Încercările lui Oli

Steaua a trecut la 4-3-3. Trei atacanţi în ambele meciuri de pregătire. Olăroiu a decis aşa în primul rînd pentru că nu-l mai are pe Dică, cel care juca dublul rol, comerciant de baloane şi marcator.

duminică, 28 ianuarie 2007, 7:24

Steaua a trecut la 4-3-3. Trei atacanţi în ambele meciuri de pregătire. Olăroiu a decis aşa în primul rînd pentru că nu-l mai are pe Dică, cel care juca dublul rol, comerciant de baloane şi marcator.

Dar mai e ceva. În ciuda performanţelor, cele mai bune din ultimii 14 ani, antrenorul Stelei are imaginea Precautului Şef. Anesteziază de dragul rezultatului. Cînd inclusiv patronul acuză asta, ca tehnician ai o dilemă.

În Olăroiu se dă o luptă permanentă. Să facă ceea ce ştie cel mai bine, organizarea jocului, sau să încerce să mulţumească apetitul pentru spectacol al suporterilor şi al patronului? Ciudată treaba asta cu show-ul! Nimeni nu-şi aminteşte că Protasov a ratat Liga pe mîna lui, dar multă lume îi impută lui Olăroiu „că echipa nu e ofensivă ca pe vremea lui Protasov”. Nu cumva e semnul memoriei selective a publicului, care romanţează trecutul şi urcă mereu standardele prezentului?

Ieri, echipa a fost condusă şi a revenit. Croitoru aleargă mult, Iacob şi Rădoi au intrat tîrziu, iar formula cu trei atacanţi pare că se învîrte, deşi lasă spaţii mai multe adversarului. Steliştii au marcat patru goluri, însă vine un retur delicat pentru Olăroiu. Dacă va duce echipa iarăşi în Ligă, va fi o probă de maturitate care nu va opri, bineînţeles, discuţiile despre estetica fotbalului. Dar le va muta la simpozioane.

Comentarii (122)Adaugă comentariu

Blaugrana  •  29 ianuarie 2007, 11:53

pt RAMBO:

Cu siguranta tu tii cu dinamu, fiindca e foarte greu de crezut ca poti sa mai gasesti la vreo alta echipa din Romania, astfel de specimene cu urechii si coada.
Exista o singura explicatie ptr faptul ca fanii lu’ dinamu (cati or fi) se ghideaza dupa zicala: ” hotul care striga hotii”… au mintea luminata cu fanta de lumina.

cos  •  29 ianuarie 2007, 11:54

rambo

da’ de unde stii tu ca hutan spune adevarul? sau de unde stii tu ca l-a sunat cineva de la steaua? pot sa te su n si eu maine sa spun nu stiu ce. si daca ne uitam ce s-a intamplat la ultimul meci al lui rapid (+ cererea de depunctare a stelei)… cred ca ai raspunsul …. cred …. la cine ar fi putut sa sune sa zica din partea stelei . rapid.

cos  •  29 ianuarie 2007, 11:59

ce vroiam sa spun
dupa ce rapizii, si nu vrfeau cearta sau altceva, au facut ce au facut in ultimul meci de anul trecut, nu cred ca e greu de imaginat ca au incercat sa si contacteze oameni de la vaslui spunand ca-s de la steaua. vi se pare greu de crezut?….

bogdani  •  29 ianuarie 2007, 12:00

Protasov a facut sa fie iubit fara sa aiba performante!Este o dovada ca lumea stie sa guste si sa aprecieze calitatea si frumosul!Probabil daca mai statea avea si rezultate!Iar comparatia aceasta este deja rasuflata:Olaroiu-Protasov.Fiecare are plusurile si minusurile sale.
Oricum FELICITARI OLI!

cos  •  29 ianuarie 2007, 12:11

bogdani

corect, fiecare cu meciul lui. nu sriu daca protasov ajungea la un pas de finala. pt ca e f greu de spus ca steaua a ajuns in semifinale. steaua a fost la 2 min de finala. atat.

