Rapid în căutarea grupului

Răzvan are dreptate. Dacă învinge Steaua, Rapid devine favorită la locul doi. Nu neapărat pentru că punctele directe sînt preţioase ca platina, ci pentru că o victorie în etapa a treia de la reluare ar da giuleştenilor un alt moral. De fapt, i-ar repune în starea pe care au avut-o acum un an, fisurată după eliminarea din Cupa UEFA şi spartă în ultima etapă a campionatului, la Petroşani.

miercuri, 7 februarie 2007, 8:24

Răzvan are dreptate. Dacă învinge Steaua, Rapid devine favorită la locul doi. Nu neapărat pentru că punctele directe sînt preţioase ca platina, ci pentru că o victorie în etapa a treia de la reluare ar da giuleştenilor un alt moral. De fapt, i-ar repune în starea pe care au avut-o acum un an, fisurată după eliminarea din Cupa UEFA şi spartă în ultima etapă a campionatului, la Petroşani.

Atunci, sub strigătele „Steaua! Steaua!” ale minerilor stelişti, ceva s-a rupt în rapidişti şi i-a făcut să-şi piardă capul. Nici pînă azi nu şi l-au recîştigat.

Rapid greşeşte dacă aşteaptă să fie tratată ca pe vremuri. Echipa populară… Zîna cea Bună a fotbalului nostru… În sport, cînd eşti întîmpinat cu simpatie peste tot înseamnă că nu sperii pe nimeni. Ostilitatea ţine loc de recunoaştere. Să fii rapidist era pe vremuri o formă de boemie, legitimaţia perdanţilor simpatici. Mai bine acum, cînd echipa a devenit o forţă şi stîrneşte controverse!

Plus că, nici în cazul Stelei, afecţiunea naţională pe care o reclamă Becali nu e integral reală. Steaua e întîmpinată cu veneraţie în anumite oraşe, dar în nici un caz în unele dintre cele care au dat, de-a lungul timpului, echipe mari, rivale ale roş-albaştrilor. Craiova, Piteştiul, Timişoara sau Ploieştiul îşi susţin echipa lor, nu fac plecăciuni în faţa nimănui. Şi mai sînt exemple.

Dacă Rapid înţelege asta şi vede în competiţia, chiar şi indirectă, cu Steaua o ocazie de a strînge rîndurile, atunci are o şansă bună. Iar lupta pînă în ultima etapă pentru locul doi n-ar fi decît benefică pentru toată lumea, ca preludiu combativ al Ligii Campionilor.

Indiferent cine cîştigă la final.

Comentarii (159)Adaugă comentariu

Robey  •  7 februarie 2007, 8:35

Dar crezi ca in primele doua etape Timisoara si Craiova or sa le dea puncte degeaba? 😀
Ei tre sa aiba grija la meciurile alea doua caci s-ar putea dupa doua etape sa se afle la o distantza considerabila in spatele Stelei. In plus trebuie sa aiba grija si la CFR care nu cred ca le vor mai da meciul direct degeaba de data asta.
In plus daca ia bataie de la Steaua ion meciul direct peste o luna pot sa-si ia adio de la locul 2 si poate si la locurile 3 si 4 desi ma indoiesc ca Timisoara va merge mai bine decat in tur.

multescu  •  7 februarie 2007, 8:38

ALL BOW DOWN TO THE MIGHTY LORD MIRCEA LUCESCU…THERE IS NO LIGHT WITHOUT IL LUCE…HE SHOULD BE THE FIRST NATIONAL TEAM COACH/DICTATOR AND RULE WITH AN IRON FIST UNTIL THE DAY HE DIES….YOU ARE ALL UNWORTHY AND MUST BOW PIOUSLY BEFORE HIS FEET!

Gullit  •  7 februarie 2007, 8:39

RAPID are GABARIT PREA MARE sa dea cu stingul in dreptul in Retur.

dar daca se umbla la arbitrii a la dinamo si la echipe a la fecali cu valiza de bani …. asta ar fi altceva.

PEACE !!!!

