TOLO.RO
„E un lucru serios, să rezolvăm cumva”. Aşa a scris Ioan Todan, şeful achiziţiilor sportive din TVR, pe somaţia pe care Telesport a trimis-o în 24 ianuarie. Cuvintele, adăugate cu pixul pe actul oficial, care sosise la TVR în dublu exemplar, la Sport şi la Economic, au ajuns la ultimul departament. Todan a mai trimis şi un mail, în care îi explica directoarei Economice, Cipriana Voicu, că e un impas serios şi că „Telesport nu se joacă, va rezilia contractul drepturilor pentru Liga 1”.
vineri, 9 februarie 2007, 7:42
„E un lucru serios, să rezolvăm cumva”. Aşa a scris Ioan Todan, şeful achiziţiilor sportive din TVR, pe somaţia pe care Telesport a trimis-o în 24 ianuarie. Cuvintele, adăugate cu pixul pe actul oficial, care sosise la TVR în dublu exemplar, la Sport şi la Economic, au ajuns la ultimul departament. Todan a mai trimis şi un mail, în care îi explica directoarei Economice, Cipriana Voicu, că e un impas serios şi că „Telesport nu se joacă, va rezilia contractul drepturilor pentru Liga 1”.
Departamentul Economic n-a răspuns în nici un fel. Şi, cîteva zile mai tîrziu, la aproape o lună după ce factura iniţială sosise în televiziunea publică, Telesport a trimis o altă notificare, de reziliere. Acest act a devenit vizibil şi a stîrnit scandalul care umple scena publică în ultima săptămînă.
Probabil că, dacă se merge în amontele procedurilor interne, nimeni nu va fi găsit vinovat. Sportul e absolvit, Economicul n-a avut bani, iar Directorul General nu a fost informat. Mă laşi?! Cum de toate aceste ghinioane s-au aliniat taman în momentul în care se lansa Kanal D, cel mai ambiţios proiect TV al ultimilor ani?!
Birocraţia nu e o explicaţie. Ea doar a înlesnit planul. Unul din care TVR, după propriile comunicate, „va pierde milioane de euro”.
Tudor Giurgiu spune că se va lupta pînă la capăt. E greu de spus dacă de un preşedinte gladiator avea nevoie TVR. Mai degrabă de un administrator informat şi pe fază.
Cît despre angajaţii de la Sport, senzaţia e că prin această pierdere şi-au erodat propria muncă. Şi ceva din realizările ultimilor ani. Transmisiile, ştirile, comentariile aveau un aer competitiv. Păcat! Iar dacă unii dintre ei vor pleca la Kanal D, ceea ce e pe deplin justificat din perspectiva propriei cariere, mişcarea nu va face decît să înteţească mirosul din aer. Al complotului. Nu universal, ci bugetar.
shrek • 9 februarie 2007, 19:56
Am citit si rascitit posturile voastre anterioare, am incercat din rasputeri sa-i gasesc o circumstanta atentuanta lui Tudor Giurgiu, dar nu pot. De la inceput va zic ca nu ma pricep la „agi” si „ca-uri”, n-am fost consilierul lui musetescu, dar am functie de conducere, nu mare lucru, dar cat sa stiu ca orice se intampla important in departamentul pe care il conduc, absolut tot, trebuie sa stiu. Orice sef, cat o fi el de mic si de prapadit, macar atata lucru tre’ sa faca, sa actioneze in conformitate cu circumstantele. Boon, sunt de acord ca Giurgiu nu trebuie deranjat pentru toate flecustetele, dar cand pluteste in aer amenintarea rezilierii contractului cu TeleSport, nu pot sa cred, nu cred, domnilor, ca Tudor Giurgiu chiar poate fi absolvit de orice vina…
eu • 9 februarie 2007, 19:56
asa e
Adrian • 9 februarie 2007, 19:58
Domnule Tolontan,
Foarte mult de suferit vor avea si microbistii din strainatate. TVR international care transmitea doua meciuri pe saptamana este receptionat gratuit in America (e drept, platesti cam 300 de dolari pe antena parabolica).
In rest, romanii din America pot vedea meciurile de pe Telesport si Antena unu, costul celor 2 canale plus Pro.tv international fiind de 37 dolari/luna.
Ramane varianta internetului, oferita prin trustul Pro: o suta de dolari pentru returul de campionat.
