr-o structura administrativa gen UEFA.
stelistul • 26 ianuarie 2007, 14:21
te-ai trezit vorbind……eu il admir pe Gica Popescu fotbalistul, tot respectul pt. el. nu inteleg insa regretul tau ca de fata mare care sufera ca nu mai e virgina (cam asa suna ce ai scris tu….)
edyedmond • 26 ianuarie 2007, 14:23
tre sa rescunoastem ca sandu parca s-a schimbat de la ultimile alegeri….si prezenta lui acolo nu e chiar putin lucru…chiar daca prin lupte de culise….asta inseamna ca a facut ceva daca a intrat in cardasie la un nuvel asa inalt…are multe bube dar are si plusuri…gica popescu n-ar fi avut nicio sansa…sa speram la mai bine pt. fotbalul romanesc odata cu prezenta lui acolo….dar faza cu doar 3 echipe din campionatele tari in Cl nu cred ca se va intampla…pana la urma banu va dicata si in cazul lui Platini
hezbollah • 26 ianuarie 2007, 14:23
domnule tolontan,mircea sandu isi merita pe deplin locul in c ex.iar privind afirmatia fost mare fotbalist… ,sa nu uitam ca si domnul mircea sandu a fost mare fotbalist la vremea lui
Cătălin Tolontan • 26 ianuarie 2007, 14:24
calin: iti respect opinia despre m sandu dar nu sint de acord cu ea. asta nu inseamna ca n-as vrea sa fie ales. ar fi bine pt fotbalul nostru
Petrisor • 26 ianuarie 2007, 14:25
TOLO
Daca tot cere COPOS bani de la Blaga,sa-i dea si un mandat de 30 de zile,pentru toate smecheriile care le-a facut cu LOTERIA NATIONALA…
Vezi doamne sint bani publici,parca nu ar fii pentru public!
Parerea mea este urmatoarea:Sa se faca stadioane,indiferent de unde vin banii…din pamint,din iarba verde!!!
Ri0 • 26 ianuarie 2007, 14:26
lupescu presedinte sa nu mai faca oile atatea blaturi…adik degeaba fac k tot ii pisam
cristiann • 26 ianuarie 2007, 14:29
Gica Popescu?E printre singurii oameni din fotbal dovedit ca a furat.Eu cred ca Platini nu se asocia cu el.Oricum, cred ca Popescu, ca om, lasa mult de dorit.Pentru a va da seama luati declaratiile fostuli presedinte de la Tottenham, referitoare la caracterul lui Gheorghe Popescu…
Cătălin Tolontan • 26 ianuarie 2007, 14:30
danyst: presedintii federatiilor europene au avut incredere in capacitatile de manager ale lui platini? noi de ce n-am avut incredere in capacitatile de manager ale lui popescu?
M.A. • 26 ianuarie 2007, 14:30
tantalane,
poate ce bine i-ar fi stat lu gheorghe despre care vorbesti in randul oamenilor care-si platesc taxele la stat; platite la timp si nu cu intarziere, fara penalizari si doar in urma somarii…….!!!
mai lasati-ne cu marele gheorghe, un fotbalist de mana a 8-a, daca stai sa te gandesti mai bine, fara absoluni nici o realizarea in zona administrativa a fotbalului
Cătălin Tolontan • 26 ianuarie 2007, 14:30
cristiann: ce declaratii?
M.A. • 26 ianuarie 2007, 14:31
tantalane,
poate ce bine i-ar fi stat lu gheorghe despre care vorbesti in randul oamenilor care-si platesc taxele la stat; platite la timp si nu cu intarziere, fara penalizari si doar in urma somarii…….!!!
mai lasati-ne cu marele gheorghe, un fotbalist de mana a 8-a, daca stam sa ne gandim bine, fara absolut nici o realizarea in zona administrativa a fotbalului….