HAI RAPIDULETUUU !!!

johnny_a32  •  7 februarie 2007, 8:39

buna dimineata!

o mica observatie: Rapid tinteste locul 2, Steaua inca mai spera la 1. cred ca asta va face diferenta intre cele doua echipe in retur, si de aceea nu cred ca rapid va trece de steaua, indiferent de configuratia clasamentului la final.este pana la urma si chestie de mentalitate:te multumesti cu putin, ai putin. cam asta ar fi cazul rapidului.

iar diferenta dintre dinamo si steaua nu e chiar asa de mare cum pare.

Andrei Mil  •  7 februarie 2007, 8:43

atata timp cat conducerea rapidului nu-si schimba conduita, chiar si in problemele interne, ascunse presei, nici jucatorilor nu li se vor acorda alte perspective asupra peformantei .

vali  •  7 februarie 2007, 8:58

Si Razvan e prea prieten cu jucatorii. E foarte bine sa fie apropiat de ei, dar fotbalistii nostri sunt precum copii: daca te porti frumos cu ei au impresia ca ti se pot urca in cap. La capitolul asta, Olarou are un avantaj, are mai multa personalitate in fata jucatorilor Stelei. Sper ca Rapidul sa devina echipa din primavara trecuta, cand a fost mult peste Steaua

bogdanlebu  •  7 februarie 2007, 9:02

teoretic ai dreptate… dar in fapt, in teren, steaua este peste rapid.

torres MANGALIA  •  7 februarie 2007, 9:04

RAPID in tur spre final asa au venit spre locul 2 ca ei saracii erau tare departe, sa fie clar locurile 1 2 se impart de steaua si dinamo amandoua pot sa iasa pe 1 chiar daca unii vad o asa mare diferenta ei bine nu e chiar asa mare , dece sa nu fim realisti si sa acceptam ca forma din tur a ekipei dinamo o avea steaua si forma stelei sa zicem o vor avea dinamovistii, gresesc cu ceva? si sa ma ierte rapidul dar aceea nu e ekipa de liga camp sa fie clar , cu copos ala,,,,,,,,, nici uefa nu merita!bye bye si ne vedem in martie! pana atunci tolontane stiu ca esti antistelist dar nu uita ca este singura ekipa prezenta in LC si in ultima semfinala de uefa din ultimii 20 ani asa ca,,,,,, nu te mai oftica, atunci cand nu ai ce scrie suna ma si iti dau eu un subiect nu ca astea asa rebuturi ce alegi tu de a discuta!papa , sa iti las nr?,,,,,,

danniell  •  7 februarie 2007, 9:06

o mica observatie: Rapid tinteste locul 2, Steaua inca mai spera la 1.

O MARE OBSERVATIE:RAPID VA OCUPA LOCUL DOI,CA LOCUL INTAI ESTE PT DINAMOVISTI……CAT DESPRE MOISTI…..eeeeee,FIE SI PT EI MULTA BAFTA CU POLI SI CFR!!!!!!
ASTA DA OBSERVATIE!!!!! 😉
Cat despre articol…..rapid este o echipa valoroasa….merita locul 2!!!!

bricktop  •  7 februarie 2007, 9:08

Mi-a placut expresia aia, „legitimatia perdantilor simpatici”…
Ma intreb insa, oare ce statut avea din perspectiva aceasta Rapidul interbelic, Rapidul lui Ionica Bogdan, Baratki,Vintila,Rafinski ? Era o echipa temuta, simpatica, apreciata sau detestata de timisorenii Ripensiei, de oradenii CAO-ului sau de clujenii sepcilor rosii ?

tyty79  •  7 februarie 2007, 9:10

domnule tolontan, din punctul de vedere al unui stelist din constanta, ati comiso cand ati afirmat ca cei din provincie fac plecaciuni in fata stelei.adica nu putem fi stelisti la constanta?
credeti ca nu sunt stelisti la timisoara, craiova, ploiesti, etc?
sa iubesti echipa steaua este o bucurie pe care viata ti-o ofera si care merita traita, in nici un caz o plecaciune.
si nu ma refer la a merge la stadion si a face pe viteazul acolo, ci la faptul ca abia astept sa inceapa un meci al stelei, si simt o mandrie deosebita cand spun ca sunt stelist.
va rog fiti atent ca asa puteti sa jigniti suporterii oricarei echipe din tara.