Nu ca aici am duce lipsa de fotbal (se vad toate marile campionate europene plus Argentina, Brazilia, Mexic etc). Dar campionatul romanesc reprezinta o atractie in plus.
oradeanu’ • 9 februarie 2007, 20:04
domnilor ma simt furat! la celelalte televiziuni nu platesc abonament deci nu am pretentii dar la televiziunea nationala platesc abonament si am pretentii sa vad macar sport daca altceva nu pot vedea. sex nu, sport nu, filme bune nu. atunci pentru ce mai platim obligatoriu abonament tv??
Arhi • 9 februarie 2007, 20:06
Eh, si ce daca a ramas fara meciuri? Vor achiziona drepturile de la Kanal D. Intre timp, dupa cum s-a si vazut, l-au pistonat pe Ralu FIlip sa le dea voie sa dea reclame in pauze. Pariu ca isi scot banii in jumatate de an cel mult, cu proft?
Maxim • 9 februarie 2007, 20:09
TVR poate cumpara drepturile pentru transmisia in strainatate unde Dogan nu se prinde. In plus, poate cumpara drepturile de transmisie in reluare pentru romanii din „catunele unde n-au ajuns turcii neam de neamul lor” 🙂
Pt Catalin Tolontan: am si alte consideratii la mine, daca vrei sa citesti. Numai bine
Adry • 9 februarie 2007, 20:16
Intotdeauna ratiunile financiare primeaza,cine da banul castiga,asa ca nu trebuie sa ne miram de ceea ce se intampla.Degeaba va indignati nu veti rezolva nimic,nu intereseaza pe nimeni dorintele noastre.
alexx • 9 februarie 2007, 20:18
zicea Gigi Becali ca el va lasa TVRu sa intre in ghencea si sa transmita meciurile Stelei pt ca romanii de la tzara sa vada ……
E posibil acest lucru?
kaiser chiefs • 9 februarie 2007, 20:22
cineva,undeva pe ceva bolg scria ca in Europa de Vest televiziunile de stat abia mai transmit nationala,asa ca nu vad care-i drama……..ca sunt interese obscure si coruptie in TVR-este foarte normal ,de ce ar fi diferit fata de intreaga societate romaneasca?
chelseaboy_nyku • 9 februarie 2007, 20:22
Asta e ….si in anglia televiziunea nationala nu transmite meciuri din premier league doar ale nationalei..cine are bani plateste. daca nu au bani sa cumpere documentare cu cai verzi ;))
kaiser chiefs • 9 februarie 2007, 20:23
eu sunt stelist ,dar GG ma plictiseste si ma irita din ce in ce mai tare cu ,campania lui electorala 🙁
flubber • 9 februarie 2007, 20:27
Mda. TVR demonstreaza inca o data ce televiziune amatoare este. Pacat de oamenii din departamentul sport gen Radu Naum sau Emil Gradinescu care sunt niste profesionisti. Pacat de ei, ca in rest…
Paulo • 9 februarie 2007, 20:28
a fost un blat
pacat pentru oamenii care nu vor mai putea urmari cele mai tari meciuri ale campionatului…
rusine tvr-ului ca a reusit „performanta” sa-si bata joc de oamenii care ii platesc atatia bani…
www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ • 9 februarie 2007, 20:30
Nu te lasa continua ca sunt tare curios care a fost adevarul- daca o sa aflam.
Vezi cele mai reusite driblinguri din fotbal, apar si fotbalisti romania, din pacate numai la jucatori driblati, accesand linkul din nume.
old_reddog • 9 februarie 2007, 20:35
ma uit pe antena3 la o emisiune pe acest subiect !!!!!
se pare ca lucrurile stau cam asa: cam toata lumea din TVR (inclusiv Giurgiu) stia ca trebuie facuta o plata, Telesportul le-a trimis somatie (a aratat-o Mitica in direct) dar ei au bagat capul in nisip ca strutii pentru ca nu aveau banii.
Mi se pare mie ca nu e reala explicatia TVR-ului ca o contabila a uitat sa plateasca si ca au incercat o practica teparilor: ne prelevam de birocratie si tragem de timp.
Pe acest fond Telesportul abia astepta sa ia pe fix acelasi pachet de meciuri vreun milion in plus.