Petrisor • 26 ianuarie 2007, 14:31
MIRCEA SANDU,mai intii sa fie ales,dupa aceia vorbim.
hezbollah • 26 ianuarie 2007, 14:31
si oricum mircea andu e uns cu toate alifiile si poate ajuta mult de tot fotbalul romanesc
Dan Cristinel • 26 ianuarie 2007, 14:34
Ca si poza, da, Gica Popescu ar fi dat mai bine.
Dar Mircea Sandu, e posibil, sa poata realiza mai mult, e mai experimentat.
alex_poli_tim • 26 ianuarie 2007, 14:36
pare ciudat ca dobitocimea ( sau ma rog, cei care posteaza) din tara asta a inceput sa-i ridice osanale lui mircea sandu si sa arunce cu noroi in gh popescu..
„amandoi mari fotbalisti”, „amandoi niste hoti”, ce mai sunt din acelasi aluat..
oricum in ritmul asta o sa inceapa m. sandu sa castige si concursuri de popularitate.. 🙂
cat despre gh popescu, da, i-ar fi stat bine acolo, langa platini.. Lumea se schimba dar frf ramane pe loc
De ce nu m sandu? sunt mii de motive, mii de abuzuri, mii de esecuri..
grasu 76 • 26 ianuarie 2007, 14:40
Pai sa vedem daca Platini isi va respecta promisiunile si apoi mai vorbim .
Cei mici i-au dat votul, dar oare cum vor reactiona cei mari? In caz ca va pune in aplicare planul sau de reforma, G14 ar putea sa se retraga din organismele Uefa si Fifa si sa-si formeze o liga a lor. Daca Platini va ceda presiunilor facute de G14, asa cum a facut Johansson pe alocuri, atunci nu mai are niciun suport platforma lui de guvernare, pe principiul „sa se revizuiasca, primesc, dar sa nu se schimbe nimic”
In concluzie, cum este greu de crezut ca Platini isi va pune in practica programul , prezenta (eventuala) a lui Mircea Sandu in comitetul executiv, nu ar aduce cine stie ce avantaje….mai degraba marele avantaj este ca scapam de el la Frf, cu conditia sa nu vina Gica Popescu in locului, caci ne-am ars.
colaps • 26 ianuarie 2007, 14:41
oricat de nesuferit ar fi nashul, popescu nu are nici pe departe relatiile lui intre presedintii de federatii (au fost si unele chiolhanuri de la snagov bune la ceva) si mai ales nu ar fi avut capacitatea sa dea aceasta lovitura de palat, pentru ca am un simtz de presimtzire ca mefistofelicul nostru nash a fost printre capii puciului impotriva suedezului, care suedez nu uita si nu iarta, e uns cu multe alifii, dar ii lipseste filosofia lui Lapushneanu: saraci cei din est… da’ multzi…
Alex • 26 ianuarie 2007, 14:42
Tolo,
Tu esti prea inteligent ca sa crezi ca Gica Popescu avea vreo sansa la alegerile de la UEFA, dar lansezi subiecte care stii ca vor starni polemici doar ca imbunatatesti cifrele (numar de click-uri, timp mediu, etc)
Altfel, despre subiectul in discutie, Bodu stie de ce…
alex_poli_tim • 26 ianuarie 2007, 14:43
va place cum joaca nationala sub piturca? M. sandu l-a ales!
va place ca ratam calificare dupa calificare? in caz ca nu stiti, tipul care vine la tv dupa fiecare esec, da din umeri si se lamenteaza nu este portarul federatiei ci m. sandu, presedintele..
va place ca o avem pe pandurii in ligaI si pe sportul in Liga II datorita unor motivatii care nu ne-au convins de fel? este „meritul” administratiei m.sandu! esti un sustinator loial, primesti rasplata!
va place ca de ani de zile selectia la loturile nationale sse face pe pile, spagi si interese? o fi vinovat gh popescu..
