Datoria lui Sandu

Dacă România cotizează cu Sandu şi nu cu Popescu la reforma platiniană a fotbalului european asta nu e vina Naşului. Victoria sa, pentru că este o victorie, are şi o faţetă amuzantă. Cel care a cerut continuitate electorilor din ţară a mers pe mîna schimbării în Europa. Două discursuri, două contexte, dar un singur luptător: Sandu. Felicitări!

vineri, 26 ianuarie 2007, 11:44

Dacă România cotizează cu Sandu şi nu cu Popescu la reforma platiniană a fotbalului european asta nu e vina Naşului. Victoria sa, pentru că este o victorie, are şi o faţetă amuzantă. Cel care a cerut continuitate electorilor din ţară a mers pe mîna schimbării în Europa. Două discursuri, două contexte, dar un singur luptător: Sandu. Felicitări!

Cu riscul de a enerva pe toată lumea, nu mă pot abţine să nu insist că Popescu ar fi stat mai bine lîngă Platini decît Sandu. Însă, repet, asta nu e treaba lui Sandu. El şi-a urmat agenda şi asistăm azi la confirmarea în forţă a mitului de conducător estic abil, expert în a-şi construi alianţe şi cu federaţiile mari, dar şi cu cele mici.

Poate că, cine ştie, ajuns acolo, Sandu va realiza cît de departe este sistemul creat de ele acasă de ceea ce are de făcut la UEFA. Izbînda autentică ar fi ca Sandu să încerce să repare ceea ce corupţia şi incompetenţa conduse de el au stricat vreme de un deceniu în fotbalul românesc. Nimeni nu-şi poate trăi încă o dată trecutul, dar un Sandu virusat pozitiv la UEFA şi decis să schimbe ceva în România ar fi un pas înainte. Sau o utopie?

PS: Ieri am aflat de ce pentru Naşu’ era o chestiune de viaţă şi de moarte să iasă preşedinte al FRF. Şi am înţeles ce miracol a însemnat fiecare vot smuls de Popescu unui sistem obedient şi ce mult l-a iritat pe Sandu atitudinea noastră critică. Ne pare bine că l-am enervat!

Comentarii (80)Adaugă comentariu

andrey  •  26 ianuarie 2007, 23:52

Frumos … tot raul spre bine … sa speram .

jim  •  26 ianuarie 2007, 23:52

sandu este mai bun decat popescu la toate capitolele

Robert  •  26 ianuarie 2007, 23:57

Mircea Sandu nu este o persoana care sa aiba o stofa nativa de a conduce. El a fost mai degraba un sforar care a stiut sa se impuna atunci cand era de ros un ciolan , si a stiut sa isi indeparteze cu abilitate toti adversarii considerati mai puternici (cazul Ion Craciunescu). Acum ca a reusit sa prinda si el un tichet la masa celor bogati, speram noi ca vom scapa odata cu el de metehnele de sapator, si va face ca fotbalul nostru sa se ridice un pic….. dar daca stau sa ma gandesc el il are pe prietenul lui cipriotul Mario si nu mai stiu cum, care era si el prin comitetul executiv si nu a facut mare vrajeala pt insula Afroditei. Si in comitet se trage cu spritzul, si se fac gratare, asa ca nu trebuie sa ne asteptam la o metamorfozare europeana a Nashului Pantelica! Mergem inainte cu integrarea conform planului ;))

fanne  •  26 ianuarie 2007, 23:58

in sfarsit ceva bun.
mai avem nevoie de stadioane , finantare puternica la echipele din provincie, centre de copii si juniori , si ne pun pe roate !
HAI ROMANIA!!

pelicanu’  •  26 ianuarie 2007, 23:59

Catalin, daca mai citesti o data ce ai scris, nu ti se pare si tie ca ai exagerat? Mai clar: cand e vorba de o campanie menita a contribui efectiv la ceva, orice demers excesiv capata, nu-i asa, prin sensul sau polemic, o rezonanta si chiar o valoare aparte. Cand insa materialele nu mai au miza propagandistica, ci devin sau trebuie sa devina reflectie, ce altceva le poate da plusul de obiectivitate care sa faca diferenta decat capacitatea de a se detasa si de a intelege o situatie dincolo de partipri-uri.