klampi  •  29 ianuarie 2007, 12:35

cea mai hoata echipa din istoria fotbalului mondial steaua bucuresti a castigat chinuit 2-4 cu ultima echipa din elvetia !performanta!!!michel platini a confirmat ca liga campionilor pe urmatorii 10 ani precum si cupa uefa ,supercupa europei si titlul de campion mondial al cluburilor vor fi acordate militarilor in urma acestui rezultat iar de acum liga campionilor se va numi liga ceausescu,cupa uefa va fi cupa oilor de aur supercupa va fi branza de aur iar cupa campionilor mondiali la nivel de cluburi cacareaza oilor de aur!!!HAIL JIJI!HAIL PNG!!!HAIL OI!!!BEEEEEEEEEEECALI!!!

klampi bashina lui borcea  •  29 ianuarie 2007, 12:46

scuze, nu mi-am luat pastila.

gazele lu’ borcea  •  29 ianuarie 2007, 12:50

rambo,
ai dreptate . sa se desfiinteze steaua ca sa aiba dinamu si copos unde sa joace. adica pe ghencea. panaramelor.

BLINDATUL  •  29 ianuarie 2007, 12:54

O s-o muscam rau cu Sevilla. Noroc ca s-a accidentat Dica dandu-ne o scuza sublima. Inca fotbalul este la inceput pentru noi. Este exact ca lautarii care evoluand poate ajung si in orchestre filarmonice. Deocamdata suntem lautari. Aducem inocenta nestiintei si neputintei in spectacolul din teren si tribune dar pana la filarmonica mai este. Ne mai trebuie si dirijor. Treaba cu tactica este o gogoasa livrata suporterilor. Numai rezultatele conteaza si acestea ne plaseaza in umplatura cupelor europene cei drept in partea superioara a umplaturii. S-a lasam in aceasta primavara cupele europene si ocupam un loc de acces catre CL . Gigi nu mai are chef de investitii in echipa dovada sunt transferurile fulminante pe care le-a realizat. Poate inca o grupa de CL sa aduca banii pentru construirea unei echipe puternice careia sa nu-i tremure genunchi cand aude de Real sau Lyon. Stiu ca nu se pot face comparatii, vremurile si oamenii fiind altii, dar sa se uite atent ce juca Steaua prin Europa acum douazeci de ani adaptati la lumea de azi si purcedeti la munca Stelisti si nu uitati ca Steaua a jucat si trebuie sa joace OFENSIV ( daca are cine).

Blaugrana  •  29 ianuarie 2007, 12:57

dupa parerea mea conteaza mai putin asezarea echipei in teren 4-4-2 sau 4-3-3, conteaza mai mult calitatea jucatorilor si dinamica jocului…
pe vremea lu’ Protasov, Steaua avea o dinamica buna se juca direct pe poarta, se juca din 2-3 atingeri fara prea multe floricele.
odata cu venirea lui Oli, Steaua a trecut la un joc de uzura, bazat mai mult pe contraatac si faze fixe… sa nu uitam ca Steaua are si 2-3 maini moarte in echipa Banel, Stancu, Saban sunt jucatori care mai mult incurca decat ajuta.
cea mai buna tactica a Stelei in acest moment era sa transfere niste jucatori de valoare pe posturile deficitare… restul sunt vorbe goale… gigi se pricepe ca nimeni altul la ele.

Doctorul  •  29 ianuarie 2007, 13:20

Pe vremea lui Protasov si infrangerile erau dulci!!! Steaua s-a batut singura si in tur si in retur! cu Rosenborg!! In retur era 5-1 si gata iar in retur Oleg a spus ca vom da nu un gol…ci doua, si ne vom califica… am dat 2 goluri… chiar trei… :))

Oleg, Zenga, si Oli ..vor fi tot timpul respectati!!!

Lumea uita ca Oleg a ratat grupele UCL prin umilirea adversarului,asa cum lumea uita ca Oli a ratat o finala de Cupa Uefa prin umilirea propriei echipe!!

Daca Steaua nu pune mingea jos pe un teren de peste un milion de euro si vin la tine pana si Dinamo Kiev si pun mingea jos… este rusinos!!

Nu este o critica, este doar o parere….

Cu respect,
Doctorul

maidanezi rosii  •  29 ianuarie 2007, 13:29

klampi: odata cu venirea lui platini la conducerea UEFA… UCL se va transforma intr-o dinamoviada. va participa in aceasta competitie numai echipele ce poarta numele de dinamu… castigatoarea competitie va primi si un trofeu… evident… trofeu se va numi cioboata de aur, el va fi inmanat chiar de „marele” dudu georgescu.