Mimi traveStoica  •  7 februarie 2007, 9:12

Un lucru este clar,steaua,ca un club cu istoria si traditia pe care o are si experienta „campionatelor curate” castigate sub umbrela lui valentin a stiut exact cum sa castige ultimele 2 campionate(e adevarat au fost cam scumpe!)si a reusit sa destabilizeze o echipa clar mai buna pe teren in toate partidele disputate in ultimii ani(rapid),oricum trebuie sa fii naiv sa te gandesti ca „bisericosul” si curatul gigi se va da in laturi de la ceva pentru a reusi calificarea in CL !

craca_giulesti  •  7 februarie 2007, 9:18

Cataline, imi pare rau , dar eu am inteles altceva din declaratia lui Razvan Lucescu. Este vorba de o ironie subtila la adresa Stelei, cu referire la campionatul trecut. Mai concret s-ar traduce ” singura sansa este sa-i invingem in meciul direct, ca altfel apar iar Farul,Jiul, Vasluiul etc. sa-si dea viata in Giulesti si sa faca figuratie in Ghencea”. In ce priveste diferenta dintre cele doua echipe, as avea nevoie de statistica Gsp sa-mi reaminteasca de cind n-a mai cistigat Steaua un meci direct in campionat sau cupa.

Georgero  •  7 februarie 2007, 9:23

„Atunci, sub strigătele “Steaua! Steaua!” ale minerilor stelişti”

Acuma stelistii sunt si mineri. Incredibil!!!

mandru  •  7 februarie 2007, 9:26

danniell Says:

February 7th, 2007 at 9:06 am
o mica observatie: Rapid tinteste locul 2, Steaua inca mai spera la 1.

O MARE OBSERVATIE:RAPID VA OCUPA LOCUL DOI,CA LOCUL INTAI ESTE PT DINAMOVISTI……CAT DESPRE MOISTI

ba frate u pe ce lume traiesti…. rapidu nu prinde locu 2 anu asta…steaua ii peste dinamo ca valoare da peste rapid….mai bine uitate la echipe si cum joaca steaua cand trebuie ma refer aici la cupa uefa si champions league si mai vrb dupa aia….normal ca ii greu in campionat cand dupa un meci cu real si LYON cand dupa meci esti terminat fizic si psihic… NORMAL CA VOI NU AVETI DE UNDE SA STITZI

balosul  •  7 februarie 2007, 9:27

Vor fi doua batalii :
– prima pt. locul 1 , intre clasicele dinamo si steaua . Cele 13 pct. pot fi teoretic usor recuperate avind in vedere ca dinamo poate pierde cu steaua , rapid, timisoara si cluj . Daca ne uitam in franta si in spania , nici lyon-ul si nici sevilla nu mai sunt ceea ce erau la sfitsitul lui 2006 . Iar simbata am vazut un bremen total depasit de vfb stutgard . La steaua a revenit iacob , la dinamo a plecat ganea. Cit as fi de dinamovist cu un perete de simboluri ale echipei , tot ma tem .Dar poate asa e frumos si palpitant.
– a doua : locul doi , unde poate ar merita sa fie rapidul , dar si una din provinciale n-ar fi rau sa se claseze. Chit ca nici timisoara si nici clujul nu sunt ceea ce par sa fie. Iar obsesia celor doi bozgori din conducere pt. portughezi pute a iredentism .
Problema e ca toata lumea se pronunta la modul – ” steaua are sanse cu sevilla ” . Despre benfica -dinamo , nimic. Sa fie o reeditare a ceea ce s-a intimplat in dubla de pomina de acum citiva ani ?
Iar timpenia cu steaua -dinamo , in alt oras , pe alt stadion mi se pare o prostie. Englezii nu suspenda stadionul . Oamenii de ordine isi fac treaba. Cum au fost controlati spectatorii la shakira si m jackson , se poate face si la stadioanele unde vin ultrasii. Pt. ca si ei sunt o realitate asa cum sunt si mimi stoica , borcea , mititelu , penescu , iancu , ciangaii de la cluj , si bineinteles , bomboana pe coliva geoooooooooorge cooooooopos.

potaie  •  7 februarie 2007, 9:29

tu, ca si caine, te oftici ca dinamo n-are suporteri in provincie. problema cea mare este ca nu-i are nici in bucuresti. mai mult, este urata in toata tara.