RedStar  •  27 ianuarie 2007, 0:00

Tolo, uite inca o noutate pentru tine: vrei sa stii de ce Mircea Sandu va fi si pentru urmatoarele doua mandate, cel putin, Presedintele FRF?
Pentru ca un membru al EXCO isi pierde mandatul daca nu mai este in fruntea federatiei sale.

peter  •  27 ianuarie 2007, 0:03

tolo,de ce mi ai sters comentariul la adresa lui gica popescu mai devreme?
l am jignit?
am scris doar ca e sluga lui giovani si de asta nu l mai iubeste lumea,plus ca a dat in steaua!
am mai scris ca nu prea le are cu vorbitul,ce sa i faci,e peltic dar pt atata sa mi stergi mesajul,sper ca nu te ai molipsit de la felix
si totusi,cu stima
peter,oradea

peter  •  27 ianuarie 2007, 0:03

@jim
corect!

stealth25  •  27 ianuarie 2007, 0:05

bai tolo esti un imbecil. uita de popescu si taci din gura. sandu a fost tare

chelseaboy_nyku  •  27 ianuarie 2007, 0:11

nush cat de corupt e sandu sau cat a fost sau cat rau a facut sau cat bine fotbalului romanesc dar sa ajungi aclo unde a ajuns nu cred ca e asa de simplu…e greu sa te faci cunoscut prin acele cercuri sa capeti increderea acelor oameni si asa mai departe….nu stim cu ce va ajuta asta fotbalul nostru..nu cu multe…dar macar stim ca numai suntem cea mai slaba roata de la caruta…

chelseaboy_nyku  •  27 ianuarie 2007, 0:12

sincer nu il vedeam pe popescu ales ..e prea mik

mau_pitesti  •  27 ianuarie 2007, 0:16

viitorul suna bine:
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/crank2010.html

chelseaboy_nyku  •  27 ianuarie 2007, 0:21

si totusi ai scris putin de ce datorii are el acolo…ar rebui sa ne spui ce trebuie sa faca care iy sunt drepturile si indatoririle si toate astea …sunt mai interesante decat popescu….ca si cum ne-am apuca sa vb de nastase ca i-ar fi stat mai bine langa bush sau langa blaier sau langa jak sau numai stiu langa cine 😉 :))

craca_giulesti  •  27 ianuarie 2007, 0:26

Cataline, cu tot respectul dar am senzatia ca declansezi o vendetta personala impotriva lui Mircea Sandu. Sint de acord cu tine ca are boala sa tina de scaun, dar ce roman cunosti care nu procedeaza la fel? Spui ca este un slab manager, dar cu cine il putem compara din tara pentru ca altul n-a fost.Spui de diferentele dintre sistemul FRF si cel UEFA. Cataline, esti departe de a fi naiv , este exact acelasi sistem doar la o scara mult mai mare, deci i se potriveste perfect Nasului.Nu imi este deloc simpatic Sandu, dimpotriva, dar haide sa-l judecam la incheierea mandatului sau in Europa din punct de vedere al fotbalului nostru. Daca se va vedea o schimbare(atragere de fonduri, arbitraje macar neutre,marketing la FRF etc.) sa avem puterea sa ne recunoastem greseala. Daca nu, sa-l trimitem la dracu’.

Eu  •  27 ianuarie 2007, 0:26

Nu Sandu a adus fotbalul romanesc in situatia de acum, ci nivelul de trai din Romania. Pana la urma Pitzi avea dreptate – din moment ce toate cluburile mari din vest platesc milioane de euro salariile jucatorilor, si ii selecteaza pe cei mai buni, cum naiba sa ne ridicam numai cu jucatori din tara? Eu spun ca aici isi merita Steaua laudele pentru ce a facut sezonul acesta in CL, aproape numai cu jucatori romani! De asta trebuie sa fim mindri de toti jucatorii care au evoluat la Steaua in CL sesonul acesta! Pt ca au aratat unora ca Sandu ca se poate si cu bani putini (in comparatie cu Vestul) – dar numai pana la un anumit nivel.

