TOLO.RO
E doar o impresie, nu daţi cu pietre! Vine din declaraţiile oficialilor celor două echipe. Din nebuloasa începutului de sezon. Pornim în această săptămînă UEFA nu doar cu a doua şansă, ci şi cu ideea că dacă vom fi eliminaţi, nu-i nici o tragedie. Ne revedem la toamnă în Ligă, spun atît Dinamo, cît şi Steaua. Am uitat! PAR a spune.
duminică, 11 februarie 2007, 5:09
E doar o impresie, nu daţi cu pietre! Vine din declaraţiile oficialilor celor două echipe. Din nebuloasa începutului de sezon. Pornim în această săptămînă UEFA nu doar cu a doua şansă, ci şi cu ideea că dacă vom fi eliminaţi, nu-i nici o tragedie. Ne revedem la toamnă în Ligă, spun atît Dinamo, cît şi Steaua. Am uitat! PAR a spune.
Dacă acest curent de gîndire e împărtăşit de jucători, nu e deloc bine. Sigur că Benfica şi Sevilla sînt echipe cu bugete mai mari, cu fotbalişti mai cunoscuţi în industria internaţională şi, prin urmare, cotate mai bine. Pe de altă parte însă, experienţa Stelei a demonstrat-o, Liga Campionilor începe în primăvară. Dacă n-ar fi ajuns în semifinalele Cupei Nevoiaşilor, poate că Steaua n-ar fi adunat maturitatea necesară pentru a trece de Standard Liege. Întrebaţi-i pe Rosenborg!
UEFA nu e o competiţie degeaba. Ea adună meciuri în picioarele jucătorilor, meciuri fără de care Liga e doar o utopie. Dinamo, mai ales, dar şi Steaua, dacă va ocupa locul doi în campionat, lucru deloc sigur!, au nevoie de cît mai multă experienţă. Amîndouă echipele au jucători noi, care se pot pierde, indiferent de valoare, sub reflectoarele Ligii Campionilor. Pe scurt. Nimic nu e pierdut, totul se joacă, în patru meciuri cumplite, care deschid sezonul, ba nu, anul, anul cel mai important pentru cluburi din ultimii 17 ani. Pentru că 2007 ar putea să ne aducă două echipe în grupele Ligii, ceea ce va însemna un brînci salvator pentru fotbalul nostru.
Un dinamovist • 12 februarie 2007, 7:41
Nu sunt de acord cu faptul ca „UEFA Cup” este o competitie de 2 bani (nu in acest an) daca ne gandim la ce echipe au ramas in competitie : Weder Bremen, Benfica, Sevillla, Tottenham, Ajax etc. Poate ca anul trecut au fost echipe mai slabe, dar in acest an competitia este destul de tare. Daca ne luam dupa calculele hartiei nici Steaua si nici Dinamo nu prea au sanse, dar noi speram ca aceste calcule sa fie infirmate, nu confirmate. In cazul lui Dinamo, daca reuseste o calificare asta ne-ar putea aduce in situatia de a trece inaintea portughezilor in clasamentul coeficientului de tara. Singura problema este ca Benfica este intr-o forma de zile mari, iar Dinamo este o echipa la care inca se mai lucreaza. In aceste conditii este destul de dificil sa speram intr-o minune, dar nu avem alta alternativa. Teoretic, se pare ca Steaua are mai mult noroc cu Sevilla care este intr-o perioada mai proasta, dar nici Steaua nu porneste cu prima sansa. Oricum sunt doua confruntari foarte dificile si daca vreuna din echipe reuseste sa se califice chiar merita felicitari. La nivelul bugetelor actuale ale cluburilor din Romania calificarea in fazele superioare grupelor in LC pare o chestiune de foarte mult noroc asa ca puncte nu putem face decat in cupa UEFA. Perspectiva nu este foarte roza pentru echipele din Romania.
bulan • 12 februarie 2007, 7:42
totusi
dute ba si impuscate. u compari benfica cu sevilia?