va place ca avem din nou 18 echipe in div A? aplaudati m. sandu
va place div B? v-ati pus intrebarea de ce toata europa are o singura serie de B/ liga II iar noi avem doua? politica m. sandu
sicko • 26 ianuarie 2007, 14:51
Popescu…Popescu…mare conducator si Popescu asta…dupa cum vad ceretzi extinderea influentzei fratzilor Fecali in Europa..Dc nu-l sustzinetzi si p Jiji la preshedentzia tzarii k face parte din aceeshi familie de machidoni (k sa nu le zic altfel)?…Lui Popescu ii doream tot binele daca nu era sclavul, marioneta, magarul sau cum vretzi sa-i mai spunetzi celor mai mari bishnitzari din fotbalul romanesc…servantul unei infectzii…Cand o sa vina gloriousl moment cand clanul Becali o sa se impace (veri unchi si tot c o mai fi…) intr-un coltz d pushcarie…atunci Popescu poate sa le duca prajituri cu pile in ele, sau niscaiva sticle de vinars, sam mai faca si ei putzin „comertz” k doar se pricep, nu?…
@cristi28…..mi-e mila de familia si prietenii tai k trebuie sa t suporte..sau sunt si ei la fel d …. k tine?
dysco • 26 ianuarie 2007, 14:51
Romania a obtinut azi o mare victorie. Sandu este un om negru, dar care are in spate alti oameni negrii. Popescu a fost un mare fotbalist, a inselat insa legea si statul roman, si pentru asta nu poate fi iertat. Realist vorbind, el nu ar fi avut nici o sansa.
cristiann • 26 ianuarie 2007, 14:52
Acum cativa ani au fost prezentate niste declaratii ale fostului presedinte de la Tottenham,cel care i-a adus pe Popescu si Ilie Dumitrescu.Despre Popescu zicea ca: „e un sobolan muradar care a venit in Anglia numai sa se imbogateasca”.imi pare rau ca nu isi mai aminteste nimeni de chestia asta. Nu stiu cat e de adevarat,cu totii stim cum fac tabloidele britanice.Mi-a ramas intiparita in minte iar dupa ce a facut ca impresar imi dau seama ca par cat se poate de veridice.
sicko • 26 ianuarie 2007, 14:53
Tolo…dc n-ai zis „C bine i-ar sta lui Lupescu langa Platini”? …nu trebuie sa raspunzi stiu k nu-tzi plac dinamovistii…e ok, nici noua nu n place d tine…
Gabriel R. • 26 ianuarie 2007, 14:54
Nu am fost şi nu sunt un fan al lui Mircea Sandu,dar nu pot fi de acord cu dvs.d-le Tolontan din mai multe motive:
1.Gică Popescu nu avea niciodată relaţiile actualului preşedinte al F.R.F.şi deci nici sprijinul celorlalţi preşedinţi europeni.Să nu uităm ci M.Sandu este de câţiva ani observator UEFA şi ca dovada a sprijinului de care se bucură ,i-au fost repartizate ca observator meciuri importante.
2.Gică Popescu, că vrem sau nu, a fost legat printr-un”cordon ombilical” de I.Becali ,fiind implicat în afacerile necurate ale aceastuia.Aceste legături cât şi implicările sale în afaceri care au eludat fiscul l-au decredibilizat.
3.G.Popescu nu avea experienţa necesară unui management performant al activităţii fotbalistice,în ciuda numelui şi faimei sale obţinute ca fotbalist.
4.G.Popescu,chiar dacă ulterior s-a dezis de I.Becali,nu îl cred în continuare,după atâta timp capabil să îşi trădeze prietenul şi partenerul de afaceri ilegale,chiar dacă influenţele fostului impresar ar fi venit pe căi lăturalnice sau indirecte.
5.Ar fi însemnat ca fostul căpitan al naţionalei să susţină indirect o anumită echipă din campionatul intern.
In orice fel am judeca situaţia G.Popescu nu putea fi un bun reprezentant al României,doar cu experienţa de fost fotbalist şi cu legăturile pe care le-a avut cu impresarii spoliatori ai fotbalului românesc şi care au avut şi au seioase probleme cu legile statului.