Mircea Scarlatescu  •  7 februarie 2007, 9:30

Eu cred ca Rapid ar trebui sa lupte pentru locul 1. Ideea ca vrei locul 2… mi se pare mentalitate paguboasa.
Distanta fata de locul 1 nu e asa mare daca stai sa te gandesti ca si la Dinamo se pot intampla multe.

cobra02  •  7 februarie 2007, 9:31

„În sport, cînd eşti întîmpinat cu simpatie peste tot înseamnă că nu sperii pe nimeni” oare asa sa fie domnule Tolontan? Ce ati vrut sa spuneti dincolo de cuvinte acestea?

boaCFR  •  7 februarie 2007, 9:38

şi cum rămîne cu noi?
Totdeauna sunteţi în polemicile voastre atît de limitaţi că nu vedeţi uşor peste munţi.O echipă s-a întărit considerabil şi vrea să devină de top.
În linişte cu realizări vă v-ademonstra acest lucru, că se poate şi cinstit din provincie face performanţă.

mytouche  •  7 februarie 2007, 9:39

pt. „cra cra craca_giulesti”

Guvide, acum sincer, tu anul asta kiar esti mindru de catastrofele voastre? Tu kiar nu te’ai uitat la meciurile rapidului cu super ekipele din grupa voastra uefa? O labaritzi aiurea cu arbitrii, ekipele ce isi dau sufletul pe teren cu voi, iar cu steaua fac figuratzie …………. pai mai guvide, daca ekipe de pe locurile 13 … 14 … 15 …etc. va tzin in shah si va creeaza probleme, inseamna ca la voi nu merge ceva …………….. io unu’ nu sint mindru de Steaua din toamna 2006 ………. si nu ma refer la CL, unde kiar nu aveau sanse de mai mult, ci ma refer la campionat, dar este ekipa mea de suflet si o sustin, indiferent pe ce loc este.

arh.Gheorghe Petrescu  •  7 februarie 2007, 9:43

Sa nu uitam ca Rapidul a jucat anul trecut semifinala cu
Steaua in cupa UEFA. Nu este o echipa de mana a doua,
v-a avea viata grea cu Rapidul, atat Dinamo cat si Steaua,
pentru ca balonul, este rotund. Nu se stie cine v-a castiga,
dar un lucru consemnam ca, fotbalul Romanesc a crescut
ceva ca spectacol, asa ca, HAI ROMANIA !

MSV  •  7 februarie 2007, 9:43

Catalin , sa stii ca gresesti.Daca o echipa are rezultate bune , ea nu pierde , ci castiga suporteri.
Din acest motiv Steaua este iubita in toata tara , pentru ca a avut performante sonore , mai ales in Europa.
Cand Rapid va reusi succesele Stelei , tot mai multi copii si tineri vor deveni rapidisti si asa vor ramane.
Atunci sunt sigur ca se va rasturna situatia , fie si pentru ca Rapid a avut , inclusiv in vechiul regim , „sufletul curat”.

elle  •  7 februarie 2007, 9:56

Rapid o sa fie pe locul 2 la sfarsitul campionatului. 😉

johnny_a32  •  7 februarie 2007, 9:57

@boaCFR, in momentul in care o echipa „de peste munti” cum zici tu va rupe trio-ul din frunte format din steaua, dinamo si rapid, probabil ca va vom baga mai mult in seama in „polemicile” noastre.
deocamdata, insa, nu se remarca nimic. a fost o incercare cu cfr-ul lui dorinel, dar s-a stins odata cu plecarea acestuia.

cat despre astia care credeti ca vor fi din nou blaturi in lupta pentru titluri: de acord, vor fi, dar ganditi-va ca fiecare din cele trei din frunte au echipe „simpatice” si „antipatice” ca sa zi asa. deci maestrilor, nu prea merge cu „aia fac blaturi, noi nu”. sa fim seriosi. exemple de meciuri mai putin corecte exista si pentru steaua, si dinamo, si rapid.