sevilia nu mai bate pe nimeni de 2-3 etape, in campionat.dar cu cine joak sevilia in fiecare etapa cu valencia, atletico madrid, barcelona, real m,villareal etc.
si cu cine joak benfica, in cam portugaliei, numai cu echipe de 2 lei. si nici pe alea nu`s instare sa le bata…
doar stii k si`a furat`o de la o echipa de anonimii in cupa portugaliei acu` de curand:))
arh.Gheorghe Petrescu • 12 februarie 2007, 7:43
Eu am parerea mea personala ca, atat Steaua cat si
Dinamo vor face o figura frumoasa in meciurile din
Cupa UEFA. Baietii s-au pregatit, si sant convins ca
vor da totul pentru calificare. Noi, spectatorii trebuie
sa-i sustinem, atat cei de aproape cat si noi cei din
SUA. Este adevarat ca Sevillia si Benfica sant de
temut dar, sa nu uitam experienta din anii trecuti,
cand Steaua a fost foarte aproape de marele event
al castigarii cupei UEFA. Hai Steaua, Hai Dinamo !
ioan plischi • 12 februarie 2007, 8:01
se deschide un text pe blog. omul scrie despre cresterea pepenilor. apar apoi comentariile – un fel de contre (fara legatura cu cosmin!) dinamo – steaua, de parca si daca parlamentul il suspenda pe basescu tot dinamovistii sau stelistii sunt de vina. mai la obiect, oameni buni!
ioan plischi • 12 februarie 2007, 8:04
ps legat de aceste intilniri – steaua-sevilla si dinamo-benfica – sa nu fim nici din cale-afara de optimisti, fiindca nasu’ a ajuns nas adevarat, dar nici sa nu bocim inainte de a vedea nasalia. sanse sunt, tragem de ele cu dintii, cu protezele si vedem noi ce-o iesi. un lucru este clar ca lumina care nu mai vine de la rasarit: nu va fi nici o tragedie in caz de necalificare. urmeaza – ca intotdeauna – alte recalificari, fiindca aici am fost intotdeauna tari.
MSV • 12 februarie 2007, 8:14
Desi apartine nevoiasilor , punctele din UEFA valoreaza la fel ca cele din Liga.
In Cupa UEFA , chiar daca nu aduni bani , obtii notorietate , palmaresul clubului se imbunatateste , ceea ce inseamna ca poti fi cap de serie , atat in C1 , cat si in C2.
Peste toate insa , este foarte important ca Steaua si Dinamo sa ajunga departe , pentru a avea trei echipe in Liga Campionilor in sezonul 2008-2009.
slayer • 12 februarie 2007, 10:23
Da, e inadmisibil ca Steaua sa nu elimine Sevilla, echipa care nu a mai batut pe nimeni de nu stiu cate meciuri. Mai ramane sa spunem si ca ar fi inadmisibil ca Dinamo sa se impiedice de o echipa submediocra, eliminata de Varzim din cupa. Doamne, cati prosti pe lumea asta!
Sa fie clar: daca vreuna dintre cele doua echipe romanesti trece mai departe, jos palaria, ar fi o performanta nemaipomenita, terminati cu prostiile
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 10:35
@Un dinamovist – Ce sa zic Benfica e intr-o forma extrordinara – ultimele rezultate – 1-2 cu Varzim din Liga a doua portugheza si 0-0 acasa cu Boavista. Nici Sevillia nu e intr-o forma extraordinara dar parca e o diferenta intre locul 2 in Spania fata de locul 3 in Potugalia nu de alta dar in Spania joaca echipe de genul: Barcelona- Castigatoarea Ch. League, Sevillia – Castigatoarea Cupei Uefa, Villareal – semifinalista de Ch. LEague (care a fost foarte aproape de finala daca nu rata pe final un 11m cu Arsenal) ca sa nu mai zic de echipe de genul: Real Madrid,Valencia,Deportivo,Atletico ….