Catalin – bun articol!

craca_giulesti  •  27 ianuarie 2007, 0:29

Si inca ceva, Platini a stat in preajma lor ani si ani pina sa ajunga la fotoliu. Si cred ca a fost si este un nume mai mare decit Gica Popescu.

Gica Sandu  •  27 ianuarie 2007, 0:30

Ce ar fi ca Sandu sa propuna un audit UEFA asupra transferurilor intermediate de Popescu&Becali. De fapt nu prea cred, ca si-a luat si el partea.

Gabriel R.  •  27 ianuarie 2007, 0:35

D-le Tolontan,
Cu tot respectul unui om care va stimeaza si va citeste,din prea multa simpatie
pentru”baciul complice” al „fratilor impresari”
,de aceasta data,EXAGERATI.V-am explicat motivele in postarea anterioara de astazi.Va rog aveti amabilitatea sa o cititi.De data aceasta cu privire la G.Popescu nu sunteti convingator.G.Popescu a reprezentat enorm ca fotbalist si atat.Nimic din ce a facut sau face acum nu il recomanda pentru a conduce ceva in fotbal,Poate afecerile „impresarilor”sau cele personale.Cu respect va aduc la cunostinta ca in conformitate cu legea cercetarile trebuiau extinse si continuate.Va afirma acestea un un om cu studiile necesare si cu responsabilitatea unei cariere juridice.Oamenii s-au aranjat.Astfel de oameni sustineti ?

reddog.constanta  •  27 ianuarie 2007, 0:36

DINAMO CAMPIONA!

STOLO  •  27 ianuarie 2007, 0:43

OFUSCATULE!

STOLO  •  27 ianuarie 2007, 0:43

OFUSCATULE!

dragosh  •  27 ianuarie 2007, 0:49

hai mai tolo,mai lasa-ne cu povestea asta a ta „sandu si nu popescu”. nu te saturi si tu de aceleasi lucruri scrise? ce articol urmeaza sambata? ceva despre gigi sau mm,nu? aceleasi lucruri mereu spuse doar cu alte cuvinte! azi pe tot parcursul zilei ai scris de „sandu si nu popescu” toata lumea iti spune ca popescu nu ar fi iesit si tu spui ca popescu era mai apropiat de platini ca platforma. platini nu vrea nicio platforma,vrea voturi! si le-a luat. crezi ca popescu ar fi facut din rahat bici. nu uita ca nu mai e ca in campanie, s-a aflat de treaba aia cu banii. si i-a returnat fiscului ca sa nu candideze la mititica. macar gasiti altul pe care sa il promovati. acum ati gasit unu si corupt si fara experienta si ni-l prezentati ca pe un bibelou! sandu e departe de a fi omul potrivit pt post(uri) dar nici popescu nu e salvarea….din pacate.

Dorin  •  27 ianuarie 2007, 1:12

Cui i-ar fi stat bine langa Platini? Nu mi-e clar. AAAAAAAA e vorba de incorubtibilul Popescu. Da acela care a platit 400 000 de euro la fisc cu coada intre picioare pt un transfer cam nasol. Nu e el cel care la prima Dovada de coruptie isi face harakiri in direct. Poate crezi ca si lui Giovani I-ar fi stat bine langa Platini. Poate ar fi promovat niste idei folositoare fotbalului:indemnizatia de transfer sa o ia toata impresarii si nici sa nu plateasca impozit. La FRF asta s-ar fi intamplat sigur cu Popescu in frunte. Popescu ar fi fost un fel de Basescu al fotbalului Sa traim Bine (eu Popescu , Giovani si sleahta). A inca ceva sub numele tau scrie ceva interesant: blog de jurnalist . Pai bine mai Cataline tu chiar il vezi pe Sandu la brat cu baietii mari sau crezi ca are ceva de zis pe acolo? Deci Cataline fi jurnalist nu naiv asta nu e in descrierea postului.
Si daca tu l-ai vrut pe Popescu langa Platini , eu l-as fi vrut pe Paraschivescu langa Ioanitoaia dar esti TU!
Inseamna ca desi pare ceva mai elevat decat tine N-a avut ce-i trebuie sa ajunga acolo. Nici Popescu n-ar fi acolo.
PS: Am inceput sa te simpatizez. Deja incepi sa-mi starnesti interesul. Am fugit acasa in seara asta (auzisem stirile) si infrigurat am cautat editorialul asta .Stiam ca o sa-l faci ,dar pt nimic in lume nu stiam ” ce rautate le mai faci la astia” (clasicul Becali)