Ba TVR-istilor eu v-am platit abonamentul voi ce dracu ati facut cu banii !!!!!!
old_reddog • 9 februarie 2007, 20:38
Nu a fost nimeni din TVR nici amator, nici uituc nici rau intentionat – DACA NU AI BANI IN CONT (sau daca-i ai dar ai de acoperit alte datorii) CE DRACU SA FACI. Spui furnizorului: contabila e bolnava, nu mi-ai trimis instiintare, nu lucreaza banca, aberatii.
Si dai ai si un contrct de cacao si concurenta te asteapa la cotitura – asta e !
Paulo • 9 februarie 2007, 20:38
pt alexx:
nu e posibil…
tvr nu mai are dreptul sa transmita meciuri…poate sa faca jiji ce vrea…
Arhi • 9 februarie 2007, 20:39
Va dati seama cata spaga a luat vreun director economic din TVR doar ptr ca nu a autorizat o plata…
trustman • 9 februarie 2007, 20:44
din perspectiva unui om care a avut firma: orice contract prevede pentru neplata unei facturi aplicarea de penalizari. eu nu am auzit de contract care sa se rezilieze intr-o luna pentru ca nu s-a platit o factura. daca aveau in contract clauza de rezilere la neplata in termen de x zile a unei facturi, atunci si-o merita.
niste oameni care fac afaceri impreuna incearca sa se inteleaga intai. nu-mi spuneti ca aia de la telesport nu aveau numarul de telefon sau emailul lui giurgiu ca nu va cred.
mie gestul telesport mi se pare premeditat si cel putin la limita legii. despre morala vorbim in alta tara, nu in romania.
old_reddog • 9 februarie 2007, 20:45
@Arhi
NU E ADEVARAT !!!!
Oamenii astia nu au avut banii in cont sau mai rau, trebuiau platite alte servicii „mai importante” (a se citi catre firmele capusa).
Pai daca au stiut toti (Giurgiu, Todan, Enachescu, Directorul Economic) ca e o datorie nu i-ar fi impus unei simple contabile sa opere o plata daca asta „uita”?
T.R.O • 9 februarie 2007, 20:47
Hopa! Detalii care nu intereseaza publicul de la TVR???? Bai baiatule, eu , parte din public, sunt interesat de ce avocati ai angajat!
Las faptul ca Baleanu, vai de mama lui de prost, insista cu optiunea 4 cand e clar ca e optiunea 6,7 sau 8!
old_reddog • 9 februarie 2007, 20:47
Bai oameni buni uitati-va pe Antena3. Sunt acolo Mitica si Giurgiu si eu am inteles care a fost treaba !!!!!
kristian • 9 februarie 2007, 20:47
Pe voi nu va enerveaza le culme chestiile astea? Cand suntem luati de prosti. Cand ni se servesc explicatii penibile pentru lucruri absurde. Cand se fura pe fata. Sunt satul pana peste cap.
T.R.O • 9 februarie 2007, 20:49
Ce face Dragomir pe prostu! BAi jsmechere! Daca telesport ia un milion peste contract ii revine lui sau cluburilor????? II revin telesportului, implicit lui Dragomir (spaga) iar cluburile pierd!
balcescu • 9 februarie 2007, 20:55
este incorect si imoral! de ce sa platesc eu „afacerile” acelor dubiosi si salariile(nesimtit de mari) ale „stelelor!!!” tvr , in skimb sa nu primesc decat emisiuni lamentabile! Sunt din „catunul ala unde nu au ajuns turcii…” si nu am kblu , deci urmaresc la tvr cam in genul ante ’89! NU MAI PLATESC ABONAMENT! SALUT!
old_reddog • 9 februarie 2007, 20:56
1. Vine factura la TVR – astia o primesc si chipurile automat ea trebuia platita
2. Oamenii de la Economic vor sa faca plata dar nu au banii disponibili in cont sau banii sunt „rezervati” pentru alte plati. Se intalnesc baietii de la TVR in frunte cu Giurgiu si se hotarasc ei in secret sa intarzie plata. Lasa-i pe Telesport sa mai astepte.
3. Astia de la Telesport se impacienteaza si le transmit astora in scris ca intarzie plata nejustificat
4. TVR-ul primeste instiintarea dar ce zice Giurgiu (sau oamenii lui): „Dai incolo pe astia de la Telesport sa astepte ca le don noi banii”
5. Informatia se scurge la Dogan care intra pe fir si le propune o suma cu 1 mil mai mare celor de la Telesport.
6. Telesportul ia contractul la rasfoit vede ca asta pe prost facut pentru TVR si ca le permite sa-l rezilieze in caz de neplata. Nu se mai agita sa-i convinga pe TVR-isti sa le dea banii
7. Se face termenul la care se putea rezilia, le trimit TVR-istilor adresa in acest sens si le vand drepturile celor de la Dogan.