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 10:42
@marius matei – daca Ch. League e castigata de una dintre echipele: AC Milan,Bayern,Arsenal,Liverpool si poate Real Madrid (astea impreuna au vreo 30 de Cupa Camp.+Ch.League) atunci ceea ce scrie pe siteul Uefa nu mai are nici o relevanta.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 10:46
@totusi – ala era meci amical (daca am lua numai dupa amicale atunci si Romania ar fi printre primele din lume) plus ca Benfica a avut numai 3 jucatori in nationala Portugaliei si dupa cate stiu eu o echipa de fotbal are 11 jucatori.
azazello • 12 februarie 2007, 10:54
Daca spui de UEFA ca este Cupa „nevoiasilor” cum ar fi sa – ti spuna cineva „draga Cataline”, (ca sa parafrazez o persoana importanta, nu spun cine), ca ziarul la care lucrezi este „ziarul nevoiasilor”. ..raportandu-l de ex la ProSport….:))
stelistu_20 • 12 februarie 2007, 10:54
SALUT TOLO, STIU CA CITESTI TOATE MESAJELE ASA CA TE ROG SA IMI RASPUNZI LA O INTREBARE . STII CUMVA DC REZUMATELE DIN CAMPIONATUL ROMANIEI NU SUNT DIFUZATE PE EUROSPORT CHIAR DACA SUNTEM PE LOCUL 10 ?? SI PENTRU CEILALTI DE PE BLOG STIE CAREVA FRECVENTA PE CARE SE PRINDE CANAL Dinamovisti???
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 11:01
Eu m-as multumi cu o Cupa UEFA desi e „cupa nevoiasilor” chiar daca din campionat s-ar rata participarea in Ch. League acolo am fost de 4 ori si pana la urma Cupa UEFA e singura care lipseste din palmaresul Stelei dintre Cupele Europene actuale.
mars potaie! • 12 februarie 2007, 11:01
stelistu_20: dk vrei sa prinzi canal lu` dinamu tb sa te muti la tiraspol
stelistu_20 • 12 februarie 2007, 11:18
:)):)):)) ms mars potaie . oricum vreau sa il vad din ghencea
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 11:25
@zeka – intr-adevar Dica ne-a facut toate meciurile mai ales cele cu: Betis,Standard,Lens ….
zeka • 12 februarie 2007, 11:27
@tony_big_fan Says
Ai uitat de cel cu Rosenborg. 🙂
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 11:32
@zeka – Nu inteleg ce e asa de rusinos ca ne-a eliminat Rosenborg pana la urma in acel an a facut 4 puncte in grupa de Ch. League e totusi o diferenta fata de Levski care n-a facut nici un punct anul asta si care a batut pe dinamo.
zeka • 12 februarie 2007, 11:34
Ideea era ca in meciurile alea nu a jucat Dica. Si, apropo de Levsky. Nu stiu cate puncte luati in grupa cu Barcelona, Chelsea si Werder.
stelistu_20 • 12 februarie 2007, 11:35
ZEKA VEZI CA A ANUNTAT LA TELEVIZOR CA SA ACCIDENTAT N@D NU MAI PLEACA IN CONCERT. TRECETI PE LA CANTONAMENTUL LU RAPID POATE IL GASITI PE GANEA:)):)):)):)). AI DREPTATE CA AVETI AC DE COJOCUL LOR CA VETI CASTIGA CU 3-0 PENTRU NU O SA GASEASCA STADIONU CAT DE MIC E:)):)):))
z • 12 februarie 2007, 11:37
zeka:
maidanezule ai curajul sa pronunti numele rosenborg. bai javra care umbli prin boscheti, pai aia e super echipa in comparatie cu ciocanul pardon dinamu.
rosenborg are 10-11 prezente in UCL, cum poate un maidanez k tine sa-si dea cu parerea despre o asemenea echipa.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 11:39
@zeka – nu se stie cate puncte luam dar fata de 0 puncte si 1 gol marcat …(nu-mi aduc aminte sa fi fost in Ch. League o echipa atat de slaba dar poate ajunge dinamo acolo si bate recordul).