mirrcea  •  27 ianuarie 2007, 1:21

C.Tolontan,atitudinea ta „critica” ascunde o frustrare fata de reusita Nasului.A fost abil, a stiut sa profite de anunite circumstante si faptul ca a planificat aceasta candidatura inca de la algerile pt. sefia FRF nu demonstreaza decat tact si faptul ca a anticipat aceasta oportunitate.
Popescu nu lua nici macar 10 voturi asa ca lasa mai moale cu „candidatul” tau..
P.S.Stim ca iti place sa creezi confilcte, dar de data asta articolul tau e un nonsens total

petkovic  •  27 ianuarie 2007, 1:22

Tu esti O-B-S-E-D-A-T de Mircea Sandu. Fiecare triumf al lui te oftica rau de tot, nu-i asa?

kristian  •  27 ianuarie 2007, 1:25

Simt o doza de entuziasm in cuvintele tale 😀

Cretzu  •  27 ianuarie 2007, 1:26

Nu te credeam capabil de atita rautate, Cataline!

ohio_hope  •  27 ianuarie 2007, 1:31

„S-a urcat scroafa-n copac: Mircea Sandu la UEFA”. Asa as fi pus eu titlul. Si nu ar mai fi fost nevoie de continut.

markus  •  27 ianuarie 2007, 1:36

TOLO trebuie sa-ti repet si eu inca odata sa-l lasi pe gheorghe asta ca ne-am saturat de slugi,mafioti,falsi……vezi cum sa purtat cu MUTU dupa episodul Chelsea……asta sa invatat pe picior mare si daca a terminat cu fotbalul vrea sa se bage pe unde are de cistigat.scrie de granzii astia care au muncit toata viata lor si ai un exemplu……………LACATUS.In rest numai bine

arh.Gheorghe Petrescu  •  27 ianuarie 2007, 1:45

Uscatura este peste tot, asa ca Nasu, se potriveste bine pentru comitetul
Europei la fotbal, UEFA, dar…..sa NU uite de ROMANIA, cum au facut altii.
Nasule, te felicit sincer, chiar daca nu am fost cu parerile tale in fotbalul
Romanesc, de performanta UEFA, da, sa nu ne uiti pe noi, toti ROMANII de
pretutindeni. Viata lunga, sanatate si sa de-a Dumnezeu sa ajungi mai sus.

alexito  •  27 ianuarie 2007, 1:49

Tolo dragule ai cam dat-o in bara cu articolul asta.Iti luai numai aprecieri daca spuneai lucrurilor pe nume,ca nasu e un meserias.si l-am admirat intotdeauna.pt ca voi,toata presa de sport din romania l-ati atacat cum ati putut.singur impotriva tuturor.dar v-a facut-o.atunci cind a fost reales,si acum v-a pus si bomboana pe coliva.de asta te oftici tu?ca a cistigat lupta cu voi?ca a fost mai bun?si parca atunci 85% il vroiau pe sluga de popescu,datorita voua,ca faceati campanie in ziare.sper acum ca si-au dat seama ca e capabil.pina la urma e ceva in plus pt fotbalul nostru indiferent ce ar face acolo.fi fair play si recunoaste.stii tu ce.ca nashu e mai bun.