Vasile  •  29 ianuarie 2007, 14:12

Steaua a marcat 4 goluri echipei care e pe ultimul loc in nu-stiu-ce campionat ! Wow ! Felictari Steaua !!! Bravoooooo !! Steaua cea mai tare echipaaaaaa !!
PE DRACU !

sirnorbi  •  29 ianuarie 2007, 15:56

VASILE: BINE CA TE PRICEPI TU LA FOTBAL BAIETE.

Cristian33  •  29 ianuarie 2007, 15:59

@chestiutza si @rambo

ca multi alti complexati din tara asta, va dati cu parerea aiurea fara argumente..

Prieteni, in fotbal tot ce conteaza este performanta, in primul rand, in al doilea rand performanta si in al treilea rand performanta. restul sunt speculatii, frustrari, vorbe goale etc.

Iar, – va place sau nu – Steaua face performanta. An de an, sezon dupa sezon, deceniu dupa deceniu…

De aceea, tot ce „latrati” voi nu are valoare si indica frudtrare si neputinta sau mai grav, fanatism exacerbat in privinta echipelor pe care le sustineti.

„oricum is sub noi si sub dinamo si asta e ceea ce conteaza pt ca vom fi mereu nr 1” sunt doar cliseele unor suporteri complexati…

Pentru ca, a fi suporter adevarat bu trebuie sa-ti intunece mintile in asa hal, incat sa nu recunosti valoarea si perfomantele adversarilor..

Eu, de ex., desi sunt stelist 100%, am fost si la Steaua-Anderlecht in ’86, la 13 ani, dar am suferit in tribuna si la Steaua-Real, sunt capabil sa recunosc ca in acest campionat dinamo a jucat mai bine, mai constant si merita locul 1. Dar de aici pana la a sustine in mod aberant ca dinamo e nr. 1 mereu sau alte aberatii.. e cale lunga…

stelistu  •  29 ianuarie 2007, 16:06

dream Says:

January 28th, 2007 at 8:51 pm
asa.. ia sa zic si eu cate ceva..
de exemplu sa imi spuneti si mie.. fara ironie o zic, poate nu ma prind eu, de ce daca tot joaca cu 3 atacanti, ei se numesc , cum a fost cazul mecuil trecut, coman, badea si nicolita. nu am nimic cu badea, despre care zic ca este si talentat si eficient, dar.. coman? coman care joaca pe toate posturile.. de obicei in aparare?? si care nu mi s-a parut a avea vreo partia in forma de cand a ajuns la steaua.. si.. nicolita?? care nu a mai dat gol de jumatate de an? nu a dat nici acum cand a fost folisti mai in fata.. deci.. de ce?? adica.. cand erau 2 atacanti nu aveau loc in echipa badea si thereau ca era dica, acum cand sunt 3 locuri.. tot nu e loc?? de ce nu joci ca lumea.. cu iacob, badea, tehreau, varfuri de meserie.. cu cei care stiu sa bage migea joci atacanti.. nu???
in plus.. il avem si pe croitoru, si pe ochirosii si pe cristocea care stiu cu mingea.

so.. aveti explicatii pentru nicalota si coman atacanti? nu am nimic cu nici un jucator ai echipei mele favorite.. dar nu trebuie sa joacce cei mai buni?

oricum sunt de parere ca nu avem alt jucator la fel de bun ca dica.. nu ma interesa daca alerga ca tigrul pe teren. nici nu era asta postul lui.
dar dadea golrui. si spectacol.
pacat ca nu transferam mai nimic. altii trasfera si noi ne uitam.ca cocis e mofturos, ca brazilienii sunt firavi sau scumpi, ca altii sunt prea romani, portughezii petrecareti (de aia si-a luat un club serios ardelean – cfr cluj o caruta) si tot asa.. nu dai bani ( mai ales ca faci 10 milioane ) nu ies rezultate. asa e peste tot.

pacat de dica si de steaua.
hai baieti.

bv
subscriu

kokolinho  •  29 ianuarie 2007, 17:10

Am inteles ca Olaroiu ar dori sa joace cu un sistem 4-2-3-1 care e unul foarte bun.Din cate stiu eu chiar si Barcelona a jucat un timp acest sistem,si a castigat Champions League.Eu cred ca ar trebui sa il lasam pe Oli sa isi faca treaba pt ca stie ce face,e unul dintre cei mai buni antrenori romani.Daca a reusit sa duca pe STEAUA in CL ar trebui lasat sa faca ce echipa vrea.Eu sunt STELIST 110% si am incredere in Oli totala,cu toate ca la inceput nu am fost prea incantat de aducerea lui la STEAUA,acum il respect in totalitate,si vreau sa ii multumesc pt cea ce a facut la STEAUA. FORZA STEAUA. FORZA OLI.

flo  •  29 ianuarie 2007, 17:24

care 3 atacanti :G Coman si Banel nu sunt atacanti.in rest 343 433 sau451 sunt povesti.atacantii dau goluri,cei 2 cate goluri au dat pina acum?