z • 12 februarie 2007, 11:40
zeka:
intr-o grupa cu barcelona, chelsea si werder, steaua se califica. adica lua cel putin 12 puncte
zeka • 12 februarie 2007, 11:45
@z
Iti spun eu ce echipa era Rosenborg la momentul ala. La retrogradare in campionatul NORVEGIEI. :)) Daca juca Dica maturati cu ei. Dar Dica nu a fost si ati luat-o in freza in frunte cu ratoi, autor al unei prestatii magnifice.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 11:52
@z & zeka – intr-adevar Chelsea si Barcelona sunt echipe puternice dar nu intr-o forma extraordinara – Chelsea locul 2 in Anglia la distanta destul de mare de Manchester iar Barcelona locul 1 in Spania dar de ex. Real e la doar 5 puncte in spate, iar Werder in afara de jocul foarte bun de acasa cu Barca in rest victorii cu Levski si infrangeri pe linie, iar campionatul din Germania nu mai impresioneaza de mult timp prin cupele europene asa ca nu e foarte impresionant locul 2 actual al lui Werder.
Un dinamovist • 12 februarie 2007, 11:52
@Tony
E vorba doar de ultimele 2 meciuri. Si Dinamo a pierdut in cupa Romaniei cu Pandurii, desi in campionat a castigat cele 2 meciuri, deci meciul din cupa Portugaliei nu este concludent. Acel 0-0 cu Boavista s-a datorat mai mult ratarilor pe care le-au avut cei de la Benfica. Nu incerc sa sustin nimic, dar m-as bucura ca Benfica sa fie in scadere de forma, desi nu prea cred. Sa nu uitam ca Benfica este totusi o echipa de frunte in Europa si ca are o traditie mult mai bogata decat Sevilla, care pana anul trecut cand a castigat cupa UEFA nu prea a avut performante pe plan european. Nu trebuie sa privim lucrurile numai prin prisma faptului ca in Spania este un campionat mai puternic decat cel din Portugalia. Trebuie sa tinem cont si de valoarea echipelor. Nu cred ca am putea sa comparam cu exactitate cele doua echipe (oricum nu putem afirma cu certitudine ca una este mai puternica decat alta). In primul meu mesaj am pus in discutie forma de moment, nu valoarea de ansamblu. Poate ca am exagerat putin cu „forma de zile mari” necunoscand rezultatul din cupa Portugaliei, dar este cert ca Benfica a inceput anul 2007 destul de bine spre deosebire de Sevilla.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 11:55
Am uitat de victoria lui Werder cu Chelsea dar in conditiile in care englezii erau deja calificati si vroiau sa scape de un posibil adversar pt. castigarea Ch. League – Barcelona.
radik • 12 februarie 2007, 11:57
Alexandru Says:
February 11th, 2007 at 5:23 pm
Cateva lucruri poate nestiute in legatura cu situatia din TVR:
-stiti ca TVR a angajat deja un credit zilele acestea pt a putea efectua plata salariilor pt data de 15??? TVR nu a fost NICIODATA intr-o astfel de situatie.
-stiti ca dl Giurgiu a reusit sa cheltuiasca de 1 an si jumatate de cand a venit in TVR toate resursele???
-stiti ca Mari Romani si La urgenta, ‘proiectele’ de care dl Giurgiu a tinut cu dintii au costat fiecare cate 1 MILION DE EURO??? si stiti ca din publicitate in TVR nu s-a intors nici macar 20 % din aceasta suma???
-si se mai intreaba dl Giurgiu unde au zburat banii???
-stiti ca dl Giurgiu de cand a venit a instituit o noua moda si a infiintat o multime de posturi de “CONSULTANT PERSONAL” al dumnealui? posturi care sunt platite FIECARE cu peste 100 de milioane???