In trecere  •  27 ianuarie 2007, 1:52

Il vad acolo, printre membrii alesi, si pe „My Friend, Mario”… Sa fie o coincidenta? Sau Mircica si Mario au ales metoda „simbiozei” in aceste alegeri… Daca nu, cine a ajutat pe cine…

marius  •  27 ianuarie 2007, 2:09

Da, Cataline

… e bine ca l-ati enervat. Daca nu l-ati fi criticat si paracriticat si i-ati fi oferit o retragere „in glorie”…. cu surle si trambite, mai mult ca sigur s-ar fi retras linistit si i-ar fi cedat locul prieteneste lui Popescu, convins ca a facut ceva bine si ca a iesit de pe scena onorabil in fata tuturor. Ori voi tocmai asta nu l-ati lasat sa simta; si l-ati iritat si tot provocat…… Va spun sincer ce am simtit atunci cand el declarase atunci pt prima oara ca vrea sa se retraga. Atunci va spun ca l-am simtit f sincer di franc. Pe atunci inca mai spera la o retragere din scena cinstita si onorabila din partea opiniei publice. Iar voi, parca cumva vrandu-l inapoi, nu la-ti lasat sa simta asa si l-ati iritat si balacarit, chiar si atunci cand declarase franc ca vrea o retragere. Nu i-ati oferit una in glorie ( nu conteaza aici din ce motive reale sau nu ) si astfel iata! ca l-ati avut inapoi, tot balacarindu-l si provocandu-l. ( hmm, o alta fateta parca a zicalei „pe cine nu lasi sa moara (onorabil), nu te lasa apoi sa traiesti”…….

La fel de sincer este insa si faptul ca un rol covarsitor l-a avut si, de partea cealalta, cumetria la catarama si in vazul publicului a lui Popescu cu Giovanni Becali. Nu-i nimic, cel putin a fost sincer. Dar a pus o gramada de oameni pe ganduri, inclusiv o mare parte din presa, marea majoritate care inainte il criticase vehement, ani de zile pe Nasu’, atunci s-a vazut nevoita sa dea inapoi in fata acesteii cumetrii malefice, si sa se ralieze vrand-nevrand cu eternul Nasu’ in acest caz.

Asta-i toata povestea in principal…….. restul, cu lipsa responsabilitatii si cu incompetenta unora din echipa lui, pica totalmente in plan secund……., si asta bineinteles datorita in primul rand voua, care l-ati tot provocat si „enervat” – asa ca ai perfecta dreptate cu ultima fraza, – …… a fost o lupta de orgolii, asta a fost in esenta, atat …….. restul e poveste.

p.s : una peste alta, parca tot e mai bine cu Nasu acolo, decat cu Giovanni tot parafand la contracte de jucatori intr-o continua cearta cu cerintele legale…… si cu Popescu pe post de paravan. Intr-adevar lui Popescu parca ii statea mai bine acolo, pt poza doar, e mai chic, sta mai bine costumul pe el intr-adevar, dar parca totusi eu nu l-as fi zarit acolo in poza, langa Blatter asa repede, intr-un an-doi……. pur si simplu era inca prea devreme pt el……, eu nu-l vedeam acolo printre altele.

Chryd  •  27 ianuarie 2007, 2:13

bine ca am scapat de el
sa vina unu tanar si fara bani ca sa faca ceva cativa ani ca apoi o ia si asta pe aratura
sa l aduca pe Popovici de la Bacau ca e bun baiat ala vrea numai alcool 😀

Marco Van Basten  •  27 ianuarie 2007, 2:27

Tolontane,
Afirmint ca acest Gh. Popescu, parvenit sisiit, agramat si prost de bubuie, ar arata mai bine linga Platini decit M. Sandu, dovedesti ignoranta si ai reusit intr-adevar sa enervezi multa, multa lume !… Good for you and Keep it up !…

rizocel  •  27 ianuarie 2007, 2:31

regele a murit!traiasca regele ! :)sandu o sa agunga la 77 de ani in fruntea federatiei,e ceva banal,sa speram ca o sa faca si ceva pt romania!stadioane moderne macar in fiecare oras si e suficient!eu dau un spritz in cinstea lu sandu ! 🙂

Gullit  •  27 ianuarie 2007, 3:08

+++ Ohio_Hope – foarte tare … asa DA! +++

++++ si terminati cu PROPAGANDA asta InDirecta pt. fotmafia lui Sandel & co…. a la Curved Balls (pe asta o stiti … ca tot va credeti mari ca stiti engleza)!! ++++

pe Sandel o sa il aleaga pt. ca: a) sympathy b) cap de mafie est european c) all of the above

pe Sandel NU o sa il aleaga pt. ca: a) Platini nu stie cine este b) Platini il confuza cu G. Popescu c) UEFA nu are nevoie de CERSETORI bogati in TROACA lor d) all of the above

craca di giulesti – ESTI NAIV RAU! NU poti sa faci comparatie dintre mancarea OCCIDENTALA pe care a mancato/linso PLATINI … cu cea pe care este OTRAVITA in Romania!!!!