deci, mucles, si sa speram ca vor fi putine trucaje!

craca_giulesti  •  7 februarie 2007, 9:58

Mytouche, cind ai toate meciurile jucate pe teren este normal sa te mai si incurci, chiar cu locurile 14-15. Cind nu, efectele se vad in timp, cum e cazul Stelei. Iar daca nu-ti cenzurezi limbajul, nu voi mai intra in polemici cu tine. Ce va invata pe voi la scoala?

johnny_a32  •  7 februarie 2007, 10:02

@craca_giulesti, tu pretinzi ca rapidul joaca toate meciurile pe teren?

chiar atat de prost il crezi pe copos?

si daca ar fi asa, cum ai pretentia sa joace in rapidul in CL daca se impiedica de locurile 14-15, chiar si asa, jucand pe bune?

imho  •  7 februarie 2007, 10:02

quote
______________________________________________
arh.Gheorghe Petrescu Says:
February 7th, 2007 at 9:43 am

Sa nu uitam ca Rapidul a jucat anul trecut semifinala cu
Steaua in cupa UEFA. Nu este o echipa de mana a doua,
……
_______________________________________________

ce-a jucat rapidul anul trecut in uefa?!

btw.. e o incercare timida de a face versuri? :-??

dan_eclipse says  •  7 februarie 2007, 10:20

In primul rand vreau sa spun ca sint un suporter stelist adevarat.De vre-o 30 de ani.Domnul tolontan dumneavoastra santeti un gazetar foarte bun si va apreciez pentru asta,dar de ce nimeni nu a scris despre constanta in joc al echipelor noastre in toti ani astia dupa revolutie???Scriu asta pentru ca am vazut si am auzit mai tot timpul si pe borcea ,turcu ,copos si alti conducatori de la ei cuvintul performanta.Pai sa o luam pe rand domnul tolontan: RAPID-are 6 luni bune de fotbal in anul 2006 in 80 de ani de existenta si se vede echipa mare ha ha ha.Deja nu le mai ajungeai la nas de buni ce erau,,.Acum vor sa fie respectati ca o echipa de top si toata lumea sa fie langa ei.Mai au multi ani de demonstrat ca sa ajunga o echipa cu traditie adevarata nu dasta cu un campionat castigat la nu stiu cati ani si cate un meci castigat cu STEAUA s-au dinamo.ASTA NUMITI DUMNEAVOASTRA PERFORMANTA ?????????

DINAMO:Aici lucrurile sint mult mai usoare pentru ca singura echipa care este peste ea este STELUTA din toate punctele de vedere. IDIOTUL ala de borcea si cu turcu sa se iute in urma la la palmaresele ambelor echipe si la PERFORMANTE cum le place lor sa spuna.dar mi-este teama ca se imbolnavesc de icter AMANDOI.Au scos si ei capul in lume dupa 17 ani si vb. de performante.CARE???????? PERFORMANTE??????.Ca au batut in grupe umbrele unor echipe de top ????? si cind a dat de o echipa adevarata.nu mai stiau pe unde este mingea.SA VA SPUN CEVA DOMNULE TOLONTAN SI VA ROG SA NU UITATI..NU AU AVUT CUNSTANTA NICIODATA SI NICI NU VOR AVEA VREODATA.SA JOCI CATEVA LUNI BINE SI PEURMA PAUZA TOTALA ASTA NUMESC EI PERFORMANTA???Atunci de steaua ce sa mai spunem?????????.numai vorbele sant de ei.Va multumesc.CAMPIONII ADEVARATI AI ROMANIEI DUPA 89 SINTEM TOT NOI.FORTA STEAUA. MAI AVETI MULT DE ASTEPTAT MACAR SA VA APROPIATI DE NOI CA DE AJUNS DIN URMA LA CAPITOLUL PERFORMANTE NU O SA JUNGETI NICIODATA BAI HAHALELELOR.STEAUA A FACUT PERFORMANTE NU VOI.NOI AVEM CU CE SA NE MANDRIM,VOI AVETI?????????FORTA STEAUA

grekul  •  7 februarie 2007, 10:23

da ba tolontane da calu’ ce-o zis? a trebuit tu iarasi sa iti dai arama pe fata de anti-stelist imputit.da sti cum e cel mai bine? sa vb dupa meciul direct, atunci cand baiatu lu’ tata razvanel cap de catzel o sa regrete ca a ramas la „ECHIPA DE SUB PODUL GRANT”. sti pe cine am citat.