8. Se trezeste si TVR-ul din adormire si-si dau seama ca au luat-o !!!!
Ce spuneti de acest scenariu in 8 pasi?
alex toth • 9 februarie 2007, 21:06
dumitru dragomir e cancerul fotbalului romanesc… un militian smecher care lupta doar pentru interesele sale obscure
Paulo • 9 februarie 2007, 21:07
pt old_reddog:
frumos prezentat…pacat ca e si real…
FORZA DINAMO FOREVER !!!
JOHNSON • 9 februarie 2007, 21:14
Crezi ca Vlad Enachescu mai are nevoie de o slujba grasa la Dogan sau oriunde altundeva dupa ” amnezia ” respectiva ? Eu cred ca va ramane pe loc,cei care vor pleca acolo nu au niciun amestec pur si simplu le este frica sa nu ramana muritori de foame.
Cat despre director,aici poate ca e mana lui Dumnezeu,acesta l-a umilit in public pentru ca la randu-i acest om tocmai l-a umilit nemeritat pe un inalt demnitar in Stat in favoarea altuia si mai puternic.Cine alearga dupa protectie politica o pierde in schimb pe cea a publicului din banii caruia supravietuieste.
Iar daca public nu exista degeaba ai protectie,din acel moment nu mai contezi.
Eu din STRAINATATE • 9 februarie 2007, 21:29
Nu stau in RO dar TVRI era singurul post prin care puteam vedea meciurile. De o sapt exista NUMAI VORBARIE DE DOI LEI… cine care ce a facut! EU AM O PROPUNERE Pt TOTI PLATITORII… *** NU PLATITI NICI UNUL TIMP DE O LUNA ABONAMENTUL…POATE IL CUMPARA CINEVA SI PE ACESTA…DE LA TOT POPORUL ROMAN***!! Nu se gaseste nimeni prin TVR sa faca un blat sa … sa scape bugetarul de povara platii???..ca tot sunt in CALDURI… sa faca misculatii!!!
Eu din STRAINATATE • 9 februarie 2007, 21:31
DACA CEI DIN TVR ISI BAT JOC DE OAMENI…de ce nu s-ar raspunde si de catre acestia TOT CU ACEEASI MONEDA!!! NU MERITA SA ISI INCASEZE ABONAMENTUL!!!
old_reddog • 9 februarie 2007, 21:33
Nu zau !!!!
Se vede ca nu esti de pe la noi !!!!
In Romania abonamentul TVR se incaseaza automat prin plata facturii la curent electric consumat in locuinta proprie.
Tu crezi ca astia de la noi sunt prosti ca aia din tara ta de resedinta !!!!
Iar daca nu platesti factura asta, sau o platesti partial, vezi Surprize, Surprize la lumanare !!!!
Mai alte propuneri?
vicu • 9 februarie 2007, 21:36
încă o dovadă că pe cei de la TVR îi doare la 1metru de un organ sensibil.
În DEX nu este cuprins încă cuvântul care să-i califice pe aceşti paraziţi.
Dar toate dicţionarele lumii au definită clar noţiunea de PUBLICĂ . Numai TVR nu ştie că este televiziune publică şi trăieşte doar pentru campaniile electorale.
Chiar şi aşa putem să le spunem altcumva : Televiziunea Votanţilor Revoltaţi.
Lansaţi un concurs pe tema asta şi vedeţi câtă imaginaţie au cei care le dau banii unor pseudoprofesionişti .
vicu • 9 februarie 2007, 21:41
old_reddog
cel mai realist scenariu …
dar ai uitat ceva : în loc de muzică avem râsul idiot a lui Corleone Mitică , iar la logistică şi efecte vizuale (fum şi praf în ochi) pe Sandu Bucătaru.