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUU !!!

ps – sa speram ca nu o sa imi stergeti ce am zis.

emanus1947  •  27 ianuarie 2007, 3:18

Tolo?! Ce ti-ai cump de la MIhai Eminescu?

Raluca Sandum  •  27 ianuarie 2007, 3:52

Sa-mi suga ciucurelul si Sandu,si toti acolitii lui.Gunoaie stradale,si pupatori in cur.Poate ala cu Smoala o sa-i rezolve intr-o zi ,ca noi aia de rind nu cred ca avem sanse.In rest numai de bine…. cancer…prostata…
paranoia…d-avar D-zeu de toate ,si sa va bata….tare si mult… ca altfel nu va mai satura nevoia de bani,de avere,sau putere…Gunoaie a-ti fost gunoaie o sa muriti,si cu voi o sa luati……cam ce reprezentati pt noi……ciucurelul.

Gullit  •  27 ianuarie 2007, 4:12

Tolontane … R E P E T (in english) … Titlul trebuia sa fie –

++++++ „NIGHT & DAY DIFFERENCE – Vol II” +++++

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUUUU !!!!

Steau The Best  •  27 ianuarie 2007, 4:16

Tolo ar trebui sa te gandesti la faza aia cand Popescu si Giovanni Becali au facut niste afaceri necurate cu Bratu’…sincer mai bine cu Nasu decat cu Popescu ;)..parerea mea

Reinold P.  •  27 ianuarie 2007, 4:29

Oricat de justitiari am fi cu Sandu trebuie sa recunoastem ca suntem si noi „undeva” acolo, cu o functie destul de importanta in sportul no. 1 de pe planeta asta: aveam nevoie, cred, de linistea unor calificari neperturbate de arbitraje sau de jocuri de culise, care puteau ca de atatea ori sa ne opreasca iar (nu pun in discutie capacitatea indoielnica de ‘recrutare” la lot a lui Piturca insa): mafia nu a aparut la noi cu Sandu si nici nu se va termina cu el, dar dupa vreo 10 ani de „lins” si „pupaturi” a reusit si el ceva pe munca lui: sa fie intr-un ceas bun, sper la o „cooperativa”si in Europa acum, cu „nasu” gata sa execute doleantele lui Blatter.

Steaua The Best  •  27 ianuarie 2007, 4:48

eu cred ca Nasu,Dragomir si Craciunescu au inceput blaturile si toate magariile in fotbal la noi si sa fiu sincer ma bucur k a plekat rahtu` ala de Piturca de la Steaua pt ca ala nu e antrenor,a fost el fotbalist bun ,da` o echipa de fotbal nu se face la barbut si poker …pai Mircea Lucescu cand antrena Rapid avea cred vreo 30 de jucatori la antrenamente si ii urmarea pe toti si stia potentialu` fiecaruia …d ce crezi k Razvan a facut performanta?..daorita lu` tasu` ….orikum sunt eu stelist si manga la ora asta :))…da` la nationala fara un antrenor de valoare adica un :Mircea Lucescu ,ca el e taticu,un Oli ,Mircea Rednic ca si el face treaba la Dinamo sau Hizo ca trebuie remarcat ce a facut la Vaslui si ce urmeaza sa faca …orikum noi ne batem capu` degeaba ca nu ne asculta nimeni si nu tine nimeni cont de parerile noastre ..:P