www.kennomedia.ro  •  7 februarie 2007, 10:26

http://www.kennomedia.ro

RUSINE sTIAUA  •  7 februarie 2007, 10:36

o gramada de impertinenti suporteri „declarati” ai echipei sTIAUA isi dau cu parerea despre RAPID. ba voi cand auziti de RAPID tre sa spuneti: Da Domnule, O Echipa Frumoasa!
Imi pare rau sa spun dar 23.. de fapt hai sa nu zic 23… dar 20 de campionate au fost furate, prin diverse mijloace (Ex. Fc vASLUI – sTIAUA 0-4 camp. 2005-2006) Toata lumea stie asta dar toti tzin cu sTIAUA ca au 23 de titluri. ar trebui sa va fie rusine dar stelisti tot impertinenti raman.. ca asa s-au nascut domne.
O intrebare pentru tine Cataline: Nu crezi ca Razvan e de vina pt insuccesele Rapidului din ultima perioada cu amenintarile lui ca pleaca ba ca vine ba ca pleaca.. asta face rau echipei… exact cum a spus fosta mare glorie Ilie Greavu: daca tot pleci la vara dc tzipi domne in gura mare ca pleci? RESPECT ECHIPEI DE SUFLET!

tony_big_fan  •  7 februarie 2007, 10:42

Rapid va fi un adversar puternic pt. Steaua insa echipa noastra tinteste intotdeuna locul 1. Rapid va avea etape grele pana la meciul cu Steaua si cred ca diferenta la ora acelui meci va fi prea mare ca sa se mai gandeasca cineva de la Steaua la pericolul pierderii locului 2. Mai degraba m-as gandi la un alt adversar serios CFR Cluj o echipa foarte puternica dar care desi ar putea ca la un moment dat sa ne depaseasca in clasament nu va avea constanta pt. a mentine ritmul. Batalia spre finalul campionatului se va da tot pt. primul loc cand cred ca Steaua se va apropia la putine puncte de dinamo (dinamo va pierde multe puncte cu Steaua,Rapid,Timisoara,Farul echipe ce sunt sigur ca nu se vor preda plus ca vor putea aparea surprize si cu CFR,Vaslui,UTA… in schimb cu gloria,ceahlau sau iasi dinamo nu va avea nici o emotie).

maxx1923  •  7 februarie 2007, 10:51

Rapid-singuri impotriva tuturor!

cla_optical  •  7 februarie 2007, 10:52

cand am pierdut in campionat in fata rapidului,dupa ce am castigat sfertul de finala contra lor si am avut acel meci p care toata suflare fotbalistica din romania(mai putin borcea), vrea sa-l uite, toata lumea s-a grabit sa spuna, in frunte cu domnul copos(domn ca sa ocolesc o cacofonie) ca vom pierde si campionatul!nu a fost asa!e adevarat ca dak vom pierde in fata rapidului vom avea d suferit moral,dar ca sa spunem k vom pierde locul de champions league e cam aiurea!pentru moment steaua e p loc d champions,iar rapid nu!in situatia actuala,steaua,cel putin teoretic are sansele mai mari!campionatul e lung si se pot intampla multe!credeti ca dinamo e detasata in invingatoare sigura?scandalurile acolo se tin lant,si etape mai sunt destule!va las ca sunt in sesiune si trebuie sa invat!
PS: Domnule Borcea, chiar daca sunt stelist, m`am bucurat sincer atunci cand dinamo si rapid au realizat acele performante notabile in europa!renuntati la: „sa moara capra vecinului”, acum ca tot am intrat in europa!
Sper sa revin!
Bafta dinamo si STEAUA in europa

johnny_a32  •  7 februarie 2007, 10:55

@rusine stiaua, eu sunt stelist, si declar: rapid este o echipa frumoasa.