-si mai stiti ca parte din acesti bani se intorc FIX in buzunarul dumnealui???
-stiti ca in TVR oamenii vor sa faca revolta pt a-l inlatura pe acest presedinte??? si ca il cer inapoi pe dl Valentin Nicolau???
-stiti ca directorul de la sport a trimis faxul cu somatia telesport de reziliere catre economic, mentionanad pe el: “cipriana, te rog rezolva, chiar e o situatie grava’???
-e de competenta celor de la sport sa VERIFICE ECONOMICUL??? sa verifice daca sunt sau nu efectuate platile???
-chiar credeti ca dl Giurgiu nu stia situatia ECONOMICA a TVR-ului??? De ce minte in continuare ca sunt bani, cata vreme TVR a inceput sa faca credite???
-de ce arunca vina asupra sportului si economicului??? el e PAPITOI in TVR??? El cu ce se ocupa de fapt??? de ce incearca sa scape basma curata spunand ca ‘presedintele si-a delegat din aributii’??? El pt ce se afla acolo, daca nu pt chestiunile MAJORE???
-de ce nu spune ca a fost sunat de nenumarate ori PERSONAL de patronul telesport Horatiu Nicolau care dorea sa-l instiinteze se situatia delicata? De ce nu recunoaste ca l-a ‘pasat’de fiecare data secretarelor???
-angajatii TVR beneficiau in fiecare an de asa numitul ‘ beneficiu’ pt ca TVR iesea INTOTDEAUNA pe PROFIT! Oare acum mai e cazul oare sa intrebam daca anul acesta se va mai intampla asa??? sau poate face alt credit pt a incerca sa aratae ca situatia e ROZ??
Poate va puneti si voi ca jurnalisti mai multe semne de intrebare……
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ __ _ _
daca tu cunosti atat de bine situatia din tvr probabil ca si tu esti unul din tradatori
stelistu_20 • 12 februarie 2007, 11:58
DINAMOVISTILOR DATI PE CANAL D SA ACCIDENTAT N@D NU MAI PLEACA IN CONCERT .CREDEAM CA E O GLUMA DE LA AIA DE LA TELESPORT:)):)):)):))
z • 12 februarie 2007, 11:59
zeka:
aia era o echipa cu experienta in UCL, aici sa facut si diferenta intre steaua si ei… nu poti sa compari rosenborg cu polonia varsovia s-au cu dinamu. sau poti sa compari numai dk esti dinamovist:))
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:01
@Un dinamovist – bineinteles ca daca luam dupa palmares Benfica e o echipa mult mai titrata decat Sevillia dar ceea ce conteaza acum sunt forma/rezultatele recente unde Sevillia nu se poate compara cu Benfica. Normal ca nu se pot compara exact cele 2 echipe dar eu sustin in continuare ca e mai impresionant locul 2 din Spania decat locul 3 din Portugalia. Una-i sa ai rezultate in Portugalia si alta-i sa ai in Spania si nu zic ca Sevillia ar fi intr-o forma extraordinara dar pana la urma tot anul asta a pierdut numai 2 meciuri din vreo 10 oficiale.
zeka • 12 februarie 2007, 12:02
@tony_big_fan
Tu chiar pui pe picior de egalitate turma ta de oite cu Barcelona, Chelsea si Werder? Cati internationali aveti voi in echipa?
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:07
@zeka – unde vezi tu ca am comparat pe Steaua cu Barca,Chelsea sau Werder ? Atat am spus ca Levski n-a obtinut nici un punct intr-o grupa cu Chelsea,Barcelona echipe puternice dar care n-au impresionat extraordinar in ultimul timp si Werder o echipa care intr-un singur meci a jucat foarte bine cu Barcelona iar locul 2 in germania nu ma impresioneaza in conditiile in care echipele germnane n-au reusit nimic notabil in Cupele Europene ultimii ani.