Don JJ  •  30 ianuarie 2007, 4:02

Mai ales pt. Cristian33:

E timpul sa se taie raul de la radacina, inca de acum, cu acest Moggi al Romaniei, pe nume Jiji, care, orice-ar face rau, tot va fi iertat, pt. ca are la mana pe multi !
Ce fotbal avem, daca un Jijel a devenit „Nashul” Mafiei fotbalului !
Nu Corleone sau Sandu sunt cei mai mari mafioti, ci chiar Jiji, pe care i-a reinscaunat sefi la FRF si LPF, doar pt. a fi sigur de banutii din Ch. League, pe care si i-au impartit ilegal cu totii !

Cristian33  •  30 ianuarie 2007, 9:49

@Don JJ

Tu, precum multi altii, suferi de o „boala” tipica romanului dupa 1990, si anume „scenarita”. Esti exact precum asa-zisii ziaristi de „sport”, care nu vad decat mafii, anchete, dezvaluiri senzationale, coruptie, strategii oculte s.am.d. Pe cei ca voi nu-i interseaza subiectul „fotbal” de fapt, ci doar can-canurile si personbajele care se-nvart in aceasta lume.

Nici pe departe nu afirm ca nu ar fi posibil ceea ce spui tu, dar spre deosebire de tine, nu-mi place sa vorbesc discutii. De unde stii tu ca a mpartit Gigi banii din Ch. League cu saandu si dragomir etc.

Daca ai probe, vorbeste! Daca nu, forever hold your breath, ‘koz it stinks:)

Doctorul  •  30 ianuarie 2007, 10:04

@ Cristian33

Nici eu nu puteam sa-i raspund mai bine!! :))

@ Don JJ

Nu te mai sparge in figuri ca un puzzle rezolvat,scapat din mana,
Pe tine te vad cam prost si crede-ma lumina-i buna

Cu respect,
Doctorul

Don JJ  •  31 ianuarie 2007, 0:01

Copilasi, sunteti prea mici, chiar daca sunteti stelisti pana la moarte … (si dincolo de ea ?).
Fiti mai pamanteni, nu visati la … stele verzi !
De parca nu stiti in sinea voastra ca Steaua a luat ultimele 2 titluri pe baza magariilor (chiar pe fata: s-a uitat faza cu sacosele cu bani, sau cu santajele facute la adresa arbitrilor sau ale celor de la FRF sau LPF, cand vroiau sa aplice regulamentul cu depunctarea Stelei cu 3 puncte din cauza lui Jijel), dar voi tot va scaldatiin ape tulburi.
Orice orb vede ca Steaua, de cand e Jiji, mai ales in ultimii 3 ani, e impinsa de la spate prin complicitatea lui, impreuna cu Sandu si Corleone, si cu seful arbitrilor, stelist pe viata (a nu se uita ca a facut ca Steaua lui Ceausescu sa castige un meci in anii ’80, care i-a provocat o boala de inima grava antrenorului V. Mateianu, care nu stia ca era programat sa se faca totul ca Steaua sa castige, in orice mod cu putinta, ca. de, cine se opunea fam. Ceausescu) !
Acolo, la FRF si LPF e o gasca, care face orice sa inchida ochii la magariile pe fata ale Stelei, ca, de, doar Jiji a cotizat sa-i repuna in functie iar pe Mircea Sandu si Corleone, acum 1 an 1/2.
ASTEPTAM CA ACEST MOGGI AL ROMANIEI, CARE UMBLA CHIAR PE FATA, CU SACOSELE CU BANI, SA SE STIE APOI CU BANII DIN CHAMPIONS LEAGUE, INZECITI !
CE A AJUNS FOTBALUL ASTA, O STANA A UNUI ANALFABET !!!

Comentează