Stelistu  •  27 ianuarie 2007, 5:12

Mult mai bine cu Mircea Sandu decat cu Popescu. Sper din tot sufletul ca Popescu sa nu ajunga vreodata la carma federatiei pt ca omul are un caracter ingrozitor. Alegand intre doi banditi, merg oricand pe mana lui Nasu, macar e un bandit rafinat. Daca vreti ceva mai primitiv decat Becali (frati sau veri, nici nu mai conteaza) luati-l pe Popescu.

doru  •  27 ianuarie 2007, 5:33

Ei uite ca baiatu’ s-a descurcat. Chiar daca prin metodele deja uzuale. Nu l-as fi vazut pe Gica Popescu ajungand acolo. Eventual daca ar fi fost Giovanni acolo sa-i ameninte si sa-i bata pe toti. Oricum decat un Gica Popescu fara experienta, deja cu inclinatii mafiote (a se vedea cazul transferurilor ilegale), mai bine un sandu mafiot, dar care poate sa aduca si ceva bun. Adica intre doi rahati, mai bine alegem rahatul mai mic.
Oricum bravo sandule. Te-ai invartit. By the way sunt dinamovist sa nu se creada ca doar stelistii au ceva cu popescu.

blue  •  27 ianuarie 2007, 7:39

Ocazia viitorului
Salut,

Un site de “VIITOR”, asa este numit “AGLOCO”, reincarnarea celebrului site “AllAdvantage” al anilor ’98, care a platit la vremea lui milioane de dolari membrilor sai pentru navigare pe Internet (paid to surf) si aducerea altor persoane in sistem (referrals), 4 nivele.

O parte dintre fondatorii “AllAdvantage” au lansat de curand “AGLOCO”, acronim de la “A GLobal COmmunity”, un nou program de “paid to surf”.

Membri “AGLOCO” vor avea o bara de navigare, asa-numitul “Viewbar”, instalat gratuit si afisat in subsolul browserului. Noutatea consta in faptul ca plata pentru navigare nu se mai face pe baza unui tarif orar fix (care de fapt a cauzat falimentarea “AllAdvantage”, in momentul in care plata catre membri retelei depasea incasarile “AllAdvantage”); plata va fi procent din incasarile realizate de “Viewbar”. Membri vor primi actiuni “AGLOCO”, care ulterior vor putea fi valorificate. Pentru inceput, timpul maxim de navigare platit pentru fiecare membru este de 5 ore pe luna, dupa care puteti inchide Viewbar-ul pana luna urmatoare.

Cum devii membru “AGLOCO” ?

Inscrierea este foarte simpla, GRATUITA; dupa introducerea datelor in formular, veti primi un e-mail de confirmare (aveti grija sa va uitati si in folderul de spam), dupa care, prin activarea link-ului din acel e-mail, veti deveni membru “AGLOCO”.

”Viewbar-ul” nu este deocamdata disponibil, el fiind inca in testare Beta. Pana la lansare, puteti incepe deja sa va formati o retea de membri, ca sa puteti fi gata sa castigati cat mai mult, inca de la inceput. “Viewbar-ul” va fi destul de discret, securizat, si va avea posibilitatea anularii lui in orice moment.

Link-ul de inscriere GRATUITA este :http//www.agloco.com/r/BBBQ7934 NU RATATI ocazia de a va inscrie printre primii, sa asteptam sa dea drumul la site, la “viewbar” si sa-i lasam sa mai lucreze la “Terms” si mai ales la felul in care vor fi facute platile.

Asteptare placuta si spor la bani !

Darie  •  27 ianuarie 2007, 7:43

Salut Catalin! Mai intai sa vedem ce avantaje vom avea dupa aceste alegeri.Sa vedem daca lucrurile se vor schimba ib bine si aici…
Multumesc

gabi  •  27 ianuarie 2007, 8:45

parerea mea este ca toti cei care ati scris pe acest site ati fi putut face ceva mult mai bun decat sa va pierdeti timpul.

Stef  •  27 ianuarie 2007, 8:48

Tolo, mai lasa-ne si tu si Popescu al tau.

florin  •  27 ianuarie 2007, 8:52

ce naiba mai catalin, parca a luat lumea razna.felicitari lui sandu ,da ce naiba poate face el acolo?or sa fure arbitrii pe olandezi?vin banii cacalau acum?haI MA…………..

Comentează