dar atat. poti sa spui ca chelsea e o echipa frumoasa? sau fc porto de acum vreo 2-3 ani era frumoasa? rezultatele conteaza.

va mintiti cu gandul ca steaua a furat campionate inainte si dupa ’89.

finalele de CL dinainte de ’89 nu au fost blat. nici meciurile din CL de dupa ’89 nu au fost blaturi. nici meciurile din UEFA din ultimii 2-3 ani nu au fost blaturi.

astea inseamna performante. este steaua o echipa frumoasa? n-as prea zice. dar v-am scos anul trecut din UEFA. si am ajuns in CL anul asta. si pot continua.

maxx1923  •  7 februarie 2007, 11:02

De ce nu publicati adevarata „istorie” a stelei ,sa afle toti simpatizantii acestui club sovietic,cum a fost avortata de sovietici in Romania,cum obtineau rezultate si titluri la comanda,cum luau pe cine vroiau ei la ordin,cum incorporau in armata pe cei ce nu vroiau la steaua,de cupa castigata prin decret…….si multe alte abuzuri facute de acesata echipa ADUSA SI SUSTINUTA DE COMUNISTI! si sa nu ma luati cu CCE castigata de steaua,ca atunci singura echipa adevarata a fost Barcelona ,unde un meci intreg a-ti iesit de 5 ori din jumatatea voastra si ……….norocul Ducadam.
FORZZA RAPID-anticeausei!

ultrasur  •  7 februarie 2007, 11:03

adica, sa intelegem ca suporterii din provincie care tin cu Steaua, rapid sau dinamo: „fac plecaciuni”? fara suparare dar asta e o ineptie. exprimare jalnica, Domanule Ioanitoaia.. suporterii care tin cu alte echipe decat cele din orasele in care locuiesc nu „fac plecaciuni”, dimpotriva, parerea mea e ca ei sunt aceia care sunt capabili sa se rupa de Traditie, sa-i formeze singuri o opinie si sa nu tina cu o echipa oarecare doar pt ca locuiesc la 5 min de stadion. respect celor ca ei. personal consider ca sunt mult deasupra celorlalti..asertiunea din articol e de-a dreptul ridicola

ultrasur  •  7 februarie 2007, 11:07

uite la rapizdistu asta redus, atat stie, atat a invatat. clar nu e omul capabil sa-si formeze o opinie singur. recita prosteste un refren recitat de totzii gunoierii de-a lungul timpului.. si atat. asa l-a invatat cineva, el nu e capabil sa vada dincolo de conditionarile la care a fost supus de anturaj. asta da suporter :))

matrixone  •  7 februarie 2007, 11:12

ptr. RUSINE sTIAUA
Se vede ca esti suporter al echipei de sub pod!!!!!, sunteti cunoscuti prin „prieteniile” pe care le aveti cu Limba Romana.
Mai pune mana pe o carte (daca stii ce e aia).

giuglestina  •  7 februarie 2007, 11:19

cu tot respectul pentru oamenii care simpatizeaza steaua:oare ajungea steaua la performanta fara puterea lui ilie si valentin? ei sunt responsabili pentru orgoliul vostru cateodata neacoperi de purtarea lui mm!sa tii cu steaua inseamna sa-ti asumi si pumnul lui mm si pomenile pe care jj le imparte cu emfaza!locul 2 va fi al stelei fara discutii caci e vorba de campinatul romaniei si nu al angliei unde sarmanii investitori nu isi pot cumpara arbitrii sau macar un meci in ultima etapa la F.C.UASLUOINEN!
cu stima!

tony_big_fan  •  7 februarie 2007, 11:20

Steaua inainte de revolutie era echipa familiei ceausescu, la fel cum dinamo era echipa securitatii si exemple pot continua cu: Victoria,FC Olt,Flacara Moreni, toate aceste echipe aveau un statut privilegiat fata de celelalte dar dupa revolutie situatia s-a schimbat. Deci chiar lasand la o parte ce s-a intamplat inainte de 89 Steaua tot are performante mai mari decat a tuturor celorlalte echipe din Romania luate la un loc.