Eu din STRAINATATE • 9 februarie 2007, 21:41
pt old_reddog…. in nici o tara din EUROPA nu se plateste obligatoriu abonamentul Tv prin plata facturii la curent!!! .. asa ca … DESTEPTII SA MEARGA LA CEDO!!! ..si ca sa iti spun o jmcherie personala…eu ma uit la TV si nu platesc nici un fel de taxa… pt ca e gratis pt prosti. 🙂
cosmin • 9 februarie 2007, 21:42
nu inteleg de ce nu va convine ca nu mai transmite TVR ul meciurile din Liga I, traim in anul 2007 cand exista concurenta, exista libertatea de a alege pe care am castigat-o in ’89. Explicati-mi si mie domnule Tolontan de ce sunteti un fan atat de inversunat al TVR-ului, probabil o sa va legati de faptul ca TVR ul are acoperire mai mare, dar tin sa va reamintesc ca exista Digi TV, Boom tv, Focus Sat, Max tv platforme digitale prin intermediul carora se poate prinde Kanal D fara nici un impediment. Suntem multi care ne saturasem de monopolul TVR, de mult timp asteptam o surpriza precum Kanal D! multumesc Telesport pentru alegerea facuta! Sa le dam o sansa si celor de la Kanal D si daca nu vom fi multumiti atunci sa comentam! V-as fi recunostar domnule Tolontan daca mi-ari raspunde la cele scrise mai sus!
cata • 9 februarie 2007, 21:44
e ciudat pt. ca am fost obisnuit ca intotdeauna sa vad meciurile din liga I pe tvr.de ce nush pt. ca mai transmiteau si alte posturi meciuri din liga da totusi tvr parca era un un tribun al campionatului intern. si referitor la ce a zis becali..poate sa cheme tvr sa filmeze dand o anumita suma de bani lui dogan….asa am prins si eu informatia de pe niste bloguri:D
azevedo_kid • 9 februarie 2007, 21:44
Adevarat.NAUM,ENACHESCU si ceilalti realizau cu adevarat stiri si comentarii COMPETITIVE si SPORTIVE(cu adevarat).
pacat ca TVR a pierdut drepturile.
SPER SA DUREZE doar un an jumatate.si sa revina TVR-ul.
AM INCREDERE in NAUM.
vicu • 9 februarie 2007, 21:48
kaiser chiefs
perfectă dreptate ai
dar dacă nu se mai uită nimeni la programele TVR , taxa o să crescă
în vest nu se face aşa ceva fără fundamentare economică clară
la noi …
bag … mâna-n buzunar să mă scarpin în cap
old_reddog • 9 februarie 2007, 21:48
stai un pic sa inteleg si eu:
1. la tine daca ai televizor e obiligatoriu sa platesti abonament la televiunea nationala?
2. daca ai curent electric dar nu ai televizor trebuie sa faci niste demersuri prin care sa demonstrezi ca nu ai televizor pentru ca altfel te obliga sa platesti automat?
3. daca tu ai o firma de tuns oua la care folosesti un aparat de tuns bagat in priza te obliga astia sa platesti automat taxa la TV?
nobody • 9 februarie 2007, 22:09
Complet offtopic: Domnule Tolontan, va banui a fi un tip cu simtul umorului. Daca sunteti, sa urmati acest link: http://www.youtube.com/watch?v=vi-gT_UnhAc
Pe mine m-a amuzat, fara vreo urma de rautate. Sper sa va amuze si pe dvs.
Eu din STRAINATATE • 9 februarie 2007, 22:13
1. la PROSTII ASTIA ( e adevarat noi mereu sunt cei mai destepti si tari din lume dar din pacate nu confirmam cand e momentul …si nu mai are rost sa dau exemple concludente ) CUM SPUNEAI este obligatoriu sa platesti taxa TV de la stat!!! Exceptie fac somerii, cei care traiesc din social si alte categorii batute de soarta
2. BRAVO !!! tot la prostii astia daca ai curent si nu ai TV, nu esti obligat sa platesti taxa. Si nu trebuie neaparat sa faci demersuri ci f simplu spui ca nu ai TV si nu platesti.
Ei tot vin pe la usi si inceraca tot felul de driblinguri..dar sunt f multi care nu platesc taxa si se uita moca !!!
3. de obligat te obliga astia… mai mult in TARA NOASTRA UND LIBERATEA ESTE FARA GRANITE… dar daca stai s avezi practic la prostii astia e cat de cat MAi OMENESC ca pe la noi.