stelistu_20 • 12 februarie 2007, 12:09
TONY DEGEABA INCERCI SA LE EXPLICI CATEILOR CA NU INTELEG . SUNT BATUTI IN CAP
zeka • 12 februarie 2007, 12:12
@tony_big_fan
Dar ai indus ideea ca voi le-ati fi tinut piept onorabil, victorii, chiar, dupa cum le descrii.
zeka • 12 februarie 2007, 12:16
Cand voi ati scos punctele alea in grupa cu o echipa varza a Kiev-ului, si cu un bulan teribil, 4 goluri din 5 suturi. Iar in retur, in loc sa pierdeti, dupa cum era firesc, v-ati scos pe final, cu acelasi bulan.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:17
@zeka – asta nu se stie …. oricum sunt convins ca fata de 0 puncte si 1 gol marcat Steaua ar fi realizat mult mai mult in aceea grupa.
zeka • 12 februarie 2007, 12:18
Apropo norocul cred ca s-a terminat iarasi. Iar vin niste oameni care au imprimata pe tricou sigla 888. Stiti voi cine a mai avut asta din primavara.
zeka • 12 februarie 2007, 12:20
tony_big_fan. Da, 2 goluri si 1 punct poate.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:20
@zeka – da acelasi bulan care l-am avut cu Lyon care a dat 3 goluri din 2 faze de poarta la Bucuresti, sau in deplasare cu acelasi Lyon in care am ratat o gramada de ocazii clare ca sa nu mai zic de meciul de pe Bernabeu unde e adevarat ca am avut si noroc si ghinion dar daca nu era aceea nesincronizare Banel-Cernea nu stiu cu cat s-ar fi terminat scorul.
stelistu_20 • 12 februarie 2007, 12:21
MAI BINE ATI AVEA GRIJA SA NU CUMVA SA CREDETI CA JUCATI CU DINAMO 2 CA AIA AU ACELEASI CULORI :)):)):)):)):)):)):)):))
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:21
@zeka – Dinamo Kiev – „echipa aia varza” e locul 1 in Ucraina peste Shahtior echipa care s-a batut pana in ultimul moment pt. calificarea in optimile Ch. League.
zeka • 12 februarie 2007, 12:23
tony_big_fan
Tu numesti faza aia cu autogolul ghinion? Se numeste prostie rara. De Stan si Bran ai auzit? 🙂
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:24
@zeka – apropo – Shatior echipa care a maturat pe jos cu voi in amical (e drept dinamo avea vreo 5 titulari lipsa fata de vreo 10 cati avea Shatior) si numai sansa care ati avut-o si la Tottenham a facut ca meciul sa nu se termine cu un scor fluviu.
zeka • 12 februarie 2007, 12:24
La momentul ala era Kiev era pe 2 si juca superslab, din cate imi amintesc eu.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:25
@zeka – asta e prostii din astea au facut si jucatori mult mai mari decat Banel – in fotbal sunt si meciuri in care nu-ti iese nimic si in care iti ies totul (imi aduc aminte de meciul cu Betis de la Sevillia).
zeka • 12 februarie 2007, 12:26
Si Stamaropol aia (sau cum se numi) a maturat cu voi in amical. Si v-au mai batut si la propriu. 🙂
zeka • 12 februarie 2007, 12:28
Dar nu poti sa ii zici ghinion, ca nu a venit mingea din ricoseu in el si a intrat in poarta.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:29
@zeka – dupa mine e o diferenta un amical in perioda de pregatire fata de un meci amical in mijlocul sezonului competitional. Si chestii din alea ca ne-au batut nu ma impresioneaza eu vreau sa vad fotbal pe teren si nu batai care impresioneaza pustii.
tony_big_fan • 12 februarie 2007, 12:31
@zeka – e ghinion pt. ca Cernea daca nu iesea mult din poarta atunci mingea aia o putea degaja fara probleme. Acolo a fost o greseala de coordonare deoarece Banel era obisnuit cu, Carlos in poarta care degaja foarte bine cu ambele picioare fara a fi nevoit sa iasa foarte mult din cadrul portii.