Cata  •  7 februarie 2007, 11:20

Nu are sanse Rapidul in fata Stelei. La ora actuala, jocul Stelei e cu doua clase mai sus fata de cel al Rapidului. Nu vedeti ca numai egaluri fac? Acuma o mai venit si Ganea sa tulbure apele pe-acolo. Nici vorba de locul 2. Sa se bucure daca prind loc de UEFA.

fento  •  7 februarie 2007, 11:23

Rapid ehipa de retarzi ce santeti.ba voi nu vedeti ce valoare aveti?voi vretzi locul 2 casa ne faceti de ras in europa?voi avetzi fata de europa?santeti dea dreptul penibli baieti reveniti-va un pic.ce sa mai zic de dinamo.pai valoarea lui dinamo s-a vazut in meciul cu totenham cand dinamo a facut figuratie pe teren mai bine nu se prezentau ca era mai frumos ca oricum ia umilit rau de tot asta e val lui dinamo=0 barat.FORZA STEAUA.

Cata  •  7 februarie 2007, 11:24

Acuma haideti sa ne reamintim toata istoria de 100 de ani incoace, oricare ar fi ea. Haideti sa-i condamnam pe nemti ca l-au avut pe Hitler, pe americani ca au aruncat 2 bombe atomice, etc. etc. etc. Traiti in prezent, nu tot comemorati trecutul.

Radu  •  7 februarie 2007, 11:28

Tolontane ai avut mare dreptate cand ai spus aceste 2 propozitii: „În sport, cînd eşti întîmpinat cu simpatie peste tot înseamnă că nu sperii pe nimeni. Ostilitatea ţine loc de recunoaştere.” Spun acest lucru pentru ca sunt dinamovist si cu siguranta se potriveste si la noi.

Asta trebuie sa inteleaga stelistii astia imbecili. Dar unde e creieru’ mic…

Lev Bazil  •  7 februarie 2007, 11:32

Arhimandritul Gheorghe Petrescu ne scrie in stilul sau inconfundabil ca „v-a avea viata grea cu Rapidul, atat Dinamo cat si Steaua, pentru ca balonul, este rotund.” Ce viata usoara ar fi avut, atat Dinamo cat si Steaua, cu Rapidul, daca balonul era patrat! Gramatica nu mai este tinuta la mare pret, dar ce conteaza!
Daca ostilitatea publicului este un criteriu de valoare, asa cum sugereaza dl Tolontan, inseamna ca Dinamo este cea mai tare echipa – ceea ce este adevarat in acest moment. Dar mai departe? Bine-ar fi sa se mai estompeze aceasta latura afectiva, in folosul cognitiei!
Altfel nu gasesc nimic interesant in acest articol. Umplutura. Iar acel @multescu putea sa scrie si in limba romana, ca doar nu-l cheama „muchly”

Fariseu  •  7 februarie 2007, 11:32

@Max1923

Bravo d-le. Sa stii ca ai mare dreptate. Steaua, avortata in Romania de URSS.
Pronostic: Stoia termina campionatul pe 4 la mare lupta cu Vasluiul.
Are cineva curaj sa parieze cu mine pe o suta de euro?

Cătălin Tolontan  •  7 februarie 2007, 11:33

georgero: in expresia „mineri stelisti”, atributul este stelisti, nu mineri. cu alte cuvinte, in loc sa scriu petrosanenii stelist am scris minerii stelisti.

cfrasina  •  7 februarie 2007, 11:37

maxx1923, ia mai uita-te putzin in statistici si vezi dupa revolutzie: rapidul are 2 titluri, Steaua si dinamo mult mai multe. Spre rushinea mea stiu si ce antrenori au castigat titlurile Rapidului ( era si greu rau) dar pt Steaua si Dinamo nu merita sa-mi bat capul. Nu ar strica ceva mai multa civilizatzie si putzin respectintre noi, pt ca, sa nu uitam ca si noi cerem acelasi lucru echipelor noastre. Eu personal as vrea sa-mi duc baiatul la cate un meci dar mi-e teama ca dau de niste bloggeri pe acolo, asa ca mai stau. Pana atunci trebuie sa se multzumeasca cu Old Trafford. Respect

Comentează