DACA TIE TI SE PARE NORMAL SA PLATESTI AUTOMAT TAXA TV DOAR PT CA AI CURENT … da-mi voie sa fiu de alta parere!!! Se prea poate sa fiu s azicem fotograf si sa folosesc curent DOAR SA_MI INCARC BATERIA LA APARAT FOTO. NU CREZI C A E NORMAL ASA?
bunicu • 9 februarie 2007, 22:16
Eu oricum nu inteleg rostul taxei pe televizor. Asa o sa puna in curand taxa pe masina de spalat, pe aragaz, pe frigider. motive gasesc ei. o sa spuna ca televiziunea emite si ca na … dar poate eu nu vreau. nu vreau TVR (mai ales acum ca nici fotbal din campionat nu mai dau) de ce sa platesc?
Daca va tine sa manageriati o echipa de fotbal hai sa va vad ce puteti:
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=98078
Vadim • 9 februarie 2007, 22:21
In 2008 drepturile vor fi ale lui Vadim.
Campionatul va fi transmis la Cosmos tv,
toate cele 9 meciuri.
old_reddog • 9 februarie 2007, 22:24
cred ca ne intelegem ca eu incerc sa fac o „reducere la absurd”. Te-ai prins cine sunt” prostii” si cine „desteptii”. Serios vorbind am incercat doar sa-ti prezint cum sta situatia in Romanica. Eram interesat si de cum e reglementata problema asta abroad.
Iar de atacat la CEDO cum spuneai tu nu cred ca sunt sanse. AU avut baietii grija sa se „acopere”.
Ca am plati acolo o taxa – normala si in alte tari – nu ar fi o mare chestie. Platim noi alte taxa mult mai aberante. De tot jenibilul (= jenant + penibil) este ca TVRomania Abonament face afaceri de cacao pe banii nosri. Adica eu te sustin financiar si tu pierzi drepturile de emisie pentru un program care ma interesa. In schimb lui nea’ Zarzarov nu i-ai intaziat plata niciodata (si asta e doar un exemplu). Si mai iesi ca fraierul pe post si ne vinzi gogosi!
Asta e lucrul care ma oftica pe mine.
Ahonen • 9 februarie 2007, 22:31
MESAJ PT GSP
scriu pe blogul lui catalin tolontan pentru ca el se crede unul dintre cei mai importanti „ziaristi sportivi”. Poate vede si el in ce hal poate sa arate site-ul gsp si ce stiri extraordinar de interesante poate sa prezinte… va tot laudati de nu stiu cat timp ca schimbati site-u, ca nu stiu ce faceti la el, nimic. si in plus si ziarul il umpleti de reclame ca e si normal, sa va scoateti banii. Da macar in loc sa scrieti pe ziar 16 pagini sau cat are scrieti si voi 10 pagini (cu stiri din sport) + 6 pagini (reclame).
la revedere
Stefan • 9 februarie 2007, 22:36
Sa stiti ca eu sunt de vina!
De la 1 Mai ma mut intr-o cladirea unde nu am voie sa montez antene paraboloice, asa ca ma lingeam pe botic de meciuri pe TVRi oricum! Asa ca ce si-au zis oamenii de la TVR, sa ma face cumva sa nu regret mutarea!
Da imi place in schimb ca vad ca aveti spirit combativ, dezbatetzi, discutati si pana urma asta trezeste spiritul civic. Si cand spiritu’ civic e suficient de desteptat, atunci sa vedeti voi cum la TVR nu o sa mai ajunga in functii de conducere oamenii care sa se preteze la asemenea magarii.
Brucan,pe langa ca a zis ca suntem oameni stupizi, a zis ca ne trebuie vreo 20 de ani sa ajungem ocidentul din urma. Cred ca se referea la trezitul spiritului asta civic. Sa speram ca mai avem doar trei ani de tras.
Ura.
cristy • 9 februarie 2007, 22:38
bai Ste dapoi vad ca nici tu n-ai pe multa scola sa vede din avion ha ha
Eu din STRAINATATE • 9 februarie 2007, 22:40
.. ai perfecta dreptate …si de acelasi lucru ma oftic si eu!!!!..ce sa mai zicem..CA LA NOI LA NIMENI !!!
Stefan • 9 februarie 2007, 22:42
Daca la mine te referi, sa sti ca sansele sunt ca am mai multe decat tine, ori si tu esti scolit bine de tot, in caz ca suntem la egalitate. Mai multa scoala nu ai cum sa ai, crede-ma pe cuvant.
Daca te referi la greselile de tastatura, n-ai nici o treaba. Eu sunt in la servici, asa ca nu am timp sa stau sa recitesc. Oricum am facut-o, dar butonul de stop n-a actionat la vreme.